Την άμεση δημοσιοποίηση των ονομάτων των μελών της επιστημονικής ομάδας που έχει αναλάβει να διαμορφώσει το νέο εξεταστικό σύστημα, ζητά από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ενωση Καθηγητών Πληροφορικής, σημειώνοντας τα εξής:
Α. Σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα, που απασχολεί χιλιάδες γονείς, μαθητές και διδάσκοντες, η Κοινωνία πρέπει να γνωρίζει ποιοί συμμετέχουν στο σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής.
Β. Η Ένωσή μας με τεκμηριωμένες θέσεις και ολοκληρωμένες προτάσεις, είναι στη διάθεση του υπουργείου, για να συνδράμει στην τελική μορφή του σχεδίου αναβάθμισης των Πανελληνίων Εξετάσεων.
Γ. Με μεγάλη προσοχή διαβάσαμε πρόσφατα δημοσιεύματα σχετικά με τις προτεινόμενες αλλαγές που αφορούν τη Γ’ τάξη του Γενικού Λυκείου της επόμενης σχολικής χρονιάς. Πρόκειται για ένα σχέδιο που έχει στόχο τη διεύρυνση των δυνατών επιλογών των μαθητών, για την πρόσβασή τους στα Πανεπιστήμια και στα Τ.Ε.Ι. της χώρας.
Δ. Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία αυτή, αλλά η προσεκτική μελέτη της πρότασης που δημοσιεύτηκε αναδεικνύει πιθανές στρεβλώσεις, που θα οδηγήσουν τους μαθητές σε λάθος εκτιμήσεις και επιλογές.
Το συγκεκριμένο σχέδιο είναι απαράδεκτο. Δεν μπορείς να αλλάξεις τον προγραμματισμό ενός μαθητή την τελευταία χρονιά πριν τις εξετάσεις. Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει.