Σήμερα στη δημοσιότητα το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας

Θα παρουσιασθεί σε Συνέντευξη Τύπου στους εκπαιδευτικούς συντάκτες

01/04/2015

Ενημερώθηκε: 16/04/2015, 07:45

Άκουσε το άρθρο

Συνέντευξη Τύπου θα παραχωρήσει σήμερα  Πέμπτη 16 Απριλίου 2015 στις 11:30 π.μ, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων, προκειμένου να παρουσιάσει το «Πολυνομοσχέδιο για την Οργάνωση και τη Λειτουργία του Εκπαιδευτικού Συστήματος. Μεταβατικές Διατάξεις».

Το πολυνομοσχέδιο «κουρελού», όπως είχε χαρακτηρισθεί από τον υπουργό Παιδείας Αρ. Μπαλτά, περιλαμβάνει ρυθμίσεις και για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

To esos θα είναι στη Συνέντευξη Τύπου για να σας μεταφέρει με ρεπορτάζ το Πολυνομοσχέδιο καθώς και τις απαντήσεις πουβθα δώσει οιπολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας στις  ερωτήσεις των δημοσιογράφων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (18)

ΚΑ
|

Στέλιο, σωστά τα λες αλλά σύμφωνα με την εφημερίδα της Κυβερνήσεως αρ. φύλλου 1915,τεύχις 2ο 15/6/2012 με θέμα: "Ορισμός του περιεχομένου, τρόπου διάρκειας διαδικασία παρακολούθησης του ειδικού προγράμματος για την απόκτηση Πιστοποιητικού Διοικητικής επάρκειας και την απόκτηση Πιστοποιητικού Καθοδηγητικής επάρκειας εκπαιδευτικών του N. 3848/10 . Κατά την πρώτη εφαρμογή της παραπάνω διάτα−ξης του άρθρου 11, θα λειτουργήσουν ταχύρρυθμα προγράμματα στα οποία θα συμμετάσχουν υποχρεωτικά: α) στο πρόγραμμα για την απόκτηση πιστοποιητικού διοικητικής επάρκειας οι υπηρετούντες διευθυντές διευθύνσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και οι επόμενοι σε καθένα από τους ισχύοντες αξιολογικούς πίνακες, σε ποσοστό 30% του συνόλου των υπηρετούντων, β) στο πρόγραμμα για την απόκτηση πιστοποιητικού καθοδηγητικής επάρκειας οι υπηρετούντες σχολικοί σύμβουλοι πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και οι επόμενοι σε καθένα από τους ισχύοντες πίνακες, σε ποσοστό 30% του συνόλου των υπηρετούντων. 2. Στη συνέχεια και κατά την εξέλιξη των προγραμμάτων τα παραπάνω ταχύρρυθμα προγράμματα θα ακο λουθήσουν «εκτεταμένα προγράμματα» στα οποία θα συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί που θα επιλέγονται με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία που προβλέπονται στις επόμενες παραγράφους.

Το θέμα είναι εάν προκηρύχτηκαν τα εκτεταμένα προγράμματα.

Το Υπουργείο Παιδείας και το ΕΚΚΔΑ δε θα πρέπει να ενημερώσουν την εκπαιδευτική κοινότητα; ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!

Α
|

Σχετικά με τον αδικημένο (ως προς τα υπάρχοντα οργανικά κενά) κλάδο των Θεατρολόγων υπάρχει καμιά πρόβλεψη? Θα συστήσετε επιτέλους οργανικά κενά που να αντιστοιχούν στις πραγματικές ανάγκες όλων των δημοτικών σχολείων για την ειδικότητα ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών? Ως πότε θα κάνουν τη δουλειά του Θεατρολόγου οι δάσκαλοι με σεμινάρια ή ακόμα και χωρίς, δυνάμει της εκάστοτε κυβερνητικής επιλογής για διατήρηση λίγων οργανικών κενών (αναντίστοιχων με τις πραγματικές ανάγκες) και λόγω των ελάχιστων συνολικών διορισμών που έχουν γίνει μέχρι σήμερα για τον εν λόγω κλάδο?

geo
|

Ζητειστε μια ξεκαθαρη απαντηση για τη χρονικη σειρα επιλογης στελεχων εκπαιδευσης. Εγω που ενδιαφερομαι να γινω συμβουλος αλλά αν δεν τα καταφερω, θελω να γινω δντης σχ Μοναδας, αν δεν κανουν πρωτα τις κρισεις των σχ συμβουλων, αθελα μου θα προκαλεσω μπαχαλο, οπως ακριβως εγινε και το 2011. Θα γινω δντης, αν μετα τα καταφερω για συμβουλος θα παραιτηθω απο δντης, τη θεση μου θα παρει καποιος πιο χαμηλα απο τον πινακα και μετα οι ενστασεις. Η περιπτωση αυτη ειναι υποθεση εργασιας και δεν με αφορα, αλλά ειναι πολυ σοβαρο, να ξεκαθαρισουν το πότε και το ποιοι.

Fanis
|

Θα σας παρακαλούσα αν ήταν δυνατο να ρωτούσατε αν έχουν εξετάσει ως λύση να δώσουν την δυνατότητα σε δημοσίους υπαλλήλους με βασικές καθηγητικές ειδικότητες να μεταταχθούν στα σχολεία για κάλυψη των κενών, χωρίς να επιβαρύνουν τον κρατικό προυπολογισμό.

Sofia
|

Παρακαλώ να ρωτήσετε αν υπάρχει κατά νου η εθελοντική μετάταξη ήδη υπηρετούντων δημοσίων υπαλλήλων με "παιδαγωγικά πτυχία", στα σχολεία ώστε να καλυφθούν κενά, χωρίς οικονομικό κόστος για το κράτος.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΔιΕΚ
|

Ποτε θα εφαρμοσθει το εθνικο πλαισιο προσοντων για τα ΙΕΚ-κολλεγια, και ποτε θα βγουν τα προεδρικα διαταγματα για τα νεα επαγγελματικα δικαιωματα

Σπύρος Χρυσικόπουλος
|

Υπάρχει στα προσεχή σχέδια της νέας ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας νέο ΠΔ για τα μέλη Ε.ΔΙ.Π. των ΑΕΙ ; Το αναμένουμε από το 2002 σε αντικατάσταση του ΠΔ 118.
Επίσης, τα εν αναμονή μέλη Ε.ΔΙ.Π. πρόκειται να διοριστούν και να αναλάβουν υπηρεσία σύντομα ;

Iakovos
|

Ρωτήστε, παρακαλώ, τι προβλέπεται να γίνει με τις διάφορες υποστηρικτικές δομές της εκπαίδευσης (ΕΚΦΕ, ΣΣΝ, ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΚΕΣΥΠ κ.α.). Θα παραμείνει το τρέχον πλαίσιο λειτουργίας τους; Προβλέπεται να αναβαθμιστεί ο ρόλος τους;

Ευχαριστώ

s.a
|

Κύριοι χάρισμά σας, εννοώ στους συντρόφου σας τις διευθυντικές θέσεις των σχολείων, να προσφέουν έργο με τη σειρά τους και μάλιστα τσάμπα χωρίς επίδομα, προτείνω την κατάργησή του, υπέρ της κοινωνίας των πολιτών.

Εχω απωλέσει κάθε διάθεση να προσφέρω στην εκπάιδευση, μπαίνουν στο μπαούλο τα πτυχία τα μεταπτυχιακά και ότι άλλο αποκτήθηκε με πολύ κόπο και ατέλειωτη προσφορά στην , προετοιμάζω την αποχώρησή μου. Οτιδήποτε και αν αποφασίσετε, πλέον δεν μου κάνετε, μου χαλάσατε την ψυχική μου διάθεση με γεμίσατε συναισθήματα απογοήτευσης, απαξίωσης και απέχθειας προς τις ιδέες σας και τις ιδεοληψίες σας.

Ειστε μόνο λαικιστές.

Πάνος
|

ρωτήστε πότε θα φύγουν

Jhon
|

Παρακαλώ ρωτήστε τους τι γίνεται με τις αυτοδίκαιες αργίες των καθηγητών από τον Λοβέρδο; πότε θα επιστρέψουν στα σχολεία;

Στέλιος
|

ΚΑ, πως θα μπορεί να ισχύει το πιστοποιητικό καθοδηγητικής επάρκειας και το πιστοποιητικό διοικητικής επάρκειας, για την επιλογή σε θέσεις σχολικών συμβούλων και διευθυντών εκπαίδευσης, τη στιγμή που δε δόθηκε η δυνατότητα σε όποιον εκπαιδευτικό επιθυμούσε να παρακολουθήσει τα σεμινάρια, αλλά μόνο στα νυν στελέχη που ήδη κατείχαν αυτές τις θέσεις; Η ανισότητα δηλαδή και ο διαχωρισμός σε "προνομιούχους" (που προφανώς θα εφάρμοζαν την αξιολόγηση ) και μη, σε όλο το μεγαλείο της! Οπότε προφανώς σε καμία περίπτωση δε θα ισχύουν.

xristina
|

Ρωτήστε, σας παρακαλώ, πώς θα γίνει η επιλογή Προϊσταμένων ολιγοθέσιων Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων, που πολλές φορές δεν έχουν μόνιμο προσωπικό ή έχουν ελλείψεις προσωπικού στην αρχή του σχολικού έτους.

KA
|

Ρωτήστε επίσης τον υπουργό:

Εάν οι κρίσεις διευθυντών εκπαίδευσης και σχολικών συμβούλων, αλλά και η μοριοδότηση των διευθυντών σχολικών μονάδων γίνουν με βάση τον νόμο 3848/2010, με κάποιες αλλαγές, στην περίπτωση που δεν αλλάξουν τα παρακάτω που προβλέπει ο 3848/10 θα πρέπει να δοθούν απαντήσεις από τον υπουργό :

Στο Άρθρο 11 του 3848/10 παράγραφος 9 αναφέρεται ότι:
9. Για την επιλογή στις θέσεις σχολικών συμβούλων απαιτείται η κατοχή πιστοποιητικού καθοδηγητικής επάρκειας και για την επιλογή διευθυντών εκπαίδευσης, προϊσταμένων γραφείων, προϊσταμένων ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και διευθυντών σχολικών μονάδων απαιτείται η κατοχή πιστοποιητικού διοικητικής επάρκειας. Τα ανωτέρω πιστοποιητικά χορηγούνται ύστερα από παρακολούθηση αντίστοιχου ειδικού προγράμματος στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.
Επιπρόσθετα στο άρθρο 29 παράγραφος 5 του ίδιου νόμου αναφέρεται ότι: 5. Το πιστοποιητικό διοικητικής ή καθοδηγητικής επάρκειας δεν θεωρείται απαραίτητο προσόν για τους υποψήφιους διευθυντές σχολικών μονάδων κατά τις δύο πρώτες εφαρμογές του παρόντος νόμου(Η 1η εφαρμογή του νόμου για την επιλογή στελεχών ήταν το 2011 και η 2η θα είναι αυτή που αναμένουμε). Η παράγραφος αυτή δεν αναφέρει ρητά τις λέξεις "σχολικούς συμβούλους και διευθυντές εκπαίδευσης".

Και το ερώτημα είναι: Για τους σχολικούς συμβούλους στη 2η εφαρμογή του νόμου 3848 θα απαιτείται η κατοχή πιστοποιητικού καθοδηγητικής επάρκειας και για την επιλογή διευθυντών εκπαίδευσης, ..,προϊσταμένων ΚΕ.Δ.Δ.Υ η κατοχή του πιστοποιητικού διοικητικής επάρκειας;

Κι επιτέλους ας αναρτηθεί στη "Διαύγεια" ο πίνακας των επιτυχόντων που παρακολούθησαν και επιτυχώς έλαβαν ένα από τα δύο πιστοποιητικά (διοικητικής και καθοδηγητικής επάρκειας).

Γονέας υπό μετεγγραφή φοιτητή
|

Κε Υπουργέ,
Τι θα γίνει με τα παιδιά μας, που δεν έχουν ακόμη μετεγγράψει οι δύο Αρχιτεκτονικές ΑΠΘ και ΕΜΠ; Περιμένουμε να κάνετε νομοθετική ρύθμιση, όπως είπατε πριν από το Πάσχα. Έχουμε φτάσει στο αμήν.

Δημήτρης Κ.
|

Το θέμα της Παιδείας είναι ιδιαίτερα σοβαρό, αφού αφορά τα παιδιά μας, που είναι το μέλλον της πατρίδας.
Δυστυχώς οι πρώτες πληροφορίες, που ήρθαν στο φως, από το ΥΠΠΟΠΑΙΘ, είναι αντιφατικές και έχουν προκαλέσει τεράστια ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινότητα, γεγονός που αποδεικνύεται από τον τεράστιο αριθμό σχολίων και άρθρων που έχουν δημοσιευθεί το τελευταίο διάστημα.
Εύχομαι ο Υπουργός κ. Μπαλτάς και ο Αναπληρωτής του κ. Κουράκης να προχωρήσουν προσεκτικά στις μεταρρυθμίσεις που έχουν προγραμματίσει. Πρέπει να έχουν ως γνώμονα τη βελτίωση των υπαρχόντων Νόμων (όπως ο 3848/2010) και να φροντίσουν ώστε να βελτιωθεί το Δημόσιο Ελληνικό Σχολείο αποφεύγοντας να δημιουργήσουν αναστάτωση και κλίμα ρεβανσισμού και κομματοκρατίας μεταξύ των εκπαιδευτικών.

Στράτος
|

Ρωτήστε τους Υπουργούς:
1. Πότε θα εφαρμοστεί ο νέος τρόπος επιλογής Διευθυντών (τον Ιούνιο ή τον Σεπτέμβριο); Ποιοι αποτελούν το Σύλλογο διδασκόντων που θα ψηφίζει;
2. Ποιος θα υπολογίζει τα σταθερά μόρια (τυπικά προσόντα) των υποψηφίων Διευθυντών;
3. Πότε θα δημοσιευθεί το ακριβές ωρολόγιο πρόγραμμα της Γ΄ Λυκείου για την επόμενη χρονιά (μεταβατική περίοδος); Πόσες ώρες θα διδάσκεται κάθε μάθημα;
4. Ποιες διατάξεις περιέχονται στο πολυνομοσχέδιο; Αλλαγές Λυκείου, επιλογή Διευθυντών σχολείων κλπ;
5. Τι θα γίνει με αλλαγές Διευθυντών Εκπαίδευσης και Σχολικών Συμβούλων;
6. Τι θα γίνει με την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών (από το 2010-2012);
7. Πόσοι διορισμοί μονίμων θα γίνουν φέτος; Περίπου πόσοι σε κάθε βαθμίδα;
8. Προχωράει η σύσταση των τομέων ΕΠΑΛ και η επαναπρόσληψη των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα;
9. Τι γίνεται με τις μετατάξεις; Προς ποια λύση προσανατολίζεται το Υπουργείο;
10. Οι μεταθέσεις θα γίνουν μετά τη λύση του ζητήματος των μετατάξεων; Θα μετρήσουν τα οργανικά κενά από τις συνταξιοδοτήσεις για να γίνουν οι μεταθέσεις;

elen
|

Ποιός ξέρει τι θ΄ακούσουν τ΄αυτάκια μας αύριο πάλι; Ο Θεός να τους φωτήσει!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ