Δήλωση μαθημάτων από τους μαθητές Λυκείου

Δημοσίευση: 22/05/2015

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δήλωση μαθημάτων από τους μαθητές Λυκείου

Στο πλαίσιο του προγραμματισμού για το σχολικό έτος 2015-2016, το υπουργείο Παιδείας  έδωσε τις ακόλουθες οδηγίες προς τα Γυμνάσια και Λύκεια:

Α. Το Ωρολόγιο Πρόγραμμα της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου καθορίζεται με τον ν. 4186/2013 (ΦΕΚ Α΄ 193) και οι μαθητές διδάσκονται:

➢    ως ξένη γλώσσα την Αγγλική, τη Γαλλική ή τη Γερμανική γλώσσα και

➢    ένα μάθημα επιλογής, το οποίο επιλέγεται μεταξύ των ακόλουθων τεσσάρων μαθημάτων: Εφαρμογές Πληροφορικής, Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων, Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός και Καλλιτεχνική Παιδεία.

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης Γυμνασίου πρέπει να δηλώσουν μέχρι την έκδοση των αποτελεσμάτων και την επίδοση της τελικής βαθμολογίας του σχολικού έτους 2014-2015 την ξένη γλώσσα (μία από τις γλώσσες που διδάχτηκαν στο Γυμνάσιο) και το μάθημα επιλογής που επιθυμούν να διδαχθούν στην Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου. Οι δηλώσεις θα δοθούν στους μαθητές από τον Διευθυντή του Γυμνασίου και θα παραδοθούν σε αυτόν υπογεγραμμένες από τους γονείς – κηδεμόνες τους. Τα στοιχεία αυτά θα συνοδεύουν τα απολυτήρια, που θα διαβιβαστούν από τους Διευθυντές των Γυμνασίων στους Διευθυντές των Γενικών Λυκείων κατά τη διαδικασία εγγραφής των μαθητών.

Β. Το Ωρολόγιο Πρόγραμμα της Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου καθορίζεται με τον ν. 4186/2013 (ΦΕΚ Α΄ 193) και οι μαθητές παρακολουθούν μία Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού, η οποία επιλέγεται μεταξύ της Ομάδας Μαθημάτων Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών και της Ομάδας Μαθημάτων Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών.

Οι μαθητές της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου πρέπει να δηλώσουν, μέχρι την έκδοση των αποτελεσμάτων και την επίδοση της βαθμολογίας του σχολικού έτους 2014-2015, την Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού που επιθυμούν να παρακολουθήσουν στη Β΄ τάξη του Γενικού Λυκείου. Οι δηλώσεις θα δοθούν στους μαθητές από τον Διευθυντή του Γενικού Λυκείου και θα παραδοθούν σε αυτόν υπογεγραμμένες από τους γονείς – κηδεμόνες τους. 

Γ. Το Ωρολόγιο Πρόγραμμα της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου καθορίζεται με τον ν. 4327/2015 (ΦΕΚ Α΄ 50) και οι μαθητές παρακολουθούν μία Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού, η οποία επιλέγεται μεταξύ των Ομάδων Μαθημάτων Προσανατολισμού «Ανθρωπιστικών Σπουδών», «Θετικών Σπουδών» και «Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής», καθώς και μάθημα επιλογής.

Οι μαθητές της Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου πρέπει να δηλώσουν, μέχρι την έκδοση των αποτελεσμάτων και την επίδοση της βαθμολογίας του σχολικού έτους 2014-2015, την Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού που επιθυμούν να παρακολουθήσουν στη Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου, καθώς και το μάθημα επιλογής που επιθυμούν να διδαχθούν στη Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου. Οι δηλώσεις θα δοθούν στους μαθητές από τον Διευθυντή του Γενικού Λυκείου και θα παραδοθούν σε αυτόν υπογεγραμμένες από τους γονείς – κηδεμόνες τους. 

Το υπουργείο Παιδείας επισημαίνει τα εξής:

•    Οι μαθητές της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου έχουν δικαίωμα να αλλάξουν:

➢    την προτίμησή τους για την ξένη γλώσσα έως και την 25η Σεπτεμβρίου κάθε διδακτικού έτους και 

➢    το μάθημα επιλογής έως και την 30ή Σεπτεμβρίου κάθε διδακτικού έτους.

•    Οι μαθητές της Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου έχουν δικαίωμα να αλλάξουν Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού έως και την 30ή Σεπτεμβρίου κάθε διδακτικού έτους.

•    Οι μαθητές της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου έχουν δικαίωμα να αλλάξουν:

➢    Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού έως και την 20ή Σεπτεμβρίου κάθε διδακτικού έτους (ν. 4327/2015, ΦΕΚ Α΄ 50) και

➢    μάθημα επιλογής έως και την 30ή Σεπτεμβρίου κάθε διδακτικού έτους.

 

Σχόλια (22)

Μάριος
|

@mavri

Δε νομίζω οτι ζητάει κανεις το προηγούμενο καθεστώς...το πρόβλημα ειναι οτι χωρίζονται οι πληροφορικες σχολές απο τις θετικές, οι μαθηματικές από τις πληροφορικες και οι πληροφορικής πανεπιστημίου απο τους μηχανικούς Η/Υ..κτλ..Δηλαδή συνδυασμοί απολυτα σχετικοι μεταξυ τους που τους διάλεγαν χιλιάδες παιδιά κάθε χρόνο..
Σε αυτά εχεις να απαντήσεις κατι η δε σε ενδιαφέρει και το μονο που σε νοιάζει ειναι πως θα εξετάζονται όλοι οι μαθητές στη χημεία;

θανάσης
|

@πατ
Μάλλον δεν έχεις καμία σχέση με τα του σχολείου και των εξετάσεων. Σταθερά το 50% στην ΑΕΠΠ είναι κάτω από τη βάση..Πολλοί περισσότεροι μαθητές δυσκολεύονται στην ΑΕΠΠ παρά στη Χημεία.

ερωτήσεις
|

Χριστίνα Γραμμένου
ο πρόεδρος της πεκαπ στη μορφωτικών υποθέσεων τι εννοούσε όταν έλεγε ότι «το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου είναι μεγάλο πρόβλημα για τους καθηγητές πληροφορικής»;

marvi
|

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΤΕΛΟΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ. ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΟΓΙΚΟ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΑΟΔΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΝΑ ΦΤΥΝΕΙ ΑΙΜΑ ΜΕ ΒΙΟΛΟΓΙΕΣ.ΤΕΡΜΑ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ. ΑΣ ΑΔΕΙΑΣΕΙ Η ΘΕΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΧΟΥΣ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ..

πατ
|

αποφασιστε οι της πληροφορικης μεταξυ σας να φτιαξετε πρωτα ενα μαθημα χρησιμο για τους αυριανους φοιτητες.αλλα αυτο δεν το θελησατε ποτε γιατι σας βολευε η ευκολια σε επιπεδο εξετασεων εναντι της χημειας.αυτο φαινεται κιολας απο μερικους που επικαλουνται την κυπρο λες και οι αναγκες σε επιστημονικο δυναμικο μπορουν να ειναι ιδιες στην κυπρο που επενδυει σε υπηρεσιες και στην ελλαδα που πρεπει να επενδυσει σε πρωτογενη τομεα φαρμακα περιβαλλον διαχειριση πρωτων υλων τροφιμα κτλ

Παναγιώτης Τσιωτάκης
|

Δείτε κυρία Γραμμένου, οι Κύπριοι πόσο πίσω είναι εκπαιδευτικά!! Για την είσοδο στις σχολές Πληροφορικής εξετάζουν το σχετικό μάθημα;
Πως είπατε;; Το θεωρούν ισότιμο;;

Πως είπατε; Πόσο δύσκολο ήταν οι δήθεν αρχιτέκτονες απλά να μιμηθούν;; Αν θα το ενέκριναν οι συνεργασίες;;

Πως είπατε; Φυσικά κυρία Γραμμένου....

Γιάννης Κ.
|

@bill231

Με υπέρμετρη σιγουριά και το ανάλογο ύφος(αν κρίνω από τα κεφαλαία), έχουν ήδη τοποθετήσει τις στρατιωτικές σχολές σε πεδίο εκτος της Πληροφορικής.
Ας μας πει λοιπόν κάποιος ''γνώστης'' -από τους πολλούς-σε ποιά από τις στρατιωτικές δεν είναι α π α ρ α ί τ η τ η η Πληροφορική ;

Σχολή Ικάρων; Ολόκληρο το αεροσκάφος είναι ένας μεγάλος υπολογιστής.

Σχολή Ναυτικών Δοκίμων; Το κέντρο ελέγχου των πολεμικών σκαφών είναι γεμάτο Υπολογιστικά συστήματα απ'ο τα ρανταρ μέχρι τις μηχανές.

Σχολή Ευελπίδων; Οι σύγχρονοι στρατοί βασίζονται σε προηγμένα συστήματα (drones,σκοπευτικά κ.λ.π) στα οποία η Πληροφορική είναι εκ των ουκ ανευ.

Δεν νομίζω φίλε μου ότι σε κάποια από τις παραπάνω σχολές να είναι απαραίτητη η οξειδαναγωγή ή οι φαινόλες του λαδιού.
Ετσι δεν είναι ;
Νομίζω οτι ο οποιοσδήποτε μπορεί να τα καταλάβει αυτό.

Παρασκευάς Πανάγου
|

Χριστίνα μπράβο σου που συνεχίζεις και απαντάς και παραθέτεις αδιάψευστα επιχειρήματα, ενδεχομένως κάποιοι να έχουν πραγματικά άγνοια και να μην σχολιάζουν με δόλο.
Κανείς λογικός άνθρωπος δε μπορεί να ξεχωρίσει τους Χημικούς Μηχανικούς του Πολυτεχνείου από τους Χημικούς και να βάζει τα παιδιά να διαλέξουν ένα από τα δύο.
Κάποιοι όμως, στη βιασύνη τους να περάσει όπως-όπως ένα σύστημα που να τους ευνοεί, νοιώθουν αμηχανία στον αντίστοιχο παραλογισμό να χωρίζονται οι Πολυτεχνικές από τις Πανεπιστημιακές σχολές Πληροφορικής μεταξύ τους.
Είναι τόσο τραγελαφικό, που αν συμβεί θα είναι για πολύ λίγο καιρό και όταν ασχοληθούν στα σοβαρά οι υπεύθυνοι θα καταλήξουμε σε ένα σύστημα σαν το καινούριο της Κύπρου.

Χριστίνα Γραμμένου
|

@ερωτήσεις
Πολύ ευχαρίστως να σας απαντήσω και σας ευχαριστώ που μου απευθύνετε το λόγο:

1. Το ΑΕΠΠ και η Φυσική είναι απαραίτητα στον φοιτητή του Μαθηματικού διότι στο πρόγραμμα σπουδών τους όλα τα Μαθηματικά τμήματα έχουν πάρα πολλά μαθήματα Πληροφορικής, υποχρεωτικά και επιλογής, κυρίως προγραμματισμού, δομών δεδομένων, γλώσσες προγραμματισμού κ.τ.λ. Περίπου το 1/4 των μαθημάτων αφορά την Πληροφορική.
Επίσης έχουν υποχρεωτικά και επιλογής μαθήματα Φυσικής, Γενική Φυσική, Μηχανική, Θεωρητική Φυσική κ.τ.λ. Δεν έχετε παρά να κοιτάξετε τον οδηγό σπουδών τους.
Θα δείτε ολόκληρη δέσμη μαθημάτων Πληροφορικής και άλλη δέσμη μαθημάτων Φυσικής.
Κανένα Μαθηματικό τμήμα δεν έχει μάθημα Χημείας στο πρόγραμμα σπουδών του.
Τα 7/8 Μαθηματικά τμήματα στην Ελλάδα απάντησαν στην ΑΔΙΠ ότι μεταξύ Χημείας και Πληροφορικής θέλουν εξέταση στην Πληροφορική και το ένα τμήμα και στα δύο μαθήματα. Λέτε να είναι τυχαίο;
Και επειδή έχω πτυχίο απ' το τμήμα του ΕΚΠΑ, σας υπογράφω ότι χωρίς βάση στον Προγραμματισμό και βάση στη Φυσική και εννοείται στα Μαθηματικά υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.

2. Στην ερώτηση αυτή θα σας πω ότι με προεδρικό διάταγμα ΦΕΚ-Α-315-2003, το οποίο μπορείτε και να διαβάσετε αν θέλετε από το διαδίκτυο, όλες οι Πολυτεχνικές σχολές ΗΜΜΥ κατατάσσονται στον κλάδο ΠΕ Πληροφορικής επίσημα από το ελληνικό κράτος. Εκεί θα δείτε και τα άλλα Πολυτεχνικά τμήματα και όλα τα ΑΕΙ που κατατάσσονται σε αυτόν τον κλάδο.
Εφόσον λοιπόν αποφασίστηκε να φτιαχτεί ξεχωριστή κατεύθυνση Οικονομίας και Πληροφορικής θα πρέπει στους μαθητές που θα φοιτήσουν σε αυτή να δοθεί η δυνατότητα εισαγωγής σε όλα τα ΑΕΙ Πληροφορικής, διαφορετικά τα παιδιά αυτά αδικούνται κατάφωρα, διότι ενώ εξετάζονται στο σχετικό μάθημα θα αποκλειστούν από την πρόσβαση στα μισά ΑΕΙ Πληροφορικής.

Τα τμήματα ΗΜΜΥ Θεσσαλονίκης, Θράκης, Θεσσαλίας, Πάτρας, Κρήτης όπως και πολλά άλλα πολυτεχνικά τμήματα απάντησαν στην ΑΔΙΠ ότι θέλουν εξέταση στην Πληροφορική, το τμήμα του ΕΜΠ απάντησε και στα δύο μαθήματα. Μπορείτε να δείτε τις απαντήσεις των σχολών εδώ:

http://www.esos.gr/arthra/36957/mono-sto-esos-i-protasi-gia-himeia-i-pl…

Επειδή δεν έχω τελειώσει τέτοιο τμήμα θα αφήσω να σας απαντήσει το ίδιο το τμήμα του ΕΜΠ με τι ασχολείται. Παραθέτω απόσπασμα από τη σελίδα "Αποστολή" από το site της σχολής:

Οι Σχολές Ηλεκτρολόγων Μηχανικών αναπτύχθηκαν στην Ευρώπη και την Αμερική τα τελευταία 100-130 χρόνια για να συζευχθούν στενά τα τελευταία 60 χρόνια με το χώρο της Επιστήμης των Υπολογιστών και να δημιουργήσουν το μοντέλο σπουδών του ΗΜΜΥ, που ακολουθεί και η Σχολή μας εδώ και περίπου 30 χρόνια.

Σύμφωνα με το ΦΕΚ καθορισμού της ονομασίας της Σχολής (1991), αποστολή της είναι η κατάρτιση επιστημόνων μηχανικών, οι οποίοι ασχολούνται με τη μελέτη και την κατασκευή συστημάτων για την παραγωγή, μεταφορά, διανομή, αποθήκευση, επεξεργασία, έλεγχο και χρησιμοποίηση ενέργειας και πληροφορίας. Το αντικείμενο του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών συνδυάζει με γόνιμο τρόπο ένα ευρύ σύνολο περιοχών της επιστήμης και της τεχνολογίας, όπως η πληροφορική, οι τηλεπικοινωνίες, η ηλεκτρονική, ο αυτόματος έλεγχος και η ενέργεια. Η τεχνολογική επανάσταση που συντελείται στις μέρες μας βασίζεται κατά μεγάλο μέρος στη δημιουργική συνεισφορά των ΗΜΜΥ και στην ικανότητά τους να αναπτύσσουν συσκευές και συστήματα. Θα ήταν δύσκολο να φανταστεί κανείς πώς θα ήταν ο κόσμος και η ζωή μας χωρίς ΗΜΜΥ. Η καθολική διείσδυση της τεχνολογίας διευκολύνει την καθημερινότητά μας και δίνει νέες διαστάσεις στον ρόλο του μηχανικού στη διαμόρφωση μιας νέας τεχνολογικής και οικονομικής πραγματικότητας, η οποία δημιουργεί περισσότερες ευκαιρίες αλλά και μεγαλύτερη ανάγκη κοινωνικής ευθύνης.

3. Από που συμπεράνατε ότι υποστηρίζω αυτού του είδους την αναδόμηση;
Φυσικά και δε θα ήθελα να κλείσει κανένα τμήμα Πληροφορικής που υπάρχει τώρα και είμαι υπέρ της ανάπτυξης της Πληροφορικής Παιδείας στην Ελλάδα, η οποία είναι πολύ πίσω στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Όλες οι Ευρωπαϊκές χώρες επενδύουν σε αυτόν τον τομέα στα εκπαιδευτικά τους προγράμματα διότι βλέπουν μπροστά.
Το 2020 με επίσημα στοιχεία, θα υπάρχουν 913.000 καλά αμειβόμενες κενές θέσεις εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στον τομέα της Πληροφορικής, που ήδη ξέρουμε ότι δε μπορούν να καλυφθούν επαρκώς. Εκτιμάται αύξηση της ζήτησης στις θέσεις εργασίας στην Πληροφορική στην Ε.Ε. κατά 79,3% μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

ΥΓ: Ευχαριστώ το esos για τη φιλοξενία, θέλω να απαντώ με αποδείξεις και λογικά επιχειρήματα για να είναι ουσιαστικός ο διάλογος.

Υπεύθυνος ΚΕΣΥΠ
|

Υπάρχουν δυο "πολιτικές" που έχουν τη δική τους λογική:

Η μια λέει ότι είναι προτιμότερο ο υποψήφιος να επιλέγει μια και μόνο σχολή ή ομάδα σχολών με πολύ συναφές αντικείμενο. πχ μόνο Ιατρική ή μόνο Πολυτεχνείο. Παλαιότερα έτσι γινόταν.
Η άλλη λογική υποστηρίζει ότι πρέπει να έχουν όσο το δυνατό περισσότερες επιλογές και να αποφασίζουν στο τέλος τι θέλουν.

Μπορεί να μην είμαι ευχάριστος στους υποψηφίους αυτή τη στιγμή, αλλά να μου επιτρέψετε να πω ότι η εμπειρία πολλών ετών στο χώρο δείχνει ότι είναι προτιμότερη η πρώτη λογική. Άλλωστε έτσι δεν γίνεται στα περισσότερα συστήματα του εξωτερικού; Είναι καλύτερα να περνάει πχ μηχανολόγος με 17 κάποιος που πράγματι επιλέγει (μέσα από κάποια διαδικασία φυσικά) αυτό το τμήμα παρά κάποιος με 18 που δεν πέρασε ιατρική όπως επιθυμούσε και έτσι πέρασε τελικά μηχανολόγος στερώντας τη θέση από κάποιον άλλο.
Η δυνατότητα επιλογής θα πρέπει να δίνεται μέσα στη σχολή επιτρέποντας οριζόντια κινητικότητα: Μετά το πρώτο έτος πχ να μπορεί ο φοιτητής να επιλέξει μεταξύ πολιτικών μηχανικών, μηχανολόγων, ηλεκτρολόγων. Έτσι κι αλλιώς τα περισσότερα μαθήματα του 1ου ή και 2ου έτους είναι κοινά και προέρχονται από το Γενικό Τομέα. Το ίδιο ισχύει για το Γεωπονικό, τη Φυσικομαθηματική κλπ.

Δεν είναι σωστό δηλαδή να περνάμε κάπου επειδή "εκεί έκατσε η μπίλια".

Προσωπικά συμφωνώ πάντως με το ποστ "Απλά πράγματα..." παραπάνω: Να είναι ελεύθερη η πρόσβαση σε όποια σχολή θέλει ο καθένας και εξειδίκευση μετά μέσα στη σχολή. Το επίπεδο των σπουδών δεν κρίνεται από τις εισαγωγικές εξετάσεις.
Μπορεί στην αρχή για 1-2 χρόνια να κινηθούν όλοι προς υψηλόβαθμες σχολές αλλά μετά το σύστημα θα "στρώσει" καθώς θα δουν ότι η πραγματική δυσκολία είναι (και οφείλει να είναι) μέσα στη σχολή.

Απλά πράγματα...
|

Mας έχετε ζαλίσει με την Πληροφορική και τα Οικονομικά σας και ότι άλλο κατέβει σε κάθε σύμβουλο του υπουργείου. Βάλτε τέσσερα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα κοινά για όλους (Γλώσσα, Ιστορία, Μαθηματικά, Φυσική) και ας δηλώνει ο καθένας όποια σχολή θέλει, κυριολεκτικά οτι θέλει, ούτε δέσμες, ούτε κατευθύνσεις. Η εξιδίκευση του θα γίνεται στη συνέχεια μέσα στη σχολή του, απλά πράγματα. Η άλλη λύση είναι να καταργείσετε ''το φίλτρο των πανελλαδικών'' (γιατι περι αυτού πρόκειται) και να αφήσετε την πρόσβαση ελεύθερη στα Πανεπιστήμια.

Χριστίνα Γραμμένου
|

@bill231
Αν τα παραδείγματα επιλογών των μαθητών που παρέθεσα εσύ τα θεωρείς σπάνιες περιπτώσεις και "υποπεριπτώσεις της περίπτωσης" τότε δεν έχεις μελετήσει τους πίνακες με τις επιλογές των παιδιών στις σχολές.
Δυστυχώς δεν απάντησες, ούτε και μπορείς να απαντήσεις σε αυτά τα παιδιά γιατί τότε θα πρέπει να τους πεις ότι:
"Παιδιά μου δίνετε εξετάσεις με ένα σύστημα που δεν επιτρέπει τις λογικές και συναφείς σας επιλογές και αυτό είναι παράλογο. Αντίθετα όλους εσάς σας περιορίζει αφάνταστα και θα πρέπει ή να ρισκάρετε ΗΜΜΥ Πολυτεχνείο και αν δεν τα καταφέρετε πάνε περίπατο τα ΑΕΙ Πληροφορικής, παρ' όλο που μπορεί να έχετε υψηλά μόρια, ή να μη ρισκάρετε για ΗΜΜΥ, ακυρώνοντας την πρώτη σας προτίμηση που μπορεί και να πιάνατε, για να μπορείτε να δηλώσετε όλα τα ΑΕΙ Πληροφορικής."
Και επειδή το 99% των πολύ καλών μαθητών μου της Τεχνολογικής μέχρι τώρα είχαν επιλογές: ΗΜΜΥ Πολυτεχνείο, ΑΕΙ Πληροφορικής ή Μαθηματικό ή Φυσικό ή ΣΕΜΦΕ τώρα δυστυχώς όλοι αυτοί θα βρεθούν σε ένα τεράστιο δίλλημα. Βεβαίως εσύ συμφωνείς με αυτά και τα θεωρείς λογικά!
Και σε παρακαλώ μη γράφεις συνέχεια ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΙΙ ΤΕΛΟΣ γιατί το έχουμε εμπεδώσει και είναι πλέον κουραστικό να το διαβάζουμε.
Στο έχω ξαναγράψει ότι κανείς δε θέλει πλέον την ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΙΙ αλλά ούτε και την κερκόπορτα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ Ι για σχολές Πληροφορικής.

ερωτήσεις
|

Χριστίνα Γραμμένου
1. Το μαθηματικό κυρία εξηγήσε μας εσύ για ποιο λόγο πρέπει να δίνει αεππ έκθεση ή φυσική;
2. ο ηλεκτρολόγος μηχανικός είναι πληροφορικός ΜΟΝΟ; Αφού τον αναφέρεις σχεδόν κάθε φορά που γράφεις γνωρίζεις να μας πεις τι άλλο αναλαμβάνει;
3. Η δημιουργία τμημάτων πληροφορικής ανάλογα με την κομματική επιρροή στα χωριά και στις κωμοπόλεις θεωρείς ότι πρέπει και μπορεί να αναδομήσει ολόκληρη την δευτεροβάθμια εκπαίδευση;

ArviT
|

Η πληροφορική είναι θετική επιστήμη
το βασικό εξεταζόμενο μάθημα ειναι το ομώνυμο
όλες οι σχολές πληροφορικής θέλουν μαθηματικά και φυσική

όπως στην κύπρο τα βασικά μαθήματα θα είναι μαθηματικά και φυσική
και όποιος θέλει να γίνει μεταλλειολόγος θα παίρνει χημεία

όντως το τέλος έρχεται

bill231
|

ΠΡΩΤΟΝ ΕΠΙΑΣΕΣ ΤΗΝ ΥΠΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ.. ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΛΛΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙ.. ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΙΙ ΤΕΛΟΣ..

Χριστίνα Γραμμένου
|

@bill231
Κι αν ένα μαθητής θέλει να δηλώσει Μαθηματικά τμήματα και όλες τις Πληροφορικές, δηλαδή επιστήμες με μεγάλη συνάφεια, ή Μαθηματικά και Οικονομικά τμήματα, Στατιστικής κ.τ.λ. πώς θα μπορεί να έχει αυτές τις επιλογές;
Μπορείς να απαντήσεις σε αυτόν τον μαθητή γιατί δε μπορεί να το κάνει;

Μπορείς να απαντήσεις σε έναν άλλο μαθητή που θέλει να δηλώσει Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών και σε περίπτωση που δεν τα καταφέρει να περάσει σε κάποιο Πανεπιστημιακό τμήμα Πληροφορικής, απόλυτα δηλαδή συναφείς επιλογές, γιατί δεν μπορεί να το κάνει;

Οι μαθητές αυτοί που είναι πάρα-πάρα πολλοί περιμένουν την απάντηση σου και τη συμβουλή σου, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ;;;;

bill231
|

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΕΔΙΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΤΙ..ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ 2ο ΚΑΙ ΤΟ 4ο ΠΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΤΙΚΗ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ 3ο ΠΕΔΙΟ Η ΘΕΤΙΚΗ ΜΕ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ..
ΚΑΤΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΟΧΙ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ 5ο ΠΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ..
ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝΕ..
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΙΙ ΤΕΛΟΣ..
ΧΩΡΙΣ ΧΗΜΕΙΑ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΤΕΛΟΣ..!!!

foros1
|

@georpan,

με την ίδια λογική, ας βάλουν επιπλέον μάθημα επιλογής πληροφορική ή ΑΟΘ στην 2η ομάδα ώστε να έχουν πρόσβαση οι μαθητές σε σχολές πληροφορικής/οικονομικές.
και επιτέλους να τελειώνει αυτή η αβεβαιότητα ΣΗΜΕΡΑ!!!

Γ. Νταλιάνης
|

Οι μαθητές της Β' Λυκείου, πως θα δηλώσουν κατευθύνσεις χωρίς να γνωρίζουν ποιες σχολές περιέχει το κάθε πεδίο;

georpan
|

Οι μαθητές της Β' Λυκείου αν δεν γνωρίζουν ποιες σχολές αντιστοιχούν στα αντίστοιχα επιστημονικά πεδία δεν μπορούν να δηλώσουν ούτε ομάδες προσανατολισμού (ιδιαίτερα 2η και 3η) ούτε μαθήματα επιλογής. Π.χ. η σχολή Μηχανικών Η.Υ. και Πληροφορικής και αντίστοιχες πανεπιστημιακές θα δηλώνονται μόνο στη 2η ομάδα, μόνο στην 3η ή και στις δύο;
Οι σχολές (πανεπιστήμια / ΑΤΕΙ) πρέπει να ορίσουν μαθήματα και συντελεστές βαρύτητας μέχρι τέλος της σχολικής χρονιάς ενώ οι μαθητές πρέπει να αποφασίσουν νωρίτερα και πριν την έκδοση των αποτελεσμάτων!!!
Είναι δυνατόν να μη γνωρίζουν οι μαθητές της Β΄Λυκείου τέλη Μαΐου τις σχολές των επιστημονικών πεδίων που θα επιλέξουν;
Μέχρι και τις φετινές Πανελλαδικές και για περισσότερο από μια εικοσαετία οι μαθητές μπορούσαν να δηλώνουν Πολυτεχνικές και Οικονομικές Σχολές.
Γιατί τώρα τους στερούν αυτό το δικαίωμα;
Γιατί δεν βάζουν επιπλέον μάθημα επιλογής Φυσική ή Χημεία στην 3η ομάδα ώστε να έχουν πρόσβαση οι μαθητές και σε Θετικές / Τεχνολογικές Επιστήμες;
Τα παιδιά αυτά είναι τα τελευταία χρόνια "ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ".
Έστω τελευταία στιγμή ας γίνουν οι διορθώσεις που πρέπει στο Νόμο!!!!!!!!

031
|

Δυστυχώς το Υπουργείο δεν τόλμησε και αφήνει ( για άλλη μια χρονιά ) το ωρολόγιο πρόγραμμα της Β Λυκείου αμετάβλητο. Κρίμα .

nameless
|

Οι κατευθύνσεις στη Β Λυκείου θα παραμείνουν ως έχουν; Δεν θα γίνουν αλλαγές;


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/38474/dilosi-mathimaton-apo-toys-mathites-lykeioy