Αναθέσεις μαθημάτων ανά Ομάδα Προσανατολισμού, Τομέα και Ειδικότητα στα ΕΠΑΛ

Δημοσίευση: 02/10/2015

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αναθέσεις μαθημάτων ανά Ομάδα Προσανατολισμού, Τομέα και Ειδικότητα στα ΕΠΑΛ

Η νέα Υπουργική Απόφαση ισχύει από το σχολικό έτος 2015-2016

Υπογράφηκε από τον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη η υπουργική απόφαση που ορίζει τις αναθέσεις μαθημάτων ανά Ομάδα Προσανατολισμού, Τομέα και Ειδικότητα στα ΕΠΑΛ , που θα ισχύσουν από το τρέχον σχολικό έτος.

ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Οι αναθέσεις των μαθημάτων ανά Ομάδα Προσανατολισμού, Τομέα και Ειδικότητα των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Ημερησίων ΕΠΑ.Λ. και Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. ορίζονται ως εξής:

Α. Με τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Όταν ένας εκπαιδευτικός διδάσκει μαθήματα δεύτερης ανάθεσης, είτε από τη βασική του ειδικότητα είτε από τη δεύτερη ειδικότητα που του έχει αποδοθεί, οι ώρες των μαθημάτων δεύτερης ανάθεσης δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των δέκα (10) διδακτικών ωρών.

Β. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων α’ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή α΄ ανάθεση.

Γ. Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΤΕ01, από τα μαθήματα που αναφέρονται στην παρούσα ως Α’ ή Β’ ανάθεση, διδάσκουν μόνο τα εργαστηριακά μαθήματα, τα σχεδιαστικά μαθήματα και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων.

Δ. Η διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων και το εργαστηριακό μέρος των μικτών μαθημάτων σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δώδεκα (12) διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκατρείς (13) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς.

Ε. Η διδασκαλία των εργαστηριακών μαθημάτων του τομέα της Πληροφορικής σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δεκαέξι (16) διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς.

ΣΤ. Η διδασκαλία των σχεδιαστικών μαθημάτων των ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ. σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών μέχρι και δεκαέξι (16) διεξάγεται από έναν (1) εκπαιδευτικό, ενώ σε τμήμα με αριθμό παρακολουθούντων μαθητών από δεκαεπτά (17) και άνω διεξάγεται από δύο (2) εκπαιδευτικούς.

Κάθε διάταξη που ρυθμίζει με διαφορετικό τρόπο τα θέματα της απόφασης αυτής παύει να ισχύει.

Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2015-2016.

 

Σχόλια (5)

Ζώτος Γαβριήλ
|

Η παράγραφος ΣΤ της εγκυκλίου είναι απαραίτητο να ισχύσει και για το μάθημα του " Τεχνικού Σχεδίου " της Α΄ τάξης της ομάδας προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών, ώστε οι μαθητές να έχουν την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση σε ένα μάθημα που είναι πολύ βασικό σε κάθε τεχνική ειδικότητα.

Bravo
|

Σ'ευχαριστω πολύ για την πληροφορία συνάδελφε, δεν το γνώριζα.
Μακάρι αν συντονιστουμε να μπορέσουμε να αλλάξουμε κάτι

ιδιας ειδικοτητας
|

αγαπητέ, Bravo!
Υπάρχει η ένωση ekmedo να απευθυνθεις.
Eιναι ενωση των δικων μας ειδικοτήτων.
Γινεται προσπάθεια.

Bravo
|

Πολλά συγχαρητήρια για τις αναθέσεις! Τσουβαλιάσματα κλάδων και ανάθεση μαθημάτων σε άσχετες ειδικότητες.

Θα χρησιμοποιήσω σαν παράδειγμα την δική μου ειδικότητα (18.35). Από που κι ως που ένας οικονομολόγος ή κοινωνιολόγος ή νομικός να έχει πρώτη ανάθεση σε καθαρά τουριστικό μάθημα; Τα έχουν διδαχθεί τα συγκεκριμένα μαθήματα;
Με την ίδια λογική εγώ διδάχτηκα δίκαιο στη σχολή μου (αστικό, εργατικό, εμπορικό) γιατί δεν έχω αναθέσει μαθημάτων δικαίου;

Αλλά αφού οι άλλοι κλάδοι έχουν πλεονάσματα ας τους δώσουμε και άλλα μαθήματα για να φανούν λιγότερα τα κενά και να έχουμε λιγότερες προσλήψεις!


Διεύθυνση URL: https://www.esos.gr/arthra/40050/anatheseis-mathimaton-ana-omada-prosanatolismoy-tomea-kai-eidikotita-sta-epal