Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ερώτηση στη Βουλή για τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών

Mοχλός για την βελτίωση του βιοτικού επιπέδου της πατρίδας μας, για το κλείσιμο της ψαλίδας σε μεγάλες ανισότητες, για την οικονομική ανέλιξη και την ανάπτυξη της καινοτομίας είναι η Παιδεία και οι Λειτουργοί της.
Δημοσίευση: 28/09/2014
Βουλή
Alt Text: 
Βουλή
Title Text: 
Βουλή
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

  Αξιότιμε Υπουργέ,

Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να επισημάνω ιδιαίτερα ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν κάθε σχολική χρονιά οι εκπαιδευτικοί .

Όπως γνωρίζετε και εσείς προσωπικά, ως πανεπιστημιακός καθηγητής, μοχλός για την βελτίωση του βιοτικού επιπέδου της πατρίδας μας, για το κλείσιμο της ψαλίδας σε μεγάλες ανισότητες, για την οικονομική ανέλιξη και την ανάπτυξη της καινοτομίας είναι η Παιδεία και οι Λειτουργοί της.

Σε όποιες χώρες η εθνική οικονομία εκτοξεύτηκε, προηγήθηκε η βαθιά μεταρρύθμιση στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας. Βασική προϋπόθεση όμως και κοινός παρονομαστής ήταν και η θεσμοθέτηση κανόνων που να τηρούνται, τόσο για τις υπηρεσιακές μεταβολές και τους διορισμούς μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών όσο και των εργασιακών συνθηκών τους.

Οι μη έγκαιρες μεταθέσεις, αποσπάσεις και διορισμοί του μονίμου προσωπικού, οι τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών μέσα στον Σεπτέμβριο αλλά και αργότερα, και συγκεκριμένα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, δημιουργεί «κατά κανόνα» ποικίλα προβλήματα, τόσο στους μαθητές, στους γονείς τους όσο και στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους.

Από την μία πλευρά, οι μαθητές δεν γνωρίζουν από την αρχή ποιοι εκπαιδευτικοί θα τους διδάξουν και από την άλλη οι εκπαιδευτικοί προσπαθούν την τελευταία στιγμή να «οργανώσουν» τις οικογένειές τους, την μετακίνησή τους και το κυριότερο την στέγασή τους.

Όλα αυτά μαζί, σε ένα καθεστώς εργασιακής και οικονομικής ανασφάλειας λόγω της σημερινής συγκυρίας, συντελούν στο να χάνεται η προσπάθεια για την αναβάθμιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Κύριε Υπουργέ, γνωρίζοντας την ευαισθησία σας, θα σας παρακαλούσα να βοηθήσετε από την πλευρά σας στην επίλυση των προβλημάτων αυτών καθώς θα μπορούσαν οι τοποθετήσεις αυτές να γίνονται πριν από το τέλος κάθε χρονικής χρονιάς για τη επόμενη, ώστε να αποφεύγονται τα παραπάνω φαινόμενα και οι εκπαιδευτικοί απρόσκοπτα να ασχολούνται μόνο με τα διδακτικά τους καθήκοντα.

Επιπλέον, θα μπορούσαν να εξεταστούν:

-Η δυνατότητα απόκτησης οργανικής θέσης όχι μόνο σε ένα σχολείο αλλά και σε ομάδα σχολείων, εφόσον οι εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν σ΄ αυτήν τον απαραίτητο αριθμό ωρών διδασκαλίας με μαθήματα Α΄ ανάθεσης.

-Η αύξηση ή και η απάλειψη της διαφοράς των ετών υπηρεσίας για τις αμοιβαίες μεταθέσεις μονίμων εκπαιδευτικών,

-Η δυνατότητα, εφόσον το επιθυμούν, της μετακίνησης των μονίμων εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά που προκύπτουν πριν τις προσλήψεις αναπληρωτών.

-Η δυνατότητα τοποθέτησης των αναπληρωτών στον τόπο όπου υπηρετούσαν και την προηγούμενη χρονιά. (Σας αναφέρω χαρακτηριστικό παράδειγμα εκπαιδευτικού από την περιοχή μου που τα τελευταία πέντε χρόνια έχει τοποθετηθεί σε διαφορετικά νησιά).

Με εκτίμηση,

Κοψαχείλης Τιμολέων Βουλευτής Π.Ε. ΓΡΕΒΕΝΩΝ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ