Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ε.Ε. Χημικών: Τροχονόμος του Εκπαιδευτικού συστήματος η Ένωση Πληροφορικών

Η ΕΠΕ Επιτίθεται με συκοφαντικό τρόπο κατά της ΕΕΧ, αναγράφοντας ψευδώς ότι έχει αναφερθεί με υβριστικό τρόπο έναντι της Πληροφορικής»
Δημοσίευση: 10/10/2014
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

«Τροχονόμο του Εκπαιδευτικού συστήματος ο οποίος ρυθμίζει ποια μαθήματα εξετάζονται και πως, αποκαλεί η Ένωση Ελλήνων Χημικών την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος , υπογραμμίζοντας πως:

Α.Στην πρόσκληση διαλόγου που απηύθυνε δεν έθεσε κανένα προαπαιτούμενο και δεν προέταξε τις διατυπωμένες θέσεις της ως θέσφατο, σεβόμενη την ουσία του διαλόγου που είναι η κατάθεση επιχειρημάτων.

Β.Η ανακοίνωση της ΕΠΕ στις 7/10/2014, η οποία κατατέθηκε δύο μόλις ημέρες πριν την συμφωνημένη συνάντηση  (Διαβάστε εώ το σχετικό ρεπορτλάζ του esos) είναι προφανές ότι:

1. Αποσκοπεί στην υπονόμευση του διαλόγου και προσβάλει όλους τους συνομιλητές της, καλώντας τους να τοποθετηθούν στη δική της ατζέντα και αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν έχουν θέσεις,

2. Έχει ως στόχο την καθυστέρηση και αναβολή του διαλόγου, ώστε να έχει προλάβει να επιτύχει τις επιδιώξεις της σε βάρος των άλλων κλάδων, αρνούμενη όπως και ο κ. Υπουργός να συνομιλήσει θεσμικά με τις Επιστημονικές Ενώσεις.

3. Επιδεικνύει πρωτοφανή επεκτατική διάθεση ομαδοποιώντας ως προς την εξέταση τη Φυσική και τη Χημεία, προφανώς για να αποκτήσει ελεύθερο πεδίο για την επέκτασή της και ζητώντας λίγο πολύ να διδάσκεται και ως μάθημα κατεύθυνσης και ως μάθημα γενικής παιδείας,

4. Αναγορεύει εαυτόν σε τροχονόμο του Εκπαιδευτικού συστήματος, ο οποίος ρυθμίζει ποια μαθήματα εξετάζονται και πως,

5. Επιτίθεται με συκοφαντικό τρόπο κατά της ΕΕΧ, αναγράφοντας ψευδώς ότι έχει αναφερθεί με υβριστικό τρόπο έναντι της Πληροφορικής , το οποίο δεν προκύπτει από κανένα από τα αναφερόμενα κείμενα, και ζητά σε ανάμνηση άλλων εποχών που δεν χαρακτηρίζονταν από κουλτούρα διαλόγου, δήλωση μετανοίας.

Γ. Η ΕΕΧ θεωρεί απαραίτητο να αμυνθεί απέναντι στην ανοίκεια επίθεση της ΕΠΕ απαντώντας στις προκλήσεις της, μετά τη διεξαγωγή του προγραμματισμένου διαλόγου με τις ΕΕ.

Δ.Η ΕΕΧ έχει συγκροτημένη και διατυπωμένη θέση για το εξεταστικό, την οποία έχει καταθέσει ως φάκελο για τη Χημεία μαζί με όλα τα επιχειρήματα τα οποία την τεκμηριώνουν και δεν υποχρεούται να λαμβάνει υπόψη τις θέσεις άλλων, παρά μόνο αν προκύπτουν ως αποτέλεσμα διαλόγου,

Ε. Η ΕΕΧ δεν εξετράπη του θεσμικού της ρόλου από το 2000-2013, ενόσω οι υποψήφιοι φοιτητές των σχολών των Θετικών Επιστημών (και οι Χημικοί) και των Τεχνολογικών Επιστημών (και οι Χημικοί Μηχανικοί) επέλεγαν να εξεταστούν αντί της Χημείας στο Μάθημα ΑΕΠΠ, δηλαδή σε μάθημα προγραμματισμού σε ψευδογλώσσα και δεν καταφέρθηκε εναντίον άλλης Επιστήμης ή μαθήματος.

Ζ. Αντίθετα, στην κοινή τους παρέμβαση στο σχέδιο νόμου στις 19/8/2013, η ΕΠΕ, ΠΕΚΑΠ, ΕΠΥ, ΕΜηΠΕΕ παρενέβησαν και ήθελαν να ρυθμίσουν το γνωστικό αντικείμενο άλλου κλάδου.

ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ

Θέμα: Η ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ

 Στις 30/9/2014 η Ένωση Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ) ανέλαβε την πρωτοβουλία να απευθύνει  πρόσκληση διαλόγου στις Επιστημονικές Ενώσεις Βιοεπιστημόνων, Γεωλόγων, Μαθηματικών, Φυσικών  και Πληροφορικών, με στόχο η συνεργασία των κλάδων να έχει ως αποτέλεσμα την κατάθεση κοινής πρότασης στο ΥΠΑΙΘ, να αναβαθμίσει το ρόλο των Επιστημονικών Ενώσεων και να οδηγήσει στη βέλτιστη λύση για την Εκπαίδευση και κυρίως για τους μαθητές.
Στην πρόσκληση διαλόγου που απηύθυνε δεν έθεσε κανένα προαπαιτούμενο και δεν προέταξε τις  διατυπωμένες θέσεις της ως θέσφατο, σεβόμενη την ουσία του διαλόγου που είναι η κατάθεση επιχειρημάτων.
Ακόμη περισσότερο, και παρά τις πληροφορίες που είχε στο διάστημα αυτό για την παρασκηνιακή κίνηση για την εισαγωγή του μαθήματος του Προγραμματισμού ως εξεταζόμενου, απέφυγε τις  ανακοινώσεις σεβόμενη τον επικείμενο διάλογο.
Η ανακοίνωση της ΕΠΕ στις 7/10/2014, η οποία κατατέθηκε δύο μόλις ημέρες πριν την συμφωνημένη συνάντηση είναι προφανές ότι:

1.    Αποσκοπεί στην υπονόμευση του διαλόγου και προσβάλει όλους τους συνομιλητές της, καλώντας τους να τοποθετηθούν στη δική της ατζέντα και αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν έχουν θέσεις,
2.    Έχει ως στόχο την καθυστέρηση και αναβολή του διαλόγου, ώστε  να έχει προλάβει να επιτύχει τις επιδιώξεις της σε βάρος των άλλων κλάδων, αρνούμενη όπως και ο κ. Υπουργός να συνομιλήσει θεσμικά με τις Επιστημονικές Ενώσεις.
3.    Επιδεικνύει πρωτοφανή επεκτατική διάθεση ομαδοποιώντας ως προς την εξέταση τη Φυσική και τη Χημεία, προφανώς για να αποκτήσει ελεύθερο πεδίο για την επέκτασή της και  ζητώντας λίγο πολύ να διδάσκεται και ως μάθημα κατεύθυνσης και ως μάθημα γενικής παιδείας,
4.    Αναγορεύει εαυτόν  σε τροχονόμο του Εκπαιδευτικού συστήματος, ο οποίος ρυθμίζει ποια μαθήματα εξετάζονται και πως,
5.    Επιτίθεται με συκοφαντικό τρόπο κατά της ΕΕΧ, αναγράφοντας ψευδώς ότι έχει αναφερθεί με υβριστικό τρόπο έναντι της  Πληροφορικής , το οποίο δεν προκύπτει από κανένα από τα αναφερόμενα κείμενα, και ζητά σε ανάμνηση άλλων εποχών που δεν χαρακτηρίζονταν από κουλτούρα διαλόγου,  δήλωση μετανοίας.

Η ΕΕΧ  θεωρεί απαραίτητο να αμυνθεί απέναντι στην ανοίκεια επίθεση της ΕΠΕ απαντώντας στις προκλήσεις της, μετά τη διεξαγωγή του προγραμματισμένου διαλόγου με τις ΕΕ.
1.    Η ΕΕΧ έχει συγκροτημένη και διατυπωμένη θέση  για το εξεταστικό, την οποία έχει καταθέσει ως φάκελο για τη Χημεία μαζί με όλα τα επιχειρήματα τα οποία την τεκμηριώνουν  και δεν υποχρεούται να λαμβάνει υπόψη τις θέσεις άλλων, παρά μόνο αν προκύπτουν ως αποτέλεσμα διαλόγου,
2.    Η ΕΕΧ δεν εξετράπη του θεσμικού της  ρόλου από το 2000-2013,  ενόσω οι υποψήφιοι φοιτητές των σχολών των Θετικών Επιστημών (και οι Χημικοί) και των Τεχνολογικών Επιστημών (και οι Χημικοί Μηχανικοί) επέλεγαν να εξεταστούν αντί της Χημείας στο Μάθημα ΑΕΠΠ, δηλαδή σε μάθημα προγραμματισμού σε ψευδογλώσσα και δεν καταφέρθηκε εναντίον άλλης Επιστήμης ή μαθήματος.
Αντίθετα,  στην κοινή τους παρέμβαση στο  σχέδιο νόμου στις 19/8/2013, η ΕΠΕ, ΠΕΚΑΠ, ΕΠΥ, ΕΜηΠΕΕ  παρενέβησαν και ήθελαν  να ρυθμίσουν το γνωστικό αντικείμενο άλλου κλάδου, όπως φαίνεται ακολούθως: (http://www.pekap.gr/sites/default/files/%CE%9A%CE%9F%CE%99%CE%9D%CE%97%2... )
Είναι προφανές, ότι αν οι Ενώσεις Πληροφορικής έχουν το δικαίωμα να ρυθμίζουν τα θέματα της Χημείας, εκχωρούν το ίδιο δικαίωμα και στη μία ένωση που εκπροσωπεί τους χημικούς,
3.    Τέλος, για την αποδέσμευση του Λυκείου από τα φροντιστήρια και για την αναγκαιότητα της ανάδειξης του εργαστηριακού χαρακτήρα των Επιστημών, η ΕΕΧ έχει επεξεργασμένες και διατυπωμένες θέσεις, οι οποίες έχουν κατατεθεί επανειλημμένα σε δημόσιο διάλογο και στους αρμόδιους φορείς και είναι στη διάθεση όλων των ενδιαφερομένων προς συζήτηση. Η ΕΕΧ, ως Επιστημονική Ένωση, έχει αναδείξει τον εργαστηριακό χαρακτήρα του μαθήματος από το 1991 μέσω των σεμιναρίων Διδακτικής της Χημείας, χωρίς όμως να συγκινήσει το Υπουργείο Παιδείας, το οποίο ουδέποτε ανταποκρίθηκε στα αιτήματά της, με τη σπουδή που επέδειξε για την Πληροφορική η παρούσα ηγεσία του. Επιπλέον, εκτιμούμε ότι  η αποδέσμευση από τα φροντιστήρια που διακηρύττει  ότι πρεσβεύει η ΕΠΕ δεν εξυπηρετείται από τις προτάσεις της.

Με  θλίψη και ακόμη μεγαλύτερη απογοήτευση αναγκαζόμαστε να απαντήσουμε στο παρελκυστικό δελτίο τύπου της ΕΠΕ, διότι δεν είναι δυνατόν να αφήσουμε αναπάντητη μία τέτοια προκλητική συμπεριφορά, παρότι ελπίζουμε και εργαζόμαστε για την ανάπτυξη κουλτούρας συνεργασίας και διαλόγου, χωρίς όρους και προϋποθέσεις .

 

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ