Placeholder

ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Κάτω από 15.000 οι αιτήσεις μετεγγραφών

Δημοσίευση: 17/10/2014
Λοβέρδος
Alt Text: 
Λοβέρδος
Title Text: 
Λοβέρδος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Φαίνεται να μην ξεπερνάμε τους 15.000 αιτήσεις φοιτητών για να μετεγγραφούν εκτίμησε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, με βάσει τα στοιχεία που ήδη διαθέτει από την ηλεκτρονική πλατφόρμα, και με το δεδομένο ότι σήμερα Παρασκευή στις 12 τα μεσάνυχτα λήγει η  προθεσμία αιτήσεων.
Ειδικότερα ο υπουργός Παιδείας μιλώντας στο Βήμα fm, ανακοίνωσε τα εξής σχετικά με τις μετεγγραφές:

Α. Απαντώ πια με τρόπο οριστικό, ναι. Και είμαι ενθουσιασμένος γιατί φοβόμασταν μεγάλο πρόβλημα. Τελικά δεν είναι τόσο. Θέλω να σας δώσω τα συγκεκριμένα νούμερα, τους συγκεκριμένους αριθμούς, όπως διαμορφώθηκαν χθες το βράδυ. Με την επιφύλαξη ότι σήμερα στις 12.00 η ώρα τη νύχτα τελειώνει.

 Β. Έχουμε 12.315 αιτήσεις και 13.283 να έχουν ζητήσει κωδικό. Δηλαδή 13.283 μέχρι χθες το βράδυ ζήτησαν κωδικό και από αυτούς μπήκαν ήδη οι 12.315. Οι άλλοι δεν έχουν μπει ακόμη. Περιμένουμε ακόμη 1.000 οπωσδήποτε και ίσως και κάτι παραπάνω. Φαίνεται να μην ξεπερνάμε τους 15.000. Το 84,5% είναι Αθήνα – Πειραιά – Θεσσαλονίκη. Το 15,5% είναι αλλού. Δηλαδή είναι μετεγγραφές ανάμεσα σε περιφερειακά πανεπιστήμια.

Γ. Από τους Αθηναίους, Πειραιώτες και Θεσσαλονικείς που θέλουν να πάνε εκεί, το 53% είναι για Αθήνα – Πειραιά και το 31% είναι για Κεντρική Μακεδονία, δηλαδή Θεσσαλονίκη. Αυτοί είναι οι συνολικοί αριθμοί.

Δ. Τώρα πρέπει να το προσδιορίσουμε ανά σχολή. Το πρώτο που προκύπτει είναι ότι δεν απερημώνονται τα περιφερειακά πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Τους έδωσε ο κ. Αρβανιτόπουλος ένα 20% παραπάνω εισαγομένους για τις εξετάσεις του Ιουνίου και αυτό το ποσοστό δεν ξεπερνιέται από αυτούς που αιτούνται μετεγγραφή. Άρα τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ θα είναι όπως ήταν πέρσι της περιφέρειας. Αυτό είναι πολύ καλό.

Ε. Δεύτερο. Να δούμε τους αριθμούς που έχουμε στα κεντρικά πανεπιστήμια για να δούμε εάν έχουμε ανατροπή, ή εάν έχουμε ένα βάρος το οποίο δεν μπορούμε να σηκώσουμε. Στις συζητήσεις που είχαμε με τα πανεπιστήμια και με τα ΤΕΙ καταλαβαίναμε τι είναι το αδύνατο.

Ζ. Ο κ. Φορτσάκης, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών, είχε πει ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Λέει βρε παιδιά μπαίνετε σε ένα αεροπλάνο που χωράει 200 επιβάτες, θα το πετάξει ο πιλότος εάν μπείτε 400; Δεν θα το πετάξει.

Η. Συνεπώς είχαμε μια γνώμη σταθερή και σοβαρή από όλους τους παρευρισκομένους και συζητούντες με το  Υπουργείο Παιδείας, Πρυτάνεις και Προέδρους των ΤΕΙ τι δεν μπορούν να κάνουν.

Θ. Το πιο ευαίσθητο Πανεπιστήμιο είναι το Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Εκεί φοβόμαστε. Μου έλεγε ο κ. Γκόλιας, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου, ότι το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, δεν μπορεί να αντέξει έναν αριθμό 500.Τελικώς όπως προκύπτει, μέχρι χθες το βράδυ, αυτό το τμήμα είχε 242 αιτήσεις. Δεν ξέρουμε και από αυτούς που αιτήθηκαν πόσοι δικαιούνται πράγματι, γιατί μπορεί να έχουν κάνει αιτήσεις και αυτοί που δεν δικαιούνται. Δεν νομίζω ότι θα είναι πολύ μεγάλο το νούμερο, ο αριθμός αυτών που δεν δικαιούνται, αλλά πάντως όπως και το πρωί είχα μια επικοινωνία μαζί του, αυτό τον αριθμό το Πολυτεχνείο μπορεί να το σηκώσει.

Ι. Στους Μηχανολόγους Μηχανικούς του Πολυτεχνείου είναι 163. Λέει το Πολυτεχνείο μπορώ να το αντιμετωπίσω. Είναι αριθμοί που μπορούν να αντιμετωπιστούν από τα Ιδρύματα και αριθμοί που δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν. Το δεύτερο δεν συνέτρεξε. Άρα το μήνυμα που στέλνουμε είναι ότι μάλλον φαίνεται ότι τα καταφέρνουμε. Και το δεύτερο μήνυμα είναι ότι η αγωνία αυτών που θέλανε μετεγγραφή και που ακόμη και  όταν έκαναν την αίτηση δεν ξέρανε εάν τελικώς θα ικανοποιηθεί λόγω μιας ελεγχόμενης μεγάλης ποσότητας που θα απέτρεπε τα Ιδρύματα από το να τους δεχτούν, δεν έχουν προκύψει μέχρι αυτή την ώρα τέτοιοι αριθμοί.

Κ. Στην ερώτηση «Όποιος έκανε αίτηση μετεγγραφής και πληροί τις τυπικές προϋποθέσεις, να θεωρεί βέβαιο ότι θα μετεγγραφεί», ο Υπουργός απάντησε θετικά.

Για την ΑΣΣΟΕ:
Λ.Εάν είναι αυτοί οι αριθμοί στο ΑΠΘ, ας πούμε έχω όλα τα τμήματα. Αν είναι αυτοί οι αριθμοί αναλογικά και στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών που είναι ένα εξαιρετικό πανεπιστήμιο πραγματικά, ένα κόσμημα για το ελληνικό σύστημα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, αν έχουμε αναλογία, γιατί να μην έχουμε, έχουμε αναλογία στο Μετσόβιο, έχουμε αναλογία και στο Αριστοτέλειο, στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Δεν μπορεί το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών να ξεφεύγει από αυτό τον κανόνα.
Άρα μπορώ να πω και με ενθουσιασμό μπορώ να το πω αυτό, ότι φαίνεται να μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το θέμα με άνεση …

Για τη συνέχιση των μετεγγραφών στον επόμενο χρόνο:
 Μ. Με το που θα κλείσουμε το θέμα των μετεγγραφών, που φαίνεται να μπορούμε να τις πάμε και λίγο νωρίτερα, απ’ όσο είχαμε προαναγγείλει, εάν το κλείσουμε αυτό το θέμα σε καλή κατεύθυνση, τότε νομίζω ότι πρέπει να γίνει ένας δημόσιος διάλογος εδώ και τώρα, δηλαδή το φθινόπωρο με τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ, για να δούμε μια παρέμβαση νομοθετική τον Ιανουάριο που θα κάνει πάρα πολύ λογικά όλα αυτά τα πράγματα.
Ν. Εμείς τι θέλαμε; Να πάρουμε δυο καρπούζια ταυτοχρόνως και να τα μεταφέρουμε. Θέλαμε και τη φτώχεια και την οικονομική δυσκολία να αντιμετωπίσουμε, αλλά και τη λειτουργία των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ να μη θίξουμε. Φαίνεται ότι με τις παρεμβάσεις που κάναμε και με τον επίμονο διάλογο, να τα καταφέρνουμε. Δεν λέω την τελευταία κουβέντα, γιατί μπορεί σήμερα να γίνει κάτι απροσδόκητο, αλλά κατά την πορεία των πραγμάτων, νομίζω ότι είμαστε εντάξει.

Για το αν «αδικεί» τους αριστούχους το σύστημα των μετεγγραφών:
Ξ. Συμφωνώ απολύτως. Έλεγα ότι τόσο γενναιόδωρη ρύθμιση εγώ δεν θα έκανα, διότι το δικό μας σύστημα στηρίζεται στην επίδοση και σε ποια πόλη θα πας και σε ποιο τμήμα θα περάσεις.
Ο. Από την άλλη μεριά όμως καλός ο εκσυγχρονισμός, αρκεί να μη φέρνει δέκατα ή πυρετό. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε φτώχεια και δεν μπορώ να σας περιγράψω το πόση πίεση δεχόμαστε να μεταφέρουμε αυτή τη ρύθμιση και πέρσι και πρόπερσι.

Π. Να σας δώσω ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο. Ποια είναι η κατηγορία που έδωσε τους περισσότερους στις αιτήσεις περί μετεγγραφής; Οι τρίτεκνοι. Και οι πολύτεκνοι είναι οι λιγότεροι. Και ίσως η κοινωνική εκείνη κατηγορία που πρέπει να προστατευθεί περισσότερο, δημιουργεί μικρότερο πρόβλημα, οι πολύτεκνοι.

Ρ. Το μεγάλο πρόβλημα που δημιουργεί σε αυτή την περί μετεγγραφών διαδικασία, είναι οι τρίτεκνοι που εάν είχε υπάρξει ένα εισοδηματικό κριτήριο εκεί, ευρύ δεν λέω εγώ στενό κατά τα φορολογικά, δηλαδή να λέγαμε πάνω από 40.000 δεν δικαιούσαι, θα είχαμε και μια καλύτερη επίδοση τελική.

Για τα θέματα καθαριότητας και ασφάλειας στα Πανεπιστήμια:
Σ. Δύο διαφορετικά προβλήματα αλλά ίδιο θέμα. Σε ό,τι αφορά τα σκουπίδια, με διαβεβαίωσε ο κ. Φορτσάκης ότι δεν θα επαναληφθεί η περσινή κατάσταση και έχει λάβει  όλα τα μέτρα ούτως ώστε ο τομέας της καθαριότητας να είναι πραγματικά τομέας καθαριότητας και όχι βρωμιάς.  Μου έδωσε αυτή τη διαβεβαίωση.

Τ. Επειδή τον πιστεύω τον κ. Φορτσάκη, νομίζω πως θα τα καταφέρει. Δεν έχω αρμοδιότητα ως Υπουργός Παιδείας εγώ, αλλά ο Πρύτανης του μεγαλυτέρου πανεπιστημίου της χώρας, όταν σε διαβεβαιώνει ότι εγώ θα στο λύσω αυτό και όταν μου είπε ότι οι περασμένες φωτογραφίες του Έθνους ήταν αυθεντικές, αλλά το έλυσε το πρόβλημα, δεν θυμάμαι ποια σχολή είχε δείξει τότε. Εάν είχε δείξει την ίδια, πάει να πει ότι δεν το έλυσε, αλλά εν πάση περιπτώσει με διαβεβαιώνει ότι το πρόβλημα θα πάψει να υπάρχει. Δεν μπορώ να μην τον πιστέψω, πρέπει να τον πιστέψω. Τον πιστεύω και νομίζω ότι θα δώσει μια λύση στο θέμα της καθαριότητας.
Το θέμα της ασφάλειας είναι πολύ σοβαρότερο. Εκδήλωση (συγκέντρωση για τον Μαζιώτη) δεν θα γίνει.
Δεν ξέρω. Ήταν να γίνει στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, μετά ήταν να γίνει στο Μετσόβιο. Μιλάω με τον Πρύτανη, δεν θέλω να παρέμβω, γιατί  η αρμοδιότητα ξέρετε με την αλλαγή του Νόμου του 2009, είναι πια κατά τα κοινά στην εισαγγελία και στην αστυνομία.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο θέμα και δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα επικοινωνίας με κρατούμενο από τις φυλακές. Έτσι ενημερώνομαι. Θέλω να ξέρετε ότι και γι’ αυτά τα θέματα παρ’ ότι αρμοδιότητες τυπικές δεν έχουμε, έχουμε ουσιαστικές αρμοδιότητες.
Και έχουμε ουσιαστικές αρμοδιότητες να προστατεύσουμε και τη φήμη της χώρας. Νομίζω ότι η συνεργασία μας με όλες τις αρχές, κατά την διοικητική αυτοτέλεια των πανεπιστημίων, είναι άψογη και ότι δεν θα έχουμε επανάληψη φαινομένων του παρελθόντος, εκτιμώ ότι όλοι θα προστατεύσουν τη χώρα, ακόμη και αυτοί που σκέφτονται πολιτικά με τον πιο έντονο τρόπο και τον πιο ακραίο τρόπο. Δεν έχει κανένας λόγο να θίξει τη χώρα αυτή τη στιγμή.

 

Σχόλια (11)

 
Χρηστος
17 Οκτ 2014 17:24

Οι τριτεκνοι δημιουργούν το πρόβλημα κύριε υπουργε; Ή πλειοψηφία των τριτεκνων και πολυτέκνων φοιτητών έχουν ενα και δυο και τρια αδέλφια που σπουδάζουν σε αλλες πόλεις, αλλά το συστημα μετεγγραφων μονο ενα λογο έπαιρνε. Γι αυτό οι περισσοτεροι καταχωρήθηκαν ως τριτεκνοι και πολυτεκνοι.

 
olga
17 Οκτ 2014 17:33

ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΟ 10%!!!!!

 
γονέας με παιδι του 10%
17 Οκτ 2014 17:39

Πριν κλείσετε το θέμα των μετεγγραφων τακτοποιηστε το θέμα των παιδιών που πέρασαν φέτος με το 10%.
Είναι τόσοι λίγοι όσοι έχουν τις προϋποθέσεις του νομου και περιμένουν να υποβάλλουν αίτηση.
Μην τους αδικειτε άλλο.
Τώρα δεν έχετε πλεον λογο να αρνειστε τη μετεγγραφή τους.

 
Ανοίξτε το σύστημα για το 10%
17 Οκτ 2014 19:45

Ωραία! Τώρα που έχετε τους αριθμούς, αν και όλοι που υπέβαλλαν αίτηση δεν έχουν τις προϋποθέσεις και ο αριθμός θα μειωθεί και άλλο,ανοίξτε το σύστημα από τη Δευτέρα να υποβάλλουμε και εμείς που περάσαμε φέτος με το 10% και να αποκαταστήσετε επί τέλους την αδικία του νόμου!
Οι οικογένειές μας δεν μπορούν να συντηρούν 2 και 3 σπίτια σε διαφορετικές πόλεις για εμάς και τα αδέλφια μας!

 
Νίκος
17 Οκτ 2014 20:32

Α, τώρα καταλαβαίνετε ότι δεν είναι οι πολύτεκνοι που δημιουργούν πρόβλημα στις μετεγγραφές...
Να ξέρετε όμως ότι υπάρχουν πολλοί πολύτεκνοι (όπως ο γιος μου) που δεν υπέβαλαν αίτηση μετεγγραφής ως πολύτεκνοι αλλά με κοινωνικά κριτήρια (αδελφός που σπουδάζει) γιατί δεν υπήρχε πρόβλεψη κατηγορίας "πολύτεκνος με αδελφό που σπουδάζει" ώστε να μετεγγραφεί ως πολύτεκνος, παρά έπρεπε να επιλέξει ή τη μία ή την άλλη κατηγορία!

Πολλοί πολύτεκνοι της επαρχίας δεν κατάφεραν να ζητήσουν μετεγγραφή ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΟΥΣ. Δεν υπάρχει λ.χ. στην Περιφέρεια κατοικίας των γονέων σχολή αντίστοιχη της σχολής της επιτυχίας του γιου μου, όμως υπάρχει κατοικία (συγγενείς κλπ) σε αστικά κέντρα (Αθήνα, Θεσ/νίκη κλπ).
Δεν καταλαβαίνω γιατί ακόμα και η ομοσπονδία Πολυτέκνων επιμένει να μιλά για μετεγγραφές πολυτέκνων ΜΟΝΟ προς τον τόπο κατοικίας των γονέων ή σε γειτονική περιφέρεια. Καταφανώς αδικούνται έτσι οι πολύτεκνοι της επαρχίας έναντι των πολυτέκνων των αστικών κέντρων!

 
Χρυσόγελος Μαν - Γεν. Γραμματέας ΑΣΠΕ
17 Οκτ 2014 21:00

Επιτέλους Υπουργέ είδατε ότι δεν υπάρχει πλημμυρίδα πολυτέκνων..

Επομένως Υπουργέ, έχετε τώρα υποχρέωση να επανορθώσετε και να δώσετε άμεση λύση στο θέμα των 723 παιδιών πολυτέκνων οικογενειών που ταλαιπωρούνται εδώ και 4 χρόνια, ουδεμία δικαιολογία πλέον υπάρχει για να μην προχωρήσετε σε αυτή τη ρύθμιση. Καταλάβετε ότι ανάμεσα σε αυτά τα παιδιά υπάρχουν και παιδιά υπερπολυτέκνων οικογενειών και με 7, με 9, ακόμη και με 13 αδέλφια που ικανοποιούσαν όλοι και οι 723 πέρυσι το εισοδηματικό κριτήριο, αλλά λόγω της γνωστής ποσόστωσης έμειναν εκτός!..

Κύριε Υπουργέ, είναι γνωστή η Συνταγματική και Δικαστηριακή προστασία που παρέχεται ρητά στις πολύτεκνες οικογένειες, αφού:

α. Η παρ. 2 του άρθρου 21 του Συντάγματος, ρητά επιτάσσει πως:

«Οι πολύτεκνες οικογένειες έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος».

β. Το Σ.τ.Ε και τα Διοικητικά Δικαστήρια της χώρας, με σωρεία αποφάσεών τους έχουν αποφανθεί πως:

«Η εξυπηρέτηση του ατομικού συμφέροντος των πολυτέκνων, αποτελεί εξυπηρέτηση του γενικοτέρου δημοσίου συμφέροντος, προ του οποίου και αυτή η αρχή της ισότητας των Ελλήνων απέναντι στο νόμο υποχωρεί, λόγω του δημογραφικού προβλήματος που αντιμετωπίζει η χώρα μας».(Δ.Ε. Αθηνών: 2762/1998, 2764/1998, 2160/1989, 2161/1989 κ.ά)

(Σ.τ.Ε: 2216/1975, 4062/1990, 4069/1990, 4070/1990, 2773/1991, 2781/1991, κ.ά)

Κύριε Υπουργέ, τολμήσατέ το, να συμπεριλάβετε τώρα στη διαδικασία της Μεταφοράς θέσης και αυτά τα παιδιά, ουδείς μπορεί να πει οτιδήποτε, καθότι είναι τα μόνα που προστατεύονται και συνταγματικά και είχαν στο παρελθόν το δικαίωμα αυτό επί 32 συναπτά έτη, χωρίς κανένα πρόβλημα για τις Σχολές, όπως ομολογούσαν οι ίδιοι οι Πρυτάνεις.

 
Σοφία
17 Οκτ 2014 22:42

Αφού τελικά αποδεικνύεται πλέον ότι οι πολύτεκνοι δεν δημιουργούν πρόβλημα στα κεντρικά αλλά και περιφερειακά Τμήματα, κι ο Υπουργός δεχόταν πίεση για αναδρομική ισχύ που δε μπορούσε να ικανοποιήσει ως αίτημα, καιρός είναι να δικαιωθούν κι οι 723 πολύτεκνοι που έχουν μείνει στην αναμονή από λανθασμένους χειρισμούς του υπ. Παιδείας. Είναι επιτακτική η ανάγκη ο Υπουργός να ακούσει και αυτή την κοινωνική ομάδα, των πολύτεκνων οικογενειών, που αδίκως ταλαιπωρείται όλο αυτό διάστημα, και να γίνει επιτέλους ένας διάλογος εφ' όλης της ύλης με την ΑΣΠΕ, που απ' όσο φαίνεται καλύτερα τα ξέρει από το υπ.Παιδείας. Έστω και την τελευταία της τελευταίας στιγμής, ας γίνει μια σωστή κίνηση από τον Υπουργό.

 
Ευαγγελία
17 Οκτ 2014 23:13

Μα, οι πολύτεκνοι δεν ήταν αυτοί οι οποίοι θα προκαλούσαν "συνωστισμό" στα ανώτατα ιδρύματα; Είναι κρίμα, να κοροϊδεύουμε τους Έλληνες πολίτες, καθότι οι αριθμοί ήταν εξαρχής γνωστοί στο υπουργείο. Τώρα λοιπόν ας δοθεί στους πολύτεκνους επιτέλους το δικαίωμα μετεγγραφής με αναδρομική ισχύ, όπως επιτάσσει το αίσθημα δικαίου. Και όσο για τους τρίτεκνους: πόσοι τελικά είναι οι "περισσότεροι"; Αδυνατούμε να πιστέψουμε ότι τόσες ελληνικές οικογένειες έχουν τρία παιδιά και δυσπιστούμε ότι οι ειδήσεις αυτές έχουν σκοπό να προετοιμάσουν το έδαφος για τις δυσμενείς τροποποιήσεις του νόμου από το ερχόμενο ακαδημαϊκό έτος.

 
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
17 Οκτ 2014 23:59

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΕΙΜΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ ΤΡΙΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ.Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΤΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΟΧΙ ΤΗΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΤΗΣ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. ΤΟΣΟ ΦΟΒΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΜΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΕΛΘΟΝΤΩΝ ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ; ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΟΛΕΩΝ.ΕΧΟΥΝ ΑΡΑΓΕ ΟΙ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΜΠΕΙ ΣΕ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΟΣΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ;ΑΛΛΟ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

 
Δ. Μανουσάκη
18 Οκτ 2014 02:39

Η σχολή ΗΜΜΥ του ΕΜΠ, με 85 καθηγητές, δεν μπορεί να αντέξει 500 φοιτητές.
Η σχολή ΗΜΜΥ του Πολυτεχνείου Κρήτης, με 28 καθηγητές, μπορεί να αντέξει 250 φοιτητές;
Μήπως, αντί να κοιτάμε στα κεντρικά ΑΕΙ, θα πρέπει να δούμε τα τεράστια λάθη που έγιναν στα ΑΕΙ της περιφέρειας, όταν με άστοχες κινήσεις αυξήθηκε ο αριθμός των εισακτέων σε σχολές που δεν έχουν αντίστοιχες σε κεντρικά ΑΕΙ;

 
Γ.Κ
18 Οκτ 2014 13:20

Όλα τα παπαγαλάκια ,με την ευλογία του υπουργείου, ανέβαζαν
τον αριθμό των μετεγγραφών συνεχώς ,μέχρι και τις 40.000, και θεωρούσαν ως
βασικούς υπαίτιους τους πολύτεκνους. Οι αριθμοί όμως άλλα λένε!! Όπως ομολογεί και ο υπουργόςη κατηγορία στην οποία και ανήκουν συνταγματικά οι μετεγγραφές, οι πολύτεκνοι,
είναι η μειοψηφία. Τόσο λασπολογία και τέτοιος πόλεμος κατά της πολύτεκνης οικογένειας;;;

Έφτασε πλέον η ώρα η ηγεσία του υπουργείου να σταματήσει το
κρυφτό και αντιμετωπίσει το θέμα στην ρίζα του , και να άρει τις αδικίες τόσων
ετών !!! Είναι το πολύ 723 φοιτητές πολύτεκνων και υπερπολύτεκνων οικογενειών από 4 ακαδημαϊκά έτη. Ο αριθμός αυτός θα είναι
σαφώς μικρότερος στην
πράξη γιατί οι φοιτητές του 2010 τελειώνουν τις σχολές φέτος. Και σίγουρα θα
μειωθούν και οι φοιτητές που θα διεκδικήσουν μια θέση κοντά στο σπίτι σους όταν θα είναι στο 3ο , 4ο ή 5ο έτος. Για τους φοιτητές αυτούς το
υπουργείο παιδείας έχει όλα τα στοιχεία που χρειάζονται από τις περσινές
μετεγγραφές (τόπος κατοικίας, τόπος σπουδών, έτος σπουδών, κατά κεφαλήν
εισόδημα , βούληση μετεγγραφής)

Υπάρχει τόσο συνταγματικό όσο και νομικό υπόβαθρο για την
στήριξη της πολύτεκνης οικογένειας η οποία ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ειδική φροντίδα (παρ.2 άρθρο 21 του Συντάγματος) από το κράτος.

Η τριτοβάθμια εκπαίδευση έχει καταντήσει ένα μεγάλο παζάρι
σε βάρος των φοιτητών και των οικογενειών τους. Η μεταφορά της θέσης επιτυχίας
σου στο πιο κοντινό αντίστοιχο τμήμα σου τι παράλογο έχει? Ειδικά αυτή την
περίοδο όπου ένα άλλο σπίτι είναι το λιγότερο απαγορευτικό στην μέση Ελληνική
οικογένεια. Παράλογο σε εμένα ακούγεται το γεγονός ότι το υπουργείο συνεχίζει
πεισματικά να αρνείται να δώσει αναδρομική ισχύει στις μετεγγραφές των
πολυτέκνων.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean