Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Kodu Kup Europe: Η Ελληνική ομάδα με τίτλο PN Gaming κατέκτησε την πρώτη θέση στον Πανευρωπαϊκό διαγωνισμό

Ένας σχολικός διαγωνισμός – θεσμός, για την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών, από τη Microsoft και το European Schoolnet υπό την αιγίδα του ΣΕΠΕ στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας e-Skills for Jobs 2014.
Δημοσίευση: 20/10/2014
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η Ελληνική ομάδα αναδείχθηκε πρώτη από τις οκτώ Ευρωπαϊκές χώρες που διαγωνίστηκαν, στο σχολικό διαγωνισμό Kodu Kup Europe, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στο Innovation Center της Microsoft στις Βρυξέλλες.

Η νικήτρια ομάδα με την ονομασία PN Gaming, η οποία αποτελείται από τους μαθητές των Εκπαιδευτήριων Δούκα, Γεώργιο Νικηφόρο Αυγουστίδη και Πάνο Οικονόμου, καθώς και από τον καθηγητή Πληροφορικής, Βασίλη Οικονόμου, κατέκτησε τον τίτλο “Champion of Champions” με ένα μοναδικό παιχνίδι που σχεδίασαν, το “Behind the Red” το οποίο είναι βασισμένο στην εξερεύνηση του πλανήτη Άρη.

Ακολούθησαν η ομάδα της Αγγλίας στη δεύτερη θέση, και η ομάδα της Πορτογαλίας στην τρίτη θέση. Η διάκριση αυτή είναι ιδιαίτερα επίκαιρη, με δεδομένο τα πρόσφατα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό, European Schoolnet, σύμφωνα με τα οποία η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή των Ευρωπαϊκών χωρών  που πρωτοπορούν στο κομμάτι του κώδικα και του προγραμματισμού στα σχολεία.
To Εuropean Code Kup αποτελεί έναν σχολικό διαγωνισμό ο οποίος διεξάγεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη,  απευθύνεται σε νέα παιδιά ηλικίας 6-16 ετών, και έχει ως στόχο να ενθαρρύνει τους μαθητές να γνωρίσουν τη μαγεία του προγραμματισμού και την κωδικοποίησης, σχεδιάζοντας παιχνίδια μέσω μιας διαδραστικής, καινοτόμας και διασκεδαστικής διαδικασίας.

 

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, οι μαθητές κλήθηκαν να αναπτύξουν τα δικά τους παιχνίδια δουλεύοντας σε ομάδες και μαθαίνοντας πώς να δημιουργούν φανταστικούς κόσμους, μοντέλα και προσομοιώσεις. Στον τελικό προκρίθηκαν οι νικητές της κάθε χώρας (Ελλάδα, Βέλγιο, Εσθονία, Φιλανδία, Λιθουανία, Νορβηγία, Πορτογαλία, και Ηνωμένο Βασίλειο), παρουσιάζοντας μπροστά στην κριτική επιτροπή τα υποψήφια παιχνίδια και τις δεξιότητες που ανέπτυξαν μέσα από το Microsoft Kodu Game Lab.

Μετά τη νίκη της χώρας μας,  οι νικητές Γεώργιος Νικηφόρος Αυγουστίδης και Πάνος Οικονόμου δήλωσαν: «Μέσα από αυτό το διαγωνισμό μάθαμε κάτι καινούργιο - κάτι το οποίο θα μας βοηθήσει σίγουρα στο μέλλον. Επίσης ανακαλύψαμε τα πλεονεκτήματα της ομαδικής συνεργασίας. Το Kodu Kup ήταν μια πολύ συναρπαστική εμπειρία, και τα συναισθήματα που βιώσαμε όταν δοκιμάσαμε για πρώτη φορά το παιχνίδι μας ήταν μοναδικά. Ζήσαμε πολλές απίστευτες στιγμές. Το Kodu είναι ένα πολύ καλό βήμα για να ξεκινήσει κανείς να μαθαίνει κώδικα»
Ο Φώτης Δραγανίδης, Διευθυντής Τομέα Εκπαίδευσης της Microsoft δήλωσε σχετικά «Θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στους Έλληνες Πρωταθλητές του Πανευρωπαϊκού διαγωνισμού Kodu Kup από τα Εκπαιδευτήρια Δούκα, οι οποίοι μας έκαναν για μια ακόμη φορά πολύ περήφανους! Ο διαγωνισμός αυτός αποδεικνύει το σημαντικό ρόλο του Game Based Learning της μάθησης δηλαδή μέσα από το παιχνίδι στην ανάπτυξη και ενδυνάμωση των ψηφιακών δεξιοτήτων, της συνεργασίας και της καινοτόμου σκέψης στα νέα παιδιά. Ελπίζουμε αυτή η εμπειρία να ενθαρρύνει και άλλα νέα παιδιά να συμμετάσχουν σε έναν τόσο συναρπαστικό και διασκεδαστικό διαγωνισμό, όπως το Kodu Kup!».
Ο Γιάννης Σύρρος, Γενικός Διευθυντής του ΣΕΠΕ δήλωσε σχετικά «Εκ' μέρους του ΣΕΠΕ θα ήθελα να υπογραμμίσω τη σπουδαιότητα της επιτυχίας αυτής όχι μόνο σε Εθνικό αλλά και σε Διεθνές επίπεδο. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στην πρωταθλήτρια  Ελληνική ομάδα του Πανευρωπαϊκού Kodu Kup καθώς και στη Microsoft και το European Schoolnet για τη διοργάνωση αυτού του σημαντικού διαγωνισμού. Η χαρά μας είναι διπλή γιατί η διάκριση αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει τη σημασία και το ρόλο των ψηφιακών δεξιοτήτων σήμερα περισσότερο από ποτέ, και δη για τη χώρα μας. Ευχή μας η επιτυχία αυτή να είναι η αρχή και το έναυσμα για τη διάδοση και ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων στη χώρα μας, μία προσπάθεια στην οποία επικεντρώνεται και ο ΣΕΠΕ μέσω της πρωτοβουλίας e-Skills for Jobs 2014».
Στην Ελλάδα, ο διαγωνισμός πραγματοποιείται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας e-Skills for Jobs 2014 και έχει τεθεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας - ΣΕΠΕ.

 

Σχόλια (3)

 
Γιώργος
20 Οκτ 2014 19:53

Μπράβο στα παιδιά που τα κατάφεραν παρά την απουσία μαθημάτων πληροφορικής παιδείας από την μέση εκπαίδευση....ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ W(ord).E(xcel).P(owerpoint) ας το καταλάβουν μερικοί....

 
Παναγιώτης Τσιωτάκης
20 Οκτ 2014 20:12

"Η χαρά μας είναι διπλή γιατί η διάκριση αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει τη σημασία και το ρόλο των ψηφιακών δεξιοτήτων σήμερα περισσότερο από ποτέ, και δη για τη χώρα μας."

Προσθέτω: Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό, European Schoolnet, η Ελλάδα βρίσκεται στην κορυφή των ευρωπαϊκών χωρών που πρωτοπορούν στο κομμάτι του κώδικα και του προγραμματισμού στα σχολεία.

Όπως καταλαβαίνεις esos, η κατεύθυνση που πρέπει να κινηθεί η χώρα μας είναι -σχεδόν- σε όλους σαφής...

 
Κρίμα
20 Οκτ 2014 22:46

Εγώ πάντως θα ήθελα να εστιάσετε στο από που προέρχονται οι μαθητές.
Πέρα από το τι συζήτηση γίνεται για τις ώρες διδασκαλίας κτλ, μέχρι στιγμής έχω υπηρετήσει σε 2 δημοτικά. Η επιφάνεια του εργαστηρίου πληροφορικής ήταν 10-14 τετραγωνικά. Κανονικές αποθήκες με ένα παράθυρο. Μέσα εκεί συμβαίνει να στοιβαζόμαστε κάποιες φορές 28 παιδιά και ένας εκπαιδευτικός. Ας δει κάποιος τι αναφέρει ο κανονισμός πυρασφάλειας. Το υπουργείο δεν μπορεί πλέον ούτε καν να επικαλεστεί την άγνοια, αφού μέσω του myschool (έχουμε δηλώσει χρήση χώρου και τετραγωνικά) είναι πλέον γνωστά και στην Κεντρική Διοίκηση.Το δεύτερο πρόβλημα είναι ο εξοπλισμός. Με PIII δεν μπορώ πλέον ούτε internet να χρησιμοποιήσω στην τάξη μου. Χίλιες φορές σε σχολεία που έχουν εντελώς ακατάλληλους χώρους και ανεπαρκή εξοπλισμό να μην υπήρχε η πληροφορική, ας μη γινόντουσαν ΕΑΕΠ αυτά τα σχολεία ή ας υπήρχε ΕΑΕΠΑΠ (ΕΑΕΠ Ανευ Πληροφορικής).

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.