Placeholder

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

Οι νέοι προϊστάμενοι των Διευθύνσεων του υπουργείου Παιδείας

Τοποθετήθηκαν και εκπαιδευτικοί σε θέσεις προϊσταμένων
Δημοσίευση: 30/10/2014
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την τοποθέτηση προϊσταμένων στις Διευθύνσεις του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας.

Για να ανοίξετε την απόφαση πατήστε εδώ

Σημειώνεται ότι σε θέσεις προϊσταμένων τοποθετήθηκαν και εκπαιδευτικοί, παρά το γεγονός ότι στο Προεδρικό Διάταγμα του νέου οργανισμού προβλέπεται η τοποθέτηση μόνον διοικητικών υπαλλήλων.

ΤΙ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Της Κ.Υ. ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Άρθρο 66 ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Των οργανικών μονάδων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων προΐστανται υπάλληλοι, ως εξής:

α) Σε όλες τις Γενικές Δ/νσεις του Υπουργείου υπάλληλοι όλων των κλάδων και ειδικοτήτων κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ),

β) Σε όλες τις Δ/νσεις του Υπουργείου υπάλληλοι όλων των κλάδων και ειδικοτήτων κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ),

γ) Σε όλα τα Τμήματα του Υπουργείου υπάλληλοι όλων των κλάδων και ειδικοτήτων κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ).

Σχόλια (2)

 
ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
31 Οκτ 2014 12:22

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΟΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΤΟΝ ΝΕΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ. ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΑΦΗΣΕ ΑΠΕΞΩ ΤΗΝ ΔΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΤΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ . ΤΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ. ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΤΕΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. Ο ΚΟΣ ΚΟΤΣΙΦΑΚΗΣ (ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΤΕΕ ΚΑΙ ΝΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ) ΤΙ ΚΑΝΕΙ ; ΑΠΛΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΞΩΒΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΕΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Η ΔΕ ΟΛΤΕΕ ΑΔΡΑΝΕΙ ( ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ;).
ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΙΜΑ

 
atcola
03 Νοε 2014 00:02

μάλλον υπάρχει πολύ παρασκήνιο για αυτό που λέγεται ΤΕΕ ?
τι φόβος είναι αυτός που προκαλεί μια διεύθυνση ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ κάτω από την Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ?

Άρθρο 28
Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
1. Επιχειρησιακός στόχος της Διεύθυνσης Επαγγελ−
ματικής Εκπαίδευσης είναι η εφαρμογή Προγραμμάτων
Σπουδών και καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων για
θέματα που αφορούν την Δευτεροβάθμια Επαγγελμα−
τική Εκπαίδευση, καθώς και η διασύνδεση των μαθητών
Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας,
την Ποιότητα της Εκπαίδευσης και τα Μαθητικά Θέματα.
2. Η Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης συγκρο−
τείται από τις ακόλουθες οργανικές μονάδες:
α) Τμήμα Α΄ Σπουδών και Εφαρμογής Προγραμμάτων
Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
β) Τμήμα Β΄ Μαθητικής Μέριμνας και Σχολικής Ζωής
3. Το Τμήμα Α΄ Σπουδών και Εφαρμογής Προγραμ−
μάτων Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
είναι αρμόδιο για:
α) την κατάρτιση των Αναλυτικών και Ωρολογίων Προ−
γραμμάτων Σπουδών και τον χειρισμό των θεμάτων που ανακύπτουν από την εφαρμογή τους, σε συνεργασία με
το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής,
β) την κατάρτιση αποφάσεων για την έκδοση, κυ−
κλοφορία και διάθεση των βιβλίων και κάθε μορφής
εκπαιδευτικού υλικού και μέσων στις εκπαιδευτικές
μονάδες της Δημόσιας και Ιδιωτικής Επαγγελματικής
Εκπαίδευσης,
γ) τον καθορισμό του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα
στις σχολικές μονάδες που παρέχουν επαγγελματική
εκπαίδευση,
δ) τη ρύθμιση κάθε θέματος που αφορά στην ύλη
των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων Επαγγελ−
ματικής Εκπαίδευσης, στον τρόπο αξιολόγησης μαθη−
μάτων, στον καθορισμό της ύλης και του αριθμού των
διαγωνισμάτων τετραμήνων καθώς και στην ύλη των
προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων καθώς και
τις οδηγίες μαθημάτων,
ε) τα θέματα που αφορούν τη διασύνδεση των μα−
θητών επαγγελματικής εκπαίδευσης με την αγορά ερ−
γασίας,
στ) την παρακολούθηση και αξιοποίηση των επαγγελ−
ματικών περιγραμμάτων και του συστήματος πιστωτι−
κών μονάδων,
ζ) τη ρύθμιση κάθε θέματος που αφορά στη λειτουρ−
γία των Τάξεων Υποδοχής, στη δημιουργία φροντιστη−
ριακών τμημάτων, στην υλοποίηση προγραμμάτων ενι−
σχυτικής διδασκαλίας στα σχολεία της δευτεροβάθμιας
επαγγελματικής εκπαίδευσης, τις Ζώνες Εκπαιδευτικής
Προτεραιότητας (ΖΕΠ) και στη συγκέντρωση και επε−
ξεργασία στατιστικών δεδομένων για όλα τα παραπάνω,
η) το σχεδιασμό, την προώθηση, υποστήριξη και αξιο−
λόγηση της εφαρμογής καινοτόμων εκπαιδευτικών προ−
γραμμάτων και δράσεων, την πρόληψη και αντιμετώπιση
φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού,θ) την εποπτεία των σχολικών μονάδων της δημόσιας
δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης, τα θέμα−
τα που αφορούν στην ίδρυση, συγχώνευση, κατάργηση,
οργάνωση των μονάδων αυτών,
ι) την εποπτεία των σχολικών μονάδων της Ιδιωτικής
Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, τα θέ−
ματα που αφορούν στην ίδρυση, συγχώνευση, κατάρ−
γηση, οργάνωση των μονάδων αυτών καθώς και κάθε
άλλο διοικητικό θέμα,
ια) την εποπτεία της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής
Τεχνών και Επαγγελμάτων,
ιβ) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος.
4. Το Τμήμα Β΄ Μαθητικής Μέριμνας και Σχολικής Ζωής
είναι αρμόδιο για:
α) την ανάπτυξη, λειτουργία και στήριξη των εργα−
στηρίων στις σχολικές μονάδες καθώς και των Σχολι−
κών Εργαστηρίων της Δευτεροβάθμιας Δημόσιας και
Ιδιωτικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης,
β) τα θέματα που αφορούν στα κυλικεία των σχολικών
μονάδων της Δημόσιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
και στις μαθητικές κατασκηνώσεις,
γ) τις άδειες εισόδου, διεξαγωγής έρευνας και πρα−
κτικών ασκήσεων φοιτητών στα σχολεία,
δ) τη ρύθμιση θεμάτων που αφορούν στην τήρηση
υπηρεσιακών βιβλίων, εντύπων και τίτλων σπουδών,
ε) τη ρύθμιση κάθε θέματος που αφορά στην αξιο−
λόγηση των μαθητών καθώς και στην αυτοαξιολόγηση
των εκπαιδευτικών μονάδων,
στ) τις εγγραφές, μετεγγραφές, τα προγράμματα
ανταλλαγής μαθητών και τα θέματα φοίτησης τους,

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean