Placeholder

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Γιατί οι μαθητές οδηγούνται στα Φροντιστήρια

Τρεις είναι οι αιτίες
Δημοσίευση: 05/11/2014
Λοβέρδος
Alt Text: 
Λοβέρδος
Title Text: 
Λοβέρδος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρεις αιτίες, που οι μαθητές οδηγούνται στα Φροντιστήρια, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος κι εξήγησε:

Α.Η πρώτη αιτία είναι η πολλή ύλη, γι’ αυτό και τις επόμενες μέρες θα τη μειώσουμε.

Β. Το δεύτερο αίτιο είναι τα κενά, που δεν επιτρέπουν να γίνει κανονικά η διδασκαλία όλο το χρόνο.

Γ.Και το τρίτο αίτιο σε πολλές περιοχές της χώρας, είναι και μια διάθεση ανταγωνιστικότητας των γονέων.

Πιστεύω, είπε ο υπουργός Παιδείας, ότι η κάλυψη των κενών και η μείωση της ύλης θα οδηγήσει σε μείωση των αιτιών προσφυγής στα φροντιστήρια.

Εγώ , τόνισε ο κ. Λοβέρδος, δεν το έχω έτσι στο μυαλό μου, αλλά επειδή μπαίνω σε τάξεις και βλέπω το επίπεδο και ακούω τους καθηγητές, σας λέω και πάλι ότι εάν τα κενά μπορέσουμε να τα καλύψουμε, δε θα μπορέσουμε να έχουμε σ’ αυτό τον τομέα μεγάλες επιτυχίες.

Εάν μειωθεί η ύλη, που το κυνήγι της ύλης οδηγεί στα Φροντιστήρια, εκτίμησε ο υπουργός Παιδείας, θα έχουμε κάμψη των αντικειμενικών συνθηκών που οδηγούν στα φροντιστήρια.

Σχόλια (12)

 
ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΛΙΑΤΣΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
05 Νοε 2014 12:03

Δ. Στα φροντιστήρια γίνεται μάθημα ενώ στα περισσότερα σχολεία όχι

 
Poyet
05 Νοε 2014 13:37

Μας λέει δλδ ο υπουργός ότι δεν φοβάται τους ιδιοκτήτες φροντιστηρίων που θα μείνουν χωρίς δουλειά αν δεν πηγαίνουν οι μαθητές στα φροντιστήρια; Εγώ γιατί πιστεύω ότι η ύλη και τα κενά είναι συνιφασμένα με την παραπαιδεία και πως για όλα υπάρχει σχέδιο; Μάλλον δεν έπιασα κάτι καλά.

 
Ότι να ναι
05 Νοε 2014 13:40

να σου δώσω 26 παιδιά για 7 ώρες στο φροντιστήριο και πες μου μετά τι είδους μάθημα κάνεις...

 
Μάκης, καθηγητής Φυσικής
05 Νοε 2014 14:50

Ίσως κρίνεις από το πως κάνεις εσύ μάθημα (αν κάνεις) κύριε καθηγητή πληροφορικής. Δεν μπορείς όμως να μειώνεις τη δουλειά των άλλων.
Έχουμε βαρεθεί τις εύκολες και ατεκμηρίωτες γενικολογίες.

 
30 χρόνια στα Λύκεια
05 Νοε 2014 15:00

@ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΛΙΑΤΣΙΟΣ
Κι αφού όλοι οι μαθητές πηγαίνουν φροντιστήριο, όπου γίνεται καταπληκτικό μάθημα, γιατί δεν γράφουν το ίδιο καταπληκτικά;

 
Νίκος Δημητριάδης
05 Νοε 2014 16:57

Επειδή ο Υπουργός δε ρωτάει και κανέναν εκπαιδευτικό της τάξης, ας του απαντήσουμε. Στο φροντιστήριο τα μαθήματα ξεκινούν το καλοκαίρι, τα τμήματα αποτελούνται από 8 το πολύ μαθητές, οι μαθητές γράφουν συνεχή διαγωνίσματα κάθε Κυριακή. Όλα αυτά δεν μπορεί να τα ανταγωνιστεί το δημόσιο σχολείο, οπότε έρχεται δεύτερο και καταϊδρωμένο να διδάξει στους μαθητές όσα ήδη έχουν διδαχτεί στο φροντιστήριο.

 
Καλά
05 Νοε 2014 17:10

Με 10 παιδιά κι εγώ κάνω τον έξυπνο. Άσε την κατήχηση "στο σχολείο μη δίνετε σημασία θα σας δώσω εγώ φυλλάδιο".

 
Δ. Μανουσάκη
05 Νοε 2014 17:13

Επειδή, με βάση τα λόγια φροντιστή, στο φροντιστήριο δεν διδάσκουν, αλλά εκπαιδεύουν για τις πανελλήνιες, θα πρέπει να αλλάξει το είδος των ερωτήσεων, ώστε να μην υπάρχουν ερωτήσεις αποστήθισης και να αυξηθούν οι ερωτήσεις κρίσεως. Θα πρέπει να μάθουμε στους νέους να σκέφτονται, να κρίνουν, να παίρνουν αποφάσεις. Γι' αυτό θα πρέπει να υπάρξει σχετική επιμόρφωση και των καθηγητών και των διορθωτών.

Λόγια φροντιστών: «Η δουλειά του φροντιστή δεν είναι να διδάξει μαθηματικά. Αν διδάξει, είναι πάρεργο.» Δηλαδή, σύμφωνα με τον / τους φροντιστές, η δουλειά του φροντιστή είναι να εκπαιδεύσει τον υποψήφιο να απαντά τις ερωτήσεις των πανελληνίων εξετάσεων και όχι κατ' ανάγκη να κατανοήσει έννοιες.

 
Δεν χρειάζεται νομίζω
05 Νοε 2014 20:17

Φαίνεται πως είσαι καθηγητής πληροφορικής, αλλά δεν έχεις σχέση με το δημόσιο σχολείο. Άκου λοιπόν..
Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί τα φροντιστήρια κάνουν μικρές ομαδούλες των 3-4 παιδιών του ιδίου γνωστικού επιπέδου, ενώ στο δημόσιο σχολείο ¨στοιβάζονται" 24-28 μαθητές όλων των επιπέδων;
Επιτυχία για τον φροντιστή είναι να κάνει ένα μαθητή του 10, μαθητή του 12 και να τον περάσει σε ένα ΤΕΙ. Επιτυχία επίσης είναι να κάνει τον μαθητή του 18, μαθητή του 19 ή του 20 και να επιτύχει σε μια σχολή υψηλότερων βαθμολογικών απαιτήσεων.
Ο καθηγητής του δημοσίου σε ποιό επίπεδο διδασκαλίας θα κινηθεί; Στό δημόσιο λοιπόν σχολείο ακολουθείται ένας μέσος όρος επιπέδου διδασκαλίας ο οποίος τελικά απευθύνεται σε λίγους " μέσης επίδοσης μαθητές"
Βρες μου λοιπόν ένα φροντιστήριο που θα πάρει ολόκληρη την σχολική τάξη, για να δούμε τί θα καταφέρει.
Το φροντιστήριο λοιπόν λειτουργεί συμπληρωματικά. Διδασκαλία προσαρμοσμένη στο επίπεδο της κάθε ομάδας ανάλογα με το επίπεδό της.
Έβαλε ποτέ φροντιστής στην ίδια ομάδα μαθητή του 10 και του 20;
Θα χάσουν και οι δύο.
Εξάλλου το φινλανδικό σύστημα που μας αρέσει να αντιγράφουμε έχει επίπεδα διδασκαλίας. Θέλει χρήματα όμως. Εδώ την ανέχειά μας τη βαφτίζουμε ρατσισμό. Και οι 28 πρέπει να είνα μαζί. Ας είναι τότε μαζί και στο φροντιστήριο.......
Αυτά για αρχή κ. καθηγητά.....

 
giwrgos
05 Νοε 2014 21:38

Ανομοιογενή τμήματα των 27 μαθητών ......κάνε μάθημα αν μπορείς.......

 
Νίκος
05 Νοε 2014 23:21

Στα φροντιστήρια δεν διδάσκουν αναλυτικά τη θεωρία, αλλά δίνουν πιο πολύ βάρος στις ασκήσεις. Για τη θεωρία παραπέμπουν στο σχολείο. Επίσης δεν έχουν να ασχοληθούν με θέματα παιδαγωγικά-συμπεριφορά κ.α

 
ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΛΙΑΤΣΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
06 Νοε 2014 14:41

ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΤΥΠΩΣΑ ΛΑΘΟΣ, ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΟΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΟΝΟ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΟΙ), ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ