Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Τρεις επισημάνσεις στον υπουργό για την αξιολόγηση των Διευθυντών από Σχολικό Σύμβουλο

Δημοσίευση: 11/11/2014
Λοβέρδος
Alt Text: 
Λοβέρδος
Title Text: 
Λοβέρδος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

Σε συνέχεια του υπ' αριθμ. 10940 / 20-10-14 εγγράφου σας με θέμα "Εφαρμογή της αξιο-λόγησης στο πλαίσιο του Π.Δ. 152/2013" παρακαλώ να λάβετε υπόψη τα επόμενα:

- Στα σχολεία Παιδαγωγικής Ευθύνης μου υπάρχουν Διευθυντές οι οποίοι διανύουν το 35ο έτος της υπηρεσίας τους ή πρόκειται να συνταξιοδοτηθούν και δεν θα επιθυμούσαν να ε-μπλακούν στην επίπονη και χρονοβόρα διαδικασία της αξιολόγησής τους.

- Στο ανωτέρω έγγραφο αναφέρεται ότι η αξιολόγηση σε πρώτη φάση αφορά ορισμένες μόνο κατηγορίες κριτηρίων. Όταν κι αν καλύψει τις κατηγορίες της προετοιμασίας και της διεξα-γωγής διδασκαλιών (2 τουλάχιστον εκ μέρους κάθε αξιολογούμενου κατά το ΠΔ 152), θα πρέπει να δοθεί ικανός χρόνος τόσο για αυτές όσο και για τις προβλεπόμενες συναντήσεις. Ενδεικτικά αναφέρω ότι σε 12 σχολεία αρμοδιότητάς μου οι διευθυντές είναι μαθηματικοί. Ενδεχομένως να υπάρχουν και περιπτώσεις όπου ο αριθμός αυτός είναι πολύ μεγαλύτερος.

- Στο άρθρο 16 για τον υπολογισμό της τελικής βαθμολογίας των αξιολογούμενων αναφέρεται διαίρεση με τον αριθμό 5. Τώρα όμως τα κριτήρια είναι λιγότερα από τον εν λόγω αριθμό.

Μετά τιμής

Η Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών

Μητρογιαννοπούλου Αγγελική

Ετικέτες: 
Αξιολόγηση

Σχόλια (2)

 
Στράτος
11 Νοε 2014 21:02

Επιτέλους και μία Σχολική Σύμβουλος που θέτει κάποια από τα πάμπολλα ερωτήματα που γεννά ο τρόπος διεξαγωγής της αξιολόγησης. Όλοι οι υπόλοιποι Σχ. Σύμβουλοι γιατί σιωπούν και δεν μιλούν δημοσίως; Δεν έχουν ερωτήματα, προβλήματα και δεν συναντούν δυσκολίες στο έργο της αξιολόγησης που τους ανατέθηκε;
Επί της ουσίας. Υπάρχουν, σύμφωνα με όσα γράφει η Σχ. Σύμβουλος, Διευθυντές που δεν επιθυμούν να αξιολογηθούν, αφού φέτος είναι η τελευταία τους χρονιά στην εκπαίδευση. Πως όμως θα αξιολογήσουν μετά (από αρχές του έτους 2015) αν δεν αξιολογηθούν; Και αν στο σχολείο τους υπάρξουν καθηγητές που επιθυμούν την αξιολόγηση, ποιος Διευθυντής θα τους αξιολογήσει;

Το τρίτο ερώτημα της Συμβούλου που αφορά στον αριθμό των κριτηρίων και την διαίρεση για την τελική βαθμολογία, είναι περισσότερο περίπλοκο από την απλή απάντηση ότι μπορεί ο βαθμός να διαιρεθεί με το 3 και όχι το 5, αφού η τωρινή εγκύκλιος ορίζει αξιολόγηση σε 3 Κατηγορίες (2,5 για την ακρίβεια). Το ζητούμενο είναι κατά πόσο είναι σύννομη και σύμφωνη με το Π.Δ. μια επιλεκτική αξιολόγηση σε κάποιες μόνο κατηγορίες; Γιατί όχι σε όλες τις προβλέπόμενες από το Π.Δ.; Επειδή δεν μας φτάνει ο χρόνος και κυρίως τα χρήματα; Και μετά, για την αξιολόγηση των καθηγητών, που θα βρεθούν χρήματα για να καλύψουν τις μετακινήσεις Σχ. Συμβούλων; Και πόσος χρόνος θα απαιτηθεί για την ολοκλήρωση της αξιολόγησης λίγων μόνο καθηγητών; Και ποιοι θα προηγηθούν; Μέχρι μέσα Μαΐου γίνονται μαθήματα, μετά είναι οι Πανελλήνιες. Μέχρι μέσα Μαΐου πόσοι εκπαιδευτικοί προλαβαίνουν να συναντηθούν και να διδάξουν δύο τουλάχιστον φορές παρουσία του Σχ. Συμβούλου;
Ή μήπως τελικά και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα γίνει με ανάρτηση σε διαδικτυακές πύλες των προσόντων τους και τίποτε άλλο; Αυτή όμως είναι αξιολόγηση;
Δεν κουράζω άλλο. Υπάρχουν πάντως τόσα και άλλα τόσα σχετικά ερωτήματα.

 
Γιώργος
11 Νοε 2014 21:26

Τρομερά επιχειρήματα... Πείθουν!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ