Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Την απόσυρση της τροπολογίας για την Πληροφορική ζητούν 5 Επιστημονικές Ενώσεις των καθηγητών

Πραγματοποιήθηκε σήμερα κοινή σύσκεψη στην Ενωση Ελλήνων Χημικών
Δημοσίευση: 11/11/2014
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Να ζητήσουν από τον υπουργό Παιδείας να αποσύρει από τη Βουλή την τροπολογία για την επαναφορά της Πληροφορικής, αποφάσισαν στη σημερινή σύσκεψη, που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Ενωσης Ελλήνων Χημικών οι εκπρόσωποι των εξής πέντε Επιστημονικών Ενώσεων των καθηγητών:

την ΕΓΕ ( εκπροσώπησε η κ. Μαρία Ψυχογιού),

την ΠΕΒ (εκπροσώπησαν ο κ. Γ. Κατωπόδης και η κ. Μ.Μαυραγάνη),

την ΕΕΦ (εκπροσώπησε το μέλος του ΔΣ και της επιτροπής παιδείας της ΕΕΦ κ. Α. Κασίδης),

την ΠΕΦ (ο προέδρός της κ. Α.Στέφος),

Την ΕΕΧ, η οποία είχε και την πρωτοβουλία της πρόσκλησης, εκπροσώπησαν ο Α’ Αντιπρόεδρος της ΔΕ, κ. Λ. Φαρμάκης, το μέλος της ΔΕ κ. Φ. Σιδέρη και ο Αντιπρόεδρος του Τμήματος Παιδείας και Χημικής Εκπαίδευσης κ. Ξ. Βαμβακερός.

Οι Επιστημονικές Ενώσεις αποφάσισαν επίσης να ζητήσουν από από τον υπουργό Παιδείας να αναμένει τις προτάσεις τις οποίες , όπως αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωση «θα υποβάλουν , ώστε να βρεθούν λύσεις που θα έχουν τη σύμφωνη γνώμη της Επιστημονικής κοινότητας και θα οδηγήσουν σε βελτίωση του εξεταστικού συστήματος προς όφελος των μαθητών και της Εκπαίδευσης».

Στην ανακοίνωση οι Επιστημονικές Ενώσεις υπογραμμίζουν ακόμη ότι

Α.Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα ιδιαίτερης ανησυχίας με αφορμή την κατάθεση από την πλευρά του ΥΠΑΙΘ στις 6/11/14 τροπολογίας με θέμα : «Ρύθμιση θεμάτων διάρθρωσης προγράμματος και απολυτήριων εξετάσεων» με βάση την οποία δεν εξετάζεται το μάθημα της Λογοτεχνίας στο 2ο-3ο-4ο ΕΠΕ, και θα εξετάζεται η Χημεία διαζευκτικά με ένα μάθημα Πληροφορικής στο 2ο ΕΠΕ, και παρά το γεγονός ότι ήταν ενημερωμένο για το γεγονός ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η συνεργασία των Επιστημονικών Ενώσεων σχετικά με το εξεταστικό.

Β. Κοινός τόπος υπήρξε η διαπίστωση ότι η τροπολογία όχι μόνο δεν επιλύει τα σημαντικά προβλήματα του εξεταστικού συστήματος, που προκύπτουν από το νόμο 4186/14, όπως ο περιορισμός των επιλογών των μαθητών σε ένα μόνο πεδίο και η παντελής έλλειψη των Θετικών Επιστημών από τα μαθήματα Γενικής Παιδείας στη Γ΄Λυκείου, αλλά αντίθετα δημιουργεί και επιπρόσθετα προβλήματα.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θέμα: Συνάντηση Συνεργασίας των Επιστημονικών Ενώσεων, Ελληνική Γεωλογική Εταιρία (ΕΓΕ)-Επιτροπή Διδακτικής των Γεωεπιστημών, Ένωση Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ), Ένωση Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ), Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (ΠΕΒ), Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (ΠΕΦ)

Σήμερα 11/11/2014 πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Ένωσης Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ), η τρίτη συνάντηση συνεργασίας των Επιστημονικών Ενώσεων στην οποία
την ΕΓΕ εκπροσώπησε η κ. Μαρία Ψυχογιού,
την ΠΕΒ εκπροσώπησαν ο κ. Γ. Κατωπόδης και η κ. Μ.Μαυραγάνη,
την ΕΕΦ εκπροσώπησε το μέλος του ΔΣ και  της επιτροπής παιδείας της ΕΕΦ κ. Α. Κασίδης,
την ΠΕΦ ο προέδρός της κ. Α.Στέφος,
Την ΕΕΧ, η οποία είχε και την πρωτοβουλία της πρόσκλησης, εκπροσώπησαν ο Α’ Αντιπρόεδρος της ΔΕ, κ. Λ. Φαρμάκης, το μέλος της ΔΕ κ. Φ. Σιδέρη και ο Αντιπρόεδρος του Τμήματος Παιδείας και Χημικής Εκπαίδευσης κ. Ξ. Βαμβακερός.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα ιδιαίτερης ανησυχίας με αφορμή την κατάθεση από την πλευρά του ΥΠΑΙΘ στις 6/11/14 τροπολογίας με θέμα :
«Ρύθμιση θεμάτων διάρθρωσης προγράμματος και απολυτήριων εξετάσεων»
 με βάση την οποία δεν εξετάζεται το μάθημα της Λογοτεχνίας στο 2ο-3ο-4ο ΕΠΕ, και θα εξετάζεται η Χημεία διαζευκτικά με ένα μάθημα Πληροφορικής στο 2ο ΕΠΕ, και παρά το γεγονός ότι ήταν ενημερωμένο για το γεγονός ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η συνεργασία των Επιστημονικών Ενώσεων σχετικά με το εξεταστικό.
 Κοινός τόπος υπήρξε η διαπίστωση ότι η τροπολογία όχι μόνο δεν επιλύει τα σημαντικά προβλήματα του εξεταστικού συστήματος, που προκύπτουν από το  νόμο 4186/14, όπως ο περιορισμός των επιλογών των μαθητών σε ένα μόνο πεδίο και η παντελής έλλειψη των Θετικών Επιστημών  από τα μαθήματα Γενικής Παιδείας στη Γ΄Λυκείου, αλλά αντίθετα δημιουργεί και επιπρόσθετα προβλήματα.

Οι εκπρόσωποι των Ενώσεων καλούν τον Υπουργό Παιδείας να αποσύρει την τροπολογία και να αναμένει τις  προτάσεις  τις οποίες θα υποβάλουν οι Επιστημονικές Ενώσεις, ώστε να βρεθούν λύσεις που θα έχουν τη σύμφωνη γνώμη της Επιστημονικής κοινότητας και θα οδηγήσουν σε βελτίωση του εξεταστικού συστήματος προς όφελος των μαθητών και της Εκπαίδευσης.

Οι εκπρόσωποι των Επιστημονικών Ενώσεων

 

ΦΩΤΟ: Από την  προηγούμενη συνάντηση

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.