Placeholder

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ESOS: H Έκθεση/Αξιολόγηση για το Ολοήμερο Δημοτικο Σχολείου με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ)

Δημοσίευση: 20/11/2014
Λοβέρδος
Alt Text: 
Λοβέρδος
Title Text: 
Λοβέρδος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

 Το esos δημοσιευει κατ αποκλειστικότητα σήμερα την Έκθεση/Αξιολόγηση για πρώτη φορά της Ανεξάρτητης Αρχής (Αναδόχου) των Ολοήμερων Δημ. Σχολείων με Ε.Α.Ε.Π.

ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΠΟΙΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ; Στην αξιολόγηση συμμετείχαν, κυρίως οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων με Ε.Α.Ε.Π. (347), Σχολικοί Σύμβουλοι (32) και στελέχη της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του ΥΠΑΙΘ (10)

Από την έκθεση προκύπτει η διαπίστωση όταν μάλλον δικαιώνεται ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, όσον αφορά το φορτωμένο Πρόγραμμα των Ολοήμερων Δημ. Σχολείων με Ε.Α.Ε.Π. και την έλλειψη Μελέτης Προετοιμασίας των μαθητών για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας, αλλά και του Δ/ντή Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης του Υ.ΠΑΙ.Θ. Κ. Παπαχρήστου Κώστα, ο οποίος εισηγήθηκε βελτιώσεις στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα των Ε.Α.Ε.Π., στην κατεύθυνση Ενίσχυσης της Μελέτης/Προετοιμασίας των μαθητών με παράλληλη μείωση και εξ ορθολογισμό της ύλης.

Από την Αξιολόγηση αυτή προκύπτουν στοιχεία που επιβάλλουν ΑΜΕΣΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ στα ολοήμερα δημ. σχολεία με Ε.Α.Ε.Π.

ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΘΗΚΑΝ από τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων και κατά δεύτερο λόγο από τους σχολικούς συμβούλους αφορούν:

1. Στην ανεπαρκή Μελέτη/Προετοιμασία των μαθητών (σελίδες. 29- 38). Προτείνεται η ένταξη ωρών στον πρωινό κύκλο των μαθημάτων.

2. Στην έγκαιρη στελέχωση, κυρίως των ειδικοτήτων (σ.35)

3. Στις δυσκολίες στη διαμόρφωση του Ωρολογίου Προγράμματος (λόγω ειδικοτήτων) (σ. 35)

4. Στην κούραση των μαθητών (σ. 36)

5. Στη μη ύπαρξη μόνιμου προσωπικού (σ. 37)

6. Στη διάσπαση της συνέχειας της διδασκαλίας της Γλώσσας και των Μαθηματικών λόγω των πολλών ειδικοτήτων που διδάσκουν (σ. 37)

7. Στην αναγκαιότητα μείωση της διδακτέας ύλης (σ. 38) κ.λ.π.

Οι Προτάσεις των Διευθυντών των σχολείων αφορούν, συνοπτικά στα παρακάτω:

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΑ ΕΤΗ

• Θεσμοθέτηση ώρας προετοιμασίας στο πρωινό πρόγραμμα για τις εργασίες της επόμενης μέρας με σκοπό να ολοκληρώνεται το μεγαλύτερο μέρος των σχολικών εργασιών στο σχολείο. Αυτό μπορεί να συνδυαστεί με μείωση της διδακτέας ύλης και προσεκτική επιλογή της προκειμένου να αποφευχθούν οι επικαλύψεις και να εξοικονομηθούν οι ανάλογες ώρες

• Ανάθεση σε εκπαιδευτικό ΠΕ70 των ωρών της προετοιμασίας, γιατί οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων αδυνατούν να προσφέρουν βοήθεια στην προετοιμασία των μαθητών, κυρίως στις μικρές τάξεις.

• Διαμόρφωση του πλαισίου ώστε οι εκπαιδευτικοί ειδικότητας να συνεργάζονται με τους εκπαιδευτικούς για την υποστήριξη της καθημερινής δουλειάς στο σχολείο και την ενίσχυση των καινοτόμων δράσεων και των κοινών project.

• Παροχή ωρών στην πρωινή ζώνη για ανάπτυξη οριζόντιων δράσεων (π.χ. μεταξύ μαθητών διαφορετικών τμημάτων, όπως χορωδίες-ομάδες θεάτρου-πληροφορικής).

• Ενίσχυση της επιμόρφωσης τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των σχολικών συμβούλων με συστηματικές κεντρικές δράσεις και ουσιαστική υποστήριξη. Συμπληρωματικά, οι εκπαιδευτικοί που θα επιμορφώνονται για τα ΕΑΕΠ θα πρέπει να παραμένουν στα σχολεία αυτά για μεγάλο χρονικό διάστημα.

• Οργανική ένταξη των νέων διδακτικών αντικειμένων στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου και διασύνδεση όλων των διδακτικών αντικειμένων του προγράμματος.

• Ολοκλήρωση βασικών διδακτικών αντικειμένων (γλώσσα – μαθηματικά) στο πρώτο 4ωρο του σχολικού προγράμματος έτσι ώστε να μη διασπάται η συνέχεια διδασκαλίας του τμήματος και να ολοκληρώνεται με μεγαλύτερη άνεση η συγκεκριμένη εκπαιδευτική διαδικασία από τον δάσκαλο της τάξης χωρίς την αναστάτωση που επιφέρουν οι αλλαγές σε χώρους και εκπαιδευτικούς. Κάποιες δραστηριότητες να γίνονται σε συνεχόμενο δίωρο ( π.χ. εικαστικά, θεατρική αγωγή), ώστε να τους διατίθεται περισσότερος χρόνος και να γίνεται το μάθημα πιο αποτελεσματικό κ.λ.π.

Σε επικοινωνία του esos με το Διευθυντή Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας Κώστα Παπαχρήστο, στον οποίο θέσαμε τα θέματα αυτά και τα πορίσματα της Έκθεσης Αξιολόγησης, ζητώντας να τα σχολιάσει… μας παρέπεμψε στην Πολιτική Ηγεσία, δηλώνοντας ότι: «πρέπει η έκθεση να έρθει στην υπηρεσία, να μελετηθεί και αρμοδίως θα γίνουν οι παρεμβάσεις που χρειάζονται μετά το διάλογο για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση που έχει εξαγγείλει ο υπουργός»

 Να σημειώσουμε εδώ ότι στις (25-08-2014), η Δ/νση Σπουδών Α/θμιας Εκπ/σης του Υ.ΠΑΙ.Θ. είχε καταθέσει παρόμοιες προτάσεις και είχε ζητήσει τις απόψεις των Προϊσταμένων Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης όλων των Περιφερειακών Δ/νσεων Εκπ/σης (Το Κείμενο).

 ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ

Τότε υπήρξαν αντιδράσεις από τον π. Ειδικό Γραμματέα του Υπουργείου Κοντογιάννη Μιχάλη, ο οποίος είχε δηλώσει ότι» οι όποιες αλλαγές με την εισαγωγή της Μελέτης, αλλοιώνουν τη φυσιογνωμία των ΕΑΕΠ»

Σχόλια (4)

 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΜΕΑ
21 Νοε 2014 16:42

Επιτέλους μια αληθινη έρευνα. Ακούστε εκεί στο Υπουργείο τη βάση, το μαχόμενο εκπαιδευτικό και όχι τους "συμβούλους". Εμείς βγάζουμε τα κάστανα από τη φωτιά. Δεν μπορεί ό,τι σκεφτεί ο καθένας εκεί πάνω να μας το φορτώνει. Τι "αειφόρο", "κοινωνικό" σχολείο με δράσεις και προγράμματα ζητάτε; Μας υποχρεώνετε να λεμε ΨΕΜΑΤΑ για να καλύψουν κάποιοι τις θέσεις τους. Βαρύγδουπες αλλά κενές λέξεις. Πότε θα διδάξουμε την ύλη του Σχολείου; Αυτοί που τα σχεδιάζουν από πότε έχουν να μπουν στην τάξη και να ΔΙΔΑΞΟΥΝ; Ας βιντεοσκοπήσουν μιά εβδομάδα τη διδασκαλία με όλα όσα ζητάνε και ας την αναρτήσουν να τη δούμε. Ο εκπαιδευτικός που έχει κέφι κρίνει τι μπορεί να κάνει η τάξη του και δρα. Είναι στην πρώτη γραμμή της μάχης και δε σχεδιάζει με στρατιωτάκια στο κρεβάτι του. ΕΛΕΟΣ!

 
Γιάννης
22 Νοε 2014 16:07

Δεν μπορώ να μη σχολιάσω κάποιες απόψεις γονέων. Το "Εθνος" έχει άρθρο γι'αυτό το θέμα και λένε γονείς ότι τα παιδιά τους είναι κατάκοπα το βράδυ, γιατί μετά το σχολείο διαβάζουν 1-2 ώρες και μετά έχουν αγγλικά, κολύμβηση, τζούντο, χιπ-χοπ(!), ντραμς(!) και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστεί κανείς και παραπονιούνται ότι δεν υπάρχουν πια αλάνες για να παίξουν τα παιδιά τους (πότε, τα μεσάνυχτα;).

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
23 Νοε 2014 02:18

ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟΙ.
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΑΣΑΝΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΕΝΤΟΠΙΖΟΥΝΕ, ΟΧΙ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ, ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΥΧΑΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ
ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΩΝ ΔΙΩΡΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ;
ΟΥΤΕ ΕΛΗΛΙΚΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΝΕΤΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΩΡΟ.
ΑΡΧΙΚΑ ΥΠΗΡΧΑΝΕ 3 ΔΙΩΡΑ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΓΑΡΓΑΡΑ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ.
ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ , ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΒΑΝΤΑΡΑΝΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, ΤΕΧΝΙΚΑ, ΜΟΥΣΙΚΗ Κ.Λ.Π ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΙΩΡΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ;
ΠΑΛΑΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΑΛΑΡΗ ΛΟΓΩ ΚΟΠΩΣΗΣ.
ΑΝ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΕΝΑ 12ΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΕΙΥΟΥΡΓΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ.
ΑΥΤΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΙΕΖΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΠΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
ΒΑΛΑΝΕ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ.
Ε Γ Κ Λ Η Μ Α Τ Ι Κ Ο ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΑΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΟΔΗΓΗΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ. ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ , ΓΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Κ.Λ.Π Κ.Λ.Π
ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ ΥΛΗΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΑΝΕ ΩΣ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΑΝΕ ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΚΑΙ ΦΟΡΤΩΣΑΝΕ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΕΚΔΟΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΤΡΙΠΛΑ ΒΙΒΛΙΑ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΧΟΛΑΝΕ 14:00 ΜΕ ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΖΑΝΙ , ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕ ΘΕΡΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝΕ ΩΡΕΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΞΕΡΟΥΝΕ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ;
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΜΕΙΩΣΟΥΝΕ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΩΡΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ.
KAΛΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΕΜΑΘΕ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;
ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΚΟΠΙΑΣΟΥΝΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΩΡΑ ΕΙΔΑΝΕ ΤΙΣ ΕΠΙΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ;
ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΙΧΑΝΕ ΕΝΤΟΠΙΣΤΕΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝΕ ΩΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ , ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΑΝΕ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΝΕΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΣΠΑ, ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΣΑΝΕ ΓΙΑ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ Κ.Λ.Π Κ.Λ.Π;

 
Φαίδων
23 Νοε 2014 10:01

Αλήθεια , όταν έβαζαν 7ωρα στα παιδάκια δεν ήξεραν ότι θα ήταν κουραστικό και αναποτελεσματικο;;; Υπάρχει άλλη χωρα στον κόσμο που να έχει επιβάλει 7 ωρες υποχρεωτικό μάθημα σε μικρούς μαθητές 6 - 8 ετών;;;; Yπάρχουν εκατοντάδες μαθήματα που μπορεί να διδαχθεί ένα παιδί , αλλά υπάρχουν και όρια και προτεραιότητες...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean