ΑΠ. ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ: Όποιος σκέφτηκε «Χημεία ή Πληροφορική», δεν το μελέτησε καλά το ζήτημα

Όποιος σκέφτηκε τη διάστιξη «Χημεία ή Πληροφορική», δεν το μελέτησε καλά το ζήτημα, είπε σήμερα στη Βουλή κατά τη συζήτηση της σχετικής τροπολογίας ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Απ. Κακλαμάνης, απευθυνόμενος στον υπουργό Α. Λοβέρδος και σημείωσε τα εξής:
Α. Ο πλούτος της χώρας μας δεν είναι ο ορυκτός πλούτος, τα πετρέλαια, το φυσικό αέριο. Είναι το περιβάλλον. Είναι ό,τι ζούμε σε αυτήν την πραγματικά προνομιακή χώρα.
Β. Εγώ, όπως ίσως γνωρίζετε, ως υπουργός Παιδείας από τη δεκαετία του ’80 εισήγαγα την πληροφορική στα σχολεία. Κάναμε τις πρώτες αγορές των προσωπικών υπολογιστών.
Γ. Είναι μεγάλη υπόθεση η Πληροφορική. Η Παιδεία, όμως, δεν είναι για να κατασκευάσει μόνο ανθρώπους- μηχανές. Γι’ αυτό είμαι αντίθετος και στη θεωρία που πρωτοάκουσα εδώ από την πρώην υπουργό και προσωπική μου φίλη, την κυρία Διαμαντοπούλου, για την αριστεία.
Δ. Τι σημαίνει «αριστεία»; Σημαίνει ότι στα πειραματικά σχολεία στα οποία πηγαίνουν οι μέλλοντες δάσκαλοι και καθηγητές, δεν γίνεται κλήρωση. Διότι όπου πάνε να διδάξουν, θα έχουν παιδιά όλων των κοινωνικών τάξεων και όλων των επιπέδων νοηματικής ωριμότητας. Δηλαδή, αυτοί οι δάσκαλοι και οι καθηγητές αύριο θα διδάξουν σε αρίστους;
Ε. Αυτά είναι και πολιτισμική και δημοκρατική διολίσθηση. Διορθώστε το, σας παρακαλώ. Δεν μπορείτε τώρα, αλλά διορθώστε το.
Ζ. Κανείς δεν θα έχει αντίρρηση, γιατί η κοινωνία μας, κυρία Πρόεδρε, δεν χρειάζεται επιστήμονες μόνο με τεχνικές δεξιότητες. Χρειάζεται και επιστήμονες με συναισθηματικές δεξιότητες και ευαισθησίες, με κοινωνικές δεξιότητες. Αλλιώς, θα κάνουμε έρευνες και επιστήμονες για να κάνουμε ατομικές βόμβες ή ό,τι γίνεται σήμερα.
Η. Και ξέρετε ότι η χρηματοδότηση στο MIT, σε αυτά τα ιδρύματα στην Αμερική, έχει να κάνει περισσότερο με τη παραγωγή μέσων και όχι πραγματικής ανάπτυξης της οικονομίας της χώρας, όπου σαράντα εκατομμύρια είναι άνεργοι και εκτός ασφαλιστικού συστήματος. Ο Ομπάμα πέφτει, διότι προσπαθεί να αλλάξει κάτι σε αυτό το καθεστώς, στο οποίο δυστυχώς διολισθαίνουμε και εμείς.
Σχολιάστε το άρθρο
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- “Ρήγμα” στη Σύνοδο Πρυτάνεων για τις φοιτητικές καταλήψεις: Τρεις Πρυτάνεις με κοινή δήλωση διαφοροποιούνται από το ανακ...
- Ερώτηση 47 Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για το πρόγραμμα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης σε εκπαιδευτικές μονάδες της χώρας
- Περικοπή των αποδοχών μελών ΔΕΠ: Στις 2 Απριλίου θα συζητηθεί στο ΣτΕ προδικαστικό ερώτημα
- Νίκος Φίλης: Ασφυκτικός κομματικός έλεγχος και στην Έρευνα
- Η ανακοίνωση της έκτακτης Συνόδου Πρυτάνεων
- Πως φαντάζονται 5χρονοι μαθητές την Ν. Κεραμέως έξω απ το υπ. Παιδείας και πηγαίνοντας στο σπίτι της
- Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για χαρακτηρισμό περαιτέρω δημοσίων σχολείων ως Πρότυπων ή Πειραματικών
- Προσλήψεις 1.054 αναπληρωτών εκπαιδευτικών
- Τα θέματα που θα συζητηθούν την Τρίτη σ το Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
- Διαμαρτυρία για το κλείσιμο του ΓΕΛ Αγ. Κηρύκου
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.