Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Τα τμήματα να επιλέξουν Χημεία ή Πληροφορική και να καθορίζουν τον συντελεστή βαρύτητας

Δημοσίευση: 02/12/2014
Πανεπιστήμιο κρήτης
Alt Text: 
Πανεπιστήμιο κρήτης
Title Text: 
Πανεπιστήμιο κρήτης
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Να δοθεί στα Τμήματα και τις Σχολές η δυνατότητα καθορισμού συντελεστών βαρύτητας και εξεταζόμενων μαθημάτων- σε πρώτη φάση ανάμεσα στη Χημεία και την Πληροφορική- ζητούν με κοινή ανακοίνωσή τους ο Κοσμήτορας και η πρόεδροι των τμημάτων της Σχολής Θετικών και Τεχνολογικών επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Πληροφορηθήκαμε με απογοήτευση την πρόσφατη τροπολογία που προτάθηκε από τον Υπουργό Παιδείας και ψηφίστηκε στη Βουλή και αφορά στην παράγραφο 2 του άρθρου 4 του ν 4186/2013. Σύμφωνα με την αρχική διατύπωση του Νόμου δινόταν η δυνατότητα στα Τμήματα και τις Σχολές να προτείνουν συντελεστή βαρύτητας σε ένα από τα εξεταζόμενα μαθήματα για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η δυνατότητα αυτή θεωρείτο ότι βρισκόταν στην κατεύθυνση της αυτοτέλειας των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ και έδινε, έστω και σε μικρό βαθμό, τη δυνατότητα στα Τμήματα να καθορίζουν μέρος των απαιτήσεων ποιότητας που έχουν για τους νεοεισερχόμενους φοιτητές.

Δυστυχώς, με την τροπολογία που ψηφίστηκε, η αρμοδιότητα της πρότασης περνά στην Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας (ΑΔΙΠ) η οποία μπορεί μεν να ελέγχει την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης από τα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης δεν είναι όμως δεοντολογικώς ορθό να ορίζει εκείνη τα ακαδημαϊκά κριτήρια εισαγωγής των φοιτητών στα ΑΕΙ.

Με την ίδια ομάδα τροπολογιών, δίνεται στην ΑΔΙΠ η αρμοδιότητα καθορισμού των Τμημάτων για τα οποία εξεταζόμενο μάθημα θα είναι η Πληροφορική αντί της Χημείας.

Θεωρούμε ότι η αρμοδιότητα αυτή θα έπρεπε να δοθεί στα ίδια τα Τμήματα, τα οποία έχουν την δυνατότητα αλλά και την ακαδημαϊκή αρμοδιότητα να καθορίσουν το ελάχιστο δυνατό υπόβαθρο σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο των νέων φοιτητών που θα εισαχθούν στα Τμήματά τους. Εκφράζοντας την αντίθεσή μας για τις ανωτέρω τροπολογίες, καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να αναθεωρήσει τις παραπάνω διατάξεις, δίδοντας στα Τμήματα και τις Σχολές τη δυνατότητα να καθορίζουν εκείνα συντελεστές βαρύτητας και εξεταζόμενα μαθήματα (σε πρώτη φάση ανάμεσα στη Χημεία και την Πληροφορική), ως πρώτο βήμα για την σταδιακή και ζητούμενη πλήρη μεταφορά της αρμοδιότητας καθορισμού των απαιτήσεων εισαγωγής και του συνολικού αριθμού των νέων φοιτητών, στα ίδια τα Πανεπιστήμια.

Μιχάλης Ταρουδάκης Κοσμήτορας

Ξενοφών Ζώτος Πρόεδρος Τμήματος Φυσικής

Μαρία Κανακίδου Πρόεδρος Τμήματος Χημείας

Μιχάλης Κολουντζάκης Πρόεδρος Τμήματος Μαθηματικών και Εφαρμοσμένων Μαθηματικών

Γιώργος Πετεκίδης Πρόεδρος Τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών

Παναγιώτης Τσακαλίδης Πρόεδρος Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών

Γιώργος Χαλεπάκης Πρόεδρος Τμήματος Βιολογίας

Σχόλια (76)

 
Πάνος
02 Δεκ 2014 21:43

Τα τμήματα μπορούν να προτείνουν στην ΑΔΙΠ πιο μάθημα (Χημεία ή Πληροφορική) θέλουν να εξετάζεται πανελληνίως, έτσι ώστε να διευκολυνθεί το έργο της.
Κακό δεν θα της κάνουν.

 
Πέτρο19
02 Δεκ 2014 21:54

Επιτέλους, υπάρχει απόδειξη ότι δεν απολέστηκε η σοβαρότητα σε αυτή τη χώρα.
Οι υπογράφοντες δεν ήταν στο εντευκτήριο βέβαια....

Δε χρειάζονται πολλά, αρκεί η ΑΔΙΠ να τους ρωτήσει... Είναι υπόθεση μιας εβδομάδας

 
Θανάσης
02 Δεκ 2014 23:05

Μα τι λέτε τώρα; Να αποφασίσουν οι σχολές; Διαβάστε εδώ τα πρώτα «επιχειρήματα» που έχετε να αντιμετωπίσετε.

Επιχείρημα 1
«Έχω πρόβλημα να αποφασίζουν οι σχολές μεταξύ 2 μαθημάτων, όπως και να δίνουν οι μαθητές εξετάσεις κατα σχολή με θέματα των σχολών, όπως και να αποφασίζουν οι μαθητές, διότι ατυχώς όλες αυτές οι διαδικασίες είναι διαβλητές και δε διασφαλίζουν την ισονομία και την ίση μεταχείριση μεταξύ των υποψηφίων.»

Επιχείρημα 2
« Λοιπόν όχι, δεν θέλω να ρωτήσουν κανέναν για να αποφασίσει αυτός για το τι θα διδάσκονται τα παιδιά που φοιτούν στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Γιατί; Μας ρώτησαν αυτοί ποτέ εμάς τι θα διδάσκουν εκείνοι στα πανεπιστήμια;»

Δεν πρέπει να ρωτήσουμε τους πανεπιστημιακούς γιατί αυτοί δεν μας ρώτησαν τι θα διδάσκουν στην Τριτοβάθμια.

 
Μαριος
02 Δεκ 2014 23:21

Την ΕΕΧ την ρώτησαν;

Σχόλιο στο ESOS της κυρίας Φιλλένιας Σιδέρη, 01 Δεκ 2014 19:23.
http://www.esos.gr/comment/20729#comment-20729

"Έχω πρόβλημα να αποφασίζουν οι σχολές μεταξύ 2 μαθημάτων,"

Τι και αν το θέλουν οι ίδιοι οι πρόεδροι των τμημάτων της Σχολής Θετικών και Τεχνολογικών επιστημών..η κυρία Σιδέρη δεν συμφωνεί!!! Αυτή ξέρει καλύτερα...

 
ΑΔΙΠ
02 Δεκ 2014 23:21

Η βουλή αποφάνθηκε να αποφασίσει η ΑΔΙΠ
Θα το καταργήσουμε κι αυτό;
Γιατί φοβάστε την ΑΔΙΠ;

 
Δ. Χ.
02 Δεκ 2014 23:26

Ο κύριος Ταρουδάκης, ο κοσμήτορας, ειναι καθηγητής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Στατιστικής. Ετσι εξηγείται και αυτη η ανακοίνωση. Συμφωνα με τον νομο 4186/2013 ισχύει οτι :
" Ο καθορισμός του συντελεστή βαρύτητας σε ένα (1) μάθημα, από τα
Πανελλαδικώς εξεταζόμενα, ανά Σχολή ή Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, μετά από πρόταση του αρμόδιου οργάνου διοίκησης της ΣΧΟΛΗΣ ή του Τμήματος, η οποία περιέρχεται σε αυτόν έως την 1η Μαρτίου εκάστου έτους και ισχύει για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των μαθητών της Α΄Τάξης του σχολικού έτους στο οποίο αυτή προτείνεται."
Είναι απίστευτο αλλά υπάρχουν καποιοι που ακομη επιμενουν να εξεταζονται τα παιδα μας στον Προγραμματισμο..

 
Γονιός
03 Δεκ 2014 00:03

Και τι θα γίνει όταν οι Ηλεκτρολόγοι του ΑΠΘ επιλέξουν πληροφορική και του ΕΜΠ χημεία; Μονο κεντρικά λύνεται το ζήτημα όπως συμβαίνει πάντα. Οχι άλλη αβεβαιότητα πρέπει τα παιδιά μας να ηρεμήσουν .

 
Μαριος
03 Δεκ 2014 08:21

@Δ.Χ

Το κείμενο το υπογράφουν και φυσικοί και χημικοί και μαθηματικοί και βιολόγοι.Τι δε καταλαβαίνεις;;

 
Θανάσης
03 Δεκ 2014 08:45

@Δ.Χ.
Τις υπόλοιπες υπογραφές δεν τις είδατε; Πήγε δηλαδή ο κοσμήτορας στους προέδρους των τμημάτων και τι; Τους στραμπούληξε το χέρι για να υπογράψουν; Ας είμαστε σοβαροί.
Σε ό,τι αφορά την εμπλοκή των Σχολών, οι συνάδερφοι Χημικοί δικαίως επικαλούνταν το γεγονός ότι οι φοιτητές συγκεκριμένων τμημάτων δεν είχαν το απαραίτητο για τις σπουδές τους γνωστικό υπόβαθρο, αναφερόμενοι ακόμα και σε εκθέσεις εξωτερικής αξιολόγησης της ΑΔΙΠ για το ΕΜΠ που δεν έχουμε δει ακόμα. Τώρα τι έγινε; Πρέπει να σταματήσουν να έχουν άποψη οι Πανεπιστημιακοί για το υπόβαθρο των φοιτητών τους; Άλλαξε κάτι;
Αναπόφευκτα οι Σχολές θα διατυπώσουν την άποψή τους. Αυτό είναι θέμα κοινής λογικής.
Για παράδειγμα, στην σχολή που διδάσκει ο Κοσμήτορας από τα 14 υποχρεωτικά μαθήματα τα 2 είναι μαθήματα Προγραμματισμού. Στα μαθήματα κορμού προσφέρονται ως επιλογές Σχεδίαση και Ανάλυση Αλγορίθμων και Δομές Δεδομένων, ενώ προσφέρει και μεταπτυχιακό δίπλωμα στα Μαθηματικά Θεμέλια Πληροφορικής και Εφαρμογές. Δεν δικαιούται η Σχολή να έχει άποψη για τα αντικείμενα στα οποία οι φοιτητές του πρέπει να έχουν γνωστικό υπόβαθρο (που για αυτήν την σχολή είναι μάλλον προφανές). Δεν θα πρέπει να διατυπωθεί έστω η άποψή τους ώστε να υπάρχει καταγεγραμμένη; Αλλά τι να λέμε τώρα, εδώ μερικοί ακόμα συζητάνε αν σχολές των οποίων οι απόφοιτοι διορίζονται σε όλους τους τομείς σαν ΠΕ Πληροφορικής είναι σχολές Πληροφορικής.
Είναι απίστευτο αλλά υπάρχουν κάποιοι που ακόμη επιμένουν να εξετάζονται τα παιδιά μας στα μαθήματα της 1ης Δέσμης.

 
ozzy
03 Δεκ 2014 10:18

Ποια είναι η ύλη του μαθηματος της Πληροφορικής ?
Την γνωρίζουμε ?
Θα την μάθουμε πριν τις 15 Φλεβάρη ?
Επι ποιάς ύλης θα αποφανθεί η ΑΔΙΠ ( ή όποιος πιστεύεται εσείς ) εάν το μάθημα της Πληροφορικής πρέπει να εξεταστεί στις σχολές ?
Αρκεί απλά ο τίτλος ενός μαθήματος για να γίνει κριτήριο επιλογής ?

Τροφή για σκέψη ...

 
Γονιός
03 Δεκ 2014 11:37

Αγαπητέ Γονιέ, μη μπερδεύεσαι, οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί και Μηχανικοί Ηλεκτρονικών Υπολογιστών είναι τμήμα Πληροφορικής και θα έχει εξεταζόμενο την Πληροφορική. Δεν ανήκει στα Τμήματα που θα κρίνει η ΑΔΙΠ.

Καλή επιτυχία στο παιδί σου...

 
Επιλογή μόνο από ΑΔΙΠ
03 Δεκ 2014 11:44

Σιγά μη μας πουν οι πανεπιστημιακοί τι θα μάθουν τα παιδιά μας στο Λύκειο.

Γι' αυτό καλώς υπάρχει η ΑΔΙΠ.

 
Δ.Χ
03 Δεκ 2014 13:46

Το νεο 6ωρο μαθημα Προγραμματισμου θα ειναι εξεταζομενο για οσες σχολες το χρειαζονται. Δηλαδη για τα τμηματα Πληροφορικης.
Μόλις ψηφιστηκε η τροπολογια που καθοριζει τα μαθηματα και τον ρολο της ΑΔΙΠ βγηκαν διάφοροι να αμφισβητησουν τον ψηφισμενο νόμο! Αυτο περασε στην ολομελεια της βουλής κύριοι. Δεν εχει κανενα νοημα η κουβεντα που θελετε εσεις να κανετε περι επιλογης απο τις σχολες κλπ. Η προσπαθεια αποπροσανατολισμου που επιχειρειτε θα πεσει στο κενό.

 
μπαρουφ
03 Δεκ 2014 17:09

Δέχεστε εδώ και 15 χρόνια αδιαμαρτύρητα να εισέρχονται στα θετικά τμήματα με εξετάσεις στο ΑΟΔΕ και κρίνετε ένα σύστημα πριν καν εφαρμοστεί μήπως και σας στείλουν τίποτε αναλφάβητους στις σχολές σας. Γιατί δε διαμαρτύρεστε για την αφαίρεση της ΑΟΔΕ; Είστε τουλάχιστον υπερβολικοί.

 
Αγγελική
03 Δεκ 2014 17:54

Είναι πολύ άσχημο συνάδελφοι να πολεμούν οι πληροφορικοί με τους χημικούς τόσους μήνες. Στα ίδια σχολεία δουλεύουμε. Η λύση των 5 εξεταζόμενων μαθημάτων είναι η βέλτιστη κατά τη γνώμη μου. Ας ελαττωθούν κατά μία μόνο ώρα όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα. Έτσι στο ίδιο σύνολο ωρών θα προστεθεί ακόμη ένα πέμπτο μάθημα. Το κέρδος θα είναι κυρίως των μαθητών. Θα μάθουν και χημεία και πληροφορική. Για ποιο λόγο ή πληροφορική ή χημεία μόνο;
Η άποψή μου είναι ότι χρειάζεται να εξετάζονται και τα δύο.

 
Χριστίνα Γραμμένου
03 Δεκ 2014 21:07

@ Επιλογή μόνο από ΑΔΙΠ

"Σιγά μη μας πουν οι πανεπιστημιακοί τι θα μάθουν τα παιδιά μας στο Λύκειο."

Τι ωραία που τα διαστρεβλώνετε τα πράγματα!

Οι Πανεπιστημιακοί δε ζητάνε να ορίσουν τι θα μαθαίνουν τα παιδιά στο Λύκειο, αλλά να αποφασίσουν οι ίδιοι σε ποιο μάθημα από τα δύο (Χημεία ή Πληροφορική) χρειάζεται να έχει εξεταστεί ο μαθητής για να παρακολουθήσει το πρόγραμμα σπουδών της σχολής που θα περάσει. Σε ποιο από τα δύο μαθήματα πρέπει να έχει σοβαρό υπόβαθρο, διότι αλλιώς και ο ίδιος ο μαθητής θα έχει πρόβλημα.
Αν δεν ξέρουν οι Πανεπιστημιακοί ποιός ξέρει;
Πιστεύω ότι και ο νόμος να μην αλλάξει η ΑΔΙΠΠ θα αναγκαστεί να συνεργαστεί με τους Πανεπιστημιακούς για να αποφασίσει, διότι δεν είναι δυνατόν τόσο λίγοι άνθρωποι να ξέρουν με ακρίβεια τις ανάγκες του κάθε τμήματος, όπως οι άνθρωποι που διδάσκουν σε αυτό. Ούτε νομίζω θα θελήσει η ΑΔΙΠΠ να συγκρουστεί με τους Πανεπιστημιακούς σε περίπτωση που κάνει κάποιο λάθος.
Επίσης αν αποφάσιζαν οι ίδιοι οι Πανεπιστημιακοί θα ξέραμε την κατάταξη των σχολών πολύ σύντομα, θα ήταν υπόθεση μιας εβδομάδας.

 
Τι λέτε ωρέ λεβέντες πληροφορικοί ?
03 Δεκ 2014 21:56

Ο υπουργός είπε πάρα πολλές φορές: "ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ"
Και αυτό έκανε με την τροπολογία. Όρισε την Πληροφορική MONO για σχολές ΠΟΥ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΛΕΞΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ και όχι για σχολές που το πρόγραμμα τους έχει απλά και κάποια μαθήματα πληροφορικής.
Σταματήστε να εκμεταλλεύεστε τον πιασάρικο όρο πληροφορική.
Δηλαδή ο Πολιτικός Μηχανικός πρέπει να ξέρει προγραμματισμό; Που τον χρειάζεται ωρέ λεβέντες; Γιατί χρησιμοποιεί ΗΥ; Άρα να μπει και στην Νομική η πληροφορική; Άλλο χρήση ΗΥ που πρέπει όλοι να ξέρουν και άλλο γνώση ψευδογλώσσας που ζητάτε εσείς να ξέρεις ένας τοπογράφος, ένας αρχιτέκτονας.
ΑΔΙΠ λοιπόν και σταματήστε την παραπληροφόρηση.
Ο νόμος δεν αλλάζει διότι τώρα ξέρουμε κι εμείς και προσέχουμε...

 
Κρανιάς Γιώργος
03 Δεκ 2014 21:56

Οι πανεπιστημιακοί μπορεί να έχουν λόγο στο ποιο μάθημα θα εξεταστεί, δεν μπορεί να αποφασίζουν όμως το ποιο μάθημα θα διδαχθεί και ποιο όχι στο λύκειο.
Σκεφτείτε εμείς να βγάζαμε αποφάσεις για το τι πρέπει να διδάσκονται τα παιδιά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Η τροπολογία εφόσον με την διδασκαλία του ενός μαθήματος αποκλείει την διδασκαλία του άλλου είναι απαράδεκτη.

 
Στέργιος Ζανιάς
03 Δεκ 2014 22:57

ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ:
«Για τμήματα Πληροφορικής εξεταζόμενο μάθημα θα είναι η Πληροφορική. Οι άλλες σχολές και τα τμήματα για τις οποίες θα είναι εξεταζόμενο μάθημα η Πληροφορική θα ορίζονται με απόφαση της ΑΔΙΠ, η οποία θα εκδίδεται μέχρι την 15η Φεβρουαρίου κάθε έτους. Η παραπάνω απόφαση της ΑΔΙΠ δημιουργεί δέσμια υποχρέωση στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για την έκδοση της δικής του απόφασης».
Η ΒΟΥΛΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ.

 
Πέτρος19
03 Δεκ 2014 23:27

Ο αντιπρόεδρος της ΑΔΙΠ θα φτιάξει τις λίστες;

Επιτέλους 16 μήνες μετά τα τμήματα παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους. Η Γ Λυκείου είναι έτος προπαρασκευής, το λέει καθαρά ο 4186, ίσως μια ανάγνωση δεν θα βλάψει (στα Ελληνικά είναι).

Και ο χρόνος συνεχίζει να κυλά αντίστροφα. τικ τακ, τικ τακ

 
Λογοτεχνία
04 Δεκ 2014 08:28

Να συναντηθούμε τώρα Φιλόλογοι και Χημικοί, να βοηθήσουμε την ΑΔΙΠ στην κατάρτιση των λιστών!! Εμείς ξέρουμε καλύτερα...

 
Παρασκευάς Πανάγου
04 Δεκ 2014 08:59

Γιώργο κάπως πας να μου τα χαλάσεις πάλι και είχαμε συνεννοηθεί πιστεύω.
Τι σχέση έχει αυτό που λες με την Αθμια;
Για να έχει κάποια σχέση θα έπρεπενα ισχύουν τα παρακάτω:
1) Στο Γυμνάσιο δε θα περνάνε όλοι οι μαθητές αλλά μόνο οι καλύτεροι μετά από εξετάσεις στην ΣΤ' Τάξη
2) Το Γυμνάσιο θα έχει περιορισμένες θέσεις
3) Θα υπάρχουν διαφορετικά Γυμνάσια, με διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών το καθένα, πολλά από αυτά μάλιστα εντελώς άσχετα μεταξύ τους.
Αν συνέβαιναν τα παραπάνω, πιστεύεις ότι στην τελευταία τάξη του Δημοτικού (και μόνο σε αυτή) θα έπρεπε οι δάσκαλοι να ορίσουν ποιους θα μας στείλουν ή να διαλέξουμε εμείς τους καταλληλότερους για το πρόγραμμα σπουδών μας;
Φυσικά δεν έχει νόημα όλο το παραπάνω γιατί όπως σωστά συμβαίνει, το Δημοτικό και το Γυμνάσιο παρέχουν γενικές γνώσεις σε όλους τους μαθητές.
Κανείς λοιπόν δε λέει ότι οι Πανεπιστημιακοί πρέπει να μας πουν τι θα διδάξουμε στην Α και στη Β Λυκείου. Πρέπει όμως να έχουν βαρύτατη άποψη για το ποια μαθήματα της Γ' είναι το καταλληλότερο "φίλτρο" για κάθε τμήμα. Όπως στο εξωτερικό, απλά.

Κύριε Ζανιά, η Βουλή ψήφισε πέρυσι τον νόμο 4186. Μετά από ένα χρόνο παραδέχεστε ότι η Πληροφορική έπρεπε να είναι εξεταζόμενο. Αυτά συμβαίνουν όταν αποφασίζουν μη αρμόδια άτομα με ελλιπή πληροφόρηση.
Σας θυμίζω, Βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου ο οποίος ψήφισε τότε τον νόμο, είπε πως οι μαθητές στην Γ Λυκείου εξετάζονται στο Excel!!!!
Ο κάθε νόμος παίρνει βελτιώσεις (ο συγκεκριμένος κανονικά θέλει κατάργηση). Σταματήστε επιτέλους να υπερασπίζεστε τη θέση σας πάνω σε αστεία "επιχειρήματα", όπως "το είπε ο υπουργός τότε" ή να αναφέρεστε σε τμήμα της τροπολογίας μεταφράζοντάς την όπως σας βολεύει.
Λέει πουθενά η τροπολογία ότι η ΑΔΙΠ δεν πρέπει να ρωτήσει τα τμήματα; Λέει πουθενά ότι η ΑΔΙΠ δε θα έχει "οργανωτικό" χαρακτήρα όπου μετά τη συλλογή των γνωμοδοτήσεων των τμημάτων θα συντάξει την τελική απόφαση που θα προωθηθεί στον υπουργό; Πως αλλιώς πιστεύετε ότι θα γινόταν η δουλειά; Κάθε τμήμα θα έστελνε έγγραφα στο υπουργείο και θα έκανε το υπουργείο τη διαλογή;
Για μένα είναι προφανής η δουλειά της ΑΔΙΠ. Δε θα ήθελα να ήμουν στη θέση ενός οικονομολόγου, φιλόλογου, νομικού, βιολόγου κλπ που θα αποφάσιζε για το αν η Πληροφορική είναι απαραίτητη στο τάδε τμήμα και η Χημεία σε κάποιο άλλο.

 
Μπαρτζοπουλίδης Α.
04 Δεκ 2014 10:01

Κε Ζανιά και κε Κρανία, έχετε δίκιο ψηφίστηκε από την Ελληνική Βουλή. Μόνο που δεν υπολογίζετε κάτι πολύ απλό: η ΑΔΙΠ δεν έχει ούτε τη γνώση ούτε την τεχνογνωσία και συνεπώς θα ζητήσει τη γνώμη των τμημάτων.
Και τότε θα γίνει αυτό που απεύχεστε.
Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον..... δυστυχώς ....

ΑΑΑ. Τμήματα Πληροφορικής δεν είναι αυτά που έχουν τη λέξη Πληροφορική μόνο στο όνομά τους. Αυτή η απλοϊκή σκέψη καταρρίπεται από ένα 5χρονο... Σας παρακαλώ διατηρείστε την ψυχραιμία σας, έρχεται δυσκολη συνέχεια...

 
τικ τακ, τικ τακ...μπουουουουμμμμ!!!!
04 Δεκ 2014 10:13

Πήγατε να τη βάλετε στη Χημεία αλλά έσκασε στα χέρια σας...
Καλή η προσπάθεια.
Άντε να πείσετε τώρα τους πανεπιστημιακούς να σας προτιμήσουν...
Η βουλή αποφάσισε!!!

 
Μάριος
04 Δεκ 2014 10:16

@Στέργιος Ζανιάς

Την παραπάνω επιστολή πάντως δεν την υπογράφουν μόνο κύριοι της πληροφορικής αλλά και κύριοι της χημείας, κύριοι της βιολογίας, κύριοι της χημείας και κύριοι των μαθηματικών. Και αυτοί οι κύριοι είναι πρόεδροι τμημάτων θετικών και τεχνολογικών σχολών. Θεωρείτε ότι δεν έχουν εμπεδώσει κάτι κύριε Ζανια; Ξέρετε καλύτερα από αυτούς σε ποια μαθήματα πρέπει να εξετάζονται οι μαθητές για να περάσουν στις σχόλες τους;

@Τι λέτε ωρέ λεβέντες πληροφορικοί ?

"Δηλαδή ο Πολιτικός Μηχανικός πρέπει να ξέρει προγραμματισμό; Που τον χρειάζεται ωρέ λεβέντες;"

Να ρωτήσεις τα ίδια τα τμήματα τα οποία έχουν στο υποχρεωτικό πρόγραμμα σπουδών των πολιτικών μηχανικών μαθήματα προγραμματισμου. Κάτι θα ξέρουν αυτά..τι λές;;

Άλλωστε ο προγραμματισμος είναι κάτι που το χρειάζονται όλοι, και αν εσυ διαφωνείς με αυτό υπάρχει κάποιος άλλος που συμφωνεί.

 
Ποιες είναι οι 38 σχολές που θα ζητήσουν Πληροφορική
04 Δεκ 2014 10:36

"Για Τμήματα της Πληροφορικής εξεταζόμενο μάθημα θα είναι η Πληροφορική. Οι άλλες Σχολές και τα Τμήματα για τις οποίες θα είναι εξεταζόμενο μάθημα η Πληροφορική θα ορίζονται με απόφαση της ΑΔΙΠ, η οποία θα εκδίδεται μέχρι τη 15η Φεβρουαρίου κάθε έτους. Η παραπάνω απόφαση της ΑΔΙΠ δημιουργεί δέσμια υποχρέωση στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για την έκδοση της δικής του απόφασης."

Μέχρι στις 15 φεβρουαρίου που η ΑΔΙΠ θα προσθέσει (αν προσθέσει) κι άλλες σχολές η Πληροφορική θα είναι εξεταζόμενο μάθημα στις παρακάτω σχολές:

217 -Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (Αθήνα)
219 -Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης
221 -Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών Πάτρας
220 -Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (Βόλος)
223 -Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη)
330 -Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ (Αθήνα)
338 -Πληροφορικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη)
333 -Πληροφορικής (Αθήνα) ΟΠΑ
215 -Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πάτρας
331 -Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Κρήτης (Χανιά)
339 -Πληροφορικής Πειραιά
335 -Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (Θεσσαλονίκη)
412 -Πληροφορικής και Τηλεματικής (Αθήνα)
340 -Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Ιωαννίνων
262 -Ψηφιακών Συστημάτων Πειραιά
216 -Επιστήμης Υπολογιστών (Ηράκλειο)
711 -Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Αθήνα)
371 -Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (Κοζάνη)
369 -Πληροφορικής με Εφαρμογές στην Βιοϊατρική (Λαμία)
712 -Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Θεσσαλονίκη)
98 -Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (Τρίπολη)
99 -Πληροφορικής (Λαμία) Π. Θεσ.
713 -Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. (Πειραιάς)
366 -Πληροφορικής (Κέρκυρα)
714 -Μηχανικών Αυτοματισμού ΤΕ (Πειραιάς)
354 -Πολιτισμικής Τεχ/γίας και Επικ/νίας (Μυτιλήνη)
720 -Μηχανικών Αυτοματισμού ΤΕ (Θεσσαλονίκη)
344 -Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων (Σάμος)
727 -Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Σέρρες)
723 -Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Λάρισα)
725 -Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Ηράκλειο)
722 -Μηχανικών Αυτοματισμού ΤΕ (Χαλκίδα)
506 -Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Λαμία)
724 -Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καβάλα)
710 -Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (ΑΡΤΑ)
736 -Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Ναύπακτος)
529 -Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (ΣΠΑΡΤΗ)
735 -Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά)

 
Κρανιάς Γιώργος
04 Δεκ 2014 12:17

@Πέτρος19. Tik tak Τα τμήματα θα επιλέξουν όλα Χημεία διότι όπως απεδείχθη από τα στατιστικά των πανελληνίων οι μαθητές που διδάχτηκαν στο σχολείο χημεία και ήταν αριστούχοι σε αυτή, ήταν πολύ καλύτεροι μαθητές από τους αντίστοιχους αριστούχους της πληροφορικής των οποίων τα αποτελέσματα ήταν πολύ κάτω του μετρίου και στην φυσική και τα μαθηματικά. Τι νομίζεις λοιπόν, ποιον θα προτιμήσουν οι σχολές, τον καλό ή τον μέτριο; tik tak tik tak
ΥΓ. Πρώτη φορά βλέπω επίθετο 19. Στο επόμενο τακ θα γίνει 20;

 
Υπομονη
04 Δεκ 2014 12:21

Πειτε το κι αλλες φορες και ισως το εμπέδωσετε και εσεις: δε γυρίζει πισω ο χρόνος, δεν υπαρχει επιστροφη στις δέσμες....

Όσες σχολες θελουν θα ζητήσουν απο την ΑΔΙΠ (που απο τη βουλη της ανατέθηκε η εισηγητική ιδιότητα) να ενταχθούν στην ομάδα σχολών Μαθηματικών-Φυσικής-Πληροφορικης δηλαδη τα 3 σημαντικότερα θετικά μαθηματα πλην Βιολογιας.
Καλο ειναι να προετοιμαστείτε για αυτο

 
Μαθηματικός
04 Δεκ 2014 15:22

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση για το μαθηματικό να δίνει κάποιος χημεία. Η πληροφορική με τα μαθηματικά είναι αδελφές επιστήμες.
Τελείωσα το μαθηματικό πριν από 5 χρόνια. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι κάποιος θα μπαίνει σε αυτό χωρίς να έχει δώσει αλγοριθμική.

 
Γιαννης
04 Δεκ 2014 15:30

Επιτέλους να αποφασίσουν οι σχολές. Ούτε η ΕΕΧ ούτε η ΕΠΕ ούτε ο υπουργός αλλά οι καθ ύλην αρμόδιοι.

Όπως καταλαβαίνω όμως από τα σχόλια αυτό δεν αρέσει καθόλου στους συνάδελφους χημικούς γιατί ξέρουν ότι η χημεία είναι απαραίτητη το πολύ για 30-40 σχολές του πεδίου και τα τμήματα θα επιλέξουν την πληροφορική σαν εξεταζόμενο.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ