Placeholder

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

Αποτίμηση κριτηρίων αξιολόγησης Διευθυντών σχολικών μονάδων

Δημοσίευση: 16/12/2014
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Επισυνάπτω 2 αρχεία προς τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας για Αριθμητική αποτίμηση των κριτηρίων της κατηγορίας V του Π.Δ. 152/2013:

α) Επαγγελματική ανάπτυξη (Vβ)

β) Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη (Vα)

Ευπρόσδεκτες τυχόν παρατηρήσεις και επισημάνσεις από τους αναγνώστες

Α. Μητρογιαννοπούλου Σχ. Σύμβουλος ΠΕ3 Α΄Αθήνας

Ετικέτες: 
Αξιολόγηση

Σχόλια (11)

 
Νίκος Α
15 Δεκ 2014 19:11

Ακόμη μια πρόταση που προσπαθεί να βάλει τάξη στο χάος. Έχουμε ένα νομοθέτημα που προσπαθεί να καλύψει τα πάντα, αραδιάζοντας κριτήρια και υποκριτήρια, και προσεγγίσεις που προσπαθούν αναλογικά να αξιολογήσουν τα πάντα, αποτιμώντας τα με κλάσμα του συνόλου των κριτηρίων, ως όλα αυτά μεταξύ τους να είναι ισοδύναμα.
Την ίδια στιγμή ανά την επικράτεια, και ακόμα και στο επίπεδο της ίδιας διεύθυνσης, οι ΣΣ βαθμολογούν διαφορετικά. Οποία δόξα για τους δικηγόρους που αναμένουν να πιάσουν δουλειά. Η ασάφεια του νόμου και η πολλαπλότητα των κριτηρίων είναι βούτυρο στο ψωμί των νομικών.

 
Δάσκαλος
15 Δεκ 2014 20:05

Χαμένοι στη μετάφραση...
Αν αυτοί οι πίνακες χρειάζονται για να αποτυπωθεί η εικόνα των (εύκολων) αντικειμενικών κριτηρίων ας σκεφτούμε τι χρειάζεται για να αποτυπωθούν τα λεπτά ποιοτικά χαρακτηριστικά των υποκειμενικών κριτηρίων (ενδιαφέρον για ασφάλεια μαθητών, δημοκρατική λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων, κ.ά.). Μετά σκεφτείτε πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να καταχωριστούν τα δεδομένα και τι θα κερδίσουν τελικά οι μαθητές μας από όλα αυτά...
Στο δια ταύτα: μας έβαλαν να κυνηγάμε την ουρά μας και εμείς φτιάχνουμε και εργαλεία για να μετράμε την ταχύτητα περιστροφής μας...

 
Ενεργός εκπαιδευτικός
15 Δεκ 2014 21:45

Αν ασχολούνται τώρα σοβαροί άνθρωποι μ' αυτά και κάθονται να σχεδιάζουν με μεράκι τέτοιους αυθαίρετους αριθμητικούς πίνακες με την ψευδαίσθηση ότι τάχα έτσι θα διακριβώσουν την αξία και τη διοικητική ικανότητα ενός διευθυντή, πάει, χάσαμε κάθε ίχνος σοβαρότητας πια! Κρίμα, καλοί μου σύμβουλοι, για τον υπερβάλλοντα ζήλο σας απέναντι σ' αυτό το ασυνάρτητο κατασκεύασμα! Ελπίζω σύντομα να πάψει να μας απασχολεί...

 
ΑΜΑΝΑΤΙΔΟΥ
15 Δεκ 2014 22:34

Συνάδελφοι όταν με τα 16 και από τα 3 υποκριτήρια φτάνεις το 100, στα 20 πάλι από τα τρία υποκριτήρια που θα φτάσει στο 120? και ειλικρινά υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις . Πολλοί Διευθυντές εχουν και από τα τρία υποκριτήρια . Γιατί αυτή η τάση να φτάσουμε το 100, εντάξει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ αλλά όχι και 100 με τα μισά υποκριτήρια. Καμμία σχέση το100 στην ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗ με το 20 των μαθητών που βαθμολογούμε τους μαθητές μας και στα γραπτά και προφορικά.

 
αξιολογούμενος
15 Δεκ 2014 22:42

To ΠΔ της αξιολόγησης λέει το αυτονόητο: τα επιμέρους στοιχεία κάθε κριτηρίου, όπως π.χ. της επαγγελματικής ανάπτυξης, δεν είναι ίδιας βαρύτητας. Επομένως, δύο αξιολογούμενοι με ίδιο αριθμό στοιχείων στο β1, β2 κα β3 μπορεί να πάρουν διαφορετικό βαθμό. Άλλο να έχεις κάνει βαθμολογητής και άλλο πρόεδρος βαθμολογικού. Και οι δύο είναι θέσεις ευθύνης με σαφώς διαφορετική βαρύτητα. Αυτό καλείται να το κρίνει ο αξιολογητής και δεν μπορεί να τα υπολογίσει κάποιος αλγόριθμος. Το φάσμα των 20 μονάδων του "πολύ καλός" και του "εξαιρετικός" δίνει τη δυνατότητα και αναθέτει το βάρος στον αξιολογητή να σταθμίσει κάθε περίπτωση συνυπολογίζοντας τα ποσοτικά με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του αξιολογούμενου. Οι αλγόριθμοι και ποσοτικοί δείκτες που δεν εντάσσουν ποιοτικές παρεμέτρους είναι άδικοι και εκτός πνεύματος του ΠΔ.

 
ΑΜΑΝΑΤΙΔΟΥ ΝΤΙΝΑ
15 Δεκ 2014 22:52

Συνάδελφοι όταν με τα 16 στοιχεία και από 3 υποκριτήρια παίρνεις 100, με τα 20 και από 3 υποκριτήρια τι θα πάρει 120? υπάρχουν Διευθυντές μέ τόσα στοιχεία και πολλοί εχουν και απο τα 3 υποκριτήρια. Γιατί αυτή η τάση να πάμε στο 100, συμφωνώ με το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΌΣ αλλά όχι με το 100. Αλλο το 20 του μαθητή και διαφορετικό το 100 της αξιολόγησης.

 
Καταπληκτικές
15 Δεκ 2014 23:07

Καταπληκτικές οι τοποθετήσεις σας συνάδελφοι.

 
κουκουρουκου
16 Δεκ 2014 09:33

Άραγε όταν κ Α. Μητρογιαννοπούλου υπολόγιζατε τα δικά σας κριτήρια - μόρια ή όταν σας αξιολόγησαν είχαν την ίδια μεζούρα; ή τώρα την φτιάξατε εκ το ασφαλούς;

 
Α. ΜΗΤΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ
16 Δεκ 2014 13:21

Μακάρι να υπάρχουν διευθυντές με πάρα πολλά στοιχεία. Όπως αναφέρεται και στο κείμενο παρατηρήσεις και σχόλια είναι ευπρόσδεκτα, ώστε να υπάρχει ανατροφοδότηση. Όσο για τους αριθμούς του πίνακα αυτοί προέκυψαν από τις οδηγίες και τα παραδείγματα που μας δόθηκαν κατά την επιμόρφωσή μας.

 
Α. ΜΗΤΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ
16 Δεκ 2014 16:32

Απάντηση στο σχόλιο"κουκουρούκου"
Για τους σχολικούς συμβούλους το Π.Δ. είναι πιο πιο απαιτητικό, δεδομένου ότι για κάθε χαρακτηρισμό απαιτούνται περισσότερα στοιχεία απ΄ότι για τους διευθυντές. Μάλιστα στην κατηγορία εξαιρετικός τα στοιχεία είναι 9 και από τις 3 κατηγορίες και 13 από τις άλλες περιπτώσεις.

 
Κωνσταντία
16 Δεκ 2014 22:41

Συνάδελφοι, σίγουρα η προσωπικότητα του αξιολογούμενου , οι ικανότητές του στη διοίκηση της Σχολικής Μονάδας, το συνολικό έργο του, είναι στοιχεία που λαμβάνονται υπόψη. Αξιολογούμενοι και αξιολογητές γνωρίζονται αρκετά καλα από την επικοινωνία που είχαν στο διάστημα της θητείας τους. Υπερεκτιμήσεις και αδικίες υπήρξαν και στην αξιολόγηση των σχολικών συμβούλων από περιφέρεια σε περιφέρεια. Καλό θα ήταν να μην υπάρχει η βαθμολογική κλίμακα 100 αλλά μονο το ποιοτικό περιγραφικό χαρακτηριστικό ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΌΣ ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ............
Ευχαριστώ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ