Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ερωτηματολόγιο της ΑΔΙΠ: Πληροφορική ή Χημεία

Στάλθηκε σε 150 περίπου τμήματα των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ
Δημοσίευση: 15/01/2015
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η ΑΔΙΠ, εφαρμόζοντας την διάταξη που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή, απέστειλε ερώτημα  σε περίπου 150 τμήματα  των Πολυτιερχνικών, Φυσικομαθηματικών , Γεωπονικών και κάποιων άλλων τμημάτων όπως Γεωγραφίας Περιβάλλοντοας , προκειμένου να απαντήσουν  ποιο από  τα δύο μαθήματα Πληροφορική ή Χημεία θα πρέπει να εξεταστούν οι υποψήφιοι στις Πανελλαδικές (σ.σ. θα εφαρμοστεί από του χρόνου) .

Η ΑΔΙΠ έθεσε ως προθεσμία στα ΑΕΙ να απαντήσουν την 1η Φεβρουαρίου

Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Για Τμήματα της Πληροφορικής εξεταζόμενο μάθημα θα είναι η Πληροφορική. Οι άλλες Σχολές και τα Τμήματα για τις οποίες θα είναι εξεταζόμενο μάθημα η Πληροφορική θα ορίζονται με απόφαση της ΑΔΙΠ, η οποία θα εκδίδεται μέχρι τη 15η Φεβρουαρίου κάθε έτους. Η παραπάνω απόφαση της ΑΔΙΠ δημιουργεί δέσμια υποχρέωση στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για την έκδοση της δικής του απόφασης.
Συντελεστής βαρύτητας πριν την έναρξη του σχολικού έτους.

Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται το αργότερο μέχρι την 31η Μαρτίου εκάστου έτους, δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και ισχύει για τις πανελλαδικές εξετάσεις του επόμενου έτους, ορίζεται ο συντελεστής βαρύτητας κάθε μαθήματος ανά Σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση.

Ο συντελεστής βαρύτητας σε ένα (1) μάθημα ανά Σχολή, Τμήμα ή Εισαγωγική Κατεύθυνση καθορίζεται μετά από πρόταση της ΑΔΙΠ προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία περιέρχεται σε αυτόν έως τη 15η Μαρτίου. Σε περίπτωση μη υποβολής της πρότασης σύμφωνα με τα παραπάνω, ο συντελεστής καθορίζεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Σε ποια μαθήματα εξετάζονται οι υποψήφιοι κατά Επιστημονικό Πεδίο
 Για την εισαγωγή των υποψηφίων στις Σχολές, Τμήματα ή Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων   τα πανελλαδικώς τέσσερα εξεταζόμενα μαθήματα ανά Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού και Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης είναι τα εξής:

α) Ε.Π.Ε. - Ανθρωπιστικές Σπουδές, Νομικές:
I. Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
II. Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
IIΙ. Ιστορία και
IV. Λατινικά.

β) Ε.Π.Ε. - Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες:
I. Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
II. Μαθηματικά
III. Φυσική και
IV. Χημεία ή Πληροφορική, κατά περίπτωση.

γ) Ε.Π.Ε. – Επιστήμες Υγείας:
I. Νεοελληνική γλώσσα και Λογοτεχνία
II. Φυσική
III. Χημεία και
IV. Βιολογία.

δ) Ε.Π.Ε. - Επιστήμες Οικονομίας, Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες:
 Ι. Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
ΙΙ. Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
ΙΙl. Αρχές Οικονομικής Επιστήμης και
ΙV. Στοιχεία Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.

ε) Ε.Π.Ε. - Παιδαγωγικών Επιστημών:
I. Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
II. Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
III. Ιστορία και
IV. Αρχές Φυσικών Επιστημών.

Πως θα υπολογίστε το Βαθμό Πρόσβασης στα ΑΕΙ

 Για τον υπολογισμό του Βαθμού Πρόσβασης στις Σχολές, Τμήματα ή Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου προσμετράται και ο «Βαθμός Προαγωγής και Απόλυσης» (Β.Π.Α.).

   Για την προσμέτρηση αυτή ο γενικός βαθμός προαγωγής της Α' τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου, ο Μ.Ο. των γενικών βαθμών προαγωγής των Α' και Β' τάξεων Εσπερινού Λυκείου, της Β' τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου, της Γ' τάξης Εσπερινού Λυκείου, ο γενικός βαθμός απόλυσης της Γ' τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και της Δ' τάξης Εσπερινού Λυκείου, εφόσον έκαστος είναι μεγαλύτερος της μίας μονάδας σε σχέση με τον Μ.Ο. των τεσσάρων ανά Ομάδα Προσανατολισμού μαθημάτων που εξετάζονται σε πανελλήνιες εξετάσεις, αναπροσαρμόζεται ώστε να μην απέχει περισσότερο από μία μονάδα από τον βαθμό του Μ.Ο. και στη συνέχεια ο αναπροσαρμοσμένος «προαγωγικός» βαθμός της Α' λυκείου πολλαπλασιάζεται με συντελεστή 0,4, της Β' με συντελεστή 0,7 και ο «απολυτήριος» της Γ' τάξης με συντελεστή 0,9. Το άθροισμα των τριών διαιρούμενο δια δύο αποτελεί τον Β.Π.Α.. Το εν λόγω πηλίκο (και μέχρι του τρίτου δεκαδικού) λογίζεται ως πέμπτος βαθμός για την εισαγωγή του μαθητή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Σε περίπτωση που ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης είναι μεγαλύτερος μέχρι και μία μονάδα σε σχέση με τον Μ.Ο. των τεσσάρων ανά Ομάδα Προσανατολισμού μαθημάτων που εξετάζονται σε πανελλήνιες εξετάσεις, ο βαθμός αυτός δεν αναπροσαρμόζεται αλλά πολλαπλασιάζεται ως έχει με τον προβλεπόμενο ανά τάξη συντελεστή.

Σε περίπτωση που ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης είναι μικρότερος σε σχέση με το Μ.Ο. των τεσσάρων ανά Ομάδα Προσανατολισμού μαθημάτων, ο βαθμός αυτός αναπροσαρμόζεται προς τα άνω κατά μία το πολύ μονάδα (και μέχρι του ορίου του Μ.Ο.) κατά τον υπολογισμό με τον ανά τάξη προβλεπόμενο συντελεστή.

Οι σημερινοί μαθητές της Β Λυκείου είναι εκέινοι που θα εγκαινιάσουν το νέο σύστημα Πανελλαδικών Εξετάσεων που θα εφαρμοστεί για πρώτη  φορά το 2016.

Ειδικότερα:
  Οι εξετάσεις για την εισαγωγή στις Σχολές, τα Τμήματα και τις Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων των Πανεπιστημίων, των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των ΤΕΙ, των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού, των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Σ.Ε.Ι.) και Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (Α.Σ.Σ.Υ.), των Σχολών της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, καθώς και της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού διεξάγονται, μετά την απόλυση του μαθητή από το Λύκειο, σε πανελλαδικό επίπεδο με θέματα από την εξεταστέα ύλη της τάξης αυτής που προκύπτουν: α) κατά ποσοστό 50%, με κλήρωση από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας και β) κατά ποσοστό 50%, από κεντρική επιτροπή εξετάσεων.

Μέχρι 20 Σεπτεμβρίου η Αρχική Δήλωση Ομάδας Μαθημάτων Προσανατολισμού

  Οι μαθητές της Γ΄Τάξης Ημερησίου και Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου με την έναρξη του σχολικού έτους και όχι αργότερα της 20ής Σεπτεμβρίου επιβεβαιώνουν οριστικά την Αρχική Δήλωση Ομάδας Μαθημάτων Προσανατολισμού, που έχουν υποβάλει στη σχολική τους μονάδα προ της λήξης του προηγούμενου διδακτικού έτους. Έκαστος μαθητής επιλέγει υποχρεωτικά μία (1)    Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού και Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης, που αντιστοιχεί σε συγκεκριμένα Επιστημονικά Πεδία Σχολών και Τμημάτων στις οποίες επιθυμεί την εισαγωγή του.Όσοι επιλέγουν το
Ε.Π.Ε. «Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες» δηλώνουν υποχρεωτικά την προτίμησή τους ανάμεσα στα μαθήματα της Χημείας και της Πληροφορικής, ανάλογα με τις Σχολές ή τα Τμήματα όπου επιθυμούν να εισαχθούν.

Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται το αργότερο μέχρι την 1η Μαρτίου εκάστου έτους, δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και ισχύει για τις πανελλαδικές εξετάσεις του επόμενου έτους, ορίζεται και τροποποιείται ο αριθμός και η ονομασία των επιστημονικών πεδίων ειδίκευσης, η ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων σε αυτά, καθώς και τα ειδικά μαθήματα, οι υγειονομικές εξετάσεις και οι πρακτικές δοκιμασίες για συγκεκριμένες Σχολές, Τμήματα ή Εισαγωγικές Κατευθύνσεις.

 

Σχόλια (22)

 
Παπαδόπουλος Πέτρος
15 Ιαν 2015 12:36

Θετικό το ότι θα αποφασίσουν τα ίδια τα τμήματα και όχι ο κάθε καλοθελητής με βάση το συμφέρον του
Το αυτονόητο δηλαδή
Το αποτέλεσμα δεν μπορεί να είναι αμφισβητήσιμο από κάποιον.

 
ΝΜ
15 Ιαν 2015 17:37

Και τώρα θα γελάσει ο κάθε πικραμένος.

 
Μάριος
15 Ιαν 2015 17:57

Η απόλυτα σωστή κίνηση. Αυτό που λέγαμε μήνες τώρα όλοι οι πληροφορικοί. Οι σχολές ξέρουν καλύτερα από τον καθένα στο υπόβαθρο που πρέπει να έχουν οι φοιτητές τους. Για να δούμε τώρα... Θα έχει ενδιαφέρον...

 
Φώτης
15 Ιαν 2015 19:06

Για Τμήματα της Πληροφορικής εξεταζόμενο μάθημα θα είναι η Πληροφορική. Οι άλλες Σχολές και τα Τμήματα για τις οποίες θα είναι εξεταζόμενο μάθημα η Πληροφορική θα ορίζονται με απόφαση της ΑΔΙΠ, η οποία θα εκδίδεται μέχρι τη 15η Φεβρουαρίου κάθε έτους.

Η λέξη Χημεία δεν υπάρχει πουθενά, δε μπαίνει σε αμφισβήτηση.

 
Μάριος
15 Ιαν 2015 21:23

Φώτη τα έχουμε ξαναπεί. Το μόνο σίγουρο σύμφωνα με το νόμο είναι ότι οι σχολές πληροφορικής θα έχουν σαν εξεταζόμενο την πληροφορική. Αυτό δε μπαίνει σε αμφισβήτηση. Από εκεί και πέρα η ΑΔΙΠ μπορεί να προσθέσει από καμιά μέχρι και όλες τις άλλες στο πεδίο της πληροφορικής. Το ΜΌΝΟ που δεν μπορεί η ΑΔΙΠ να κάνει ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΌΜΟ είναι για τις σχολές πληροφορικής να ζητήσει χημεία. ΌΛΑ τα άλλα ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΌΜΟ μπορεί να τα κάνει. Και όντως τα κάνει αφου έστειλε σε 150 σχολές ερωτηματολογιο για αποφασίσουν αυτές.

 
ΓεΝ
15 Ιαν 2015 21:59

Ρε παιδια η Γυμναστικη ακαδημια θα ειναι καπου;

 
Νάσος
15 Ιαν 2015 22:19

Πληροφορική ή Χημεία;; Ή και τα 2 my dear....

 
Παρασκευάς Πανάγου
15 Ιαν 2015 23:05

Μερικές φορές πρέπει να καταλαβαίνουμε και να διαχωρίζουμε το τι είναι σωστό και τι είναι συμφέρον για τον κλάδο/ειδικότητα/ επάγγελμά μας . Μερικές φορές δε συμβαδίζουν αυτά.

 
Χριστίνα Γραμμένου
16 Ιαν 2015 17:13

Η ΑΔΙΠ έκανε την πιο σωστή και λογική κίνηση που θα μπορούσε να κάνει.
Ήταν αναμενόμενη η συνεργασία με τα τμήματα από μία ανεξάρτητη αρχή όπως η ΑΔΙΠ και έτσι διατηρεί την αξιοπιστία και το κύρος της.
Ήταν προβλέψιμη κίνηση από όσους πληροφορικούς έχουμε γράψει στο esos, που πάντα υποστηρίζαμε ότι τα τμήματα πρέπει να αποφασίσουν σε ποιο μάθημα θέλουν προετοιμασμένους τους φοιτητές τους, διότι αυτά γνωρίζουν.

Μετά την 1η Φεβρουαρίου θα πρέπει να δημοσιοποιηθούν οι απαντήσεις των τμημάτων ώστε να πληροφορηθούμε όλοι γι αυτές. Τα πάντα στο φως!

@ΓεΝ
Κανένας δε μπορεί να σας απαντήσει αυτή τη στιγμή σε ποιο ή σε ποια επιστημονικά πεδία θα καταταχθούν τα ΤΕΦΑΑ. Δεν έχει γίνει κατάταξη των τμημάτων ακόμα, όχι μόνο για τα ΤΕΦΑΑ αλλά για κανένα τμήμα.
Υπάρχουν πολλά τμήματα που δε μπορούμε να εκτιμήσουμε ακόμα, όπως για παράδειγμα τα τμήματα Ψυχολογίας. Ελπίζουμε να μάθουμε το συντομότερο δυνατό, καταλαβαίνω την αγωνία σας και όλων των παιδιών της Β' Λυκείου, χρειάζεται υπομονή γιατί τα πράγματα δεν εξελίσσονται και πολύ γρήγορα, δυστυχώς.

 
Θανάσης
17 Ιαν 2015 12:00

Δείτε την συζήτηση που προηγήθηκε σε προηγούμενο άρθρο, για να θυμηθούμε όλοι μαζί τους αρνητές της κοινής λογικής.

http://www.esos.gr/arthra/36087/ta-tmimata-na-epilexoyn-himeia-i-plirofo...

Και για να το πάμε και ένα βήμα παραπέρα, εκτίμησή μου είναι ότι πολλές σχολές δεν θα διατυπώσουν άποψη για το ποιό από τα δύο μαθήματα τους είναι απαραίτητο, είτε γιατί είναι και τα δυο αντικείμενα εξίσου απαραίτητα, είτε γιατί θεωρούν ότι μπορούν να καλύψουν τα όποια κενά από την Δευτεροβάθμια στα πλαίσια του προγράμματος σπουδών τους, είτε γιατί αντιλαμβάνονται ότι έτσι περιορίζεται η ποιότητα, και πιθανόν και ο αριθμός των φοιτητών τους .
Οι σχολές αυτές θα αποτελέσουν την τομή δυο συνόλων ώστε να μην περιορίζονται οι επιλογές των υποψηφίων, μαζί με τις Φυσικομαθηματικές σχολές, οι οποίες θα ήταν γελοίο να αποκλείσουν λόγω 4ου μαθήματος υποψηφίους που εξετάζονται σε τέτοιο βάθος στα πλέον βασικά για αυτές μαθήματα.

 
savant
17 Ιαν 2015 15:00

Ο καημος των πληροφορικων ειναι το καθεστως της ΤΕΧΝ ΙΙ και το λενε με καθε τροπο

 
Μάριος
17 Ιαν 2015 15:33

Savant μήπως έχει και η ΑΔΙΠ τον ίδιο καημό ;; Γιατι τα ερωτηματολόγια στα τμήματα δεν τα έστειλαν οι πληροφορικοι αλλά η ΑΔΙΠ..

 
Θανάσης
17 Ιαν 2015 17:17

Ο καημος των χημικων ειναι το καθεστως της πρωτης δεσμης και το λενε με καθε τροπο

 
Savant
17 Ιαν 2015 20:56

@ΜΑΡΙΟΣ

Η ΑΔΙΠ δεν έχει κανένα λόγο κ ρόλο να έχει αυτό τον καημό. Εκτός αν κάτι αλλο συμβαίνει.

Ξέρεις κάτι;

 
Μάριος
18 Ιαν 2015 03:44

Αυτό λεω και εγώ. Η ΑΔΙΠ δεν εχει κανένα λόγο και ρόλο να έχει καημό και κανει το αυτονόητο. Ρωτάει τα ίδια τα τμήματα όπως ζητούσαμε μήνες τώρα όλοι οι πληροφορικοι και δεν δεχόντουσαν οι χημικοί.

Τελικά δεν μας είπες όμως ;;καλα κάνει η ΑΔΙΠ και ρωτάει τα τμηματα η όχι ;

 
Savant
18 Ιαν 2015 14:36

Η ΑΔΙΠ έχει εντολή από το νόμο να εξετάσει αν υπαρχουν κι αλλες σχολές που υα χρειαστούν Πληροφορική. Όχι να βάζει διλληματα. Και ναι με ενοχλεί που ρωτάει τα τμήματα για δυο συγκεκριμενα μαθήματα. Να ρωτήσει για ολα

 
Μάριος
18 Ιαν 2015 19:17

Το δίλλημα δε το βάζει η ΑΔΙΠ αλλα ο περιορισμός στα 4 μαθήματα. Το πως θα εξετάσει ποια τμήματα χρειάζονται πληροφορική δεν προβλέπεται απο το νόμο, οποτε μπορεί να το κάνει με οποιο τρόπο θεωρεί σωστό. Τέλος λογικά δε θα υπάρχει κανένα δίλλημα αφού όπως πολύ εύστοχα ανέλυσε και ο Θανάσης παραπάνω πολλά τμήματα θα ζητήσουν υποψηφιους και με τα δύο μαθηματα.

 
Χριστίνα Γραμμένου
18 Ιαν 2015 23:27

Θανάση χρόνια σου πολλά και καλά με υγεία και ότι καλό επιθυμείς.
Η αλήθεια είναι ότι τόσον καιρό κουραστήκαμε να απαντάμε στους "αρνητές της κοινής λογικής" όπως λες, πάντα με λογικά επιχειρήματα.
Εγώ κάποια στιγμή κατάλαβα ότι όσο και λογικά να μιλάς πρέπει και ο απέναντι σου να θέλει να σε ακούσει και όχι απλώς να θέλει να σε κοντράρει.
Πιστεύω κι εγώ ότι θα υπάρχουν πολλές κοινές σχολές στις δύο ομάδες, αυτήν της Πληροφορικής και αυτήν της Χημείας και αυτό θα είναι καλό για τα παιδιά.
Επειδή όμως έχω πάρει πτυχίο από το Μαθηματικό ΕΚΠΑ και έδωσα με δέσμες θέλω να πω ότι δεν ήταν καθόλου εύκολα για μένα τα μαθήματα
Πληροφορικής και κουράστηκα αρκετά για να τα καταλάβω και να τα περάσω, μη έχοντας καμία προηγούμενη γνώση Αλγοριθμικής.
Ασκήσεις προγραμματισμού είχαμε ακόμα και στην Αριθμητική Ανάλυση που δεν είναι μάθημα Πληροφορικής αλλά Μαθηματικών.
Για μένα είναι απαράδεκτο ένας φοιτητής του Μαθηματικού να εισάγεται χωρίς τουλάχιστον κάποιες βασικές γνώσεις προγραμματισμού από το Λύκειο.
Στο Φυσικό ΕΚΠΑ δεν έχουν κανένα υποχρεωτικό μάθημα Χημείας, έχουν ένα μόνο επιλογής, έχουν όμως ροή Πληροφορικής. Εδώ υπάρχει βέβαια ο κλάδος "αχταρμάς" ΠΕ04 (Χημεία κατεύθυνσης στη Γ' Λυκείου μου έκανε φυσικός που έκανε τη Χημεία ανάγνωση μέσα από το βιβλίο και δεν ήξερε την τύφλα του).
Βεβαίως συμφωνώ απόλυτα να μπουν τα τμήματα Μαθηματικών και Φυσικής και στις δύο ομάδες σχολών, διότι αλλιώς αποκλείονται παιδιά που θα έχουν διδαχθεί σε μεγάλο βάθος το βασικό τους αντικείμενο και είναι άδικο.
Αυτό που θα έλυνε το πρόβλημα λοιπόν είναι να ενισχυθούν οι ώρες της Επιστήμης των Η/Υ Γενικής Παιδείας στην Α' και Β' Λυκείου. Θα πρέπει και στις δύο τάξεις να γίνει 2ωρο μάθημα όπως και των άλλων επιστημών.
Το φετινό μονόωρο της Β' είναι σχεδόν κοροϊδία, ίσα ίσα για να πούμε ότι κάτι γίνεται στη Γενική Παιδεία, έχει μεγάλη ύλη και δύσκολη για μονόωρο που τα παιδιά δεν προλαβαίνουν να εμπεδώσουν.
Θα πρέπει λοιπόν τα παιδιά μέχρι τη Β' Λυκείου να έχουν αποκτήσει μία αξιόλογη βάση στους αλγορίθμους που θα τους είναι απαραίτητη όχι μόνο αν σπουδάσουν σε Θετικοτεχνολογικές σχολές αλλά και σε άλλες, όπως Οικονομικά τμήματα, Στρατιωτικές σχολές κ.τ.λ. Οι ενώσεις των Πληροφορικών θα πρέπει να διεκδικήσουν την αναβάθμιση της Επιστήμης των Η/Υ στην Α' και Β' Λυκείου και γνωρίζουμε πολύ καλά ότι αυτό είναι και Ευρωπαϊκή και Παγκόσμια εκπαιδευτική τάση και θα είναι και στο μέλλον, γιατί πλέον ο προγραμματισμός δε θεωρείται εξειδικευμένη αλλά βασική γνώση και όσες χώρες το αντιληφθούν γρήγορα θα βγουν κερδισμένες.
Οι άλλες θα μείνουν πίσω να κοιτάνε με ανοιχτό το στόμα.

ΥΓ: Συγγνώμη αν ξέφυγα λίγο από τα όρια του θέματος.

 
savant
19 Ιαν 2015 00:13

Το δίλημμα το έβαλε η Ενωση των πληροφορικών.
Και για να τελειώνουμε, κοινές σχολές δε θα υπάρχουν παρά τη λίστα που ετοιμάσατε και στείλατε στην ΑΔΙΠ

 
Μπατζοπουλίδης
19 Ιαν 2015 08:41

Ρωτάς εμάς αν ξέρουμε κάτι, αλλά εσύ μιλάς με σιγουριά. Περίεργα τα λες, ενώ απο παντού μιλούν για πολλές κοινές σχολές στις ΕΠΕ, εσύ να είναι απόλυτως.
Υπομονή, θα καταργηθούν οι πανελλήνιες και έτσι δε θα χρειάζονται κλειστά 5μελή τμήματα.
ΑΑ, χρόνια πολλά στους Αντώνηδες

 
Μάριος
19 Ιαν 2015 16:17

Η ενωση πληροφορικών ζήτησε την εξέταση της πληροφορικης για τις σχετιζόμενες με την πληροφορική σχολές. Οι χημικοί ζήτησαν την εξέταση της χημείας για ολες τις σχολές ακομα και τις άσχετες. Αυτα δε τα ξεχνάει ποτέ κανένας μαθητής και κανένας καθηγητής.

Πολύ σίγουρο σε βλέπω για τα ΕΠΕ. έχεις πληροφόρηση εκ των έσω ;

 
savant
19 Ιαν 2015 22:40

@Μαριος

Κοιταω και ξανακοιταω το σχόλιό σου. Δε λες ουτε μιση αληθεια.
Ναι εχω πληροφορηση

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean