Αν. υπουργός Παιδείας: Καταργείται από φέτος η Τράπεζα Θεμάτων

Διευρύνονται τα Επιστημονικά Πεδία –Νέα ωρολόγια Προγράμματα και Πολλαπλό βιβλίο

28/01/2015

Ενημερώθηκε: 28/01/2015, 07:26

Άκουσε το άρθρο

Ο νέος αναπληρωτής Παιδείας, Τάσος Κουράκης, μιλώντας στο Κόκκινο και το βραδινό μαγκαζίνο, ανακοίνωσε ότι από φέτος άμεσα θα παύσουν οι πανελλαδικού τύπου εξετάσεις στην Α` και Β` Λυκείου, και θα καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων".

Πατήστε στη συνέχεια για να ακούσετε τι ακριβώς είπε ο Τάσος Κουράκης

 

Παράλληλα ο νέος Αν. υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε ότι από φέτος θα διευρυνθούν τα επιστημονικά πεδία.

Πατήστε στη συνέχεια για να ακούσετε τι ακριβώς είπε ο Τάσος Κουράκης

Σχόλια (14)

ΤΣΟΚΑΛΗ ΣΜΑΡΑΓΔΑ
|

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΑ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΦΥΤΑ , ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΑΞΕΙΣ ΑΡΙΣΤΩΝ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΟΙΤΗΣΕΙ ΗΔΗ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΞΑΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ! ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΣΤΟ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ! ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ!

ΓΑ
|

Είναι απαράδεκτο να γίνεται τσίχλα το εκπαιδευτικό σύστημα προς εξυπηρέτηση κομματικών σκοπιμοτήτων. πράσινων, μπλε, κόκκινων, πουα με ροζ ελεφαντάκια, δεν με νοιάζει. Του χρόνου θα δώσω πανελλήνιες. Δεν ξέρω πως θα εξεταστώ. Ας σεβαστεί ο όποιος υπουργός την προσπάθειά μου και να μη με χρησιμοποιεί σαν ένα καλό, συναισθηματικό πυροτέχνημα. Η εκμετάλλευση των μαθητών και των οικογενειών τους στις κρίσιμες τάξεις του λυκείου είναι ανήθικη και από κάθε άποψη αντιδεοντολογική και κατακριτέα. Πολιτικοί που θέλουν αρρωστημένα να κυβερνήσουν είναι εξ ορισμού κακοί πολιτικοί. Αυτό με διδάσκει η ιστορία. Σ'αυτό το τελευταίο ας δώσει ο καθένας όποια ερμηνεία θέλει.

Αλικη
|

Καλησπέρα. Είμαι μαθήτρια της β' λυκείου και πέρυσι έδωσα εξετάσεις με την Τράπεζα Θεμάτων. Η Τράπεζα άνοιξε 3 ημέρες πριν την αρχή της εξεταστικής περιόδου που σημαίνει ότι για το πρώτο μάθημα είχα στη διάθεσή μου την τράπεζα για 2 ημέρες. Δεν θεωρώ ότι πρέπει να καταργηθεί, με την προϋπόθεση να είναι ορατή κατά τη διάρκεια της χρονιάς (όπως τώρα δηλαδή). Όλα αυτά που ακούγονται περί ενίσχυσης των φροντιστηρίων προέρχονται από γονείς και μαθητές οι οποίοι όποιο και αν ήταν το σύστημα, θα έψαχναν να παραπονεθούν για κάτι. Πέρυσι ο γενικός βαθμός μου στο β' τετράμηνο ήταν 18.6 κι όμως τα μαθηματικά τα πέρασα οριακά, δηλαδή με μέσο όρο τετραμήνων + βαθμού τελικής εξέτασης 10. Υπήρξε συμμαθήτρια μου η οποία έβγαλε λίγο παραπάνω από εμένα και έμεινε μετεξεταστέα στην άλγεβρα. Δεν έφταιγε ο καθηγητής ή η τράπεζα, αλλά ο όρος του νέου λυκείου σχετικά με το τι βαθμό πρέπει κάποιος να έχει σε ένα συγκεκριμένο μάθημα προκειμένου να περάσει την τάξη. Πιστεύω ότι είναι αυστηρό διότι δεν μπορούμε όλοι να είμαστε καλοί στα μαθηματικά...

Μαρκος
|

Ειναι μια παρα πολυ καλη κινηση εκ μερους του κ. Κουράκη. Πρωτα απο ολα θελω να δηλωσω πως ειμαι και εγω ενας μαθητης της α λυκειου και να ανακοινωσω με τεραστια ειλικρινια πως η υλη που ειχαμε με την τραπεζα θεματων ηταν απλα τραγικη ........ τρεχαμε κια δεν φταναμε. Ναι το παραδεχομαι οτι ηταν παρα πολυ εξυπνο το ολο θεμα με το 50% πανελλαδικες καθως μαθαιναμε απο τωρα να δινουμε κανονικες εξετασεις με μια διαβαθμισμενη δυσκολια και ετσι δεν θα φταναμε στις παννελληνιες μονο για να μεινουμε με το στομα ανοιχτο και τελειος ανηξεροι για το τι συμβαινει γυρω μας. Ομως επισης μπορω να πω οτι με ευχαριστει παρα πολυ που αυτο το ανυποφορο πραγμα που ονομαστηκε τραπεζα θεματων (οχι τυχαια τα 'χρηματα' δεν τελειωναν ποτε απλα ατελειωτα ) μας αποχαιρετα και μας αφηνει να προχωρησουμε με την τυχη μας και να προαχθουμε στην επομενη ταξη χωρις να εχουμε το νου μας στην απαισια και μισητη απο εκπαιδευτικους, μαθητες και γονεις τραπεζα θεματων. Ευελπιστω οι καθηγητες να επηρεαστουν λιγο απο αυτη την περιοδο που περασαμε των 50% πανελλαδικων εξετασεων και να εξεταζουν τους μαθητες στο τελος καθε χρονιας με λιγο πιο δυσκολα θεματα και λιγακι με τον τροπο με τον οποιο και η τραπεζα θεματων (ο θεος να την κανει ) εξεταζε τους μαθητες ετσι ωστε να ειναι αρκετα προετοιμασμενοι οι μαθητες για να δωσουν πανελληνιες και να μην πανε απο τα παιχνιδακια που συνηθιζαν να εβαζαν οι καθηγητες στα πανδυσκολα εματα των πανηλληνιων

ΕΛΕΝΗ
|

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ
ΠΕΡΙΟΡΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΤΩΣΕΙ
ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ

ΜΙΝΑ
|

ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΕΠΟΛΕΓΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ?

Teacher S
|

Θεωρώ ότι η τράπεζα θεμάτων δεν πρέπει να καταργηθεί. Χρειάζεται όμως εξορθολογισμό ποσοτικό και ποιοτικό που θα πραγματοποιηθεί με τη στάθμιση των θεμάτων. Υπάρχουν θέματα μαθημάτων με σωστή έκταση και βάθος, όπως στη χημεία, αλλά και άλλα που οι συγγραφείς έχουν παρασυρθεί από τη γοητεία του "έξυπνου ή καινοτόμου" ή του εξεζητημένου θέματος, όπως στη φυσική, τη λογοτεχνία, τα μαθηματικά κ.α.. Οπωσδήποτε όμως πέρυσι και ιδιαίτερα φέτος στα σχολεία οι μαθητές εργάστηκαν περισσότερο. Παράλληλα, δεν θα πρέπει να συμμετέχει ο βαθμός της Α και Β λυκείου στο βαθμό πρόσβασης για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια. Αυτό θα απομακρύνει το άγχος των μαθητών, των γονέων αλλά και των καθηγητών.

ΒΑΣΙΛΗΣ
|

Ηλίθια κίνηση.
1. Στοιχεία εφαρμογής υπάρχουν μόνο από την προηγούμενη χρονιά,
όμως επειδή η Τράπεζα άνοιξε μόλις 7 μέρες πριν τις εξετάσεις με τα σχολεία κλειστά και ήταν εντελώς πρόχειρη με άγνωστο περιεχόμενο και χωρίς προετοιμασία των μαθητών και οι προϋποθέσεις προαγωγής ήταν λανθασμένες, εμφανίστηκε μεγάλη αποτυχία.
2. Η γνωστή από το Σεπτέμβριο πλέον νέα Τράπεζα με θέματα που απαιτούν λιγότερη αποστήθιση και περισσότερη κριτική ικανότητα, πετυχαίνει παιδιά περισσότερο εργατικά, πιό συμμετοχικά και με περισσότερη κρίση, η οποία ήταν για δεκαετίες ζητούμενο.
3. Επιπλέον, οι απαντήσεις σε αυτά τα θέματα για αρκετά μαθήματα ήδη έχουν δοθεί από καθηγητές, φροντιστήρια και εκδοτικούς οίκους στο διαδίκτυο και μάλιστα δωρεάν. Άρα το 50% των θεμάτων των εξετάσεων του Μαΐου είναι γνωστά στο μαθητή και με τις απαντήσεις τους και μπορεί να προετοιμάζεται στο σχολείο και στο σπίτι καθημερινά γι΄αυτά.
4. Σε περίπτωση κατάργησης της Τράπεζας, όλα τα θέματα θα μπαίνουν από τον καθηγητή και ο μαθητής θα αγνοεί το 100% από αυτά στο ύφος τους, τη δομή τους και την απάντησή τους. Φυσικά, έτσι ακόμα και όσοι δεν μπορούν, θα υποχρεωθούν να καταφύγουν στις δαγκάνες των φροντιστηρίων.
5. Όλα τα υπόλοιπα είναι αναπόδεικτες μπαρουφορολίες παπαγάλων προπαγανδιστών.

ΜΑΡΙΕΛΛΑ
|

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ Η Α' ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΕΡΙΣΥ ΕΠΑΘΕ ΜΕΓΑΛΟ "ΠΑΤΑΤΡΑΚ" ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΓΓΛΙΚΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΕΙΡΑ, ΣΥΝΟΧΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ...

Nikos
|

Υπάρχει καλύτερο κλίμα στο σχολείο, περισσότερη ηρεμία, περισσότερο χαμόγελο, ανακούφιση, λιγότερο άγχος.
Αν οι υποσχέσεις γίνουν πραγματικότητα, τα σχολεία μας θα ξαναγίνουν σχολεία

kostas
|

ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2016 ΠΟΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ?

ΓΙΑΝΝΗΣ
|

Επανέρχεται πάλι το μπάχαλο στα σχολεία!
Ο κάθε καθηγητής - όταν του επιτρέπουν να κάνει μάθημα - θα διδάσκει ότι και όποτε θέλει, θα περνάνε όλοι καλά και το σχολείο θα διαλυθεί όπως πριν από δύο χρόνια.
Καληνύχτα στην παιδεία μας!

kostas
|

Σωστή κίνηση! Τελικά στο χώρο της παιδείας η προηγούμενη κυβέρνηση ίσως δεν έκανε τίποτα θετικό. Μόνο φόβο και απειλές σε μαθητές-γονείς και εκπαιδευτικούς...

Giorgos1970
|

Μεγαλη ανακουφιση για μαθητες και γονεις.

Δεσμευση 1 λοιπον ..... Done

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ