Placeholder

ΤΡ/ΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ: Η Ελλάδα κινδυνεύει με επιστροφή των κονδυλίων στην Ε.Ε. για την Τράπεζα Θεμάτων

Δήλωση στο esos
Δημοσίευση: 28/01/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η Ελλάδα κινδυνεύει με επιστροφή των κονδυλίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία της Τράπεζας Θεμάτων , δήλωσε στο esos ο απερχόμενος υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, στο περιθώριο της τελετής παράδοσης στη νέα πολιτική ηγεσία, με αφορμή την εξαγγελία του Αναπληρωτή υπουργού Παιδείας Τ. Κουράκη, ότι από φέτος θα καταργηθεί αυτός ο θεσμός.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ESOS Ο Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ

Σχόλια (9)

 
Πες τα...
28 Ιαν 2015 22:51

Επομένως έμμεσα αποδεικνύεται πως η Τράπεζα Θεμάτων ''γεννήθηκε'' ως ιδέα όχι ως αποτέλεσμα έρευνας προς βελτίωση της κατάστασης στην πολύπαθη παιδεία αλλά για να απορροφήσουν κάποιοι σε επιτροπές των επιτροπών ευρωπαικά κονδύλια ! Φυσικά το ίδιο ισχύει και για την περιβόητη αξιολόγηση. Ντροπή !

 
ΕΚΠΑΙΔΥΕΤΙΚΟΣ
28 Ιαν 2015 23:18

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΙΣ Ε.Ε

 
Ακης
29 Ιαν 2015 15:58

Ολες οι παρεμβάσεις στην Παιδεία τα τελευταία χρόνια (από την συγγραφή των βιβλίων, τον εξοπλισμό, τις υποδομές, τους αναπληρωτές, ....) γίνονται με Ευρωπαϊκά κονδύλια.

 
mina
29 Ιαν 2015 16:15

Η τράπεζα θεμάτων δεν πρέπει να καταργηθεί.Πέρυσι και φέτος δουλεύουμε στα σχολεία πιο εντατικά καθηγητές και μαθητές.Γιατί πρέπει να γυρίσουμε πάλι στη χαλάρωση και την ελάχιστη προσπάθεια;

 
Νίκος Δημητριάδης
29 Ιαν 2015 17:17

κ. Μίνα, χωρίς παρεξήγηση και εντελώς φιλικά: Αν χρειαζόμαστε τράπεζα θεμάτων για να δουλέψουμε σωστά στα σχολεία, τότε κάτι δεν πάει καλά με εμάς. Διότι η τράπεζα θεμάτων δεν μπορεί να είναι ο μπαμπούλας. Ας αναρωτηθούμε τι δεν κάνουμε σωστά.

 
Θανάσης
29 Ιαν 2015 17:44

Αυτό που δεν καταλαβαίνει ο Λοβέρδος είναι ότι η επιστροφή των κονδυλιών δεν απασχολεί καθόλου τον μέσο εκπαιδευτικό, μια και κανένα από αυτά δεν φτάνουν σε αυτόν, ούτε καν χρησιμοποιούνται για την κατ' ελάχιστον βελτίωση της επαγγελματικής του καθημερινότητας.

 
teacher S
29 Ιαν 2015 17:45

Θεωρώ ότι η τράπεζα θεμάτων δεν πρέπει να καταργηθεί. Χρειάζεται όμως εξορθολογισμό ποσοτικό και ποιοτικό που θα πραγματοποιηθεί με τη στάθμιση των θεμάτων. Υπάρχουν θέματα μαθημάτων με σωστή έκταση και βάθος, όπως στη χημεία, αλλά και άλλα που οι συγγραφείς έχουν παρασυρθεί από τη γοητεία του "έξυπνου ή καινοτόμου" ή του εξεζητημένου θέματος, όπως στη φυσική, τη λογοτεχνία, τα μαθηματικά κ.α.. Οπωσδήποτε όμως πέρυσι και ιδιαίτερα φέτος στα σχολεία οι μαθητές εργάστηκαν περισσότερο. Παράλληλα, δεν θα πρέπει να συμμετέχει ο βαθμός της Α και Β λυκείου στο βαθμό πρόσβασης για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια. Αυτό θα απομακρύνει το άγχος των μαθητών, των γονέων αλλά και των καθηγητών.

 
ΜΑΔΕΜΤΖΟΓΛΟΥ ΑΝΝΑ
29 Ιαν 2015 23:31

Θεωρώ ότι ο Έλληνας έφηβος έχει περίσσια προσόντα και είναι ο πιο φορτωμένος σε διάβασμα, άγχος, σε όλη την Ευρώπη.Οι ξένοι που μένουν εδώ εκπλήσσονται με την εμμονή που έχουμε στο πολύ διάβασμα...
Όσο για την Τράπεζα, παρακαλώ τους υπεύθυνους να γυρίσουν γρήγορα πίσω τα κονδύλια που "απορρόφησαν".Εκπλήσσομαι με τις παραπάνω δηλώσεις, επειδή μέχρι τώρα, καθηγητές και φροντιστές ήταν πάντα ενεντίον της Τράπεζας, έτσι όπως επιβλήθηκε, κι όσο για τα θέματά της, αναρωτιούνται ποια μυαλά τα έχουν βάλει!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean