Τ. ΚΟΥΡΑΚΗΣ: Επανεξετάζεται η διδακτέα ύλη και η συγγραφή των σχολικών βιβλίων

Ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης και η Βουλευτής του συγκυβερνώντος κόμματος, των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Σταυρούλα Ξουλίδου, στη σημερινή συνάντηση:
Α. Συμφώνησαν ότι πρέπει να συσταθούν άμεσα επιστημονικές ομάδες για την επανεξέταση της ύλης και τη συγγραφή νέων βιβλίων
Β. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και για το μάθημα των Θρησκευτικών. Ο κ. Κουράκης διαβεβαίωσε την κ. Ξουλίδου ότι δεν είναι στις προθέσεις του να αλλάξει ο χαρακτήρας του μαθήματος, ο οποίος παραμένει υποχρεωτικός και οι όποιες ρυθμίσεις αποσκοπούν στο να διευκολυνθούν οι αλλόθρησκοι μαθητές. Επίσης, συμφώνησε με την κ. Ξουλίδου στην πρότασή της ότι πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος, ώστε οι μαθητές που δεν παρακολουθούν το μάθημα των θρησκευτικών, να απασχολούνται δημιουργικά την ώρα εκείνη σε κάποιο άλλο μάθημα.
Επιπλέον , ο κ. Κουράκης επανέλαβε :
1. Την κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων και των εξετάσεων πανελλαδικού τύπου στην Α΄ και Β΄ Λυκείου,
2. Την απορρόφηση των επιτυχόντων στον ΑΣΕΠ
3. Την αναγνώριση της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών, επισημαίνοντας ότι θα μπουν κριτήρια ώστε να διασφαλιστεί η ισονομία και η δίκαιη αντιμετώπιση όλων.
Η κ Ξουλίδου, όπως ανακοίνωσε, επικρότησε τη δέσμευση του υπουργού για επιστροφή στις σχολικές αίθουσες των εκπαιδευτικών των ΕΠΑΛ που τέθηκαν σε καθεστώς διαθεσιμότητας.
Τέλος, και οι δύο εξέφρασαν την πρόθεσή τους να συνεργαστούν με κοινό στόχο την επίλυση των σοβαρών θεμάτων της παιδείας, ενώ στοίχημα αποτελεί η έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς χωρίς κενά στα σχολεία.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Απάντηση σε σχέση με καταγγελίες περί ΑΔΙΑΦΑΝΩΝ αναθέσεων στα Δημόσια ΙΕΚ
- Μάθημα μετά μουσικής σε γνωστό ιδιωτικό σχολείο
- Υπογραφή στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση της Λισαβόνας βάζει ο Κ. Πιερρακάκης μετά από δυο δεκαετίες καθυστέρηση
- Πανελλαδικές 2024: Οι νέοι Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) στα ΑΕΙ
- Το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ για τα αποτελέσματα του Διεθνούς διαγωνισμού Pisa 2022
- Κατάταξη του Πανεπιστημίου Πατρών στο QS World University Rankings: Sustainability 2024
- Πρόγραμμα συνεργασίας Ελλάδας- Κύπρου
- Κ. Πιερακάκης προς κόμματα αντιπολίτευσης: Θα κάνω το παν για μεγαλύτερες δυνατές προϋποθέσεις συναίνεσης σε όλα τα...
- Live/Βουλή: Συζήτηση επί του Σχεδίου Νόμου για την αναγνώριση των τίτλων σπουδών 13 Κυπριακών Πανεπιστημίων
- My school: Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου
Σχόλια (6)
Με την Βιολογία Γενικής Παιδείας που κατάργησε ο κ. Αρβανιτόπουλος τι θα γίνει; Γενικά περί Βιολογίας δεν γίνεται κουβέντα, περιμένουμε....
Υπουργέ, μιας και άρχισες τις παροχές μην ξεχάσεις να μας μειώσεις το ωράριο κατά 2 ώρες που μας φόρτωσαν οι μερκελιστές! Δεν άκουσα ως τώρα να λες τίποτα γι αυτό. Δεν πιστεύω να μην το κάνετε..... Εσείς είστε συνεπείς!
Τάσο προχώρα, άλλαξέ τα όλα !!!
Πείτε μας κ. υπουργέ, τι θα γίνει και με τις εξετάσεις για την εισαγωγή στα Πρότυπα-Πειραματικά Γυμνάσια-Λύκεια. Πολλοί γονείς ήδη πληρώνουν για ιδιαίτερα και φροντιστήρια.. Ξεκαθαρίστε αν θα γίνουν φέτος εξετάσεις ή θα ισχύσει όπως παλιά η κλήρωση..
Πολύ καλά θα πράξετε για την επανεξέταση της ύλης, γιατί το πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου που υπογράφηκε από τον προηγούμενο Υπουργό (με εισήγηση ΙΕΠ) ήταν επιεικώς απαράδεκτο, εκτός πραγματικότητας για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και καλό θα ήταν να ελεγχθεί γιατί δημοσιεύτηκε λίγες μέρες πριν τις εκλογές. Ποια ήταν η σκοπιμότητα που εξυπηρετούσε; Άλλωστε, το γεγονός ότι προκάλεσε μόνο αρνητικά σχόλια στο esos δεν είναι τυχαίο.
ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΤΩΝΜΕΤΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ 10% ΠΟΥ ΕΝΠΕΥΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΕ Ο ΛΟΜΒΕΡΔΟΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ κ. ΥΠΟΥΡΓΕ;