ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ: Αναστέλλεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Την αναστολή των τρεχουσών διαδικασιών αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αναστέλλονται ανακοίνωσε επίσημα σήμερα Σάββατο το υπουργείο Παιδείας, διότι σύμφωνα με το ανακοινωθέν «δεν υπηρετούν τον εν λόγω σκοπό» και «προκειμένου να μελετηθούν σε βάθος όλοι οι συναφείς παράγοντες.
Το υπουργείο διευκρινίζει πως αυτό προτίθεται η πολιτική ηγεσία να προτείνει στον Πρωθυπουργό να περιλάβει στις προγραμματικές δηλώσεις του.
Ειδικότερα το ανακοινωθέν του υπουργείου Παιδείας αναφέρει τα εξής:
Η αποτίμηση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου είναι απαραίτητη και οφείλει να διεξάγεται με δημοκρατικό και συλλογικό τρόπο ως λειτουργία γνωστικής ανατροφοδότησης και αναστοχασμού και σκοπό την ουσιαστική βελτίωση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου. Με δεδομένο ότι οι τρέχουσες διαδικασίες 'αξιολόγησης' δεν υπηρετούν τον εν λόγω σκοπό, αυτές αναστέλλονται προκειμένου να μελετηθούν σε βάθος όλοι οι συναφείς παράγοντες. Πάντοτε μέσα από ουσιαστικό διάλογο με όσους εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία και τους φορείς τους.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Επίτιμος διδάκτορας του Τμήματος Ιατρικής του ΕΚΠΑ θα αναγορευθεί ο Οδ. Ζώρας
- Εξηγήσεις από Δ.Μιχαηλίδου προς τον πρόεδρο της Κ.Ο. ΝΙΚΗ
- Υφ. Παιδείας: 204 Δημοτικά λειτουργούν με λιγότερο από 15 μαθητές
- Μετονομασία του 3ου Γυμνασίου Νάουσας
- Άρση αναστολής λειτουργίας Δημοτικού Σχολείου
- Προσθήκη προσωνυμίας σχολικής μονάδας
- Ζ. Μακρή: «Θεαματική αύξηση στους αριθμούς των προσφερόμενων θέσεων Μαθητείας στην επικράτεια»
- Επιτυχόντες/Πολύτροπη Αρμονία: Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας τους?
- O Καθηγητής R. Schafer αναγορεύτηκε επίτιμος διδάκτορας ΕΜΠ
- Στη διάθεση των επιτυχόντων οι Βεβαιώσεις Πιστοποίησης Αποφοίτων Ι.Ε.Κ. και Σ.Ε.Κ.
Σχόλια (12)
Στοιχειώδης λογική επιβάλλει ,η αξιολόγηση να συνδέεται με αντικειμενικα και μετρήσιμα προσόντα του προσωπικού, καθώς και με την επίτευξη μετρήσιμων στόχων. Όλα τα υπόλοιπα δεν είναι μονο άλογα και παράλογα, είναι κυρίως κουτοπονηρα. Είναι προφανεις οι στόχοι τους.Και για την τακτοποίηση και ανέλιξη των κομματικών εγκάθετων κανένα εμπόδιο και η μάζα τρισευτυχισμενη αφού δεν θα μας ζητάνε πράγματα που χρειάζεται προσπάθεια να τα πετύχουμε. Είπαμε επανάσταση, για τη πρόοδο όμως,όχι για τη διάλυση. Αυτή δε χρειάζεται κόπο. Γίνεται εύκολα.
Δεν ξέρω τι εννοείτε με το "άλογο σύστημα αξιολόγησης" κ. Τάσο. Αν ανατρέξετε στους πίνακες αξιολόγησης θα δείτε πλούσια βιογραφικά (διδακτορικά, μεταπτυχιακά, συγγραφικό έργο, εκπαιδευτική προϋπηρεσία, κ.α.). Εγώ προσωπικά έχω 26 έτη σπουδών (ΑΣΕΤΕΜ, ΕΜΠ, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, κ.π.α.) Μήπως επιθυμείτε να βολεύονται κομματικοί ή άτομα μηδενικών προσόντων για να είναι "γαϊδουρινό σύστημα αξιολόγησης;"
Οι περιφερειακοί Δντες και οι σχολικοί σύμβουλοι που με αυτό το άλογο σύστημα αξιολόγησης που προηγήθηκε θα κρατήσουν δια βίου τον Α΄ βαθμό που απέκτησαν λόγω θέσης , και θα επιστρέψουν με αυτόν σε ανώτερες θέσεις από τη θέση που κατείχαν πριν ; Ανισότιμα με τους υπόλοιπους συναδέλφους τους που δεν κατέλαβαν πολιτικές θέσεις και ως εκ τούτου έμειναν βαθμολογικά κλειδωμένοι στις μειώσεις των βαθμών τους ; π.χ. απο τον Α΄ βαθμό υποβιβάστηκαν στο Δ΄ και έχουν μείνει στάσιμοι.Αυτή η κοινωνική αδικία δεν πρέπει να εξισορροπηθεί;
Μάλιστα κυρία μου Ελένη διότι υπηρετούσαν ξεκάθαρα το σκοπό να σε έχουν ρομποτάκι οι κομματικοί και να μη σηκώσεις κεφάλι ποτέ ούτε μισθολογικά ούτε κοινωνικά. Υπάρχουν τρόποι για διακριτικές και δίκαιες αξιολογήσεις πέραν του επιθεωρητισμού. Μήπως είσαι καμμιά περίεργη διευθύντρια που θεωρείς πως χάνεις εξουσία;
Δηλαδή μελετήθηκε σε βάθος η υπάρχουσα διαδικασία αξιολόγησης, κρίθηκε μέσα από συλλογικές διαδικασίες ότι "δεν εξυπηρετούν τον εν λόγω σκοπό" και θα ακολουθήσει διάλογος "προκειμένου να μελετηθούν σε βάθος όλοι οι συναφείς παράγοντες".
Δηλαδή όλα στον κάλαθο των αχρήστων; Ελλάς το μεγαλείο σου...
Με τις εξετάσεις στα πειραματικά τι θα γίνει;
αγαπητέ Δημήτρη,
όλοι αυτοί που βρήκαν την ευκαιρία να "απειλούν" τους συλλόγους τους με την αξιολόγηση, είναι ανάξιοι για θέσεις ευθύνης σε ένα δημοκρατικό σχολείο.
Εύγε Φώτη
το σχόλιο σου είναι καίριο.
Πράγματι τα ίδια λόγια χρησιμοποιούσε και ο μνημονιακός Λομβέρδος και ξεσηκώνονταν οι πάντες. Τώρα γιατί επικρατεί εφησυχασμός;
Είμεθα τόσοι σίγουροι για τις προθέσεις των κρατούντων;
Αυτά ακριβώς τα λόγια
"Η αποτίμηση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου είναι απαραίτητη και οφείλει να διεξάγεται με δημοκρατικό και συλλογικό τρόπο ως λειτουργία γνωστικής ανατροφοδότησης και αναστοχασμού και σκοπό την ουσιαστική βελτίωση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου"
ανετα θα τα έλεγε ο Λοβέρδος, ο Αρβανιτόπουλος, η Διαμαντοπούλου κ.ο.κ. αλλά τότε όλοι, ΟΛΜΕ και εκπαιδευτικοί, θα φώναζαν και θα ξεκινούσαν αγώνες ενάντια στην αξιολόγηση. Τώρα όμως λένε μπράβο στην αξιολόγηση, παράξενο δεν είναι;
Κύριε υπουργέ με δεδομένη την αναστολή της αξιολόγησης δεν πρέπει επιτέλους να ξεπαγώσουν τα κλιμάκια αλλαγής βαθμού και να μας δοθούν οι αυξήσεις που δικαιούμαστε εδώ και χρόνια μαζί με τα αναδρομικά;
Δεν φτάνει που έχουμε μακράν τους χειρότερους μισθούς του δημοσίου και ανήκουμε ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ στο ΤΑΧΑ μου ''ενιαίο μισθολόγιο'', ούτε αυτό δεν θα μας δοθεί;
Θα συνεχίσουν μόνο οι ανήκοντες στα ειδικά μισθολόγια να παίρνουν αυξήσεις, αναδρομικά, και μισθολογικές προαγωγές ;
Ούτε αυτό δεν προτίθεται να κάνει η νέα κυβέρνηση ως ελάχιστο δείγμα σεβασμού και καλής θέλησης απέναντι στην εκπαιδευτική κοινότητα;
Με 660 δεν ζεις, νομίζεις ότι ζεις....
Συγχαρητήρια.Ο Διευθυντής μου εδώ και 3 χρόνια απειλούσε τους πάντες με την αξιολόγηση σε ένα σχολείο χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα
Μπράβο σας. Να μελετηθεί και να εφαρμοστεί ένα δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα!