Placeholder

ΤΡ/ΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

Τι είχε δηλώσει ο πρόεδρος του ΙΕΠ στο esos για την Τράπεζα Θεμάτων

Δημοσίευση: 02/02/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Κατά τις περσινές εξετάσεις των μαθητών με την Τράπεζα Θεμάτων, διαπιστώθηκε ότι όχι μόνο δεν αυξήθηκαν, αλλά μειώθηκαν τα ποσοστά όσων έγραψαν κάτω από τη βάση που σημαίνει στην πράξη βελτίωση της επίδοσης των μαθητών. Ένας, λοιπόν, ακόμη μύθος κατέπεσε.

Τη δήλωση αυτή έκανε ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Σωτήρης Γκλαβάς σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στο esos τον περασμένο Ιούλιο και υπογράμμισε τα εξής:

Α. Η Τράπεζα Θεμάτων δεν θα ενθαρρύνει, αλλά αντιθέτως θα αποθαρρύνει την προσφυγή μαθητών στα φροντιστήρια, γιατί έχοντας ο μαθητής τα θέματα που θα εξεταστεί (καθώς και τις λύσεις που με τη βοήθεια του δασκάλου του θα διερευνήσει και θα αφομοιώσει κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους) δεν θα χρειάζεται να καταφύγει σε εξωσχολική βοήθεια με την «ιδέα» ότι έτσι θα "πιάσει" τα θέματα ή θα μάθει άγνωστα ή και απρόβλεπτα ακόμη θέματα, που δεν του πρόσφερε το σχολείο, αλλά υπήρχε ενδεχόμενο να εξεταστεί, όταν δεν υπήρχε ο θεσμός της Τράπεζας.

Β. Εάν η διαδικασία της μάθησης μετατραπεί σε αποστήθιση απαντήσεων σε κάποιες χιλιάδες ερωτήσεις που θα περιλαμβάνονται στην Τράπεζα, θα τυποποιηθεί-φροντιστηριοποιηθεί και το σχολείο, θα έχει αλλοιωθεί παντελώς ο χαρακτήρας και ο σκοπός δημιουργίας της Τράπεζας. Και εάν συμβεί αυτό, καλύτερα να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων.

Γ. Εάν όλη η εξεταστέα ύλη καλύπτεται και αφομοιώνεται μέσα στο σχολείο από όλους τους μαθητές, ποιος είναι ο λόγος να καταφύγει ο μαθητής στο φροντιστήριο; Το φροντιστήριο βρίσκει έδαφος επέκτασης, όταν δεν λειτουργεί σωστά το σχολείο.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean