Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Οι 41 εξαγγελίες του Αν. υπουργού Παιδείας στη Βουλή για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Λύκειο, Πανελλαδικές, Εδική Αγωγή , Ιδιωτική Εκπαίδευση κλπ
Δημοσίευση: 10/02/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σαράντα μία εξαγγελίες έκανε λίγο μετά τα μεσάνυχτα από το Βήμα της Βουλής ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης, κατά την ανάλυση των Προγραμματικών Δηλώσεων .

Ειδικότερα ο κ. Κουράκης ανακοίνωσε , τα ακόλουθα , κατά ενότητα:

1. Τέρμα οι συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων

Τερματίζουμε την πολιτική καταργήσεων και συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων. Επανεξετάζουμε, όμως, τη λειτουργία σχολικών μονάδων που καταργήθηκαν στη βάση παιδαγωγικών και κοινωνικών κριτηρίων.

2. Οι μνημονιακοί νόμοι

Οι μνημονιακοί νόμοι, που διέλυσαν και υποβάθμισαν τη δημόσια παιδεία παύουν να ισχύουν.

3. Ευρύ διάλογο για θέσπιση μεταβατικού θεσμικού πλαισίου για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης

Προχωρούμε στη θέσπιση μεταβατικού θεσμικού πλαισίου για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ανοίγοντας, όπως είπε ο Πρωθυπουργός και ο υπουργός Παιδείας, ευρύ διάλογο με όλους τους εμπλεκομένους.

4. Προληπτική ιατρική, εμβολιασμών και επισιτιστικής βοήθειας

Σε συνεργασία με άλλα συναρμόδια υπουργεία προχωρούμε σε δράσεις για την ανακούφιση της ανθρωπιστικής κρίσης, μέσα από προγράμματα προληπτικής ιατρικής, εμβολιασμών και επισιτιστικής βοήθειας, δηλαδή πρόγευμα και μικρά γεύματα για τους μαθητές.

5. Επανασχεδιάζονται τα Αναλυτικά Προγράμματα

Αρχίζουμε από σήμερα τον επανασχεδιασμό των αναλυτικών προγραμμάτων και των σχολικών εγχειριδίων.

Στοχεύουμε στην αναδιάρθρωση της ύλης προς την κατεύθυνση της μείωσης του όγκου των πληροφοριών για χάρη της εμβάθυνσης και της κριτικής σκέψης.

6. Τα βιβλία της επόμενης σχολικής χρονιάς να βρίσκονται έγκαιρα στα σχολεία

Στόχος μας είναι τα βιβλία της επόμενης σχολικής χρονιάς να βρίσκονται έγκαιρα στα σχολεία και οι όποιες αλλαγές στην ύλη δεν θα συνεπάγονται αναγκαστικά την αλλαγή των σχολικών εγχειριδίων της επόμενης χρονιάς, καθότι δεν προλαβαίνουμε.

7. Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα

Διερευνούμε όλες τις αναγκαίες προϋποθέσεις για να υλοποιήσουμε τη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, στο μέτρο βέβαια των δυνατοτήτων κάλυψης των θέσεων εκπαιδευτικού δυναμικού με μόνιμες θέσεις.

Το επαναλαμβάνω: με μόνιμες θέσεις.

Στο σχολείο στο οποίο έχουμε θητεύσει όλοι μας ξέρουμε ότι κάποια μαθήματα είναι πρωτεύοντα και κάποια δευτερεύοντα.

Για εμάς πρωτεύοντα είναι όλα εκείνα τα μαθήματα που διαμορφώνουν τις προϋποθέσεις για να γίνουν οι αυριανοί πολίτες μορφωμένοι, με κριτική σκέψη και αισθητική καλλιέργεια.

Προς τούτο θέλουμε η αξιακή μας θέση για την κάλυψη της γενικής παιδείας στο δημόσιο σχολείο όλης της γνώσης και της εμπειρίας να πάρει σάρκα και οστά.

Προς το σκοπό αυτό, η αισθητική αγωγή, η καλλιέργεια των τεχνών, η φυσική αγωγή, η αγωγή υγείας, η περιβαλλοντική εκπαίδευση, η πληροφορική, η αγωγή του δημοκρατικού πολίτη σχεδιάζονται ως ισότιμες και αναγκαίες πτυχές του αναλυτικού προγράμματος από κοινού με τις παραδοσιακές εγκύκλιες γνώσεις.

8. Επαναφορά της διδασκαλίας περισσότερων ξένων γλωσσών στο σχολείο

Εργαζόμαστε στην κατεύθυνση της αναβάθμισης και σταδιακής επαναφοράς της διδασκαλίας περισσότερων ξένων γλωσσών στο σχολείο, σύμφωνα με παιδαγωγικά κριτήρια. Θέλουμε να δίδεται η δυνατότητα απόκτησης πιστοποιητικών γλωσσομάθειας από το δημόσιο σχολείο, έτσι ώστε να ανακουφιστεί ο οικογενειακός προϋπολογισμός.

9. Ανοιχτό σχολείο και μετά τη λήξη των μαθημάτων

Τέλος, στην ενότητα αυτή καθιστούμε το σχολείο κέντρο της γειτονιάς, κοινωνικό χώρο δημιουργίας, ανοιχτό και μετά τη λήξη των μαθημάτων για δραστηριότητες πολιτισμού, αθλητισμού, κοινωνικής αλληλεγγύης και άλλα, σε συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα, τους κατοίκους της γειτονιάς και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

10. Ενιαίο Σχολείο Θεωρίας και Πράξης

Ιδιαίτερα, για το Λύκειο ενισχύουμε τον αυτόνομο μορφωτικό ρόλο της λυκειακής βαθμίδας, με αποκατάσταση της ουσιαστικής ισοτιμίας -γενικής και τεχνικής επαγγελματικής κατεύθυνσης- και στρατηγικός μας στόχος είναι το Ενιαίο Σχολείο Θεωρίας και Πράξης, αξιοποιώντας τα θετικά χαρακτηριστικά από την εμπειρία του Πολυκλαδικού Λυκείου.

11. Αποσύνδεση των προαγωγικών και απολυτηρίων από την εισαγωγή στα ΑΕΙ

Έτσι, δρομολογούμε την αποσύνδεση των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων από τη διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

12. Μέσο όρο 9,5 για την προαγωγή των μαθητών στο Λύκειο

Επαναφέρουμε το γενικό μέσο όρο 9,5 για την προαγωγή από τη μια τάξη στην άλλη.

13. Καταργείται η Τράπεζα θεμάτων

Καταργούμε τις πανελλαδικές εξετάσεις στην Α΄ και Β΄ Λυκείου από το τρέχον σχολικό έτος, καθώς καταργούμε και την υποχρεωτική επιλογή του 50% των θεμάτων των εξετάσεων του Λυκείου από την Τράπεζα των Θεμάτων.

Όπως είπαμε, η Τράπεζα θα παραμείνει ως συμβουλευτικό προαιρετικό εργαλείο για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Να σημειώσουμε ότι τα χρήματα που δαπανήθηκαν για την Τράπεζα Θεμάτων ήταν 1.570.000 ευρώ.

14. Θα προσλαμβάνονταν 1.000 αναπληρωτές με το 1.570.000 ευρώ για την Τράπεζα Θεμάτων

Με τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να είχαν προσληφθεί χίλιοι αναπληρωτές για την αντιμετώπιση μέρους των εκπαιδευτικών κενών.

15. Επαναπροσλαμβάνονται οι Σχολικοί Φύλακες

Σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία δρομολογείται η επαναφορά των σχολικών φυλάκων που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.

16. Αναβάθμιση της Δημόσιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης

Σχεδιάζουμε την αναβάθμιση της Δημόσιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και την αναδιοργάνωση των προγραμμάτων των ΕΠΑΛ.

Παρέχουμε ισότιμη δυνατότητα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για τους αποφοίτους τους.

17. Καταργούνται οι ΣΕΚ

Καταργούμε τις μετα-γυμνασιακές ΣΕΚ, δηλαδή Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης και αναδιαμορφώνεται το μετα-λυκειακό έτος των ΕΠΑΛ από έτος μαθητείας, σε έτος ειδίκευσης αποφοίτων ΕΠΑΛ και επαναφορά του από την άτυπη στην τυπική εκπαίδευση.

18. Επαναλειτουργούν οι τομείς και οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ που καταργήθηκαν

Επαναλειτουργούν, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις μας, τα ΕΠΑΛ από το σχολικό έτος 2015-2016, οι τομείς και οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ που καταργήθηκαν με το ν.4146/2013.

Οι εκπαιδευτικοί των πενήντα ειδικοτήτων της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που καταργήθηκαν με το άρθρο 82 του ν.4172/2013, τοποθετούνται άμεσα στα ΕΠΑΛ.

19. Αξιοποιούνται οι εκπαιδευτικοί που πληρώνονταν με το 75% και παρέμεναν στα σπίτια τους

Για τη φετινή χρονιά πρέπει να ξέρετε ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που πληρώνονταν με το 75% και παρέμεναν στα σπίτια τους. Αυτοί οι εκπαιδευτικοί επανέρχονται και αξιοποιούνται για τις εκπαιδευτικές και διοικητικές ανάγκες των δημόσιων σχολείων σε εργαστηριακά κέντρα, σε τομείς που μπορούν να δουλέψουν, σε ΙΕΚ και υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας.

20. Δεν αλλάζουν οι Πανελλαδικές για τα επόμενα δυο χρόνια

Ιδιαίτερα για τις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις, όπως αναφέρθηκε από τον Υπουργό Παιδείας, καθώς και για τις επόμενες δύο σχολικές χρονιές θα μεριμνήσουμε, ώστε να μην διαταραχθούν οι εκπαιδευτικές λειτουργίες, αλλά και να ρυθμιστούν κάποια επείγοντα ζητήματα που τις διευκολύνουν.

Έτσι, λοιπόν, πρώτον, για το σχολικό τρέχον έτος οι εξεταστικές διαδικασίες και ρυθμίσεις που αφορούν την απόλυση από το Λύκειο και την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των μαθητών και μαθητριών της Γ΄ Λυκείου παραμένουν ως έχουν.

21. Περισσότερα πεδία για τους φετινούς μαθητές της Β Λυκείου

Δεύτερον, για τη Γ΄ Λυκείου του επόμενου σχολικού έτους, δηλαδή για τους μαθητές που φοιτούν φέτος στην Β΄ Λυκείου, μελετάμε τη δυνατότητα επικοινωνίας -και θα ανακοινωθεί σύντομα- των επιστημονικών πεδίων εξειδίκευσης, ώστε οι υποψήφιοι να μπορούν να επιλέξουν περισσότερα του ενός επιστημονικά πεδία.

22. Οι βαθμοί προαγωγής της Α΄ και Β΄ Λυκείου δεν θα προσμετρούνται

ι Οι βαθμοί προαγωγής της Α΄ και Β΄ Λυκείου και ο βαθμός απόλυσης της Γ΄ Λυκείου δεν θα προσμετρούνται στο βαθμό πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

23. Ελεύθερη πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Τέλος, ανοίγουμε το διάλογο με την κοινωνία για το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, το οποίο προφανώς θα χρειαστεί αρκετά χρόνια στην προοπτική της ελεύθερης πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

24. Προσχολική Αγωγή

Προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Θέτουμε σταθερά θεμέλια για μια δημόσια ποιοτικά προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση, που θα παρέχει όλα τα απαραίτητα εφόδια στους μαθητές και θα θέτει τις βάσεις για τη δραστική μείωση της σχολικής αποτυχίας στις επόμενες βαθμίδες.

Διαβεβαιώνουμε τον ελληνικό λαό ότι θα κάνουμε ό,τι είναι απαραίτητο, ώστε όλα τα νήπια να έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στη δημόσια δωρεάν δίχρονη προσχολική εκπαίδευση σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Δίνουμε έμφαση στην εξασφάλιση των αναγκαίων υποδομών και τη στελέχωση με το αναγκαίο προσωπικό.

25. Ποιοτική αναβάθμιση του δημοτικού και του ολοήμερου σχολείο

υ Διασφαλίζουμε την ποιοτική αναβάθμιση του δημοτικού και του ολοήμερου σχολείου.

Τα έρημα χωριά χωρίς σχολεία και οι σχολικές μονάδες «μαμούθ» στις αστικές περιοχές, είναι εικόνες που δεν μας ικανοποιούν και δεν συνάδουν με τη σύγχρονη παιδαγωγική.

26. Ανακαλούνται οι δύο υπουργικές αποφάσεις για το Δημοτικό

Τέλος, στην ενότητα αυτή η πρόσφατη εγκύκλιος του προηγούμενου υπουργού Παιδείας, σχετικά με την αλλαγή του ωρολογίου προγράμματος από το Μάρτη του 2015 ανακαλείται.

27. Ειδική Αγωγή

Ειδική αγωγή: Θα πρέπει να γνωρίζουμε όλοι και να έχουμε ενστερνιστεί ότι η εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι θεμελιώδης δείκτης πολιτισμού.

Η διακηρυγμένη αρχή «ένα σχολείο για όλους», αναφέρεται στο σχολείο της γειτονιάς, στο οποίο εγγράφονται όλα τα παιδιά με ή χωρίς αναπηρία και το οποίο υποστηρίζεται, στελεχώνεται, εξοπλίζεται και διαμορφώνεται, έτσι ώστε να υλοποιείται με συνέπεια ο στόχος της ένταξης και συμπερίληψης.

Βεβαίως θα υπάρχουν και ειδικά σχολεία που θα αφορούν στα παιδιά εκείνα που το είδος της αναπηρίας τους ή οι πολλαπλές τους αναπηρίες δεν τους επιτρέπουν να ενταχθούν στο κοινό σχολείο.

Αλλά θα πρέπει να τονίσουμε ότι στις δομές αυτές σχεδιάζονται εξατομικευμένα προγράμματα γνωστικού, ψυχαγωγικού και αθλητικού περιεχομένου προσαρμοσμένα στις ανάγκες του κάθε μαθητή και παρέχονται υποστηρικτικές υπηρεσίες και στους μαθητές και στις οικογένειές τους.

28. Αναβάθμιση και υποστήριξη των θεσμοθετημένων διαγνωστικών φορέων ΕΔΕΑΥ και ΚΕΔΔΥ

Θα μεριμνήσουμε για την πλήρη αναβάθμιση και υποστήριξη των θεσμοθετημένων διαγνωστικών φορέων ΕΔΕΑΥ και ΚΕΔΔΥ και αυτό αποτελεί προτεραιότητά μας.

Θα προχωρήσουμε από φέτος στην εφαρμογή του ενιαίου πίνακα πρόσληψης αναπληρωτών ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού, καθώς και στην αποκατάσταση των εκπαιδευτικών που υπηρετούσαν στις δομές της ειδικής εκπαίδευσης και τέθηκαν σε διαθεσιμότητα με την κατάργηση των κλάδων τους.

Η παράλληλη στήριξη χορηγείται στο μαθητή με αναπηρία ανεξάρτητα από την ύπαρξη τμήματος ένταξης στο σχολείο.

29. Από μηδενική βάση το Σχέδιο Νόμου για την Ειδική Αγωγή

Πάρα πολλοί γονείς ανησυχούν. Το είχαμε εξαγγείλει και από την προηγούμενη κοινοβουλευτική περίοδο.

Το νομοσχέδιο για την ειδική εκπαίδευση θα συνταχθεί από μηδενική βάση με συνεξέταση των προτάσεων όλων των εμπλεκόμενων φορέων.

Στην υπόθεση της εκπαίδευσης των παιδιών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θέλουμε να έχουμε τους γονείς συμμάχους και συμμέτοχους.

30. Ιδιωτική εκπαίδευση

Πρώτον, εποπτεύουμε, όπως μας επιβάλλει το άρθρο 16 του καταστατικού χάρτη της δημοκρατίας μας, την τήρηση της συνταγματικής νομιμότητας στην ίδρυση και λειτουργία των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων.

Δεύτερον, αναμορφώνουμε και επικαιροποιούμε το νομικό πλαίσιο που διέπει τη λειτουργία των ιδιωτικών σχολείων και των φροντιστηρίων στη βάση παιδαγωγικών και επιστημονικών κριτηρίων και δεσμευόμαστε για την απαρέγκλιτη τήρησή του.

Τρίτον, διασφαλίζουμε για λόγους κοινωνικού και δημόσιου συμφέροντος τα εργασιακά δικαιώματα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών οι οποίοι επανεντάσσονται στο υπουργείο Παιδείας και παύουν να υπάγονται στο υπουργείο Εργασίας.

Επαναφέρουμε και εδώ, όπως και σε άλλες κατηγορίες εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα, το θεσμό των συλλογικών συμβάσεων.

Τέλος, στην ενότητα αυτή προχωρούμε στην ανασύσταση της κατηργημένης διεύθυνσης ιδιωτικής εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας.

31. Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών

Συνεχή δωρεάν –τονίζω- επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και τη δημοκρατική ανασυγκρότηση της εκπαίδευσης αποτελούν ασφαλή προϋπόθεση για την επιτυχία της προσπάθειάς μας.

32. Αξιολόγηση

Οι τρέχουσες διαδικασίες αξιολόγησης δεν συνέβαλαν στη δημιουργία τέτοιου κλίματος και τραυμάτισαν την εκπαιδευτική κοινότητα.

Γι’ αυτό αναστέλλονται, καθώς και οι όποιες πειθαρχικές ή προαγωγικές συνέπειές τους, προκειμένου να μελετηθούν σε βάθος όλοι οι συναφείς παράγοντες.

Η αντικατάσταση του σημερινού νομοθετικού πλέγματος αξιολόγησης εκπαιδευτικών και σχολείων από ένα σύστημα αποτίμησης του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου με δημοκρατικό και συλλογικό τρόπο είναι απαραίτητη.

Αντιλαμβανόμαστε όμως -και να προσέξουμε στο σημείο αυτό- τη λειτουργική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου ως μια συμμετοχική και δημοκρατική μεθοδολογία διάγνωσης προβλημάτων, αναζήτησης λύσεων και επεξεργασίας προτάσεων και μέτρων για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης.

Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί για μας εργαλείο ιεραρχικής και χρηματοδοτικής διάκρισης των σχολικών μονάδων ή τιμωρητικό εργαλείο μισθολογικής διαφοροποίησης και διοικητικής πειθάρχησης των «υπαλλήλων», όπως τους θεωρούσαμε.

33. Καταργείται το θεσμικό πλαίσιο 4057/2012 και του ν.4093/2012, του πειθαρχικού δικαίου

Θα σας πει αύριο και ο κ. Κατρούγκαλος ότι καταργούμε όλο το πειθαρχικό νομοθετικό πλέγμα του ν. 4057/2012 και του ν.4093/2012.

Μέχρι τη συνολική αναμόρφωσή του καταργούνται άμεσα οι αντισυνταγματικές ρυθμίσεις του πειθαρχικού δικαίου, όπως η διάταξη που θέλει τον υπάλληλο σε αργία ή παραπομπή του στο πειθαρχικό συμβούλιο και η διάταξη που ορίζει ως αδίκημα την προδήλως αναξιοπρεπή ή ανάρμοστη ή ανάξια συμπεριφορά εντός ή εκτός υπηρεσίας.

Αναγνωρίζουμε ότι η συμμετοχή σε συνδικαλιστική ή άλλη κοινωνική δράση δε συνιστά σε καμία περίπτωση ανάρμοστη συμπεριφορά.

Διασφαλίζουμε τη διαφάνεια των διαδικασιών σε όλες τις υπηρεσιακές .

34. Στελέχη εκπαίδευσης

Η Κυβέρνησή μας δε θα ανεχθεί καμία από τις γνωστές πρακτικές πελατειακού χαρακτήρα παιδαγωγικού και διοικητικού αυταρχισμού ανάδειξης των ημέτερων και επιβράβευσης της ήσσονος προσπάθειας. Θα εκπονήσουμε άμεσα ένα νέο δημοκρατικό πλαίσιο λειτουργίας των σχολικών μονάδων και των διευθυντικών στελεχών με αναβαθμισμένο ρόλο –το τονίζω- των συλλόγων διδασκόντων.

35. Διάλογος

Τέλος, δεσμευόμαστε ότι για όλες τις πτυχές του προγράμματός μας θα προχωρήσουμε από αύριο κιόλας στο άνοιγμα ενός ευρύτατου και ουσιαστικού διαλόγου με όλους όσους εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία, με τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς, την επιστημονική κοινότητα, τα στελέχη της δημόσιας διοίκησης.

36. Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία

Να ευθυγραμμίσουμε το θεσμικό μας πλαίσιο με όσα ορίζονται από τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία, συμπεριλαμβάνοντας τους μαθητές με αναπηρία στο σχολείο για όλους.

37. Ενισχυτική διδασκαλία και την πρόσθετη διδακτική στήριξη.

Να επαναφέρουμε με αναβαθμισμένη μορφή την ενισχυτική διδασκαλία και την πρόσθετη διδακτική στήριξη.

38. Αντιρατσιστική εκπαίδευση

Να αναπτύξουμε τη διαπολιτισμική και αντιρατσιστική εκπαίδευση και τις τάξεις υποδοχής.

39. Ρομά

Να εκπονήσουμε προγράμματα στήριξης του μαθητικού πληθυσμού και των αντίστοιχων σχολικών μονάδων, που αφορούν κυρίως σε ευάλωτες ομάδες νέων, δηλαδή σε δυσπρόσιτες περιοχές, σε άτομα με οικονομική ανέχεια, σε άτομα Ρομά, στα άτομα που σχετίζονται με την παραβατικότητα των ανηλίκων.

40. Σχολεία εξωτερικού

Να ενισχύσουμε την εκπαίδευση των ελληνοπαίδων του εξωτερικού, που δεινοπαθεί.

41. Αναβάθμιση της εκπαίδευσης των μουσουλμανοπαίδων της Θράκης

Να προχωρήσουμε στην ουσιαστική αναβάθμιση της εκπαίδευσης των μουσουλμανοπαίδων της Θράκης, ώστε να αντιμετωπιστούν τα φαινόμενα σχολικής εγκατάλειψης, να διασφαλίζεται η ισότιμη πρόσβασή τους σε όλες τις βαθμίδες και τους τύπους της δημόσιας εκπαίδευσης και να διασφαλιστεί η επιστημονική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε αυτήν την πληθυσμιακή κατηγορία.

Ετικέτες: 
Τάσος Κουράκης

Σχόλια (37)

 
Νικη
10 Φεβ 2015 08:43

Για το ενιαίο μισθολόγιο και τους μισθούς πείνας τίποτα?

Για τα κλιμάκια που πάγωσαν και έχουμε μείνει στάσιμοι τίποτα?

 
Αγγελική Βρανά
10 Φεβ 2015 09:50

Τα ΣΔΕ θα καταργηθούν ή θα μετατραπούν σε Εσπερινά Γυμνάσια; Η λειτουργία τους δεν είναι βιώσιμη και υπάρχουν μόνο για την εξυπηρέτηση συμφερόντων.

 
Niki
10 Φεβ 2015 11:07

Για τις μεταταξεις και την αδικια που υπεστησαν οι ειδικοτητες Α/θμιας ουτε μια κουβεντα.

 
λουκας
10 Φεβ 2015 11:23

για εισαγωγικες στα ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ; ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ;

 
Steve
10 Φεβ 2015 11:27

Για τους μισθούς των εκπαιδευτικών και για τις αδικίες στις
μετατάξεις, εθελοντικές και υποχρεωτικές, τίποτα κε Κουράκη;

 
εξαθλιωμένος εκπαιδευτικός
10 Φεβ 2015 11:46

Ο Καμμένος είπε ότι θα αποκαταστήσει τις απώλειες
στους μισθούς των στρατιωτικών. Εσύ θα πεις τίποτα
ή μια ζωή θα είμαστε στην πείνα;

 
Μετεγγραφές μέσω 10%
10 Φεβ 2015 12:41

Κύριε Υπουργέ, δεν ακούσαμε κάτι για τις μετεγγραφές των φοιτητών που πέτυχαν φέτος μέσω του 10%.
Οι γονείς και οι επιτυχόντες φοιτητές μέσω του 10% τριτέκνων και πολυτέκνων οικογενειών περιμένουμε με αγωνία την κατάθεση τροπολογίας για αίτηση μετεγγραφής.
Είναι ανεπίτρεπτη και παράλογη η αδικία και η διάκριση εις βάρος των φοιτητών που συμμετείχαν και πέτυχαν μέσω πανελλαδικών εξετάσεων.
Να δικαιωθούν οι κόποι των παιδιών και των οικογενειών για να μπορέσουν να σπουδάσουν.
Το πρώτο εξάμηνο ήδη έφυγε.
Κύριε Υπουργέ γνωρίζετε το θέμα, καταθέσατε και σχετική τροπολογία, περιμένουμε να προχωρήστε άμεσα!

 
ασεπιτης
10 Φεβ 2015 13:23

το ωράριο;
αβαβα κι αυτό;
τώρα σε θέλω ...

 
x
10 Φεβ 2015 14:00

Υπουργός παιδείας με ΚΟΤΣΙΔΑ. Τί να σχολιάσεις....

 
Α.Μ.
10 Φεβ 2015 14:19

Ο Ν.4009/2011 θα καταργηθεί στο σύνολό του ή μόνο κάποια άρθρα του; Όσοι φοιτητές έχουν ήδη ένα πτυχίο δεν έχουν δικαίωμα για βιβλία κ.ά. Θα αλλάξει αυτό άραγε;

 
rataplan
10 Φεβ 2015 14:31

Ωράριο και λεφτά τίποτα. Να υπενθυμισω πως ο Καμμένος έδωσε τα παραμεθόρια και η Ζωη θα προστατεύσει τους υπάλληλους της βουλής. Επίσης τι θα γίνει με όλους εμάς που είμαστε μακριά από τα σπίτια μας τόσα χρόνια; η υπομονή μας έχει εξαντληθεί.

 
Τα ΣΔΕ;;;
10 Φεβ 2015 14:38

Ο κ. Κουράκης τα ξέρει τα ΣΔΕ; Δεν τον άκουσα να μιλά γι' αυτά. Γιατί τα αγνοεί ο Υπουργός που προέρχεται από ένα κόμμα μου διατυμπανίζει ότι νοιάζεται για τις ευάλωτες ομάδες του ελληνικού λαού; Σ' αυτά φοιτούν άνεργοι, πρώην χρήστες, μετανάστες ... Αυτοί δεν έχουν δικαίωμα να διδάσκονται από εξειδικευμένους καθηγητές; Γιατί τα τελευταία χρόνια οι προηγούμενοι έγραψαν τα ΣΔΕ στα παλιά τους τα παπούτσια. Για να δούμε και τους Συριζαίους, θα κάνουν γενναίες αποσπάσεις ή θα μας πουν κι αυτοί προέχει δ/θμια;

 
Ξενιτεμενος
10 Φεβ 2015 14:38

Με τις μεταθέσεις τι γίνεται; Με ποιο ωράριο θα υολογιστουν τα κενά; Με το +2 η με το παλιο; Δεν φτανει που μας αφήνετε στην οικονομική εξαθλίωση θα συνεχίζεται να μας κρατατε μακρυά απο τα σπίτια μας; Ειληκρινα δεν αντεχουμε άλλο.

 
Β.
10 Φεβ 2015 14:44

Δεν ακούσαμε τίποτα για την κατάργηση των καθαρά ελιτίστικων πρότυπων πειραματικών σχολείων που είναι το αντιπροσωπευτικό παράδειγμα των σχολείων 2 ταχυτήτων.

Τι θα γίνει με την ΔΕΠΠΣ καθώς και με τους εκπαιδευτικούς που εκδιώχθηκαν παράνομα από τα πρώην πειραματικά σχολεία.

Τι θα γίνει με τους εκπαιδευτικούς τους οποίους η ΔΕΠΠΣ μετέθεσε σε πειραματικά σχολεία .

Κύριε υπουργέ εδώ έχουμε ένα θέμα - αγκάθι.

 
Θανάσης
10 Φεβ 2015 14:51

«Υπουργός παιδείας με ΚΟΤΣΙΔΑ. Τί να σχολιάσεις....»

Όντως, τι να σχολιάσεις; Τα στερεότυπα; Τις παρωπίδες; Τα κεφαλαία;

 
αντε γεια σου μακρυμαλλη..
10 Φεβ 2015 15:17

x@
Η κοτσιδα ηταν το θεμα σου...ειδαμε και τους μη κοτσιδοφορους ποσο ωραια τα κανανε

 
Ακης
10 Φεβ 2015 15:21

14. Θα προσλαμβάνονταν 1.000 αναπληρωτές με το 1.570.000 ευρώ για την Τράπεζα Θεμάτων.

1.570.000 / 1000 = 1.570 Ευρώ για τον καθένα από αυτούς.
Για πόσους μήνες επαρκεί (ενάμιση??).

Συνεπώς θα προσλαμβάνονταν 1.000 αναπληρωτές για ενάμιση μήνα....

 
Κώστας
10 Φεβ 2015 15:25

Μακράν οι χειρότεροι (Υπουργός και Αν. Υπουργός) που έχουν περάσει ποτέ από αυτήν την χώρα.
Πάμε να τα διαλύσουνε όλα όσα έγιναν με πολύ κόπο.
Όσο πιο γρήγορα φύγει αυτή η κυβέρνηση τόσο το καλύτερο για την χώρα.

 
κ.π.
10 Φεβ 2015 15:30

Συμφωνώ με το σχόλιο πριν να δοθούν βιβλία σε όσους κάνουν 2ο πτυχίο. Είναι άδικο να αγοράζουμε το βασικό εγχειρίδιο.

 
Ζω με δανεικά και ελεημοσύνες σε νησί .
10 Φεβ 2015 15:54

"38. Αντιρατσιστική εκπαίδευση

Να αναπτύξουμε τη διαπολιτισμική και αντιρατσιστική εκπαίδευση και τις τάξεις υποδοχής"

Για το ρατσισμό και το συνολικό μένος εναντίον των εκπαιδευτικών από τη μεριά του υπουργείου και τις κοινωνίας που καλλιεργήθηκε επιμελώς από όλους τους συναδέλφους σας που πέρασαν από τις εποχές του βαθύτατου ΠΑΣΟΚ ως και το Λοβέρδο σκοπεύετε να κάνετε κάτι; Για την υποψία μισθού που λαμβάνουμε, σκοπεύετε να κάνετε κάτι; Να λάβουμε την απουσία δηλώσεων σχετικά ως απαξίωση και από τη μεριά σας;

 
Lia
10 Φεβ 2015 16:24

Δίκαιο σύστημα εξετάσεων για την εισαγωγή των παιδιών στα Παν/μια, με πέντε μαθήματα και περισσότερες δυνατότητες επιλογής σχολών.
Όχι πάνω από 25 μαθητές στις αίθουσες.
Διοικητικοί που περισσεύουν μπορούν να γίνουν γραμματείς στα σχολεία, αν δεν μειωθεί το ωράριο, όπως παλιά.
Ουσιαστική φύλαξη από σχολικούς φύλακες.

 
Lia
10 Φεβ 2015 16:26

Δίκαιο σύστημα εξετάσεων για την εισαγωγή των παιδιών στα Παν/μια, με πέντε μαθήματα και περισσότερες δυνατότητες επιλογής σχολών.
Όχι πάνω από 25 μαθητές στις αίθουσες.
Διοικητικοί που περισσεύουν μπορούν να γίνουν γραμματείς στα σχολεία, αν δεν μειωθεί το ωράριο, όπως παλιά.
Ουσιαστική φύλαξη από σχολικούς φύλακες.

 
ΚΑΗΜΕΝΟΣ
10 Φεβ 2015 17:00

Για την μείωση ωραρίου ο κος Κουράκης μας την έσκασε. Για το μισθολογικό ξεκόλλημα από τα 850 ευρώ ούτε συζήτηση ο κος Κουράκης. Για μεταθέσεις (να πάμε στον τόπο μας- έχουμε ξεπουληθεί) ο κος Κουράκης θεωρεί ότι καλά είμαστε, τόνισε δε ότι Αθήνα και Θεσσαλονίκη έχουν πολύ καυσαέριο και δεν κάνει καλό. Σε σχέση με τους ΕΠΟΠ που παίρνουν πολύ περισσότερα από εμάς ο κος Κουράκης τόνισε ότι οι για τους ΕΠΟΠ δεν απαιτείται πτυχίο πανεπιστημίου όπως εμάς και γιαυτό πρέπει να παίρνουν περισσότερα (άλλο και τούτο). Για το ότι ο κος Καμένος και η κα Κωνσταντοπούλου καλοπιάνουν και δίνουν χρήματα στους υπαλλήλους τους (ένστολοι και υπάλληλοι βουλής) ο κος Κουράκης είπε ότι αρχή του υπουργείου είναι να θυσιάσει πρώτα όλους τους καθηγητές στο να πάρουν οι άλλοι παραπάνω. Τόνισε δε ότι σύνθημά του είναι τρεις πεινασμένοι καθηγητές για έναν καλοπερασάκια ένστολο. Άλλωστε αν δεν ταΐσουν καλά τα ΜΑΤ πως θα μας δείρουν όταν κάνουμε συγκέντρωση διαμαρτυρίας.

 
Μια Ελληνίδα μητέρα
10 Φεβ 2015 17:10

Και για το Διαμαντοπούλειο νόμο 3848/2010 που έχει καταργήσει το σύστημα των διορισμών των εκπαιδευτικών εδώ και μια πενταετία ;

( Νόμο " ζόμπι" καθως προβλεπόταν να εφαρμοστεί το 2012 μετά από διαγωνισμό ΑΣΕΠ , δεν εφαρμόστηκε ποτέ και έτσι η ανυπαρξία συστήματος διορισμών πηγαίνει από τη μια "μεταβατική " χρονιά στην άλλη)

Εν τω μεταξύ οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί εδώ και 5 χρόνια δεν έχουν καμμιά πληροφορία πώς μπορούν να διεκδικήσουν μια θέση στη Δημόσια εκπαίδευση ( όσο λίγες και να είναι αυτές οι θέσεις).Και καλά εκείνοι που δεν είχαν μπει καθόλου στη διαδικασία: οι " παγιδευμένοι " όμως; που πέτυχαν σε ΑΣΕΠ, έκαναν μεταπτυχιακά, πήγαν και κανά δυο χρονιές ως αναπληρωτές στα ξερονήσια και δεν ξέρουν τι μέλλει γενέσθαι;

Γι' αυτούς ούτε κουβέντα....

 
x
10 Φεβ 2015 17:46

ας ελπίσουμε ότι δεν θα προλάβουν να διαλύσουν τα πάντα ο Υπουργός με την κοτσίδα και ο άλλος που δεν θέλει προτζέκτορες αλλά κιμωλία για τις τάξεις.

 
Φανης
10 Φεβ 2015 18:27

Τάσο προχώρα, σάρωσε τα όλα!

 
Θέλω να γίνω μπουφετζής...
10 Φεβ 2015 19:20

Για το ωράριο που μας αυξήσαν και τους πετσοκομένους μισθούς μας .. κουβέντα, μπράβο κ. Υπουργέ !
Προφανώς ΔΕΝ μας υπολογίζουν ούτε αυτοί. Μετά όλοι αναρωτιούνται γιατί οι καθηγητές κάνουν και 2η εργασία.

 
Ρία
10 Φεβ 2015 22:16

Ξεπάγωμα της μισθολογικής εξέλιξης, κατάργηση των κρατήσεων 2% για τη δήθεν καταπολέμηση της ανεργίας και 1% υπέρ του Τ.Π.Δ.Υ. Και ως αμέσως επόμενο βήμα ένα δικαιότερο μισθολόγιο. Θα μας πει κάτι γι' αυτά ο υπουργός; Δεν μας αρκεί η αναγνώριση του έργου μας με λόγια. Ας πάψουν επιτέλους το υπουργείο μας να είναι το μόνο που αντιμετωπίζει τόσο απαξιωτικά τους υπαλλήλους του.

 
Tσάμπα γράφετε
10 Φεβ 2015 23:01

Συνάδελφοι πιστεύετε στα αλήθεια πως το αυτί του κάθε Κουράκη, Λοβέρδου κτλ ιδρώνει από όσα γράφετε; Αντίθετα, χαίρονται κατά βάθος γιατί κάνετε ανέξοδη ψυχανάλυση βγάζοντας τα απωθημένα σας όσοι δεν είσαστε πάνω από το Γ' βαθμό. Και από ότι φαίνεται το βαθύ ΠΑΣΟΚ συνεχίζει στο ΣΥΡΙΖΑ και μας έχει γραμμένους όπως και η δεξιά. Υπάρχει μόνο ένας δρόμος....στις επόμενες εκλογές να θυμηθούμε τα κόμματα που μας κοροΪδεψαν, να βγάλει ο καθένας τα κομματικά του γυαλιά και να πληρώσουν οι υπεύθυνοι για τις επιλογές τους. Οι άνθρωποι είναι καθαρά εξουσιαστές και όχι αριστεροί και θα στηρίξουν κάθε δημόσιο υπάλληλο που θα είναι κοντά τους όπως οι αστυνομία, o στρατός και οι υπάλληλοι της βουλής. Τη βόλεψη τους θέλουν. Εμείς πότε θα ξυπνήσουμε να δούμε για να σταματήσουμε να εκλέγουμε βολεμένους και συμβιβασμένους εκπροσώπους.

 
μητέρα 2 παιδιών
11 Φεβ 2015 13:00

Θα ήθελα ο υφυπουργόσ να αναφερθεί στισ εξετάσεισ των πειραματικών σχολείων γιατί αυτέσ είναι που είναι άκρωσ ρατσιστικέσ και αντιεκπαιδευτικέσ. ζητώ άμεσα την κατάργηση των εξετάσεων από τα πειραματικά γυμνάσια στα πειραματικά λύκεια

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ