Καταργείται ο ΑΣΕΠ (διαγωνισμός) για τον διορισμό εκπαιδευτικών

Ποιο είναι το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας

27/02/2015

Ενημερώθηκε: 01/03/2015, 12:03

Άκουσε το άρθρο

Την κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών και την εφαρμογή συγκεκριμένων κριτηρίων ανακοίνωσε ο Αν. υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης , κατά τη συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας με το ΔΣ της ΟΛΜΕ. Για το σχέδιο όπως διατυπώθηκε στη συνάντηση από τον κ. Κουράκη μίλησε στο esos το μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ Νίκος Παπαχρήστος. Πατήστε το βελάκι της εικόνας για να ακούσετε τον κ. Παπαχρήστο:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (41)

Κώστας
|

Ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του. Είσαι αναπληρωτής ή ωρομίσθιος; Υποστηρίζεις με σθένος το να διοριστούν πρώτα όσοι έχουν μόρια, χωρίς ΑΣΕΠ.
Είχες μία επιτυχία κάποτε στον ΑΣΕΠ (επιτυχών - αδιόριστος); Να διορίζονται όσοι είχαν τουλάχιστον μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Μόλις πήρες το πτυχίο σου; Να γίνονται διορισμοί μόνο μέσω ΑΣΕΠ (ακόμα καλύτερα, να δίνουν ΑΣΕΠ μόνο όσοι δεν έχουν ξαναδώσει... ακούστηκε κι αυτό!) Έχεις το πτυχίο σου 15-20+ χρόνια και τώρα αποφάσισες πως θέλεις να ασχοληθείς με την εκπαίδευση; Να επανέλθει η επετηρίδα και οι διορισμοί να γίνονται αποκλειστικά μέσω αυτής.
Προσωπικά πιστεύω πως πρέπει να γίνουν αρκετά πράγματα, με πρώτο την αναγνώριση προϋπηρεσίας και μετά το 2010. Να επανέλθουν οι διατάξεις του 36μηνου και του 24μηνου + 1 επιτυχία σε οποιονδήποτε ΑΣΕΠ, και οι υπόλοιπες θέσεις να καλύπτονται από τον ΑΣΕΠ. Έναν αδιάβλητο διαγωνισμό είχαμε, και θέλουμε να επανέλθουμε στα ρουσφέτια.

asepitis
|

Μπορούμε να κάνουμε το ίδιο και για την εισαγωγή στα ΑΕΙ.
Επετηρίδα στην Ιατρική Τώρα!! Γιατί να δίνουμε εξετάσεις αφού πήγαμε σχολείο!

automata
|

Πολυ απλο καταργουν την ισονομια που αποτελει δικαιωμα των νεων για τις ψηφους των συνδικαλιστων

ιρμα
|

Ειρήνη ημίν, συνάδελφοι. Δε θα διοριστεί κανείς για τα επόμενα είκοσι χρόνια! Προέχουν οι μίζες, οι ρεμούλες και οι αυξήσεις μισθών δικαστικών και ενστόλων! Όταν θα έρθει η σειρά μας, όπως πάντα άλλωστε, θα μας πούνε ότι, αν μας διορίσουν, οι εταίροι(εταίρες), δε μας δίνουν τη δόση!

Απόφοιτος Πολυτεχνείου
|

"Θα ήθελα να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη από τον συνάδελφο που στενοχώρησα με το σχόλιό μου. "

Καμία στεναχώρια δεν υπήρχε . Και αυτό οφείλετε στον διαφορετικό τρόπο σκέψεως .

"και σχετίζεται με τον ελληνικό τρόπο να θεωρούμε τους εαυτούς μας καλύτερους από όλους και αυτά που έχουμε κάνει καλύτερα από όλων. "

Δεν θα έπρεπε να γενικεύεις , διότι δεν σκέφτονται όλοι με αυτόν τον τρόπο .

"Αν είναι όμως κάποιος τόσο σίγουρος για το επίπεδό του, τότε πρέπει να το αποδεικνύει και πρέπει να δέχεται την κριτική."

Η απόδειξη χρειάζεται επάνω στην δουλειά του καθενός . Απόδειξη γνώσεων και όχι τόσο ορθογραφίας . Η ορθογραφία είναι για τους φιλόλογους .

"Ο εκπαιδευτικός οποιασδήποτε ειδικότητας οφείλει να χειρίζεται τόσο καλά τη γλώσσα και να ξέρει τόσο καλή ορθογραφία όπως ο φιλόλογος. "

Αυτή είναι η δική σου άποψη και όχι ο κανόνας . Κανένας δεν γεννήθηκε αλάνθαστος ούτε και κόβεται από τα όποια ορθογραφικά του λάθη .

"Οι γονείς πληρώνουν για δασκάλους των παιδιών τους και όχι για μαθηματικούς ή μηχανικούς."

Οι γονείς πληρώνουν για τις γνώσεις των αντικειμένων των δασκάλων και καθηγητών που προσλαμβάνονται .
Πληρώνουν και για μαθηματικούς , όχι μόνο του δημοσίου αλλά και του ιδιωτικού , μιας και τα παιδιά τους από το σχολείο πηγαίνουν μετά στο φροντιστήριο . Και ο λόγος είναι η αδυναμία του δημοσίου σχολείου να προσφέρει τις γνώσεις εκείνες που προσφέρει το φροντιστήριο .

"Οι μαθηματικοί και οι μηχανικοί να πάνε στα ερευνητικά ινστιτούτα ή στη βιομηχανία. "

Όπου τους δίνεται η δυνατότητα των δικαιωμάτων τους πηγαίνουν .
Από την στιγμή που έχουν την δυνατότητα να μπουν στην εκπαίδευση , καλά κάνουν και μπαίνουν .

"όσο οι μικροί και αδύναμοι μαθητές μας από τους οποίους απαιτούμε να ξέρουν και γλώσσα και ορθογραφία και μαθηματικά και φυσική και..."

Αν μιλούσες για άλλη χώρα θα είχες δίκιο . Επειδή όμως μιλάμε για την Ελλάδα γνωρίζουμε πολύ καλά πως και τα μαθηματικά όπως και η φυσική διδάσκεται στα παιδιά με μηχανικό τρόπο εξοικειώσεως .
Αυτό ακριβώς διαπιστώνεται στις πανελλήνιες όταν τα θέματα αλλάζουν λίγο ως προς την επίλυση τους , προς τον τρόπο σκέψεως με αποτέλεσμα οι βάσεις να παίρνουν την κάθοδο .
Διότι βγαίνει ο μαθητής από αυτό το εκπαιδευτικό πλαίσιο επιλύσεως που είχε μάθει και εξοικειωθεί από το σχολείο αλλά και από το φροντιστήριο .
Άρα λοιπόν το πρόβλημα δεν είναι η ορθογραφία , αλλά γενικά ο λανθασμένος τρόπος εκπαιδεύσεως που επικρατεί στα δημόσια σχολεία .

"Κι εμείς στην Ελλάδα ακόμα κοιμόμαστε στον ίσκιο του παλαιού πενταετούς ΕΜΠ. Αυτά μας μαράνανε."

Για να μπορέσει να αλλάξει η ανώτατη εκπαίδευση , θα πρέπει πρώτα να αλλάξει η μέση εκπαίδευση . Το τριετές δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην χώρα μας , διότι πολύ απλά δεν έχει την στήριξη από την μέση εκπαίδευση . Η μέση εκπαίδευση είναι εκείνη που απορροφά τα περιττά μαθήματα της ανώτατης εκπαίδευσης , ώστε να μην χρειάζονται εκείνα να γίνουν στην ανώτατη . Με αυτόν τον τρόπο περιορίζονται τα διδακτικά έτη . Το τετραετές είναι δυνατόν να εφαρμοστεί , και εκείνο με την στήριξη της μέσης εκπαίδευσης με μικρές όμως αλλαγές σε αντίθεση με το τριετές που προσωπικά θεωρώ αδύνατον .!

Κώστας
|

@Μη κρίνετε

Ευχαριστώ για την διόρθωση.Ακόμα χειρότερα λοιπόν τα πράγματα.

Μη κρίνετε...
|

Θα ήθελα να ζητήσω ειλικρινά συγγνώμη από τον συνάδελφο που στενοχώρησα με το σχόλιό μου. Δεν είχα τέτοια πρόθεση. Σκοπίμως δεν το έγραψα ως απάντηση σε εκείνον, γιατί το σχόλιο ήταν περισσότερο γενικό και όχι προσωπικό και σχετίζεται με τον ελληνικό τρόπο να θεωρούμε τους εαυτούς μας καλύτερους από όλους και αυτά που έχουμε κάνει καλύτερα από όλων. Αυτό ισχύει και για μένα φυσικά. Αν είναι όμως κάποιος τόσο σίγουρος για το επίπεδό του, τότε πρέπει να το αποδεικνύει και πρέπει να δέχεται την κριτική.
ΥΓ1: Ο εκπαιδευτικός οποιασδήποτε ειδικότητας οφείλει να χειρίζεται τόσο καλά τη γλώσσα και να ξέρει τόσο καλή ορθογραφία όπως ο φιλόλογος. Οι γονείς πληρώνουν για δασκάλους των παιδιών τους και όχι για μαθηματικούς ή μηχανικούς. Οι μαθηματικοί και οι μηχανικοί να πάνε στα ερευνητικά ινστιτούτα ή στη βιομηχανία. Οι πτυχιούχοι μαθματικοί και μηχανικοί της εκπαίδευσης είναι δάσκαλοι και επομένως πρέπει να κατέχουν τη γλώσσα με την οποία διδάσκουν τόσο καλά όσο οι μικροί και αδύναμοι μαθητές μας από τους οποίους απαιτούμε να ξέρουν και γλώσσα και ορθογραφία και μαθηματικά και φυσική και...
ΥΓ2: Διορθώνω λίγο τον Κώστα. Οι σπουδές Πολυτεχνείου ακόμα και στη μητέρα των σπουδών μηχανικών που είναι η Γερμανία είναι πλέον τριετείς (Μπάτσελορ) και ακολουθούν μονοετείς ή διετείς μεταπτυχιακές σπουδές για όποιον θέλει να συνεχίσει. Φέτος και του χρόνου σταματούν να δίνουν τετραετή πτυχία όλα τα γερμανικά πανεπιστήμια (και των πολυτεχνικών σπουδών). Κι εμείς στην Ελλάδα ακόμα κοιμόμαστε στον ίσκιο του παλαιού πενταετούς ΕΜΠ. Αυτά μας μαράνανε.

Κώστας
|

Καλά κοιτάξτε εκεί στο Πολυτεχνείο οι ιθύνοντες να κάνετε τις σπουδές μηχανικών από 5 σε 4 έτη όπως στα ΤΕΙ και όπως στον υπόλοιπο πολιτισμένο (δυτικό) κόσμο και μετά πείτε για ΑΣΕΠ.
Μ' αρέσει που οι απόφοιτοι πολυτεχνείου καυχιούνται για τα 5 έτη.

Απόφοιτος Πολυτεχνείου
|

Δεν σπούδασα φιλόλογος για να πετάω στην ορθογραφία . Ούτε και στην Ελλάδα για να έχω το αλάνθαστο του γραπτού λόγου . Από την γλώσσα δεν διορίζεται κανείς , αλλά από την γνώση του αντικειμένου που καλείται να διδάξει .

Μη κρίνετε...
|

Ο καθένας τα δικά του. Ένας τιμητής από τους σχολιαστές ας μάθει πρώτα ορθογραφία και μετά ας μιλάει για τους καλύτερους εκπαιδευτικούς. Ενδεικτικά: Το πτυχίο που παίρνετ"ε" στην ώρα του, π"οι"ο σημαντικό, "από" ανέκαθεν(!). Όλοι έχουν την αξία τους, συνάδελφοι. Όχι όμως άλλο "αλεπούδες" και "κρεμαστάρια" (ωραίο το σχόλιο του άλλου συναδέλφου και σχετίζεται με όλους μας).

Απόφοιτος Πολυτεχνείου
|

Η ημερομηνία κτήσης τίτλου δεν είναι αντικειμενική , διότι στους πίνακες κατάταξης έχουν δικαίωμα συμμετοχής και απόφοιτοι εξωτερικού που περνούν διαδικασίες εξετάσεων αναγνώρισης . Διαδικασίες που δεν περνάει ο αντίστοιχος απόφοιτος που σπούδασε Ελλάδα .
Με αποτέλεσμα το έτος κτήσης να μην είναι εκείνος του ξένου τίτλου , αλλά της ημερομηνίας αναγνωρίσεως .
Για να τεθεί αντικειμενικό κριτήριο το έτος κτήσης θα πρέπει να υπολογίζεται και στους απόφοιτους του εξωτερικού το έτος κτήσης του πρώτου ξένου τίτλου του εξωτερικού που έλαβαν από το ξένο ίδρυμα και όχι ως έτος κτήσης η ημερομηνία της υπογραφής πράξεως ισοτιμίας και αντιστοιχίας Προέδρου του ΔΟΑΤΑΠ .

Απόφοιτος Πολυτεχνείου
|

"και δεν το γνωρίζαμε όταν ήμασταν φοιτητές για να κυνηγήσουμε βαθμούς, "

Τι πάει να πει δεν το γνωρίζατε ; Από ανέκαθεν ο βαθμός έπαιζε ρόλο ως προς την κατανόηση της ίδιας της ύλης . Ως προς την κατανόηση του αντικειμένου σπουδών . Πτυχίο με βάση σημαίνει πολύ απλά ανεπαρκή κατανόηση της ύλης σπουδών .
Οι σπουδές είναι γνώση του αντικειμένου και όχι τουρισμός . Η εκπαίδευση και η ποιότητα που πρέπει να διασφαλίζεται , απαιτεί πτυχιούχους με γνώσεις και όχι τουρίστες .

Ανεργος
|

Εγώ ψηφίζω κλήρωση!!!
Το δίκαιο θα ήταν να μετρήσει η καλύτερη επίδοση σε ασεπ έτσι ώστε να γράφουν οι νέοι και όσοι το επιθυμούν να βελτιώσουν το βαθμό για να μην υποχρεώνεται κανείς να γραφεί συνέχεια εξετάσεις. ο βαθμός του πτυχίου δεν είναι αντικειμενικός γιατί δεν γράψαμε όλοι στα ίδια θέματα και δεν το γνωρίζαμε όταν ήμασταν φοιτητές για να κυνηγήσουμε βαθμούς, όσοι σπουδάζουν μακριά από το σπίτι τους δεν είχαν περιθώριο να σπουδάσουν 1,2 χρόνια περισσότερο για να γράφουν τα μισά μαθήματα σε κάθε εξεταστική!
Τα μόρια προϋπηρεσίας είναι αναγκαίο να μετρήσουν γιατί το υπουργείο προσλαμβάνει αναπληρωτές και θα συνεχίσει να το κάνει δεν μπορεί έτσι απλά να διαγράψει την προϋπηρεσία ή να μην την υπολογίζει από τώρα και στο εξής.
Η ημερομηνία πτυχίου θυμίζει ουρά σε τράπεζα τουλάχιστον υπολόγιζες πως θα έρθει κάποια μέρα η σειρά σου…
Όσο για τα υπόλοιπα κριτήρια που λένε δεν είναι αντικειμενικά ούτε δίνουν ισες ευκαιρίες και σε καμία περίπτωση δεν σε καθιστούν καλύτερο εκπαιδευτικό επειδή έχεις μια συλλογή με πτυχία ή προβλήματα υγείας.
Ποιος μας διασφαλίσει πως σε 3 χρόνια η νέα κυβέρνηση δεν θα κάνει προσλήψεις από τον οαεδ με μόρια ανεργίας?

ΕΥΗ
|

ΕΥΓΕ ΡΕ!ΚΑΛΑ ΑΡΧΙΣΑΤΕ.ΠΟΛΥ ΔΙΚΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ... ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΦΑΕΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΑΚΑΘΕΚΤΟΙ.ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗ ΖΩΗ.ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΗΜ.ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΝΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ;ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΟΛΟΓΙΟΜΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ 7ΕΤΙΑ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΣΚΕΤΗ ΤΗΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!

Πάτε καλά;
|

Εδώ διαβάζω σχόλια ΑΠΕΙΡΩΣ ΠΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ και εμπεριστατομένα από τα αντίστοιχα αλλού.
Φταίνε οι θαμώνες!
Υιοθετώ εσάς!
Η κόκκινη γραμμή του δίκαιου προβληματισμού, είναι ότι η επετηρίδα δεν τραβάει για 1.000.000 λόγους . Τα υπόλοιπα είναι στο τραπέζι της συζήτησης...

Αλλιώς ονειρευόμαστε την παιδεία στην Ελλάδα
|

Η κατάργηση του ΑΣΕΠ πηγαίνει την Ελλάδα πολλά χρόνια πίσω. Από την άλλη αν χρειάζεται μεταπτυχιακό για να διοριστείς εκπαιδευτικός τότε μιλάμε ουσιαστικά για απαξίωση του πτυχίου. Ο φτωχός κόσμος που δεν έχει τους πόρους να κάνει μεταπτυχιακό τι θα κάνει; Έτσι θα αμβλυνθούν οι κοινωνικές ανισότητες; Κρίμα, αλλιώς μας τα έλεγες Κουράκη όταν ήσουν στην αντιπολίτευση.

Νικος
|

Και τώρα τι θα κάνουμε χωρίς ΑΣΕΠ;

daskala
|

Άλλο ένα βήμα προς τα πίσω! Αντί να κάνουν καλύτερο τον ΑΣΕΠ ώστε να φτάνουν στα σχολεία πραγματικά οι καλύτεροι εκπαιδευτικοί, βάζουν ένα κριτήριο το οποίο δεν εγγυάται τίποτε απολύτως. Κατά τα άλλα, είναι μια προοδευτική αριστερή κυβέρνηση!

Θανάσης
|

« Μα είναι δυνατόν να κρίνεται κάποιος από μια γραπτή εξέταση;»

Αλεπού ... κρεμαστάρια...

Κια
|

Συνάδελφοι ηρεμήστε! !!
Ποτε θα παψει ο καθένας να κοιταζει την πάρτη του επιτέλους;
Ο γραπτός Ασεπ για φέτος σώστα θεωρώ οτι δε πρεπει να γίνει, για αρκετούς λόγους. Η εξαγγελία της κυβέρνησης, εφοσον αυτο αφορά μόνο τους διορισμούς του 2015, ειναι σωστή στη παρούσα φάση και δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν στην εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της οικονομικής κρίσης .
Δεκαδες χιλιάδες συναδελφοι εχουν γυρίσει τα πέρατα της Ελλάδας πανω απο μια 5ετια καλύπτοντας πάγιες εκπαιδευτικές ανάγκες. Μάλιστα δεν ειναι λιγοι εκεινοι που πηγαίνουν στα ιδια σχολεία καθε χρονια και ουσιαστικά εχουν μετατραπεί σε τυπου 'νεοδιοριστους εκπαιδευτικούς'. Δε μπορεί ως τώρα καλως να έκλειναν τις τρύπες και τώρα να τους πούμε αν δε γράψετε στον Ασεπ πάρτε δρόμο.
Επίσης οσοι είμαστε σε σχολείο εκπαιδευτικοί ξέρουμε οτι οι διορισμοι επείγουν ΠΡΕΠΕΙ να γινουν ως το Σεπτεμβρη σίγουρα. Δε μπορει τα παιδιά μας να περιμένουν καθηγητες ως τον Φλεβάρη πολλές φορές. Είναι τουλάχιστο τριτοκοσμικό αυτο που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια και κυρίως η έκταση που εχει λαβει την τελευταία 5ετια. Αρα οι διορισμοι επείγουν οπως και οι τοποθετήσεις...
Τελειώνοντας να πω οτι ειμαι ήδη διορισμενη και διοριστεα γραπτου διαγωνισμού Ασεπ το 2005.

δημητρης κ
|

Δηλαδή να έχουμε σχολεία μόνο με "γέρους" εκπαιδευτικούς; Ο χειρότερος απόφοιτος του 2000 να προηγείται του αριστούχου αποφοίτου του 2015; Δεν είναι στέρηση δικαιώματος/ αποκλεισμός βάσει ηλικίας; Το νόημα του διορισμού είναι να ανακουφίσουμε/βολέψουμε ή να βάλουμε τους καλύτερους; Και ναι, ο 22άρης μπορεί να είναι μακράν καλύτερος.

Απόφοιτος Πολυτεχνείου
|

Η κατάργηση του ΑΣΕΠ δεν είναι αντικειμενική και δίκαια .

Η προϋπηρεσία που θα ληφθεί ως ένα μέτρο δεν είναι δίκαια , διότι από άλλες εποχές αποκτήθηκε από τους έχοντες αυτήν , ενώ σήμερα σε έναν νέο δεν του δίνετε η δυνατότητα να την αποκτήσει . Όχι την ίδια ασφαλώς , αλλά ούτε μιας ημέρας .!

Επίσης η οικογενειακή κατάσταση ως ένα μέτρο δεν είναι δίκαιο , διότι το απαιτούμενο είναι η διασφάλιση της ποιότητας στην εκπαίδευση και όχι το πόσα παιδιά έχει κάνει κάποιος . Και 4 παιδιά να έχει κάποιος αν το πτυχίο του είναι με βάση , δεν διασφαλίζεται η ποιότητα και κακώς παίρνει προτεραιότητα στους πίνακες κατάταξης .

Το μεταπτυχιακό επίσης δεν είναι δίκαιο μέτρο , διότι 5 χρόνια σπουδάζει κανείς π.χ πληροφορική στο πολυτεχνείο ενώ 4 στο ΤΕΙ . Και ενώ μπαίνουν στην ίδια κατηγορία , ο απόφοιτος του πολυτεχνείου χρειάζεται extra χρόνο απόκτηση μεταπτυχιακού ενώ έχει ήδη περισσότερα χρόνια σπουδών από τον αντίστοιχο απόφοιτο του ΤΕΙ που απολαμβάνει τα ίδια κεκτημένα στην ίδια κατηγορία ανά τομέα στους πίνακες .

Τέλος κάποιος ανάφερε ως πρώτο κριτήριο στην επετηρίδα το έτος κτήσης πτυχίου . Και αυτό δεν είναι δίκαιο ως κριτήριο .
Διότι πολύ απλά πτυχίο που παίρνετε στην ώρα του αλλά με βαθμό βάση , είναι πτυχίο για "πέταμα" . Ο βαθμός αναβαθμίζει την ποιότητα στην εκπαίδευση και όχι το έτος κτήσεις .
Ποιο σημαντικός για την εκπαίδευση είναι ο απόφοιτος με βαθμό π.χ 8 που έκανε και ένα χρόνο παραπάνω για να πάρει το πτυχίο του , από τον απόφοιτο εκείνο που τελείωσε στην ώρα του με αντιγραφές .

Ξενοφων
|

Συνάδελφοι δυστυχώς το θεωρούμε δίκαιο και τι είναι άδικο είναι πολύ διαφορετικό για το καθένα ειδικά όταν μπαίνει το συμφέρον μέσα…. Το τι θεωρούμε αξιοκρατικό επίσης…. Όμως το τι είναι καλύτερο για την επιλογή στελεχών για αύτη την ριμάδα την εκπαίδευση ίσως μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την εμπειρία εκατομμύριων εργοδοτών για την επιλογή στελεχών για τις επιχειρήσεις τους . Όποιος λοιπόν έχει δουλέψει εκτός δημόσιου θα με καταλάβει…. Το πρώτο (εκτός βασικά από το βασικό πτυχίο που το θεωρώ αυτονόητο) είναι η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ … (για εμένα πρέπει να μετρήσει όλη η προϋπηρεσία ανεξάρτητα που αποκτήθηκε – ΙΕΚ , ΣΕΚ , ΟΑΕΔ , ΙΔΙΩΤΙΚΑ σχολεία ,ακόμη και φροντιστήρια ) . Το πώς τη πήρε σαν εργοδότη –υπουργείο παιδείας- δε πρέπει να το νοιάζει… Αφού την έχει γιατί να μη την εκμεταλλευτεί?Έπειτα τα ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ-ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΣΕΜΕΙΝΑΡΙΑ κτλ και αυτό άδικο θα μου πείτε για αυτούς που δεν είχαν –έχουν χρήματα ή και όρεξη για να τα κάνουν όλα αυτά αλλά και πάλι όπως και να το κάνουμε αυτός που τα έχει όσο και να πεις .. ε κάτι έμαθε παραπάνω μέσω αυτών…. Τώρα όσο αφορά τα κοινωνικά κριτήρια για εμένα δεν έπρεπε να αποτελούν κριτήριο διορισμού…( ίσως μόνο να υπολογίζετε για τοποθέτηση – μετάθεση) γιατί απλά αντιβαίνει την αρχή της ισότητας και της αξιοκρατίας και επίσης δεν δείχνει αν κάποιος είναι καλύτερος η όχι στη δουλεία του… Όσο για τον ΑΣΕΠ….. το να είσαι κάλος η τυχερός 4 ώρες στη ζωή σου δεν υποκαθιστά όλα τα παραπάνω…..

Φώτης
|

Δύο αδιάβλητοι θεσμοί υπάρχουν στην Ελλάδα, οι πανελλήνιες και το ΑΣΕΠ.

Δημητρα
|

συγγνωμη τι λενε; τι σχεση εχουν αυτα με οσα προεκλογικα μας εταζαν;ειμαι 200 θεσεις κατω απο τον τελευταιο διοριστεο στον κλαδο μου δουλευω 6 χρονια αναπληρωτρια και μεγαλωνω ενα παιδι μονη μου ως μονογονεικη οικογενεια...αν καταλαβα καλα πρεπει να κανω μεταπτυχιακα για να διοριστω; καλα που απεθυθυνονται ; ελπιζω να μην εχω καταλαβει καλα...αν μπορει καποιος να με διαφωτισει παρακαλω...

anaplirotria
|

ΜΠΡΑΒΟ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ (ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΑΠΟΝΕΜΕΙ). ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΘΕΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΕΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΊΝΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ!

"ΠΙΕΡΙΟΣ"
|

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΗΡΘΕ!..

Μήτσος
|

Μακάρι να τον καταργήσουν και πολύ άργησαν!

Γιαννης
|

Αυτή δεν είναι η αξιοκρατία της αριστεράς. Κρίμα και πάλι κρίμα.

Νικόλας
|

Θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα και στους νέους πτυχιούχους να επιδιώξουν διορισμό. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Πρέπει να γίνεται τακτικά, έστω και μόνον για όσους δεν έχουν δώσει στο παρελθόν, ώστε να μπορούν να μπουν στη λίστα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ