Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Διευκρινίσεις για τις Πανελλαδικές ζητούν οι Χημικοί

Δεν είναι ορθό να υπάρξουν σοβαρές αλλαγές, οι οποίες θα αιφνιδιάσουν και θα διαταράξουν το σχεδιασμό των μαθητών
Δημοσίευση: 05/03/2015
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η Ενωση Ελλήνων Χημικών εκτιμά ότι για τις εξετάσεις του 2016, οι οποίες αφορούν στη σημερινή Β Λυκείου, και του 2017 στη σημερινή Α Λυκείου, δεν είναι ορθό να υπάρξουν σοβαρές αλλαγές, οι οποίες θα αιφνιδιάσουν και θα διαταράξουν το σχεδιασμό των μαθητών, και ζητά να διευκρινιστούν άμεσα οι πολλές εκκρεμότητες που υπάρχουν, και συγκεκριμένα να ανακοινωθεί:

1. Αν θα υπάρξει διορθωτική κίνηση που θα οδηγήσει σε άνοιγμα δεύτερου πεδίου για τους μαθητές, οι οποίοι το επιθυμούν.

Η ΕΕΧ έχει επεξεργαστεί και προτείνει σχέδιο σύμφωνα με το οποίο οι μαθητές θα πρέπει να επιλέξουν να διδαχθούν ένα πέμπτο μάθημα, το οποίο αν επιλέξουν να εξεταστούν πανελλαδικά θα τους δίνει τη δυνατότητα να δηλώσουν τμήματα και από ένα δεύτερο πεδίο (ΕΠΕ).

Η πρόταση αυτή έχει το πλεονέκτημα να μην επιβαρύνει τους μαθητές που έχουν εντοπίσει τα ενδιαφέροντα τους σε ένα πεδίο και ταυτόχρονα να δίνει τη δυνατότητα σε αυτούς που ενδιαφέρονται για τμήματα που ανήκουν σε δυο ΕΠΕ.

Επίσης, διασώζει πεδία που έχουν πολύ λίγες επιλογές, όπως το 5ο πεδίο των Παιδαγωγικών Επιστημών.

2. Ποια τμήματα και σχολές ανήκουν σε κάθε ΕΠΕ και σε ποιο μάθημα δίνεται ο συντελεστής βαρύτητας για καθένα ή καθεμία.

Επίσης, μετά την αδυναμία της ΑΔΙΠ να προσδιορίσει ποια τμήματα, εκτός των τμημάτων της Πληροφορικής, θα πρέπει να εξετάζονται στο μάθημα της Πληροφορικής για την εισαγωγή στις σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα πρέπει να ανακοινωθεί ότι με βάση το νόμο 4186/13 η Χημεία έχει το γενικό προνόμιο για όλες τις άλλες σχολές, εκτός αυτών στις οποίες αναφέρθηκε ρητά η ΑΔΙΠ.

3. Αν θα ισχύσουν τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών που ανακοινώθηκαν τον Ιανουάριο του 2015, και, αν ναι, αν θα υπάρξουν διορθωτικές παρεμβάσεις.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΕΧ ΘΕΜΑ: ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

 ΘΕΜΑ:  ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

Με αφορμή τις σημαντικές εκκρεμότητες που υπάρχουν σε ότι αφορά στην Εκπαιδευτική διαδικασία και τις αποφάσεις που είναι επείγον να λάβει η ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ σχετικά με τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η Διοικούσα Επιτροπή (ΔΕ) της Ένωσης Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ) θεωρεί καθήκον και υποχρέωσή της τόσο απέναντι στην πολιτεία, της οποίας αποτελεί θεσμικό Σύμβουλο, όσο και απέναντι στους μαθητές, τις οικογένειές τους και στους συναδέλφους χημικούς να παρέμβει καταθέτοντας τις απόψεις της.

Η ΕΕΧ έχει πληροφορηθεί με μεγάλη ικανοποίηση από τα ΜΜΕ για την πρόθεση της νέας ηγεσίας του Υπουργείου να ξεκινήσει εκτεταμένο διάλογο με την Εκπαιδευτική κοινότητα και τους θεσμικούς συνομιλητές από το καλοκαίρι του 2015, με στόχο την εκπόνηση ενός νέου Εκπαιδευτικού συστήματος και στην ίδια λογική ήδη έχει προσκαλέσει τις υπόλοιπες Επιστημονικές Ενώσεις σε συνεργασία, ώστε να προσέλθουν στο διάλογο με επεξεργασμένες και, αν καταστεί δυνατό, κοινές προτάσεις.

Είναι γνωστό στην Εκπαιδευτική κοινότητα ότι κάθε αλλαγή στο εξεταστικό πρέπει να είναι εγκαίρως γνωστή για την Α΄ Λυκείου εκείνης τη χρονιάς, έτσι ώστε να μην αιφνιδιάζονται οι μαθητές.

Η ΕΕΧ εκτιμά όμως ότι για τις εξετάσεις του 2016, οι οποίες αφορούν στη σημερινή Β Λυκείου, και του 2017, οι οποίες αφορούν στη σημερινή Α Λυκείου, και για τις οποίες δεν είναι ορθό να υπάρξουν σοβαρές αλλαγές, οι οποίες θα αιφνιδιάσουν και θα διαταράξουν το σχεδιασμό των μαθητών, υπάρχουν ακόμη πολλές εκκρεμότητες που πρέπει να διευκρινιστούν άμεσα και συγκεκριμένα να ανακοινωθεί:

1.    Αν θα υπάρξει διορθωτική κίνηση που θα οδηγήσει σε άνοιγμα δεύτερου πεδίου για τους μαθητές, οι οποίοι το επιθυμούν. Η ΕΕΧ έχει επεξεργαστεί και προτείνει σχέδιο σύμφωνα με το οποίο οι μαθητές θα πρέπει να επιλέξουν να διδαχθούν ένα πέμπτο μάθημα, το οποίο αν επιλέξουν να εξεταστούν πανελλαδικά θα τους δίνει τη δυνατότητα να δηλώσουν τμήματα και από ένα δεύτερο πεδίο (ΕΠΕ). Η πρόταση αυτή έχει το πλεονέκτημα να μην επιβαρύνει τους μαθητές που έχουν εντοπίσει τα ενδιαφέροντα τους σε ένα πεδίο και ταυτόχρονα να δίνει τη δυνατότητα σε αυτούς που ενδιαφέρονται για τμήματα που ανήκουν σε δυο ΕΠΕ. Επίσης, διασώζει πεδία που έχουν πολύ λίγες επιλογές, όπως το 5ο πεδίο των Παιδαγωγικών Επιστημών.

2.    Ποια τμήματα και σχολές ανήκουν σε κάθε ΕΠΕ και σε ποιο μάθημα δίνεται ο συντελεστής βαρύτητας για καθένα ή καθεμία. Επίσης, μετά την αδυναμία της ΑΔΙΠ να προσδιορίσει ποια τμήματα, εκτός των τμημάτων της Πληροφορικής, θα πρέπει να εξετάζονται στο μάθημα της Πληροφορικής για την εισαγωγή στις σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα πρέπει να ανακοινωθεί ότι με βάση το νόμο 4186/13 η Χημεία  έχει το γενικό προνόμιο για όλες τις άλλες σχολές, εκτός αυτών στις οποίες αναφέρθηκε ρητά η ΑΔΙΠ.

3.    Αν θα ισχύσουν τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών που ανακοινώθηκαν τον Ιανουάριο του 2015, και, αν ναι, αν θα υπάρξουν διορθωτικές παρεμβάσεις.

Στην εξαιρετικά δύσκολη σημερινή συγκυρία κατά την οποία η Ελλάδα και οι Έλληνες ζουν μια πρωτόγνωρη οικονομική, κοινωνική, αλλά και ηθική κρίση, η ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ καλείται να επιδείξει νέο ήθος και νέα πρακτική, μακριά από τις εξωθεσμικές πρακτικές, την ευνοιοκρατία και την εξυπηρέτηση των συντεχνιακών συμφερόντων των προκατόχων της, λειτουργώντας με διαφανείς διαδικασίες και λαμβάνοντας αποφάσεις μετά από διάλογο με τους θεσμικούς της συνομιλητές, τις Επιστημονικές Ενώσεις.

Η ΕΕΧ έχει τη θέληση, την τεχνογνωσία, τις θέσεις και προτάσεις και το θεσμικό ρόλο που απαιτείται, ώστε να συνδράμει την ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ στα θέματα που αφορούν στην Επιστήμη της Χημείας, όπως τα Αναλυτικά και Ωρολόγια Προγράμματα της Χημείας και το εξεταστικό, όπως ήδη έχει ενημερώσει με επιστολές στις οποίες ζητά επίμονα συνάντηση.

Σχόλια (13)

 
savant
08 Μαρ 2015 21:14

@Χρήστος

Η ένωσή σας (ΕΕΧ) αρνήθηκε σφόδρα και χρησιμοποίησε κάθε πρόσφορο μέσο πίεσης, προκειμένου να στερήσει από τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ, το δικαίωμα να πάρουν μέρος στη συζήτηση για το προφίλ των υποψήφιων φοιτητών τους.----> Από που το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα και ποια στοιχεία έχεις?

Η ένωσή σας θορυβημένη από τις αποφάσεις των πανεπιστημιακών τμημάτων και αναμένοντας βέβαια, διεύρυνση της διαφοράς υπέρ της πληροφορικής μετά και τις αποφάσεις των ΤΕΙ----> ξεχνάς ότι τελικά ούτε η ΑΔΙΠ ούτε τα ΑΕΙ μπόρεσαν να αποφασίσουν?

Ας τελειώνουμε με τις ανακρίβειες ..

 
Κρανιάς Γιώργος
08 Μαρ 2015 14:49

Αγαπητέ Χρήστο η διαστρέβλωση της πραγματικότητας έχει και τα όριά της.
Λέτε ότι η πληροφορική ήταν δύσκολο μάθημα.
Πράγματι ήταν δυσκολότερο από το ΑΟΔΕ και μόνον. Οι αριστούχοι στο μάθημα της πληροφορικής, μόνο από τους αριστούχους του ΑΟΔΕ ποσοστιαία τα κατάφερναν καλύτερα στα Μαθηματικά και τη Φυσική. Σε αυτά τα κοινά δύο μαθήματα, υπολείπονταν πολύ τόσο των αριστούχων της Χημείας, όσο και των της Βιολογίας επίσης. Το ίδιο ισχύει και για όσους έγραφαν πάνω από τη βάση του 10 στο μάθημα της πληροφορικής. Τα στατιστικά στοιχεία έχουν δημοσιευθεί ως γνωστόν στην ιστοσελίδα του υπουργείου παιδείας.
Εκτός κι αν ισχυρισθείτε ότι η προσπάθεια να αριστεύσουν ή να περάσουν τη βάση του 10 στην "δύσκολη" πληροφορική, κατέστρεφε την προσπάθειά τους στα μαθηματικά και τη φυσική, όπου ως γνωστόν τα θέματα ήταν κοινά στις δύο κατευθύνσεις.
Σε αυτή τη χώρα και οι πέτρες ξέρουν ότι η λεγόμενη τεχνολογική ΙΙ ήταν ένα τέχνασμα για να εισάγονται στο πανεπιστήμιο και το πολυτεχνείο οι αδύνατοι μαθητές σε βάρος των πολύ καλύτερων από αυτούς μαθητών της θετικής.
Από εκεί και πέρα οι Χημικοί ποτέ δεν έφεραν αντίρρηση να είναι η πληροφορική στις πανελλήνιες. Αλλά όπως είναι φυσικό αυτό δεν μπορεί να γίνει σε βάρος της διδασκαλίας στο σχολείο της Χημείας, ούτε φυσικά μπορεί να συνεχιστεί να υφίσταται ένα τελείως άδικο σύστημα εισαγωγής.
Η πληροφορική διδάσκονταν ως δίωρο μάθημα. Η χημεία κατεύθυνσης διδάσκονταν 2 ώρες στη Β' και 2 στη Γ' όπου πια έχει μεταφερθεί όλη η ύλη. Πάρτε λοιπόν τις δύο ώρες από μας για να μπορούν να διδαχθούν και τα δύο μαθήματα και να εξεταστούν επίσης και τα δύο στην ύλη που υπήρχε μέχρι τώρα.
Η επιμονή σας να επιτίθεστε σε έναν κλάδο που δεν σας έφταιξε σε τίποτα είναι ακατανόητη και αντισυναδελφική τουλάχιστον.

 
Χρήστος
08 Μαρ 2015 00:51

Κύριε Κρανιά
Η ένωσή σας (ΕΕΧ) αρνήθηκε σφόδρα και χρησιμοποίησε κάθε πρόσφορο μέσο πίεσης, προκειμένου να στερήσει από τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ, το δικαίωμα να πάρουν μέρος στη συζήτηση για το προφίλ των υποψήφιων φοιτητών τους.
Αντίθετα, δεν είχατε κανένα πρόβλημα αυτές τις τόσο σημαντικές αποφάσεις για τη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση, να τις λάβουν οι 300 εθνοπατέρες μας. Μεταξύ αυτών αγρότες, αστυνομικοί, υδραυλικοί, μελισσοκόμοι, οινοπαραγωγοί, και άλλοι πολλοί, καθόλα άξιοι επαγγελματίες, αλλά άσχετοι με την εκπαίδευση και τις ανάγκες της.
Είμαι σίγουρος ότι ακόμα κι εσείς γελάσατε όταν ακούσατε από το βήμα της βουλής τη φράση Έλληνα βουλευτή, "...μα να είναι δυνατόν οι Έλληνες υποψήφιοι φοιτητές να μην ξέρουν τις φαινόλες του ελαιολάδου;"
Σίγουρα το λαδόξιδο όπως και τα πιτόγυρα, είναι σημαντικά για τον Έλληνα, αλλά νομίζω ότι πρέπει να τα αφήσουμε έξω από αυτόν το διάλογο.
Σχετικά με τη δυσκολία των μαθημάτων της χημείας και του προγραμματισμού, σας αποδείξαμε στον μεταξύ μας διάλογο κατά το προηγούμενο διάστημα, με τρόπο που δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, ότι ο προγραμματισμός, τα μαθηματικά του μέλλοντος, είναι δυσκολότερο και πιο ενδιαφέρον μάθημα για τους περισσότερους μαθητές, από τη χημεία. Τη χημεία, ένα μάθημα που όπως αναφέρει η έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης του ΕΜΠ για τους νεοεισερχόμενους φοιτητές, προσφέρει "...γνώσεις αποσπασματικές, ασυντόνιστες και ασυνεχείς...η διδασκαλία της Χημείας στο Λύκειο γίνεται χωρίς σοβαρό προγραμματισμό και χωρίς υλικοτεχνική υποδομή...Λόγω της φύσης του το μάθημα προσφέρεται για αποστήθιση..." .
Μην απορείτε γιατί οι Έλληνες μαθητές επιλέγουν την επιστήμη των υπολογιστών.
Μην απορείτε γιατί οι Έλληνες γονείς και μαθητές στην έρευνα του υπουργείου το 2011 επέλεξαν ως 4ο μάθημα που επιθυμούν να διδάσκεται στο ελληνικό σχολείο την πληροφορική, ενώ τη χημεία 9ο.

Η ένωσή σας θορυβημένη από τις αποφάσεις των πανεπιστημιακών τμημάτων και αναμένοντας βέβαια, διεύρυνση της διαφοράς υπέρ της πληροφορικής μετά και τις αποφάσεις των ΤΕΙ, στα οποία η πληροφορική υπερτερεί, έσπευσε αγχωμένα να βγάλει άλλη μία βιαστική ανακοίνωση.

ΥΓ.
Savant, νομίζω ότι θα έπρεπε να αναφέρεις στη "Mητέρα μαθήτριας Β' Λυκείου" αυτό με το εμφιαλωμένο νερό και το φούρνο μικροκυμάτων.

 
4+1
07 Μαρ 2015 20:16

Η ΕΕΧ πρότεινε να επανέλθει η τράπεζα θεμάτων και ανακοίνωσε ότι η ύλη του Γκλαβά (τοποθετήθηκε επί Αρβανιτόπουλου), που ανακοινώθηκε επι υπουργίας Λοβέρδου, είναι μια χαρά. Τις ομάδες εργασίας όρισε και τον απόλυτο έλεγχο έχει ο πρώτος παραπάνω.
Ψάξε λίγο αγαπητή μητέρα και θα βρεις και άλλα.

Ποιος ζητούσε την υποτίμηση σχολών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με προτάσεις για εξεταζόμενα 2ωρα μάθημα, όταν όλα είναι 6ωρα, 8ωρα ή 10ωρα; Ποιος θεωρούσε τιμωρία το να σπουδάζει κανείς Πληροφορική; Ποιος θεωρούσε ειδικό μάθημα την Πληροφορική (!!!); Ποιος επικαλείται και τώρα το χτες, αφού είναι ακόμη εκεί;
Ακόμη και τώρα αφήνουν υποννοούμενα επειδή δεν καταργήθηκε χωρίς αξιολόγηση ένα γνωστικό αντικείμενο 16ετών, αφού το θεωρούν αχρείαστο στην εκπαίδευση.

Το πρόβλημα είναι γνωστό πλέον στο Υπουργείο, αναδείχθηκε με επιμονή όσων στα αλήθεια αγαπούν την εκπαίδευση, κι ας μην είναι σύμβουλοι.
Και θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα υπάρξει δίκαιη και σωστή λύση για την εκπαίδευση και τους μαθητές αλλά και την επιστήμη και όχι για τις συντεχνίες και τα λόμπι, όποια κι αν είναι αυτά. Όποια κι αν είναι αυτά.
Προσωπικά θέλω να πιστεύω ότι έτσι θα γίνει, και τα δημοσιεύματα στον Τύπο σε αυτό κατατείνουν.

Καλή επιτυχία στο παιδί σου.

 
savant
07 Μαρ 2015 14:47

@Mητέρα μαθήτριας Β' Λυκείου

Με 5 μαθήματα θα είναι σε άλλο πεδίο όχι στο ίδιο.
Μιας και είστε μητέρα και γνωρίζετε πολύ καλά μπορείτε να μας πείτε στο προηγούμενο σύστημα αν είναι δεκτό να εξετάζεσαι σε διοίκηση επιχειρήσεων και να γίνεσαι μηχανικός.
Ευχαριστω

 
Κρανιάς Γιώργος
07 Μαρ 2015 14:23

@ Mητέρα μαθήτριας Β' Λυκείου
To προηγούμενο σύστημα ήταν το "άκρον άωτον" της αδικίας. Τα παιδιά της θετικής κατεύθυνσης ήταν πολύ αδικημένα, σε σχέση με εκείνα της τεχνολογικής ΙΙ, αφού εξετάζονταν σε πολύ δυσκολότερα μαθήματα για τις ίδιες σχολές.
Το πρόβλημα προέκυψε επειδή η ΠΕΚΑΠ δεν δέχθηκε η πληροφορική να εξετάζεται ως επιπλέον μάθημα για όσες σχολές το επιθυμούν.
Από εκεί και πέρα οι επιλογές, αν θέλουμε να έχουμε εξετάσεις ίσες για όλους, είναι δύο. Ή μένει ο νόμος ως έχει με πέντε πεδία και περιορισμένο αριθμό επιλογών ή αυξάνει ο αριθμός των μαθημάτων και τα πεδία γίνονται για παράδειγμα τρία, οπότε αυξάνονται και οι επιλογές των μαθητών.
Επί πλέον δεν μπορεί να επιστρέψει το παλιό σύστημα διότι τα παιδιά αυτά ακολουθούν ήδη από την Α' Λυκείου νέο πρόγραμμα σπουδών.

 
Mητέρα μαθήτριας Β' Λυκείου
07 Μαρ 2015 10:43

Αρχικά νομίζω ότι η πρόταση της ΕΕΧ είναι απαράδεκτη γιατί δεν μπορεί στην ίδια κατεύθυνση να υπάρχουν παιδιά με 4 μαθήματα και άλλα με 5, δεν θα διαγωνίζονται με ίσους όρους. Επίσης η ύλη του Λοβέρδου είναι άκρως απαράδεκτη και δεν βγαίνει . Η καλύτερη λύση είναι το προηγούμενο σύστημα, το οποίο είναι και ευρύτερο.

 
Κρανιάς Γιώργος
06 Μαρ 2015 16:20

Ο ισχύων νόμος λέει ότι εφ' όσον μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου η ΑΔΙΠ δεν αποφασίσει για άλλες σχολές, η πληροφορική θα εξετάζεται μόνο για τις σχολές πληροφορικής. Η ΑΔΙΠ δεν αποφάσισε τίποτα άρα αυτό ισχύει αυτή τη στιγμή.

Αλλά το θέμα νομίζω ότι παρατράβηξε. Κάποια στιγμή όλοι μας πρέπει να σκεφτούμε κι αυτά τα παιδιά της Β' λυκείου που δεν γνωρίζουν ακόμα ούτε σε ποιο πεδίο θα ανήκει η κάθε σχολή, ούτε ακριβώς σε ποια μαθήματα θα εξεταστούν. Ο Λοβέρδος δύο μέρες πριν τις εκλογές υπέγραψε γιγαντιαία ύλη που είναι αδύνατο να αφομοιωθεί σε ένα μόνο διδακτικό έτος και η τρέλα καλά κρατεί.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη η μόνη λογική λύση είναι τα έξι μαθήματα και ο περιορισμός των πεδίων στα τρία, ώστε να υπάρχουν περισσότερες επιλογές.
Στις 20 ώρες κατεύθυνσης χωρούν μια χαρά τα πέντε μαθήματα (έκτο είναι η γλώσσα), αρκεί να εκλογικευτεί και το μέγεθος της εξεταζόμενης ύλης.

 
Θανάσης
06 Μαρ 2015 10:31

Ο Στίβεν Χόκινγκ το θεωρεί απαραίτητο εφόδιο για τον 21ο αιώνα. Ο Δημήτρης από τον Ορχομενό εξειδικευμένη γνώση.

 
Η ΑΔΙΠ δεν αποφάνθει. Άρα ηπληρ. ΜΟΝΟ για σχολ. πληροφορικής
06 Μαρ 2015 10:25

Εντάξει κάποιες σχολές αποφάνθηκαν για τις προτιμήσεις τους.
Όμως από τη στιγμή που η ΑΔΙΠ δεν εξέδωσε τη δεσμευτική της απόφαση για το υπουργείο (σύμφωνα με το νόμο) για το ποιες άλλες σχολές θα έχουν εξεταζόμενο μάθημα την πληροφορική, η πληροφορική παραμένει ως εξεταζόμενο μάθημα ΜΟΝΟ για τις σχολές Πληροφορικής και η Χημεία για τις υπόλοιπες σύμφωνα με το νόμο.
Απλά πράγματα
Τα υπόλοιπα θέλουν ή απόφαση της ΑΔΙΠ ή αλλαγή του νόμου.

 
Νικολεττα
05 Μαρ 2015 23:37

Η λύση είναι μία .Η επαναφορά των 6 μαθημάτων.Τα μικρά σχολεία δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες για όλα τα πεδία .Θα χρειαστούν μεγάλο αριθμό φυσικών, μαθηματικών και φιλολόγων. Θα γίνουν μπάχαλο τα προγράμματα.

 
savant
05 Μαρ 2015 23:07

Ξέχασες να βάλεις και στους ηλεκτρολόγους μηχανικούς όμως

 
Παπ. Πέτρος
05 Μαρ 2015 22:26

Πάμε πάλι επανάληψη

Οι σχολές που απάντησαν στην ΑΔΙΠ είναι 92 από τις 200+ του πεδίου.
Απουσιάζουν αρκετές σχολές Πολυτεχνείου και όλα τα ΤΕΙ.
Αποτελέσματα που αφορούν την Πληροφορική:

ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (1/2)
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (4/5)
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ (1/1)
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (1/1)
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (1/1)
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (5/6)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (7/8)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (2/2)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (1/1)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (2/2)
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (1/1)     
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (1/1)     
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (1/1)     
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (2/2)     
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (6/6)
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (1/5)
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (1/1)
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (1/1)
ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (1/1)

Δηλαδή     
40 σχολές από τις 92 επέλεξαν την Πληροφορική,

ενώ 11 σχολές των εξής αντικειμένων επέλεξαν και τις 2 επιστήμες:

ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ     
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ     
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ     
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ     
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ     
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΩΝ     
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ     
ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ     
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ     
ΤΜΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ (Μ.Ι.Θ.Ε.)    
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (!!!)     
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (!!!)

Συνεπώς, τουλάχιστον οι μισές σχολές του δείγματος απαιτούν εξέταση σε μάθημα Πληροφορικής.
Η αναγωγή στις 200+ σχολές του πεδίου επιφέρει αναλογικά την δημιουργία δυο μεγάλων πεδίων με ισάριθμες περίπου σχολές μεταξύ τους (100-100).
Αυτό που λέμε δηλαδή από την πρώτη μέρα παρουσίασης του Νέου Λυκείου.
Η ΕΕΧ συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο επιθετικότητας προς την κοινότητα της Πληροφορικής επιδιώκοντας κίβδηλα δικαιώματα που εύκολα καταρρίπτονται

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.