Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Στη Βουλή… η Τράπεζα Θεμάτων

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Η Τράπεζα Θεμάτων είναι από αυτά τα περίεργα έργα που δε γίνονται επειδή χρειάζονται αλλά για να πληρωθούν κάποιοι.
Δημοσίευση: 09/03/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Καμία ενημέρωση δεν έχει φτάσει ακόμα στα σχολεία για το αν έχει αποφασιστεί η κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων. Και αυτό είναι ένα ζήτημα, που δημιουργεί ανασφάλεια στους μαθητές.

Τα παραπάνω τονίζει ο Βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος (ΑΝΕΛ) Ν. Νικολόπουλος, με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή και ρωτά τον υπουργό Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά:

Μήπως το υπουργείο Παιδείας, πέραν των ανακοινώσεων, οφείλει να επικυρώνει τις σχετικές με τις εν λόγω ανακοινώσεις αποφάσεις του και να ενημερώνει εγγράφως τις αρμόδιες αρχές;

Τι είχε πει για την Τράπεζα Θεμάτων ο υπουργός Παιδείας

Θυμίζουμε ότι ο υπουργός Παιδείας Αρ. Μπαλτάς, στις 10 Φεβρουαρίου είχε πεί από το Βήμα της Βουλής ότι "δεν υπάρχει μεγαλύτερη διάλυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας από την Τράπεζα Θεμάτων, και υπογράμμισε:

Α. Η Τράπεζα θεμάτων δεν έγινε για να βοηθήσει την εκπαίδευσης

Β. Είναι ένα έργο που έγινε όχι για τη χρησιμότητα του αλλά για να πληρωθούν κάποιοι

Γ. Είναι από αυτά τα περίεργα έργα που δε γίνονται επειδή χρειάζονται αλλά για να πληρωθούν κάποιοι.

Πατήστε στο παρακάτω βίντεο για να δείτε τι ακριβώς είπε ο υπουργός Παιδείας:

Σχόλια (3)

 
soulis
09 Μαρ 2015 14:27

Η τράπεζα θεμάτων ήταν πολύ χρήσιμη γιατί είχε διάφορα θέματα που κάλυπταν το σύνολο της ύλης. Με αυτόν τον τρόπο οι καθηγητές προσπαθούσαν να τη βγάλουν με ολοκληρωμένο τρόπο. Το μεγαλύτερο της πρόβλημα ήταν ότι τα θέματα είχαν μεγάλη απόσταση μεταξύ τους.

 
PA
09 Μαρ 2015 23:11

Συμφωνώ απόλυτα με τον/την soulis παραπάνω

 
eleni
10 Μαρ 2015 18:43

Η τράπεζα θεμάτων έχει σημαντικά θετικά στοιχεία, όπως το ότι αρχειοθετεί την ύλη και ενεργοποιεί τους μαθητές. Θεωρώ ότι ο μεγάλος εχθρός της είναι η απουσία ουσιαστικής αξιολόγησης των θεμάτων και η εξαιρετικά μεγάλη ύλη. Επιπλέον, θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπήρχαν δύο δεξαμενές θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας. Η κλήρωση με ένα θέμα από την "εύκολη βάση" και ένα θέμα από τη "δύσκολη βάση" θα εξασφάλιζε την ισότιμη αξιολόγηση των μαθητών στις διαφορετικές σχολικές μονάδες.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ