ΒΟΥΛΗ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Πως θα λειτουργήσουν τα Πειραματικά Σχολεία

Η γραπτή απάντηση στη Βουλή
Δημοσίευση: 18/03/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Γραπτή απάντηση του υπουργού Παιδείας Αρ. Μπαλτά στην οποία περιγράφονται οι διαδικασίες λειτουργίας των Πειραματικών σχολείων, διαβίβασε το υπουργείο Παιδείας στη Βουλή , ύστερα από «βροχή» ερωτήσεων Βουλευτών. Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τη γραπτή απάντηση του υπουργού Παιδείας

Σχόλια (3)

 
ΑΝΔΓΙΑΝ
19 Μαρ 2015 10:31

..λόγος μη μετρήσιμος, αξιολογήσημος,μη δεσμευτικός μη ρεαλιστικός... εκτός και εάν παιδεία σημαίνει ατέρμονες ..συζητήσεις ''πως να προσεγγίσουμε το προβλημα'' χωρίς να τιο λύσουμε υπο το φόβο μήπως κάποιος το λύσει πρώτος..... η καθ'έδρας ηγεμονιστική αντίληψη του αλάθητου, δεν είνια στοιχείο αριστερής παρέμβασης αλλά ενός ηγεμονισμού περι του αλάθητου..
Αλήθεια από τ ο 1929,1936,1985 μέχρι το 2015 δεν έχει αλλάξει τίποτα στη παιδαγωγική? στη τεχνολογία ? στο κόσμο ? τίποτε?

 
ANDGIAN
19 Μαρ 2015 10:26

. Δίλημμα : Προτυπα ή Πειραματικά? Απάντηση : Και Πρότυπα Και Πειραματικά διότι το δίλημμα στις συγκεκριμένες συνθήκες κρίσης και κοινωνικής ‘’κατάθλιψης’’ είναι επίπλαστο , ασφαλές για αυτούς που βολεύονται με την ‘’ακινησία’’ και τη παγίωση λειτουργιων για αυτούς που δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα! Η απάντηση μπορεί και πρέπει να είναι (όπως ήταν διαχρονικά από την Αριστερά της Προόδου) : Ναι, χρειαζόμαστε τον ανταγωνισμό,την άμιλλα, το βελτιστο που θα πειραματιστεί αλλά και θα υλοποιήσει, που θα προσεγγίσει το νέο αλλά και θα παλέψει να το κατακτήσει , που θα το διοχετεύσει προς την υπόλοιπη εκπαιδευτική κοινότητα. Όλα τα υπόλοιπα είναι ‘’ εκ του πονηρού’’ παραπέμπουν σε μεταξικά και βασιλικά διατάγματα ( ισχύουν και για τη κυβερνηση της Αριστεράς!!!??) ιστορικών ‘’κεκτημένων’’ υπό μορφή μιας γνωσιακής ‘’επετηρίδας’’ που με τη σειρά τους (ΔΤ Υπουργείου της 25/2/15) δημιουργούν συνδιαλλαγές/ συναλλαγές μεταξύ των μελών που θα..συνδιαμορφώνουν συνθήκες και διαδικασίες …πρόσβασης αλλά και το φανόμενο του ..τυχαίου ,του τζόγου της (επίσης αμφίβολης ..διαφάνειας) της κλήρωσης. Θέλουμε μαθητές πολίτες με γνώση του τι κάνουν, του τι προσπαθούν, τι , που, πως πετυχαίνουν ή αποτυγχάνουν, με γνώση του αποτελέσματος και με καλλιέργεια της αυτογνωσίας. Αλλωστε αυτοί οι μελλοντικοί δημοκρατικοί πολίτες , τωρινοί μαθητές γνωρίζουν πολύ καλύτερα να αξιολογούν και τους εαυτούς τους και τους άλλους.
Δεν είναι κάποια μαθητικά υποκείμενα που έχουν αναφορά στο τυχαίο της κλήρωσης …..
Οι σύγχρονες προκλήσεις θέλουν σύγχρονους τρόπους αντιμετώπισης! και όχι ιδεολογήματα ή συνταγές περασμένων 10ετιών! Οποιος διαχωρισμός που προκύπτει , δημιουργεί ταχύτητες εκπαίδευσης που οξύνουν το πρόβλημα αντι να το επιλύουν .( αλήθεια.. τι σημαίνει η έκφραη '' κληροδοτήματα με δικούς τους πόρους?
Αλλωστε για το προοδευτικό και δημοκρατικό κίνημα το νέο γεννιέται πάντα μέσα από το θάνατο του παλαιού (και όχι το αντίστροφο).

5. Αριστοι/Αριστείες/Ελιτ:
.Εάν κατανοήσουμε ότι η αριστεία, οι άριστοι είναι οι εχθροί των ιδεολογιών της ισοπέδωσης, της αυθεντίας , του ενός συγγράμματος, της μονολιθικής διδιασκαλίας, τοτε
με αυτούς τους συμμετέχοντες : Η δημοκρατία θα βελτιώνεται , θα βαθαίνει και θα απλώνεται μέσα από νεόυς δρόμους που οι ίδιοι ως τμήμα του εκπαιδευτικού κινήματος θα ανοίγουν!
Χρειζόμαστε τη πρωτοπορεία της γνώσης, την αξιοκρατία της εκπαίδευσης, την αυτογνωσία των μελλοντικών πολιτών. Δεν χρειαζόμαστε τον ισοπεδωτικό ‘’χαβαλέ’’ ! τις διχαστικες λογικές και παρεμβάσεις , τις ‘’τυχαίες’’ λογικές & κληρώσεις .

Σχολεία χωρίς άμιλλα χωρις ανταγωνισμό στη γνώση, εξυπηρετούν μόνο αυτές τις αντιδραστικές δυνάμεις που καθηλώνουν τη κοινωνία στο τέλμα, δημιουργούν ταξικές γνωσιακές διαφορές , παραπέμπουν στο’’τυχαίο’’ και δημιουργούν την αίσθηση της ‘’καταδιωκόμενης/ανάδελφης ‘’ελληνικής φυλής ως κυρίαρχη ιδεολογία !
Αλλωστε , η διαμονοποίηση της αριστείας και η δημιουργία ή υπόθαλψη του πνεύματος του εξισωτισμού δεν είχαν ποτέ και πουθενά σοβαρά αποτελέσματα ανάτασης της κοινωνίας. Αντίθετα είχαν αποτελέσματα μαρασμού,παρακμής εκμηδένιση της αξιακής γνωσης και τελικά τη κοινωνική καθίζιση.

Λάθος/Ψέμα (εσκεμμένο?) : Οχι κε Κουράκη, εμέις στο 2ο ΠΠ έχουμε ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ που έχουμε αυτό το ποσοστό αλλοδαπών!!Το 17% και θέλουνμε να το κάνουμε 20, 21 25 % κλπ... ( Αν έχετε πρόβλημα με τη Διοίκηση, δικό σας θέμα..λύστε το!Η λογική όμως της ''πολιτικής συνυπευθυνότητα'' είνια μάλλον εκτός αριστερής ιδιοσυγκρα΄σιας (συμφωνείτε?)
να λοιπόν που η Αριστερά , η ριζοσοπαστική με τη μαρξιστική της θεώρηση δημιουργεί μια επιπλέον αστική ταχύτητα με τα 5 (αλήθεια γιατί όχι 8 , 10 ) Πρότυπα με τη ΛΟΓΙΚΗ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΩΝ!! κ΄νατε τα λοιπόν μικρά Αρσάκεια ΝΠΙΔ να τελειώνουμε! Οχι κε Κουράκη , Αριστερά σημαίνει όλοι ψηλότερα και όχι όλοι χαμηλότερα! Αριστερά δε σημαίνει μιζέρια και φτώχια.Σημαίνει ελπίδα, ανάταση, στόχοι για μια κοινωνία σταδιακά των περισ΄΄οτερων μέχρι όλων να απολαμβάνουν ίσες ευακιρίες!

Α.Γιαννακούλης ( Γονέα του 2ου ΠΠ Αθήνας)

 
Επιτέλους, λόγος παιδαγωγικός
18 Μαρ 2015 23:12

Επιτέλους, ένας λόγος παιδαγωγικός και ανθρώπινος! Τέλος στην εποχή της ξύλινης γλώσσας.Κι ας ενοχλούνται κάποιοι γιατί τα πράγματα λέγονται πια με το όνομά τους...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.