Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Οι τρεις επικρατέστεροι για τις θέσεις Περιφερειακών Διευθυντών στην Αττική, Θεσσαλονίκη (Κ.Μ.) και Πελοπόννησο

Κομματική η επιλογή των προσώπων
Δημοσίευση: 22/03/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Μέχρι το τέλος της εβδομάδας αναμένεται να ανακοινωθούν από το υπουργείο Παιδείας οι 13 νέοι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του esos ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς επιμένει στην αρχική του άποψη , όπως τη διατύπωσε σε ερώτηση του esos, ότι τα πρόσωπα θα επιλεγούν αξιοκρατικά: «Είναι καθαρή κρυστάλλινη από την πρώτη στιγμή  η θέση  . Δεν υπάρχουν κομματικά κριτήρια σε τέτοιου τύπου διαδικασίες. Υπάρχουν σύμφωνα με τους νόμους και στο πλαίσιο αυτών των νόμων, αξιολογήσεις όσο το δυνατόν αντικειμενικές στα περιθώρια που αφήσει ο νόμος πάντα. Αυτό είναι θέση αρχής. Δεν υποχωρούμε . Δεν έχουμε κανένα λόγο να διορίσουμε ανθρώπους που είναι στο ΣΥΡΙΖΑ».

Αντίθετα η άποψη του Αναπληρωτή υπουργού Παιδείας Τάσου Κουράκη, που φαίνεται ότι υπερισχύει σε κυβερνητικό επίπεδο, είναι ότι οι θέσεις αυτές είναι πολιτικές και τα πρόσωπα θα πρέπει να είναι κοντά στην Κυβέρνηση.

Ετσι, εκτός απροόπτου της τελευυταίας στιγμής,  σύμφωνα με πληροφορίες του esos:

Α. Για   ΠΔΕ Αττικής  ο κ. Κουράκης έχει καταλήξει σε Διευθυντή Γυμνασίου του Πειραιά, ο οποίος φέρεται να είναι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ .

Β. Στη Θεσσαλονίκη αν και δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη το τοπίο, επικρατέστερος φέρεται εκπαιδευτικός ο οποίος προσχώρησε από το ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ. Για το πρόσωπο αυτό επιμένει υπουργός της Κυβέρνησης. Αντίθετα αντιδρούν στελέχη των Ανεξάρτητων Ελλήνων.

Γ. Στην Πελοπόννησο μάλλον θεωρείται βέβαιη η επιλογή καθηγητή Πληροφορικής (ΤΕ), προσκείμενο στο ΣΥΡΙΖΑ, για τον οποίο μάλιστα το υπουργείο Παιδείας, ζήτησε από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην οποία ανήκει, ποια είναι ακριβώς τα χρόνια προϋπηρεσίας του. Ο συγκεκριμένος καθηγητές δεν έχει διατελέσει ποτέ σε θέση Διευθυντή Σχολείου ή σε άλλη διοικητική θέση.

Πάντως το γεγονός ότι στο υπουργείο Παιδείας δεν έχει συγκροτηθεί Επιτροπή, όπως είχε δεσμευθεί δημοσίως ο υπ. Παιδείας Αρ. Μπαλτάς, για να αξιολογήσει τα προσόντα των υποψηφίων για τις θέσεις Περιφερειακών Διευθυντών δείχνει πως μάλλον θα επικρατήσει η άποψη του κ. Κουράκη να επιλεγούν πρόσωπα έμπιστα της Κυβέρνησης.

452 αιτήσεις

Συνολικά η αρμόδια Κεντρική Υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας δέχθηκε 452 αιτήσεις εκπαιδευτικών για τις 13 θέσεις Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης.
Δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία είχαν  οι δημόσιοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι έχουν:
α) πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή άλλο ισότιμο τίτλο της ημεδαπής ή αλλοδαπής,
β) δεκαπενταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία,
 γ) σημαντικά επιστημονικά και διοικητικά προσόντα.
Δικαίωμα συμμετοχής στη διαδικασία είχαν  και οι ήδη υπηρετούντες Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης.
Η επιλογή των υποψηφίων θα γίνει σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12 παρ. 1 του Ν. 3260/2004 ( ΦΕΚ 151 τ. Α΄)
Οι αιτήσεις υποψηφιότητας υποχρεωτικά συνοδεύτηκαν  από:
1. Βιογραφικό σημείωμα, στο οποίο θα αναφέρονται τα προσόντα και στοιχεία του ενδιαφερομένου.
2. Αποδεικτικά δεκαπενταετούς τουλάχιστον εκπαιδευτικής υπηρεσίας η οποία πρέπει να έχει συμπληρωθεί έως την καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων.
3. Αποδεικτικά των αναφερόμενων στο βιογραφικό σημείωμα προσόντων και στοιχείων, που έχουν αποκτηθεί ως την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων. Οι τίτλοι σπουδών εξωτερικού πρέπει να έχουν αναγνωρισθεί από τους αρμόδιους φορείς. Τυχόν ξενόγλωσσες βεβαιώσεις ή έγγραφα θα πρέπει να κατατεθούν επίσημα μεταφρασμένα. Σημειώνουμε ότι το συγγραφικό έργο μόνο  αναφέρεται και δεν θα προσκομίζεται.
 
Οι θέσεις που θα πληρωθούν είναι οι εξής:
1. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με έδρα την Κομοτηνή και περιοχή αρμοδιότητας τους νομούς Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης, Δράμας και Καβάλας.
2. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με έδρα τη Θεσσαλονίκη και περιοχή αρμοδιότητας τους νομούς Σερρών, Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής, Κιλκίς, Πέλλας, Ημαθίας και Πιερίας.
3. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, με έδρα την Κοζάνη και περιοχή αρμοδιότητας τους νομούς Φλώρινας, Κοζάνης, Καστοριάς και Γρεβενών.
4. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου, με έδρα τα Ιωάννινα και περιοχή αρμοδιότητας τους νομούς Ιωαννίνων, Άρτας, Θεσπρωτίας και Πρέβεζας.
5. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, με έδρα την Λάρισα και περιοχή αρμοδιότητας τους νομούς Λάρισας, Μαγνησίας, Τρικάλων και Καρδίτσας.
6. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων, με έδρα την Κέρκυρα και περιοχή αρμοδιότητας τους νομούς Κέρκυρας, Λευκάδας, Κεφαλληνίας και Ζακύνθου.
7. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, με έδρα την Πάτρα και περιοχή αρμοδιότητας τους νομούς Αιτωλοακαρνανίας, Αχαΐας και Ηλείας.
8. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, με έδρα την Λαμία και περιοχή αρμοδιότητας τους νομούς Φθιώτιδας, Ευρυτανίας, Φωκίδας, Βοιωτίας και Εύβοιας.
9. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής, με έδρα την Αθήνα και περιοχή αρμοδιότητας το νομό Αττικής.
10. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, με έδρα την Τρίπολη και περιοχή αρμοδιότητας τους νομούς Κορινθίας, Αργολίδας, Αρκαδίας, Μεσσηνίας και Λακωνίας.
11. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, με έδρα τη Μυτιλήνη και περιοχή αρμοδιότητας τους νομούς Λέσβου, Χίου και Σάμου.
12. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, με έδρα την Ερμούπολη και περιοχή αρμοδιότητας τους νομούς Κυκλάδων και Δωδεκανήσου.
13. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης, με έδρα το Ηράκλειο και περιοχή αρμοδιότητας τους νομούς Χανίων, Ρεθύμνης, Ηρακλείου και Λασιθίου.

Θέσεις Σχολικών Συμβούλων θα δοθούν στους Περιφερειακούς Διευθυντές εάν το επιθυμούν
 
Οι 13 Περιφερειακοί Διευθυντές μετά την αντικατάστασή τους έχουν τη δυνατότητα να μην επιστρέψουν στο σχολείο τους, αλλά να γίνουν Σχολικοί Σύμβουλοι εκτός διαδικασιών επιλογής,  Ηδη αυτή  η δυνατότητα αξιοποιήθηκε στο παρελθόν από ΠΔΕ Ειδικούς και Γενικούς Γραμματείς

Θυμίζουμε ότι ο πρώην υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος, ύστερα από αντιδράσεις, (Ο ΣΥΡΙΖΑ ως αξιωματική αντιπολίτευση δεν είχε αντιδράσει) απέσυρε τροπολογία που ο ίδιος κατέθεσε προς ψήφιση στη Βουλή , με την οποία οι Περιφερειακοί Διευθυντές που έχουν αξιολογηθεί ως εξαιρετικά , σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα 152/13, μετά την για οποιονδήποτε λόγο αποχώρησή της από τη θέση που κατέχουν, εξαιρουμένων των λόγων συνταξιοδότησης ή πειθαρχικών λόγων, θα μπορούσαν, κατόπιν αιτήσεως τους και κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων περί στελέχωσης των ελεγκτικών υπηρεσιών και Σωμάτων Επιθεώρησης, να αποσπώνται με απόφαση του υπουργείου Παιδείας ως :

Α. Επιθεωρητές- Ελεγκτές στις ελεγκτικές υπηρεσίες ή Σώματα Επιθεώρησης που υπάγονται ή εποπτεύονται από το υπουργείο Παιδείας, ή,

Β. Με απόφαση των κατά περίπτωση αρμόδιων υπουργών σε ελεγκτικές υπηρεσίες ή Σώματα Επιθεώρησης άλλων υπουργείων. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙΣΑΣ  ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ

Επίσης δίνεται η δυνατότητα να διορίζονται σε προσωποπαγείς θέσεις του κλάδου Συμβούλων του αυτοτελούς Επιστημονικού Γραφείου Συμβούλων του υπουργείου Παιδείας. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΡΘΕΙΣΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

 

 

Σχόλια (11)

 
Γιώργος
22 Μαρ 2015 18:19

Άπόψη κ. Μπαλτά: "Αξιοκρατία" vs άποψη κ. Κουράκη: "Οι δικοί μας".
Δηλαδή η άποψη του κ. υπουργού είναι ο ... φερετζές της αναξιοκρατίας;
Γιατί δεν λέγανε τότε από την αρχή ότι θα βάλουνε δικούς τους και ... κούρασαν 450 ανθρώπους (να μαζεύουν χαρτιά, να τα στέλνουν, να περιμένουν τα αποτελέσματα κ.τ.λ. )για μια διαδικασία η οποία είναι "σικέ";

 
Γιώργος
22 Μαρ 2015 18:26

Θα είναι έγκλημα αν οι 13 περιφερειακοί διευθυντές που αποχωρήσουν, ως πολιτικοί εκπρόσωποι των μνημονίων στην εκπαίδευση παραμείνουν σε θέσεις στελεχών χωρίς να περάσουν από κρίσεις μαζί με όλους τους υπόλοιπους.

 
Θεσσαλός
22 Μαρ 2015 18:31

Για μας στον μεγάλο κάμπο τίποτα;; Κινδυνεύει ο γέρος του Μωριά;;;

 
Pan Pan
22 Μαρ 2015 21:41

Το κρίσιμο είναι να οριστεί τι θέση ευθύνης είναι αυτή του περιφερειακού δντή εκπ/σης. Είναι θέση πολιτικής ευθύνης ή θέση διαχειριστική, καθαρά ενός διοικητικού προϊσταμένου που καλείται να εφαρμόσει την εκάστοτε κυβερνητική εκπαιδευτική πολιτική; Είναι κάτι που δεν έχει οριστεί σαφώς και είτε διαχέεται είτε προκύπτει εμμέσως! Η νέα κυβέρνηση προκήρυξε νέες θέσεις περιφερειακών δντών, οι οποίοι είναι μετακλητοί υπάλληλοι χωρίς θητεία, που μία κυβέρνηση μπορεί να τους διορίσει και να τους παύσει όποτε θέλει. Επομένως προκύπτει τουλάχιστον εμμέσως ότι είναι πολιτικές θέσεις και εφόσον είναι έτσι πρέπει να ορίζονται σ’ αυτές πρόσωπα από την εκάστοτε κυβέρνηση. Άρα ο υπουργός παιδείας έκανε λάθος όταν δήλωσε ότι για τους περιφερειακούς δντές εκπ/σης υπάρχει πολιτική ανεξιθρησκία! Πολιτική ανεξιθρησκία υπάρχει και πρέπει να υπάρχει για τους δντες εκπ/σης, τους σχολικούς συμβούλους και του δντες σχολείων, επειδή απλά δεν είναι πολιτικές θέσεις. Απλά τα πράγματα!

 
ΝΙΚΟΣ
22 Μαρ 2015 23:47

ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΣΤΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ

 
ΦΑΝΗΣ
23 Μαρ 2015 00:48

Και με τον Χωροφύλαξ και με τον Αστυφύλαξ
Διαβάζουμε στον τύπο : «Στις 452 έφτασαν οι αιτήσεις εκπαιδευτικών που κατατέθηκαν στην αρμόδια Κεντρική Υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας για τις 13 θέσεις Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης! Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων έληξε την περασμένη Παρασκευή – 27/02/2015 και μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα επιλεγούν μετά από κρίση οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης».
Υπενθυμίζεται και η θέση του ΣΥΡΙΖΑ, για την επιλογή των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης και Στελεχών Εκπαίδευσης: «Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης διαχειρίζονται την εκπαιδευτική μνημονιακή πολιτική... Παρεμβαίνουν στο έργο της Διοίκησης και των Υπηρεσιακών Συμβουλίων… Στην ουσία δεν υπηρετούν την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς, αλλά στηρίζουν παραταξιακά συμφέροντα, ενίοτε ίσως και προσωπικά… επικρατούν αναξιοκρατικά, αδιαφανή και κομματικά κριτήρια… όταν κάποιος από τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης χάσει τη θέση του, γίνεται αυτόματα Σχολικός Σύμβουλος, χωρίς κάποια άλλη κρίση, αλλά με μόνο προσόν ότι υπηρέτησε στην προηγούμενη θέση… κομματικά κριτήρια επικρατούν σ΄όλες τις επιλογές…»
Ακόμη, «στόχος του Π.Δ. 152/2013,για την αξιολόγηση, είναι η εδραίωση ενός ασφυκτικού συστήματος, για την ανατροπή των εργασιακών σχέσεων στην εκπαίδευση, την ιδεολογική χειραγώγηση και την κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών…εμμονή στην τυποποίηση και ποσοτικοποίηση των κοινωνικών και εκπαιδευτικών πρακτικών...μια πολύ συγκεκριμένη αντίληψη για τον ίδιο τον εκπαιδευτικό και το ρόλο του… σε αυτό το μοντέλο εκπαίδευσης, ο εκπαιδευτικός παρουσιάζεται ως ένας υπάκουος δημόσιος υπάλληλος, ο οποίος απλά εκτελεί τις προσταγές των άλλων…ο κάθε εκπαιδευτικός θα πρέπει να νιώθει ανασφαλής, προκειμένου να γενικευτεί ο φόβος και να εξασφαλιστεί η πειθαρχία» - Αξιολόγηση : Ένα εργαλείο σε νεοφιλελεύθερα χέρια, Αυγή, 28/09/2014, τομέας εκπαίδευσης.
Το πρώτο σχόλιο που έρχεται στη σκέψη, για μία ακόμη φορά, στη χώρα της κοπτοραπτικής και των αυτοσχεδιασμών, είναι η ελληνική α(να)ξιοκρατία με τα πλοκάμια της πελατοκρατίας… το ρουσφέτι, το κυνήγι «χαρτιών» για «θέση» μακριά από την τάξη, το βόλεμα ¨παντός πολιτικού καιρού¨, οι υπάκουοι εκπαιδευτικοί, που εκτελούν προσταγές, κ.ά.
Είναι μια ιδανική ευκαιρία, να καθαρίζει, επιτέλους, το σάπιο παρελθόν με όλα τα «είδη κυνηγών» και την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου των 13 αποκεντρωμένων Περιφερειών, κάνοντας πράξη τις προεκλογικές δεσμεύσεις.
Το κυνήγι του διορισμού σε θέση Περιφερειακού Δ/ντή ήδη άρχισε, και θα είναι η πρώτη ουσιαστική δοκιμασία πολιτικών λόγων και πράξεων. Στο πρόσφατο παρελθόν, «επικρατούσαν, αναξιοκρατικά, αδιαφανή, μοιρασιές και κομματικά κριτήρια…» .
Στην παρούσα επιλογή, η πρώτη στην εκπαίδευση, από μία νέα και διαφορετική κυβέρνηση, θα αξιολογηθούν, κίνητρα, κριτήρια, συμφέροντα και ιδιαίτερα προσόντα παλιών νοοτροπιών, δηλ. «προσόντα, που αποκτήθηκαν υπηρετώντας σε θέσεις με κομματικά κριτήρια…». Τούτη τη φορά ( πρέπει) θα αξιολογηθούν και ρόλοι υπεύθυνων στελεχών εκπαίδευσης, που κατηγοριοποίησαν σχολεία και εκπαιδευτικούς.
Θεωρείται αντιδημοκρατικό, αντιπαιδαγωγικό, αντισυναδελφικό , να επιλεγούν σε θέσεις Περιφερειακών Διευθυντών, "Εκπαιδευτικοί", οι οποίοι υπηρέτησαν και υπηρετούν από θέσεις κλειδιά στη Διοίκηση και στην Καθοδήγηση – δηλαδή, Στελέχη Εκπαίδευσης, Διευθυντές Εκπαίδευσης, Σχολικοί Σύμβουλοι, αλλά και Διευθυντές Σχολικών Μονάδων, που συμμετείχαν συνειδητά, και με ζήλο (πλειοψηφία), για να « δημιουργήσουν υπάκουους εκπαιδευτικούς», σ’ αυτή την ακραία Αντιπαιδαγωγική Αυτοαξιολόγηση, παρότι είχαν την προσωπική επιλογή της μη συμμετοχή τους – κάποια στελέχη απείχαν από αυτή τη χειραγώγηση.
Η διαχείριση της αντιπαιδαγωγικής Αυτοαξιολόγησης, μέσα από το ρόλο τους, τίναξε στον αέρα Συλλόγους Διδασκόντων στα σχολεία, «κλ ίμα σχολικών μονάδων», έφερε τον κοινωνικό αυτοματισμο .
Κάποια στελέχη, σε περιοχές ευθύνης τους ( Δ/ντές Εκπαίδευσης, Σχ. Σύμβουλοι, Δ/ντές Σχ. Μονάδων ), ανεξάρτητα λεκτικο-ιδεολογικών απόψεων για το θεαθήναι, οργίασαν, έγιναν καθημερινά, απειλητικοί, πιεστικοί με έμμεσους και άμεσους τρόπους, άλλοι (οι πονηροί ) με έντεχνα υπονοούμενα εκφοβισμού (¨θα γίνει Ε.Δ.Ε.¨, ¨όλοι συμμετέχουν¨), κρατώντας πισινή - βλ. κυνήγι διορισμού Περιφερειακών Δ/ντών, κ.λ. με αποτέλεσμα, την αποδοχή και συμμετοχή των εκπαιδευτικών - Αυτοαξιολογούμενων σε κατηγορίες, συνεπικουρούμενοι και από Συνδικαλισταράδες του μετα-βολέματος.
Τυχόν επανεκλογή-επιλογή τους σε καθοριστικές θέσεις Διοίκησης επιπέδου Περιφέρειας ( αφενός προεκλογικά φούμαρα ) αφετέρου, θα είναι νίκη και επιβεβαίωση, πάλι, του πρότερου πανίσχυρου πελατειακού συστήματος, που αλληλοϋποστηρίζεται, προετοιμάζεται χρόνια τώρα, με τη δύναμη της ημετερεοκρατίας, την οσφυοκαμψία, τη διαπλοκή «τα συγκοινωνούντα δοχεία του συστήματος», που έχουν δημιουργήσει στα τόσα χρόνια οι Πάτρωνες, οι Αρχιτέκτονές του και οι εκάστοτε καιροσκόποι, πονηροί… συντηρώντας το σάπιο και διεφθαρμένο σύστημα εξουσίας…
Και με τον Χωροφύλαξ και με τον Αστυφύλαξ δε γίνεται σε Δημοκρατίες και σε χώρους Αγωγής, που προετοιμάζουν τους αυριανούς πολίτες.
Υ.Σ.(1). Επειδή στο κείμενο θίγονται και θέματα Αξιολόγησης-Αυτοαξιολόγησης στην Εκπαίδευση, η αξιολόγηση επιβάλλεται στο ελληνικό σχολείο. Αξιολόγηση, όμως, που προάγει πραγματικά το έργο της σχολικής μονάδας και το έργο του εκπαιδευτικού ( δεν ανακαλύψαμε εμείς την Αμερική ) .
Υ.Σ.(2). Οι 13 Περιφερειακές Διευθύνσεις όπως είναι θεσμοθετημένες, αποτελούν ένα επιπρόσθετο ενδιάμεσο γραφειοκρατικό γρανάζι - Υπουργείου, Διοίκησης.

 
Νικος
23 Μαρ 2015 07:51

Συμφωνώ με τον PanPan και επίσης με το Φάνη.
Η αξιοκρατία δεν είναι αλα καρτ. Την αποδέχεσαι και την εφαρμόζεις γενικευμένα ή αλλιώς τη χρησιμοποιείς για να κοροϊδέψεις και να επιβάλλεις τους δικούς σου.
Η Περιφερειακή Διεύθυνση δεν χρειάζεται κατά τηνν άποψή μου. Απασχολεί (συνολικά για τις 13 Περιφέρειες) καμιά χιλιάδα εκπαιδευτικούς και διοικητικούς που θα μπορούσαν να ενισχύσουν σχολεία και διευθύνσεις εκπαίδευσης.
Ακόμη κι αν συνεχίσει αυτός ο θεσμός, δεν είναι δυνατόν να γίνει Περιφερειακός κάποιος χωρίς τη βασική διοικητική προϋπηρεσία, δηλ. διευθυντής σχολικής μονάδας.
Επειδή το κράτος πρέπει να έχει συνέχεια ανεξαρτήτως κυβερνήσεων, το θεσμικό πλαίσιο που δημιουργεί μια δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση, θεωρείται ως συνέχεια-βελτίωση του υφισταμένου και δημιουργημένου από προηγούμενες. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται το κάθε στέλεχος να είναι κομματικό μέλος ή ψηφοφόρος. Αρκεί να είναι πιστός στο σύνταγμα και τους νόμους και να έχει τα κατάλληλα και απαραίτητα προσόντα.

 
ΠΑΣΟΚ.....
23 Μαρ 2015 09:35

Γιατί υπήρχε περίπτωση το νέο ΠΑΣΟΚ να κάνει κάτι διαφορετικό !!

Όποιος νόμιζε ότι ήρθε η Άνοιξη με το μεταλλαγμένο ΠΑΣΟΚ τότε καλά να πάθει.

Δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα και ποτέ στην Ελλάδα.

Εκτός αν υπάρξει ένας πολιτικός με όραμα ... όπως ο εθνάρχης Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.
Υπέρ του λαού με όραμα και σχέδιο πάντα με κανόνες.

 
Καρκατσέλης
23 Μαρ 2015 12:11

Οι Περιφερειακοί Δ/ντές Εκπαίδευσης έχουν επακριβώς ορισμένα καθήκοντα από το ΦΕΚ 1340/2002 - Φ.353.1/324/105657/Δ1. Δεν είναι δυνατόν εν έτει 2015 να κάνουμε τους ανήξερους. Τόσα χρόνια ο θεσμός υπάρχει και εξυπηρετεί τον περιφερειακό συντονισμό. Είναι δύσκολο τα καθήκοντα αυτά να επιβαρύνουν τις Β/θμιες.
Η ανάγκη ύπαρξης της θέσης λοιπόν στα πλαίσια αποκέντρωσης της εκπαιδευτικής πολιτικής είναι δεδομένη.
Τώρα είναι λάθος του Κουράκη να επιδιώκει τον διορισμό κομματικών στη θέση αυτή καθώς το παράδειγμα που δίνει είναι επιβράβευση των πολιτικών των προηγούμενων κυβερνήσεων που μας έφεραν σ' αυτά τα χάλια.
Μια φρέσκια αριστερή κυβέρνηση θα πρέπει να δώσει το παράδειγμα εφαρμογής των προεκλογικών της εξαγγελιών προς την εκπαιδευτική κοινότητα και να επιλέξει ανθρώπους με τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και μάλιστα αν έχει τα κότσια να προκηρύξει γραπτές εξετάσεις για τη θέση αυτή αλλά και για τις ιεραρχικά χαμηλότερες διατηρώντας τη μοριοδότηση των τυπικών προσόντων και της προϋπηρεσίας.
Οι μεθοδεύσεις Κουράκη αυτή τη στιγμή φέρνουν συνειρμούς μαύρων εποχών.

 
βασιλης χ
23 Μαρ 2015 17:48

ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ

Ο ΚΟΥΡΑΚΗΣ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕ ΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΣΑΤΡΑΠΗ ΆΠΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΖΟΜΕ' ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΚΡΩΝ

 
Α.Δ.
23 Μαρ 2015 19:38

Και εγώ πιστεύω ότι τίποτε δε θα αλλάξει. Κομματικά θα "κριθούν" μετά και οι διευθυντές εκπαίδευσης και οι σχολικοί σύμβουλοι και οι διευθυντές σχολικών μονάδων. Όπως πάντοτε γινόταν άλλωστε...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean