Placeholder

ΒΟΥΛΗ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ: Τέσσερις προϋποθέσεις για την εισαγωγή ξένης γλώσσας στα σχολεία

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, κρίνεται απαραίτητο να προηγηθεί πιλοτική εφαρμογή της διδασκαλίας της προτεινόμενης ξένης γλώσσας
Δημοσίευση: 23/04/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Το υπουργείο Παιδείας εξετάζει με τη δέουσα προσοχή την εισαγωγή ξένων γλωσσών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, πάντα μετά από έλεγχο των προϋποθέσεων εισαγωγής και εφαρμογής τους, τονίζει σε γραπτή απάντηση προς τη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης , και υπογραμμίζει τα εξής:

Ο λεπτομερής σχεδιασμός της μελλοντικής επαναφοράς ή εισαγωγής μιας ξένης γλώσσας στη δημόσια εκπαίδευση οφείλει να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σαφείς προδιαγραφές για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας, συμπεριλαμβανομένου:

Α. Του ορισμού της καλύτερης δυνατής ηλικίας έναρξης της εκμάθησης της Β ξένης γλώσσας,

Β. Τη μελέτη και εκπόνηση των σχετικών Αναλυτικών Προγραμμάτων Προγραμμάτων Σπουδών

Γ. Πρόταση για τα κατάλληλα διδακτικά εγχειρίδια, καθώς και

Δ. Τον ορισμό προϋποθέσεων απασχόλησης των αρμόδιων εκπαιδευτικών.

Εφόσον πληρούνται οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις, τονίζει στην απάντηση ο Αναπληρωτής υπουργός, κρίνεται απαραίτητο να προηγηθεί πιλοτική εφαρμογή της διδασκαλίας της προτεινόμενης ξένης γλώσσας, για να γίνει η κατάλληλη αποτίμηση της πειραματικής εφαρμογής της και να αντιμετωπιστούν ενδεχόμενα προβλήματα.

Την παραπάνω απάντηση έδωσε ο κ. Κουράκης, ύστερα από ερώτηση του Βουλευτή Ν. Νικολόπουλου, σχετικά με τη διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Για να ανοίξετε το έγγραφο της απάντησης πατήστε εδώ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ