Placeholder

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ

Ρύθμιση θεμάτων Ιδιωτικής Εκπαίδευσης-ΤΟ ΦΕΚ

Καταργείται η περσινή απόφαση για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς
Δημοσίευση: 23/04/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με απόφαση που υπέγραψε ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης (πατήστε εδώ για να ανοίξετε το ΦΕΚ)

1. Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συμπληρώνουν το διδακτικό τους ωράριο που προβλέπεται στην υποπαράγραφο Θ.2 του Ν. 4152/2013 (ΦΕΚ Α΄ 107) και με άλλες σχολικές δράσεις, όπως αυτές καθορίζονται κατωτέρω:

α) Κάθε είδους ενισχυτική διδασκαλία, πρόσθετη διδακτική στήριξη, ενίσχυση της γλωσσομάθειας ή άλλη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων, μη προβλεπόμενη από το υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.

β) Διδασκαλία στο πλαίσιο διευρυμένου ωρολογίου προγράμματος των διδασκόμενων γνωστικών αντικειμένων, πέραν των οριζόμενων από το υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα και μέχρι 40 ώρες την εβδομάδα.

γ) Διδασκαλία σε τμήματα μαθητών που προκύπτουν μετά από κατάτμηση τάξεων ή τμημάτων (και όχι σε περισσότερα από τρία επιμέρους τμήματα) για την καλύτερη προετοιμασία των μαθητών στα μαθήματα κα− τευθύνσεων και γενικής παιδείας των τάξεων Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Προϋπόθεση για την κατάτμηση αυτή αποτελεί η σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων.

δ) Διδασκαλία σε τμήματα μαθητών που προκύπτουν μετά από κατάτμηση τάξεων ή τμημάτων κατά επίπεδο γνώσης όλων των διδασκομένων ξένων γλωσσών και της πληροφορικής στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο. Προϋπόθεση για την κατάτμηση αυτή αποτελεί η σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων.

ε) Ανάθεση έργου συντονισμού των εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα και μέχρι δέκα (10) ώρες την εβδομάδα. στ) Ανάθεση σαφώς συγκεκριμένου έργου προετοιμασίας αθλητικών ομάδων, προετοιμασίας και υλοποίησης πολιτιστικών, καλλιτεχνικών κ.λπ. δραστηριοτήτων του σχολείου, ανάθεση σαφώς συγκεκριμένου έργου παραγωγής διαδραστικού−ψηφιακού υλικού για τις ανάγκες του σχολείου (και μέχρι τέσσερις (4) ώρες εβδομαδιαίως), ανάθεση έργου υπευθύνου ψηφιακής τάξης εφόσον καλύπτονται διαδραστικά τα δύο τρίτα των λειτουργούντων τμημάτων στο σχολείο (και μέχρι τέσσερις (4) ώρες εβδομαδιαίως), ανάθεση έργου από τους συντονιστές στο πλαίσιο συντονισμού των εκπαιδευτικών δράσεων του σχολείου (και μέχρι δύο (2) ώρες εβδομαδιαίως), καθώς και ανάθεση έργου στο πλαίσιο λειτουργίας ομίλων μελέτης όπως: μαθηματικών, φυσικών επιστημών, φιλολογικών μαθημάτων, θεάτρου, μουσικής κ.λπ. που λαμβάνουν χώρα στο σχολείο που υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί ή σε άλλο σχολείο του ίδιου ιδιοκτήτη που λειτουργεί στην ίδια πόλη.

ζ) Ανάθεση έργου υπευθύνου ομίλου ή ομίλων και μέχρι έξι (6) ώρες την εβδομάδα.

2. α. Οι ώρες απασχόλησης στις ως άνω δράσεις, εφόσον ανατεθούν, αποτελούν ώρες τακτικής απασχόλησης που υπολογίζονται ως ώρες κανονικής εβδομαδιαίας διδασκαλίας υπολογιζόμενες σε δωδεκάμηνη βάση.

β. Οι συνολικές ώρες παρουσίας του εκπαιδευτικού στο σχολείο, με συνυπολογισμό των ωρών απασχόλησης στις ως άνω δράσεις και με κυλιόμενο ωράριο, δεν επιτρέπεται να υπερβαίνουν τις τριάντα (30) εβδομαδιαίως για εκπαιδευτικούς με πλήρες ωράριο και ανάλογο κλάσμα επί των τριάντα (30), εάν ο εκπαιδευτικός έχει μειωμένο ωράριο.

3. α. Όλες οι παραπάνω, εκτός του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος, εκπαιδευτικές δραστηριότητες, προϋποθέτουν τη σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων, εντάσσονται στο διευρυμένο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου και γνωστοποιούνται στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης το αργότερο μέχρι την έναρξη των μαθημάτων.

β. Όλες οι ανωτέρω αναθέσεις γίνονται με βάση τις σχετικές διατάξεις του Ν. 1566/1985 για ένα σχολικό έτος και δύνανται να ανανεώνονται σύμφωνα με τη διαδικασία που ορίζεται από τα προηγούμενα εδάφια.

Από της δημοσιεύσεως της παρούσης καταργείται η Γ2/78244/20−6−2013 υπουργική απόφαση του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.

Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2015−2016.

 Η ΟΙΕΛΕ
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ
Με τη νέα Υ.Α. που εξέδωσε σήμερα το Υπουργείο Παιδείας οι απαράδεκτες αυτές διατάξεις καταργούνται. Τρεις είναι οι βασικές (και θεμελιώδεις) αλλαγές που επαναφέρουν ουσιαστικά το συνταγματικό χαρακτήρα των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων ως παρόχων δημόσιου αγαθού, αποκαθιστούν την κρατική εποπτεία στην ιδιωτική εκπαίδευση και διασφαλίζουν τη δημοκρατική αυτοτέλειά τους.
1.    Απαιτείται πλέον η σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων τόσο για την κατάτμηση τμημάτων για καλύτερη προετοιμασία σε κάποια μαθήματα,  για διδασκαλία ξένων γλωσσών και πληροφορικής, όσο και για κάθε σχολική δράση εκτός υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος (ενισχυτική διδασκαλία, όμιλοι, προετοιμασία αθλητικών ομάδων, πολιτιστικών δραστηριοτήτων κ.λπ.).
2.    Όλες οι πέραν του υποχρεωτικού ωρολόγιου προγράμματος δραστηριότητες κατατίθενται για έλεγχο στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και εντάσσονται στο διευρυμένο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.
3.    Το πλέον σημαντικό για τις εργασιακές μας σχέσεις. Όλες πλέον οι ώρες  απασχόλησης των εκπαιδευτικών στις παραπάνω δράσεις αποτελούν ώρες τακτικής απασχόλησης, ισοδύναμες με τις άλλες ώρες διδασκαλίας, επομένως συμπεριλαμβάνονται στον υπολογισμό των ωρών του διοριστηρίου και μετρούν για την προϋπηρεσία.

 

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.