Τ. Κουράκης: Στο πολυνομοσχέδιο η κατάργηση της αξιολόγησης

Θέματα όπως η κατάργηση του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης, τα ζητήματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών (μείωση της ποινής, άνοιγμα πινάκων του 2010-2012) και τα ζητήματα ειδικής και προσχολικής αγωγής έχουν ήδη συμπεριληφθεί στο Πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί το επόμενο διάστημα στη Βουλή.
Αυτό ξεκαθάρισε με σημεριν'η δήλωσή του ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης αναφορικά με τις αντιδράσεις σχετικά με τα θέματα που περιλαμβάνονται στο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί τη Δευτέρα στη Βουλή και έχουν χαρακτηριστεί ως «επείγοντα» ενώ κάποια άλλα «παραλήφθηκαν»,
Ο κ. Κουράκης αναφερόμενος στο υπο κάτάθεση Σχέδιο Νόμου τόνισε ότι:
1. Οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις πρέπει να ψηφιστούν μέσα σε συγκεκριμένες προθεσμίες. Ο χαρακτήρας «του επείγοντος» δεν αφορά απλώς επείγοντα ζητήματα της εκπαίδευσης, αφορά επείγοντα θέματα για να μπορέσουν να λειτουργήσουν τα σχολεία και να μην διασαλευθεί η εκπαιδευτική διαδικασία. Ο χαρακτήρας, επομένως, του νομοσχεδίου δεν κάνει διάκριση μεταξύ σημαντικών και μη σημαντικών θεμάτων της εκπαίδευσης.
2. Θέματα όπως η κατάργηση του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης, τα ζητήματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών (μείωση της ποινής, άνοιγμα πινάκων του 2010-2012) και τα ζητήματα ειδικής και προσχολικής αγωγής έχουν ήδη συμπεριληφθεί στο Πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί το επόμενο διάστημα στη Βουλή.
Ο Αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων Τάσος Κουράκης συναντήθηκε σήμερα με το Δ.Σ. της ΔΟΕ με επίκεντρο την κατάθεση ξεχωριστού νομοσχεδίου στη Βουλή με τη διαδικασία του κατεπείγοντος και το οποίο περιλαμβάνει τις νομοθετικές ρυθμίσεις για την άμεση επίλυση επειγόντων θεμάτων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Δεδομένου ότι το νομοσχέδιο θα εισαχθεί στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής την ερχόμενη Δευτέρα 4/5, υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος ώστε η Ομοσπονδία να εξετάσει το σύνολο των νομοθετικών ρυθμίσεων.
Ο Αναπληρωτής υπουργός κάλεσε την Ομοσπονδία, εντός του περιορισμένου αυτού διαστήματος, να καταθέσει τις προτάσεις της ώστε να τοποθετηθεί κατά την διαδικασία ακρόασης των αρμοδίων φορέων.
Τέλος, υπήρξε δέσμευση πως θα σταλεί στη ΔΟΕ το σύνολο των δρομολογούμενων νομοθετικών ρυθμίσεων που αφορά τα θέματα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Νίκος Φίλης στη Σύνοδο Πρυτάνεων: Αυτό είναι το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ για τα Πανεπιστήμια
- Το Σχέδιο Δράσης του υπ. Παιδείας για το 2023
- Μήνυμα της υπ.Παιδείας και Θρησκευμάτων Ν. Κεραμέως για την 25η Μαρτίου
- Σκέψεις πάνω στα Μητρώα Γνωστικών Αντικειμένων και Εσωτερικών και Εξωτερικών Εκλεκτόρων στα Α.Ε.Ι. καθώς και στον τρόπο...
- Επιστολή ΠΟΣΔΕΠ στον πρωθυπουργό για το μισθολόγιο των πανεπιστημιακών
- Σύνοδος Πρυτάνεων: Με την παρουσία της ηγεσίας του υπ. παιδείας και τομεαρχών Παιδείας κομμάτων ολοκληρώνονται ο τετρ...
- Βιομηχανικά Διδακτορικά: Η απόφαση
- Η «Σχεδία» στο Πάντειον Πανεπιστήμιο
- Συναυλία – αφιέρωμα στη μνήμη των θυμάτων από την τραγωδία στα Τέμπη: «Πάρε με όταν φτάσεις…»
- Το Πανεπιστήμιο Κρήτης επιακέφθηκαν ο Κ. Γαβρόγλου και ο Κ. Φωτάκης
Σχόλια (1)
Η κατάργηση του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης αν καταλαβαίνω καλά, σημαίνει συνέχιση της αξιολόγησης με διαφορετικό πλαίσιο;
Δηλαδή θα υπάρξουν ψηφισμένοι αξιολογητές (οι διευθυντές) και κάποιοι ίσως που σεν είναι ψηφισμένοι;
Εδώ ταιριάζει η λαϊκή ρήση: "Άλλη μούδειξες, και... άλλη μούμπ....