Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Το Σχέδιο Νόμου «Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» όπως κατατέθηκε απόψε στη Βουλή

Επιλογή Στελεχών Εκπαίδευσης, Εξεταστικό, Πειραματικά , αιώνιους φοιτητές
Δημοσίευση: 30/04/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Κατατέθηκε απόψε στη Βουλή, προς ψήφιση, το Σχέδιο Νόμου «Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση» το οποίο αρχικά είχε κατατεθεί με τη μορφή τροπολογιών σε σχέδιο νόμου για τον αθλητισμό.

Το Σχέδιο Νόμου αποτελείται από 33 άρθρα

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το Σχέδιο Νόμου

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την Αιτιολογική Εκθεση

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την Εκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την έκθεση αξιολόγηση συνεπειών του Σχεδίου Νόμου

Τη Δευτέρα θα ξεκινήσει στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλή , επί του Σχεδίου Νόμου και για την επόμενη ημέρα Τρίτη θα κληθούν φορείς, όπω ςΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΙΕΠ κλπ, να διατυπώσουν τις απόψεις τους . Η συζήτηση και η ψήφιση στην ολομέλεια  θα γίνει την Παρασκευή 8 Μαίου.

Σχόλια (25)

 
sxolia
01 Μάιος 2015 12:07

Ο νόμος για την επιλογή στελεχών δεν έχει καμία λογική, παρά ενδεχομένως να τιμωρήσει κάποιους που έχουν ιδιαίτερα προσόντα. Και όσο για την θέληση του συλλόγου διδασκόντων ένα παράδειγμα (τραβηγμένο αλλά όχι απίθανο) αποδεικνύει του λόγου το αληθές
Γυμνάσιο με 15 άτομα σύλλογο σε επαρχιακό σχολείο (κωμόπολη κοντά σε πρωτεύουσα του νομού) με υποψήφιους δ/ντες:
Καθηγήτρια Αγγλικών (Α). Με 19+ χρόνια υπηρεσίας με μόνιμο τόπο κατοικίας την κωμόπολη αυτή και 1 χρόνο απόσπαση στο σχολείο αυτό την τελευταία 5ετία, η καθηγήτρια αυτή έχει 3 παιδία τα για τα οποία έχει πάρει άδεια για επαπειλούμενη εγκυμοσύνη και για το 3ο παιδί 3 μήνες σε άλλο σχολικό έτος περάν των 2*3 (επαπειλούμενη + λοχεία + ανατροφή τέκνου). Στο σχολείο αυτό υπηρετεί ένα ζευγάρι που έχει παντρέψει (κουμπάροι της ) και μία πολύ στενή φίλη της. Έχει πιστοποίηση Α επιπέδου με επιμορφωτή τον Β.
Καθηγητής (Β) ΠΕ 19. Με 12 χρόνια εκπαιδευτική προϋπηρεσία αλλά τα 4 τα έχει κάνει αποσπασμένος στην Διεύθυνση ως υπεύθυνος μηχανογράφησης και γραμματέας του ΠΥΣΔΕ. Στο ίδιο σχολείο υπηρετεί και η γυναίκα του. Έχει Διδακτορικό σε Αγγλικό πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό (από Ελληνικό πανεπιστήμιο) επιμορφωτής Β’ και Α’ Επιπέδου και επιμόρφωση στην Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων στο ΕΚΔΔΑ ( πιστοποιητικό Διοικητικής Επάρκειας)
Αποτελέσματα ψηφοφορίας Β 10 ψήφοι Α 3 ψήφοι ( ο Β και η γυναίκα του δεν μετέχουν στην ψηφοφορία)
Μόρια
Α : 14,27 (2.76 ψήφους + 11 υπηρεσία + 0.5 Α επίπεδο )
Β: 13.23 ( 9,23 από ψήφους + 4 Διδακτορικό 0 από Μεταπτυχιακό 0 από άριστη γνώση αγγλικής αφού ή θα βάλει το διδακτορικό σαν διδακτορικό ή θα το βάλει σαν άριστη γνώση αγγλικής 0 από υπολογιστές αφού σαν ΠΕ19 δεν παίρνει Α επίπεδο και δεν μοριοδοτείται το Β και δεν παίρνει καθόλου μόρια από προϋπηρεσία αφού έχει μόνο 12 χρόνια διδακτικά.
Πανηγυρικά Διευθύντρια η Α
Να το δούμε λίγο καλύτερα
Είναι η θέληση του συλλόγου ; όχι. Αφού μόνο 3 στους 15 την ήθελαν ( κουμπάροι ή φίλοι (ενδεχομένως κομματικοί ) της).
Έχει προσφέρει περισσότερα χρόνια στην εκπαίδευση ; όχι. 13 παρά κάτι χρόνια στην τάξη αφού 6 + μήνες ήταν σπίτι της και 1 χρόνο αναστάτωσε την υπηρεσία για να πάρει την δικαιούμενη από αυτήν άδεια. Ο Β είχε 8 χρόνια (λιγότερα στην τάξη ) αλλά και αλλά 4 πρόσφερε από διαφορετικό πόστο ενδεχομένως, που είχε περισσότερο σχέση με την διοίκηση, στην εκπαίδευση.
Με περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες ; όχι. Υπολογιστές θεωρητικά της έμαθε ο Β που δεν πήρε καθόλου μόρια και μόνο την επιστήμη της ( Αγγλικά) ο Β 3 πτυχία γνώση ξένης γλώσσας που δεν μοριοδοτείται, δεξιότητες στην διδακτική διαδικασία, αλλά και εμπειρία στην διοίκηση αφού ήταν 2 χρόνια γραμματέας του ΠΥΣΔΕ.

Για την ιστορία να κάνουμε ένα πρόχειρο υπολογισμό για τα αντικειμενικά μόρια από τον 3848 Και στους 2 δεν υπολογίζεται ξένη γλώσσα αφού για την Α είναι προσόν διορισμού ενώ στον Β δεν υπολογίζεται αφού χρησιμοποιεί το Διδακτορικό. Αποτελέσματα Β :14 Α: 7 Τα αποτελέσματα αυτά δεν αλλάζουν σε καμία συνέντευξη.
Τα σχόλια δικά σας

 
Υπεύθυνοι Δομών α/θμιας και β/θμιας
01 Μάιος 2015 13:03

Σύμφωνα με τον νόμο διδακτική υπηρεσία, λογίζεται: α) η άσκηση διδακτικού έργου σε μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης β) οι άδειες κύησης, λοχείας, ανατροφής τέκνου, γ) η θητεία σχολικού συμβούλου, δ) η θητεία σε Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.).
Η θητεία των Υπευθύνων των άλλων Δομών (Σχολικές Δραστηριότητες, Ε.Κ.Φ.Ε., ΚΕ.ΣΥ.Π., Συμβουλευτικοί Σταθμοί Νέων, ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ), γιατί να μην υπολογίζεται ως διδακτική ενώ σαφέστατα στις προκηρύξεις αυτών των θέσεων ευθύνης σε κάθε περίπτωση, αναφέρεται ως τέτοια.
Τίθεται θέμα επιλεκτικής αναφοράς (;) και η παράλειψη εγείρει ζητήματα κενού στο νόμο.

 
Aπορια
01 Μάιος 2015 14:20

Τι ακριβώς σημαίνει διδακτική εμπειρία? Όπως το καταλαβαίνω εγώ, σημαίνει ότι ο υποψήφιος πρέπει να έχει διδάξει σε τάξη, 10 η 12 η 8 η όσα χρόνια κατά περίπτωση. Υπάρχουν Διευθυντές Εκπαίδευσης σήμερα, που έχουν λίγη η καθόλου διδακτική εμπειρία σε τάξη ( αλήθεια είναι αυτό). Έχουν βέβαια κάποια οργανική θέση σε ένα σχολείο, και από εκεί έκαναν καριέρα, αφού είχαν αποσπασθεί στο Γραφείο Διεύθυνσης, μετά και σιγά σιγά έγιναν Αιρετοί, και μετά μέσω διαφόρων "διαδικασιών" έγιναν και Διευθυντές Εκπαίδευσης, και εκεί είναι σήμερα. Αυτοί οι άνθρωποι με το νομοσχέδιο, έχουν δικαίωμα να βάλουν υποψηφιότητα για Διευθυντές Εκπαίδευσης, αφού δεν έχουν διδάξει ( αληθινά), ούτε μια ώρα σε τάξη? Εγώ λέω ΟΧΙ αλλά, αν μπορεί κάποιος να απαντήσει ....ευχαριστώ εκ των προτέρων. Υπάρχει τρόπος όπου ένας τέτοιος άνθρωπος θα μπορούσε να δηλώσει διδακτική εμπειρία με κάποιον άλλο τρόπο? Το ρωτά γιατί πολλά μπορούν να γίνουν με το μαγείρεμα προϋπηρεσίας κλπ κλπ, για όλους τους υποψήφιους, ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι θα είναι υπεύθυνοι για την συλλογή μορίων ....κλπ.

 
Νώντας
01 Μάιος 2015 15:52

Γιατί γκρινιάζετε βρε χρονιάρα μέρα; Δεν πάτε να πιάστε το Μαη λέω εγώ;

 
Υπεύθυνοι ΚΕΣΥΠ και Γρα.ΣΕΠ
01 Μάιος 2015 16:57

Στο νομοσχέδιο με τίτλο επείγοντα μέτρα για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο Άρθρο 17 παράγραφος 7 ως διδακτική υπηρεσία, λογίζεται: α) η άσκηση διδακτικού έργου σε μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης β) οι άδειες κύησης, λοχείας, ανατροφής τέκνου, γ) η θητεία σχολικού συμβούλου, δ) η θητεία σε Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.).
Απαιτείται να γίνει διόρθωση ώστε να λογίζεται ως διδακτική και η θητεία σε ΓΡΑΣΕΠ και υπευθύνων ΣΕΠ σε ΚΕΣΥΠ καθ΄ όσον σαφώς οριζόταν αυτή στις υπουργικές αποφάσεις για την προκήρυξη των θέσεων.

Σχετικά:
Α. ΦΕΚ 2316/τ.Β/2012 – αφορά στον χαρακτηρισμό ως διδακτικής της υπηρεσίας των υπευθύνων ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ - στη σελ΄. 38345
(Καθορισμός των οργάνων, των κριτηρίων και της διαδικασίας επιλογής και τοποθέτησης των Υπευθύνων Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σ.Ε.Π.) στα Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.) καθώς και των καθηκόντων και αρμοδιοτήτων τους)

Β. Υ.Α. Αριθ. Πρωτ.: 143399/Γ7/06-11-2008 – αφορά στον χαρακτηρισμό ως διδακτικής της υπηρεσίας των υπευθύνων ΓΡΑΣΕΠ - στη σελ΄. 14
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη στελέχωση των Γραφείων
Σχολικού Επαγγελµατικού Προσανατολισµού (ΓΡΑΣΕΠ) και των Κέντρων
Συµβουλευτικής και Προσανατολισµού (ΚΕΣΥΠ)

 
Κώστας
01 Μάιος 2015 18:10

"7. Όπου στις διατάξεις του παρόντος άρθρου προβλέπεται εκπαιδευτική υπηρεσία, υπολογίζεται η προϋπηρεσία τόσο στη δημόσια όσο και στην ιδιωτική εκπαίδευση, καθώς και η προϋπηρεσία των υποψηφίων ως προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων με αναγωγή στο υποχρεωτικό εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας."

Συνεπώς η υπηρεσία ως αναπληρωτής ή ωρομίσθιος λογίζεται εκπαιδευτική κι όχι διδακτική. Δεν ξεκαθαρίζεται αν μετρούν τα φροντιστήρια και η διοικητική υπηρεσία.

Η απαράδεκτη αύξηση των προαπαιτούμενων ετών από 8 σε 10 χρόνια, δείχνει από τη μία ότι πάλι θέλουν να βολέψουν κάποιους δικούς τους με το έκτρωμα της "εκπαιδευτικής" υπηρεσίας κι από την άλλη ότι δε θέλουν κανένας νέος με κανέναν τρόπο να γίνει διευθυντής, εκτός αν δεν υπάρχει μεγαλύτερος στο σχολείο.

Η αριστερά της προόδου χωρίς τους νέους...

 
aa
01 Μάιος 2015 19:23

Ο/Η sxolia το είπε όλα.
Ο 3848 δεν μπορούσε να ανατρέψει την αριστεία ούτε βέβαια τα ΠΥΣΔΕ είχανε τέτοιους στόχους. Σε μικρές διαφορές γίνονταν διάφορα αλλά σε καμιά περίπτωση στη αριστεία.

ΕΤΟΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ κάνει ακριβώς αυτό, χτυπαει με πολλαπλούς τρόπους την αριστεία, περνάει δε μηνύματα της δικτατορίας των μετρίων, να μη πω κάτι άλλο και παρεξηγηθώ.

ΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΜΑΣ ΑΠΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Και σαν αντιπολίτευση δεν άφησαν τίποτα όρθιο αλλά και σαν κυβέρνηση ουέ και αλίμονο.

Δεν γίνομαι επ ουδενί δικηγόρος των προηγούμενων, αλλά ετούτο μας πάει στην Αλβανία του Χότζα, το αντιλήφθηκαν ευτυχώς οι Ευρωπαίοι, αλλά μέχρι να τους αποκαλύψουν στο λαό, ο λαός θα παραμένει εγκλωβισμένος στην προπαγάνδα τους. Και θα προλάβουν δυστυχώς να νομοθετήσουν;;

 
ANΤΩΝΗΣ Κ.
01 Μάιος 2015 22:08

10 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ .Κάτι δηλαδή σαν τους στρατιωτικούς '(μόνο στον μισθό και τα προνόμια δεν θα τους φθάσουμε ποτέ) όσο περισσότερα χρόνια τόσο και αυτονόητα αυξημένα τα ΄΄προσόντα΄΄ βάση κανονισμού. Επιτέλους πρέπει να μας προσβάλει τους περισσότερους αυτήν η εμπάθεια με τα χρόνια των νεότερων που δεν είναι ικανοί για στελέχη ενώ κάποιοι με πολλά χρόνια είναι. Αλώστε η σημερινή πραγματικότητα με τα χάλιακ'αποιων από τα εκλεγμένα στελέχη υποδιευθυντών και διευθυντών(με 10,15,20+ χρόνια) σας διαψεύδει. Και τέλος δεν μπορεί να ισχυρίζεσαι ότι έχεις πλεονέκτημα έναντι ενός νεότερου (έχεις έτσι και αλλιώς μισθολογικό) για την επιλογή διευθυντή μόνο λόγο των περισσότερων ετών που έχεις στο σχολείο και μη λαμβάνοντας υπ όψιν τις άλλες παραμέτρους.(ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί τα χρόνια τα χρησιμοποιείται σαν ασπίδα προστασίας και επιστημονικής επιβίωσης στο χώρο του σχολείου).ΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΚΙΜΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ. ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΘΕΣΗ.

 
ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ
01 Μάιος 2015 22:28

Η προυπηρεσία που απαιτείται για διευθυντής σχολείου είναι επιεικώς ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ.
Δηλαδή δεν έφταναν 8 χρόνια εκπαιδευτικής και 5 χρόνια διδακτικής.
Όλοι οι νέοι συνάδελφοι στα τάρταρα και μοριοδότηση και πριμοδότηση στους παλιούς.
Κρίμα για τον ΣΥΡΙΖΑ.

 
ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
01 Μάιος 2015 22:54

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΤΕ 1 ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ.
ΑΥΤΟΣ Ο ΑΔΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΗΝ ΕΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΙΘΥΝΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ.
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΤΕΡΡΟΥΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΛΑΔΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ.
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΗΘΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΓΕΙΡΡΕΤΑΙ.
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΕ1 ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ.
ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΣΥΝΤ/ΧΟΣ ΕΚΠ/ΚΟΣ ΚΛΑΔΟΥ ΤΕ1
ΠΡΩΗΝ ΥΠΔΝΤΗΣ 8ΟΥ ΣΕΚ ΑΘΗΝΑΣ

 
Κώστας
02 Μάιος 2015 10:33

Οι υπηρετούντες στα ΓΡΑΣΕΠ σύμφωνα με τη προκήρυξη έκαναν μάθημα, είχαν μείωση ωρών διδασκαλίας γιατί ήταν επιφορτισμένοι με διάφορες άλλες δραστηριότητες.
Ας μας πείτε τότε γιατί στούς Διευθυντές σχολικών μονάδων που κάνουν λιγότερες ώρες μάθημα, λογίζεται διδακτική προϋπηρεσία.
Δεν είναι σωστό να τρέξουν στα δικαστήρια για να αποδείξουν ότι το έργο τους ήταν διδακτικό.
Αλλοίμονο !!!!!!!!

 
geo@νεοκοπους
02 Μάιος 2015 10:48

Καθιστε λιγο αγαπητοι μου νεοκοποι υποψηφιοι διευθυντες, μην βιαζεστε απο τα δυο χρονια υπηρεσιας και απο τα πεντε, ακομα και απο τα δεκα, να γινετε διευθυντες. Πρωτα πρωτα, ακομα εχετε την ορεξη και τον ενθουσιασμο της ηλικιας, την υπομονη με τους μαθητες σας, τη δημιουργικοτητα και το εγγυς της ηλικιας με τα παιδια. Την ουσιαστικη ενασχοληση με τις Νεες Τεχνολογιες και την Καινοτομια. Αυτα, ειναι αληθινα προσοντα και προικα ενος εκπαιδευτικου, για να μπορεσει να ανταπεξελθει καθημερινα στην ταξη. Ο πενηνταρης και ο εξηνταρης, μονο με την εμπειρια τους μπορουν πλεον να σταθουν στην ταξη, αντιθετα με εσας που εχετε ολο το "πακετο". Αντιθετα, ακομα και ο μεσηλικος εκπαιδευτικος που δεν εχει κανει εξειδικευμενες σπουδες, εχει την εμπειρια, τις παραστασεις, τον τροπο να πλησιαζει μαθητες και γονεις, με μια προσεγγιση "στρογγυλεμενη", χωρις ενταση, αψαδα, με τον τροπο που ηδη εχει πλησιασει τα δικα του παιδια, τα οποια ειναι ηδη εφηβοι ή μεγαλυτεροι. Και αν εχετε ιδεες για το σχολειο σας, μιληστε με το διευθυντη σας, τους συναδελφους σας, στο συλλογο διδασκοντων, παρτε πρωτοβουλιες, ψηθειτε, τριφτειτε, αναδειχτειτε, καινοτομειστε, μαλωστε (για να το μετανιωσετε καποια στιγμη και να σκεφτειτε οτι δεν οδηγει πουθενα), εμπιστευτειτε, συνεργαστειτε, και μεσα απο αυτην τη διαδικασια, σκεφτειτε καποια στιγμη οτι, ναι, θα μπορουσατε τωρα να αναλαβετε περισσοτερες ευθυνες, μεσα απο μια θεση στελεχους ευθυνης.
Μην βιαζεστε αγαπητοι μου.

 
Ιωάννα
02 Μάιος 2015 11:21

Έχω υπηρετήσει ως υπεύθυνη στο ΓΡΑΣΥ (ΓΡΑΣΕΠ) του σχολείου μου. Ακολουθώντας τη προκήρυξη της τοποθέτησής μου, ήμουνα στο σχολείο μου όλες τις ώρες λειτουργίας του, έκανα 12 ώρες μάθημα και τις υπόλοιπες ώρες λειτουργίας του σχολείου, φρόντιζα για την αναβάθμιση της σχολικής μονάδας, με διάφορους τρόπους.
Σύμφωνα με τη προκήρυξη η υπηρεσία μου στο ΓΡΑΣΥ (ΓΡΑΣΕΠ) λογίζεται ως διδακτική. Δεν είναι δυνατό σύμφωνα, με το νόμο, το τωρινό νομοσχέδιο να αλλάξει το προγενέστερο σύμφωνα με το οποίο τοποθετηθήκαμε.
Δε βρίσκω λογικό να μας αναγκάσει το νομοσχέδιο όλους εμάς που υπηρετήσαμε στις καινοτόμες δράσεις, να οργανωθούμε και να καταφύγουμε στα δικαστήρια, για να διεκδικήσουμε το αυτονόητο.
Γιατί τόση βιασύνη από το υπουργείο, χωρίς κανένα διάλογο, παρότι είχε υποσχεθεί το αντίθετο.
Η μόνη λογική πρόταση για μένα είναι η παράταση ενός έτους, και να γίνουν όλες οι κρίσεις με τη σειρά και όχι οι κατώτεροι να κρίνουν τους ανωτέρους τους.
Το ΦΕΚ της προκήρυξης είναι : Αρ. Φύλλου 2284 / 10 Νοεμβρίου 2008
οι σχετικές παραγράφοι αναφέρουν:
"• Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα ΚΕΣΥΠ ακολουθούν το ωράριο εργασίας των διοικητικών υπηρεσιών του ΥΠΕΠΘ..
• Οι εκπαιδευτικοί υπεύθυνοι των ΓΡΑΣΕΠ καλύπτουν το μισό διδακτικό τους ωράριο, φροντίζοντας για τη λειτουργία του Γραφείου ΣΕΠ και συμπληρώνουν το υπόλοιπο στη σχολική μονάδα του ΓΡΑΣΕΠ"

Αλλοίμονο εάν χρειαστεί να κατατρέξουμε στη δικαιοσύνη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
mihalis
02 Μάιος 2015 13:34

Μπράβο συνάδελφοι με τα πολλά τυπικά προσόντα……. Δεν έχετε προλάβει να διανύσετε ούτε το 1/3 της υπηρεσιακής ζωής ενός εκπαιδευτικού και διαμαρτύρεστε που δεν σας δίνει το δικαίωμα ο νόμος να αναλάβετε διευθυντές.!!!
Να βάλουμε όριο τα 7 χρόνια ώστε κάποιος που με το που μονιμοποιήθηκε και έλαβε και μια εκπαιδευτική αδειούλα να κάνει το μεταπτυχιακό του στο έργο του Παπαδιαμάντη ή στις φορεσιές της Νάξου επιστρέφοντας να ασκήσει διοίκηση ως ειδικός και αυξημένων προσόντων.

 
Konstantinos
02 Μάιος 2015 19:24

Τέτοιο μίσος για τους νυν διευθυντές δεν έχω ξαναδεί.
Περιμένω να δω πολλές μάχες στα σχολεία από τον Σεπτέμβρη.
Φανταστείτε αυτός που δεν θα εκλεγεί για λίγο.....θα κάνει τον εκλεγμένο.
Κρίμα που ψήφισα Σύρισα. Έτσι κι αλλιώς δεν είδαμε τίποτα καλό σε κανένα άλλο τομέα.

 
ΧΡΗΣΤΟΣ
02 Μάιος 2015 22:01

Πολλά σχόλια για τον Νέο Νόμο Επιλογής Στελεχών.Ότι δίνεται λόγος στο σύλλογο διδασκόντων είναι σωστό , όμως έχουμε την κουλτούρα ο σύλλογος να αξιολογήσει αντικειμενικά για να μπορέσει το σχολείο να λειτουργήσει μετά χωρίς προβλήματα; Ας μου επιτραπεί να προβλέψω , πως θα επικρατήσουν , οι ειδικότητες , οι παραταξιακές λογικές , με θύμα τους μαθητές γιατί είναι σίγουρο πως θα δημιουργηθούν προβλήματα και εντάσεις. Το πιό σωστό είναι να γίνει η ψηφοφορία φανερή αφού διαβαστεί το βιογραφικό του κάθε υποψήφιου , έτσι η ψήφος θα είναι και αιτιολογημένη και αποδεκτή από τους υποψήφιους Δ/ντές. Επίσης θα πρέπει να αφαιρεθεί από το σχέδιο του νόμου το απαιτούμενο του 20% των ψήφων αφού έτσι και αλλιώς τα μόρια είναι αναλογικά και θα αποτιμηθεί η βούληση του συλλόγου πιο αντικειμενικά. Να θυμήσω πως οι πίνακες στις περισσότερες Διευθύνσεις εξαντλήθηκαν και για να μην υπάρχει το αίσθημα της αδικίας μεταξύ των ενδιαφερομένων, δεδομένου ότι σε ένα σχολείο μπορεί να υπάρχουν 5 αξιόλογοι υποψήφιοι και σε άλλο να μην ενδιαφέρεται κανείς, θα πρέπει οι 2 επιλογές να γίνουν 5 από τις οποίες οι 2 όπως είναι διατυπωμένο στην περίπτωση α) και οι 3 χωρίς κανένα περιορισμό, όπου επιθυμεί ο υποψήφιος και ας το κρίνει ο σύλλογος του Σχολείου με την ψήφο του αναλογικά.

 
Γεώργιος Κομπορόζος
03 Μάιος 2015 08:56

2 σχόλια για το νέο σχέδιο νόμου (σελίδα 32):
1) Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών 1 έτους δεν προσμετράται: Απλά θεϊκό! δεν ξέρω ποιος το σκέφτηκε - ποιος το εισηγήθηκε, αλλά μπράβο του.

2) και το απόλυτα τρελό: Οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ19 -20 δεν λαμβάνουν μοριοδότηση για πιστοποιημένη επιμόρφωση ΤΠΕ. Δεν πειράζει που έχουν πτυχίο πληροφορικής. Δεν πειράζει που ΔΙΔΑΞΑΝ στα αντίστοιχα σεμινάρια. Μόριο δεν παίρνουν!

Θα ήθελα κάπου να διαβάσω έναν απλό αντίλογο που να εξηγεί τους λόγους για αυτά τα 2 θέματα.

Από σύμπτωση, ο γράφων είναι πτυχιούχος Πληροφορικής , έχει διδάξει σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης Πληροφορική και σε σεμινάρια επιμόρφωσης ΤΠΕ και έχει την ατυχία να είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (ναι σωστά το μαντέψατε! ) διάρκειας 1 έτους με υποτροφία του ΙΚΥ!

 
ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ
03 Μάιος 2015 11:39

Διάβασα ανεξάντλητα και μεθοδικά, έδωσα εξετάσεις για τη συμμετοχή μου σε Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ελληνικού Κρατικού Πανεπιστημίου και πέτυχα την εισαγωγή μου. Παρακολούθησα επισταμένως και ανελλιπώς ολόκληρο το πρόγραμμα μαθημάτων των 2 Εξαμήνων, αφιέρωσα τεράστιο χρόνο και προσπάθεια, παρουσίασα δεκάδες εργασίες και έδωσα τις ανάλογες εξετάσεις....Στη συνέχεια για ένα ακόμη ολόκληρο έτος ασχολήθηκα με την Μεταπτυχιακή Εργασία Ειδίκευσης, με θέμα μάλιστα απόλυτα συναφές με την ειδικότητά μου (ΠΕ70) και ολοκλήρωσα με την παρουσίαση ενώπιον επιτροπής....Κατόπιν ακολούθησε η Αναγνώριση της Συνάφειας του Μεταπτυχιακού μου με την αντίστοιχη ειδικότητά μου...Πλήρωσα μάλιστα ένα πολύ σεβαστό ποσό ως δίδακτρα σε κρατικό επισημαίνω και πάλι Πανεπιστήμιο και ταλαιπωρούμουν 3 φορές την εβδομάδα, 250 χιλιόμετρα απόσταση κάθε φορά, για τις παρακολουθήσεις !!! Δεν απασχόλησα για το παραμικρό την υπηρεσία μου και δεν πήρα ούτε μία ημέρα άδεια για διευκόλυνση του Μεταπτυχιακού!!! Συνεχίζω να είμαι καθηλωμένος μισθολογικά μετά απο 7 χρόνια προϋπηρεσίας(778 ευρώ), χωρίς να έχω καμία πρόσθετη απολαβή για το Μεταπτυχιακό!!!! Μετά απο όλα αυτά έρχεται και η ταφόπλακα "Μεταπτυχιακό ενός έτους δε μοριοδοτείται"!!!! ΑΙΣΧΟΣ, ΝΤΡΟΠΗ και ΑΗΔΙΑ για τους εμπνευστές της εξαθλίωσης και της διάλυσης της Εκπαίδευσης και των Εκπαιδευτικών...Να είστε σίγουροι πως η σκεπτόμενη Ελληνική κοινωνία θα αντιδράσει δυναμικά στις τρισάθλιες μεθοδεύσεις της "προοδευτικής" κυβέρνησης!!!!

 
mihalis b
03 Μάιος 2015 12:24

Έχεις απόλυτο δίκιο για τις 2 παρατηρήσεις σου ..... αλλά δεν είναι μόνο αυτά τα περίεργα.
• Δεν μοριοδοτούν Επιμόρφωση , Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Κατάρτιση , Εισηγήσεις … κλπ
• Δεν μοριοδοτούν θέσεις ευθύνης ( διευθυντές ΔΙΕΚ)
• Δεν μοριοδοτούν επιλεκτικά μόνο τους Αναπληρωματικούς Αιρετούς αφού απαιτούν 5 αντί 4 συνεδριάσεις ανά έτος ενώ στηρίζουν τους Τακτικούς.
Θα έπρεπε ως εκπαιδευτικοί να απαιτήσουμε ένα και μόνο πράγμα … ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ & ΔΙΚΑΙΑ ΟΛΑ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ.

 
fifikaramisi
03 Μάιος 2015 14:01

Όλοι οι κάτοχοι master εξωτερικού στην άκρη! Περνάνε πρώτοι οι κατέχοντες τίτλου διδασκαλείου!!! Άραγε ως τώρα θεωρούνταν μεταπτυχιακός τίτλος και δεν το ξέραμε? Και... τα δυο χρόνια του διδασκαλείου ποσοτικά αλλά και ποιοτικά υπερτερούν του ενός έτους μεταπτυχιακού? Και μάλιστα αυτού που αποκτήθηκε σε χώρα του εξωτερικού και όχι μέσω διαδικτύου? Ελλάς το μεγαλείο σου! Η ανοησία του σκεπτικού με ξεπερνάει!

 
Ηλίας Π.
03 Μάιος 2015 14:24

Ποιο είναι ποιο δίκαιο; Να έχεις τρία χρόνια προυπηρεσίας και να σε βολεύουν σε θεσεις προϊστάμενου εκπ/κών θεμάτων, υπεύθυνου Σχολικών δραστηριοτήτων κλπ ή να παλεύεις στην τάξη 15, 20, 25 χρόνια και στη συνέχεια να επιθυμείς να προσφέρεις στην εκπαίδευση και από το θέση του Διευθυντή; Αν δεν μετράει η προυπηρεσία τι να μετράει;;; Οι γνωριμίες και το συνδικαλιστικό πάρε-δώσε;

 
Manvas
03 Μάιος 2015 18:26

Τα προσόντα που έπρεπε να μετράνε είναι
1. Αν δεν έχεις κάνει υποδιευθυντής να μη γίνεσαι δντης
2. Μεταπτυχιακό σε εκπαιδευτικά και διοικητικά θέματα...δεν καταλαβαίνω γιατί να προσμετρώνται 2α πτυχία και μεταπτυχιακά στην "Προσπάθεια για ανασυγκρότηση του Βυζαντίου!!!" ή "Αμπελουργικές ΜΕθόδοι τον 21ο αιώνα"!!! δεν το καταλαβαίνω.....

 
aa
03 Μάιος 2015 22:44

Κουβεντιάστε μέρες εβδομάδες μήνες, θα ξεχάσετε όσα ξέρετε με ετούτους που κυβερνούν.

Κάντε μια έρευνα σε ολόκληρη την Ευρώπη και την Αφρική ακόμα και αν βρείτε κάτι τέτοιο να με κρεμάσετε στο Σύνταγμα. Διαβάστε το Μάρξ και αν βρείτε κάπου να αντιστρατεύεται την αριστεία να με ξανακρεμάσετε.

 
Κακλαμάνης Θωμάς
04 Μάιος 2015 17:51

Μια μικρή παρατήρηση αν μου επιτρέπετε. Η θητεία των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων σε αντίθεση με του αποσπασμένους στα κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σύμφωνα με το νομοσχέδιο δεν υπολογίζεται ως διδακτική έτσι ώστε να μοριοδοτείται. Στην προκήρυξη των θέσεων αυτών πριν 3 χρόνια (ΦΕΚ 2314/2012 - Αριθμ.92998/Γ7, Αρ.Πρωτ.92998/Γ7/10-08-2012/ΥΠΑΙΘΠΑ). Συγκεκριμένα αναφέρονταν «Η υπηρεσία των Υπευθύνων προσμετρείται ως διοικητική και καθοδηγητική εμπειρία για την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 3848/2010 για την επιλογή στελεχών της εκπαίδευσης καθώς και ως διδακτική.» Να είστε όλοι καλά και καλή δύναμη.

 
αν κατάλαβα καλά....
04 Μάιος 2015 18:33

Το διδασκαλείο δίνει δύο μόρια αλλά επειδή δε λογίζεται ως διδακτική υπηρεσία σου αφαιρεί και άλλα δύο μόρια!
Το διετές μεταπτυχιακό σου δίνει τρία μόρια αλλά αν χρειάστηκες διετή εκπαιδευτική άδεια για να το πάρεις σου αφαιρούνται δύο μόρια από τη διδακτική υπηρεσία!!!
Κάνω λάθος;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.