Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Τρία σχολεία θα επιλέγουν οι υποψήφιοι Διευθυντές. Μοριοδότηση: Μονοετές Μεταπτυχιακό 2,5 μονάδες και Διδακτορικό 4 μονάδες

Τις αλλαγές ανακοίνωσε στη Βουλή ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας
Δημοσίευση: 08/05/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σύμφωνα με τις νομοτεχνικές βελτιώσεις επί του Σχεδίου Νόμου «Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια εκπαίδευση», που παρουσίασε σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής, ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης:

A. Αυξάνεται ο αριθμός των σχολικών μονάδων στις οποίες μπορεί να υποβάλει ο εκπαιδευτικός υποψηφιότητα για τη θέση του Διευθυντή από 2 σε 3.

B. Από τις 3 σχολικές μονάδες:

  1. Η μία σχολική μονάδα θα είναι είτε όπου κατέχουν οργανική θέση, είτε σε μία από τις σχολικές μονάδες που υπηρέτησαν την τελευταία πενταετία, ως στελέχη ή ως εκπαιδευτικοί για τουλάχιστον οκτώ ώρες την εβδομάδα.
  2. Η δεύτερη σχολική μονάδα θα πρέπει να είναι εντός του ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ που υπηρετούν ή υπηρέτησαν την τελευταία πενταετία, και,
  3. Η τρίτη επιλογή δεν υπόκειται σε κανένα πρόσθετο περιορισμό, δηλαδή μπορεί να είναι σε οποιαδήποτε ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ.

Μοριοδότηση

Το διδακτορικό δίπλωμα μοριοδοτείται με 4 μονάδες

Ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών είτε μονοετούς είτε διετούς μοριοδοτείται με 2,5 μονάδες

Τα υπόλοιπα παραμένουν ως έχουν.

Σχόλια (54)

 
Γιάννης
18 Μάιος 2015 11:36

Έχω μεταπτυχιακούς τίτλους τόσο από Ελλάδα όσο και από Αγγλία.
Μονοετές full-time της Αγγλίας. Πολυετές στην Ελλάδα.
Γεγονός είναι ότι έχουν διαφορετικού τύπου δυσκολία, αλλά αν με ρωτάτε ποια είναι η αξία που θα τους "πίστωνα" ως επίπεδο σπουδών και γνώσεις που αποκτήθηκαν αλλά και (κυρίως) στάσης που αποκτήθηκε θα έλεγα 1 προς 10 χαλαρά... υπερ του αγγλικού εννοείται!

 
evigatou
18 Μάιος 2015 10:59

Στους μεταπτυχιακούς τίτλους που κατέχω υπάρχουν μονοετείς και διετείς. Οι μονοετείς είναι από γαλλικά δημόσια πανεπιστήμια την εποχή που ο κλάδος μου δεν είχε ακόμα μεταπτυχιακά στην Ελλάδα. Ο διετής είναι ελληνικός (ΟΠΑ), αλλά αφορούσε τμήμα executive, δηλ. απευθυνόμενο σε εργαζόμενους, καθώς τον ίδιο τίτλο αποκτούσαν συνάδελφοι, νεαροί απόφοιτοι, που δεν εργάζονταν σε ένα χρόνο. Πώς θα μπορούσα να έχω κάνει διετές μεταπτυχιακό την εποχή που δεν υπήρχαν μεταπτυχιακά στην Ελλάδα και δεν υπήρχαν διετή μεταπτυχιακά στη Γαλλία ή όπου αλλού είχα κοιτάξει την ίδια εποχή; Τέλος, γιατί να μην μετράνε όλοι οι τίτλοι που διαθέτει κάποιος; Νομίζω ότι το Υπουργείο πρέπει να καταλάβει ότι δεν είναι ο υπολογισμός, αλλά αυτή η ίδια η λογική του συστήματος που είναι ατελέσφορη. Διαφορετικά ας βγάλει έναν πιο σύνθετο τύπο που να ανταποκρίνεται στη συνθετότητα του εγχειρήματος.

 
Δημητρης Γ.
14 Μάιος 2015 18:50

Η μοριοδότηση απο τα χρόνια υπηρεσίας και το σύλλογο διδασκόντων ς στα χρόνια αντιστοιχεί σε 11+12 = 23 μόρια σε σύνολο 35 μορίων συνολικά. Αρα, γιατί να απορούμε γιατί μειώθηκε η μοριοδότηση του διδακτορικού (απο 6 σε 4 μόρια) της ξένης γλώσσας (απο 2.5 σε 1) και της ΤΠΕ (απο 2 μόρια σε 1). Είναι προφανές ότι θέλουν να πριμοδοτηθούν με μόρια οι αρεστοί και όχι οι άξιοι.......Αλλωστε 'η αριστεία είναι ρετσινιά'.......

 
geo
11 Μάιος 2015 14:11

Καλα, εχουν μεγαλη πλακα αυτοι που γραφουν οτι τα μεταπτυχιακα στα Αρχαια π.χ., ειναι ασχετα με τη θεση του διευθυντη, ή καποιος άλλος που γραφει να μοριοδοτουνται περισσοτερο τα master στη διοικηση και οχι στην ψυχολογια ή την παιδαγωγικη. Για τον δευτερο, να πω οτι, οπως γραφει και καποιος παραπανω, ο διευθυντης ειναι ο επιστημονικος και παιδαγωγικος υπευθυνος του σχολειου. Επιπλεον, ας αναλογιστει ποσα προβληματα ανακυπτουν καθημερινα σε ενα σχολειο παιδαγωγικης φυσης και ποσα διοικητικης.
Οσο για τους πρωτους, πρεπει να κανετε αγαπητοι μου ενα μεταπτυχιακο, να μοχθησετε, να αυτοπειθαρχησετε, να τρεξετε, να διαβασετε απειρη (κυριως ξενη) βιβλιογραφια, για να αυτοβελτιωθειτε, σαν χαρακτηρες και προσωπικοτητες, γιατι η θεση του διευθυντη δεν ειναι παιξε-γελασε.
Οσο δε για τις ξενες γλωσσες, μονο γελιο μπορει να προκαλεσει ο ισχυρισμος οτι δεν χρειαζονται, στην εποχη της ευρωπαϊκης ενοποιησης. Σερβικα, τουρκικα, αρμενικα, τι σημασια εχει. Κανε e-twinning με σχολεια απο αυτα τα μερη. Πηγαινε και στο Βελιγραδι που ειναι πανεμορφο, με Εrasmus+ . Αλλά ετσι ειναι, γραφει εδω μεσα ο καθε πικραμενος...

 
Γεώργιος Κομπορόζος
11 Μάιος 2015 08:41

Δεν μπορώ να πιστέψω την λογική μεταπτυχιακό 1 έτους == 10 κιλά, μεταπτυχιακό 2 ετών == 20 κιλά, Διδακτορικό == 50 κιλά κλπ κλπ.
Να ειδοποιήσουμε το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και του Κεμπριτζ να βάλουν καναδυο χρονάκια ακόμα, για να αποκτήσουν κύρος στην Ελλάδα..........
Επιτέλους να σοβαρευτούμε λίγο (όχι πολύ, το πολύ πειράζει!).

Α, οι πληροφορικάριοι/ επιστήμονες πληροφορικής (για να μην θίξω την ειδικότητα) θα πάρουμε το ΤΠΕ ή δεν ξέρουμε χρήση πληροφορικής; (με προδίδει το == στην ισότητα!). Οταν όμως θέλουν βοήθεια όλοι οι συνάδελφοι στο σχολείο (και οι διευθυντές βεβαίως βεβαίως ), τότε ξέρουμε;

 
kA
11 Μάιος 2015 03:01

Να διορθώσω ότι τρεις παρακάτω μορφές ταχύρυθμης επιμόρφωσης δεν έχουν σχέση με τη ΣΕΛΔΕ:
Με τα Π.Δ.177/1983 και 178/1983, θεσμοθετήθηκαν τρεις μορφές ταχύρυθμης επιμόρφωσης:
α) η υποχρεωτική εισαγωγική επιμόρφωση νεοδιοριζόμενων δασκάλων, διάρκειας ως τριών μηνών
β) η επιμόρφωση εκπαιδευτικών στελεχών (Δ/ντές σχολείων, Προϊστάμενοι Δ/νσεων και Γραφείων και σχολικοί σύμβουλοι),διάρκειας ως δύο μηνών,
γ) η επιμόρφωση υπηρετούντων δασκάλων, διάρκειας ως ένα μήνα.

Εκ παραδρομής το μήνυμα πριν ολοκληρωθεί δημοσιεύτηκε.

 
Dimitris
10 Μάιος 2015 20:42

Αδικία για τα μεταπτυχιακά στις επιστήμες αγωγής που θα έπρεπε να μοριοδοτούνται παραπάνω. Ένα διδακτορικό σε θέματα άσχετα με τη διοίκηση της εκπαίδευσης πριμοδοτείται...

 
Π.Σ.
10 Μάιος 2015 20:38

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, ένας υποψήφιος μπορεί να πάει στο σύλλογο που υπηρετεί να πάρει τα μόρια της ψηφοφορίας και μετά να βρεί ενα άλλο σχολείο (π.χ. σε άλλη Διεύθυνση) μεταφέροντας τα μόριά του, για να καταλάβει εκεί θέση Διευθυντή;

 
Στέλιος
10 Μάιος 2015 20:29

Βλέπω ο καθένας λέει την άποψή του όπως τον συμφέρει. Μπορεί να αιτιολογήσει όμως κάποιος γιατί ένα διδακτορικό σε ένα θεολογικό θέμα ή Αρχαίων Ελληνικών, Φυσικής, Μαθηματικών κλπ πρέπει να μοριοδοτείται; Όσο για τη γνώση ξένων γλωσσών γιατί; Η γνώση των Σέρβικων (επειδή εκεί σπούδασε κάποιος) σε τι θα βοηθήσει στη Διεύθυνση του Σχολείου; Μήπως πρέπει να μοριοδοτείται η γνώση της Ελληνικής γλώσσας;
Τα χίλια δύο άλλα άσχετα πτυχία που πήραν κάποιοι μέχρι να γίνουν εκπαιδευτικοί σε τι βοηθάνε; Η πιστοποίηση στις ΤΠΕ πόσο αντικειμενική ήταν; Όσο για τους νέους ας μη βιάζονται τόσο πολύ. Ας προσφέρουν στην τάξη καμιά εικοσαριά χρόνια και έχουν άλλα τόσα για να προσφέρουν ως Διευθυντές.

 
Βασίλης
10 Μάιος 2015 20:08

Πρώτα θα γίνει η δήλωση προτίμησης σχχολείων και μετά η μοριοδότηση από τον σύλλογο;

 
ΧΡΗΣΤΟΣ
10 Μάιος 2015 20:06

Νομίζω πως πρέπει να υπάρχει κλιμάκωση της μοριοδότησης των μεταπτυχιακών τόσο ως προς την διάρκεια όσο και προς το θέμα τους. ΠΡΟΤΑΣΗ: Όλα τα μεταπτυχιακά στην Διοίκηση 3 Μόρια.Τα μεταπτυχιακά στην ειδικότητα, ψυχολογία, εκπαίδευση , 2 μόρια τα διετές και ένα μόριο τα μονοετές. Τα μόρια στην διοίκηση να είναι ίσα με το μεταπτυχιακό στην διοίκηση δηλαδή 2 μόρια από διευθυντής (4 χρόνια Δ/ντής)και 1 μόριο από υποδιευθυντής (4 χρόνια υποδιευθυντής), δεν είναι δυνατόν ένα μονοετές μεταπτυχιακό συνήθως από το εξωτερικό να μοριοδοτείται με 2,5 μόρια και ένας εκπαιδευτικός που ασκησε διοίκηση 4 χρόνια διευθυντής και 4 χρόνια υποδιευθυντής να μοριοδοτείται με 2 μόρια. Οι 3 επιλογές σε2 είναι λίγες και σε μεγάλους νομούς της χώρας δεν θα δημιουργηθεί πίνακας επιλογής, εκτός αν θέλουν να ψηφίζουν στα σχολεία μέχρι τα χριστούγεννα ή τα ΠΥΣΔΕ να ασχολούνται τελικά με την τοποθέτηση των διευθυντών, δηλαδή θα έχουμε διευθυντές των συλλόγων και των ΠΥΣΔΕ, μάλλον οι σύμβουλοι κύριε υπουργέ είναι εκτός πραγματικότητας. Επίσης στο σχέδιο προβλέπεται Ως Διευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ. επιλέγονται εκπαιδευτικοί της οικείας βαθμίδας με δεκαετή (10) τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα για οκτώ (8) τουλάχιστον έτη στην Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Από τα ανωτέρω οκτώ (8) έτη άσκησης διδακτικών καθηκόντων, τα τρία (3) τουλάχιστον θα πρέπει να έχουν ασκηθεί σε αντίστοιχους με την προς κάλυψη θέση τύπους σχολείων της οικείας βαθμίδας, συμπληρώνοντας σε αυτά τουλάχιστον το 50% του υποχρεωτικού τους ωραρίου, με την επιφύλαξη της περίπτωσης ζ΄ της παρούσης παραγράφου . Το 50% είναι αυθαίρετο άδικο και αντισυνταγματικό γιατί αποκλείει πολλόυς συναδέλφους που ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ταυτόχρονα στην γενική και την τεχνική εκπαίδευση για συμπλήρωση του ωραρίου 8 ΚΑΙ 10 ΩΡΕΣπου είναι κάτω από το 50% (23 ή 21 του υποχρεωτικού τους ωραρίου) για πιο λόγο δεν θα λαμβάνεται υπόψη αυτή η αναλογική πραγματική διδασκαλία, ενώ την ίδια στιγμή ένας άλλος/η εκπαιδευτικός με οργανική στον αντίστοιχο τύπο σχολείου που είναι στέλεχος ή έχει άδεια κύησης κά θα μετράει κανονικά.Είναι μια αντίφαση και πρέπει να αφαιρεθεί η λέξη 50%, ούτως η άλλως και ο χρόνος που θα αναγνωρισθεί θα είναι αναλογικός π.χ 8/21 στους 9 μήνες που διατέθηκε ο συνάδελφος για συμπλήρωση του υποχρεωτικού του ωραρίου.

 
καθηγητριούλα
10 Μάιος 2015 18:10

Η μοριοδότηση των επιπρόσθετων πτυχίων έγινε μετά τις αλλαγές ακόμα πιο προβληματική και αυτό προσωπικά με απογοητεύει πάρα πολύ, υποψιάζομαι ωστόσο ότι ήταν το τίμημα που έπρεπε να πληρωθεί για να γίνει δεκτή η καινοτομία από τα παλιά στελέχη της εκπαίδευσης που ίσως νιώθουν τις θέσεις τους να τρίζουν. Βλέπω με ενδιαφέρον την εκλογή από το σύλλογο: αφού αυτός είναι το κυρίαρχο όργανο, είναι λογικό ο διευθυντής να βγαίνει μέσα από το σχολείο. Φυσικά υπάρχει και ο φόβος της ανώριμης ψήφου εκ μέρους πολλών συναδέλφων μας, αλλά δεν είναι κακό να δοκιμαστεί το σύστημα. Αυτό που δεν καταλαβαίνω στα σχόλια πολλών, είναι η βεβαιότητα ότι μπορεί μια κλίκα του 20% ή και λιγότερο να δημιουργήσει τέτοιο κλίμα σε ένα σχολείο, που να καταψηφιστεί ένας άξιος διευθυντής. Αυτό το πλαφόν είναι κατά τη γνώμη μου η ελάχιστη εγγύηση που θα μπορούσε να δοθεί για την αποδοχή ενός υποψηφίου. Αν σε έναν μέσου μεγέθους σύλλογο με 20 άτομα οι 16 καταψηφίσουν, σίγουρα κάποιον λόγο θα έχουν. Δεν μπορεί 16/20 να είναι προϊόν συναλλαγής! Δεν μπορεί 4 να είναι ακέραιοι και 16 προβληματικοί! Δεν θα ήθελα να σχολιάσω επίσης τη νοοτροπία πολλών να θεωρούν τη διεύθυνση σχολείου ευκαιρία για δια βίου καριέρα. Η θητεία είναι διετής, όπως είδα για αυτό το σύστημα, άρα πολύ σύντομα θα δώσει και σε άλλους την ευκαιρία να κριθούν για αυτή τη θέση. Και να μη γίνει κάποιος τώρα, σε 2 χρόνια θα έχει ξανά τη δυνατότητα να δοκιμάσει και μέσα σε αυτή τη διετία μπορεί να διορθωθούν και οι πολλές αστοχίες της μοριοδότησης. Προς τι τόσος θρήνος και οδυρμός;

 
geo
10 Μάιος 2015 15:34

Αγαπητε Δημητρη Κ. σε ευχαριστω που με εβγαλες απο τον κοπο να γραψω αυτα που τοσο γλαφυρα παραθεσες. Πραγματικα, τοση απαξιωση σε τοσες και τοσο σωστες επισημανσεις, ουτε επι Διαμαντοπουλου δεν ειχαμε δει.

 
ΕΚΤΡΩΜΑ
10 Μάιος 2015 14:20

Μόνο το σχολείο που υπηρετεί ο κάθε καθηγητής 1 ΜΙΑ επιλογή για 2 χρόνια για 2 θητείες αν βάζουμε ψήφους. ΚΑΘΑ πράγματα, καθαρά αλλά όχι απαραίτητα σωστά.
Υπάρχει άλλη λύση ; ίσως αντί συνέντευξης να λαμβάνεται η γνώμη του συλλόγου με την μορφή σταθμισμένης αξιολόγησης πχ Είναι δημοκρατικός 0-4. Διατηρεί παιδαγωγικό κλίμα 0-4 ( μπορεί να είναι ακόμα ποιο στοχευμένες οι ερωτήσεις.) Ο κάθε υποψήφιος μαζεύει μόρια από την αξιολόγηση του συλλόγου και τα αντικειμενικά κριτήρια ( όπως η μία «επαπειλούμενη» εγκυμοσύνη εξισώνεται με το μεταπτυχιακό η Δύο με το διδακτορικό και η Τρίτη μπόνους) και βάζει όσα σχολεία θέλει σε όσα ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ θέλει.
Τώρα 3 σχολεία με ψηφοφορία στο 1 και να μεταφέρονται τα μόρια….. είναι καλύτερα να ρίχνουμε ζάρια ( εκεί τουλάχιστον δεν υπάρχει νταλαβέρι).
Ο 3848 ήταν άδικος εεεεε όσες επιλογές όπου ήθελες. 10 το PHD & master (6+4 ίσως έπρεπε να μειωθεί κατά λίγο) 8 η προϋπηρεσία για 15 χρόνια (εκπαιδευτική και αυτός που έτρεχε στο γραφείο και αυτός που έκανε διδακτορικό με 2 τουλάχιστον κρίσεις αλλά και η λεχώνα) 8 η διοικητική προϋπηρεσία + ξένη γλώσσα + α-β επίπεδο κλπ
15 μόρια Συνέντευξη μαγνητοφωνημένη με κληρωμένες ερωτήσεις και στάθμιση του φακέλου του υποψηφίου και δυνατότητα ένστασης επί της ουσίας της κρίσης και όχι επί της διαδικασίας.
12 από αξιολόγηση
Αν γίνονταν σωστά η δουλεία έστω κατά στο μισό λέω πως ήταν 100 φορές ποιο δίκαιο ( όχι απαραίτητα σωστότερο) από το παρόν νομοσχέδιο. Αυτά τα λίγα

 
Margaret
10 Μάιος 2015 13:48

Η επιλογή των διευθυντών με αυτές τις αλχημείες:
1) Ισοπεδώνει τα προσόντα και κυρίως το διδακτορικό (μόνο 4 μόρια).
2) Δεν μοριοδοτεί άλλα βασικά προσόντα του υποψηφίου ,επιμορφώσεις. διδασκαλία σε ΑΕΙ, ΤΕΙ, συγγραφικό έργο ,κ.ά.
3) Η αξιολόγηση από το Σύλλογο μπαίνει με την πιο αυθαίρετη μορφή, χωρίς κριτήρια και χωρίς αιτιολόγηση.
4) Λειτουργεί με αποκλεισμούς αφού δεν δίνει τη δυνατότητα ένας διευθυντής να μετακινηθεί σε άλλο σχολείο ( δεν θα έχει σχεδόν καμία τύχη να είναι υποψήφιος σε σχολείο που ο σύλλογος δεν τον γνωρίζει).
5) Για να λειτουργήσει ο Σύλλογος ως αξιολογητής , έπρεπε να προηγηθεί η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας (την οποία έχετε σκοπό να την εφαρμόσετε μετά την επιλογή των διευθυντών).
6) Τα σχολεία έχουν πάρα πολλά προβλήματα για να αντέξουν τους πειραματισμούς σας.
7) Η παγκόσμια πρωτοτυπία επιλογής στελεχών με όλους αυτούς τους περιορισμούς πώς και δεν την εφάρμοσε ακόμη κανένα κράτος στον κόσμο;
8) Απορώ πως δεν ξεσηκώνεται κανένας, με την αστεία αξιολόγηση που μπαίνει από το παράθυρο στα σχολεία. Ίσως γιατί αφορά λίγους , σύντομα όμως θα αφορά και τους πολλούς.

 
kyr
10 Μάιος 2015 13:30

Αγαπητέ "Άγνωστε" συνάδελφε οι πιστωτικές μονάδες αποτυπώνουν το φόρτο εργασίας των πανεπιστημιακών προγραμμάτων σπουδών μόνο , χωρίς σε καμιά περίπτωση να αντιστοιχούν στην ποιότητα του προσφερόμενου και του παραγόμενου ακαδημαϊκού έργου..... Αυτή συναρτάται με το κύρος του πανεπιστημιακού ιδρύματος. Αυτό καλύτερα να μην το αγγίξουμε. Στην εποχή μας βεβαίως ΥΠΑΡΧΟΥΝ και γι' αυτή μετρήσιμες αποδείξεις...

Εδώ δε μιλάμε που ένα πτυχίο ΤΕΙ λαμβάνει την ίδια μοριοδότηση με ένα των ΑΕΙ και (φυσικά) με το περίφημο Διδασκαλείο....

 
provlimatismenos
10 Μάιος 2015 11:33

Πρώτα αφήσαμε τους σχ. συμβούλους στο απυρόβλητο.
Μετά φορτώσαμε στους διευθυντές τα μνημόνια, την αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση.
Τώρα βάζουμε είτε... είτε.... στις δηλώσεις προτιμήσεων για τα σχολεία που θα επιθυμούσε κάποιος να είναι υποψήφιος διευθυντής. Τα "είτε" δεν λειτουργούν με λογική αποκλεισμού;
Το ποσοστό εκλογής που θα πάρει ο υποψήφιος σε ένα μικρό σχολείο έχει την ίδια βαρύτητα με το ποσοστό εκλογής σε ένα μεγάλο σχολείο με πολυπληθή σύλλογο.
Το ίδιο ισχύει και για μια περιοχή με μικρό αριθμό σχολείων. Παίρνει ο υποψήφιος τις ψήφους από το μικρό σχολείο και την μικρή σε έκταση και πληθυσμό περιοχή και δηλώνει σχολείο άλλου ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ!!!

 
Ιωάννης11111
10 Μάιος 2015 11:28

Το πλέον εξοργιστικό σε αυτό το έκτρωμα, είναι ότι δεν μπαίνουν στον κόπο να θεμελιώσουν θεωρητικά και επιστημονικά καμιά από τις επιχειρούμενες αλλαγές! Το σκεπτικό τους είναι ότι το παλιό σύστημα ήταν σκάρτο και άδικο, εμείς είμαστε νέοι και ωραίοι, άρα δικαιούμαστε να αλλάξουμε ό,τι θέλουμε, επειδή έτσι μας αρέσει!!Τόσο απλά!

 
Πέτρος
10 Μάιος 2015 11:25

Κύριε Κουράκη καλημέρα σας.
Ας αποδεχθούμε ότι όλα αυτά έτσι πρέπει να γίνουν γιατί έτσι απέδειξε η διεξοδική συζήτηση η οποία έγινε τόσες ημέρες τώρα με όλα τους θεσμούς της εκπαίδευσης.
Το σημαντικά ερωτήματα είναι: 1ο) Ο κάθε εκπαιδευτικός θα ψηφίζει μία φορά με ένα ψηφοδέλτιο για όλους τους υποψηφίους διευθυντές και θα επιλέγει τον υποψήφιο της αρεσκείας του, ή θα γίνουν πολλές ψηφοφορίες, μία για κάθε υποψήφιο διευθυντή με τη μορφή ΝΑΙ - ΟΧΙ.
2ο Πότε θα προλάβετε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία, ώστε να έχουμε διευθυντές σχολείων και διευθυντές εκπαίδευσης μέχρι το Σεπτέμβρη. Θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι μέχρι 18 Ιούνη, οι εκπαιδευτικοί των λυκείων είναι αρκετά επιφορτισμένοι με τα πολλαπλά καθήκοντα που έχουν λόγω των Πανελλαδικών εξετάσεων ( Λυκειακές επιτροπές, επιτηρητές, βαθμολογητές κτλ. ). Επίσης πρέπει να δοθεί στους υποψηφίους διευθυντές ικανός χρόνος να ετοιμάσουν το φάκελο τους, πρέπει να δοθεί στα Πυσδε ικανός χρόνος να εξετάσουν το φάκελο του κάθε υποψηφίου και να ενημερώσουν τις αντίστοιχες σχολικές μονάδες για τις οποίες έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρουν οι υποψήφιοι διευθυντές, οι οποίες μπορεί να είναι και σε άλλο πυσδε, επίσης σε όλη τη διαδικασία πρέπει να υπάρχει ικανός χρόνος και για τις απαραίτητες ενστάσεις. Θεωρώ πως και ολόκληρους τους μήνες του καλοκαιριού να αξιοποιήσετε και πάλι δε θα φθάσει ο χρόνος, ρωτήστε τους προγενέστερους από εσάς, για να σας πούνε πόσος χρόνος χρειάζεται για την υλοποίηση της διαδικασίας.
Σκεφθείτε ότι, όλος αυτός ο χρόνος χρειάζεται για τους διευθυντές των σχολικών μονάδων, που θα βρείτε το χρόνο για τους διευθυντές εκπαίδευσης. Σκεπτόμενοι όλα αυτά δεν μπορούμε να προγραμματίσουμε τις καλοκαιρινές διακοπές τις οποίες τόσο τις έχουμε ανάγκη.
Δε νομίζω να μην έχετε ένα χρονοδιάγραμμα στο μυαλό σας, η ερώτηση εντέλει είναι το κάνετε επίτηδες ή τέλος πάντων που το πάτε.
Να σας αναφέρω ότι όλα αυτά σας τα γράφει ένας φανατικός οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ. Απλά θέλω να σας προστατέψω και να σας ενημερώσω ότι η αριστερά για την οποία αγωνίστηκα οφείλει να δίνει λύσεις στα προβλήματα και όχι να δημιουργεί προβλήματα εκεί που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.

 
CM
10 Μάιος 2015 11:16

Συμφωνώ απόλυτα με την Χριστίνα. Στοιχεία όπως ο κόπος , η θυσία, τα ξενύχτια, η τήρηση των προθεσμιών και η έγνοια του διδακτορικού, κάνουν για όσους το έχουν καταφέρει, να φαίνεται στα μάτια τους η δουλειά ενός διευθυντή ή οποιαδήποτε παρόμοια, παχνιδάκι. Aυτό δεν έχει γίνει κατανοητό από τους ιθύνοντες: κάποιος που με υπευθυνότητα έχει καταφέρει τόσο δύσκολο επίπεδο σπουδών, έχει μιλήσει και συναναστραφεί με δεκάδες ανθρώπους, έχει κάνει έρευνα κλπ, θα φοβηθεί από τις ευθύνες του Δ/ντή; Οι σπουδές είναι συσσωρευμένη γνώση. Και μόνο 1, 5 μόριο διαφορά από το μεταπτυχιακό; Και όσοι έχουν και τα δύο γιατί να μοριοδοτείται μόνο το ανώτερο;Ασφαλώς και η εμπειρία παίζει ρόλο αλλά να συνυπολογίζεται αθροιστικά.
Απ'την άλλη αναρωτιέμαι. Πήραμε διδακτορικό για να γίνουμε διευθυντές σχολείου; Μου κάνει εντύπωση πάντως γιατί τόση "απέχθεια" για τους επιστήμονες της εκπαίδευσης...

 
Δημήτρης Κ.
10 Μάιος 2015 11:16

Αγαπητοί φίλοι, όλοι εσείς που γράψατε εδώ στο esos και σε άλλα site (και είστε/είμαστε εκατοντάδες), δυστυχώς με μεγάλη μου απογοήτευση θα το πω: «ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ».
Παρακολούθησα προσεκτικά τις μεταδόσεις από τις συνεδριάσεις στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων αλλά και στην Ολομέλεια της Βουλής. Τέθηκαν δεκάδες ερωτήματα, προτάσεις, ενστάσεις αντισυνταγματικότητας (από εκπροσώπους φορέων όπως η ΔΟΕ αλλά και από βουλευτές ακόμη και της συγκυβέρνησης, όπως ο κ. Αμανατίδης ή η κ. Ξουλίδου, για να μην αναφέρω την αντιπολίτευση).
Ο κ. Κουράκης και ένα "μπλοκ" βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, επί της ουσίας δεν απάντησαν σε τίποτε, σε καμία ερώτηση σε καμία ένσταση αντισυνταγματικότητας, δεν δέχθηκαν ούτε μία πρόταση (παρά μόνο για τα μονοετή μεταπτυχιακά και την επιλογή ενός 3ου σχολείου).
Αν έχετε την υπομονή ακούστε τις αγορεύσεις τους. Θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι δεν υπήρξε καμία απάντηση επί συγκεκριμένων διατάξεων, κανείς τους δεν μίλησε "για την ταμπακιέρα"... Το μόνο που έκαναν ήταν συστηματικά ... "να πετούν τη μπάλα στην εξέδρα".
Επανέλαβαν μονότονα και συντεταγμένα τα γνωστά περί ..."δημοκρατικής διαδικασίας", "μνημονιακών νόμων", "αριστεροφροσύνης", "προοδευτικής κυβέρνησης", "δικαίωση των αγώνων" κλπ
Ειλικρινά είχα εναποθέσει τις τελευταίες μου ελπίδες στο διάλογο στην Βουλή, στη λειτουργία της Δημοκρατίας, όπου γίνεται συζήτηση και επιδιώκεται να συγκεραστούν απόψεις, να συζητηθούν προτάσεις και να γίνουν δεκτές ή να απορριφτούν (ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ) αλλά φευ...
Αποδεικνύεται ότι όλα ήταν προαποφασισμένα, στο γραφείο του κ. Κουράκη, εδώ και δύο μήνες και όλα τα υπόλοιπα (υποτιθέμενος διάλογος με φορείς, συζήτηση στη Βουλή) είχαν προσχηματικό χαρακτήρα.
Λυπάμαι κύριοι του ΥΠΟΠΑΙΘ και εσείς βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ (ευτυχώς όχι όλοι) αλλά αν καταλαβαίνετε έτσι τη Δημοκρατία, θα πρότεινα να επιστρέψετε στα βασικά και να ξανά διαβάσετε πώς προσδιορίζετε η λέξη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στην παγκόσμια Βιβλιογραφία, ξεκινώντας από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα.

 
ΚΑ
10 Μάιος 2015 10:46

Έχω να πω τα εξής για τις Σχολές Επιμόρφωσης Λειτουργών Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΣΕΛΔΕ), οι οποία μοριοτοτείται, ενώ δεν μοριοδοτείται η ετήσια επιμόρφωση από ΑΕΙ και να διερευνηθεί εάν κάτοχος Μαρασλείο, μπορεί να παίρνει και την επιμόρφωση ( Και το θέτω στους συνδικαλιστές του κλάδου να πάρουν θέση) Στις προηγούμενες κρίσεις μοριοδοτήθηκε πάλι, όπως και η επιμόρφωση από την ΑΣΠΑΙΤΕ με ποιο σκεπτικό; Επειδή είναι δημόσια; Τα ΑΕΙ δεν είναι Δημόσια, όπου πέταξαν στον "κάλαθο των αχρήστων" τον κόπο των εκπαιδευτικών; Κι έχω να πω για τη ΣΕΛΔΕ:

Με τα Π.Δ.. 255/1979, και725/1980,ιδρύθηκαν ΣΕΛΔΕ σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, με σκοπό την καλύτερη επιμόρφωση των δασκάλων (λόγω του περιορισμένου αριθμού εισακτέων στο Μαράσλειο Διδασκαλείο).
Οι τύποι επιμόρφωσης στις ΣΕΛΔΕ είχαν χρονική διάρκεια από ένα μήνα ως ένα διδακτικό έτος και η επιλογή εκπαιδευτικών γινόταν από το Υπουργείο Παιδείας ως το 1982,ύστερα από αίτησή τους. Από το 1983 η επιλογή γινόταν με κλήρωση ενώπιον επιτροπής με πρόεδρο τον εκάστοτε διευθυντή της ΣΕΛΔΕ. Κάθε ΣΕΛΔΕ κατάρτιζε το δικό της αναλυτικό πρόγραμμα και χορηγούσε ειδικό τίτλο σπουδών έπειτα από πτυχιακές εξετάσεις.

Με τα Π.Δ.177/1983 και 178/1983, θεσμοθετήθηκαν τρεις μορφές ταχύρυθμης επιμόρφωσης:
α) η υποχρεωτική εισαγωγική επιμόρφωση νεοδιοριζόμενων δασκάλων, διάρκειας ως τριών μηνών
β) η επιμόρφωση εκπαιδευτικών στελεχών (Δ/ντές σχολείων, Προϊστάμενοι Δ/νσεων και Γραφείων και σχολικοί σύμβουλοι),διάρκειας ως δύο μηνών,
γ) η επιμόρφωση υπηρετούντων δασκάλων, διάρκειας ως ένα μήνα.

Ίσχυσαν αυτές οι επιμορφώσεις κ Υπουργέ; Και πώς μοριοδοτείται μόνο αυτές, ενώ αποκλείεται άλλες επιμορφώσεις; Οι συνδικαλιστές έχουν θέσει αυτό το θέμα στο Υπουργείο Παιδείας; Είναι σύμφωνοι γι΄αυτό;

 
Άγνωστος
10 Μάιος 2015 10:45

Το μόνο που εύχομαι είναι, μετά την ψηφοφορία σε κάθε Σύλλογο Διδασκόντων, να υπάρχει κλίμα ομόνοιας στα σχολεία. Γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα είναι σε βάρος μαθητών και εκπαιδευτικών. Δε φτάνει που διχαστήκαμε με την αξιολόγηση, να διχαστούμε και για την επιλογή του Διευθυντή, πάει πολύ νομίζω και τα σχολεία δεν το αντέχουν. Όσον αφορά τα μεταπτυχιακά, ένας εύκολος τρόπος για να τα διαχωρίσει κάποιος δεν είναι η διάρκεια αλλά τα ects (πιστωτικές μονάδες) που αναλογούν σε καθένα από αυτά. Αν ένα μεταπτυχιακό έχει 90 ή και λιγότερα ects δεν μπορεί να εξισωθεί με αυτά των 120 ects. Εκεί κρίνεται ένα μεταπτυχιακό και όχι στη διάρκεια φοίτησης. Οι "σύμβουλοι" του Υπουργού θα έπρεπε να το γνωρίζουν.

 
ΚΑ
10 Μάιος 2015 10:29

Ο διευθυντής βάση του νόμου είναι ο επιστημονικός και παιδαγωγικός υπεύθυνος των εκπαιδευτικών. Άρα η εξειδίκευσή του θα πρέπει να είναι τέτοια, που θα μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτόν τον ρόλο. Η παλαιότητα μπορεί να δώσει την εμπειρία, βάση της οποίας μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτόν τον ρόλο που καλείται να υποστηρίξει. Επειδή μπορεί να μη δώσει πνοή καινοτομίας, γι' αυτό και θα πρέπει να συνοδεύεται από προσόντα. Προσόντα όχι του τύπου "Ασχετοι τίτλοι με το αντικείμενο", αλλά σχετικοί (διοικητικά και παιδαγωγικά).

 
κα
10 Μάιος 2015 10:22

Το πιο σημαντκό από όλα είναι ότι αν δε σε ψηφίσει το 20% του Συλλόγου είσαι απ' έξω. ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ. Κάτι πιο δίκαιο: Θα μπορούσε να μπει για κάθε υποψήφιο μία κλίμακα 1ως 5 όπου κάθε μέλος θα μπορούσε να βαθμολογήσει τον υποψήφιο. Το σύνολο των βαθμών θα προσμετράται στα προσόντα.

Πώς κ Υπουργέ, θα υπερνικήσετε πικρία συναδέλφων, που για λόγους "κομματικής γραμμής" ή άλλης γραμμής ( γιατί σε κάθε εκλογή υπάρχουν δυνάμεις, συμφέροντα, φιλίες και αξιοσύνης δεν αντιλέγω) θα αποκλειστούν.

Τι θα κάνουν αυτοί; πώς θα σταθούν στη σχολική τους μονάδα;

Μπορεί να βγάζετε νόμους, αλλά η πράξη το έχει αποδείξει ότι κάποιο που προσέφυγαν σε διοικητικά δικαστήρια βρήκαν το δίκιο τους.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων είναι συλλογικό όργανο. Διέπεται από τους κανόνες λειτουργίας ενός Συλλογικού οργάνου. Η απόφασή του θα πρέπει να είναι πλήρως αιτιολογημένη, χωρίς μεροληψία. Είναι πλήρως όλοι ενημερωμένοι για τη βαρύτητα του ρόλου που καλούνται να αναλάβουν; η θα τους μπλέξετε σε δικαστικές περιπέτειες;

 
Χ.Ε
10 Μάιος 2015 10:20

Η ΒΑΣΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΩΝ ΝΥΝ Δ/ΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΣΩΝ ΕΙΧΑΝ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΘΕΤΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ, ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ! ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ!
ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ:
1)ΣΕ ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΜΟΝΟ ΣΕ 3 ΣΧΟΛΕΙΑ; ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ; ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ Δ/ΝΤΗ!
2)ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΠΛΑΦΟΝ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΟ 20%; ΠΟΥ ΤΟ...ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΤΕ;ΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ, ΔΩΣΤΕ ΜΟΡΙΑ ΜΕ ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΑΡΕΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ! ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΥΝΟΕΙΤΕ ΤΗΝ ...ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ! ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ...ΠΑΖΑΡΙ! ΣΤΗΡΙΞΕ ΜΕ ΣΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟΥΣ ..ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΟΥΝ! ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΡΕΖΙΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ!
3)ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΥΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ!ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ, ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΧΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ...ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΥΝΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΗΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ Σ'ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ..ΑΧΡΗΣΤΟΙ! ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠ/ΣΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΚΡΙΘΕΙ! ΤΟ ...ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥΣ; ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΑΠΛΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ! ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ! ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ Ο Δ/ΝΤΗΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ; ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ, ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΑΙΟΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ..ΨΗΦΙΣΟΥΝ, ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ...ΑΥΣΤΗΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΝΩ ...ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ!!!

 
ΝΙΚΟΣ
10 Μάιος 2015 09:21

Σε σειρά νομοτεχνικών βελτιώσεων που προχώρησε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Στο β΄ εδάφιο της παραγράφου 7 του άρθρου 17 στις κατηγορίες εκπαιδευτικών που προσφέρουν διδακτική υπηρεσία - συμπεριλαμβάνονται και οι υπεύθυνοι περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, αγωγής υγείας, πολιτιστικών σχολικών δραστηριοτήτων και υπευθύνων σε διάφορους οργανισμούς
Η προσθήκη των κατηγοριών αυτών – όπως αναφέρει - έγινε μεταξύ άλλων και για λόγους συμφωνίας του παρόντος προς ψήφιση νόμου με κείμενες νομοθετικές διατάξεις.
Παρόλο που δεν υπάρχει νόμος που το ορίζει αλλά εμπεριέχονται στην προκήρυξη (Αρθ. Πρωτ. 93006/Γ7/ 10-08-2012)
ΩΣΤΌΣΟ δεν βλέπουμε κάποια ανάδειξη για το θέμα της διδακτικής εμπειρίας σε ΑΕΙ, το οποίο και καθορίζεται από Νόμο
Ο χρόνος απόσπασης των εκπαιδευτικών σε Ανώτατα Ιδρύματα αναγνωρίζεται ως χρόνος άσκησης διδακτικού έργου. Υπάρχει η διάταξη της παρ. 35 του αρθ. 39 του Ν. 4186/2014. Δεν μπορεί να μην συμπεριληφθεί διότι υπάρχει ήδη νόμος που το ορίζει.
Το νέο σχέδιο Νόμου που κατατίθεται είναι αντικατάσταση άρθρων του Ν. 3848/2010, μέσα σε νομό.

Αν δεν συμπεριληφθεί θα κινηθούμε δικαστικά – αλλά ενώ θα έχει ήδη διαπραχθεί η αδικία θα δικαιωθούμε κατόπιν εορτής …. αλλά θα το κάνουμε και με Οποιασδήποτε συνέπειες

 
Χριστίνα
10 Μάιος 2015 01:31

Το Διδακτορικό να μοριοδοτείται μόνο με 4 μονάδες είναι πρωτάκουστο. Τα τελευταία χρίνια για κρίση Διευθυντών και Σχολικών Συμβούλων ήταν 8 μονάδες, τώρα τι έγινε και οι μονάδες έγιναν μισές? Ατό είναι απαράδαικτο μια διδακτορική διατριβή για να ολοκληρωυεί προποθέτει χρόνο, ερυνητική σκέψη, αφοσίωση και θυσίες. Είναι αδικία να υποβιβάζεται τόσο. Θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να το επανεξετάσετε!!! Είμαι Διδάκτωρ Μουσικής Παιδαγωγικής και με όλες τις καθυστερήσεις και την έρευνα μου πήρε σχεδόν 8 χρόνια για να το ολοκληρώσω.

 
Παντελής
10 Μάιος 2015 00:58

Μόλις συνειδητοποίησα (όχι τόσο ξαφνικά, αλλά εκ νέου) πως ανήκω στους "παλιούς"... Αν και σκέφτομαι σοβαρά να μην είμαι υποψήφιος για καμιά θέση "αμφιλεγόμενης ή ανεστραμμένης ευθύνης" στις επερχόμενες κρίσεις, παραμένοντας εξολοκλήρου στον φυσικό μου χώρο, δηλαδή την τάξη και τους μαθητές μου, ωστόσο συναισθάνομαι όλους τους συναδέλφους που επισημαίνουν τις λεπτές αποχρώσεις των αδικιών της λεγόμενης "μοριοδότησης" των υποψήφιων στελεχών εκπαίδευσης.

Μετά από δεκαετίες κυριαρχίας της κομματικής & πελατειακής μεροληψίας, χρειάζεται επιτέλους να τα πούμε εφ' όλης της ύλης. Συμφωνώ με την παραπάνω κριτική κατά της όποιας ισοπέδωσης! Θεωρώ ότι δίκαιη μοριοδότηση σημαίνει μοριοδότηση και του δεύτερου και του τρίτου και του ...νιοστού στοιχείου κάθε κατηγορίας που κατέχει κάποιος (αναλογικά και δίκαια). Ήταν πάντοτε εφικτή, αλλά δυστυχώς, δεν ήταν ποτέ επιθυμητή από τους έχοντες το πρόταγμα. Δίκαιη μοριοδότηση σημαίνει επίσης διασφάλιση των ευκαιριών των νεότερων συναδέλφων. Οι έχοντες αυξημένα προσόντα, οφείλουν να προηγηθούν χωρίς πρόσθετα εμπόδια, όπως είναι π.χ. η μικρότερη προϋπηρεσία.

Τα πράγματα είναι απλά. Ας δοθεί σε ΟΛΑ η αξία που τους αναλογεί!!! Με βάση τη διάρκεια, τις πιστωτικές μονάδες, τα ECTS (όπου υπάρχουν), το βαθμό πτυχίου, τη σειρά κατάταξης του αποφοιτούντος, την αξιολόγηση του ιδρύματος, του τμήματος και των διδασκόντων... Πολυετή, διετή, μονοετή, εξάμηνα, τρίμηνα, εντός ή στο εξωτερικό, οφείλουν να μοριοδοτηθούν ΟΛΑ!! Απολύτως αθροιστική μοριοδότηση, έστω με χαμηλότερους συντελεστές για το δεύτερο και τρίτο της ίδιας κατηγορίας, αλλά τίποτε να μην εξαιρείται, εφόσον σημαίνει κόπο, πνευματική δημιουργία, οικονομική συμμετοχή και (το κυριότερο) χρόνο ζωής! Η απαξίωση, την οποία γεννά η ισοπέδωση, αποτελεί το κορυφαίο αντικίνητρο για οποιαδήποτε πρόοδο, συλλογική ή ατομική.

Ας "δοθούν" λοιπόν στον καθένα εκείνα που δικαιούται καθαρά και δίκαια. Προς τι τα άθλια "μαγειρέματα" κάθε φορά που γίνεται η μοιρασιά; Ας καθοριστούν οι δείκτες, τα κριτήρια και οι "αξίες" τους εξαρχής κι ας αποδοθούν αναλογικά στους αξιότερους των δικαιούχων. Οφείλει να γίνει επιτέλους κατανοητό πως εδώ "κρίνονται" οι δάσκαλοι της πλειονότητας των μαθητών της Ελλάδας!! Διότι, είναι πρωτίστως οι μαθητές εκείνοι που αξίζουν ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ! Ακόμη κι αν δεν ικανοποιηθούν πλήρως οι φιλοδοξίες ορισμένων δασκάλων τους...

 
as
10 Μάιος 2015 00:13

Κάνετε προσπάθειες να εξηγήσετε όλοι σας τα αυτονόητα, ενώ η δικτατορία της μετριότητας και του προλεταριάτου χρειάζεται εξισωτισμό προς τα κάτω.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ