Έντονη διαμαρτυρία των επιστημονικών φορέων των εκπαιδευτικών ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ019-20 για το θέμα των μετατάξεων

Δημοσίευση: 17/05/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τα Διοικητικά Συμβούλια των Επιστημονικών Ενώσεων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ19-20, με κοινή ανακοίνωση αναφέρουν πως  με μεγάλη τους έκπληξη ενημερώθηκαν, μέσω διαδικτύου, την εισήγηση της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. σύμφωνα με την οποία αναστέλλονται συλλήβδην όλες οι μετατάξεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση,  που πραγματοποιήθηκαν με βάση το Ν. 4172/2013 (άρθρο 82, παρ.11), με τη διαδικασία «ανάκλησης παράνομης διοικητικής πράξης».  

Οι Επιστημονικές Ενώσεις τονίζουν πως «Η εν λόγω ανακοίνωση, αποτελεί εμπαιγμό όλων των εκπροσώπων των Δ. Σ. των επιστημονικών φορέων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ19-20, οι οποίοι παρέστησαν στη συνάντηση της Τρίτης 10/03/2015, με την κ. Ειρήνη Κυριακίδη, Διευθύντρια του γραφείου του Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας, κ. Αναστάσιου Κουράκη,  καθώς άλλα είχαν συζητηθεί, άλλα είχαν επιβεβαιωθεί εκ μέρους της  και, δυστυχώς, άλλα υλοποιούνται».

    Οι Επιστημονικές Ενώσεις Έχοντας υπόψη τα παραπάνω, θέτουν τα ακόλουθα   ερωτήματα:
    α. Έχει αναλογιστεί το Υπουργείο ότι με αυτή του την εισήγηση δημιουργεί τεράστια αναστάτωση σε χιλιάδες συναδέλφους που προγραμμάτισαν τη ζωή τους με βάση τη νέα θέση εργασίας τους; 
    β. Ακόμη και να έχουν γίνει αδικίες σε περιοχές της χώρας  (π.χ. Αχαΐα, Πέλλα και αλλού), πώς μια παράνομη διοικητική πράξη, σύμφωνα με το σκεπτικό του Υπουργείου, διορθώνεται με το να δημιουργεί νέες αδικίες; 
    γ. Γιατί πως αλλιώς θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς την απόφαση της ολικής ανάκλησης των Υποχρεωτικών Μετατάξεων Πλεονάζοντος Προσωπικού και όχι συγκεκριμένα αυτών που παρουσιάζουν τις όποιες παρατυπίες, σε συνδυασμό με την απόφαση για την διενέργεια μετατάξεων με μια εκ βάθρων διαφορετική διαδικασία; 
    δ. Πώς θα μπορέσουν οι συνάδελφοι που υπηρέτησαν στη νέα τους θέση στην Πρωτοβάθμια, να ανταγωνισθούν συναδέλφους που αυτή τη διετία υπηρέτησαν σε περιοχές με μεγάλη μοριοδότηση ή έχοντας εξασφαλίσει την έγκριση της απόσπασης σε διοικητικές και κομματικές θέσεις, δεν συμμετείχαν στη διαδικασία και οι οποίοι τώρα καλούνται, αν το επιθυμούν, να ενταχθούν και αυτοί στους αιτούντες μετάταξη;
    ε. Πως θα αποκαταστήσει το Υπουργείο τους μεταταγμένους εκπαιδευτικούς, εκείνους, οι οποίοι, αν και εργάστηκαν για δύο συναπτά έτη υπό πολύ δύσκολες συνθήκες εργασίας, υπηρετώντας σε μεγάλο αριθμό σχολείων, με αυξημένο ωράριο, χωρίς κανένα απολύτως εργασιακό πλαίσιο και δικαιώματα, δε θα μπορέσουν,  τόσο λόγω του παραπάνω δεδομένου αλλά και λόγω των διαφορετικών κριτηρίων που θα ισχύσουν στη νέα διαδικασία μετατάξεων, να διεκδικήσουν μια θέση σε αυτήν;
    στ. Πώς θα αποκαταστήσει τους συναδέλφους που μετατάχθηκαν δικαιωματικά μετά από ένστασή τους; 
    ζ. Πως σκέπτεται το Υπουργείο να αντιμετωπίσει το γεγονός των Υπηρεσιακών Μεταβολών που έχουν πραγματοποιηθεί στη Δευτεροβάθμια κατά τη διάρκεια απουσίας των εκπαιδευτικών αυτών, (π.χ. μεταθέσεις, απόδοση οργανικών), σε συνδυασμό με το γεγονός της -για δύο πλέον συνεχόμενα έτη-  εξαίρεσής τους από τη διαδικασία καίριων Υπηρεσιακών Μεταβολών, όπως για παράδειγμα των μεταθέσεων,  και στην Πρωτοβάθμια, στην οποία και ανήκουν;
    η. Πώς θα αποκαταστήσει τους συναδέλφους που σε μια κρίσιμη περίοδο, με το φάσμα της διαθεσιμότητας των πλεοναζόντων να επικρέμαται πάνω από τα κεφάλια τους, διακινδύνευσαν να δηλώσουν πλεονάζοντες για να πάρουν την περιπόθητη μετάταξη; 
    θ. Πώς θα διαχειριστεί το Υπουργείο την κατόπι των σχετικών διαδικασιών ελέγχου, επιστροφή των σύννομων εκπαιδευτικών στα ΠΥΣΔΕ αυτά, στα οποία είχαν κριθεί πλεονάζοντες και τη δημιουργία των αντίστοιχων χιλιάδων κενών στα ΠΥΣΠΕ;
    ι. Προτίθεται το Υπουργείο να στραφεί κατά της τότε πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΟ.ΠΑΙΘ., η οποία   διέπραξε αυτή την «παράνομη διοικητική πράξη»;

    Οι Επιστημονικές Ενώσεις είχαν καταθέσει υπόμνημα στις 8/3/2015, με το οποίο ζητούσαν να δημοσιοποιηθούν τα μόρια των μεταταχθέντων εκπαιδευτικών και να αρθούν οι αδικίες, όπου αυτές υπάρχουν. 

    Συγκεκριμένα ζητούν:
    1) Να μην προχωρήσει  η ηγεσία του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. στην υλοποίηση της εισήγησής της για ανάκληση όλων των μετατάξεων. 
    2) Να ελεγχθούν οι μετατάξεις που έγιναν με μεταγενέστερες διαπιστωτικές πράξεις σε και από περιοχές στις οποίες δεν δόθηκαν κενά ή δεν δηλώθηκαν πλεονάζοντες με την πρώτη διαπιστωτική πράξη αφού αυτές αποτελούν κατάφωρη αδικία.
    3) Να ανακοινωθούν τα μόρια όλων των αιτήσεων, να διασταυρωθούν με στοιχεία από τις ΔΔΕ και για όσους έκαναν ψευδή δήλωση να ανακληθεί η μετάταξη.
    4) Για την επίτευξη διαφάνειας το Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.  να κοινοποιήσει άμεσα  το σύνολο των δικαστικών αποφάσεων, τις οποίες επικαλείται.
    5) Να δοθούν οργανικές θέσεις στις ειδικότητες σε ΟΛΑ τα σχολεία της Α/θμιας. 
    6) Να γίνουν οι μεταθέσεις στην Α/θμια με βάση ΟΛΕΣ τις οργανικές. Να γίνονται οι τοποθετήσεις με τα μόρια (της Α/θμιας) και όσοι μεταταγμένοι δεν πάρουν οργανική να παραμένουν στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ όπου μετατάχθηκαν.
    7) Όσοι επιθυμούν, να ανακαλέσουν με αίτησή τους τη μετάταξη.

ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΗΣ Π.Ε. ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ Π/ΘΜΙΑΣ, ΤΙΣ ΕΛΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

    Η Γενική Συνέλευση καλεί 
    α. τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών και τις ΕΛΜΕ να κηρύξουν 3ωρες στάσεις εργασίας για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των συναδέλφων στο συλλαλητήριο της Τρίτης 19-5-2015 στο Υπουργείο Παιδείας
    β. τους συναδέλφους όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης να συμμετέχουν μαζικά στο συλλαλητήριο

Η Γενική Συνέλευση
του Συνδέσμου Καθηγητών Γαλλικής Π.Ε. Ελλάδας (APF FU Grèce)

Ετικέτες: 
Μετατάξεις

Σχόλια (1)

 
Μεταταγείς (με ένσταση για συγκεκριμένη αδικία)
18 Μάιος 2015 12:19

Τα ίδια με το Αρβανιτόπουλο γίνονται φαίνεται και τώρα; Βλακείες της διοίκησης ως ποτε θα τις πληρώνουν αθώοι; Το θέμα δεν είναι καν κομματικό. Ποια είναι αυτή η κ. Κυριακίδου και μιλάει για την τύχη 4000 οικογενειών που δεν φτάνει η ταλαιπωρία τους με τις υποχρεωτικές μετατάξεις, θέλουν κι άλλο να τους διαλύσουν ψυχικά χωρίς να φταίνε σε τίποτε; Αν διαπιστωθεί στο φινάλε από όποιον κάτι συγκεκριμένη παρανομία από συνάδερφο να το πει και να τιμωρηθεί ειδικά η περίπτωσή του. Εδώ όμως εμπλέκονται άδικα των αδίκων ακόμα και ειδικότητες που ουδεμία σχέση έχουν με κάτι σε βάρος άλλων! Δεν μπορούν οι μανδαρίνοι να λύσουν διακριτικά ένα πρόβλημα που αφορά μια χούφτα ατόμων και θα ξεσηκώσουν όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης σε εμφύλιο; Τόση επιπολαιότητα χωρίς λόγο; Συντεχνιακά ανεγκέφαλος κι ο ρόλος της ΔΟΕ. Δεν τιμάνε κανέναν αυτά.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.