Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

Οι Σχολές κατά Επιστημονικό Πεδίο και οι Συντελεστές Βαρύτητας μαθημάτων για το σχολικό έτος 2015-2016

Ανακοινώθηκαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας
Δημοσίευση: 21/06/2016
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία και οι συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων για το σχολικό έτος 2015-2016, έχει  ως εξής :

1ο Επιστημονικό Πεδίο: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες    
2ο Επιστημονικό Πεδίο: Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες
3ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Υγείας και Ζωής     
4ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες της Εκπαίδευσης     
5ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής     

ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΣΕ PDF ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥς ΕΚΤΥΠΩΣΕΤΕ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΏ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΚ

1. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ, ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ   
    ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΓΛΩΣΣΑΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΡΕΥΞΕΙΝΙΩΝ ΧΩΡΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)    ΔΠΘ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΑΓΡΙΝΙΟ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΠΑΝ.ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΙΕΘΝΩΝ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΠΑΝΤΕΙΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)    ΔΠΘ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (ΑΘΗΝΑ)    ΠΑΝΤΕΙΟ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)    ΔΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΕΡΡΕΣ)    ΑΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΤΡΙΚΑΛΑ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΝΑΥΠΛΙΟ)    ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΘΕΑΤΡΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    Α.Σ.Κ.Τ.
ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)    ΔΠΘ
ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ)    ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΚΟΡΙΝΘΟΣ)    ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ & ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΠΑΝΤΕΙΟ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ    ΔΠΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) -ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ    ΔΠΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΠΑΝΤΕΙΟ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΠΑΝΤΕΙΟ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΡΟΔΟΣ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΝΟΜΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)    ΔΠΘ
ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΙΣΤΟΡΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΠΑΝΤΕΙΟ
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ (ΚΟΡΙΝΘΟΣ)    ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΣΛΑΒΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ & ΕΙΚΟΝΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΑΣΙΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ)    ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ & ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΡΕΘΥΜΝΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) - ΕΚΠΑ    ΕΚΠΑ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) - ΠΑΝΤΕΙΟ    ΠΑΝΤΕΙΟ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΟ - ΣΤΡΑΤΙΩΤ.ΝΟΜ.ΣΥΜΒ. (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗ    ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗ    ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ

ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΑΛΤΙΚΗΣ ΒΕΛΛΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ    ΑΕΑ ΙΩΑΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΑΛΤΙΚΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ    ΑΕΑ ΚΡΗΤΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΕΡΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΘΗΝΑΣ    ΑΕΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΕΡΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΒΕΛΛΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ    ΑΕΑ ΙΩΑΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΕΡΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ    ΑΕΑ ΚΡΗΤΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΕΡΑΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ    ΑΕΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ    ΑΣΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ    ΑΣΤ.ΣΧΟΛΕΣ

ΣΧΟΛΕΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ
ΣΧΟΛΗ  ΑΝΘΥΠΟΠΥΡΑΓΩΝ    Σ.Π.Α.
ΣΧΟΛΗ  ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ    Σ.Π.Α.

ΤΕΙ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)    ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΛΑΙΚΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (ΑΡΤΑ)    ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΕ (ΖΑΚΥΝΘΟΣ) - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΤΕ    ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ

ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΝΩΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΑΣΤΕΚ)    ΑΣΤΕ
ΑΝΩΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΡΟΔΟΥ (ΑΣΤΕΡ)    ΑΣΤΕ

2. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΜΠ
ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ)    ΔΠΘ
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΜΠ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ)    ΔΠΘ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ. ΠΑΤΡΩΝ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΧΑΝΙΑ)    ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ.
ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ & ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΛΑΡΙΣΑ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ & ΓΕΩΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΓΕΩΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ)    ΔΠΘ
ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΑΓΡΙΝΙΟ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΛΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΘΗΝΑ)    ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)    ΔΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΕΡΡΕΣ)    ΑΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΤΡΙΚΑΛΑ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ.
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΜΠ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΜΠ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΞΑΝΘΗ)    ΔΠΘ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ   (ΧΑΝΙΑ)    ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΣΑΜΟΣ) - ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ-ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ KAI ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΜΠ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΧΙΟΣ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ   (ΧΑΝΙΑ)    ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ   (ΧΑΝΙΑ)    ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΞΑΝΘΗ)    ΔΠΘ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ  (ΚΟΖΑΝΗ)    ΠΑΝ. ΔΥΤ.ΜΑΚ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΞΑΝΘΗ)    ΔΠΘ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΧΑΝΙΑ)    ΠΟΛ/ΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΑΜΟΣ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ)    ΠΑΝ. ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΣΥΡΟΣ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ & ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΜΠ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ)    ΠΑΝ. ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΜΠ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΡΙΠΟΛΗ)    ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ (ΛΑΜΙΑ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΜΠ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΞΑΝΘΗ)    ΔΠΘ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ & ΕΙΚΟΝΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΦΥΣΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΦΥΣΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΦΥΣΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΦΥΣΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΦΥΣΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΧΗΜΕΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΧΗΜΕΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΧΗΜΕΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΧΗΜΕΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΧΗΜΕΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΜΠ
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ (ΣΣΕ) – ΟΠΛΑ                        ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ (ΣΣΕ) – ΣΩΜΑΤΑ                           ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΙΚΑΡΩΝ (ΣΙ) ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΑΕΡΑΜΥΝΑΣ             ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΙΚΑΡΩΝ (ΣΙ) ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ                                 ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΙΚΑΡΩΝ (ΣΙ) ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ (ΣΜΑ)                             ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ ΡΑΔΙΟΝΑΥΤΙΛΩΝ (ΣΙΡ)                             ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ (Σ.Μ.Υ.Ν.)             ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ (Σ.Μ.Υ.) – ΟΠΛΑ        ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ (Σ.Μ.Υ.) – ΣΩΜΑΤΑ      ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ (ΣΝΔ) ΜΑΧΙΜΟΙ                ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ (ΣΝΔ) ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ          ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (Σ.Τ.Υ.Α.)         ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚ. ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΥΔ)         ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ

ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ           Α.Ε.Ν.
ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ            Α.Ε.Ν.

ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΗΛΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ    ΑΕΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΗΛΙΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ    ΑΕΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ                      ΑΣΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ                                                                           ΑΣΤ.ΣΧΟΛΕΣ

ΣΧΟΛΕΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ
ΣΧΟΛΗ  ΑΝΘΥΠΟΠΥΡΑΓΩΝ                Σ.Π.Α.
ΣΧΟΛΗ  ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ                 Σ.Π.Α.

ΤΕΙ
ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) - ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΔΡΑΜΑ)    ΤΕΙ ΑΝ.ΜΑΚ.ΘΡΑΚΗΣ
ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ)    ΤΕΙ ΣΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)    ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΚΑΒΑΛΑ)    ΤΕΙ ΑΝ.ΜΑΚ.ΘΡΑΚΗΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΚΟΖΑΝΗ)    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΛΑΡΙΣΑ)    ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΠΑΤΡΑ)    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΧΑΛΚΙΔΑ)    ΤΕΙ ΣΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΛΑΜΙΑ)    ΤΕΙ ΣΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΧΑΝΙΑ)    ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΛΑΙΚΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (ΑΡΤΑ)    ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΕ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΕ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΕ (ΧΑΛΚΙΔΑ)    ΤΕΙ ΣΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΕ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΕ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΕ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΤΕ (ΡΕΘΥΜΝΟ)    ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ (ΚΟΖΑΝΗ) - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΝΤΙΡΡΥΠΑΝΣΗΣ ΤΕ (ΚΟΖΑΝΗ) - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΕ    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΑΘΗΝΑ)     ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΑΡΤΑ)     ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)     ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)     ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΚΑΒΑΛΑ)     ΤΕΙ ΑΝ.ΜΑΚ.ΘΡΑΚΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ)     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΛΑΜΙΑ)     ΤΕΙ ΣΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΛΑΡΙΣΑ)     ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ)     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΣΕΡΡΕΣ)     ΤΕΙ ΚΕΝΤΡ.ΜΑΚΕΔ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΣΠΑΡΤΗ)     ΤΕΙ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΤΕ (ΧΑΛΚΙΔΑ)    ΤΕΙ ΣΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΤΕ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ         (ΚΑΒΑΛΑ) - ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ    ΤΕΙ ΑΝ.ΜΑΚ.ΘΡΑΚΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΤΕ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΚΑΒΑΛΑ) - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΤΕ    ΤΕΙ ΑΝ.ΜΑΚ.ΘΡΑΚΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΕ (ΧΑΝΙΑ)    ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ (ΚΟΖΑΝΗ) -ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΕ (ΚΟΖΑΝΗ) -ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)     ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΛΑΡΙΣΑ)    ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΠΑΤΡΑ)    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΣΕΡΡΕΣ)     ΤΕΙ ΚΕΝΤΡ.ΜΑΚΕΔ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΧΑΛΚΙΔΑ)    ΤΕΙ ΣΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΤΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΤΩΝ (ΔΡΑΜΑ)    ΤΕΙ ΑΝ.ΜΑΚ.ΘΡΑΚΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)     ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΛΑΡΙΣΑ)     ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΠΑΤΡΑ)     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)     ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΤΡΙΚΑΛΑ)     ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΑΘΗΝΑ) - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΑΘΗΝΑ) - ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ     ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΣΕΡΡΕΣ) - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ    ΤΕΙ ΚΕΝΤΡ.ΜΑΚΕΔ
ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΣΕΡΡΕΣ) - ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ     ΤΕΙ ΚΕΝΤΡ.ΜΑΚΕΔ
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝΔΥΣΗΣ (ΚΙΛΚΙΣ)    ΤΕΙ ΚΕΝΤΡ.ΜΑΚΕΔ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΟΥ ΤΕ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ)    ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΛΙΕΙΑΣ - ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ (ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ)    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΗΧΟΥ & ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ (ΛΗΞΟΥΡΙ)    ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ)    ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ)    ΤΕΙ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ)    ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΑΜΑΛΙΑΔΑ)     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΑΡΤΑ)     ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)     ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)     ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ)     ΤΕΙ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΛΑΡΙΣΑ)     ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΦΛΩΡΙΝΑ)     ΤΕΙ ΔΥΤ. ΜΑΚ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΕ (ΖΑΚΥΝΘΟΣ) - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΤΕ    ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΕ (ΖΑΚΥΝΘΟΣ) - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΕ    ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ

ΑΣΠΑΙΤΕ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ    ΑΣΠΑΙΤΕ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ    ΑΣΠΑΙΤΕ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ    ΑΣΠΑΙΤΕ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ    ΑΣΠΑΙΤΕ

3. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ)    ΔΠΘ
ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ.
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ.
ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ & ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΛΑΡΙΣΑ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΑΓΡΙΝΙΟ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ (ΛΗΜΝΟΣ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΘΗΝΑ)    ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)    ΔΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΕΡΡΕΣ)    ΑΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΤΡΙΚΑΛΑ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝ.
ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ)    ΔΠΘ
ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ)    ΔΠΘ
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΣΠΑΡΤΗ)    ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ (ΛΑΜΙΑ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ & ΕΙΚΟΝΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΣΑΝ)           ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΙΑΤΡΙΚΟ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                             ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΟ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                    ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                 ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ              ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ

ΤΕΙ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ & ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ & ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) - ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ) - ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ & ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ & ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ)    ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ & ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ (ΣΗΤΕΙΑ)    ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ (ΛΑΡΙΣΑ)    ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΛΑΙΚΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (ΑΡΤΑ)    ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ)    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ (ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ)    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ)    ΤΕΙ ΑΝ.ΜΑΚ.ΘΡΑΚΗΣ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)    ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΛΑΜΙΑ)    ΤΕΙ ΣΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ)    ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ (ΠΑΤΡΑ)    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΟΔΟΝΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΟΠΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΜΕΤΡΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΑΜΑΛΙΑΔΑ)     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΑΡΤΑ)     ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)     ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)     ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ))    ΤΕΙ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΛΑΡΙΣΑ)     ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ (ΦΛΩΡΙΝΑ)     ΤΕΙ ΔΥΤ. ΜΑΚ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΕ (ΖΑΚΥΝΘΟΣ) - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΤΕ    ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΑΙΓΙΟ)    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΛΑΜΙΑ)    ΤΕΙ ΣΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ

4. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)    ΔΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΕΡΡΕΣ)    ΑΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΤΡΙΚΑΛΑ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ)    ΔΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (ΡΟΔΟΣ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΚΟΡΙΝΘΟΣ)    ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ)    ΔΠΘ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΡΟΔΟΣ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΦΛΩΡΙΝΑ)    ΠΑΝ. ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (ΦΛΩΡΙΝΑ)    ΠΑΝ. ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΡΕΘΥΜΝΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ & ΕΙΚΟΝΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ

ΤΕΙ
ΛΑΙΚΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (ΑΡΤΑ)    ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ

5. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΠΑΝ.ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΠΑΝΤΕΙΟ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΑΓΡΙΝΙΟ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    Ο.Π.Α.
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΧΙΟΣ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (ΑΓΡΙΝΙΟ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    Ο.Π.Α.
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)    ΔΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΕΡΡΕΣ)    ΑΠΘ
ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΤΡΙΚΑΛΑ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    Ο.Π.Α.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    Ο.Π.Α.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΠΑΝ.ΠΕΙΡΑΙΑ
ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (ΧΙΟΣ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΠΑΝΤΕΙΟ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    Ο.Π.Α.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΠΑΝ.ΠΕΙΡΑΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΒΟΛΟΣ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)     ΑΠΘ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)     ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ)     ΔΠΘ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΠΑΤΡΑ)    ΠΑΝ.ΠΑΤΡΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΡΕΘΥΜΝΟ)    ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΤΡΙΠΟΛΗ)    ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΠΑΡΤΗ)    ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    Ο.Π.Α.
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)     ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΠΑΝ.ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ & ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ (ΙΩΑΝΝΙΝΑ)    ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    Ο.Π.Α.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΑΠΘ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΛΑΜΙΑ)    ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΠΑΝ.ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΕΚΠΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΡΙΠΟΛΗ)    ΠΑΝ.ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ)    ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ & ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΠΑΝ.ΠΕΙΡΑΙΑ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ)    Ο.Π.Α.
ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ & ΕΙΚΟΝΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ)    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΠΑΝ.ΠΕΙΡΑΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΠΑΝ.ΠΕΙΡΑΙΑ

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ (ΣΣΑΣ) ΘΕΣ/ΝΙΚΗ                ΣΤΡΑΤ.ΣΧΟΛΕΣ

ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ         Α.Ε.Ν.
ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ            Α.Ε.Ν.

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ                                    ΑΣΤ.ΣΧΟΛΕΣ
ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ                                                                                   ΑΣΤ.ΣΧΟΛΕΣ

ΣΧΟΛΕΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ
ΣΧΟΛΗ  ΑΝΘΥΠΟΠΥΡΑΓΩΝ                    Σ.Π.Α.
ΣΧΟΛΗ  ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ                         Σ.Π.Α.

ΤΕΙ
ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) - ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ)     ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΘΗΝΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ     ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΘΗΝΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΑΘΗΝΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΓΡΕΒΕΝΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΓΡΕΒΕΝΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ     ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ    ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ    ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ    ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ     ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ    ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΚΑΒΑΛΑ)     ΤΕΙ ΑΝ.ΜΑΚ.ΘΡΑΚΗΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΚΟΖΑΝΗ)     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΛΑΡΙΣΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ     ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΛΑΡΙΣΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ    ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΛΕΥΚΑΔΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ     ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΛΕΥΚΑΔΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ    ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ)     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΠΑΤΡΑ)     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ     ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ    ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ)     ΤΕΙ ΚΕΝΤΡ.ΜΑΚΕΔ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ    ΤΕΙ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) - ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ    ΤΕΙ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (ΘΗΒΑ)    ΤΕΙ ΣΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (ΚΑΤΕΡΙΝΗ)    ΤΕΙ ΚΕΝΤΡ.ΜΑΚΕΔ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ & ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (ΠΥΡΓΟΣ)     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ & ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ(ΑΜΦΙΣΣΑ)     ΤΕΙ ΣΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΛΑΙΚΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (ΑΡΤΑ)    ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)    ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)    ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΑΒΑΛΑ)    ΤΕΙ ΑΝ.ΜΑΚ.ΘΡΑΚΗΣ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ)    ΤΕΙ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΖΑΝΗ)    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΛΑΡΙΣΑ)    ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ)    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ)    ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΠΡΕΒΕΖΑ)    ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΣΕΡΡΕΣ)    ΤΕΙ ΚΕΝΤΡ.ΜΑΚΕΔ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΧΑΛΚΙΔΑ)    ΤΕΙ ΣΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΑΘΗΝΑ)     ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΑΡΤΑ)     ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)     ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)     ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΚΑΒΑΛΑ)     ΤΕΙ ΑΝ.ΜΑΚ.ΘΡΑΚΗΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ)     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΛΑΜΙΑ)     ΤΕΙ ΣΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΛΑΡΙΣΑ)     ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ)     ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΣΕΡΡΕΣ)     ΤΕΙ ΚΕΝΤΡ.ΜΑΚΕΔ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕ (ΣΠΑΡΤΗ)     ΤΕΙ ΠΕΛ/ΝΗΣΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝΔΥΣΗΣ (ΚΙΛΚΙΣ)    ΤΕΙ ΚΕΝΤΡ.ΜΑΚΕΔ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΟΥ ΤΕ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ)    ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΛΙΕΙΑΣ - ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ (ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ)    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΗΧΟΥ & ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ (ΛΗΞΟΥΡΙ)    ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΕ (ΖΑΚΥΝΘΟΣ) - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΤΕ    ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΕ (ΖΑΚΥΝΘΟΣ) - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΕ    ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ & ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ)    ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΕ (ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ)    ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΕ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ)    ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.

ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΝΩΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΑΣΤΕΚ)    ΑΣΤΕ
ΑΝΩΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΡΟΔΟΥ (ΑΣΤΕΡ)    ΑΣΤΕ

Συντελεστές  βαρύτητας μαθημάτων

Για τον προσδιορισμό του συνόλου των μορίων κάθε υποψηφίου για εισαγωγή στις σχολές  στα τμήματα και στις εισαγωγικές κατευθύνσεις τμημάτων που είναι ενταγμένα σε κάθε ένα από τα ανωτέρω Επιστημονικά Πεδία θα υπολογίζονται τα μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού που ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο, ως ακολούθως:

A.Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών

1ο  Επιστημονικό Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών
α) Αρχαία Ελληνικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3)
β) Ιστορία Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)

3ο  Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής
α) Βιολογία Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα εννιά (0,9)
β) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή μηδέν κόμμα τέσσερα (0,4)

4ο  Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης
α) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3)
β) Μαθηματικά Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)

Β. Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών

2ο  Επιστημονικό Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών
α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3)
β) Φυσική Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)

3ο  Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής
α) Βιολογία Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3)
β) Χημεία Προσανατολισμού με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)

4ο  Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης
α) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3)
β) Ιστορία Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)

Γ. Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής

3ο  Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής
α) Βιολογία Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα εννιά (0,9)
β) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή μηδέν κόμμα τέσσερα (0,4)

4ο  Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης
α) Νεοελληνική Γλώσσα με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3)
β) Ιστορία Γενικής Παιδείας με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)

5ο  Επιστημονικό Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής
α) Μαθηματικά Προσανατολισμού με συντελεστή ένα κόμμα τρία (1,3)
β) Αρχές Οικονομικής Θεωρίας με συντελεστή μηδέν κόμμα επτά (0,7)

Σχόλια (150)

 
M.K
05 Ιουν 2015 09:43

@ Γιώργος Κρανιάς
ΜΠΡΑΒΟ Γιώργο. ΑΨΟΓΗ η τεκμηρίωσή σου.

 
Κρανιάς Γιώργος
04 Ιουν 2015 23:42

Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλα αυτά τα σεντόνια όσο πιο σύντομα μπορώ:
-Ποιος αξιολόγησε την πληροφορική;
Απάντηση : Μα όσοι την έβγαλαν από τις πανελλήνιες. Ένα πολύ σπουδαίο μάθημα ποτέ δεν θα το έκαναν στην άκρη .
-Ήταν η Χημεία δυσκολότερη από την πληροφορική; Πώς γίνεται αυτό, αφού οι βαθμοί στην πληροφορική ήταν μικρότεροι από εκείνους της Χημείας;
Απάντηση: Οι βαθμοί στην πληροφορική ήταν μικρότεροι γιατί οι μαθητές της τεχνολογικής ήταν πολύ πιο αδύνατοι μαθητές κατά κανόνα. Δημοσιεύω λοιπόν και πάλι προς εμπέδωση τις επιδόσεις των μαθητών των δύο κατευθύνσεων τα χρόνια 2011,2012, 2013:
Tα τρία αυτά χρόνια ο μέσος όρος αριστούχων στη Χημεία ήταν 25,93%. Παράλληλα από το σύνολο των παιδιών της θετικής αρίστευσε στα μαθηματικά και στη φυσική κατά μέσο και πάλι όρο το 10,72%. Αυτό σημαίνει πως από τα 100 παιδιά που αρίστευσαν στην χημεία, τα 41 αρίστευσαν και στα μαθηματικά και στη φυσική. Πάμε τώρα στην πληροφορική. Εκεί αντίστοιχα αρίστευσε το 12,75%. Τι έκαναν τα ίδια παιδιά στα μαθηματικά και την φυσική; Αρίστευσε μόνο το 2,9%. Δηλαδή από τα 100 παιδιά που αρίστευαν στην πληροφορική μόνο τα 23 μπόρεσαν να αριστεύσουν στα μαθηματικά και στην φυσική, όπου όπως γνωρίζετε τα θέματα ήταν κοινά. Αν κοιτάξουμε το ΑΟΔΕ, εκεί να δεις. Από τους αριστούχους του εν λόγω μαθήματος μόνο το 10% μπορούσε να αριστεύσει στα μαθηματικά και την Φυσική, την ίδια στιγμή που το αντίστοιχο νούμερο για τους αριστούχους της Βιολογίας είναι το 37%. Αλλά ας κατέβουμε και λίγο παρακάτω. Από τα 100 παιδιά που έγραφαν πάνω από τη βάση στη Χημεία, τα 80 έγραφαν επίσης πάνω από τη βάση στα μαθηματικά και τη φυσική. Τα αντίστοιχα νούμερα για μεν την πληροφορική ήταν μόνο 53% για δε το ΑΟΔΕ ακόμα χειρότερα 38,9% ενώ για την βιολογία 71%. Τα νούμερα λοιπόν είναι αδιάψευστοι μάρτυρες. Η τεχνολογική κατεύθυνση υπήρξε ο δούρειος ίππος για να μπορούν να αριστεύουν ή να γράφουν ικανοποιητικούς βαθμούς στην πληροφορική και στο ΑΟΔΕ μαθητές που στα μαθηματικά και την φυσική δεν τα κατάφερναν σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό από τους συμμαθητές τους της θετικής. Αυτός ήταν και ο λόγος που η συγκεκριμένη κατεύθυνση τράβηξε τα παιδιά, μαζί με το γεγονός ότι τα δύο μαθήματα ΑΕΠΠ και ΑΟΔΕ δεν απαιτούσαν καμία προσπάθεια από τον μαθητή στις προηγούμενες τάξεις του σχολείου. Αν μάλιστα υπήρχε τρόπος να αφαιρέσουμε τα παιδιά που μόνο στην Γ' ακολουθούσαν την τεχνολογική, τότε είναι ζήτημα αν θα μπορούσαμε να βρούμε έστω και έναν αριστούχο της τεχνολογικής στα μαθηματικά και την φυσική. Αυτή λοιπόν ήταν η περίφημη τεχνολογική2 όπου το 72,33% των μαθητών έγραφε κάτω από τη βάση στα μαθηματικά και την φυσική.
Και για να είμαστε εντελώς αντικειμενικοί πρέπει να πούμε ότι μόνο το 2014 οι αριστούχοι της πληροφορικής ήταν λίγο καλύτεροι από τους αριστούχους της Χημείας. Αλλά μόνο τη συγκεκριμένη χρονιά και μόνο οι αριστούχοι. Ίσως στα θέματα της πληροφορικής τη συγκεκριμένη χρονιά το άριστα ήταν πολύ δύσκολη υπόθεση.
Θα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει φέτος.
-Ήταν απαραίτητο να διαιρεθούν τα πληροφορικά τμήματα σε δύο πεδία;
Ο μόνος τρόπος να μην διαιρεθούν τα τμήματα ήταν να διαιρεθούν οι σχολές του πολυτεχνείου και γενικότερα οι θετικές σχολές σε τρία πεδία. Τις "χημικές" τις "πληροφορικές" και τις "χημικοπληροφορικές".
-Πότε ζήτησε η ΕΕΦ να μην μπουν σχολές που έχουν το μάθημα της φυσικής στο πεδίο της πληροφορικής;
Απάντηση: Στην παρέμβασή της στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων στη βουλή:
"Ο κ. Χρόνης κάλεσε το Υπουργείο να αποδώσει και πάλι στους μαθητές και στους καθηγητές τους το μάθημα της φυσικής γενικής παιδείας της γ΄ λυκείου, ώστε να μη γίνουν τα παιδιά αυτά η μοναδική γενιά στην ιστορία του εκπαιδευτικού μας συστήματος, που ως θύμα μιας συγκυρίας αλλεπάλληλων αλλαγών, δεν θα έχει δει πειραματικά πώς παράγεται το εναλλασσόμενο ρεύμα με το οποίο μας τροφοδοτεί η ΔΕΗ από τους θερμοηλεκτρικούς ή υδροηλεκτρικούς σταθμούς και τις ανεμογεννήτριες και δεν θα έχει ακούσει καν περί του νόμου τουFaraday, μια επιστημονική ανακάλυψη με ιστορία ενάμιση αιώνα, στην οποία στηρίζεται ο εξηλεκτρισμός και σχεδόν το σύνολο της καθημερινότητας του σύγχρονου ανθρώπου. Θα αγνοεί, επίσης, πλήρως ότι το μαγνητικό πεδίο έχει ως πηγή το ηλεκτρικό ρεύμα. Επίσης, δεν θα έχει ακούσει και κατανοήσει τίποτα για ατομική και ηλιακή ενέργεια, για πυρηνικές αντιδράσεις, σχάσης και σύντηξης και δεν θα γνωρίζει τι είναι η ραδιενέργεια.
Ο έτερος εκπρόσωπος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών κ. Κασσίδης δήλωσε με τη σειρά του ότι δεν πρέπει να υπάρχουν Σχολές που στο αναλυτικό τους πρόγραμμα περιλαμβάνεται η Φυσική στη τρίτη ομάδα και αντίθετα θα πρέπει αυτές οι Σχολές να περιλαμβάνονται στο άλλο επιστημονικό πεδίο, δηλαδή, να μεταφερθούν στην ομάδα θετικού προσανατολισμού. Επίσης, ζήτησε επαναφορά του μαθήματος της Φυσικής Γενικής Παιδείας, τουλάχιστον, μία διδακτική ώρα, με δεδομένο ότι υπάρχει κίνδυνος της πολύ μεγάλης συρρίκνωσης ύλης και αφήνει εκτός διδασκαλίας σύγχρονα θέματα που άπτονται της καθημερινότητας. «Είναι κρίμα ένας αυριανός πολίτης, να μην έχει διδαχτεί τι είναι ακτινοβολία, τι είναι ραδιενέργεια και τι είναι πυρηνικά απόβλητα. Είναι κρίμα για τους συνανθρώπους μας και εγώ δεν λέω, ότι όλοι θα γίνουν πυρηνικοί επιστήμονες, αλλά, τουλάχιστον, θα πρέπει να το ξέρουν. Εάν θέλετε, δεσμευόμαστε να συνδράμουμε στη προσπάθεια συγγραφής βιβλίου Φυσικής για την Γ΄ Λυκείου και μπορεί να γίνει μέσα στο επόμενο δίμηνο σε συνεργασία με το Υπουργείο. Επίσης, θέλουμε να βάλουμε στους μαθητές περισσότερες επιλογές, στο μάθημα Επιλογής της Γ΄ Λυκείου. Αυτό να μην είναι μονοσήμαντο. Θα μπορούσα, κάλλιστα, να αναφερθώ σε διάφορα μαθήματα, για παράδειγμα, μπορώ να αναφερθώ στην αστρονομία, κάτι ενδιαφέρον, αρχές περιβαλλοντολογικής εκπαίδευσης, γιατί όχι» ανέφερε ο κ. Κασσίδης."
Είδατε που τελικά δεν σας έχουν σε χαμηλή εκτίμηση μόνον οι χημικοί;
Και για να απαντήσω και στον Isi οι πληροφορικές σχολές θέλουν να έχουν καλούς φοιτητές και σίγουρα πολλούς τέτοιους δεν πρόκειται να αντλήσουν από το πεδίο της πληροφορικής, άρα δεν θα πάθουν και τίποτα αν παίρνουν φοιτητές με εξεταζόμενο τη Χημεία αντί για τον προγραμματισμό. Αντίθετα θα έχουν καλύτερο δυναμικό φοιτητών. Εξ ου και τα αιτήματα να ενταθούν στο 2ο πεδίο.
-Και τελικά τι πρέπει να γίνει δεν υπάρχει άλλη λύση;
Απάντηση: Κατά τη γνώμη μου υπάρχει και πρέπει να την αναζητήσουμε εν όψει ενός πιο μόνιμου συστήματος μετά την διετία.
Σχολείο με δύο βασικές κατευθύνσεις. Μία θετική και μία θεωρητική με όσο το δυνατό ευρύτερο πρόγραμμα σπουδών.
Η κάθε σχολή γνωστοποιεί δύο χρόνια πριν σε πόσα και ποια μαθήματα, από τα διδασκόμενα στο λύκειο επιθυμεί να εξετάζονται οι υποψήφιοι φοιτητές της.
Ο μαθητής ανάλογα με τις επιλογές του δηλώνει, αφού πρώτα πάρει το απολυτήριο του λυκείου, σε ποια μαθήματα θα εξεταστεί πανελλαδικά και ανάλογα με τις επιδόσεις του καταθέτει μηχανογραφικό και διεκδικεί την εισαγωγή του. Να μετράει έστω και λίγο ο βαθμός του απολυτηρίου.
-Το σημερινό σύστημα δεν παίρνει καμία βελτίωση;
Απάντηση: - Να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές της θετικής να εξεταστούν και στην πληροφορική προκειμένου να διεκδικήσουν την εισαγωγή τους και στις σχολές πληροφορικής. Η άλλη εκδοχή είναι να καταργηθεί η κατεύθυνση πληροφορικής - οικονομίας, να διδάσκεται το ΑΟΘ στη θετική εναλλακτικά με την Βιολογία και να δημιουργηθούν δύο υποκατευθύνσεις μία με άξονα μαθηματικά-πληροφορική και μία με άξονα μαθηματικά-ΑΟΘ. Οπότε ένας μαθητής με Φυσική Χημεία Μαθηματικά και Πληροφορική θα έχει πρόσβαση σε όλες τις θετικές και πληροφορικές σχολές.

 
Μαριος
04 Ιουν 2015 22:58

@Χριστίνα Γραμμένου

Μπράβο σου!! Μέσα από την ψυχή σου! Άψογη!

 
Χριστίνα Γραμμένου
04 Ιουν 2015 19:16

@Γιώργος Κρανιάς
"Εσείς τι έχετε να αντιπαρατάξετε σ' αυτό; Ένα "μάθημα" που στο μόνο που χρησίμεψε όλα αυτά τα χρόνια ήταν να σπρώχνει τα παιδιά στην αγραμματοσύνη και στην αδιαφορία για τη μάθηση"

Ποιος σας έκανε αξιολογητή στο δικό μας μάθημα κύριε Κρανιά;
Εκπροσωπείτε κάποια θεσμική επιτροπή αξιολόγησης και αξιολογείτε μαθήματα που δεν είναι της ειδικότητας σας; Εσείς είστε Χημικός, και το μόνο που μπορείτε να αξιολογήσετε είναι το δικό σας αντικείμενο και μόνο αυτό.
Έχει γίνει κάποια επίσημη αξιολόγηση των μαθημάτων του Λυκείου από θεσμικό φορέα και κρίθηκε το μάθημα της Πληροφορικής (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) ανεπαρκές και άχρηστο και όλα αυτά που του καταλογίζετε;
Αν υπάρχει τέτοια αξιολόγηση να μας τη δείξετε να τη μάθουμε αλλά απ' ότι ξέρω δεν υπάρχει.
Αλλά όταν στερεύετε από επιχειρήματα η πρακτική σας είναι να μιλάτε περί άχρηστων μαθημάτων.
Και μάλιστα εσείς προτείνατε σε προηγούμενο σχόλιο σας να καταργηθεί το μάθημα αυτό!
Τι αρμοδιότητα έχετε κύριε Κρανιά γι αυτές τις κρίσεις; Κι εγώ μπορώ να γράφω ότι θέλω για μαθήματα που δεν είναι της ειδικότητας μου και να ζητάω να καταργηθούν.
Είναι όμως αυτή σωστή λογική και στάση από έναν επιστήμονα εκπαιδευτικό;
Λυπάμαι που σας το λέω αλλά δεν τα περίμενα όλα αυτά από εσάς.

Και ναι κύριε Κρανιά, δε θελήσαμε να εξετάζεται η Πληροφορική ως πέμπτο μάθημα και οι μαθητές που θέλουν να σπουδάσουν αυτήν την επιστήμη να τιμωρούνται με 5 μαθήματα ενώ όλα τα άλλα παιδιά να εξετάζονται σε 4 μαθήματα. Και είναι προς τιμή μας αυτή μας η απόφαση, γιατί παρ' όλο που μπορεί να μας συνέφερε από άποψη ωρών προτιμήσαμε τη δικαιοσύνη απέναντι στους μαθητές.
Δε υπάρχει μόνο το συμφέρον στη ζωή, υπάρχει και το δίκαιο και το λογικό.
Δε θελήσαμε να διορθώσουμε την τεράστια στρέβλωση που δημιουργείται τώρα με την άλλη στρέβλωση των 5 μαθημάτων μόνο για τα παιδιά που θέλουν Πληροφορική, γιατί είναι άδικο απέναντι τους.
Αν κοιτάγαμε μόνο το συμφέρον μας θα είχαμε δεχτεί κύριε Κρανιά, αλλά προέχει το δίκαιο απέναντι στους μαθητές που το βάλαμε πιο πάνω και είμαστε περήφανοι γι αυτό και ειδικά στις σημερινές δύσκολες συνθήκες επιβίωσης.
Και μας παροτρύνετε να "λογικευτούμε"; Με ποιου είδους λογική κύριε Κρανιά, τη λογική του συμφέροντος μας και της αδικίας απέναντι στους μαθητές μας;
Και τι θα απαντήσω εγώ στο μαθητή μου αύριο που θα με ρωτήσει:
"Κυρία, γιατί εγώ που θέλω να σπουδάσω Πληροφορική πρέπει να δώσω 5 μαθήματα και ο συμμαθητής μου που θέλει να γίνει Χημικός ή Μαθηματικός ή Φυσικός 4;"
Θα του απαντήσω ότι αυτό είναι το λογικό και μετά θα πάω να του κάνω μάθημα αλγοριθμικής λογικής και επίλυσης προβλημάτων;
Ε όχι κύριε Κρανιά, δε θα το υποστηρίξω ποτέ αυτό γιατί με εκθέτει συνειδησιακά, πρώτα σαν άνθρωπο και μετά σαν επιστήμονα και εκπαιδευτικό.

"Προσπαθήσατε να εκτοπίσετε την Χημεία και εξακολουθείτε να επιτίθεστε σ' αυτήν"

Αυτό δεν έγινε ποτέ κύριε Κρανιά και ξέρετε ότι προσωπικά πολλές φορές σας εξέφρασα ότι εκτιμώ την επιστήμη της Χημείας ισοδύναμα όπως και τις άλλες Θετικές Επιστήμες. Αλλά την ίδια άποψη εκφράζουν και οι άλλοι συνάδελφοι Πληροφορικοί.
Η εμβέλεια όμως της Χημείας και της Πληροφορικής στις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες είναι μικρότερη ως προαπαιτούμενο αντικείμενο εξέτασης από ότι των Μαθηματικών και της Φυσικής.
Σε αυτό διαφωνούμε κύριε Κρανιά, και ενώ οι Πληροφορικοί το παραδέχονται αυτό χωρίς κανένα κόμπλεξ, εσείς δεν το δέχεστε και λέτε ότι είστε το ίδιο προαπαιτούμενο μάθημα όπως τα Μαθηματικά και η Φυσική.
Αν η διαπίστωση αυτή σημαίνει για εσάς υποτίμηση της Χημείας, για εμένα σημαίνει αίσθηση της πραγματικότητας.

Εσείς θεωρείτε ότι η Πληροφορική φταίει που τόσα παιδιά εδώ και 15 χρόνια την επέλεγαν για τις σπουδές τους. Και υποτιμάτε με τα λεγόμενα σας την Πληροφορική ως δευτερεύουσα επιστήμη.
Ήταν όμως "επιλογή" κύριε Κρανιά και όχι "επιβολή" της επιστήμης μας.
Έπρεπε να ψάξετε αλλού τα αίτια και όχι να ρίχνετε τα βάρη σε αυτούς που δε σας φταίνε επειδή οι περισσότεροι μαθητές επιλέγουν την επιστήμη τους.
Οι επιλογές μαθημάτων είναι πολύ συνηθισμένο στοιχείο των περισσότερων σύγχρονων εκπαιδευτικών συστημάτων σήμερα. Δείτε και τη κοντινή μας Κύπρο με το νέο εξεταστικό της σύστημα.

Η δικιά σας υποτίμηση απέναντι στην Πληροφορική Επιστήμη είναι τόσο μεγάλη που βλέπω ότι έχετε εφεύρει καινούργια ορολογία για τις σχολές Πληροφορικής: "καθαρόαιμες πληροφορικές σχολές".
Αυτός είναι επιστημολογικός διαχωρισμός των σχολών κύριε Κρανιά;
Και τι είναι οι σχολές Πληροφορικής, άλογα, που τα χωρίζουμε σε "καθαρόαιμα" και "ημίαιμα";

Σας υπενθυμίζω για πολλοστή φορά το
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ 347/2003 ΦΕΚ 315/Α/31.12.2003
όπου ορίζονται όλες οι σχολές του κλάδου της "Πληροφορικής":
Σε αυτές ανήκουν όλα τα τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Μηχανικών Υπολογιστών και Πληροφορικής, Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων, Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων κ.α. μαζί με όλα τα τμήματα Πληροφορικής
χωρίς κανένα απολύτως διαχωρισμό σε "καθαρόαιμα" και "ημίαιμα" και από όλα αυτά τα τμήματα παίρνει κάποιος ισοδύναμο πτυχίο.
Μην προβαίνετε λοιπόν σε αυθαίρετους διαχωρισμούς γιατί ο νόμος αυτός σας εκθέτει.

ΥΓ: Ούτε εγώ είδα ποτέ να διαμαρτύρεστε που ενώ οι Φυσικοί διδάσκουν το αντικείμενο σας, τη Χημεία, δεν έχουν κανένα μάθημα Χημείας στο βασικό πρόγραμμα σπουδών τους και οι περισσότεροι τελειώνουν τα τμήματα Φυσικών χωρίς να έχουν κάνει κανένα μάθημα Χημείας.
Υπήρξα θύμα αυτής της κατάστασης στη Γ' Λυκείου και η εμπειρία μου έμεινε αξέχαστη!

 
Κοινή Λογική
04 Ιουν 2015 12:07

@ Κρανιάς Γεώργιος

" Εσείς τι έχετε να αντιπαρατάξετε σ' αυτό; Ένα "μάθημα" που στο μόνο που χρησίμεψε όλα αυτά τα χρόνια ήταν να σπρώχνει τα παιδιά στην αγραμματοσύνη και στην αδιαφορία για τη μάθηση, αφού όπως τους έλεγαν στο φροντιστήριο δεν χρειάζεται να μοχθούν επειδή υπάρχουν δύο εύκολα μαθήματα στην τελευταία τάξη που θα τους βάλουν εκείνα στο πανεπιστήμιο. Και τους έβαζαν πράγματι σε βάρος των πολύ καλύτερων συμμαθητών τους της θετικής. Ε λοιπόν αυτή η απαράδεκτη κατάσταση ήρθε η ώρα να τελειώσει. "
Τάδε έφη Κρανιάς Γεώργιος.

Το έχω γράψει πάρα πολλές φορές αλλά η ημιμάθεια είναι χειρότερη ακόμη και από την άγνοια. ΡΩΤΗΣΤΕ ,ΔΙΑΒΑΣΤΕ πριν γράψετε κάτι γιατί εκτίθεστε!!!
Γιά ποιό εύκολο μάθημα μιλάτε ; Σας πληροφορώ ότι το μάθημα της ΑΕΠΠ έχει κάθε χρόνο το μικρότερο ποσοστό αριστούχων, μικρότερο ακόμα και από τα Μαθηματικά κατεύθυνσης!! Που λοιπόν έιδατε την ευκολία του;;;
Συγκρατηθείτε...

 
Μαριος
03 Ιουν 2015 21:07

@ Γιωργος Κρανιας

Η ΕΕΦ ζήτησε να μπει η Φυσική στην Οικονομική και να μπαίνουν στις Θετικές και Τεχνολογικές σχολές χωρίς τη Χημεία αναγνωριζοντας και αυτή ότι για πολλές Θετικές και Τεχνολογικές σχολές είναι άχρηστη η Χημεία. Πιο συγκεκριμένα:

" Η Ε.Ε.Φ θεωρεί πως οι μαθητές της ομάδας Προσανατολισμού <<σπουδών
Οικονομίας και Πληροφορικής>>, οι οποίοι καλούνται να εξεταστούν
πανελλαδικά στα μαθήματα Α.Ε.Π.Π και ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (μαθήματα απαραίτητα
κατά την άποψή μας για κάθε τμήμα πληροφορικής Α.Ε.Ι ή Α.Τ.Ε.Ι) έχουν το
υπόβαθρο να διεκδικήσουν μία θέση στις σχολές <<Θετικών και Τεχνολογικών
σπουδών>> (μέχρι τώρα 2ο πεδίο) και πρέπει να τους δίνεται η ευκαιρία αυτή
διαλέγοντας ως τέταρτο μάθημα τη Φυσική Γ΄ Λυκείου Προσανατολισμού."

Για το αν είναι ευκολότερο το ΑΕΠΠ από τη Χημεία το έχουμε αναλύσει πολλές φορές. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών το ΑΕΠΠ έχει πολύ λιγότερους αριστούχους από τη Χημεία. Και επειδή ξέρω ότι θα πείτε ότι στη Θετική έχει καλύτερους μαθητές..ακόμα και με αναγωγή με βάση τα κοινά μαθηματικά πάλι δεν προκύπτει ότι η Χημεία είναι δυσκολότερη. Αν θέλετε σας στέλνω και στοιχειά αν και να φανταστώ τα γνωρίζετε ήδη.

Γιατί δε ζητάτε εσείς να μπει η Χημεία σαν επιπλέον μάθημα για τις σχολές που το επιθυμούν; Εκτός από τη δίκη σας άποψη έχετε κάποια επιστημονικά στοιχειά που να δείχνουν ότι η Χημεία είναι ποιο σημαντική από την Πληροφορική; Οι επιλογές των σχολών στην ΑΔΙΠ ήταν μισές μισές καθώς επίσης και σε όλα τα Αναγνωρισμενα Δυτικά Εξεταστικά συστήματα του Πολιτισμένου Κόσμου η Πληροφορική έχει ακριβώς την ίδια άξια με τη Χημεία. Βρισκόμαστε στο 2015.

Προφανώς και οι σχολές Πληροφορικής θέλουν να βρίσκονται στη Θετική όχι όμως γιατί εκεί έχει τη Χημεία σαν εξεταζόμενο αλλά για να μην απομονωθούν από τις υπόλοιπες θετικές. Φανταστείτε να ήταν μόνο στην Οικονομική εξεταζόμενη η Χημεία . Εσείς που φαντάζεστε ότι θα ήθελαν να ήταν βρίσκονταν οι Χημικές Σχολές (!!); Επίσης φανταστείτε να ήταν μόνο η Πληροφορική εξεταζόμενη στη Θετική και όχι η Χημεία, μαζί με Φυσική και Μαθηματικά, λέτε τα πολυτεχνεία να έφευγαν και να πηγαίναν στην Οικονομική επειδή εκεί θα ήταν η Χημεία ;; (!!)

 
Isi
03 Ιουν 2015 20:00

@Γιωργιος Κρανιάς

" ... να ρωτήσουν πλέον τις σχολές Πληροφορικής σε ποιο πεδίο θα θέλουν να είναι..."
Δεν κατάλαβα αγαπητέ κύριε Κρανιά τι ακριβώς εννοείτε με το παραπάνω ,να ενταχθούν απλά στο 2ο πεδίο και να εξετάζονται στην Χημεία ώστε να μην απομονωθούν ή ενταχθούν σε αυτό με κάποιο άλλο συνδυασμό μαθημάτων;
Εξηγήστε μου σας παρακαλώ τι από τα δύο εννοείτε;

 
Γιάννης Κ.
03 Ιουν 2015 19:55

@Κρανιάς Γιώργος

Αν ήταν έτσι -που δεν είναι σε καμιά περίπτωση- όπως τα λες γιατί όταν ερωτήθηκαν οι σχολές ΔΕΝ απάντησαν όλες ότι προαπαιτούμενο να είναι το μάθημα της χημείας και όχι της Πληροφορικής;
Οι σχολές ερωτήθηκαν και έδωσαν την απάντησή τους, η οποία πετάχτηκε στον κάλαθο των αχρήστων.Αρα γιατί π΄ρεπει να ξαναρωτηυούν γιά ακομη μιά φορά; Mήπως ελπιζετε την δεύτερη φορά θα απαντήσουν διαφορετικά ;
Καλό θα ήταν να παραδεχτείτε επιτέλους ότι παρ'όλο που η κατανομή των σχολών είναι τραγική αλλά και αποτελεί πρόκληση για οποιονδήποτε νοήμων άνθρωπο την υποστηρίζτε γιατί είναι απόλυτα υπέρ των συμφερόντων σας.
Είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ παραδεχτείτε την !!!

 
Νικος
03 Ιουν 2015 19:21

@Γιωργιος Κρανιάς

Ναι,να ρωτηθουν οι σχολές. Αλλά να υπάρχουν και άλλοι συνδυασμοί. Πχ πεδιο με Πληροφορικη και Φυσική και Μαθηματικά. Ακομα και Χημεία με Πληροφορική και Μαθηματικά..Υπάρχουν δεκάδες σχολές που θέλουν τον πρωτο συνδιασμό μαθημάτων. Για τον δεύτερο δε ξέρω αλλά ας υπάρχει σας επιλογή για να είμαστε δίκαιοι..

 
Κυριάκος Μπαλτζοπουλάκης
03 Ιουν 2015 16:13

Το νέο του κυρίου Κρανιά που πλέον έχασε την υπομονή του και ξέχασε και το σύστημα του
Αφού πέταξαν την Πληροφορική από την Θετική, να ρωτήσουν πλέον τις σχολές Πληροφορικής σε ποιο πεδίο θα θέλουν να είναι, με την προοπτική να επιστρέψουν στο 2ο πεδίο και να εξετάζονται στην Χημεία ώστε να μην απομονωθούν
Ειλικρινά, τα θέλετε και τα λέτε ή σας ξεφεύγουν;

 
Κρανιάς Γιώργος
03 Ιουν 2015 13:48

@Γιάννης Κ.
Λοιπόν Γιάννη αν ρωτήσουν αυτή τη στιγμή τις σχολές που αναφέρεις, αν θέλουν υποψήφιους από τη θετική ή την πληροφορική - οικονομική να είσαι σίγουρος ότι θα προτιμήσουν όλες τη θετική και ξέρεις νομίζω γιατί. Γιατί από εκεί θα έχουν καλύτερους φοιτητές. Δεκάρα δεν δίνουν αν η πληροφορική (εννοώ την συγκεκριμένη "πληροφορική") εξετάζεται στις ενδοσχολικές ή στις πανελλαδικές.
Η Χημεία είναι μια βασική επιστήμη που έχει συνέχεια σε όλες τις τάξεις του λυκείου. Οξύνει το μυαλό και παράλληλα μορφώνει τους μαθητές, γνωρίζοντάς τους καλύτερα τον κόσμο που τους περιβάλλει.
Εσείς τι έχετε να αντιπαρατάξετε σ' αυτό; Ένα "μάθημα" που στο μόνο που χρησίμεψε όλα αυτά τα χρόνια ήταν να σπρώχνει τα παιδιά στην αγραμματοσύνη και στην αδιαφορία για τη μάθηση, αφού όπως τους έλεγαν στο φροντιστήριο δεν χρειάζεται να μοχθούν επειδή υπάρχουν δύο εύκολα μαθήματα στην τελευταία τάξη που θα τους βάλουν εκείνα στο πανεπιστήμιο. Και τους έβαζαν πράγματι σε βάρος των πολύ καλύτερων συμμαθητών τους της θετικής. Ε λοιπόν αυτή η απαράδεκτη κατάσταση ήρθε η ώρα να τελειώσει.
Δεν θελήσατε να μπει η πληροφορική στις εξετάσεις σαν πέμπτο μάθημα. Προσπαθήσατε να εκτοπίσετε την Χημεία και εξακολουθείτε να επιτίθεστε σ' αυτήν. Δεν είδα να πείτε κουβέντα για την ΕΕΦ που ζήτησε να μην υπάρχουν οι σχολές που αναφέρεις και πολλές ακόμα στην κατεύθυνση της οικονομικής-πληροφορικής. Λογικευτείτε λοιπόν και αν δεν θέλετε να έχετε διασπασμένες τις σχολές ζητήστε να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές της θετικής να εξετάζονται πανελλαδικά εφ' όσον το επιθυμούν και στην πληροφορική για να έχουν κι εκείνοι πρόσβαση στις καθαρόαιμες πληροφορικές σχολές.
Προσωπικά πιστεύω πως δεν έχει κανέναν λόγο ύπαρξης η οικονομική πληροφορική κατεύθυνση, εφ' όσον δεν έχει μαθηματικά ευκολότερα. Το ΑΟΘ μπορούσε να διδάσκεται στην θετική εναλλακτικά με την Βιολογία.

 
M.K
03 Ιουν 2015 13:26

@Γιάννης Κ.
Και τι χρειάζεται η νεοελληνική γλώσσα ως εξεταζόμενο μάθημα στις σχολές πληροφορικης; Αρκεί η αλγοριθμική γλώσσα.
Αρα το ερώτημα που πρέπει να τεθεί είναι : νεοελληνική ή αλγοριθμική γλώσσα;

 
Γιάννης Κ.
03 Ιουν 2015 12:39

@Kρανιάς Γιώργος

"Έτσι ακριβώς είναι. Για τις θετικές σχολές Φυσική και Χημεία και για τις θεωρητικές Αρχαία Ελληνικά και Ιστορία.Εσείς προτείνετε το αντίστροφο; Δεν θα ήταν κάπως παράλογo"

Ακόμη και στις Πανεπιστημιακές ή Πολυτεχνικές Η/Υ σχολές πρέπει να εξετάζονται στην χημεία;;;;;;

ΕΛΕΟΣ !!! Αν κανείς το βλέπει αυτό σωστό τότε Εθελοτυφλεί ή παραλογίζεται.

 
Κρανιάς Γιώργος
03 Ιουν 2015 11:52

@ Νικος
Να ερωτηθούν λοιπόν όλες οι σχολές πληροφορικής να πουν σε ποιο ή σε ποια πεδία θέλουν να είναι. Ας αποφασίσουν μόνες τους.

 
Νικος
03 Ιουν 2015 11:28

@Μ.Κ

Η εκπαίδευση δεν είναι "παιχνίδι" και εγώ προσωπικά δεν την βλέπω έτσι. Εδώ μιλάμε για το μέλλον των παιδιών μας και τόση ώρα γράφω συγκεκριμένα επιχειρήματα στα οποία κανείς δεν έχει απαντήσει σοβαρά. Η αλήθεια είναι ότι δεν περιμένω απάντηση σε αυτόν τον παραλογισμό γιατί δεν υπάρχει, αλλά το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε εγώ και οι υπόλοιποι Πληροφορικοί είναι να εξηγήσουμε με κάθε τρόπο στους γονείς και τους μαθητές τους παραλογισμους τους νέου συστήματος. Ότι οι σχολές Πληροφορικής έχουν κοπεί στη μέση , ότι το υπουργείο δεν έλαβε υπόψη τους τη θέληση των ίδιων των τμημάτων, ότι πέταξε την Πληροφορική στην Οικονομική δίνοντας της μόνο τα μισά τμήματα, ότι επιτρέπει σε κάποιες σχολές Πληροφορικής πρόσβαση και από τις δυο κατευθύνσεις και χωρίς εξεταζόμενη της Πληροφορική και άλλα τέτοια όμορφα δεν έχουν απάντηση. Μη προσπαθείτε άλλο, οι παραλογισμοί αυτοί βγάζουν μάτι...

 
Μ.Κ
03 Ιουν 2015 08:49

@ΜΑΡΙΟΣ
Λογική και βολική η υποθετική του απάντηση.
Και αν κάποιος συνέχιζε το ερώτημα, φυσική ή πληροφορική ;

Πρέπει να μάθεις τους κανόνες του παιχνιδιού. Μετά θα πρέπει να παίζεις καλύτερα από κάθε άλλον.
ΑΛΒΕΡΤΟΣ

 
Κρανιάς Γιώργος
02 Ιουν 2015 23:08

@Γιάννης Κ.
Έτσι ακριβώς είναι. Για τις θετικές σχολές Φυσική και Χημεία και για τις θεωρητικές Αρχαία Ελληνικά και Ιστορία.
Εσείς προτείνετε το αντίστροφο; Δεν θα ήταν κάπως παράλογο;

 
Γιάννης Κ.
02 Ιουν 2015 19:59

Mε μια προσεκτική ματιά στο "Νεo σύστημα" εισαγωγής και κατανομής των σχολών των κ.κ. Κουράκη και Μπαλτά παρατηρεί κανείς το εξής κωμικοτραγικό.
Σε οποιαδήποτε θετική σχολή και αν στοχεύει κάποιος μαθητής θα πρέπει να εξεταστεί ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ στην χημεία.Από την Ιατρική και το Πανεπιστήμιο(Μαθηματικό -Φυσικό-Πληροφορική κ.λ.π) μέχρι το Πολυτεχνείο(Μηχανολόγοι-Ηλεκτρολόγοι-Μηχανικοί Η/Υ) , και σε όλα αναιξερέτως τα ΤΕΙ.
Αν αυτό δεν είναι εξώφθαλμα συντεχνιακό τότε τι είναι;;;

 
Μαριος
02 Ιουν 2015 14:38

@Μ.Κ

Αν του έθεταν το ερώτημα για εξεταζόμενο φαντάζομαι ότι θα απαντούσε ότι δεν μπορεί να απαντήσει γιατί η Χημεία είναι σημαντική για άλλες σχολές πχ Χημικών Μηχανικών και Γεωπόνων και η Πληροφορική για άλλες π.χ Πληροφορικής και Μαθηματικό. Οπότε μάλλον θα έλεγε ανάλογα με τη σχολή.

 
Χριστίνα Γραμμένου
02 Ιουν 2015 13:22

Παρασκευά έχεις δίκιο, αφού αποφάσισαν να αλλάξουν το νόμο δεν τους περιόριζαν πλέον τα τέσσερα μαθήματα. Μπορούσαν να είχαν βάλει 5 εξεταζόμενα χωρίς να φέρουν αυτό το χάλι της διάσπασης των τμημάτων Πληροφορικής, χωρίς να εξοβελίσουν την Πληροφορική σε άσχετη κατεύθυνση και χωρίς όλες τις παράλογες συνέπειες του νέου εξεταστικού που περισσότερο προβληματίζει τους μαθητές και τους βάζει σε διλλήματα παρά αυξάνει τις συναφείς επιλογές τους.

@πατ
Και πριν 10 μήνες είχαν στείλει και οι άλλοι πρόεδροι επιστολή, όπως και πολλοί Έλληνες καθηγητές του εξωτερικού στο παρελθόν.
Και το σημαντικότερο, όλοι οι πρόεδροι των τμημάτων Πληροφορικής απάντησαν στην ΑΔΙΠ ότι θέλουν εξεταζόμενη την Πληροφορική.
Δεν υπήρξε κανείς τους που να απάντησε εξέταση μόνο στη Χημεία, ούτε ένας, όπως θα γίνει τώρα.
Και μαζί με αυτούς Μαθηματικά τμήματα, Αρχιτεκτονικές κ.τ.λ.
Η απάντηση των τμημάτων των ΑΕΙ στην ΑΔΙΠ (Πολυτεχνείων και Πανεπιστημίων) δείχνει τη συνολική τους στάση απέναντι στο μάθημα της Πληροφορικής. Γιατί δεν εισακούστηκαν;;;;;
Και είναι υποτιμητικό γι αυτούς τους ανθρώπους να μην τους λαμβάνει υπ' όψη το Υπουργείο Παιδείας και να αναγκάζονται συνέχεια να στέλνουν επιστολές παρακαλώντας να εισακουστούν, ενώ έχουν δηλώσει επίσημα τις προτιμήσεις τους στην ΑΔΙΠ.
Τα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ έχουν και τεράστια άλλα προβλήματα να αντιμετωπίσουν στην κατάσταση που βρίσκεται η χώρα. Πολλά πασχίζουν για την επιβίωση τους.
Έχουν έρθει τα πάνω κάτω και δεν ξέρουν μέσα σε αυτήν την κρίση αν θα επιβιώσουν και πώς, ή αν θα κλείσουν. Η υποχρηματοδότηση που έχουν υποστεί τα τελευταία χρόνια είναι τεράστια.

 
Μ.Κ
02 Ιουν 2015 11:25

@ ΜΑΡΙΟΣ
Για να πω την αλήθεια με έπιασες αδιάβαστο.
Αλήθεια τι πιστεύεις ότι θα απαντούσε ο Hawking αν του έθεταν το ερώτημα χημεία ή πληροφορική;
Η πραγματικότητα είναι μια ψευδαίσθηση και μάλιστα πολύ καλή.
ΑΛΒΕΡΤΟΣ

 
eleni
02 Ιουν 2015 11:21

Ευτυχως μπορεις να περασει καποιος στις τουριστικες σχολες απο το πρωτο πεδιο......ανακουφιστηκα

 
πατ
02 Ιουν 2015 10:46

9 απο τις 33 σχολες υπογραφουν αυτη την ανακοινωση.οι υπολοιπες οχι.απο αυτες τις 9 οσες μετα την καταταξη των σχολων βρεθηκαν στο 2ο που δεν ειναι εξεταζομενο αεππ δεν διαμαρτυρονται.οσες βρεθηκαν 5ο που ειναι εξεταζομενο αεππ διαμαρτυρονται και θελουν ναναι στο 2ο.συμπερασμα το πεδιο εχει σημασια και οχι η εξεταση αεππ.οι ιδιες οι σχολες σας το λενε αυτο.

 
Παρασκευάς Πανάγου
02 Ιουν 2015 10:35

Savant, κάνεις λάθος. Σε περίπτωση που το υπουργείο αποφασίσει να κάνει 5 τα μαθήματα επιτέλους και να ξεκολλήσει από την εμμονή των τεσσάρων, τότε προφανώς και θέλουμε να εξετάζονται όλα (και Πληροφορική και Χημεία) και έτσι να μπαίνουν οι μαθητές σε ΟΛΕΣ τις θετικές σχολές.
Αν όμως μιλάμε για 4, πρέπει να φύγει το λιγότερο σχετικό μάθημα (η Χημεία για τις μισές θετικές και η Πληροφορική για τις άλλες μισές).

 
savant
02 Ιουν 2015 07:51

Ο καημός των πληροφορικών δεν είναι να εξετάζεται το ΑΕΠΠ. Είναι να μπει σε διάζευξη η χημεία με την πληροφορική.
Όσα εξεταστικά συστήματα και να υπάρξουν και δέκα εξεταζόμενα μαθήματα να έχει κάθε πεδίο, αυτοί εκεί: χημεία ή πληροφορική.

Ήμαρτον πια

 
Χριστίνα Γραμμένου
01 Ιουν 2015 23:20

@πατ
Παραθέτω τμήμα της επιστολής προς τον υπουργό Παιδείας των Προέδρων των τμημάτων Πληροφορικής που αντιδρούν τώρα σε ανάρτηση του esos στις 22/4/2015:

Κύριε Υπουργέ, σας καλούμε να μην υποβαθμίσετε τις σπουδές Πληροφορικής και να εστιάσετε με προσοχή στο πρόβλημα που δημιουργεί το προτεινόμενο σύστημα και το οποίο κατά τη γνώμη μας συνοψίζεται στα εξής:

Α) Οι Σχολές/Τμήματα Πληροφορικής και τα Πολυτεχνικά Τμήματα (Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί και Μηχανικοί Υπολογιστών, και Μηχανικοί Η/Υ) αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα των Σχολών Θετικών Επιστημών και θα πρέπει να ανήκουν στο 2ο επιστημονικό πεδίο που προβλέπει το σύστημα. Η σύνδεση της Πληροφορικής με σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης (όπως γίνεται στο 5ο πεδίο) δημιουργεί παρανοήσεις επιστημολογικής φύσης για την Πληροφορική και πιθανότατα αποπροσανατολισμό των μαθητών.

Β) Οι μαθητές που ενδιαφέρονται να ακολουθήσουν σπουδές Πληροφορικής θα πρέπει όχι μόνον να διδάσκονται αλλά και να εξετάζονται Πανελλαδικά στο μάθημα Πληροφορικής (ΑΕΠΠ) της Γ Λυκείου. Για να αντιμετωπιστεί η δυσλειτουργία αυτή στην παρούσα εκδοχή του συστήματος προτείνουμε όπως οι μαθητές-υποψήφιοι στο 2ο επιστημονικό πεδίο να επιλέγουν και να εξετάζονται σε Χημεία ή Πληροφορική (ΑΕΠΠ) και η επιλογή τους αυτή να τους επιτρέπει την πρόσβαση στις αντίστοιχες Σχολές/Τμήματα που έχουν δηλώσει Χημεία ή Πληροφορική ως προαπαιτούμενο μάθημα.

Δυστυχώς δεν εισακούστηκαν!!!

 
Παρασκευάς Πανάγου
01 Ιουν 2015 20:44

Μ.Κ. για ακόμη μια φορά αδυνατώ να καταλάβω τον συλλογισμό σου και την επιχειρηματολογία σου. Πώς να σου πω ποιος πήρε το Νόμπελ Χημείας του 2015; Αφού δεν έχουν βγει ακόμη!
Μήπως το λες ειρωνικά και υπονοείς ότι η Χημεία έχει βραβείο Νόμπελ ενώ η Πληροφορική όχι, άρα είναι "ανώτερη" επιστήμη;
Αν εννοείς αυτό, παρακαλώ αναθεώρησε, γιατί και τα Μαθηματικά δεν έχουν βραβείο Νόμπελ αλλά ελπίζω να μην τη θεωρείς "κατώτερη" επιστήμη από τη Χημεία.
Αντί του Νόμπελ, τα μαθηματικά έχουν το βραβείο Φιλντς και εξίσου σημαντικό (και πιο σύγχρονο) το βραβείο Άμπελ που θεωρείται το βραβείο Νόμπελ των μαθηματικών.
Στην Πληροφορική το αντίστοιχο "βραβείο Νόμπελ" είναι το βραβείο Τούρινγκ και είναι το μοναδικό βραβείο τέτοιου βεληνεκούς που κατέχει Έλληνας, ο Ιωσήφ Σηφάκης το 2007.
ΑΝ εννοείς κάτι άλλο, παρακαλώ διευκρίνισε.
Η αναφορά μου στον Χώκινγκ δεν κατάλαβα γιατί είναι ατυχής...

 
Μάριος
01 Ιουν 2015 18:01

@πατ

Οι ίδιες οι σχολές που αναφέρεις, πριν από λίγο καιρό οχι μονο ζήτησαν την εξέταση στην Πληροφορικη αλλά εξήγησαν και γιατί αυτό είναι σημαντικό προαπαιτούμενο... Το οτι σε κάθε νέα ανακοίνωση δεν αναφέρεται οτι η Πληροφορική ειναι ειναι προαπαιτούμενο σαν εξεταζόμενο δεν αναιρεί την αρχική επιθυμία των σχολών εκτός και αν ρητά αναφέρεται..

Στην τελική δεν νομίζω οτι χρειάζονται πολλαπλές ανακοινώσεις για το οτι για τα τμήματα πληροφορικής ειναι απαραίτητη η εξέταση στην πληροφορική γιατί με αυτή τη λογική θα έπρεπε και το σύνολο των τμημάτων χημείας να ζητάνε εξέταση στή χημεία.. Νομιζω οτι ειναι αυτονόητο..

@Μ.Κ

Το οτι ο Αλβέρτος έχει αλλη άποψη με τον Χωκινγκ σε θέματα Φυσικής σημαίνει οτι η άποψη του Χώκινγκ περί Πληροφορικής ειναι λάθος...;;!! Εχεις κάποια αναφορά του Αλβέρτου σχετικά με τη μη σπουδαιότητα της Πληροφορικής;; Αν ναι μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση αν όχι θα μας επιτρεψεις να θεωρουμε την αποψη του Χώκινγκ πιο σημαντική απο τη δική σου..

 
πατ
01 Ιουν 2015 17:10

οι σχολες πληροφορικης του 5ου στις ανακοινωσεις τους δεν αναφερουν τιποτα για αεππ.το μονο που ζητανε ειναι ναναι και στο 2ο που δεν ειναι εξεταζομενο.αρα δεν θεωρουν οι ιδιες τιν εξεταση στο αεππ σαν προαπαιτουμενο.αυτη ειναι η πραγματικοτητα

 
M.K
01 Ιουν 2015 16:47

Π.Π
Ο Παλαμάς εκθείαζε την χημεία πριν 100 χρόνια γιατί δεν υπήρχε η πληροφορική.
Σήμερα το 2015 θύμισε μου σε παρακαλώ ποιος πήρε το βραβείο ΝΟΜΠΕΛ πληροφορικής και θα σου θυμίσω ποιος πήρε το ΝΟΜΠΕΛ χημειας.
Αν γνωρίζεις την διαφορά μεταξύ ΒΑΣΙΚΗΣ και ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ θετικής επιστήμης;
Γιατί πολλοί θεωρούν την χημεία ΣΗΜΕΡΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ;
Η αναφορά στον Χώκινς μάλλον ήταν ατυχής .Η επιστημονική μου αναφορά βρίσκεται στο ΑΝΤΙΠΑΛΟ στρατόπεδο του ΑΛΒΕΡΤΟΥ.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.