Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

“Βροχή” τα σχόλια για το πολυνομοσχέδιο-289 σχόλια σε 27 από τα 78 άρθρα μέσα σε λίγες ώρες

Δημοσίευση: 19/06/2015
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

  Μέσα σε λίγες ώρες από τη στιγμή που το πολυνομοσχέδιο αναρτήθηκε στο opengov σε δημόσια διαβούλευση, δημοσιεύθηκαν συνολικά 289 σχόλια (σ.σ. μέχρι στις 10:45 σήμερα το πρωί).

Την πρώτη θέση κατέχει το Άρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με 162 σχόλια.

Ακολουθούν με 34 σχόλια το Άρθρο 12: Μετεγγραφές

Από τα 78 άρθρα που περιέχει το πολυνομοσχέδιο σχολιάστηκαν τα 27.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ESOS: Τα παραπάνω στοιχεία λήφθηκαν στις 10:45 σήμερα το πρωί, οπότε τις επόμενες ώρες θα έχουν αλλάξει

Ετικέτες: 
Πολυνομοσχέδιο

Σχόλια (6)

 
Κατερίνα
20 Ιουν 2015 00:55

Πάλι οι μισθωτοί θα είναι οι χαμένοι της υπόθεσης και οι φοροφυγάδες θα απολαμβάνουν για άλλη μια φορά προνόμια (βλ μεταγγραφές, σίτιση, υποτροφίεςκλπ)

 
Giorgos
19 Ιουν 2015 19:43

κ. Λάμπρο,
δυστυχώς, σε μια χώρα όπου η φοροδιαφυγή είναι εθνικό άθλημα, επιμένουν να θεωρούν το εισόδημα κριτήριο καθοριστικό και να βάζουν στην ίδια κατηγορία μισθωτούς, συνταξιούχους και ελεύθερους επαγγελματίες. Αυτό είναι μια πάγια τακτική χρόνων και κάποτε, επίδομα τριτέκνου δεν μπορούσε να πάρει η οικογένεια με δυο εργαζόμενους στο δημόσιο,γιατί ξεπερνούσε το "προβλεπόμενο" όριο, αλλά το έπαιρνε ο μεγαλογιατρός και ο μεγαλοδικηγόρος και κάθε φοροφυγάς ελεύθερος επαγγελματίας. Όπως επίσης, το ίδιο συμβαίνει και με τους αριστούχους φοιτητές, παιδιά τρίτεκνων οικογενειών μισθωτών, που σχεδόν ποτέ, δεν παίρνουν υποτροφία. Είπαμε, "κράτος δικαίου"!

 
Ελένη
19 Ιουν 2015 17:54

Κατ' αρχάς, θεωρώ ότι είναι πολύ θετικό να συμμετέχει ο κόσμος στη διαβούλευση με τις παρατηρήσεις και τα σχόλιά του. Γι' αυτό γίνεται άλλωστε. Δυστυχώς όμως, κάποιοι χρησιμοποιούν αυτό το μέσον για να κάνουν πολιτική αντιπαράθεση, χωρίς καν να έχουν διαβάσει το άρθρο το οποίο σχολιάζουν. Παράδειγμα ένας κύριος, που εγκαλεί και με ύφος τον κύριο Μπαλτά για την κατάργηση των ΣΕΚ (άρθρο 68), που "έδιναν επαγγελματική διέξοδο σε ενήλικες κυρίως οι οποίοι έχουν σταματήσει στην υποχρεωτική εκπαίδευση και επιθυμούν να μάθουν μια τέχνη" και μιλά για αιφνιδιασμό της κοινωνίας. Αν ο σχολιαστής είχε την υπομονή να διαβάσει και την επόμενη παράγραφο, θα έβλεπε ότι αυτή η διέξοδος για τους ενήλικες που έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση, δίνεται με την ένταξη αυτών των τμημάτων και ειδικοτήτων στα ΙΕΚ, στα οποία άλλωστε θα συνεχίσουν τις σπουδές που έχουν ήδη ξεκινήσει οι σπουδαστές των ελάχιστων ΣΕΚ που λειτούργησαν. Άρα ούτε η διέξοδος καταργείται ούτε βλέπω να αιφνιδιάζεται κανείς. Η μόνη διαφορά είναι η προστασία των ανήλικων μαθητών από την πρόωρη κατάρτιση και την αποκοπή τους από τη γενική ή την τεχνολογική παιδεία.
Κατά τα άλλα, ο τίτλος περί "βροχής" σχολίων, ο οποίος φαίνεται ότι προσπαθεί να υπονοήσει κάτι, αφορά πράγματι κυρίως σχόλια αναπληρωτών, στο άρθρο που τους αφορά. Στα άλλα άρθρα, η συμμετοχή (τουλάχιστον μέχρι πριν από λίγο που κοίταξα), περιορίζεται σε ελάχιστα σχόλια.
Γενικά όμως και επειδή παρακολουθώ τις δημοσιεύσεις σας, μια ιστοσελίδα που φιλοδοξεί να είναι έγκριτη, σοβαρή και αξιόπιστη, θα πρέπει να είναι πιο προσεκτική με τους τίτλους τους οποίους χρησιμοποιεί. Το τέχνασμα του παραπλανητικού τίτλου ή του τίτλου που "περνάει" μια συγκεκριμένη άποψη, αντιβαίνει κατά την άποψή μου τους κανόνες δεοντολογίας της σοβαρής και υπεύθυνης δημοσιογραφίας. Πολλώ μάλλον όταν συχνά ο τίτλος δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το περιεχόμενο του άρθρου. Σεβαστείτε το κοινό σας και μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη του, για να σας σέβεται κι αυτό.

 
gkoykis
19 Ιουν 2015 15:23

Η αυτοαξιολόγηση επιστρέφει στο χερότερο. στην προηγούμενη εκδοχή της μπορούσ ενα είναι θέμα μόνο του συλλόγου διδασκόντων , τώρα θεσμοθετείται η συμετοχή του σχολικού συμβουλίου, κάτι που σημαίνει συμμετοχή και της τοπικής αυτοδιοίκησης (αυτό δεν είναι κατ' ανάγκη κακό, αλλά το πρόβλημα είναι με τον Συριζα που κοροίδεψε τον κόμσο και σ' αυτό το σημείο. Επιπλέον η αρμοδιότητα όχι μόνο του σχολικού συμβούλου, αλλά και της Δ/νσης Εκπαίδευσης είναι πλέον καθοριστική. Στην προγούμενη εκδοχή της δεν υπήρχε συμετοχή της διοίκησης και η συμμετοχή του σχολικού συμβούλου ήταν καθαρά υποβοηθητική. τώρα τόσοη διοίκηση όσο και ο σχολικός σύμβουλος θ αμπορούν να ναπέμπουν πίσω στο σχολείο για επανεξέταση τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου (και εδώ ο Συριζα κοροίδεψε τον κόσμο).

 
η μασα
19 Ιουν 2015 13:13

η βροχη αφορά τους αναπληρωτές , για ολα τα σημαντικά δνε βλέπω μεγαλη συμμετοχή

 
ΛΑΜΠΡΟΣ
19 Ιουν 2015 11:31

Είμαι πατέρας τριών παιδιών. Η μεγαλύτερη μου κόρη είναι φοιτήτρια στο ΕΚΠΑ. Τα άλλα δύο μου παιδιά είναι δίδυμα και δώσανε πανελλαδικές εξετάσεις φέτος. Με τα νέα κριτήρια για τις μετεγγραφές τα δίδυμα έχουν από 5 μόρια για πιθανή μετεγγραφή. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχω τη μεγάλη μου κόρη φοιτήτρια στην Αθήνα και τα δίδυμα πολυδύναμα να περάσουν σε διαφορετικές πόλεις και να πτροσπαθώ να σπουδάσω τρία παιδιά σε τρείς διαφορετικές πόλεις. Δεν είναι δυνατόν η τριτεκνία να παίρνει λιγότερα μόρια από το εισόδημα γιατί εγώ σαν μισθωτός δεν μπορώ να κρύψω τίποτα από τα εισοδήματά μου σε αντίθεση με άλλους ελεύθερους επαγγελματίες. Ελπίζω ότι ακόμη και τώρα μια αριστερή κυβέρνηση να δείξει την κοινωνική της ευαισθησία και να βελτιώσει τα κριτήρια για τις μετεγγραφές.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ