Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Παραμένουν Διευθυντές οι περισσότεροι νυν Διευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων

Διχαστικό τον κλίμα στα σχολεία καταγγέλλει ο πρώην πρόεδρος της ΟΛΜΕ Ν. Παπαχρήστος
Δημοσίευση: 19/06/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Οι περισσότεροι νυν Διευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων παραμένουν Διευθυντές.

Αυτό το στοιχείο προέκυψε από τις σημερινές εκλογές σε όλα τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που πραγματοποιήθηκαν στους Συλλόγους Διδασκόντων για την ανάδειξη νέων Διευθυντών με το νέο σύστημα, όπως δήλωσε στο esos ο πρώην πρόεδρος της ΟΛΜΕ Νίκος Παπασχρήστος.

Ο κ. Παπαχρήστος είπε επίσης ότι το σύστημα των εκλογών έχει προκαλέσει διχαστικά προβλήματα σε σχολεία.

ΠΑΤΗΞΣΤΕ ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΤΗΣ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο π. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

Σχόλια (18)

 
Στράτος
19 Ιουν 2015 21:29

Τέτοια δήλωση από τον κ. Παπαχρήστου εξηγεί πολύ καλά γιατί είναι πλέον ΠΡΩΗΝ πρόεδρος της ΟΛΜΕ.

 
Μαχόμενος εκπαιδευτικός
19 Ιουν 2015 22:41

Κουβέντες στο βρόντο, όπως δυστυχώς ακούμε μια ζωή από τους συνδικαλιστικούς μας ηγέτες. Οι δηλώσεις του κ. Παπαχρήστου αποτελούν μνημείο αντιφατικότητας και αβάσταχτης ελαφρότητας. Γιατί δεν μπορεί να καταγγέλλει μεθόδευση κομματικοποίησης στη διαδικασία εκλογής διευθυντών, ενώ παραδέχεται ότι επανεξελέγησαν σε συντριπτικό ποσοστό οι παλιοί! Αφήνει βέβαια να εννοηθεί ότι η επανεκλογή των παλιών προέκυψε από την αντίδραση των εκπαιδευτικών στις κυβερνητικές μεθοδεύσεις! Ασχολίαστο! Καταγγέλλει επίσης ότι το διχαστικό κλίμα θα επιδεινωθεί με την επικείμενη εκλογή των υποδιευθυντών! Εδώ ο ποιητής σηκώνει άφωνος τα χέρια. Γιατί δεν μπορεί να μη γνωρίζει ο κ. Παπαχρήστου ότι η εκλογή των υποδιευθυντών και πριν γινόταν με τον ίδιο τρόπο (τι άλλαξε δηλαδή;) χωρίς να προκαλείται το παραμικρό. Μήπως θα έπρεπε και οι υποδιευθυντές να υπαχθούν στην ίδια κρυστάλλινη διαδικασία της συνέντευξης που είχαμε παλιά για τους διευθυντές; Και κορυφώνεται η φωτισμένη του συνεισφορά στο διάλογο προτείνοντας ως μοναδικό κριτήριο επιλογής διευθυντών τα τυπικά προσόντα! Τίποτε άλλο! Όποιος λοιπόν διοριστεί αύριο έχοντας ήδη ένα διδακτορικό και μια ξένη γλώσσα, αυτομάτως γίνεται διευθυντής! Ασχολίαστο κι αυτό...

 
Νίκος
19 Ιουν 2015 23:01

Κρίνοντας από το αποτέλεσμα, ευνοήθηκαν παλιοί διευθυντές ακόμα και με χωρίς προσόντα. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που θα έβγαζαν οι κρίσεις της εποχής του εθνάρχη και του Αντρέα. Τι και αν οι προθέσεις ήταν διαφορετικές, το αποτέλεσμα μετράει.
Το σκέφτηκα όμως και βρήκα το κρυφό σημείο. Οι νέοι με προσόντα που βρίσκονται σε μεγάλα σχολεία, μπορούν να ζητήσουν μετάθεση σε βουνό ή νησί. Μετά από δύο χρόνια ίσως τους κάνουν διευθυντές λόγω έλλειψης ανταγωνισμού. Θα βρουν και ταίρι εκεί γιατί δεν πρόκειται να ξαναφύγουν, οπότε θα αναβαθμιστεί και η επαρχία.

 
konstantinos
20 Ιουν 2015 10:47

Νίκο@ καίγονται οι νέοι με προσόντα να γίνουν διευθυντάδες ε? Γι αυτό και τα προσόντα ,όχι φυσικά για να χρησιμοποιηθούν για τους μαθητές ... και επειδή δεν βγαίνει σε αρκετούς φιλόδοξους... κατηγορούμε και τη κρίση ενός ολόκληρου συλλόγου, εύγε!!!!!

 
jim
20 Ιουν 2015 12:31

Που είναι τα αποτελέσματα οέο! Γιατί δεν αναρτήθηκαν;

 
MX
20 Ιουν 2015 23:55

Αφού λοιπόν επανεξελέγησαν οι παλιοί διευθυντές κατά το μεγαλύτερο ποσοστό, συμπεραίνεται ότι η διοίκηση έκανε καλά την επιλογή παλαιότερα και το μόνο που πρόσθεσε ο νέος νόμος είναι η απαξίωση των σπουδών, των προσόντων και κυρίως ο διχασμός των συλλόγων διδασκόντων ανεπανόρθωτα! Τουλάχιστον παλιά έριχνε ο κλάδος τις ευθύνες στη διοίκηση κι όχι στους συναδέλφους τόσο!

 
prokopis
21 Ιουν 2015 01:41

οι υποδιευθυντές μπορεί να βγαίνουν με τον ιδιο τρόπο αλλά μετά ψηφίζουν όπως και οι διευθυντές τον διευθυντή (προϊστάμενο εκπαίδευσης). Και αυτό είναι μια σημαντική διαφορά. Όσο για τη διαδικασία(εκλογική) δεν ξέρω αν είναι σωστή ή λάθος, ξέρω όμως πως τουλάχιστον στο νομό μου έγιναν φοβερά πράγματα που και εμάς τους εκπαιδευτικούς μειώνουν και το πελατειακό σύστημα τόσων χρόνων αποθεώνουν. . Αισθάνομαι ντροπή .

 
Μ
21 Ιουν 2015 09:50

@jim
Γιατί μεσολαβεί Σαββατοκύριακο ! Κάποιοι άνθρωποι, όπως κι εσύ, δικαιούνται να μην εργάζονται.

 
Petros
21 Ιουν 2015 10:31

@konstantinos γιατί είσαι απόλυτος?Οπως έγραψα και χθες στο σχολείο μου 15 αποφασίσαμε για συγκεκριμένο συνάδελφο και εξελέγη ο υπάρχων δντής με 6 ψήφους λόγω προϋπηρεσίας.Σεβαστό το αποτέλεσμα αλλά καμία σχέση δεν έχει με τη βούληση της πλειοψηφίας του συλλόγου.

 
konstantinos
21 Ιουν 2015 10:53

Petro@ εδω συμφωνω μαζι σου αν δε το ψηφισαν πανω απο τους μισους πρεπει να μη δεχθει τη θεση, δεν μπορει να ειναι καποιος διευθυντης σε σχολειο που δεν τον-την θελει το μεγαλυτερο μερος του συλλογου

 
Μαρια
21 Ιουν 2015 12:26

Καινοτομία και θεσμό θα μπορούσα να χαρακτηρίσω το νέο τρόπο επιλογής Δ/ντων. Όλα κύλησαν ομαλά. Ο κρίση του συλλόγου δεν πέφτει ποτέ έξω. Όσοι κάνουν παράπονα για το νέο σύστημα επιλογής μάλλον θα ήταν υποψήφιοι. Δεν τους κατηγορώ , ίσως στην θέση τους να έκανα και εγώ τα ίδια παράπονα. Για έναν απλό εκπαιδευτικό είναι η απόλυτη ισχυροποίηση μέσω του συλλόγου.

 
ΝΙΟΒΗ
21 Ιουν 2015 15:13

Είναι γεγονός ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των παλαιών διευθυντών επανεξελέγη! Άρα ποιο είναι το διαφορετικό αποτέλεσμα από αυτό της συνέντευξης; Απλά κάποιοι ανεξαρτήτου ηλικίας με τυπικά προσόντα -ίσως πρώτοι στη λίστα (και μη βιαστείτε να τα ακυρώσετε!!!) εφόσον δεν πήραν το 20% του συλλόγου -γιατί "οργάνωθηκαν" οι σύλλογοι δημοκρατικά, αποκλείστηκαν. Ας περιμένουμε όμως και άλλα... Όταν θα εμπλακούν στις διαδικασίες και άλλοι κοινωνικοί φορείς και αν συνάδελφοι-καθηγητές δεν συγκεντρώνουν το 20% της γενικής προτίμησης θα απολύονται!!!!! Γιατί όχι; ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ::::::::: Περιμένετε!
Ο δρόμος άνοιξε....

 
kyr
21 Ιουν 2015 15:19

@konstantinos γιατί τόση απαξίωση για τους "νέους" συναδέλφους;; Όταν λέτε "νέοι";; Ένας άνθρωπος 40-45 ετών με δεκαπενταετή προϋπηρεσία κι άλλη τόση στον ιδιωτικό τομέα δεν είναι σε θέση να ασκήσει διοίκηση; Συναρτάται η αξιοσύνη με τα γκρίζα μαλλιά;; Πόσοι άνθρωποι αυτής της ηλικίας δεν είναι ήδη προϊστάμενοι στον ιδιωτικό τομέα;; Με ποιο κριτήριο γίνονται; Με την ψήφο των συναδέλφων;; Και τι εννοείτε, όταν λέτε : "αμφισβητεί την κρίση ενός ολόκληρου συλλόγου;" Αυτός ο ολόκληρος σύλλογος, όταν χωρίς καμία συνέπεια για τον ίδιον ψήφισε αυτόν που θεωρεί ελαστικότερο ή τον πιο παροχολόγο, ως διευθυντή αποτελεί απαραίτητα και εγγύηση για την καταλληλότητα του υποψηφίου! Ξέρετε πότε θα ήταν; Αν ίσχυε το νεοφιλελεύθερο μοντέλο στην εκπαίδευση: ο σύλλογος ψηφίζει, εκλέγεται ο Διευθυντής, οι γονείς επιλέγουν σχολείο, το σχολείο χρηματοδοτείται με κουπόνια, αν το σχολείο δεν έχει μαθητές ΚΛΕΙΝΕΙ και το προσωπικό απολύεται.... Τότε ναι, είναι απόφαση ευθύνης να ψηφίσεις το Διευθυντή σου!

 
Petros
21 Ιουν 2015 15:35

@konstantinos Εχεις δίκιο αλλά αφού τη δέχτηκε τη θέση και ηθικά δεν τον ενοχλεί,εμείς οι υπόλοιποι σεβόμενοι τη διαδικασία που έγινε σύμφωνα με τον νόμο θα φροντίσουμε να επικρατήσει η ηρεμία και η λογική για το καλό του σχολείου.Από την άλλη βέβαια δεν γίνεται να μη σχολιαστεί η δήλωση του κ.Κουράκη ότι οι εκπαιδευτικοί αποφάσισαν ποιον δντή θα έχουν.Αυτή η δήλωση δείχνει την ελαφρότητα με την οποία αντιλαμβάνεται ο υπουργός την όλη διαδικασία.

 
Ζώτος Γαβριήλ
21 Ιουν 2015 22:02

Ένα ερώτημα : Τα απολυτήρια των Γυμνασίων των Γενικών Λυκείων καθώς και τα απολυτήρια και πτυχία των Επαγγελματικών Λυκείων θα τα υπογράψει ο νέος ή ο παλιός διευθυντής /ντρια;. Λεπτομέρεια θα μου πείτε, ίσως αλλά δεν είναι ένα θέμα;

 
konstantinos
21 Ιουν 2015 23:50

kyr@καμια απαξιωση για τους νεους που θελουν να γινουν δ/νταδες απλα αυτοι τονιζουν το νεοι ... προσωπικα το οραμα του εκπ/κου δεν ειναι η θεση εξουσιας αλλα τα παιδια ...κι ειναι κριμα νεοι ανθρωποι να μαζευουν πτυχια για να φυγουν απο την ταξη ... δεν εχω προβλημα ουτε χαρακτηριζω ανθρωπους με χρωματα αλλα με τα ονειρα τους

 
konstantinos
21 Ιουν 2015 23:54

Νιοβη @ φυσικα και ειναι δημοκρατικο αλλα και απαραιτητο οι γονεις να εχουν λογο στην εκπαιδευση των παιδιων τους ...ας το σκεφτουμε σαν γονεις

 
triatria
23 Ιουν 2015 12:02

το αποτέλεσμα δείχνει ότι το μέτρο δεν ήταν αμερόληπτο από τη μία ο διευθυντής αξιολογείται από το σύλλογο που λειτούργησε ενώ ο ξένος δεν αξιολογείται από το σύλλογο που προέρχεται. ισως θα έπρεπε να τεθεί περιορισμός να μην υποβάλει κανείς ως διευθυντής στο σχολείο που βρίσκεται τώρα. έτσι όλοι θα κρίνονται με τα ίδια κριτήρια,δηλαδή να κρίνονται ως άγνωστοι από τους συλλόγους επομένως θα ελέγχονται με κριτήρια πέραν της οικειοποίηση που δημιουργεί η καθημερινότητας.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ