Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Τ. ΚΟΥΡΑΚΗΣ για την εκλογή των νυν Διευθυντών Σχολείων : Έτσι αποφάσισε ο κλάδος, αυτό έκανε

Δημοσίευση: 19/06/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
  1. Είχαμε κατηγορηθεί ότι βάλαμε τη διαδικασία της εκλογής για να την κομματικοποιήσουμε.
  2. Και ήδη αναφέρθηκε ότι το 90% των διευθυντών που εκλέχθηκαν ήδη ήταν οι προηγούμενοι διευθυντές.
  3. Έτσι αποφάσισε ο κλάδος, αυτό έκανε.

Τον παραπάνω σχόλιο έκανε σήμερα στη Βουλή ο Αν. υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης σχετικά με το γεγονός ότι το νέο σύστημα δεν ανέδειξε νέα πρόσωπα σε Διευθυντών αλλά επέλεξε στη συντριπτική πλειοψηφία τους νυν Διευθυντές.

Ο κ. Κουράκης συνέχισε τον σχολιασμό του:

  • Και αυτό είναι ένα πάρα πολύ καλό επιχείρημα στο φόβο πως θα βάζαμε τη διαδικασία της ψηφοφορίας κατά το 1/3 και τα άλλα 2/3 θα ήταν τα προσόντα που είχαν οι εκπαιδευτικοί, για να αλλάξουμε συσχετισμούς.
  • Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ούτε τέτοια πρόθεση είχαμε ούτε επιβεβαιώθηκαν.
  • Επομένως, θα έλεγα οτιδήποτε τείνει, κατά τη δική μας αντίληψη, στον εκδημοκρατισμό του σχολείου, σε κάθε επίπεδο και αφορά και το σημερινό θέμα, νομίζω ότι θα πρέπει να το ενισχύουμε.

Σχόλια (67)

 
Δημοκρατικοφάνειας δημοκρατικόπληκτη πατρίδα μου
23 Ιουν 2015 00:12

Αγαπητέ κυρ πολύ καλά τα λες. Η κατάσταση είναι ακριβώς έτσι και όποιος λέει την αλήθεια ... "καλά να πάθει"! Επί οχτώ μήνες δέχθηκα έναν απίστευτο πόλεμο από συνδικαλιστές του σχολείου (και είχα επίσημους δύο) και της ΕΛΜΕ στην οποία ανήκω ως "μνημονιακή"! Δεν ήθελα απλά να βάλω σε κίνδυνο το Σύλλογο και ούτε να γίνω και επίορκη! Οι δύο υποδιευθυντές του σχολείου όχι μόνο δεν στήριξαν το έργο του διευθυντή, αλλά εν όψει της δυνατότητας που τους δινόταν να υποβάλλουν αίτηση, ενέτειναν τον πόλεμο που εξ αρχής φανερά και άδηλα έκαναν εις βάρος της Δ/ας και της ίδιας της λειτουργίας του σχολείου εν τέλει, εκλέχθηκαν φυσικά από το Σύλλογο. Και αυτή η "δημοκρατία" που εξ ορισμού θεωρεί το διευθυντή "εχθρό" του Συλλόγου ήδη δίχαζε τους εκπαιδευτικούς και αντί να ασχολούμαστε με το να κάνουμε τη δουλειά μας να ασχολούμαστε με μμμμμμμμ. Με 4,13 μόρια από σπουδές, αποσύρθηκα (και πολύ καλά έκανα παρά το ότι το πάνω από 20% ήταν διασφαλισμένο) από την ψηφοφορία μπροστά στους δύο υποψήφιους υποδιευθυντές για τη Διεύθυνση του σχολείου, των οποίων τα αντίστοιχα μόρια ήταν 0,5! Όταν επί 4 χρόνια κράτησα (και επιτυχώς) ένα σχολείο σε κατάσταση ανταρσίας και κάτι πολύ παραπάνω, λόγω της γνωστής κοινωνικοπολιτικο-οικονομικής κατάστασης, των περικοπών και της αύξησης του διδακτικού ωραρίου . Είπα, Αθανάσιος Διάκος, έ όχι δεν θα γίνω! "Μαύρη είναι η νύχτα" όχι μονάχα στα βουνά μα και στα λαγκάδια!!!!!!

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
23 Ιουν 2015 00:06

Η επιλογή Διευθυντών είναι θέμα Γενικού Συμφέροντος σχολείων ,που για τα Δημοτικά Σχολεία θα ολοκληρωθούν την Τετάρτη ,με τον πρωτότυπο τρόπο της εκλογής από τους εκπαιδευτικούς του κάθε σχολείου.
Ο τρόπος αυτός επιλογής δεν υπάρχει σε καμιά ευρωπαϊκή χώρα, όπως μπορεί να δει κάποιος από το Δίκτυο «Ευρυδίκη» που υπάρχουν όλα τα ευρωπαϊκά συστήματα.
Είμαι 28 χρόνια εκπαιδευτικός και από το 2001 διευθυντής Δημοτικού σχολείου. Παρόλο που συμμετείχα σε αρκετές διαδικασίες επιλογής Δ/ντών –σε όλες με επιτυχία- πρώτη φορά αμφέβαλα αν θα έπρεπε να καταθέσω αίτηση για να επιλεγώ με μια πρωτότυπη για τα ευρωπαϊκά- ίσως και για τα παγκόσμια δεδομένα- διαδικασία η οποία έρχεται κόντρα με το Γενικό Συμφέρον, όπως τουλάχιστον το αντιλαμβάνομαι εγώ.
Σε όλες τις διαδικασίες που συμμετείχα υπήρχε κατάθεση φακέλου με τα τυπικά προσόντα, που αποτιμούνταν αριθμητικά με μόρια και επιπλέον συνέντευξη ενώπιον υπηρεσιακών Συμβουλίων όπου ελέγχονταν κατά βάση η γνώση της εκπαιδευτικής νομοθεσίας και βαθμολογούνταν ανάλογα. Στις καλύτερες διαδικασίες, που κατά τη γνώμη μου ήταν με Νόμο του 2010 επί Διαμαντοπούλου, οι ερωτήσεις επιλεγόταν μάλιστα από κλειστούς φακέλους από τον ίδιο τον υποψήφιο , για να αμβλυνθεί η εντύπωση που υπήρχε μέχρι τότε ότι κάποια μέλη υπηρεσιακού Συμβουλίου κάναν ερωτήσεις όπου η δυσκολία των ερωτήσεων ήταν ανάλογη της βοήθειας που φερόταν ότι ήθελε να δώσει ο κριτής στον κρινόμενο. Μάλιστα με τον ίδιο νόμο δόθηκε για πρώτη φορά η δυνατότητα για μαγνητοφώνηση των πρακτικών για να μπορεί οποιοσδήποτε εξεταζόμενος να προσφύγει στη Δικαιοσύνη, αν θεωρούσε ότι δεν αποτιμήθηκαν σωστά οι απαντήσεις του .Και υπήρξαν περιπτώσεις εκπαιδευτικών που με προσφυγές τους δικαιώθηκαν στα διοικητικά δικαστήρια.
Με το σύστημα αυτό η Πολιτεία αναλάμβανε πλήρως την ευθύνη για τις επιλογές αυτές μια που- ορθά –θεωρούσε ότι το ζήτημα των Διευθυντών αποτελεί θέμα Γενικού Συμφέροντος και γινόταν υπό την εποπτεία της .
Το ισχύον τώρα σύστημα, επειδή και την αποτίμηση των προσόντων μείωσε, με συνέπεια οι περισσότεροι να έχουν περίπου την ίδια βαθμολόγηση, αλλά ούτε και τη γνώση της νομοθεσίας δεν εξετάζει καθόλου, αφήνει στους Συλλόγους Διδασκόντων την ευχέρεια να ορίζουν τους Διευθυντές των Σχολείων με κριτήρια όπως «το ήθος ,η εντιμότητα και η δικαιοσύνη …» τα οποία καθένας μπορεί να τα προσδιορίσει με «δημιουργική ασάφεια».
Το σοβαρότερο θέμα είναι ότι ο Διευθυντής ενός σχολείου εκτός από εμψυχωτής και καθοδηγητής είναι και υπηρεσιακός τους προϊστάμενος. Οφείλει να ελέγχει τη συνέπεια του εκπαιδευτικού στο εργασιακό ωράριο, στην επιτήρηση των μαθητών στο διάλειμμα –που είναι σοβαρό θέμα ασφάλειας αλλά και παιδαγωγικής-αλλά και την ανταπόκριση του εκπαιδευτικού στα εξωδιδακτικά καθήκοντα που αναλαμβάνει, είτε στα πλαίσια του Συλλόγου Διδασκόντων είτε με έκτακτη ανάθεση από το Διευθυντή .
Νομίζω ότι μελλοντικά όσοι εκπαιδευτικοί θα θέλουν να έχουν σίγουρη την επιλογή τους από το Σύλλογο Διδασκόντων θα ατονήσουν –αν δεν τον παραμελήσουν εσκεμμένα - τον τελευταίο αυτό ρόλο τους, που είναι ρόλος σημαντικός ,αλλά και εκφράζει το Γενικό Συμφέρον στο χώρο του Σχολείου.
Η συνέπεια, τολμώ να προβλέψω ότι θα είναι, γονείς και κηδεμόνες μαθητών θα αρχίσουν να διεκδικούν, αυτό που η Πολιτεία παραχώρησε με συνδικαλιστικές πρακτικές παλαιού τύπου, τον έλεγχο δηλαδή της υπευθυνότητας και συνέπειας στο χώρο εργασίας . Οι εντάσεις και τα προβλήματα θα ενταθούν και εσωτερικά στα σχολεία επειδή οι ομάδες- που αναγνωρίζει ότι υπάρχουν στα σχολεία και η διεθνής επιστημονική βιβλιογραφία- θα προσπαθούν για λογαριασμό τους να ελέγχουν κατά το δοκούν τη λήψη αποφάσεων, μιας και πίσω από συλλογικές αποφάσεις θα κρύβεται ανευθυνότητα, όπως πολλές φορές συμβαίνει σε συλλογικά όργανα που δεν ελέγχονται και δεν δημοσιοποιούνται οι προσωπικές απόψεις του καθενός.
Το μοντέλο αυτό της επιλογής Διευθυντών από Συλλόγους Διδασκόντων το εφήρμοσε παλαιότερα η επαναστατική «κυβέρνηση των γαριφάλων» της Πορτογαλίας αλλά το κατάργησε μέσα σε λίγους μήνες η ίδια.
Το μοντέλο αυτό δεν συνάδει με τις αρχές της Διοίκησης της Εκπαίδευσης ,δεν έχει καμμιά επιστημονική βάση και δεν εφαρμόζεται σε καμιά χώρα του δυτικού κόσμου.
Το σχολείο δεν είναι αυτοχρηματοδοτούμενο από τους εκπαιδευτικούς για να καθορίζουν μόνοι τους το Διευθυντή του σχολείου. Όποιος πιθανόν είχε τόσο ριζοσπαστισμό ,όπως οι εμπνευστές αυτού του πρωτότυπου αλήθεια τρόπου, θα έπρεπε κανονικά να επιτρέψει και τους γονείς να έχουν λόγο για τις επιλογές Δ/ντών, με καθολική ψηφοφορία και γιατί όχι και επιλογή εκπαιδευτικών με τον ίδιο ριζοσπαστικό τρόπο. Ή μήπως στο βάθος του τούνελ έχουν σκοπό να εφαρμόσουν κάτι τέτοιο;
Το «Grexit» στη διοίκηση της Εκπαίδευσης είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός.
Πάντως Δημοκρατική Νομιμοποίηση για αυτό που έκαναν δεν έχουν γιατί δεν το αναφέρουν στο προεκλογικό τους πρόγραμμα και ούτε προέκυψε κάτι έκτακτο και το πραγματοποίησαν .
Αν ήθελαν να αφαιρέσουν τη συνέντευξη από τη διαδικασία επιλογών διευθυντών ως διαβλητή, όπως υποστήριξαν, μπορούσαν να την αντικαταστήσουν με έναν πανελλήνιο διαγωνισμό τύπου Πανελληνίων εξετάσεων, για να είναι αδιάβλητη διαδικασία, όπου θα εξεταζόταν η γνώση της εκπαιδευτικής Νομοθεσίας. Και για να μην υπάρχει το επιχείρημα-όπως δημοσιεύτηκε στον ημερήσιο τύπο-, ότι η πραγμάτωση του διαγωνισμού έχει κόστος για επιτηρητές που δεν μπορεί να καλυφθεί από το Υπουργείο, μπορεί το Υπουργείο να καλέσει εθελοντικά όσους τώρα εθελοντικά κάλεσε να ψηφίσουν: Τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς

Υ.Γ. Οι απόψεις αυτές γράφτηκαν στα πλαίσια του Δημόσιου διαλόγου και πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των εκλογών

 
stauros
22 Ιουν 2015 23:18

Τα μεταπτυχιακά , ΤΠΕ και ξένες γλώσσες υποβαθμίστηκαν σε σχέση με την προϋπηρεσία.Ο σύλλογος δίνει μόρια με ψήφο χωρίς αιτιολόγηση
Εφευρέθηκε η επαγγελματική και εκπαιδευτική υπηρεσία για την αφαίρεση μορίων - αναδρομική τιμωρία- από εκατοντάδες εκπαιδευτικούς με προφανή σκοπό.
Ο παραλογισμός της λογικής του Υπουργείου επιβραβεύει εκπαιδευτικούς με εκπαιδευτική υπηρεσία εκπαιδευτικούς που:
1) βρίσκονται σε άδεια ανατροφής 2) δεν ασκούν διδακτικό έργο ή διδάσκουν ελάχιστες ώρες και κάνουν γραμματειακή υποστήριξη 3) είναι σε θέσεις ΠΛΗΝΕΤ-ΓΡΑΣΕΠ- ΚΕΣΥΠ κλπ 4) εκλεγμένοι σε ΟΤΑ και απουσιάζουν από το σχολείο.
"τιμωρούνται" εκπαιδευτικοί με αφαίρεση ετών διδακτικής υπηρεσίας α) που έχουν αποσπαστεί σε ΑΕΙ- ΤΕΙ ΠΕΚ για διδακτικό έργο β) που έχουν αποσπαστεί σε ΙΕΚ με αποφάσεις του υπουργείου για να υποστηρίξουν τη λειτουργία τους (δεν ίσχυε αυτός ο νόμος 4327)

 
Σπύρος
22 Ιουν 2015 16:22

25 χρόνια στην Δημόσια Εκπαίδευση έχουν δει πολλά τα μάτια μου.
Μου στείλανε διευθυντές σε δύο σχολεία τους αιρετούς του ΠΥΣΔΕ (φυσικά με 20 στη συνέντευξη έναντι 6,25 και 10,5 στους αντιπάλους, όσα ακριβώς χρειαζόταν για να μείνουν από πίσω). Σε άλλο σχολείο μου στείλανε άρρωστο άνθρωπο για διευθυντή .
Τα καλά της συνέντευξης και της συνδιοίκησης μέσω αιρετών, όπως καταλάβατε τα έχω φάει για καλά στην μάπα. Με το νέο σύστημα σαφώς τα φαινόμενα αυτά τουλάχιστον θα απαλειφθούν και κάθε σχολείο θα έχει τον διευθυντή που αξίζει (θετικά και αρνητικά) σε αυτούς που τον επέλεξαν.

 
georgios D
22 Ιουν 2015 14:58

Οι όποιες ατέλειες, που πράγματι υπάρχουν στο νυν τρόπο επιλογής Διευθυντών σε καμμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να μας κάνει να νοσταλγούμε το προηγούμενο καθεστώς . Σίγουρα όμως χρειάζεται βελτιώσεις το νυν σχέδιο, με στόχο κυρίως της διαφύλαξης της ενότητας του συλλόγου διδασκόντων αλλά και της μη υποτίμησης των επιστημονικών προσόντων.
Δεν καταλαβαίνω τη πρεμούρα ορισμένων συναδέλφων να γίνουν γρήγορα διευθυντές γιατί δήθεν τους διακατέχει μεγάλη όρεξη για δουλειά. Να δοκιμαστείτε καλοί μου συνάδελφοι στο καμίνι της τάξης όσα χρόνια δοκιμάστηκαν και οι παλιοί καλοί συνάδελφοί σας και μετά να διεκδικήσετε αξιώματα. Μόνον τότε θα καταλάβετε ότι το αξίωμα είναι διακονία με αγάπη προς τους μαθητές και τους συναδέλφους σας.

 
Μαχόμενος εκπαιδευτικός
22 Ιουν 2015 14:10

@giorgos
Γιώργο, καλή η κριτική και ο αντίλογος, αλλά επιτέλους μη γινόμαστε και τόσο ισοπεδωτικοί αμφισβητώντας τα πάντα και υποτάσσοντας κάθε πράξη σε υποχθόνιες μεθοδεύσεις! Δεν οδηγεί πουθενά αυτό, συνάδελφε.
Και παίρνω αφορμή από το τελευταίο σου σχόλιο, όπου να μού επιτρέψεις να εντοπίσω όλα αυτά τα αρνητικά σύνδρομα που ανέφερα. Γιατί δεν μπορεί να πιστεύεις στ' αλήθεια ότι στο υπουργείο ήταν τόσο ηλίθιοι, ώστε να μην έχουν προβλέψει αυτό που όλοι περιμέναμε, δηλαδή την επανεκλογή σε μεγάλο ποσοστό των παλιών διευθυντών, το οποίο πάντως επ' ουδενί δε φτάνει το 90%, αλλά κινείται γύρω στο 75%. Άρα όσο κι αν δε θέλουμε να το παραδεχθούμε, η αλήθεια είναι ότι εξ αρχής η πρόθεση του υπουργείου ήταν αυτή: Να αποφασίσουν οι ίδιοι οι συνάδελφοι και όχι να επιλεγούν τα αρεστά πρόσωπα (πράγμα που θα ήταν πανεύκολο με την παλιά διαδικασία).
Η αναφορά σου για τις αλλαγές στα υπηρεσιακά συμβούλια επιστρατεύει και πάλι επιχειρηματολογία αβάσιμης καχυποψίας. Γιατί: α) Η εσωτερική μεταβολή της σύνθεσής τους είχε προαναγγελθεί πριν καν προκύψει κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ!, β) Η λήξη της θητείας είναι αναγκαστική, εφόσον θα αλλάξει ο/η διευθυντής εκπαίδευσης, αλλά αυτό αφορά μονάχα τα διορισμένα μέλη και όχι τους αιρετούς, των οι οποίων φυσικά συνεχίζεται η θητεία (που άλλωστε ξεκίνησε πριν από λίγους μήνες), γ) Η πρότασή σου να διοριστούν στα υπηρεσιακά συμβούλια οι διευθυντές που πέτυχαν τα περισσότερα μόρια δεν έχει καμία λογική για πολλούς λόγους, όπως: Η συνολική μοριοδότηση των νέων διευθυντών έχει σχετική και όχι συγκριτική αξία, αφού προέκυψε ανεξάρτητα από κάθε σχολική μονάδα. Και γιαυτό δεν πρόκειται να γίνει καμία κατάταξη των διευθυντών κατά σειρά μορίων. Επίσης δεν προκύπτει από πουθενά ότι στο υπηρεσιακό συμβούλιο θα πρέπει να ορίζονται οπωσδήποτε διευθυντές, αλλά μπορεί να οριστεί και οποιοσδήποτε έμπειρος συνάδελφος. Με ποια κριτήρια βέβαια θα γίνει ο ορισμός, εδώ πράγματι σηκώνει συζήτηση, γιατί δυστυχώς είθισται (κακώς) να ορίζει ο διευθυντής εκπαίδευσης άτομα της αρεσκείας του. Ωστόσο τώρα αυτό αποκτά και μια θετική πλευρά: Δεν μπορεί το υπουργείο να "ελέγξει" τις επιλογές αυτές, αφού δεν μπορεί (αν υποθέσουμε ότι το επιθυμεί) να ελέγξει την κομματική προτίμηση των νέων διευθυντών εκπαίδευσης.
Με λίγα λόγια και παρά το μένος που βγαίνει από πολλούς, θα πρέπει να δεχθούμε στοιχειωδώς ότι όλες αυτές οι διαδικασίες κάθε άλλο παρά την κομματικοποίηση υπηρετούν, όπως συνέβαινε μέχρι τώρα. Δεν μπορεί να μας ενοχλεί αυτή η λογική και να μας ικανοποιούσε η κατάσταση που ζούσαμε ως τώρα...

 
giorgos
22 Ιουν 2015 11:38

@Γιάννης, @geo
Η μεγάλη πλειοψηφία των "παλαιών" διευθυντών επανεπελέγησαν γιατί:
1) Διέθεταν ήδη προσόντα από την επιλογή του 2011 (αν δεν τα αύξησαν) και τα οποία διατηρούν δια (εκπαιδευτικού) βίου και
2) ψηφίστηκαν προχθές από τους συλλόγους τους με όσες ψήφους χρειάστηκαν για να παραμείνουν διευθυντές.
Αυτό ακριβώς παραδέχτηκε ο Αν. Υπουργός λέγοντας: «το 90% των διευθυντών που εκλέχθηκαν ήδη ήταν οι προηγούμενοι διευθυντές».
Ωστόσο, επαναλαμβάνω ότι επειδή ο Αν. υπουργός Παιδείας απέτυχε στο στόχο του να ελέγξει το σώμα των Διευθυντών των σχολικών μονάδων και θα αποτύχει μεθαύριο να ελέγξει το σώμα των Διευθυντών εκπ/σης, σκέφθηκε ένα καινούργιο κόλπο (χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει). Θα ελέγξει τα ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ, με την αλλαγή της σύνθεσής τους, σύμφωνα με το άρθρο 53, παρ. 1 και 2 του πολυνομοσχεδίου – κουρελού που δόθηκε στη δημοσιότητα και βρίσκεται σε διαβούλευση μέχρι τις 26/06/2015 και ταυτόχρονα θα λήξει τη θητεία όλων των Συμβουλίων (ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΠΕ, ΚΥΣΔΕ, ΚΥΣΕΕΠ), τα οποία θα ανασυγκροτηθούν (άρθρο 53, παρ. 3 του πολυνομοσχεδίου – κουρελού).
Στα ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ που θα ανασυγκροτηθούν, θα αντικατασταθούν οι δύο Διευθυντές σχολικών μονάδων με «δύο εκπαιδευτικούς με τουλάχιστο δεκαπενταετή εκπαιδευτική υπηρεσία». Ο στόχος λοιπόν είναι προφανής.
Αν θέλει όμως να είναι σύμφωνος, αυτός και η παράταξη που τον στηρίζει, με την κριτική που έκανε όλα τα προηγούμενα χρόνια για τη συγκρότηση των Συμβουλίων, ας τολμήσει να νομοθετήσει τον ορισμό ως τακτικών και αναπληρωματικών μελών:
1) στα ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ, ΠΥΣΕΕΠ των τεσσάρων Διευθυντών σχολικών μονάδων που συγκέντρωσαν τα περισσότερα μόρια σε κάθε περιοχή,
2) στα ΑΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΔΕ των δύο Διευθυντών εκπαίδευσης που θα συγκεντρώσουν τα περισσότερα μόρια σε κάθε περιφέρεια και είναι άγνωστοι για την ώρα,
3) στα ΚΥΣΠΕ, ΚΥΣΔΕ και ΚΥΣΕΕΠ των τεσσάρων Διευθυντών εκπαίδευσης που θα συγκεντρώσουν τα περισσότερα μόρια σε όλη τη χώρα και είναι άγνωστοι για την ώρα.
Τότε και μόνον τότε, θα έχουν αντίκρισμα τα λόγια του σχολιασμού των αποτελεσμάτων του Αν. υπουργού Παιδείας: «Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ούτε τέτοια πρόθεση [σημ. κομματικοποίησης] είχαμε ούτε επιβεβαιώθηκαν. Επομένως, θα έλεγα οτιδήποτε τείνει, κατά τη δική μας αντίληψη, στον εκδημοκρατισμό του σχολείου, σε κάθε επίπεδο και αφορά και το σημερινό θέμα, νομίζω ότι θα πρέπει να το ενισχύουμε».
Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.

 
geo
22 Ιουν 2015 09:37

@Γιαννης
Καλά βρε αδερφε, δεν εχεις διαβασει ολα τα προηγουμενα σχολια; Τι γραφεις οτι οτι και τα δυο συστηματα ειναι ιδια; Δεν διακρινεις τεραστια απαξιωση τυπικων προσοντων στο νυν συστημα; Και ποιος σου ειπε οτι οι νεοι διευθυντες με το παλιο συστημα δεν ειχαν ελπιδες; Δεν επιαναν ισως καποιο μεγαλο σχολειο, αλλά σιγουρα καποιο μικροτερο και απομακρυσμενο. Ειχαν και δικαιωμα να επιλεξουν 20 σχολεια και οχι μονο τρια. Με ποιο αλλο συστημα, υποψηφιοι απογυμνωμενοι τελειως απο τυπικα προσοντα, ειχαν ελπιδα για διευθυντες; Μονο στο ισχυον. Ελα να σοβαρευτουμε λιγο...

 
Γιάννης
22 Ιουν 2015 00:57

1. Με το παλιό σύστημα:
Οι νέοι σε υπηρεσία υποψήφιοι δ/ντες δεν υπήρχε περίπτωση να εκλεγούν λόγω Κομματικής Συνέντευξης, όσα προσόντα και όση καλή θέληση και να είχαν.

2. Με το νέο σύστημα:
Οι νέοι σε υπηρεσία υποψήφιοι δ/ντες ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση να εκλεγούν στην περίπτωση που ο νυν δ/ντης δεν καταφέρει να συγκεντρώσει το 20%.

Συμπέρασμα:

Το νέο σύστημα είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ από το προηγούμενο.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΥΠΝΗΣΤΕ. Μια φορά σας δόθηκε η ευκαιρία να επιλέξετε δ/ντη και γκρινιάζετε. Δεν λέμε ότι το φετινό σύστημα είναι το καλύτερο από όλα , αλλά προς θεού είναι πολύ πιο ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ σε σχέση με τα προηγούμενα.

Ορισμένοι αναζητείτε το βέλτιστο σύστημα επιλογών το οποίο δεν πρόκειται να εφαρμοστεί ποτέ, και έχοντας στο μυαλό σας αυτό δεν εκτιμάτε την ΒΕΛΤΙΩΣΗ που σας προσέφεραν.

Το νέο σύστημα είναι ΔΙΚΑΙΟ διότι:

Δεν θέλετε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο για δ/ντη; ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΝ

Θέλετε ένα συγκεκριμένο πρόσωπο για δ/ντη; ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΝ

ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ;;;;;

 
un-kolimenos
21 Ιουν 2015 19:33

Νομίζω πως κάποιοι είναι κολλημένοι!!!
Είναι δυνατόν να φωνάζουμε να μείνουν στην Ελλάδα μορφωμένοι άνθρωποι ( τι ποιο λογικό, οι περισσότεροι μορφωμένοι να έχουν Δ.Δ & ΜΤΠΧ) και να μην τους δίνουμε κίνητρα?
Ένας που έχει Διδακτορικό στην Θεωρητική Φυσική δηλαδή να μην μοριοδοτηθεί ? αν δε έχει πάρει εκπαιδευτική άδεια ή και υποτροφία από το ΙΚΥ ή άλλο φορέα να χάσει κιόλας ? Τι κίνητρο να δώσει κάποιος σε νέο επιστήμονα να έρθει στην εκπαίδευση ?
Το να έχει μια επαγγελματική ανάπτυξη μέσα από την διοίκηση της εκπαίδευσης του δίνει ένα κίνητρο αν όμως ισχύουν τα του εκτρώματος Κουράκη τί ?
Και ένα παράδειγμα
Φυσικός με Δ.Δ. στην Θεωρητική ( πυρηνική για τον πολύ κόσμο) Φυσική και Μάστερ στους Υπολογιστές αλλά για να κάνει το Δ.Δ. πήρε 4 χρόνια εκπαιδευτική άδεια αφού το έκανε με υποτροφία στο Imperial College με νομπελίστα Φυσικό. Στα ίδια χρόνια υπηρεσίας είναι και συνδικαλιστής (Πόσες φορές μπαίνει στην αυλή να μην πούμε). Ο δεύτερος αφού έχει προσβάσεις σε κομματικό μηχανισμό να σου και ένα μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση με καθηγητή του κόμματός του (πολύ ποιο δύσκολο δε νομίζετε να κάνει κάποιος μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση παρά διδακτορικό στην Θεωρητική Φυσική!!!!!!!!!!!!)
Είναι υποψήφιοι διευθυντές ο μεν παίρνει 4 από διδακτορικό – μεταπτυχιακό χάνει άλλα 4 από την εκπαιδευτική άδεια 0 εις στο πηλίκο, ο δε, δεν χάνει τίποτα από άδεια παίρνει και 2,5 από το μεταπτυχιακό και 1 από το ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ +3.5 μόρια δηλαδή 30 % του συλλόγου μπροστά άντε να έχει ο συνδικαλιστής 5-6 κολλητούς που τους «έφτιαξε» στην τοποθέτηση πήρε την εκλογή, και ας είχε ο επιστήμονάς μας το 50% και, του συλλόγου. Αυτά θέλει ο κύριος Κουράκης .
Να μου πεις τόσο προσοντούχος και να είναι στην Δευτεροβάθμια
1) 4 χρόνια εκπαιδευτική άδεια = 12 χρόνια υποχρεωτικά στο δημόσιο Άρα δεν μπορεί να φύγει στο εξωτερικό.
2) Να πάει στο πανεπιστήμιο θα μου πει κάποιος ? σε τι θέση έχει να βγει θέση από το 2009.
Να παίρνει αποσπάσεις στο πανεπιστήμιο και βλέπουμε. Αμ αν δεν ( που δεν) κάτσει μόνιμα στο πανεπιστήμιο είναι στην ουσία χαμένες χρονιές αφού ( αν και υπάρχει νόμος που το προβλέπει) δεν μετράνε ως διδακτική εμπειρία)

Τι κάνει μένει στο σχολείο και έχει τον συνδικαληστή να τον διοικεί
Αν αυτή την Ελλάδα θέλουμε να την χαιρόμαστε !!!!!!!!!!!!
Μετά μην ρίχνουμε κροκοδείλια δάκρυα για τους επιστήμονες που φεύγουν αηδιασμένοι στο εξωτερικό

 
geo
21 Ιουν 2015 18:42

Και μαλιστα μετα εκανα σκοντο, μιλησα για 4 ή 6 μηνες παραταση, διοτι υπηρχε μεγαλο τρολαρισμα απο πολλους Μαχομενους οτι δηθεν ευνοουνται ετσι οι νυν διευθυντες. Δυστυχως, οχι μονο παραταση δεν εδωσαν, αλλά παιζουν και με το Νόμο ο οποιος προβλεπει ληξη θητειας των στελεχων στις 31/7.

 
ΝΙΚΟΣ ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ
21 Ιουν 2015 18:09

ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!

 
Ηλίας Ράπτης, σχολικός σύμβουλος Π.Ε. (αναπληρωτής)
21 Ιουν 2015 17:04

Επανέρχομαι, ανασύροντας στη μνήμη μου και συντασσόμενος μ΄ αυτό που έγραψε πριν από περίπου ένα δίμηνο καλός συνάδελφος - δυστυχώς δεν θυμάμαι το όνομά του - σ΄αυτήν εδώ τη στήλη : ''ΤΙ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕ,ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΜΟΥ, ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΩΝ ΗΔΗ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΥΖΗΤΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΞΕΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΣΥΓΚΡΙΜΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ;''

πολύ σοφά λαός μας σ' αυτές τις περιπτώσεις λέει και ξαναλέει αλλά ποιος να τον ακούσει αφού ισχύει η ρήση:
''Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα!''

Σημείωση: Κατά τη γνώμη μου κακώς χρησιμοποιείται ο όρος " το νέο σύστημα επιλογής", γιατί απλούστατα δεν πρόκειται για σύστημα. Τα συστήματα, ανεξάρτητα αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς μ΄ αυτά, έχουν ένα συγκεκριμένο θεωρητικό πλαίσιο, δομούνται αναλόγως μ΄αυτό, δεν επιτρέπουν ασάφειες και αμφίσημες ερμηνείες, προβλέπουν και προσδιορίζουν με σαφήνεια κριτήρια - κανόνες - διαδικασίες ελέγχου της λειτουργίας τους κ.λπ. Αυτό που εφαρμόστηκε μόνο τέτοιο δεν ήταν αν λάβει κανείς υπόψη τις δεκάδες διευκρινιστικές που αναγκάστηκε να εκδώσει το ΥΠΑΙΘ.

 
geo
21 Ιουν 2015 15:36

Επειδη δεν διαβασα ακομα το καλυτερο, να σας το πω εγω: Μια 2ετης θητεια τωρα και αλλη μια μετα και μετα υποχρεωτικα στην ταξη. Ετσι θα καταφερει ο Κουρακης να αλλαξει επιτελους το σωμα των διευθυντων, μιας και οι απειθαρχοι εκπαιδευτικοι δεν καταφερνουν να το κανουν. Αφιερωμενο Μαχομενε.

 
Σταυρούλα
21 Ιουν 2015 14:19

Διχασμός των συλλόγων διδασκόντων, ψυχολογικές πιέσεις, φθόνος για όσους έχουν τυπικά προσόντα, συκοφαντίες, προεκλογικές υποσχέσεις, και άλλα.... και άλλα ατελείωτα. Εάν αυτό είναι δημοκρατία..... τότε θα τρίζουν τα κόκκαλα των αρχαίων Ελλήνων.
ΛΥΠΑΜΑΙ που δεν μπορώ να παραιτηθώ .

 
K. Βασιλειάδης
21 Ιουν 2015 13:38

Θέλω να πιστεύω ότι η συζήτηση που γίνεται εδώ πέρα δεν αποτελεί ένα είδος debate ή πολύ περισσότερο ένα βήμα για να εκφραστούν προσωπικά πάθη, ιδεοληψίες και πόνοι. Πολύ περισσότερο αφορά, ή θα έπρεπε να αφορά, την εξεύρεση κοινών τόπων όπου αυτό θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να γίνεται μέσα από ένα πλαίσιο εποικοδομητικής αντιγνωμίας.
Λυπάμαι, αλλά δεν αποδέχομαι χαρακτηρισμούς όπως («κολλημένος στα μετρήσιμα, μη γνώση νόμων», «χαρακτηριστικό των τίτλων σπουδών», «στα μέτρα σας» κλπ) Και εξηγώ:
Όταν αρχικά ισχυριζόμαστε ότι οι κάτοχοι ΜΔΕ ή διδακτορικού προάγονται μισθολογικά, αυτό είναι η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή είναι ότι προάγονται μισθολογικά μόνο όσον αφορά τα κλιμάκια που έτσι κι αλλιώς την προαγωγή την παίρνουν όλοι ανεξαρτήτως κτήσης πτυχίου. Μια κριτική ανάγνωση των νόμων αποκαλύπτει:
Την ανισότητα στη μισθοδοσία των εκπαιδευτικών: συνάδελφος εκπαιδευτικός με λίγα έτη υπηρεσίας παίρνει περίπου το μισό μισθό από έναν με περισσότερα έτη.
Την ύπαρξη περισσότερων μισθολογικών κλιμακίων στους ανώτερους βαθμούς, γεγονός που επιτείνει αυτή την ανισότητα: Ο νέος συνάδελφος σε 4 ή 6 χρόνια (που έχουν ή σχεδόν έχουν περάσει από την εφαρμογή του μισθολογίου) μένει «προφανώς»(;) κολλημένος μισθολογικά, ενώ ένας παλαιότερος συνάδελφος με βαθμό πχ Γ ή Β το 2011 έχει τη δυνατότητα που του παρέχει ο νόμος να ανεβαίνει μισθολογικά για τα υπόλοιπα 4 ή 10 χρόνια. Αποτέλεσμα; Η απάντηση δική σας.
Η πολιτική, συνάδελφοι, καθορίζει και τις κοινωνικές σχέσεις. Μια πολιτική της διαίρεσης και του διαχωρισμού θα φέρει τη διαίρεση και το διαχωρισμό.(σημ. αυτό βέβαια εντάσσεται στα πλαίσια μιας ευρύτερης πολιτικής την οποία και οφείλουμε να τη λάβουμε σοβαρά υπόψη)
Αυτό, συνάδελφε Γιώργο, αφορά το: «η μισή αλήθεια είναι το χειρότερο ψέμα». Η κριτική μου, ή ο χαρακτηρισμός, δεν αφορούσε την προσωπική σας άποψη, αλλά αυτό που επικαλεστήκατε στην αρχή, το νόμο του 2011. Να είστε σίγουρος ότι διαβάζω προσεκτικά αυτά που γράφονται.
Οπωσδήποτε θα συμφωνούσα μαζί σας, αλλά και με άλλους συναδέλφους, ότι δεν μπορείς να πριμοδοτείς ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό που να μην έχει σχέση με την εκπαίδευση. Θα ήμουν τουλάχιστον αφελής, για να μην πω τίποτε άλλο αν το μεταπτυχιακό μου ή το διδακτορικό ήταν πάνω στην ορνιθολογία ή κάπου αλλού και ζητούσα να ληφθεί υπόψη. Η κριτική μου αφορά, όχι στο αν ο νόμος με αδικεί ή όχι, αλλά στο είναι του νόμου και στην αποκάλυψη των στοχεύσεων του.
Πρόταση: η μοριοδότηση να δίνεται με βάση τη συνάφεια με τη θέση την οποία διεκδικεί ο/η υποψήφιος/α. Καθώς όμως, όπως προείπα σε προηγούμενο σχόλιο μου, ο ρόλος του διευθυντή είναι διττός θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη αυτά που αφορούν παιδαγωγικές σπουδές κι όχι μόνο διοίκηση. Έχω αναφέρει τους λόγους για αυτό το επιχείρημα.

Αν στο προηγούμενο σχόλιο κάποιος αποκόμισε ότι «είμαι κολλημένος με τα μετρήσιμα» μάλλον κάνει σκοπίμως λάθος. Η έντασή μου στον πρόσφατο νόμο αφορά την απαξίωση των εκπαιδευτικών προσόντων, και την αποδυνάμωσή τους σε σχέση με την προϋπηρεσία. Δεν αναφέρομαι στην ψήφο του συλλόγου καθώς αυτό είναι ένα άλλο θέμα, το σημαντικότερο βέβαια, κατά την άποψή μου. Σκεφτείτε όμως και τις περιπτώσεις που ο σύλλογος επέλεξε, κατά πλειοψηφία, έναν υποψήφιο και βγήκε άλλος που είχε περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας.
Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, είναι η πρώτη φορά που μοριοδοτείται η διδακτική υπηρεσία και όχι η προϋπηρεσία. Πάλι μια κριτική ανάγνωση θα δώσει την απάντηση στο που αποσκοπούσε και τι τελικά πέτυχε.
Εν κατακλείδι, πιστεύω ότι, αν θέλουμε να ασχοληθούμε επί της ουσίας, δεν θα πρέπει να ασχολούμαστε με περιπτωσιολογίες, αλλά πολύ περισσότερο, με τις προεκτάσεις που έχουν οι νόμοι, τη στοχοθεσία τους ως πολιτικών πρακτικών και τον αντίκτυπό τους που έχουν στη διαμόρφωση του κοινωνικού γίγνεσθαι.
Υ.Γ Αντιλαμβάνομαι ότι μέσα από ένα σχόλιο δεν μπορεί κάποιος να αναπτύξει τις θέσεις και τις απόψεις του. Αυτό ισχύει τόσο για εμένα όσο και για όλους οι οποίοι σχολιάζουν επί συγκεκριμένου θέματος. Ας μην βγάζουμε άσκοπα και άστοχα συμπεράσματα, παρά να χρησιμοποιήσουμε τις διαφορετικές απόψεις, εποικοδομητικά.

 
ΜΑΡΙΑ
21 Ιουν 2015 12:18

Συνεννοήσεις, τράμπες με τις ψήφους και ψηφοφόροι που την επόμενη χρονιά θα είναι σε άλλα σχολεία.Τίποτα όμως δεν κρατάει για πάντα.

 
μπαινω σε σκεψεις..περι μπαλτα
21 Ιουν 2015 12:16

Αν και δεν είμαι συριζα αρχιζω να πιστευω απο τις παραπανω αντιδράσεις οτι στο συγκεκριμενο θεμα ο μπαλτας κανει κατι καλο...

 
Poyet
21 Ιουν 2015 11:39

Γιωργος Τσίτσος: Να αγιάσει το στόμα σου, συνάδελφε!
Για τους υποστηρικτές της συνέντευξης: Στις προηγούμενες κρίσεις που ήμουν υποψήφιος η ερώτηση που μου έγινε ήταν: Σε ποια σχολεία της Ελλάδος στη διδασκαλία χρησιμοποιούνται οι ΤΠΕ; Τους ρώτησα, εννοείτε σε τι τύπους σχολείων; ΟΧΙ, μου απαντούν, συγκεκριμένα σχολεία. Αποτέλεσμα: Από 80 υποψήφιους, ενώ πριν τη συνέντευξη ήμουν 10ος ( με κάτι δέκατα διαφορά από τον πρώτο) με τα μετρήσιμα, μετά πήγα 33ος. Μαντέψτε πόσοι γίνονταν Διευθυντές (πλην ΕΠΑΛ)...........................................
34ος!!!!!!!!!!!!!!!! ( Έγινα διευθυντής επειδή κάποιος συνάδελφος παραιτήθηκε για λόγους υγείας)

Παράδειγμα 2ο: Διευθυντής στο σχολείο μου, επί 3 χρόνια έκανε το μεταπτυχιακό του την ώρα του ωραρίου του (8-2). Δεν είχε ιδέα τι γινόταν στο σχολείο. Και φυσικά είχε το τουπέ το ανάλογο. Απειλές για την αξιολόγηση, έπρεπε έξω στο δρόμο να μένει ένα πάρκινγκ ελεύθερο, δύσκαμπτος όσο δεν φαντάζεται κανείς, πειθαρχία στο σχολείο μηδέν και πολλά άλλα.
Συμπέρασμα: Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά. Μην το τυραννάτε πολύ το θέμα. Οι συνάδελφοι ίσως είναι οι μοναδικοί που ξέρουν τι ρόλο βαράει ο καθένας μας και μπορούν να κρίνουν. Στην περιοχή που υπηρετώ, για όσους διευθυντές ακούγονταν τα χειρότερα, δεν επελέγησαν αυτή τη φορά. Και όλως τυχαίως όλοι τους είχαν μεταπτυχιακά και δεύτερα και τρίτα πτυχία. Τυχαίο;
Για να προλάβω κάποιους, έχω 2 μεταπτυχιακά που δεν έχουν καμία σχέση με τη διοίκηση, άριστη γνώση ξένης γλώσσας και πήρα 39 στους 40 ψήφους, 30 χρόνια υπηρεσίας και 10ετή εμπειρία ως υποδιευθυντής και διευθυντής. Και τα λέω αυτά επειδή βλέπω πολλούς να αναφέρονται σε συναδέλφους με λίγα χρόνια υπηρεσίας και "πολλά χαρτιά". Λες και είναι ο κανόνας αυτός.

 
Alekos
21 Ιουν 2015 07:00

Κουρακη βαλε να ψηφισουν οι γονεις .

 
r
21 Ιουν 2015 06:44

Στο σχολείο μου είχαμε 3 υποψήφιους και 3 στρατούς.
Ύβρεις, προπηλακισμοί, εκατέρωθεν μηνύσεις και μαύρο σκοτάδι στις καρδιές μας. Οι περισσότεροι δεν μιλιούνται μεταξύ τους.
Πώς θα συνεργασθούμε για την έναρξη και την εύρυθμη λειτουργία του νέου σχολικού έτους;
Το ίδιο έγινε πάνω κάτω σε άλλες σχολικές μονάδες της Περιφέρειάς μας.
ΙΝΤΡΙΓΚΑ και ΜΙΣΟΣ...Ατέλειωτο ΜΙΣΟΣ.
Κατά τη γνώμη σας προφανώς κύριε Κουράκη, το μίσος θα πρέπει να πρυτανεύει στην εκπαιδευτική διαδικασία!
ΣΘΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

 
Daskalos1
21 Ιουν 2015 06:32

Για να προλάβω τυχόν απορίες. Χημικός Μηχανικός διορισμένος με πτυχίο χημικού για παιδαγωγική επάρκεια. Β' επίπεδο ΠΕ04

 
giorgos
21 Ιουν 2015 02:10

@ Μαχόμενος εκπαιδευτικός
Φίλε Μαχόμενε,
μέμφεσαι τις κρίσεις « από εκείνο το διαβόητο επταμελές συμβούλιο με την προσχηματική "συνέντευξη"», που είχε πρωτοεπιλέξει το 2011 αυτούς τους ίδιους Διευθυντές που επιλέγονται σήμερα (μεταξύ των οποίων μπορεί να συμπεριλαμβάνεσαι και εσύ βεβαίως).
Ταυτόχρονα, φαίνεται ότι εκτιμάς ιδιαίτερα την κρίση των συναδέλφων σε σχέση με τους παραπάνω σχολιαστές του σχολίου που έκανε στη Βουλή ο Αν. υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης σχετικά με το γεγονός ότι το νέο σύστημα δεν ανέδειξε νέα πρόσωπα Διευθυντών αλλά επέλεξε στη συντριπτική πλειοψηφία τους νυν Διευθυντές.
Δηλαδή, «άνθρακες ο θησαυρός» μετά την εμφανή προσπάθεια του Αν. Υπουργού να αλλάξει το σώμα των Διευθυντών σχολικών μονάδων με την αύξηση της βαρύτητας της διδακτικής υπηρεσίας, τη μειωμένη μοριοδότηση της διευθυντικής εμπειρίας (2 μόρια μονον), τη μειωμένη μοριοδότηση του κριτηρίου της επιστημονικής − παιδαγωγικής συγκρότησης και κατάρτισης (9 μόρια μόνον) κλπ. ;
Και επειδή ο Αν. υπουργός Παιδείας απέτυχε στο στόχο του να ελέγξει το σώμα των Διευθυντών των σχολικών μονάδων και θα αποτύχει μεθαύριο να ελέγξει το σώμα των Διευθυντών εκπ/σης, σκέφθηκε ένα καινούργιο κόλπο (χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει). Θα ελέγξει τα ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ, με την αλλαγή της σύνθεσής τους, σύμφωνα με το άρθρο 53, παρ. 1 και 2 του πολυνομοσχεδίου – κουρελού που δόθηκε στη δημοσιότητα και βρίσκεται σε διαβούλευση μέχρι τις 26/06/2015 και ταυτόχρονα θα λήξει τη θητεία όλων των Συμβουλίων (ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΠΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΠΕ, ΚΥΣΔΕ, ΚΥΣΕΕΠ), τα οποία θα ανασυγκροτηθούν (άρθρο 53, παρ. 3 του πολυνομοσχεδίου – κουρελού).
Στα ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ που θα ανασυγκροτηθούν, θα αντικατασταθούν οι δύο Διευθυντές σχολικών μονάδων με «δύο εκπαιδευτικούς με τουλάχιστο δεκαπενταετή εκπαιδευτική υπηρεσία».
Πώς λέγονται άραγε, τα παραπάνω προβλεπόμενα του πολυνομοσχεδίου - κουρελού ; Βρες, σε παρακαλώ, μια καλύτερη λέξη. Εσείς οι συρριζαίοι είστε εξάλλου, μάνα σε αυτά. Δεν σας φτάνει κανείς…. Απλά σου θυμίζω: μνημόνιο = συμφωνία, αξιολόγηση = αποτίμηση (στο πολυνομοσχέδιο – κουρελού) κλπ.
Τολμήστε λοιπόν. Αντί των δύο εκπαιδευτικών με τουλάχιστο δεκαπενταετή εκπαιδευτική υπηρεσία , ορίστε τους δύο Διευθυντές σχολικών μονάδων που συγκέντρωσαν τα περισσότερα μόρια σε κάθε περιοχή. Εφαρμόστε τις εξαγγελίες σας.

 
νικ
20 Ιουν 2015 23:47

ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΑΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΗΤΕΣ...ΘΕΩΡΩ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΣ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΗΝΤΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΟΠΩΣ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΑΥΤΟΣ.

 
Γιωργος Τσίτσος
20 Ιουν 2015 22:38

προς Κ.βασιλειαδη
Είναι χαρακτηριστικό των τίτλων σπουδών του, ότι κ.βασιλειιαδης αρχίζει το άρθρο του με χαρακτηρισμούς αντί να απαντήσει στην ουσία.
Προφανώς τα 17 χρόνια προυπηρεσιας που έχετε δεν φθανουν για την κατανόηση καποιων νομων που αφορουν τα σχολεία. Οσον αφορα το μισθολογικο : όσοι το Οκτώβριο του 2011 ειχαν μτπχ και διδακτορικό πήραν μισθολογικη προαγωγη 2 και 6 χρόνων αντίστοιχα και κατατάχθηκαν στους βαθμούς. Στη συνεχεια οσοι παίρνουν μτπχ και διδακτορικο. παίρνουν μισθολογική προαγωγή σε μισθολογικα κλιμακια του βαθμού που βρίσκονται, προφανώς αν ο βαθμος δεν εχει άλλα κλιμακια μενει μισθολογικα στασιμος όπως χιλιάδες συνάδελφοι.. (νόμος Αρβανιτοπουλου) μερικά κλιμάκια :είναι ο Δ βαθμος εχει 3 , ο Γ εχει 4 ο Β εχει 6….
Γράφω ξεκαθαρα ότι το μτπχ και διδακτορικό πρέπει να πριμοδοτούνται ειδικά αυτά που αναφέρονται στην διοίκηση και σε θέματα εκπαίδευσης (ξαναδιαβαστε το) αλλα όπως λετε «Η μισή αλήθεια είναι το χειρότερο ψέμα».
Προφανως και η διδακτική υπηρεσια όπως και οι εργασιες στο σχολειο π.χ προγραμματα σχολειων οργανωση εκπαιδευτικων-πολιτιστικων προγραμματων, ,υποδιευθυνση…δίνουν μια πολύ χρήσιμη εμπειρια για τη διοίκηση…. Όπως αναφερετε και συμφωνω « Να θυμίσω ότι ο διευθυντής της σχολικής μονάδας έχει συγχρόνως και διοικητικά και παιδαγωγικά (με την έννοια της παιδαγωγικής καθοδήγησης) καθήκοντα». Ισως να μην ασχοληθήκατε οσο έπρεπε γιατι κυνηγούσατε τα μετρήσιμα!!!
Ειστε κολλημένος στα μετρήσιμα, δεν υπάρχει χώρα ευρωπαϊκή που να κάνει δεκτό ένα τίτλο γλώσσας που πήρε κάποιος όταν ήταν 16 η΄17 χρόνων χωρίς επικαιροποίηση, ενώ εδώ (στη χώρα μας) σε συνοδεύει σε όλο το εργασιακό σου βιο ανεξάρτητα αν δεν μπορείς να αρθρώσεις μια πρόταση και μάλιστα μοριοδοτείται. (Προταση: να παιρνουν τα μορια της γλώσσας μονο εκείνοι που το αξίζουν και προφανώς μιλούν την αντίστοιχη γλώσσα) ως προς αυτά δεν λέτε τίποτα ….!!
Οσον αφορά τη συνέντευξη προσωπικά είμαι υπερ αλλα να γίνεται από ανεξάρτητη αρχη ... Σε όλη την Ευρώπη για να προσληφθείς από οποιονδήποτε οργανισμό πέρα από τα μετρήσιμα προσόντα κυρίαρχο ρόλο παίζει η συνέντευξη που δίνει ο υποψήφιος. Τόσο ο νόμος της Διαμαντοπούλου όσο και ο νέος εχουν θετικά στοιχεία ..προφανως και ο νεος νόμος θελει βελτιωση (αλλωστε ισχύει για 2 χρόνια) !!! Οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί έχουμε θετικη η αρνητικη αποψη εκτιμωντας πολλες παραμέτρους ..
Αν τα αποτελεσματα είναι αυτά που φημολογούνται, ότι δηλ. το 90% των υφιστάμενων διευθυντών εκλέχθηκαν εκ νέου (δλδ που εκλέχθηκαν με τα κριτήρια που υπερασπίζεστε και οι συνάδελφοι τους τίμησαν) τότε τζάμπα στενοχωριέστε….. λυπάμαι ισως να μην είναι στα μέτρα σας!!!

 
G.M
20 Ιουν 2015 22:29

Η κατάντια της εκπαίδευσης ΚΟυράκη και Μπαλτά θα έχει την υπογραφή σας ...υποψήφιοι με ΜΗΔΕΝ επιστημονικά προσόντα έγιναν διευθυντές με προσόν τα 11 μόρια προυπηρεσίας + 12 μόρια της ψηφοφορίας χωρίς δικαίωμα ένστασης , όπως στην συνέντευξη . . Μπράβο στον μεσαίωνα και στην παρακμή . Πιστεύεις ΚΟυράκη και ΜΠαλτά ότι οι προσοντούχοι θα δουλεύουν σαν είλωτες και να κρατάνε αυτοί το σχολείο . Θα δεις τις αναφορές που θα πέφτουν σύννεφο . Τι θα κάνεις τότε Κουράκη και Μπαλτά ?

 
2daskalos1
20 Ιουν 2015 22:14

Συνάδελφε όλα τα προσόντα του κόσμου να έχεις αν δεν έχεις «Διδακτική» προϋπηρεσία άστα όλα μαζί τα ακαδημαϊκά προσόντα παίρνουν 8.5 μόρια (δεν έχω δει πολλούς στην Β/μια να έχουν πτυχίο σχολής Νηπιαγωγών ή Παιδαγωγική Ακαδημία) αν δε είσαι και ΠΕ19-20 πάει μέχρι 8. Δηλαδή Διδακτορικό, μεταπτυχιακό, Β’ Πτυχίο, C2, ΣΕΛΕΤΕ, Δεύτερο C2, = 16 χρόνια στην «τάξη» κάποιος με 19 και ΤΠΕ σε έχει φάει λάχανο, αν δε είναι ξενόγλωσσος τότε άστα +1 για το πτυχίο του. Σύνολα: Ξενόγλωσσος με ΤΠΕ 13.5 ΠΕ19-20 με όλα τα ακαδημαϊκά 8 διαφορά 5.5 μόρια δηλαδή ο μίσος σύλλογος. Για να εκλεγεί ο πολυσπουδαγμένος μας συνάδελφος πρέπει να πάρει ποσοστό +46% δηλαδή πιασ’ τα’ αυγό και κούρευτο
Θέλουμε τους καλύτερους διευθυντές !!!!!!!
Δίνουμε κίνητρο στους νέους επιστήμονες να έρθουν στην εκπαίδευση
Δίνουμε στην Ευρώπη παραδείγματα σωστής Δημόσιας παιδείας και διοίκησης
ΖΗΤΩ

 
Γιώργος
20 Ιουν 2015 21:40

Το πραγματικά αστείο θα συμβεί με την επιλογή διευθυντών διευθύνσεων. Εφόσον στην συντριπτική πλειοψηφία έμειναν οι παλιοί διευθυντές, τότε προφανώς οι διευθυντές διευθύνσεων θα επανεκλεγούν. Ακόμα και αν δεν επανεκλεγούν οι ίδιοι, όσοι βγουν τώρα θα ανήκουν κυρίως στο χώρο ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.
Πως ακριβώς θα εφαρμοστεί η κυβερνητική πολιτική με αντιπολιτευόμενους διευθυντές διευθύνσεων;

 
Daskalos1
20 Ιουν 2015 19:50

Καθηγητής δευτεροβάθμιας με:
·19 χρόνια εκπαιδευτικής υπηρεσίας,
· πτυχίο Ελληνικής πολυτεχνικής σχολής,
· μεταπτυχιακό δίπλωμα Ελληνικής πολυτεχνικής σχολής,
· διδακτορικό δίπλωμα Ελληνικής πολυτεχνικής σχολής, όλα με χαρακτηρισμό άριστα,
· με πλήθος δημοσιεύσεων σε έγκυρα διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια
· επί σειρά ετών διδασκαλία σε Ελληνική πολυτεχνική σχολή.
· με πιστοποίηση ΤΠΕ Α΄ & Β' Επιπέδου,
· με πιστοποιημένη άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας,
· με διοικητική προϋπηρεσία 4 ετών στη διεύθυνση σχολείου Β'θμιας εκπαίδευσης,
· με διοικητική προϋπηρεσία ενός έτους στην υποδιεύθυνση σχολείου Β'θμιας
εκπαίδευσης
· με διοικητική προϋπηρεσία 3 ετών στη διεύθυνση δημοσίου ΙΕΚ,
· επίσης κάτοχος πιστοποιητικών εξειδίκευσης στη διοίκηση σχολικών μονάδων από Ελληνικό πανεπιστημιακό ίδρυμα και αναγνωρισμένο πρόγραμμα δημοσίου φορέα.
· Με αποδοχή του συλλόγου διδασκόντων στις εκλογές επιλογής διευθυντών, όπου
έλαβε ποσοστό 50% των ψήφων μεταξύ τριών συνυποψήφιων.
· Αλλά με 10 χρόνια διδακτική εμπειρία σε σχολείο δευτεροβάθμιας (τα υπόλοιπα όπως
προανέφερα αποτελούν χρόνια διδασκαλίας σε Ελληνική πολυτεχνική σχολή και
διεύθυνση δημοσίου ΙΕΚ)
Δεν επιλέχθηκε Διευθυντής. Αντ’ αυτού επιλέχθηκε, άξιος κατά τα λοιπά, συνάδελφος απλά με περισσότερα χρόνια διδακτικής εμπειρίας και 2 πτυχία ΤΕΙ.
Αν η αριστεία, η γνώση, η αποδοχή και η εμπειρία δεν τελούν υπό διωγμό τότε τι συμβαίνει;

 
Πρώτη φορά
20 Ιουν 2015 18:08

Ναι γιατί οι προηγούμενοι είναι το 36% που σάς πήγε στο 40%.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ