Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Τ. ΚΟΥΡΑΚΗΣ για την εκλογή των νυν Διευθυντών Σχολείων : Έτσι αποφάσισε ο κλάδος, αυτό έκανε

Δημοσίευση: 19/06/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
  1. Είχαμε κατηγορηθεί ότι βάλαμε τη διαδικασία της εκλογής για να την κομματικοποιήσουμε.
  2. Και ήδη αναφέρθηκε ότι το 90% των διευθυντών που εκλέχθηκαν ήδη ήταν οι προηγούμενοι διευθυντές.
  3. Έτσι αποφάσισε ο κλάδος, αυτό έκανε.

Τον παραπάνω σχόλιο έκανε σήμερα στη Βουλή ο Αν. υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης σχετικά με το γεγονός ότι το νέο σύστημα δεν ανέδειξε νέα πρόσωπα σε Διευθυντών αλλά επέλεξε στη συντριπτική πλειοψηφία τους νυν Διευθυντές.

Ο κ. Κουράκης συνέχισε τον σχολιασμό του:

  • Και αυτό είναι ένα πάρα πολύ καλό επιχείρημα στο φόβο πως θα βάζαμε τη διαδικασία της ψηφοφορίας κατά το 1/3 και τα άλλα 2/3 θα ήταν τα προσόντα που είχαν οι εκπαιδευτικοί, για να αλλάξουμε συσχετισμούς.
  • Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ούτε τέτοια πρόθεση είχαμε ούτε επιβεβαιώθηκαν.
  • Επομένως, θα έλεγα οτιδήποτε τείνει, κατά τη δική μας αντίληψη, στον εκδημοκρατισμό του σχολείου, σε κάθε επίπεδο και αφορά και το σημερινό θέμα, νομίζω ότι θα πρέπει να το ενισχύουμε.

Σχόλια (67)

 
Αντώνης
20 Ιουν 2015 17:36

Πρώτη φορά αριστερά. Λουστείτε την τώρα όσοι την ψηφίσατε, και τα χειρότερα δεν ήρθαν ακόμα.
Όσον αφορά τα... δημοκρατικά πειράματα του Κουράκη, την πάτησε σαν βλάχος. Συγχαρητήρια κ. Κουράκη. Καταφέρατε να δημιουργήσετε μπάχαλο στα σχολεία, και χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Και εις ανώτερα!

 
Κ. Βασιλειάδης
20 Ιουν 2015 17:29

Προς Γιώργο Τσίτσο και λοιπούς ομοϊδεάτες

«Η μισή αλήθεια είναι το χειρότερο ψέμα». Αυτό που ισχυρίζεστε είναι ένας ανεφάρμοστος νόμος: Από τον Οκτώβριο του 2011 έχουν παγώσει όλες οι μισθολογικές και βαθμολογικές προαγωγές. Προσωπικό παράδειγμα: Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού (Μάρτιος 2012) και διδακτορικού (Απρίλιος 2015) με 17 χρόνια υπηρεσίας και βαθμό Δ3 καθηλωμένος από το 2012.
Τόσο το μεταπτυχιακό όσο και το διδακτορικό που εκπόνησα σχετίζονται με την εκπαίδευση και την άσκηση εκπαιδευτικής πολιτικής. Αρκετοί συνάδελφοι απαξιώνουν τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά και αναρωτιούνται τη σχέση τους με τη διοίκηση των σχολικών μονάδων και της εκπαίδευσης γενικότερα. Αλήθεια, τι θα έχουν να απαντήσουν όταν τους επιβάλλουν manager στα σχολεία; Γίνονται κατά αυτό τον τρόπο υποστηρικτές μιας νεοφιλελεύθερης ιδεολογίας που βασικό της πολιτικο-ιδεολογικό στήριγμα είναι ο κατακερματισμός του όλου, όπου, στην περίπτωσή μας, βλέπουν την παιδαγωγία ξέχωρα από την πολιτική (εδώ διοίκηση) και το αντίστροφο. Με ποιο ηθικό και λογικό επιχείρημα, όταν όντως υπέρμαχοι της απαξίωσης της γνώσης που επιχειρείται, θα αντιταχθούν σε μια τέτοια εξέλιξη; Να θυμίσω ότι ο διευθυντής της σχολικής μονάδας έχει συγχρόνως και διοικητικά και παιδαγωγικά (με την έννοια της παιδαγωγικής καθοδήγησης) καθήκοντα.
Ο Μαρκούζε έλεγε ότι «η δυνατότητα να εκλέγεις ελεύθερα αφέντες δεν εξαλείφει ούτε τους αφέντες ούτε τους δούλους». Πολλοί συνάδελφοι έσπευσαν να επικροτήσουν το νέο κύμα εκδημοκρατισμού πιστεύοντας ότι είναι το «βήμα προς τη δημοκρατία», τον «εκδημοκρατισμό των σχολείων» κλπ. Στην πολιτική ιστορία δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο από την αποσπασματικότητα, τον λαϊκισμό, και τη δημιουργία ψευδαισθήσεων που καλλιεργείται από την άρχουσα τάξη και ευελπιστεί να καταστεί κυρίαρχη ιδεολογία, ώστε να αποπροσανατολίσει, και δημιουργώντας ένα αίσθημα φρούδας ελπίδας, να την καταργήσει και να την αντικαταστήσει με κάτι άλλο, ακόμα πιο αντιδραστικό και συντηρητικό. Και εξηγούμε: μια πραγματική άμεση δημοκρατία θα ήταν αυτή όπου ο λαός (εδώ ο σύλλογος) θα είχε τη δυνατότητα όχι μόνο να εκλέγει αλλά και να ελέγχει κάθε φορά τον εκπρόσωπό του (εδώ διευθυντή σχολικής μονάδας κλπ). Κάτι τέτοιο όμως δεν το βλέπουμε…..
Το γεγονός ότι το 90% των διευθυντών είναι τώρα αυτοί που ήταν και πριν, φαίνεται μάλλον να ενισχύει την επιχειρηματολογία αυτών που ήταν υπέρ της συνέντευξης. Και μάλιστα με το λογικό επιχείρημα ότι, στην περίπτωση της συνέντευξης, ο υποψήφιος είχε το δικαίωμα να ασκήσει το δημοκρατικό δικαίωμα της ένστασης, κάτι που στην περίπτωση της μυστικής ψηφοφορίας δεν δύναται να το κάνει.
Είναι μάλλον, το λιγότερο, παράλογο η ηγεσία του υπουργείου παιδείας να ζητά άτομα με αυξημένα προσόντα και από την άλλη να υποβαθμίζει κατά τέτοιο τρόπο τα αντικειμενικά προσόντα. Να σημειώσω εδώ ότι εκπαιδευτικός με διδασκαλείο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό, ΤΠΕ και δεύτερη ξένη γλώσσα, μοριοδοτείται με 7 μόρια, δηλ. με το 18,9% της συνολικής βαθμολογίας (7/37*100),όταν η προϋπηρεσία και μόνο έχει βαρύτητα 29,7% (δίχως διοικητική προϋπηρεσία). Το επιχείρημα δε ότι αξίζει κάποιος να μοριοδοτηθεί, μετά τα 8 χρόνια διδακτικής υπηρεσίας, λαμβάνοντας το μέγιστο των μορίων (μετά από 19 χρόνια εκπαιδευτικής υπηρεσίας) μάλλον θα πρέπει να ευθυμεί αυτούς που το σχεδίασαν και να γελάν με εμάς που το δεχόμαστε: αλήθεια πόσο χαζός πρέπει να είναι κάποιος για να χρειαστούν 19 ολόκληρα χρόνια να καταλάβει τα προβλήματα της τάξης και του σχολείου; Αξίζει να αναφέρω ότι το διδασκαλείο αφαιρείται από τη διδακτική υπηρεσία όπως και τυχόν εκπαιδευτική άδεια, λόγω μεταπτυχιακών, διδακτορικού.
Θα μπορούσα να συνεχίσω με πολλά ακόμα στοιχεία που επιβεβαιώνουν την επίφαση δημοκρατίας (στοχευμένες μοριοδοτήσεις, ποιοι θεωρείται ότι έχουν διδακτική υπηρεσία ακόμα και αν δεν είναι στην τάξη, η επιλογή στην ουσία ενός μόνο σχολείου,κλπ) Εδώ η πρότασή μου είναι ότι θα έπρεπε να μοριοδοτείται η προϋπηρεσία και όχι η διδακτική υπηρεσία, δίχως περιορισμό (με ποια λογική η διδακτική υπηρεσία είναι απαραίτητη για διοίκηση ενώ οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι σπουδών πάνω σε θέματα εκπαίδευσης δεν είναι, σύμφωνα μα τη λογική του κ. Τσίτσου αλλά κι άλλων )
Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω προς τον κ Κουράκη ότι μια πραγματικά αριστερή πολιτική δεν έχει καμιά σχέση με πειραματισμούς και εκλογικεύσεις κοινωνικών φαινομένων, πολύ δε μάλλον κοινωνικών ψευδαισθήσεων. Πολύ περισσότερο δεν απαξιώνει τη γνώση, παρά στηρίζεται σε αυτήν. Η απαξίωση της γνώσης και η αποσπασματική και το λιγότερο αφελής, όπως περιέγραψα παραπάνω, επίκληση της δημοκρατίας, μάλλον φαίνεται να προάγουν την κυρίαρχη ιδεολογία που θέλει να περάσει το νεοφιλελεύθερο μοντέλο σκέψης: δεν χρειάζεται καμιά προσπάθεια, ίσως κάποια στιγμή να πετύχουμε αυτό που θέλουμε.( δεν χρειάζεται να δουλεύεις κάποια στιγμή μπορεί να πετύχεις το tzoker, δεν χρειάζεται να σπουδάζεις, απλά άδραξε την ευκαιρία όταν αυτή σου παρουσιαστεί να ζήσεις κι εσύ το όνειρό σου, να γίνεις διευθυντής στους διευθυνόμενους).

 
Δήμος
20 Ιουν 2015 16:55

Κ. Υπουργέ σας κάνω έκληση . Αλλάξτε αυτό το σύστημα επιλογής με ένα πιο αξιοκρατικό. Σας εκλιπαρώ ,μην ακούτε τους φανατικούς ,διαλύθηκαν τα σχολεία ,άνθρωποι που γελούσαν και αγωνιούσαν απο κοινού για τα σχολεία τώρα δεν λένε ούτε καλημέρα μεταξύ τους.Πώς θα συνεργαστούν για τον προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς. Φιλικά και μόνο από αγωνία για την εκπ/ση απο έναν επανεκλεγέντα Δ/ντή.

 
ΜΑΧΟΜΕΝΟΣ
20 Ιουν 2015 16:13

Συνάδελφοι, ας γίνουν διευθυντές όσοι στο 1ο κριτήριο έχουν μηδέν (0) και 0,5 μόρια και 19 χρόνια υπηρεσίας και πάνω...ε και; Τι φταίνε αυτοί; Ψηφίστηκαν απο τους συλλόγους. Ο νέος Νόμος 4327/2015 τους ευνοεί. Με τον προηγούμενο Νόμο 3848/2010 δεν θα έκαναν ούτε καν αίτηση και να έκαναν θα έμεναν στο τέλος των πινάκων.

 
Αρίστος Κράτης
20 Ιουν 2015 15:51

εχετε δικιο εσεις οι σχολιαστες..ο συριζα εβαλε ταφοπλακα στη δημοκρατια, ακου εκει να εχουν λογο οι καθηγητες για τους διευθυντες...χιλιες φορες εκει να μας απειλουν με αξιολογησεις και απολυσεις και εμεις με κατεβασμενο κεφαλι να τους λεμε ευχαριστω..εμπρος συναδελφοι να βγαλουμε ξανα Σαμαρα-Βενιζελο να παρει μπροστα ο κλαδος..

 
asxetos
20 Ιουν 2015 15:50

Το κακό είναι ότι τούτοι εδώ είναι εντελώς ανίκανοι. Αν οι προηγούμενοι Διευθυντές ήταν κακοί και έπρεπε να φύγουν έκαναν ένα νόμο που ακριβώς αυτούς ευνοούσε ( εκτός από κάποιους με λίγα χρόνια υπηρεσίας). Οπότε απέτυχαν παταγωδώς. Φανταστείτε τι θα κάνουν παρακάτω.
ελπίζω
Τελευταία φορά (τέτοια) αριστερά

 
Εκπαιδευτικός
20 Ιουν 2015 15:47

Σύλλογοι διασπάστηκαν, λόγια ειπώθηκαν, κακίες εκδηλώθηκαν.... Κρίμα!

 
kyr
20 Ιουν 2015 15:14

Θα σας διηγηθώ μια μικρή μελέτη περίπτωσης υποψηφίου και τα συμπεράσματα δικά σας: Υποψήφιος ετών 43, διαθέτει σχεδόν ό,τι μοριοδοτείται από τυπικά προσόντα, λόγω μικρής προϋπηρεσίας όμως βρίσκεται πολύ πιο πίσω στην κατάταξη από συναδέλφους του υποψήφιους που διέθεταν απλώς τα χρόνια υπηρεσίας και ΤΠΕ Α. Αν αυτό είναι αντικειμενικό δε γνωρίζω, δεν το πιστεύω ωστόσο. Πάμε τώρα στα καλύτερα: στην αποθέωση της συμμετοχικής δημοκρατίας επ' ωφελεία της ελληνικής παιδείας βεβαίως-βεβαίως: Όταν το εν λόγω πρόσωπο επισκέφτηκε το σύλλογο διδασκόντων ενός από τα σχολεία στα οποία ήταν υποψήφιος διευθυντής ρωτήθηκε : α) αν θα εφαρμόσει αυστηρό ωράριο 8-2, β) αν οι συνεδριάσεις του Συλλόγου θα γίνονται πριν ή μετά τις 2.10 το μεσημέρι, γ) αν θα αγοράσει διαδραστικούς πίνακες (Σημειωτέον: βρίσκεται σε εξέλιξη διαδικασία καταγραφής των σχολικών μονάδων για τον εφοδιασμό όλων τους με διαδραστικούς πίνακες). Ο υποψήφιος δεν ήταν ούτε συνδικαλιστής ούτε πρώην διευθυντής.... Εκλέχτηκε ο προηγούμενος διευθυντής, παρά το γεγονός ότι είχε κατηγορηθεί από το Σύλλογο στο παρελθόν, ο οποίος .... διέθετε το 11χρονο και... το Β2 στα γαλλικά!!!! Εκφράστηκε η δημοκρατική πλειοψηφία. Είναι ενδιαφέρον ωστόσο τι τη διαμόρφωσε.

Κι ίσως όλα έτσι να γίνανε καλά. Τα σχολεία μπορεί να ξαναγίνουν... μικροί παράδεισοι κι οι καθηγητές να κρύβουν το τσίπουρο στο δεξί συρτάρι κάτω από τη σημαία. Κι ίσως ο συγκεκριμένος υποψήφιος να είναι πιο χρήσιμος στην τάξη του! Έτσι κι αλλιώς η γνώση δε χάνεται, πρέπει όμως και να επιβραβεύεται.
Αλλά.... η ελληνική κοινωνία είναι πλέον πολύ φτωχή για να πληρώνει φροντιστήρια και τα ελληνόπουλα πρέπει να πηγαίνουν σε ένα οργανωμένο σχολείο, όχι σ' ένα συνδικαλιστικό παράδεισο, ούτε σ' ένα παζάρι παροχολογίας!

 
Πέτρος
20 Ιουν 2015 13:44

Ακόμα δεν έχουν καταλάβει ότι το βαθύ κράτος του ΠΑΣΟΚ δεν θα ξεριζωθεί με φανφάρες περί δημοκρατίας!

 
΄Τάσος
20 Ιουν 2015 13:27

Η εκδίκηση του Κουμπουράκου

Σε πρόσφατο 4 σέλιδο κάλεσμά του ο ΣΥΡΙΖΑ ( 13/04/2015 ) καλεί τους Έλληνες και τις Ελληνίδες «…να συμμετέχουν ενεργά πολεμώντας τις ριζωμένες νοοτροπίες που αλλάζουν βήμα - βήμα μέσα στην κοινωνία …ζητώντας δικαιώματα και αναγνωρίζοντας υποχρεώσεις…».
Από τις διάφορες Κασσάνδρες ακούγαμε , ότι επιτέλους με την αμεσοδημοκρατία της διαδικασίας θα επιλέγονται οι άριστοι και όχι οι αρεστοί. Διαδικασία όμως που σε κοινωνίες δίχως αξίες και ιδεολογικό προσανατολισμό δεν λειτουργεί και συνεχίζει να κινείται σε προκρούστιες πρακτικές και « κουκουλοφορικές » συνήθειες του παρελθόντος.
Ασφαλώς αναφέρομαι στη πρόσφατη διαδικασία επιλογής των διευθυντών των σχολειών.
Σύλλογοι διδασκόντων σε ένα λεπτό κουρέλιασαν και ακύρωσαν κάθε έννοια αξιοκρατίας , δικαιοσύνης , ισονομίας και άμεσης δημοκρατίας .
Μια διαδικασία υπεύθυνη και δημοκρατική λειτούργησε αντίθετα με τη βούληση του Νομοθέτη ,ο οποίος αναφέρει ότι : « … μέσω της μυστικής ψηφοφορίας εκτιμώνται στοιχεία όπως η προσωπικότητα, το ήθος, η εντιμότητα, το αίσθημα δικαιοσύνης, η δημοκρατική συμπεριφορά, η επαγγελματική ανάπτυξη και συνέπεια,… η ικανότητα επικοινωνίας και συνεργασίας, η ικανότητα ανάπτυξης πρωτοβουλιών και επίλυσης προβλημάτων ιδίως διδακτικών, διοικητικών, οργανωτικών και λειτουργικών … Ο σύλλογος διδασκόντων λαμβάνει, επίσης υπόψη του … άλλες σπουδές επιμόρφωση και μετεκπαίδευση, οργάνωση εκπαιδευτικών συνεδρίων, σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή συμμετοχή σε αυτά με την ιδιότητα του εισηγητή, του μέλους της επιστημονικής ομάδας ή του επιμορφωτή, συγγραφικό και ερευνητικό έργο, πρωτοβουλίες σε σχέση με το εκπαιδευτικό έργο, υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εφαρμογή καινοτομιών, σχετική με την εκπαίδευση διοικητική ή καθοδηγητική εμπειρία, επιμορφωτικές συναντήσεις … και επίσημες διακρίσεις.
Μια δημοκρατική διαδικασία την μετέτρεψαν σε « κουκουλοφορική » εκδίκηση γιατί τάχα πριν χρόνια τον/την λοξοκοίταξε και ως άλλος Κουμπουράκος θυμήθηκε τώρα ότι << κάποιος συγχωριανός του τον είχε λοξοκοιτάξει πριν 20 χρόνια πήρε την κουμπούρα του κι αποκεί παν κι άλλοι, ακόμα κυνηγιόνται στον Ταΰγετο >>
- δανειζόμενος τη σκηνή από γνωστή ελληνική ταινία - και χωρίς καμία διάθεση εκτίμησης της προσωπικότητας, της επιστημοσύνης και του ήθους του υποψηφίου μέσα σε ένα λεπτό , όσο διήρκεσε η ψηφοφορία , αποτιμήθηκε το Παιδαγωγικό έργο του.
Και ένα παράδειγμα.
Σε σχολείο της περιφέρειας υπήρξαν δυο υποψηφιότητες .
Η μια ο διευθυντής της σχολικής μονάδας με εμπειρία οχτώ χρόνων σε διευθυντική θέση δυο σχολικών μονάδων με τις οποίες βραβεύτηκε με
• δυο πρώτα Εθνικά Βραβεία ( Άνοιξη της Ευρώπης και Περιφέρεια Πελοποννήσου ) ,
• συνεργάστηκε με τρία Ελληνικά Πανεπιστήμια και
• δυο Νοσοκομεία Παίδων ,
• με Ιδιωτικούς φορείς ( Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος , Costa Navarino ) ,
• κατασκεύασε και λειτούργησε τις Ιστοσελίδες των σχολείων που υπηρέτησε
• έλαβε συγχαρητήριες επιστολές από unicef , Χαμόγελο του παιδιού , Ελληνική Μαθηματική Εταιρία , Διευθυντή Εκπαίδευσης , Σχολικούς Συμβούλους.
• Κάτοχος Μεταπτυχιακού στις Ανθρωπιστικές Επιστήμες
• Μετεκπαιδευμένος στο Πανεπιστήμιο Πατρών και στην κατεύθυνση Διοίκησης Σχολικών Μονάδων.
• Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων
• Επιμορφωτής Β΄ στο Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης ( μοναδικός από την Περιφέρεια ....).
• Εισηγητής σε πολλά Επιστημονικά Συνέδρια
• Συγγραφέας βιβλίων παιδαγωγικού περιεχομένου
• Πιστοποιημένος στις ΤΠΕ .
Η άλλη υποψηφιότητα , η οποία και επιλέχτηκε από το Σύλλογο , διευθυντής σε άλλη σχολική μονάδα με ισχυρές όμως « γνωριμίες » στο Σύλλογο διδασκόντων του άλλου σκολείου και κριτήρια επιστημονικής κατάρτισης το Βασικό Πτυχίο διορισμού ( πριν 30 ! χρόνια ) και την Πιστοποίηση στις ΤΠΕ.
Καημένη Αξιοκρατία !

Θλίβομαι διαπιστώνοντας ότι και στην εκπαιδευτική κοινότητα τέτοιες πρακτικές κολλητιλίκια , κουμπαριές , συμπεθεριές και κάθε είδους παράγκα τις οποίες ζήσαμε στο πρόσφατο παρελθόν , συνεχίζουν και σήμερα να αναπαράγουν κάποιοι δήθεν αριστεροί , πρακτικές οι οποίες απογοητεύουν ανθρώπους που μόχθησαν για να αναπτυχθούν επιστημονικά .

Όλη η Ελλάδα ατέλειωτη παράγκα … Διονύσης Σαββόπουλος

 
Πέτρος
20 Ιουν 2015 13:20

Στο σχολείο μου 15 κρίναμε ότι αξίζει για δντής συγκεκριμένος συνάδελφος και τελικά έγινε δ/ντής ο ήδη υπάρχων με τις ψήφους των υπολοίπων 6 συναδέλφων επειδή είχε μεγαλύτερη προϋπηρεσία.Οπότε το πιο σωστό θα ήταν να πει ο κ.Κουράκης ότι απλά καταγράφηκε η γνώμη των συναδέλφων αλλά καθοριστικό ρόλο έπαιξε ο συγκεκριμένος νόμος με τη συγκεκριμένη μοριοδότηση.

 
Ηλίας Ράπτης, σχολικός σύμβουλος Π.Ε. (αναπληρωτής)
20 Ιουν 2015 12:58

‘‘ Μάλλον άλλα είχαν στο μυαλό τους και αλλιώς τους βγήκε… ’’( Γ.Τ.: 19 Ιουν.2015 , 23:24) ‘‘Ποια δημοκρατία και ποια αξιοκρατία του συλλόγου διδασκόντων υπαινίσσεστε κ. Κουράκη όταν με την προϋπόθεση του 20% και τα τρία σχολεία επιλογής στείλατε στο καλάθι των αχρήστων…; ’’( Μ. Χ. : 19 Ιουν. 2015, 23:42 ‘‘…Και ήδη αναφέρθηκε ότι το 90% των διευθυντών που εκλέχθηκαν ήδη ήταν οι προηγούμενοι διευθυντές.’’ (κ. Κουράκης)
Σχολιάζοντας α) : ‘‘Μάλλον άλλα είχαν στο μυαλό τους…’’ Διαφωνώ, αγαπητέ Γ.Τ., δεν είχαν απολύτως ΤΙΠΟΤΑ στο μυαλό τους και πορεύτηκαν χωρίς σχέδιο και στοιχειώδη προετοιμασία, αυτοσχεδιάζοντας ! Απόδειξη ότι διαρκούσης της διαδικασίας και σε καθημερινή βάση είχαμε 3 – 4 διευκρινιστικές αναρτήσεις από το ΥΠΑΙΘ. Οι δε σχετικές απορίες και τα ερωτήματα εκ μέρους των εκπαιδευτικών ξεπέρασαν τα διακόσια πενήντα ( 250 !). Από την πρεμούρα τους όμως να κάνουν αμέσως κάτι και φυσικά πιασάρικο και αρεστό στους συνδικαλιστές του χώρου και όχι μόνο, έκαναν ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που έγιναν τις τελευταίες δεκαετίας στο χώρο της εκπαίδευσης. β) Συμφωνώ και επαυξάνω, αγαπητέ Μ.Χ., ούτε με τη δημοκρατία ούτε πολύ περισσότερο με την αξιοκρατία έχει κάποια, μικρή έστω, σχέση αυτό που έγινε. Αδικήθηκαν ΚΑΤΑΦΟΡΑ – πετάχτηκαν κυριολεκτικά στον κάλαθο των αχρήστων - άνθρωποι διαθέτοντες εξαιρετικά προσόντα και αποδεδειγμένα ζηλευτό έργο. Και να σταματήσει να πετάει το ‘‘μπαλάκι’’ της ευθύνης στους συλλόγους διδασκόντων και στους εκπαιδευτικούς γενικότερα ο κ. Κουράκης και οι συνεργάτες του, όταν η ευθύνη ανήκει στο ΥΠΑΙΘ και μόνο σ΄ αυτό. Και βέβαια όχι γενικά και αφηρημένα στο ΥΠΑΙΘ, δεδομένου ότι η ευθύνη οφείλει να συγκεκριμενοποιείται και να εξατομικεύεται… Ο ίδιος κ. Κουράκης παραδέχεται ‘‘…ότι το 90% των διευθυντών που εκλέχθηκαν, ήδη ήταν οι προηγούμενοι διευθυντές…’’ Εάν το προαναφερόμενο ποσοστό ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, τότε η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα πρέπει να παραδεχτεί και να ομολογήσει ότι η επιλεγείσα διαδικασία εκ του αποτελέσματος απέτυχε παταγωδώς και το μόνο που κατάφερε ήταν να επιβεβαιώσει τήν αποδεδειγμένα αναξιοκρατική διαδικασία που ακολουθήθηκε επί Διαμαντοπούλου! Και το χειρότερο όλων, να πεταχτούν ‘‘στο καλάθι των αχρήστων’’ μερικά ‘‘διαμάντάκια’’ που κοσμούσαν το χώρο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλα που δεν είχαν τη δυνατότητα να δείξουν και να αποδείξουν τα ‘‘προικιά’’ που κουβαλούν. Λοιπόν; Υπενθυμίζω ότι κατά την διαδικασία παράδοσης –παραλαβής του ΥΠΑΙΘ η πρώτη φράση που βγήκε από το στόμα του κ. Μπαλτά ήταν η ακόλουθη: ‘‘ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ…’’ Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να καταλάβω κι εγώ ο καψερός ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΡΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ στη διαδικασία που ακολουθήθηκε για την επιλογή των διευθυντών και διευθυντριών των
Σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης;
Σημαντική διευκρίνιση : Το γνωρίζουν και οι πέτρες ότι ανήκω στην ανένταχτη Αριστερά και πρόσκειμαι στην παρούσα κυβέρνηση, χωρίς ωστόσο και να την παντρεύομαι , ήτοι να καταπίνω αμάσητα το όσα λέει και κυρίως αυτά που πράττει….

 
adais
20 Ιουν 2015 12:57

10o Δημ. Σχολείο .....
Συμμετέχουν στη διαδικασία εκλογής Δ/ντή οι 5 από τους 12 εκπ/κούς (41%, ποσοστό πολύ μικρότερο από το 65% που ορίζει ο νόμος.
ΤΟ ΠΥΣΠΕ, ορθώς, αποφασίζει ΑΚΥΡΗ τη διαδικασία.
Ωστόσο, το διεευρυμένο ΠΥΣΠΕ και ο Περιφερειακός Δ/ντής διορίζουν Διευθυντή στο σχολείο γιατί σύμφωνα με τις μεταγενέστρες της; ψηφοφορίας οδηγίες του κ.Κουράκη, κρίθηκαν υποχρεωτικά άπαντες παρόντες!
Νέα ήθη! Κρίμα!

 
ESK
20 Ιουν 2015 12:46

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! Να ψηφίζεις για διευθυντή σου τον συνδικαλιστή σου !
Πού αλλού στον κόσμο γίνεται αυτό ;

 
Δημήτρης Κ.
20 Ιουν 2015 12:30

Δηλώνει ο κ.Κουράκης:
"Έτσι αποφάσισε ο κλάδος, αυτό έκανε."
Υπέροχα και δημοκρατικά ο κ. Κουράκης, ως άλλος Πόντιος Πιλάτος... "νίπτει τας χείρας του".
Λεπτομέρεια είναι ίσως για τον μεγάλο αυτό μεταρρυθμιστή ότι "σταύρωσε" μια νέα γενιά εκπαιδευτικών, που έκαναν το λάθος να πιστεύουν στην αξιοκρατία και να αποκτήσουν "παλιόχαρτα" όπως διδακτορικά, μεταπτυχιακά να μάθουν ξένες γλώσσες και να επιμορφωθούν γενικότερα.
Το 90% των "παλιοσειρών" επανεκλέχθηκαν ή αποχωρώντας φρόντισαν και για το διάδοχό τους. Ρωτήστε πόσα "δαχτυλίδια" δόθηκαν σε φίλους, αρεστούς και υπάκουος προσκείμενους.
Ο μεγάλος μεταρρυθμιστής, που κατέχει τη θέση τοη Αν. Υπουργού Παιδείας "σταύρωσε" και το ... "καλό κλίμα", όπου σε πάρα πολύ μεγάλο αριθμό σχολείων (κυρίως όπου υπήρχαν περισσότεροι υποψήφιοι) συνάδελφοι αντάλλαξαν "κοσμητικά επίθετα" και βέβαια λογικά αναμένεται ότι στο μέλλον θα συνεργαστούν… χωρίς κακίες («νερό και αλάτι» ρε αδελφέ κάναμε και 5-6 συκοφαντιούλες έτσι να περνάει η ώρα).
Το έχω ξανά γράψει «Έσπειραν ανέμους και θα θερίσουν θύελλες»!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αν τους το επέτρεπε ο εγωισμός τους θα έπρεπε να παραιτηθούν ή τουλάχιστον να ζητήσουν ένα συγνώμη από όλους.
Κύριε Αναπληρωτή Υπουργέ περιμένουμε…

 
ΑΝΤΩΝΗΣ
20 Ιουν 2015 12:10

ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΡΑΚΗ
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΚΑΠΟΙΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ
ΤΟΥΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ !Η ΖΗΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΛΕΞΕΙ Η ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΞΕΣΑΛΩΣΟΥΝ !
ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΙΕΣΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ !
ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΙΕΘΥΝΤΕΣ ΓΕΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ! ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΣΧΟΛΕΙΟ !
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΙΠΑ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΑΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Η ΟΧΙ ! ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ! ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΣ 7.15 ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ! ΕΚΕΙΝΗ ΗΡΘΕ 8 ! ΕΙΠΕ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΕΙ ΚΑΦΕ ! ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΡΑΚΗ ! ΤΑ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

 
Δημήτρης
20 Ιουν 2015 11:50

Αλήθεια, εκδημοκρατισμός είναι η διαίρεση των συλλόγων διδασκόντων; Τα αποτελέσματα του εκδημοκρατισμού αυτού θα τα δούμε σε λίγο καιρό. Αναρωτιέμαι υπάρχει χώρα στον κόσμο όπου εφαρμόστηκε ανάλογο σύστημα και αξιολογήθηκε θετικά; Ή μήπως και εδώ θα αποτελέσουμε παγκόσμιο πρότυπο;

 
fifikaramisi
20 Ιουν 2015 11:44

Σίγουρα υπάρχουν κάποιες αδικίες όσο αφορά τη μοριοδότηση των ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια, αλλά σε γενικές γραμμές είναι το δημοκρατικότερο σύστημα.

 
ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗΣ
20 Ιουν 2015 11:21

Εγιναν διευθυντές ακόμη και κάποιοι που με τον προηγούμενο νόμο θα έμεναν εκτός διαδικασίας γιατί δεν έχουν βασικά τυπικά προσόντα όπως ΤΠΕ Α' ΕΠΙΠΕΔΟΥ.....!!!!!!! ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ....!!!!!!!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΛΩΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΛΙΘΟΥ (έτσι κοιτούν τους Η/Υ , ως όρθιους βράχους )!!!!!!!!!!!!!

 
μελινα
20 Ιουν 2015 11:17

ο κ Κουράκης να είναι μαζί με τους φοιτητές του Αγρινίου κι όχι με ...

 
ΒΤ
20 Ιουν 2015 10:33

Θα συμφωνήσω με τον gianni! Αν ήξερε ο Υπουργός σε τι κατάσταση βρέθηκαν τα σχολεία τον τελευταίο καιρό μάλλον θα το ξανασκεφτόταν. Η δουλειά του εκπαιδευτικού είναι να προσφέρει τον καλύτερο και αληθινό εαυτό του. Αφήστε που τον Σεπτέμβρη οι μούρες θα είναι στο πάτωμα (εκείνων που δεν ψηφίστηκαν) και μυαλό για τον μαθητή δεν θα υπάρχει.

 
Γιωργος Τσίτσος
20 Ιουν 2015 10:17

Συνάδελφοι δεν λετε την αλήθεια 1)το διδακτορικό αμείβεται με μσθολογικη προαγωγή 6 χρόνων και το μτχ με 2 χρόνια ( μήπως γνωρίζεται καποια ευρωπαϊκή χώρα που συμβαίνει) . 2) τα πτχ και διδακτορικό που αποκτά κάποιος πάνω σε ειδικά θέματα θα πρέπει το πρώτο που να γίνεται είναι να μεταφέρει στους μαθητές του τις επιπλέον γνώσεις του (ειδικά όταν εχει και εκπαιδευτική άδεια) 3) θεωρείται ότι τα κριτήρια των μεταπτυχιακών, των διδακτορικών και άλλων -επιστημονικών κατά βάσει- προνομίων, καθιστούν κάποιον ικανό διευθυντή. Μου φαίνεται, δηλαδή, το λιγότερο αλλοπρόσαλλο να πριμοδοτείς έναν διδάκτορα Μαθηματικών για να διοικήσει ένα σχολείο . Μπορεί να ειναι σίγουρα πολύ καλός αλλά η επιστημοσύνη του δεν είναι κριτήριο για ικανοποιητική διοίκηση, μπορει να ειναι ενας καλός σχολικός σύμβουλός.(έχουμε δει διδακτορικά και μτπχ ασχετα ακομα και με την εκπαίδευση ουκ ολιγα ) προφανως και πρεπει να αμείβονται αυτα που αφορουν διοίκηση σχολικών μονάδων και τα παραπλήσια τους. επίσης πρέπει να αμείβονται και ΤΠΕ. 4)δεν λέτε τίποτα για την περίφημη συνέντευξη, .. 5)τα 11 μόρια που παίρνει κάποιος λόγω προϋπηρεσίας, είναι ενα ευλογο διάστημα εμπειρίας για να μπορεί να διεκδικήσει κάποιος μια θεση ευθύνης (γιατι εχει περασει απο διάφορα στάδια της σχολικής ζωής). 6) οσο για την κρίση του συλλόγου είναι θετικό στοιχείο . Ας μην προτρέχουμε , μεγάλη ευθύνη περνά στους συλλόγους . Αυτό πάντως που ακολούθουσαμε ως τώρα δεν μας οδήγησε στα καλύτερα.

 
Αγιάννης Γιάννης
20 Ιουν 2015 10:04

Έβαλε ταφόπλακα στην επαγγελματική ανάπτυξη των καθηγητών και επιχαίρει. Αυτοί οι υπουργοί μας αξίζουν.

 
Μαχόμενος εκπαιδευτικός
20 Ιουν 2015 09:52

Ξεσπαθώστε, συνάδελφοι! Βγάλτε τον καημό σας θρηνολογώντας για το λαμπρό παρελθόν που ποδοπατήθηκε από μια αριστερή κυβέρνηση. Ανακαλύψτε παντού ολόγυρα συνωμοσίες, δολοπλοκίες και αλληλομαχαιρώματα. Ζήστε την εφιαλτική εικονική σας πραγματικότητα. Και μη δίνετε σημασία που η συντριπτική επανεκλογή των παλιών διευθυντών διαψεύδει άρδην την επιχειρηματολογία σας. Διατρανώστε τη μηδενική σας εκτίμηση για την κρίση των συναδέλφων και συνεχίστε να υπερασπίζεστε μια πατερναλιστική εκπαιδευτική πολιτική πάνω στα ανώριμα κεφάλια μας. Συνεχίστε να υποβιβάζετε την πραγματική αξία των ανώτερων σπουδών στο επίπεδο της διοικητικής υστεροβουλίας.
ΥΓ. Όταν καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός κι αρχίσει να εμπεδώνεται στη συνείδηση του χώρου η νέα αντίληψη, είμαι βέβαιος πως η ανάμνηση της εποχής των κρίσεων από εκείνο το διαβόητο επταμελές συμβούλιο με την προσχηματική "συνέντευξη" μόνο τη θυμηδία θα προκαλεί...

 
Agrimi
20 Ιουν 2015 09:03

Εξαιρετική κίνηση του Υπουργού η ψηφοφορία και η διετής θητεία!!!
Α). Τα τελευταία χρόνια οι Διευθυντές των Σχολείων κατασυκοφαντήθηκαν από συνδικαλίζοντες (όχι τους συνδικαλιστές!), ως μνηνονιακοί, ως αντιδημοκρατικοί, ως εχθροί των συναδέλφων και του Σύγχρονου Σχολείου. Αποδείχθηκε περίτρανα ότι μόνον τέτοιοι δεν ήταν, αφού το 90% με τη ψήφο των συναδέλφων διατήρησαν τη θέση τους. Ακόμη το επιχείρημα ότι πλήθος προσόντων εστάλησαν στο καλάθι των αχρήστων επίσης δεν στέκει, αφού (όπως υποστηρίζεται) ο προηγούμενος νόμος (της Διαμαντοπούλου) ήταν στην κατεύθυνση της αριστείας και οι προηγούμενοι Διευθυντές, σε μεγάλο ποσοστό, ήταν άριστοι, επομένως και οι σημερινοί!
Β). Σε λίγο καιρό θα έχουμε την επιλογή των Διευθυντών εκπαίδευσης από τους Διευθυντές των Σχολείων κλπ. Δεν μπορώ να προβλέψω τι θα γίνει με αυτούς. Εκείνο που μένει τώρα είναι το εξής: "Αγαπητοί Δάσκαλοι και Καθηγητές, δεν είναι δίκαιο ΜΟΝΟΝ να αξιολογείτε μαθητές και προϊστάμενους. Καιρός ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙΤΕ και εσείς από αυτούς, σε όλα τα επίπεδα".
Υ.Γ. Διαβάστε με προσοχή το άρθρο 45 στο Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα, την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και άλλες διατάξεις» και θα καταλάβετε τι εννοώ!

 
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ
20 Ιουν 2015 08:55

ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Κ.ΚΟΥΡΑΚΗ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΑΤΕ ?ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΓΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ .ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΩΧΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ .ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΣ Ή ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ .ΕΔΩ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΣΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΕ ΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ .ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΤΕ ΣΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΨΥΧΙΑΤΡΟ.

 
προσγειωθείτε, συνάδελφοι!
20 Ιουν 2015 02:10

Μα επιτέλους, δεν καταλαβαίνετε ; Τι είναι τα προσόντα, η δουλειά, οι ικανότητες, το ενδιαφέρον για το σχολείο, μπροστά σε αυτά που αποτελούν τις ανώτερες αξίες αυτής της κοινωνίας : τη διαπλοκή, την εξαγορά συνειδήσεων, τη διάδοση φημών, την υπονόμευση συναδέλφων, την ευνοιοκρατία, την καλλιέργεια και συντήρηση της αυλής μου με σκοπό την εξυπηρέτηση των στενών προσωπικών συμφερόντων μας ;
Συνάδελφοι, οι παραπάνω "κοινωνικές δεξιότητες" είναι πολύ ανώτερες των προσόντων που αναφέρετε και σε τελευταία ανάλυση απαιτούν μεγάλη δεξιοτεχνία και εξάσκηση για να πετύχεις.

 
Σ.Π.
20 Ιουν 2015 01:34

Ο εκδημοκρατισμός είναι σίγουρα καλός.

 
giannis gl
20 Ιουν 2015 00:48

Κύριε ΜΧ, μάλλον ανέβασες ψηλά τον πύχη.
Υπάρχουν περιπτωσεις διευθυντών με μηδεν μόρια!!!!
και κάτι ακόμη: αν γνώριζαν την κατάσταση που επικρατούσε σε αρκετά σχολεία, την διχόνια που έσπειραν, τα τηλέφωνα παραμονές εκλογών (!!!!!!), .....θα άλλαζαν το σύστημα άμεσα.
Αραγε οι συμβουλάτορες και τα κομματικά στελέχη θα τους μεταφέρουν την κατάσταση;
Αντε γειά!!!!!!

 
Δημοκρατικοφάνειας δημοκρατικόπληκτη πατρίδα μου
20 Ιουν 2015 00:43

Είναι γεγονός οτι αλλιώς τα περίμεναν και αλλιώς τους ήρθαν! Και πώς οι καθηγητές που αρνούνται την αξιολόγηση για τον εαυτό τους, περιχαρείς και με οίστρο έσπευσαν να ψηφίσουν, με μυστική φυσικά ψήφο και.... ασφάλεια, το αν είναι ικανότερος αυτός ή εκείνος γιατί έτσι τους αρέσει; Πόσοι είναι αυτοί που από ενδιαφέρον θα ήθελαν να αναλάβουν θέση ευθύνης και όχι για το επίδομα και στη σύνταξη και αναγκάστηκαν είτε να μην καταθέσουν καν αίτηση ή να την αποσύρουν; Τί ρόλο έπαιξαν οι συνδικαλιστές σε αυτό. Στη χώρα που γεννήθηκε η Δημοκρατία να μη στραγγαλισθεί ζητάμε από τους Ευρωπαίους! Τη στραγγαλισμένη; Δεν είναι η ύπαρξη και ο σεβασμός κανόνων η Δημοκρατία; Οχι, είναι κουλτουριάρικα να εκφράζομαι....ελεύθερα!!!!! Και ελευθερία να κάνω ό,τι θέλω ακόμη και για πλάκα! Και ποιός νοιάζεται για τις "Ζωές των άλλων"; Το κόστος όχι μόνο για το ίδιο το άτομο που φρόντισε να έχει "βιογραφικό" και αποκλείεται, αλλά ΚΥΡΙΩΣ για την κοινωνία; Μπάχαλο κοινωνία; Μπα από μπάχαλο σχολείο γίνεται! Κοινωνικοποίση; Λέει κάτι αυτό; Μα, άσε τον καθένα να εκφράζεται ... ελεύθερα! Τι είναι οι νόμοι; Με αυτούς θα ασχολούμαστε. Αγάπη και θετική σκέψη, αγάπη και θετική σκέψη και.... όλα λύνονται με "αγάπη!!!!! Κατακαϋμένη Αράχωβα τι σου έμελε να πάθεις!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ