Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

«Αγώνας δρόμου» στο υπ. Παιδείας για να εξασφαλιστούν οι πιστώσεις προσλήψεων αναπληρωτών

Η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του ΥΠΟΠΑΙΘ κατέθεσε τους άξονες του επιχειρησιακού προγράμματος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού αλλά απαιτείται εξειδίκευση ,την οποία θα έπρεπε να κάνει το Υπουργείο Παιδείας και οι φορείς του (ΙΕΠ, Διόφαντος κλπ).
Δημοσίευση: 25/06/2015
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

«Αγώνα δρόμου» κάνει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για να κερδίσει χρόνο, ώστε να καταθέσει πρόταση στο ΕΣΠΑ που να της εξασφαλίζει πιστώσεις προσλήψεων αναπληρωτών.

Η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του ΥΠΟΠΑΙΘ κατέθεσε τους άξονες του επιχειρησιακού προγράμματος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ),αλλά απαιτείται εξειδίκευση ,την οποία θα έπρεπε να κάνει το Υπουργείο Παιδείας και οι φορείς του (ΙΕΠ, Διόφαντος κλπ).

Υπηρεσιακοί παράγοντες , που γνωρίζουν τις λειτουργίες των ευρωπαϊκών προγραμμάτων, σχολιάζοντας αυτές τις εξελίξεις, υποστηρίζουν ότι:

Πρώτο, δεν υπάρχει στρατηγική εκπαιδευτικού σχεδιασμού από τη σημερινή ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ ,ώστε να υπάρχουν οι αντίστοιχες υποστηριχτικές δράσεις του ΕΣΠΑ.

Δεύτερο, συνεχίζεται η κακή πρακτική να χρησιμοποιούνται πόροι, από την επιμόρφωση για τις προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού.

Όμως η έγκριση και η επιλεξιμότητα πιστώσεων για αναπληρωτές σε προγράμματα ΕΣΠΑ, έχει ως προϋπόθεση την κατάθεση καινοτόμων προγραμμάτων.

Τρίτο , τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό για να καλυφθούν χρειάζονται πιστώσεις αναπληρωτών και από τον τακτικό προϋπολογισμό και από το ΕΣΠΑ και από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Ετικέτες: 
ΕΣΠΑ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.