Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Αρχηγοί προς Α.Τσίπρα:Να μην κατατεθεί στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο “κουρελού”

Ο κ. Τσίπρας φέρεται να εξέφρασε κατανόηση στον προβληματισμό των πολιτικών αρχηγών
Δημοσίευση: 24/07/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Να αξιοποιήσει τους 230 βουλευτές για να ψηφιστούν από τη Βουλή σημαντικά νομοσχέδια και να αποφύγει η κυβέρνηση να φέρει, προς ψήφιση, το πολυνομοσχέδιο “κουρελού”, το οποίο μπορεί να προκαλέσει εντάσεις. Αυτό ζήτησαν από τον πρωθυπουργό οι πολιτικοί αρχηγοί στο γεύμα της Προεδρίας της Δημοκρατίας.

Ο κ. Τσίπρας φέρεται να εξέφρασε κατανόηση στον προβληματισμό των πολιτικών αρχηγών.

Σημειώνεται ότι ο υπουργός Παιδείας Αρ. Μπαλτάς στη σημερινή συνάντηση με το ΔΣ της ΟΙΕΛΕ  ανέφερε  ότι το νομοσχέδιο του Υπουργείου βρίσκεται σε διαδικασία κατάθεσης και ότι αυτή τη στιγμή εξετάζεται από τις υπηρεσίες του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, επομένως τις επόμενες ημέρες θα συζητηθεί στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Σημειώνεται ότι συνεργάτες του υπουργού Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά επέμεναν ότι το πολυνομοσχ΄διο θα κατατίθεντο σήμερα ή χθες κάτι που δεν έγινε.

Σε νεότερη επικοινωνία που είχαμε σήμερα Παρασκευή, με τους ίδιους συνεργάτες του υπουργού μας είπαν ότι τελικά τη Δευτέρα το πολυνομοσχέδιο θα πάρει το “δρόμο” για τη Βουλή.

Το πολυνομοσχέδιο είχε τεθεί σε δημόσια διαβούλευση όπου συνολικά κατατέθηκαν 6050 σχόλια και προτάσεις.

Ο υπουργός Παιδείας με δημόσια επιστολή δεσμεύτηκε ότι το επιτελείο του θα επεξεργαστεί τα σχόλια αυτά, τα οποία θα λάβει σοβαρά υπ’ όψη στη διαμόρφωση της τελικής μορφής του σχεδίου νόμου.

Φωτό: eurokinissi/Γ. Παναγόπουλος

Σχόλια (22)

 
Δημήτρης
25 Ιουλ 2015 20:10

Την "Κουρελού" , πάντως, την υφάνανε πριν την προσγείωση, όταν βρισκόμασταν στο "πνεύμα" Στρατούλη και Λαφαζάνη

 
Mary
25 Ιουλ 2015 23:56

Η στοιχειώδης λογική και σύνεση επιβάλλει να μην κατατεθεί το νομοσχέδιο...μια επινόηση συνδικαλιστικών εγκεφάλων...

 
teos
26 Ιουλ 2015 08:40

Σειρά έχει να απαιτήσουν οι αρχηγοί των κομμάτων της αντιπολίτευσης και την απόσυρση του νόμου εκτρώματος για την εκλογή διευθυντών σχολικών μονάδων του Κουράκη.

 
Πέτρος
26 Ιουλ 2015 11:54

Συμφωνώ απόλυτα με τον teos. Άμεσα πρέπει να ακυρωθούν αυτές οι διαδικασίες ανάδειξης αιρετών διευθυντών και υποδιευθυντών με τον τραγικό νόμο 4327/2015. Οφείλουν να το απαιτήσουν όλα τα κόμματα και ιδίως οι πολιτικοί αρχηγοί. Καταπατάει κάθε έννοια αξιοκρατίας και εισάγει τη συναλλαγή ως στοιχείο υπηρεσιακής ανέλιξης, παραβιάζοντας ωμά το ισχύον Σύνταγμα.Δεν μπορεί μέσα από τέτοιες διαδικασίες να καταμετράται η αρεστότητα. Αυτά δεν γίνονται πουθενά. Έγινε διευθυντής με 4,5 μονάδες έναντι άλλου με καταγεγραμμένα προσόντα 19 μονάδων. Τα κολλητιλίκια είναι για άλλες δουλιές και όχι για τα σχολεία. Δυστυχώς αυτά μας κατέστρεψαν και επιστρέφουν κάποιοι σαυτά. Έτσι και αλλιώς στις 19 Νοεμβρίου αυτό το έκτρωμα νόμου θα καταπέσει από το Συμβούλιο Επικρατείας και θα δικαιωθούν με παράταση θητείας οι διευθυντές του 2011 με παύθηκαν με το νόμο αυτό, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι συνδικαλιστές. Ο κακώς νοούμενος συνδικαλισμός είναι καταστροφικά επιζήμιος.

 
Mary
26 Ιουλ 2015 12:55

Συμφωνώ απολύτως με τον teos και τον Πέτρο.

 
Σπυρος
26 Ιουλ 2015 18:53

Ενώ ήταν αξιοκρατικές οι συνεντεύξεις. Μήπως να ζητήσουν οι πολιτικοί αρχηγοί να απολυθούν και πάλι οι επαναπροσληφθέντες συνάδελφοι στην τεχνική εκπαίδευση; Τα κολλητιλίκια και οι εξυπηρετήσεις ήταν προνόμιο το παλιού συστήματος. Παραδεχτείτε το!!!

 
τακης
26 Ιουλ 2015 19:53

δλδ η κυβερνηση ειναι υπο επιτροπεια? η μηπως η αντιπολιτευση θελει ανταλλαγματα για να ψηφισει το απαραιτητο (κατ αυτην) μνημονιο? (και σιγα το ουσιωδες του νσχδ μπαλτα που θα κρινει το μελλον της χωρας και της παιδειας!) - μικροπολιτικη βρωμαει!

 
kostas
26 Ιουλ 2015 20:39

Κοίτα απαιτήσεις οι τιμητές της αξιοκρατίας! Δυστυχώς 40 χρόνια αφήσατε τρομερό έργο. Κύριοι τις υποδείξεις για τον εαυτό σας!

 
Πέτρος
26 Ιουλ 2015 22:07

Τις όποιες ατέλειες είχε το σύστημα των συνεντεύξεων, το οποίο ισχύει παγκοσμίως, μπορείς να το κάνεις αξιόπιστο και σε κάθε περίπτωση τέτοιο που να μην αλλοιώνει τα αντικειμενικά δεδομένα. Σε πολλές περιπτώσεις καταστρατήγησης της νομιμότητας κατέπεσαν πίνακες και βρέθηκαν υπόλογα μέλη των διευρυμένων ΠΥΣΔΕ. Ενώ αντίθετα εδώ ακόμη και ωρομίσθιοι καθίστανται συμβούλιο επιλογής καλυπτόμενοι πίσω από την ανωνυμία και καταστρατηγώντας τις ρήτρες αυτού του εκτρώματος.Αλήθεια οι λαλίστατες ομοσπονδίες μας που δεν δέχονταν ούτε τις αυτοαξιολογήσεις των σχολικών μονάδων, πως δέχονται τώρα εκπαιδευτικοί να γίνονται με ευκολία αξιολογητές και μάλιστα προισταμένων τους; Οποία υποκρισία. Δεν υπήρχε περίπτωση με το νόμο 3848/2010, να γίνονταν διευθυντές με μηδενικά επιστημονικά και υπηρεσιακά προσόντα. Αυτούς τους διευθυντές πρέπει να έχουν τα δημόσια σχολεία;Σε εκατοντάδες σχολεία τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έγιναν εγκλήματα. Εκπαιδευτικοί με προσόντα τα οποία απέκτησαν με κόπους μιας ζωής πετάχθηκαν στον κάλαθο των αχρήστων. Αυτά με το χειρότερο σύστημα συνεντεύξεων επουδενί θα μπορούσαν να είχαν συμβεί. Να στερούνται ουσιαστικών προσόντων και να είναι χειραγωγούμενοι από τους υφισταμένους τους; Αυτό αποτελεί εξαχρείωση και συναλλαγή αισχίστου είδους, με θύματα τα παιδιά του ελληνικού λαού. Είμαι στη δημόσια εκπαίδευση από το 1982. Δεν υπάρχει παρόμοιο προηγούμενο σαν αυτό το τερατούργημα. Τα άλλα αγαπητέ Σπύρο για τους καθηγητές της τεχνικής εκπαίδευσης δεν συνδέονται με το θέμα αυτό.

 
Κώστας
26 Ιουλ 2015 23:36

Είτε με συνεντεύξεις είτε με ψηφοφορία, ξανάγιναν στη συντριπτική πλειοψηφία Δ/ντές τα ίδια πρόσωπα. Άρα ή οι Διευθυντές που είχαμε στα σχολεία όλα αυτά τα χρόνια ήταν εξαιρετικοί ή οι υπόλοιποι που θα΄μασταν τάχα καλύτεροι δεν βάλαμε υποψηφιότητα για να κάνουμε εύκολα κριτική από την κερκίδα και να ήμαστε και στις 11.30 στο σπιτάκι μας. Άλλωστε για 40 ευρώ την εβδομάδα καθαρά (επίδομα Δ/ντή) είναι να γελάς.

 
teos
27 Ιουλ 2015 00:21

Συμφωνώ απόλυτα με τον Πέτρο. Σε ποια χώρα του κόσμου αγαπητέ Σπύρο ψηφίζονται οι διευθυντές από τους υφισταμένους τους; Στο σχολείο που υπηρετούσα εξέλεξαν κάποιον που το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν το βολικό του ωράριο. Οι ψηφοφόροι του περιμένουν τώρα την ανταμοιβή τους. Ξέρεις εσύ Σπύρο (άγραφες άδειες, ωράριο βολικό, πώς θα χάνονται ώρες διδασκαλίας, "λούφα γενικώς"). Το υποσχέθηκε και ο ίδιος, αφού κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς κατήγγειλε επανειλημμένα τον προηγούμενο επειδή εκείνον τον ενδιέφερε η λειτουργία του σχολείου. Όσο για την τεχνική εκπαίδευση άστα μην τα ρωτάς εκεί το χάλι υπήρχε από πριν.

 
Σπυρος
27 Ιουλ 2015 09:43

Αγαπητέ teos. Υπάρχουν χώρες στις οποίες ψηφίζονται οι Διευθυντές από τους υφισταμένους τους π.χ στην Ισπανία. Δηλαδή για τους Υποδιευθυντές γιατί δεχόμαστε την ψηφοφορία του συλλόγου και για τους Διευθυντές όχι και μάλιστα για ένα ποσοστό 33%; Το να εκφέρεις την άποψή σου για κάποιον που θέλει να είναι ηγηθεί ενός συλλόγου νομίζω είναι απολύτως θεμιτό και κατά τη γνώμη μου στοιχείο δημοκρατίας. Τα τυπικά προσόντα από μόνα τους δεν είναι αρκετά για να σε κάνουν καλό Διευθυντή. Το παράδειγμα δε στο οποίο αναφέρεσαι είναι καθαρά προσωπικό. Μπορώ να αναφερθώ σε πολλές άλλες περιπτώσεις όπου τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Και βέβαια με τον προηγούμενο νόμο υπήρξαν πολλοί συνάδελφοι που με 5-6 χρόνια μόνο στην τάξη κατάφεραν να είναι εσαεί στελέχη της εκπαίδευσης χωρίς ούτε καν ένα μεταπτυχιακό!

 
ANDGIAN
27 Ιουλ 2015 10:06

η χώρα σε τρικυμία, τα σχολέια χωρις ΕΣΠΑ (ως εργαλέιο) ,η εκπαίδευση χωρίς πλάνο -στρατηγική-στόχους ,το ερώτημα εάν πορευόμαστε εντος ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών ''συνθηκών'', κεκτημένου με ότι αυτό επιφέρει ακόμη αναπάντητο! Φιλοσοφίες υπαρξισμού και ποιητικά φληναφήματα για να επιβεβαιώνουμε το ''όλοι ίσοι τώρα!'' τον μειωμένο κοινό παράγοντα ,την αφάιρεση αντυι της πρόσθεσης ..κλπκλπ
Εντελώς ανίκανοι να διαχειριστούν επιτελικά και με αποτεκλεσμα θέσεις καθηγητών, κενά, στοχευση κλπ.Το μόνο που τους ενδιαφερει είνια η λογική ''σοσιαλισμός σε ένα κράτος'' κατά τα σταλινικά πεπραγμένα...

τόσο μικροί τόσο αχρηστοι

 
d_teacher
27 Ιουλ 2015 14:37

Επιπροσθέτως σ΄αυτά που αναφέρουν παραπάνω οι teos & Πέτρος , σε μικρό ΓΕΛ της περιοχής μου και επί 11 καθηγητών με οργανική (και εν δυνάμει ψηφοφόρων) είχαμε 4 υποψηφίους , τα τακίμιασαν οι 2 ΠΕ04 που συμπλήρωναν ωράριο σε άλλα σχολεία μαζί με τους άλλους 6 που περίσσευαν για να μηδενίσουν & αποκλείσουν τον νύν Δ/ντή -ΠΕ04 ( οργανική σε άλλο σχολείο ) και να βγάλουν έτσι το κολητάρι τους ΠΕ11 , ο οποίος συμπλήρωνε κάθε χρόνο το ωράριό του σε 1-2 σχολεία.Έτσι βολεύτηκαν όλοι , και βγάλανε το κολητάρι τους με ότι συνεπάγεται αυτό στην λειτουργία του σχολείου και βολέψανε τα ωράριά τους όλοι και γλύτωσαν τις μετακινήσεις στα άλλα σχολεία.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ , Η ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ .Σημειώνεται ότι η διαφορά των αντικειμενικά μετρήσιμων μεταξύ τέως και νύν ήταν πάνω απο 10 μόρια!!!!!!!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΟΣ Ο Ν. ΕΚΤΡΩΜΑ ΝΑ ΚΥΡΗΧΘΕΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ (ΟΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΛΟΓΙΚΑ) , ΓΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.

 
teos
27 Ιουλ 2015 17:15

Αγαπητέ Σπύρο, άλλο πράγμα είναι να" εκφέρεις την άποψή σου για κάποιον/α που θέλει να ηγηθεί ενός συλλόγου" και άλλο να αποφασίζεις εσύ για τον προϊστάμενό σου. Νομίζω πως καταλαβαίνεις τη διαφορά. Γνωρίζεις σχολεία στα οποία ο διευθυντής δεν υπηρετούσε την τελευταία τετραετία στο σύλλογο του σχολείου; Ή καλύτερα, γνωρίζεις πολλούς διευθυντές που εκλέχτηκαν με αυτή την διαδικασία έκτρωμα και δεν ανήκαν στο σύλλογο του σχολείου; Δεν είναι πιο "βολικό" για τον εκπαιδευτικό να έχει για διευθυντή "το φιλαράκι" του; Αν θεωρείς πως μπορούν να διοικηθούν με αυτό τον τρόπο τα σχολεία, λυπάμαι αν και σέβομαι την άποψή σου.

 
Πέτρος
27 Ιουλ 2015 17:48

Σε καμμία χώρα δεν γίνεται αυτό. Κατηγορηματικά ούτε στην Ισπανία που αναφέρει ο Σπύρος. Προσέξτε την πλήρη αλλοίωση! Η παράνομη και αντισυνταγματική ψήφος του συλλόγου διδασκόντων μετράει λέει ο « νόμος», 33%. Ένας υποψήφιος με 6 μονάδες πήρε και τις 12 του συλλόγου. Μιλάμε για το 200%!! Ένα μεταπτυχιακό αποτιμάται με 2,5 μονάδες και ένα διδακτορικό με 4 μονάδες. Σε συλλόγους με 5 μέλη καθένας δίνει 2,4 μονάδες όσα δηλαδή ένα μεταπτυχιακό. Δύο ψήφοι έχουν περισσότερη βαρύτητα από ένα διδακτορικό. Αυτά τα μηνύματα πρέπει να στείλουμε στα νέα παιδιά με πτυχία, ξένες γλώσσες, μεταπτυχιακά και διδακτορικά που πήραν το δρόμο της ξενιτιάς; Να τους πούμε αυτά δεν μετράνε; Μετράει ο «πρακτικός γιατρός» που έχει «δημοφιλία» με ανταλλάγματα; Μιλάμε για την πλήρη ντροπή! Αν θέλουμε έτσι να πάμε μπροστά αγαπητέ Σπύρο λυπάμε...Και δεν είμαι από αυτούς που δίνω κανένα συγχωροχάρτι σε προηγούμενους. Κάθε άλλο. Όταν επαγγέλλεσαι αξιοκρατία και ηθικές αρχές πρέπει να το αποδεικνύεις εμπράκτως και όχι να βουτάς στο βούρκο των πιο ξεπερεσμένων πρακτικών του παλαιοκομματισμού, που τον έχει σιχαθεί η κοινωνία και ο οποίος μας οδήγησε ως εδώ. Στο σημερινό χάλι. Καθαρές κουβέντες.

 
Σπυρος
27 Ιουλ 2015 19:05

Πέτρο σε ένα διάλογο οι συνομιλητές οφείλουν να σέβονται τα όσα ισχυρίζεται η κάθε πλευρά. Το να λες ότι δεν ισχύει στην Ισπανία αυτό που έγραψα και μάλιστα να με διαψεύδεις κατηγορηματικά αποτελεί unfair εκ μέρους σου. Έτσι είναι και το γνωρίζω πολύ καλά. Εγώ δεν αμφισβήτησα την αλήθεια των λόγων σου. Το δεύτερο που θέλω να σχολιάσω είναι τα ποσοστά σου. Αυτό το 200% είναι εντελώς αυθαίρετο και δημιουργεί μόνο εντυπώσεις. Επιπλέον, ένας εκπαιδευτικός με 10 χρόνια στα σχολεία και με πτυχίο πανεπιστημίου, δεν είναι πρακτικός γιατρός. Είναι επιστήμονας. Τώρα αν δεν έχει τα τόσα τυπικά προσόντα που έχουν κάποιοι άλλοι, καλό είναι να δούμε και πώς αποκτήθηκαν αυτά (εννοείται ότι δεν ισχύει αυτό για όλους). Teos, ναι γνωρίζω αρκετά σχολεία στα οποία ο νέος Διευθυντής δεν ανήκε στο σύλλογο.
Θα ήθελα όμως να εστιάσω σε ένα σημείο που νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό. Αν εμείς οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούμε να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων και να διδάξουμε τους μαθητές μας με το παράδειγμά μας, με τις πράξεις μας, αψηφώντας κολλητούς και προσωπικό όφελος, ε τότε ας το αφήσουμε καλύτερα.

 
Πέτρος
27 Ιουλ 2015 23:22

Δυστυχώς Σπύρο αυτό απέδειξε αυτή η διαδικασία η προδήλως παράνομη.Ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι σε θέση να ανλάβουν τέτοιους ρόλους. Που σε τελευταία ανάλυση δεν τους αναλογούν. Οι κρίσεις σε θέσεις ευθύνης πρέπει να γίνονται από πρόσωπα που έχουν τη θεσμική καταξίωση να το κάνουν. Λόγω θέσης προσόντων και γνώσεων. Σε καμία περίπτωση από αναρμόδιους. Υπάρχει περίπτωση κάποιος που συστηματικά αργεί στην προσέλευση του και δέχεται καλοπροαίρετες παρατηρήσεις από το διευθυντή του να τον ψηφίσει; Χρησιμοποιώ και αυτό τον αδόκιμο όρο. Εκεί οδηγηθήκαμε. Αυτά δεν έχουν γίνει ούτε και επί εποχής ... Όταν όλα υποτάσσονταν στο κομματικό καθήκον.Είναι κατ΄επίφαση δημοκρατικές διαδικασίες, ουσιαστικά δεν είναι τέτοιες είναι κάτι χειρότερο, που δεν θέλω να το κατονομάσω. Αν όμως υπήρχε η ρήτρα δίπλα σ΄αυτό που ψηφίζεις να βαζεις και το όνομα και την υπογραφή σου με ότι αυτό συνεπάγεται, να δούμε αν οι πρόθυμοι αναλάμβαναν τέτοιους ρόλους με συνέπειες.Δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να αμφισβητήσω όσα λες, ειδικά για την Ισπανία. Έζησα και ως εκπαιδευτικός στο εξωτερικό, δεν έχω ακούσει ποτέ τέτοια πατέντα. Κάποιος μου είπε ότι το εφάρμοσαν στη Βραζιλία και διαλύθηκαν τα σχολεία. Ίσως είναι το plan B για την εκπαίδευση. Ποιός ξέρει;

 
Σπυρος
28 Ιουλ 2015 14:10

Λοιπόν Πέτρο, επίτρεψέ μου να σου πω ότι δεν είσαι καλοπροαίρετος σχολιαστής. Αμφισβητείς ακόμα και τώρα τα λεγόμενα μου περί ψηφοφορίας ως μέρος της διαδικασίας για την επιλογή των διευθυντών (δεν συμβαίνει μόνο στην Ισπανία), στηριζόμενος σε κάποιον που σου είπε κάτι για τη Βραζιλία. Ως προς το υπόλοιπο σκεπτικό σου, ένα έχω να σου πω, στηρίζεται σε υποθέσεις που τουλάχιστον θα τις χαρακτήριζα σαθρές (παράνομη η διαδικασία, αναρμόδιοι εκπαιδευτικοί, κομματικό συμφέρον κλπ).
Επιπλέον:
1. Στο Λύκειο όποιος μαθητής θέλει να καπνίσει, μπορεί να το κάνει αλλά βγαίνοντας εκτός σχολείου.
2. Δεν υπάρχει ελάχιστος αριθμός απουσιών. Στο τέλος της χρονιάς ο σύλλογος καθηγητών αποφασίζει αν ο μαθητής μπορεί να συμμετέχει σε εξετάσεις.
3. Το πρωί κτυπάει το κουδούνι και οι μαθητές πηγαίνουν απευθείας στις τάξεις τους, χωρίς Προσευχή.
Αν τα έβαζε ο Μπαλτάς σε κανένα νομοσχέδιο θα ξεσηκώνονταν και οι πέτρες.
Κι όμως συμβαίνουν στα Λύκεια της Γαλλίας, Ισπανίας-Γερμανίας και Ισπανίας αντίστοιχα. Είναι μόνο μερικά από αυτά που θα μπορούσα να αναφέρω μέσα από τις συνεργασίες που αναπτύξαμε με σχολεία των αντίστοιχων χωρών στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων, αλλά και εκπαιδευτικών εκδρομών.

 
teos
28 Ιουλ 2015 18:39

Μάλλον Σπύρο τα έχεις μπερδέψει. Τα έβαλες όλα σε ένα χωνευτήρι και τα έκανες σαλάτα. Από τις συνεργασίες σου με λύκεια του εξωτερικού αυτά τα θετικά βρήκες; Πού θα καπνίζουν οι μαθητές, πώς οι καθηγητές θα δικαιολογούν στο τέλος της χρονιάς τις απουσίες, ώστε να περνούν όλοι και τέλος να μη γίνεται η προσευχή το πρωί; Νομίζω πως τα ταξίδια σου στο εξωτερικό δεν σου άνοιξαν τα μάτια.

 
Σπυρος
28 Ιουλ 2015 22:38

Καλά εντάξει. Δεν έχεις απαντήσει σε κανένα ερώτημα από αυτά που έχω θέσει στα προηγούμενα σχόλια μου. Αντί αυτού απαξιώνεις κάθε τι που γράφω με τρόπο που δεν συνάδει στο ύφος των γραπτών μου. Σε κάποιον που δεν γνωρίζεις, δεν απαντάς με ατάκες όπως "τα ταξίδια δεν σου άνοιξαν τα μάτια". Τι τρόπος είναι αυτός; Ποιος είσαι εσύ που κρίνεις τι κατάλαβα από τις δραστηριότητες στις οποίες αναφέρθηκα; Επίτηδες έθεσα αυτά τα τρία πράγματα, γιατί από μόνα τους είναι προκλητικά. Ό,τι γράφεις στερούνται επιχειρημάτων, αν δεν το έχεις καταλάβει. Επιεικώς απαράδεκτη στάση, η οποία δείχνει ακριβώς και τον τρόπο σκέψης σου. Αν είσαι εκπαιδευτικός, λυπάμαι για αυτό. Και το σταματώ εδώ, γιατί δεν έχει νόημα οποιοσδήποτε διάλογος μαζί σου.

 
teos
29 Ιουλ 2015 10:34

Μάλλον κε Σπύρο σου αρέσει να ακούς μόνο τον εαυτό σου, αφού δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις τα προηγούμενα σχόλιά μου. Επιχειρήματα έχεις μόνο εσύ. Και συμφωνώ είναι χάσιμο χρόνου οποιοσδήποτε διάλογος με κάποιον που θέλει να κάνει μονόλογο. Στο τελευταίο σχόλιό μου έγραφα πως αν είσαι εκπαιδευτικός λυπάμαι. το έκοψε το esos, όμως το δικό σου "λυπάμαι" μπήκε.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean