Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Οι δεσμεύσεις της κυβέρνησης για αξιολόγηση εκπαιδευτικών, ωράριο,Νέο Σχολείο, ΑΕΙ, ιδιωτική εκπαίδευση

Σύμφωνα με τις πρακτικές του ΟΟΣΑ
Δημοσίευση: 12/08/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η κυβέρνηση, σύμφωνα με το Σχέδιο Νόμου (μνημόνιο), που κατέθεσε προς ψήφιση, στη Βουλή, δεσμεύεται:

1. Να ευθυγραμμίσει τον αριθμό διδακτικών ωρών ανά μέλος του προσωπικού, καθώς και την αναλογία μαθητών ανά τάξη και ανά εκπαιδευτικό, με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ, το αργότερο έως τον Ιούνιο του 2018

2. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων θα συνάδει με το γενικό σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης.

3. Το υπουργείο παιδείας , σε συνεργασία με τον ΟΟΣΑ και ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες, θα επικαιροποιήσουν, έως τον Απρίλιο του 2016, την αξιολόγηση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος που εκπόνησε ο ΟΟΣΑ το 2011 (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΟΣΑ). Η εν λόγω επανεξέταση θα καλύπτει όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης, συμπεριλαμβανομένων των δεσμών μεταξύ έρευνας και εκπαίδευσης και της συνεργασίας μεταξύ Πανεπιστημίων, Ερευνητικών Ιδρυμάτων και επιχειρήσεων με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας.

4. Μεταξύ άλλων η επανεξέταση θα αξιολογήσει την υλοποίηση της μεταρρύθμισης του “Νέου Σχολείου”, το περιθώριο περαιτέρω εξορθολογισμού (των τάξεων, σχολείων και Πανεπιστημίων), τη λειτουργία και διακυβέρνηση των Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, την αποδοτικότητα και αυτονομία των δημοσίων εκπαιδευτικών μονάδων και την αξιολόγηση και διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα.

5. Η επανεξέταση θα προτείνει συστάσεις, σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ

6. Με βάση τις συστάσεις της επανεξέτασης, το υπουργείο Παιδείας θα εκπονήσει επικαιροποιημένο εκπαιδευτικό σχέδιο και θα υποβάλει προτάσεις για δράσεις το αργότερο έως τον Μάιο του 2016, και εφόσον είναι δυνατόν, τα μέτρα θα πρέπει να τεθούν σε ισχύ πριν από το ακαδημαικό έτος 2016-17.

7. Διασφάλιση και δίκαιη μεταχείριση όλων των φορέων παροχής εκπαιδευσης, συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών ιδρυμάτων, καθορίζοντας ελάχιστα πρότυπα.

Σχόλια (27)

 
Spiros
12 Αυγ 2015 12:57

"Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων θα συνάδει με το γενικό σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης."
Από μία άποψη σωστό (αν και καταργήθηκε σύμφωνα με τις προεκλογικές υποσχέσεις, και μην ξεχνάμε, και προτροπές για άρνησή τους). Το μισθολόγιο; Θα συνάδει; Γιατί όποτε τους αρέσει είμαστε εκπαιδευτικοί (διαφορετικές συνθήκες εργασίας, διαφορετικές ή και καθόλου αμοιβές και αποζημιώσεις διαφόρων ειδών κλπ) και όποτε θέλουν δημόσιοι υπάλληλοι; Και εφαρμόστε και την ψήφιση των διαφόρων διευθυντών και στους υπόλοιπους τομείς της δημόσιας διοίκησης. Θέλετε; Εφαρμόστε πλήρως τα των υπολοίπων δημοσίων υπαλλήλων και σε μας. Δεν θέλετε; Αφήστε μας στην ησυχία μας.

 
Πρώτη φορά
12 Αυγ 2015 13:08

Πού να βρίσκονται άραγε οι αξιότιμοι συνδικαλιστές της κυβέρνησης που είχαν κάνει σημαία το ωράριο, την αξιολόγηση, τον σατανικό οοσα..

 
Νίκος
12 Αυγ 2015 13:29

@ Πρώτη φορά
Εμείς που κάναμε σημαία το ωράριο, την αξιολόγηση και το σατανικό ΟΟΣΑ, άσχετα αν είμαστε ή όχι συνδικαλιστές, εξακολουθούμε να τα θεωρούμε θέματα τριβής. Δεν φταίμε εμείς που ψηφίσαμε την κυβέρνηση, αυτή φταίει που έκανε κωλοτούμπα και προφανώς όσοι εξ ημών θέλουμε να είμαστε συνεπείς με τον ευατό μας θα παραμείνουμε σε αυτά που λέγαμε και πέρσι. Τώρα όσοι το κάνουν γαργάρα και γίνουν βασιλικότεροι του βασιλέως, να τους χαίρεται η μανούλα τους και αυτοί που τους ψηφίζουν.

 
ΠΕ19
12 Αυγ 2015 13:53

ΡΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ Ο.Ο.Σ.Α ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΛΕΝΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΤΗ. ΚΑΙ ΖΗΤΑΝΕ ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ 25 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΧΡΟΝΟΥ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΩΡΩΝ + 6 ΑΝΑ ΗΜΕΡΑ.
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ; ΜΕ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ 25 ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ 30 ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ;;;;;; ΞΥΠΝΑΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

 
tenekes
12 Αυγ 2015 14:12

Μα την κυβέρνηση δεν την ενδιέφερε από τη αρχή η Παιδεία. Το 1ο νομοσχέδιο που έφερε για ψήφιση ήταν το νομοσχέδιο για την Ιθαγένεια, σε παράτυπους Μετανάστες.

 
Konstantinos G.
12 Αυγ 2015 15:13

Συμφωνώ απολύτως με το Νίκο.

 
vaios2002
12 Αυγ 2015 15:21

Πρίν χαρείτε ή λυπηθείτε κάντε κόπο και διαβάστε όλο το 169 σέλιδο του ΟΟΣΑ.
Σταθείτε στην αρχή εκεί που λέει για το οτι η έκθεση συντάσσεται με ευθύνη του ΓΓ και δεν ανατανκλούν τις θέσεις των χώρων μελών του ΟΟΣΑ....

Ναι στην Αξιολόγηση, αλλά αξιολόγηση της ηγεσίας πρώτα και μετά των άλλων συστημάτων - λειτουργιών της εκπαίδευσης. Η ηγεσία είναι αυτή που θέτει το όραμα τους στόχους και διαθέτει τα μέσα στο προσωπικό για υλοποίηση της εκαπιδευτικής διαδικασίας. Μόνο με νόμους και οργανογράμματα δεν αλλάζει ούτε γίνετε ανταγωνιστικότερη η εκπαίδευση. Θέλει και αξίες, πολιτικές και οπωσδήποτε πόρους ... "δεῖ δὲ χρημάτων, καὶ ἄνευ τούτων οὐδὲν ἔστι γενέσθαι τῶν δεόντων." Δημοσθένους Ολυνθιακός α' (1) 16-20

 
fontas
12 Αυγ 2015 18:52

ΤΟ Π.Δ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΟΟΣΑ;;;;

Πρώτη φορά διάβασα έκθεση ΟΟΣΑ(2011). Στην ενότητα 102 γράφει για συγκρίσεις μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολείων:
",,,,ανεπαρκή εξωτερικά στοιχεία αναφορικά με την εγκυρότητα και τη
συγκρισιμότητα των στοιχείων επίδοσης ανά μαθητή, δάσκαλο και σχολική μονάδα περιορίζουν την αποτελεσματικότητα των εν λόγω προσπαθειών και δεσμεύουν τη διαχείριση σε όλα τα επίπεδα."

Το ΠΔ αξιολόγησης(2013) τι προβλέπει γι΄αυτό το θέμα; Ξέρει κανείς;
Καλό είναι να μάθουμε, αν και καταργήθηκε.

 
teos
12 Αυγ 2015 21:30

Είδατε ο σύριζα; Σημαία του η κατάργηση της αξιολόγησης πριν και μετά τις εκλογές. Τώρα αναγκάζεται, "αν και δεν το θέλει" να εφαρμόσει την αξιολόγηση. Πρώτα, λοιπόν, να καταργήσει τον βιαστικό, για να βολέψει τους αρεστούς και όχι τους άριστους, νόμο έκτρωμα για την ψήφιση των διευθυντών σχολείων και να επαναφέρει τον νόμο Διαμαντοπούλου ή να κάνει εξετάσεις υποψηφίων διευθυντών, δεύτερον να ανακοινώσει την βαθμολογία των προηγούμενων διευθυντών σχολικών μονάδων από τους διευθυντές εκπαίδευσης και τους σχολ. συμβούλους και τρίτον να προχωρήσει στην εκ νέου προκήρυξη των θέσεων διευθυντών όλων των σχολικών μονάδων. Και μη μας πουν ότι δεν προλαβαίνουν. Εδώ στο άψε σβήσε έκαναν τις εκλογές για τους νέους διευθυντές γιατί ήξεραν πως θα είναι στην εξουσία για λίγο ακόμα.

 
Νίκος
12 Αυγ 2015 22:38

@φοντας
Το ΠΔ152 υποτίθεται το ξέρουν όλοι οι εκπαιδευτικοί αφού το πολέμησαν τόσο. Βέβαια, αν το είχαν διαβάσει, θα αναρωτιόνταν που βρίσκεται αυτό το περίφημο 15% για το οποίο μιλούσαν όλοι, αυτό ντε το "υποχρεωτικό" ποσοστό των ανεπαρκών. Φυσικά και δεν υπήρχε πουθενά, γιαυτό άλλωστε και κανένας σύμβουλος ή διευθυντής που αξιολογήθηκε δεν βγήκε ανεπαρκής. Στο ερώτημά σου όμως, το ΠΔ δεν είχε καμία σχέση με αυτά, ήταν μία πολύ λάιτ, ελληνικού τύπου, εκδοχή της αξιολόγησης από εμάς για μας.

 
fontas
12 Αυγ 2015 23:51

fontas
@ Νίκος
Ομολογώ ότι κακώς δεν το είχα διαβάσει, μας το είχαν εξηγήσει οι περιφερόμενοι συνδικαλιστές και ήταν όλοι τους τόσο απόλυτοι!
Πίστευα, αφελώς, προφανώς, ότι σέβονται τα δεδομένα και τους εκπαιδευτικούς, δεν τα παραποιούν, αλλά δίνουν τη δική τους ερμηνεία και έχουν το δικαίωμα για ερμηνείες, όχι όμως για παραποιήσεις δεδομένων.
Κρίμα για την εκπαίδευσή μας.

 
Γιάννης
13 Αυγ 2015 08:36

@ fontas , Πρώτη φορά

Αγαπητέ fonta, λες μια μεγάλη αλήθεια: Ότι πάρα πολλοί συνάδελφοι δεν είχαν διαβάσει το ΠΔ 152 και αρκέσθηκαν στην απόλυτη ερμηνεία (=παραπληροφόρηση) των "περιφερόμενων συνδικαλιστών", όπως λες. Αυτή η εκχώρηση αρμοδιοτήτων (δυστυχώς σε πολλά θέματα) είναι πηγή κακών για τον κλάδο.
Όσο για το ερώτημα του/της "Πρώτη φορά", Πού να βρίσκονται άραγε οι αξιότιμοι συνδικαλιστές της κυβέρνησης που είχαν κάνει σημαία το ωράριο, την αξιολόγηση, τον σατανικό ΟΟΣΑ, μια σύντομη απάντηση είναι ότι κάποιοι έγιναν και Περιφερειακοί Διευθυντές. Ωστόσο, θα περιμένουμε να δούμε τι θα λένε φέτος.

 
Ιωάννης
13 Αυγ 2015 09:27

Ένα γενικό σχόλιο για την αξιολόγηση, που θέτει μια κόκκινη γραμμή ανάμεσα στο αποδεκτό και στο γελοίο:
Αυτή η γραμμή είναι η εξής:
«Δικαιούμαι να έχω όποια άποψη θέλω πάνω σε οποιαδήποτε παραλλαγή της αξιολόγησης, με οποιουσδήποτε όρους και προϋποθέσεις και εχέγγυα και διασφαλίσεις και διαφάνεια και αξιοκρατία , επιθυμώ θέλω.
ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Στην Ελλάδα της φαιδράς πορτοκαλέας, παρατάξεις ολόκληρες, διεκήρυσσαν σε όλους τους τόνους «είμαστε ενάντιοι σε κάθε μορφή αξιολόγησης»
Ορισμένοι που το διεκήρυσσαν είχαν κάνει και σπουδές στην «Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων» είτε στην «Διοίκηση της Εκπαίδευσης»
Αυτό το έκανε το ΠΑΜΕ (ΚΚΕ) και οι ποικιλόνυμοι Συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ.
Αυτό το πράγμα, ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙ.
Μόνο στην Ελλάδα, μια κάστα μορφωμένων με Πανεπιστημιακή μόρφωση, θα μπορούσε να υποστηρίξει ΕΥΘΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΩΣ μια πανθομολουγουμένως ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ!
Μπορούσα να έχουν μια οποιαδήποτε ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ.
Ας πουμε:
«Δεν τα λέει καλά το Π.Δ. του Ματσαγγούρα, εμείς προτείνουμε να μετράνε μόνο τα αντικειμενικά κριτήρια και μόνον αυτά.»
Ή
«Προτείνουμε να μετράνε 20% τα αντικειμενικά και 80% επίδοση σε διαγωνισμό γραπτό που θα δώσουν τα υποψήφια στελέχη»
Ή
«Να μην μετράει κανένα αντικειμενικό προσόν και να δώσουν όλοι οι υποψήφιοι γραπτές εξετάσεις»
Τα παραπάνω τα γράφω ως δυνητικά παραδείγματα παράκαμψης της «αμαρτωλής συνέντευξης»
Προτιμήθηκε επαινέθηκε και προκρίθηκε η άποψη των συνδικαλιστών του ΣΥΡΙΖΑ, που τελικά έγινε και νόμος:
«Δεν θέλουμε την αξιολόγηση, αλλά αν είναι να μας διορίσετε εμάς τους ίδιους ως ....αξιολογητές, ΘΕΛΟΥΜΕ!!!»
Όπερ και εγένετο.
Έγιναν αξιολογητές οι καθηγητές, με μυστική ψηφοφορία (δηλ. χωρίς καμία λογοδοσία ή νομική ευθύνη!!!!)
Το ότι κατά κανόνα αξιολόγησαν σωστά δεν λέει τίποτα. Στις λίγες περιπτώσεις που ήταν «στημένος» ο Σύλλογος υπάρχει πρόβλημα. Θα υπήρχε μεγαλύτερο αν όλη η αξιολόγηση ήταν του Συλλόγου.
Και για τελευταία αφήνω μια άλλη ανήκουστη, πρωτοφανή και γελοία σημειολογία του πράγματος:
«Οι κατά θέσιν ελεγχόμενοι υπάλληλοι, ψήφισα, διάλεξαν, επέλεξαν τον κατά θέση και κατά καθήκον ελεγκτή τους!!!»
Αυτό δεν γίνεται ούτε στην Ουγκάντα! (Η πρεσβεία της Ουγκάντας έχει διαμαρτυρηθεί επανειλημμένως γι αυτήν την τυποποιημένη φράση !)
Φυσικά , την φάκα, μόλις πήραν το τυράκι από την φάκα δεν το είδαν:
Το τυράκι έγκειται στην νομοτελειακά επερχόμενη αξιολόγηση των καθηγητών από γονείς και δημοτικούς άρχοντες. Εγώ δεν υποστηρίζω ότι θα αξιολογηθούν από τους μαθητές, διότι έχουμε Σύνταγμα και δεν μπορεί ένας ανήλικος να αξιολογεί Υπηρεσιακά καθηγητή. Φυσικά, μπορεί η αξιολόγηση των μαθητών μπορεί να έχει «συμβουλευτικό» ,«επικουρικό» χαρακτήρα για ενήλικους Δημοτικούς Συμβούλους και Προεδρείο Γονέων, που θα αποφασίζουν σε ποιον θα ανανεώνουν σύμβαση....
Δεν έχουν γίνει αυτά, θα γίνουν.
Νομίζει κάποιος ότι ΔΕΝ θα γίνουν;
Εννοείται ότι και η ψηφοφορία του Συλλόγου ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ήταν.. Ο Νόμος έχει προσβληθεί από το συνδικαλιστικό όργανο των Διευθυντών Εκπαίδευσης.
Αλλά το μείζον είναι που ο Κοτσιφάκης («στρίβειν δια του αρραβώνος» ) δήλωσε με στόμφο όταν ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την επιλογή στελεχών, ότι «ως ΟΛΜΕ, δεν θεωρούμε μείζον το θέμα επιλογής στελεχών...» Ακριβώς, διότι η λογική του νόμου, ευνοούσε όλους όσους έχουν μάθει να μαζεύουν ψηφαλάκια. Ποίοι είναι; Οι ...συνδικαλιστές!
Γι αυτό άλλωστε και όλοι οι συνδικαλιστές έγιναν Διευθυντές!
Και ο κατήφορος δεν έχει πάτο......

 
Χαράλαμπος
13 Αυγ 2015 12:07

@ Γιάννης
Συμφωνώ με τον Γιάννη, περιοριστήκαμε σε γενικόλογες επικρίσεις και καθολικές απορρίψεις, χωρίς αναφορές σε συγκεκριμένα σημεία του ΠΔ 152 και, βεβαίως, πουθενά, ποτέ και κανείς δεν έκανε συγκεκριμένες αντιπροτάσεις. Ήμασταν όπως οι βουλευτές:
ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ.

 
ΔΥ
13 Αυγ 2015 14:03

@ Νίκος (12 Αυγ 2015 22:38)

Τι να το κάνω όταν όλοι μπορεί να είμαστε ακόμα και "Άριστοι" αφού δεν υπάρχει το 15% των ανεπαρκών για τους εκπαδευτικούς όταν οπωσδήποτε κάποιοι θα είναι μη προακτέοι στον επόμενο βαθμό λόγω της ποσόστωσης; (με εξαίρεση από ΣΤ για Ε). Γιατί για προαγωγή από Ε και προς τα πάνω ποσόστωση υπάρχει, δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό.

Για αυτούς τους μη προακτέους ακόμα και αν είναι άριστοι εφόσον εγγραφούν 2 διαδοχικές φορές στον πίνακα μη προακτέων για τον ίδιο βαθμό θα εφαρμοσθεί το άρθρο 95 του Ν. 3528/2007 δηλ. του Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων;

 
Δημήτρης
13 Αυγ 2015 14:38

@ΔΥ

ΔΥ κάνεις λάθος. Τα ποσοστά από το Γ στον Β και από το Β στον Α βαθμό τα καθορίζει ο νόμος Ρέππα 4024 για όλους του δημόσιους υπαλλήλους, που τότε δεν μίλησε κανείς, και όχι το ΠΔ 152/2013, όπως μερικοί ισχυρίζονται. Να βρούμε τα σημεία που πάσχει το ΠΔ 152 και εκεί να το κρίνουμε. Οσο για τα ποσοστά να στρέψουμε τα πυρά μας στον νόμο 4024, τον οποίο ευτυχώς καταργεί το πολυνομοσχέδιο "κουρελού" και το πρόβλημα θα λυθεί σύντομα.

 
Χρήστος
13 Αυγ 2015 15:47

Για πια προαγωγή σε βαθμό μιλάτε, πλάκα κάνετε;
Ούτε σε 20 χρόνια δε θα γίνει προαγωγή.

 
Lia
13 Αυγ 2015 16:16

Περισσότερες ώρες, όπως στην Ευρώπη, αλλά μισθούς και συνθήκες εργασίας, όπως στην Ευρώπη;
Πόσο μαλώσαμε στα σχολεία μας τον Ιούνιο ... και πόσο έχουμε να μαλώσουμε το Σεπτέμβριο ...
Καλό υπόλοιπο διακοπών... άραγε του χρόνου πόσες διακοπές θα έχουμε; Όπως στην Ευρώπη;
Πρώτη φορά αριστερά, μην το ξεχνάτε!

 
ΔΥ
13 Αυγ 2015 20:00

@Δημήτρης (13 Αυγ 2015 14:38)

Δεν είπα ότι τα ποσοστά τα καθορίζει το ΠΔ152. Είπα ότι υπάρχουν ποσοστώσεις από σε βαθμό σε βαθμό (εκτός από ΣΤ για Ε) ακόμα και άριστος να είσαι.
αλλά για μένα είναι δώρο άδωρο το να είμαι πχ άριστος και ταυτόχρονα να είμαι μη προακτέος και να αντιμετωπίζω για τον λόγο αυτό (της μη προαγωγής) τον κίνδυνο της απόλυσης.

 
Μαχόμενος εκπαιδευτικός
13 Αυγ 2015 23:01

@Νίκος
Φίλε Νίκο, δεν είναι ακριβές αυτό που ισχυρίζεσαι για το 15%. Πράγματι το ΠΔ152/2014 δεν προέβλεπε ένα τέτοιο ποσοστό, αλλά το συγκεκριμένο ΠΔ αφορούσε αποκλειστικά στην τεχνική διαδικασία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα κατατάσσονταν σε βαθμίδες "ανεπαρκούς", "καλού", "πολύ καλού" και "αρίστου". Ωστόσο ένα ΠΔ είναι υποδεέστερο του νόμου! Και υπήρχε ήδη ο νόμος 4250/26-3-2014, που αφορούσε ευρύτερα στην αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων. Αυτός λοιπόν προέβλεπε ότι ένα ποσοστό 15% των κρινόμενων δημοσίων υπαλλήλων (άρα και εκπαιδευτικών) θα κατατασσόταν στην κατηγορία του ανεπαρκούς και θα αντιμετώπιζε τις αντίστοιχες οδυνηρές συνέπειες.

 
sa
13 Αυγ 2015 23:06

Πάρτε πίσω το έκτρωμα με τις εκλογές στα σχολεία με παραβάν (τη ντροπή), γιατί θα σας το πάρουν πίσω οι τροικανοί ή το ΣΤΕ (Συμβούλιο της επικρατείας). Επαναφέρετε το προηγούμενο καθεστώς, μαζέψτε την μπολσεβικοχυδαιομαρξιστική λαική δημοκρατία σας, γιατί αν το ΣΤΕ το βγάλει αντισυνταγματικό θα πάτε στα δικαστήρια για ένα σωρό ζητήματα. Αυτά που επιδιώκατε ούτε ο Χότζα δεν τα είχε κάνει. Και έρχεται ένας Σεπτέμβριος που αν δεν φύγετε με τον ένα ή άλλο τρόπο, θα σας βλέπουν οι Ελληνες και θα τρέχουν 50 χιλιόμετρα μακριά σας.

 
Δημήτρης
14 Αυγ 2015 10:41

@Μαχόμενος εκπαιδευτικός
ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟ 15% ΣΥΜΦΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΥΑ ΜΗΤΣΟΤΣΚΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ -ΠΛΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ-.
ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΕΤΩ (ΥΑ,7 Απριλίου 2014 Αριθμ. Πρωτ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.32.8/492/8501, 8326):
ΘΕΜΑ: Τροποποίηση διατάξεων του Π.Δ. 318/1992 (Α΄ 161) περί αξιολόγησης των ουσιαστικών προσόντων του προσωπικού των δημοσίων υπηρεσιών και των ν.π.δ.δ. Με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Γ΄ του ν. 4250/2014 (Α΄ 74) τροποποιήθηκαν οι διατάξεις του Π.Δ. 318/1992 «Αξιολόγηση των ουσιαστικών προσόντων του προσωπικού των δημοσίων υπηρεσιών – πλην των εκπαιδευτικών λειτουργών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης – και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου».

 
geo
14 Αυγ 2015 12:27

Μαχομενε μαλλον δεν εισαι καλα διαβασμενος για το 15% για τους εκπ/κους. Κριμα που εισαι και αιρετος...

 
χμμ...
14 Αυγ 2015 12:35

@sa

το παραβαν ειναι ντροπη? σοβαρα?
δεν ηξερα οτι τοσο πολυ σε πειραξαν οι διαδικασιες της ελευθερης βουλησης του συλλογου διδασκοντων ενω η παλαιοτερη διαδικασια, δηλαδη η κομματικη συνεντευξη απο τα ανωτερα στελεχη σου φαινεται πολυ καλυτερη.

μακαρι να μην υπηρχαν στο δημοσιο τετοια σκουριασμενα μυαλα σαν το δικο σου να εβλεπε λιγο προκοπη ο τοπος...

πιες τωρα το ξυδακι σου που δεν εκλεχθηκες δ/ντης...

 
ΔΕ
14 Αυγ 2015 12:50

Η έκθεση του ΟΟΣΑ είναι μια βλακεία και μισή και ένα αντιεπιστημονικό άχρηστο πράγμα απλών μαθηματικών πράξεων. Είναι σαν να λες ότι αφού η μέση θερμοκρασία των χωρών του ΟΟΣΑ είναι 21 βαθμοί Κελσίου, θα πρέπει όλοι να φοράμε ένα φούτερ και μακρύ παντελόνι. Προφανώς εμείς θα σκάσουμε από τη ζέστη και οι Νορβηγοί θα πεθάνουν από το κρύο. Οι μέσοι όροι είναι επικίνδυνα πράγματα και εξυπηρετούν κυρίως πολιτικές σκοπιμότητες.

 
Δημήτρης Δημητρίου
14 Αυγ 2015 14:58

@ΔΕ
Σίγουρα υπάρχουν πολλά προβλήματα με τις προτάσεις του ΟΟΣΑ.
Όμως, το παράδειγμά σου δεν είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο. Αναφέρεται σε φυσικά καιρικά μεγέθη (21 βαθμοί Κελσίου) που δεν ελέγχονται εύκολα, ενώ τα εκπαιδευτικά μεγέθη για το βαθμό κατανόησης κειμένων της ηλικίας του μαθητή είναι εκπαιδευτικά μεγέθη, στο οποία με ενέργειες και παραλείψεις της συμβάλλει και η εκπαίδευση, πέρα των κοινωνικο-πολιτισμικών παραμέτρων.
Με άλλα λόγια δεν εγκαλείς τον Δήμαρχο του Νευροκοπίου για τις χαμηλές θερμοκρασίες( -21 βαθμούς) του χειμώνα, αλλά εγκαλείς τους δασκάλους του Γιαννάκη που τελείωσε Δημοτικό Νευροκοπίου και δεν κατανοεί τι διαβάζει σε απλό κείμενο και γράφει το Γιάνης, ένα ν, όχι από επιλογή, αλλά από άγνοια.

 
ο Συριζα δεν συμφερει τα ΙΕΚ
14 Αυγ 2015 15:07

ΔΕ@
συμφωνω απολυτα

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ