Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Γ.Γ. Θρησκευμάτων: Γιατί υπάρχει η ειδική κατηγορία Μουσουλμάνων υποψηφίων για τα ΑΕΙ

Ο νόμος αυτός ήταν και είναι μια ακόμα απόδειξη σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ουσιαστικής υποστήριξης μιας μειονότητας, προκειμένου να ενταχθεί η ίδια ισότιμα στην κοινωνία και στη χώρα, μέσα στην οποία ζει και εργάζεται.
Δημοσίευση: 02/09/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων Γιώργος Καλαντζής με αφορμή το ρεπορτάζ μας «Μουσουλμάνοι σε περιζήτητες σχολές με χαμηλές βαθμολογίες», έστειλε επιστολή στο esos με την οποία , εξηγώντας γιατί υπάρχει η ειδική κατηγορία Μουσουλμάνων  υποψηφίων για τα ΑΕΙ , τονίζει τα εξής:

Α. Λόγω του εκπαιδευτικού συστήματος που έχει καθιερωθεί στη Θράκη από το 1923 με τη Συνθήκη της Λωζάνης, πλείστοι Έλληνες πολίτες μουσουλμανικού θρησκεύματος που είναι μέλη της μειονότητας φοιτούν στα μειονοτικά σχολεία.

Στα μειονοτικά σχολεία τα μισά μαθήματα διδάσκονται στην τουρκική γλώσσα και τα άλλα μισά διδάσκονται στην ελληνική γλώσσα.

Σε συνδυασμό με μια σειρά και άλλων παραγόντων, το γεγονός αυτό οδηγεί στο αποτέλεσμα να μην γνωρίζουν καλά –ή και να μην γνωρίζουν καθόλου- την ελληνική γλώσσα.

Για να αντιληφθείτε τι προβλήματα αντιμετωπίζουν, σκεφθείτε ότι οι απόφοιτοι των μειονοτικών δημοτικών σχολείων καλούνται, πχ, στην Α’ Γυμνασίου να συμμετάσχουν στο μάθημα των Μαθηματικών ενώ δεν έχουν διδαχθεί ποτέ την αντίστοιχη ορολογία στην ελληνική γλώσσα.

Β. Η ελλιπής γνώση της ελληνικής γλώσσας στέρησε από πολλούς μουσουλμάνους νέους και νέες της μειονότητας της Θράκης το δικαίωμα να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στη συνέχεια να εισαχθούν σε κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ της πατρίδας τους. Σε πολλές περιπτώσεις, ιδίως πριν την εισαγωγή της ποσόστωσης, υποχρεώθηκαν να φοιτήσουν σε Πανεπιστήμια άλλων χωρών.

Γ. Ο ν.2341/1995, ο ν.2525/1997, ο ν.2909/2001 και εν συνεχεία η Υπουργική Απόφαση Φ.151/20049/Β6/2007 (ΦΕΚ 272/Β’/1.3.2007) συμπεριέλαβε και τους Έλληνες πολίτες μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης στις «ειδικές κατηγορίες» (Τέκνα Ελλήνων του Εξωτερικού, Τέκνα Ελλήνων υπαλλήλων αποσπασμένων σε ελληνικές δημόσιες υπηρεσίες στο εξωτερικό ή σε διεθνείς οργανισμούς, Έλληνες απόφοιτοι ξένων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων που λειτουργούν στο εξωτερικό, Αλλοδαποί-Αλλογενείς, Απόφοιτοι Λυκείων Κρατών Μελών της Ε.Ε. μη ελληνικής καταγωγής, Υπότροφοι αλλογενείς-αλλοδαποί, Υπότροφοι Ομογενείς, Πάσχοντες από σοβαρές ασθένειες, Διακριθέντες στη Βαλκανική ή Διεθνή Ολυμπιάδα μαθηματικών, πληροφορικής, φυσικής ή χημείας).

Η απόφαση αυτή είναι απολύτως συμβατή με το Ελληνικό Σύνταγμα και τις Ευρωπαϊκές Συνθήκες και αποτελεί μια από τις αυτονόητες και αποτελεσματικές επιλογές, ώστε νέοι Έλληνες πολίτες, οι οποίοι για τους προαναφερθέντες λόγους δεν γνωρίζουν επαρκώς την ελληνική γλώσσα, να έχουν τη δυνατότητα να σπουδάσουν στην πατρίδα τους κι όχι σε ξένες χώρες.

Ο νόμος αυτός ήταν και είναι μια ακόμα απόδειξη σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ουσιαστικής υποστήριξης μιας μειονότητας, προκειμένου να ενταχθεί η ίδια ισότιμα στην κοινωνία και στη χώρα, μέσα στην οποία ζει και εργάζεται.

Ο νόμος αυτός δημιούργησε ένα ισχυρό κίνητρο για τη φοίτηση μουσουλμανοπαίδων στα δημόσια σχολεία, γεγονός που οδήγησε στην εντυπωσιακή μείωση της μαθητικής διαρροής και άρα στην αύξηση της δυνατότητας των μουσουλμάνων Ελλήνων πολιτών της Θράκης να έχουν ένα ισότιμο μέλλον με την χριστιανική πλειοψηφία.

Η μεγαλύτερη επιτυχία του νόμου και η απόλυτη δικαίωση του νομοθέτη θα είναι η στιγμή εκείνη που θα καταστεί ο νόμος άχρηστος, καθώς οι νέοι Έλληνες πολίτες-μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας θα γνωρίζουν τόσο καλά την ελληνική γλώσσα, ώστε να μην χρειάζονται τις διατάξεις του για να σπουδάσουν στα Ελληνικά Πανεπιστήμια. Η στιγμή, όμως, αυτή δυστυχώς αργεί όσο η Ελληνική Πολιτεία δεν πράττει τα δέοντα.

Δ. Εξαιτίας της παραπληροφόρησης και της κατασυκοφάντησης του νόμου, ειδικά από το ναζιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής, κινδυνεύει να δημιουργηθεί μια εντελώς ψευδή εικόνα γύρω από το θέμα, και γι’ αυτό τον λόγο θα ήθελα να έχετε υπ’ όψιν σας τα εξής:

α) ο νόμος δεν αφορά γενικά και αόριστα όλους τους Έλληνες πολίτες μουσουλμανικού θρησκεύματος αλλά μόνο τους Έλληνες πολίτες που είναι μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης,

β) οι θέσεις, οι οποίες προβλέπονται ειδικά για τα μέλη της μειονότητας, είναι επιπλέον του αριθμού των εισακτέων (όπως αυτός ορίζεται κάθε φορά), δηλαδή κανένας άλλος Έλληνας πολίτης (Ορθόδοξος Χριστιανός ή όποιου άλλου θρησκεύματος) δεν χάνει το δικαίωμα εισαγωγής που έχει κερδίσει με την επίδοσή του σε κάποιο ίδρυμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης,

γ) ο λόγος, για τον οποίο ο νόμος αναφέρεται στο θρήσκευμα (μουσουλμάνοι), έγκειται ακριβώς στο ότι, όπως άριστα γνωρίζετε, η μειονότητα της Θράκης είναι θρησκευτική. Συνεπώς, για την Ελληνική Πολιτεία ο μόνος τρόπος για να προσδιοριστούν τα μέτρα και οι πολιτικές που αφορούν τη μειονότητα είναι η αναφορά στο θρήσκευμα.

Ε. Κάθε μέτρο που ενισχύει την ισότιμη ενσωμάτωση των Ελλήνων πολιτών, και ειδικά της μουσουλμανικής μειονότητας, στην ελληνική κοινωνία αποτελεί συνταγματικό, δημοκρατικό, πολιτισμικό, αλλά και πατριωτικό καθήκον.

Αντίθετα, κάθε πολιτική ή πρακτική που συντείνει, άμεσα ή έμμεσα, στην περιθωριοποίηση και εν τέλει στον απομονωτισμό της, πάντα θα αποτελεί το μέσο που μόνο δεινά θα επιφέρει στην Ελλάδα και τους πολίτες της ανεξαρτήτως θρησκεύματος.

 

Σχόλια (11)

 
Ελλάδα
29 Αυγ 2018 15:10

Κάποτε θα μάθουμε ως ψηφοφόροι να διαμαρτυρόμαστε για τα λάθη και τις παραλείψεις, όχι για να επιμένουμε στις συντήρηση στρεβλών δομών.

Όταν βλέπεις μερικούς να δηλώνουν ότι θα "μαυρίσουν" μια κυβέρνηση επειδή ένας υπουργός της δεν έκανε το ένα ή το άλλο "χατήρι" της μιας ή της άλλης ομάδας, καταλαβαίνεις ότι κάτι πάει στραβά.

 
Μαρία
29 Αυγ 2018 12:24

Είμαι κάτοικος Θράκης τα τελευταια 20 χρονια με 2 παιδια σήμερα 22 κ 16 ετών!
Αυτο που ξέρω εγώ είναι πως τα παιδιά μου φοιτούν στα ίδια σχολεία κ στα ίδια φροντιστήρια με τα παιδιά της μουσουλμανικής μειονότητας κ ανήκουν στις ίδιες παρέες. Πολλά απο αυτά παραδέχονται πως είναι άδικο το μέτρο έναντι των φίλων τους χριστιανών. Το θέμα δεν ειναι αν καταλαμβάνουν μια θεση κάποιου άλλου παιδιού αλλά το γεγονός πως τα δικά μας παιδιά βλέπουν συμμαθητές τους που δεν προσπάθησαν οσο κ εκείνα καταλαμβάνουν μια θέση στην ιατρική ή σε κάποια άλλη περιζήτητη σχολή. Πιστέψτε με τόσο αυτά τα παιδιά οσο κ οι γονείς τους εχουν ενσωματωθεί στην κοινωνία μας πλήρως κ φυσικά μιλούν τέλεια την ελληνική γλώσσα. Σίγουρα κάποτε ηταν χρήσιμος αυτος ο νόμος σημερα όμως οχι κ ΓΓ

 
Γιάννης
03 Σεπ 2015 16:30

Από τα σχόλια όσων αντιδρούν στον παραπάνω νόμο καταλαβαίνω ότι δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει Θράκη, Μουσουλμανική μειονότητα, εθνικοί λόγοι. Αν είχαν, θα καταλάβαιναν τι ΕΘΝΙΚΗ σημασία εξυπηρετεί με το να υποβοηθά τους ανθρώπους της μειονότητας να μορφωθούν κι έτσι να ενταχθούν στο Ελληνικό κράτος . Άλλο λοιπόν αυτό το ζήτημα και άλλο το αν ως κράτος ενδιαφερόμαστε για το τι συμβαίνει με την Ελληνική εκπαίδευση σε άλλες χώρες ή με τα δικαιώματα των πολύτεκνων, που φυσικά δεν πρέπει να παραβλέπονται.

 
Δημητρης
02 Σεπ 2015 23:33

Κανενα προβλημα με τους μουσουλμανους. Ομως γιατι να μην μαθουν Ελληνικα? Και τι θα πει να εχουν τη δυνατοτητα να μπουνε στο Πανεπιστημιο? Ειναι δυνατον να πας σε Ελληνικο Πανεπιστημιο και να μην ξερεις Ελληνικα η θα τα μαθεις εκει? Δηλαδη αν θα παω στην Αγγλια η στη Σουηδια θα με δεχτουνε στο Πανεπιστημιο χωρις να ξερω τη γλωσσα τους? Πολυ λαθος το μετρο. Ο νομοθετης πεταει χαρταετο........

 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
02 Σεπ 2015 22:57

δεν ειναι ομως αποδειξη σεβασμου και τιμης προς την πολυτεκνη οικογενεια.

 
vasilis
02 Σεπ 2015 20:30

Δεν τον είδα να ενδιαφέρεται το ίδιο και για τις ελληνικές μειονότητες στα γειτονικά μας κράτη..Εχουν βάλει σκοπό να διαλύσουν κάθε τί το ελληνικόκαι ορθόδοξο..

 
γγγ
02 Σεπ 2015 12:51

Σε άλλες δυτικές χώρες έχουν τέτοια προνόμια οι εκεί "μειονότητες"; Δεν οφειλαν τέλος πάντων οι διάφορες "μειονότητες" μέσα σε 100 χρόνια να ειχαν μάθει ελληνικά;...

 
ΙΩΑΝΝΗΣ
02 Σεπ 2015 12:13

ΤΑ ΕΧΕΙ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΛΙΓΟ Ο Γ.Γ.:
1. ΓΡΑΦΕΙ Ο Γ.Γ ΣΤΗ Δγ)ο λόγος, για τον οποίο ο νόμος αναφέρεται στο θρήσκευμα (μουσουλμάνοι), έγκειται ακριβώς στο ότι, όπως άριστα γνωρίζετε, η μειονότητα της Θράκης είναι θρησκευτική.
ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ κε.Γ.Γ. Η ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ; ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ; ΤΟΤΕ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΙΔΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥς ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ, ΓΙΑ ΤΟΥς ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥς ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ;

2. ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ 3ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΟΥΝ ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ, ΟΤΙ ΔΙΔΑΧΤΗΚΑΝ, ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ; Π.Χ.: ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ "στην Α’ Γυμνασίου να συμμετάσχουν στο μάθημα των Μαθηματικών ενώ δεν έχουν διδαχθεί ποτέ την αντίστοιχη ορολογία στην ελληνική γλώσσα"(ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ Ο Γ.Γ.) ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ; ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΠΟΙΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ή ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ; ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ!!!

3.ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΜΕΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ 1/3/2014 ΜΕ ΤΙΤΛΟ:
«Πολυτέλεια» η ελληνική γλώσσα στη Γερμανία

«Η πατρίδα μάς έχει απογοητεύσει. Τα ελληνικά σχολεία στη Γερμανία έχουν σημαντικές ελλείψεις. Και χωρίς παιδεία, τα νέα παιδιά θα αποκοπούν από την πατρίδα τους, τη γλώσσα, τον πολιτισμό» τονίζει εξαρχής στην «Κ» ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των Ελλήνων μαθητών στο Μόναχο, κ. Χρ. Θεοδοσιάδης. Την ίδια στιγμή που ο αριθμός των μαθητών έχει αυξηθεί κατά 30% - 40% κατά περίπτωση σχολείου λόγω του μεταναστευτικού ρεύματος –ο αριθμός των Ελλήνων της Γερμανίας εκτινάχθηκε από 24.000 σε 31.000 την τελευταία τριετία–, τα ελληνικά σχολεία στη χώρα παραμένουν υποστελεχωμένα, σε συνεχή υποβάθμιση. Ετσι πολλοί γονείς αποφασίζουν να στείλουν τα παιδιά τους σε γερμανικά σχολεία, ενώ άλλοι που μετανάστευσαν πρόσφατα στη Γερμανία αποφάσισαν να αφήσουν τα παιδιά με τον παππού και τη γιαγιά στην Ελλάδα, μόνο και μόνο για να φοιτήσουν σε ελληνικό σχολείο. Την ίδια στιγμή, όπως εξηγεί στην «Κ» η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Βάδης-Βυρτεμβέργης κ. Βασιλική Ζήκου, εκπαιδευτικοί επιλέγουν να λάβουν άδεια άνευ αποδοχών, καθώς έχουν βρει εργασία με καλύτερους όρους σε γερμανικές εταιρείες.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε μιλώντας στην «Κ» ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόμων Γερμανίας, κ. Αθανάσιος Κήπας, «λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών οι συνδιδασκαλίες –ένας δάσκαλος αναλαμβάνει να διδάξει δύο τάξεις– έχουν ξεπεράσει κάθε ανεκτό όριο, με αποτέλεσμα η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και ιδιαίτερα στα Τμήματα Εκμάθησης Μητρικής Γλώσσας να είναι σχεδόν αναποτελεσματική. Από την άλλη, εκπαιδευτικοί που ζητούν ανάκληση από τη θέση τους στη Γερμανία και κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς επιστρέφουν στην πατρίδα, δεν αναπληρώνονται άμεσα. Αδιανόητο είναι το γεγονός ότι κάθε μετακίνηση εκπαιδευτικού προϋποθέτει υπογραφή υπουργού που σημαίνει καθυστέρηση αρκετών μηνών. Πόση γραφειοκρατία πρέπει επιτέλους να ανεχτούμε ακόμη;».
Κε. Γ.Γ., ΓΙΆΥΤΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ;

 
Αντώνης
02 Σεπ 2015 11:59

Για τους μουσουλμάνους της Δωδεκανήσου τι έχετε να πείτε??? Μήπως δε γνωρίζουν τη γλώσσα?? Πηγαίνουν στο Δημοτικό κανονικά με όλα τα παιδιά των νησιών και γνωρίζουν την Ελληνική γλώσσα τόσο καλά όσο τα Χριστιανάκια. Γιατί αυτή η διάκριση???

 
χμμ...
02 Σεπ 2015 11:21

@Αντωνης

ο Γ.Γ. σου εξηγησε τους λογους για τους μουσουλμανους Θρακης.
Εσυ ως πολυτεκνος τι δικαιολογια εχεις; Δεν ξερεις καλα την γλωσσα;

 
Αντώνης
02 Σεπ 2015 11:05

κ. Γενικέ,
1.Ουδείς κατηγορεί τη μειονότητα... εσείς κάνατε το νόμο και τον διατηρείτε, παρά την απόφαση του ΣτΕ. Εσάς κατηγορούμε!
2. Σε γειτονικές χώρες, που έχουμε εμείς ελληνικές μειονότητες, έχετε φροντίσει να έχουν τέτοια προνόμια εκεί; Γιατί;
Η Απόφαση του ΣτΕ 1251/2015 αναφέρει:
...Επειδή, η κατά το άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος αρχή της ισότητας αποτελεί νομικό κανόνα, ο οποίος επιβάλλει την ομοιόμορφη μεταχείριση προσώπων που τελούν υπό τις αυτές ή παρόμοιες συνθήκες και αποκλείει τόσο την έκδηλα άνιση μεταχείριση, είτε με τη μορφή της εισαγωγής χαριστικού μέτρου ή προνομίου μη συνδεομένου προς αξιολογικά κριτήρια είτε με την μορφή της επιβολής αδικαιολόγητης επιβάρυνσης, όσο και την αυθαίρετη εξομοίωση διαφορετικών καταστάσεων ή την ενιαία μεταχείριση προσώπων που τελούν υπό διαφορετικές συνθήκες με βάση όλως τυπικά ή συμπτωματικά ή άσχετα μεταξύ τους κριτήρια. Περαιτέρω, το άρθρο 5 παρ. 1 του Συντάγματος κατοχυρώνει το δικαίωμα κάθε προσώπου να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας κατά λόγο της προσωπικής του αξίας. Τέλος, οι προστατευτικές της παιδείας διατάξεις του άρθρου 16 του Συντάγματος ανάγουν την παιδεία σε αποστολή του Κράτους και κατοχυρώνουν, μεταξύ άλλων, αφ’ ενός μεν τη θεσμική εγγύηση της παροχής ανώτατης εκπαίδευσης από πλήρως αυτοδιοικούμενα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, αφ’ ετέρου δε το δικαίωμα στην παιδεία που περιλαμβάνει και το δικαίωμα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των αποφοίτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εφ’ όσον συγκεντρώνουν τις νόμιμες προϋποθέσεις. Από τον συνδυασμό των ως άνω συνταγματικών διατάξεων συνάγεται ότι ο κοινός νομοθέτης οφείλει να εξασφαλίζει την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προσώπων κεκτημένων τα αναγκαία εφόδια για την ενεργό παρακολούθηση της θεωρητικής και πρακτικής διδασκαλίας μέσω συστήματος εισαγωγής, το οποίο στηρίζεται σε γενικά, αντικειμενικά και πρόσφορα κριτήρια και είναι σύμφωνο με τις αρχές της ισότητας, της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας και της σταδιοδρομίας εκάστου ανάλογα με την προσωπική αξία και ικανότητά του, δεδομένου, άλλωστε, και ότι μόνο υπό αυτούς τους όρους είναι δυνατή η επίτευξη της αποστολής των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και η εύρυθμη λειτουργία τους.

Κ. Γενικέ, πέστε το ξεκάθαρα... την απόφαση του ΣτΕ την εφαρμόσαμε, για να χτυπήσουμε τους πολύτεκνους που μας ενοχλούν!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ