Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Το ΦΕΚ με τις αναθέσεις μαθημάτων στις τρεις τάξεις των ΕΠΑΛ

Δημοσίευση: 07/10/2015
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η υπουργική απόφση που ορίζει τις αναθέσεις μαθημάτων ανά Ομάδα Προσανατολισμού, Τομέα και Ειδικότητα των Α ́, Β ́ και Γ τάξεων Ημερησίων ΕΠΑ.Λ. και Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξεων Εσπερινών ΕΠΑ.Λ.

ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ ΠΑΤΗΣΕΤ ΕΔΩ

Υπενθυμίζεται ότι -την προηγούμενη εβδομάδα- το υπουργείο Παιδείας εξέδωσε την ακόλουθη διευκρινιστική οδηγία:

Α. Οι υπουργικές αποφάσεις «Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου» και «Αναθέσεις μαθημάτων Γενικής Παιδείας επαγγελματικού Λυκείου θα ισχύσουν μετά τη δημοσίευσή τους σε ΦΕΚ.

Β. Συνεπώς οι αναθέσεις που έχουν ήδη ολοκληρωθεί ή είναι σε διαδικασία ολοκλήρωσης, δεν υπόκεινται στις ρυθμίσεις των εν λόγω αποφάσεων, αλλά στις έως σήμερα ισχύουσες ρυθμίσεις.

Σχόλια (2)

 
Teacher
08 Οκτ 2015 14:54

Διαβάζω στις νέες αναθέσεις μαθημάτων στα ΕΠΑΛ (Φ.Ε.Κ. 2148, τ. Β΄/7.10.2015) και δεν πιστεύω στα μάτια μου:

* Ειδικότητα Τεχνικών Θερμικών εγκαταστάσεων / μάθημα «Υδρευση – Αποχέτευση»: Α΄ ανάθεση ΤΕ – 01 (εργαστηριακών εκπ/κών, αποφοίτων Μέσης Τεχνικής Εκπαίδευσης [ΕΠΑΛ], Β΄ ανάθεση ΠΕ - 12 (εκπαιδευτικοί, απόφοιτοι Πολυτεχνείου)!

* Ειδικότητα Τεχνικών Η/Υ / μάθημα «Αρχές Προγραμματισμού» και «Βασικά Θέματα Πληροφορικής»: Α΄ ανάθεση ΤΕ – 01 (εργαστηριακοί - απόφοιτοι ΕΠΑΛ), Β΄ ανάθεση ΠΕ12.06 (μηχανικοί Πολυτεχνείου), ΠΕ12.10 (ραδιοηλεκτρολόγοι – φυσικοί με M.Sc.)!!!

* Eμπορίας και Διοίκησης / μάθημα «Δημοσιότητα και προβολή διαφημίσεων»: Α΄ ανάθεση ΤΕ -01 (εργαστηριακοί - απόφοιτοι ΕΠΑΛ), Β΄ ανάθεση ΠΕ09 (οικονομολόγοι – απόφοιτοι ΑΣΟΕΕ, κ.λ.π)!!!, κ.λ.π. κ.λ.π.
Είναι δυνατόν να προηγούνται στις αναθέσεις εργαστηριακών μαθημάτων εκπαιδευτικοί ακαδημαϊκού επιπέδου Δευτεροβάθμιας Eκπαίδευσης [ΤΕ – 01 / εργαστηριακοί, απόφοιτοι των ΕΠΑΛ]) έναντι εκπαιδευτικών του Πολυτεχνείου και Πανεπιστημίου (ΠΕ); Tόση «αξιοκρατία» πιά;…

Υ.Γ. Oύτε υποτιμώ, ούτε – πολύ μάλλον - επιχειρώ να υποβιβάσω την προσφορά και το έργο των εργαστηριακών εκπαιδευτικών (ΤΕ – 01), κάθε άλλο. Σέβομαι απολύτως τον σημαντικότατο ρόλο τους και τον τιμώ. Στις υπαρκτές διαβαθμίσεις και στο υπαρκτό, διαφορετικό επίπεδο σπουδών ενός εκάστου αναφέρομαι απορώντας για το γεγονός ότι προτάσσεται ο έχων εμφανώς λιγότερα προσόντα. Και το ομολογώ: αδυνατώ να πιστεύσω ότι ο εργαστηριακός εκπαιδευτικός - απόφοιτος του Τμήματος Γραμματέων, Διοίκησης και Οικονομίας, κ.λ.π. των ΕΠΑΛ έχει περισσότερες επιστημονικές δυνατότητες και κατάρτιση για να έχει αυτός την Α’ ανάθεση στο «εργαστήριο» του μαθήματος «Δημοσιότητα και προβολή διαφημίσεων» έναντι του Οικονομολόγου πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (ΠΕ) στον οποίο δίδεται Β΄ ανάθεση.

 
ΧΑΝΙΩΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
06 Νοε 2015 00:35

ΚΥΡΙΕ TEACHER ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΩ ΕΙΣΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΕΧΝΙΚΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Η ΕΘΕΛΟΤΗΦΛΕΙΣ.
ΔΕΝ ΘΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟΣΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΟΣΟ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΧΕΙΡΟΝΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥΣ.
ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΟΤΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ.
ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ.
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΕ01 ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΤΡΙΕΤΟΥΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΕΝΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΗΣ ΣΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΑΤΕΣ .
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΤΕΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΥΠΗΡΞΕ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΡΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1960 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΥΔΡΙΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ.
ΜΑΛΛΙΣΤΑ ΔΕ ΟΧΙ ΩΣ ΟΙ ΒΟΗΘΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΥ ΔΕ01 ( ΠΟΥ ΟΜΟΙΩΣ ΠΡΟΒΛΕΦΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ Η ΔΕ ΕΛΕΙΨΗ ΤΟΥΣ ΦΑΝΗΚΕ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ) ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΩΤΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΤΕΕ.
ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΠΑΘΗΣ ΚΑΙ ΙΣΟΠΕΔΟΤΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΟΤΙ ΕΝΑΣ Π.Χ. ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΞ ΟΦΙΚΙΟΥ ΙΚΑΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Π.Χ. ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΥΠΟΔΑΙΕΣΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΑΤΕΙ. ΗΛΘΕ ΟΜΩΣ Η ΝΤΙΡΕΚΤΙΒΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ.

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΤΟΠΗΣΑ. ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean