Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Συμπληρωματικές οδηγίες για τις Βιωματικές Δράσεις Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου για το σχ. έτος 2015-2016

Δημοσίευση: 13/11/2015
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν είναι εφικτή η υλοποίηση του τρόπου οργάνωσης των Βιωματικών Δράσεων στη Β΄ και την Γ΄ τάξη σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 144968/Δ2/16-09-2015 εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ., είναι δυνατόν, με την έγκριση του Σχολικού Συμβούλου Παιδαγωγικής Ευθύνης, οι προτάσεις να εκτείνονται και σε δύο ή και σε τρία τρίμηνα.

Συνεπώς μπορούν στη διάρκεια της χρονιάς να πραγματοποιηθούν δράσεις μόνο δύο ή μόνο ενός επιστημονικού πεδίου από κάθε μαθητή/τρια.

Σε κάθε περίπτωση επιλέγεται ο προσφορότερος τρόπος οργάνωσης των Τμημάτων και θεμάτων Βιωματικών Δράσεων.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΦΙΛΗΣ

 

Σχόλια (6)

 
Poyet
14 Νοε 2015 00:41

Καταργήστε επιτέλους αυτό το έκτρωμα

 
Chalk and talk
14 Νοε 2015 22:14

Καταργήστε ότι μας απομακρύνει από την "Κιμωλία και Ομιλία" ! Βολικό και δοκιμασμένο, αλλά ....
Τα αίτημα, Poyet, πρέπει να είναι "βοηθήστε τους εκπαιδευτικούς στο άνοιγμα προς την ενεργητική μάθηση". Δεν συνάντησες ούτε ένα καθηγητή που δεν το μετατρέπει σε "έκτρωμα"; Αν ένας, μερικοί, αρκετοί μπορούν και αξιοποιούν τη δυνατότητα για αποδέσμευση, έστω για λίγες ώρες, από την κυριαρχία του βιβλίου που συχνά επικρίνουμε, με την κατάλληλη στήριξη, θα γίνουν περισσότεροι.

 
Chalk and talk
14 Νοε 2015 22:27

Προς Poyet
Έστειλα προ ολίγου σχόλιο/απάντηση στο δικό σου σχόλιο. Διαβάζοντας παρακάτω το esos βρήκα μια καλύτερη απάντηση συναδέλφου σε ανάλογο θέμα και την παραθέτω, γιατί την βρήκα πολύ καλύτερη από τη δική μου:

Ράνια14 Νοε 2015 12:37
Δεν απαξιώνεται το Λύκειο,επειδή αφαιρούνται μαθήματα από τις Πανελλαδικές,αλλά επειδή υπάρχουν στην εκπαίδευση στρεβλώσεις χρόνων,που δύσκολα αντιμετωπίζονται.Όλα τα μαθήματα θα έπρεπε να είναι εξίσου σημαντικά και ελκυστικά για τους μαθητές.Όμως με αναχρονιστικά βιβλία,τεράστια διδακτέα ύλη και απαξιωμένους και απρόθυμους καθηγητές δουλειά δε γίνεται.Χρειάζεται ρεαλισμός, έμπνευση και κονδύλια για ένα καλύτερο σχολείο,αλλά δυστυχώς σήμερα λείπουν.Το στοίχημα είναι χωρίς υστερίες και αφορισμούς να κάνουμε το σχολείο πιο ελκυστικό για τα σημερινά παιδιά του κινητού και του υπολογιστή.

 
Poyet
15 Νοε 2015 15:20

Όχι, δεν συνάντησα κανέναν και ούτε πρόκειται να συναντήσω, γιατί όλοι το παίρνουν απλά για να συμπληρώσουν ωράριο. Δεν υπάρχουν οι υποδομές για να γίνει σωστά η βιωματική άσκηση. Δεν υπάρχει η ενημέρωση και στην τελική βρε αδερφέ δεν θέλω να το παίξω ερευνητής επειδή πιστεύω ότι ο μαθητής έχει άλλες προτεραιότητεςαπό το να κάνει θεωρητικά Φύση και Άσκηση στη Β Γυμνασίου.
ΥΓ: Το σχόλιο πιο πάνω αναφέρεται στο Λύκειο και η ανάρτηση αφορά το Γυμνάσιο.
ΥΓ2: Το μάθημά μου δεν έχει καμία σχέση με βιβλίο-κιμωλία-αίθουσα (αν και κάποιοι πάνε το το καταντήσουν έτσι) και πίστεψέ με το χαίρονται τα παιδιά πολύ περισσότερο από αυτό το έκτρωμα.

 
Chalk and talk
15 Νοε 2015 21:23

Προς Poyet
Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω ότι τα παιδιά χαίρονται το μάθημά σου, αλλά κάθε λόγο να αμφισβητώ απόλυτες διατυπώσεις του τύπου:
"Όχι, δεν συνάντησα κανέναν και ούτε πρόκειται να συναντήσω."
Η απολυτότητα δεν ταιριάζει σε μορφωμένους ανθρώπους και πρέπει να την αποθαρρύνει η εκπαίδευση.

 
Poyet
16 Νοε 2015 23:12

Στο χώρο που κινούμε εννοώ, φυσικά. Δεν μπορώ να ξέρω τι γίνεται δεξιά και αριστερά. Σε συναντήσεις με τον σύμβουλό μας, όλοι είναι πυρ και μανία με το συγκεκριμένο μάθημα. Εντάξει τώρα;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.