Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Επαναφέρεται η συνέντευξη για την επιλογή Διευθυντών Εκπαίδευσης-ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΣΤΟ ESOS

Σε κάθε ενδιαφερόμενο υποψήφιο θα δίνεται η δυνατότητα να επιλέγει δύο Διευθύνσεις,εκ των οποίων η μία θα είναι της οργανικής του θέσης
Δημοσίευση: 20/11/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την επαναφορά της   συνέντευξης των υποψηφίων για τις θέσεις Διευθυντών Εκπαίδευσης , η οποία καταργήθηκε  με τον νόμο 4327/15 , με  15 μόρια και την διατήρηση της  ψηφοφορίας από τους Διευθυντές Σχολικών Μονάδων και Υποδιευθυντών, με 12  μόρια , προβλέπει σχέδιο νόμου το οποίο ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης έστειλε στην ΟΛΜΕ και ΔΟΕ για να διατυπώσουν τις απόψεις τους.

Ο υπουργός Παιδείας ζητά από τις δύο Ομοσπονδίες να καταθέσουν τις παρατηρήσεις σας μέχρι την Τρίτη 24/11/2015.

Σύμφωνα με το Σχέδιο Νόμου:

Τη συνέντευξη οι υποψήφιοι θα δίνουν στα Συμβούλια Επιλογής τα οποία συγκροτούνται σε επίπεδο περιφέρειας.

Στο Συμβούλιο θα   συμμετέχουν και  οι αιρετοί των ΑΠΥΣΠΕ.

Σε κάθε ενδιαφερόμενο υποψήφιο θα δίνεται η δυνατότητα να επιλέγει δύο Διευθύνσεις,εκ των οποίων η μία θα είναι της οργανικής του θέσης..

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

Ειδικότερα το Σχέδιο Νόμου που στάλθηκε στις δύο Ομοσπονδίες χθες το βράδυ, δηλαδή μετά τη συζήτηση στο Συμβούλιο της Επικρατείας της προσφυγής της Πανελλήνιας Ενωσης Διευθυντών Εκπαίδευσης, έχει ως εξής:

Επιλογή και τοποθέτηση Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

1. Η περίπτωση γ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 12  του ν.3848/2010 (Α΄71), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

«γ) Η συμβολή του υποψηφίου στο εκπαιδευτικό έργο, όπως προκύπτει από τις θέσεις στις οποίες έχει υπηρετήσει, καθώς και η προσωπικότητα και η γενική συγκρότηση του υποψηφίου που αποτιμώνται πρώτον στην περίπτωση των υποψηφίων Διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. κατά τη μυστική ψηφοφορία του συλλόγου διδασκόντων και δεύτερον στην περίπτωση των υποψηφίων υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. και υποψηφίων υπευθύνων τομέων Ε.Κ. κατά τη μυστική ψηφοφορία του συλλόγου διδασκόντων. Τρίτον, στην περίπτωση των υποψηφίων Διευθυντών Εκπαίδευσης αποτιμώνται: α) κατά τη μυστική ψηφοφορία των Διευθυντών και υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ., των Προϊσταμένων νηπιαγωγείων και των Προϊσταμένων Δημοτικών σχολείων και β) κατά την προφορική συνέντευξη ενώπιον του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής του άρθρου 16Α όπως προστίθεται με το παρόν».

 2. Το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 12  του ν.3848/2010 (Α΄71), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

« Το σύνολο των μονάδων για τους υποψηφίους Διευθυντές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ανέρχεται σε 37, το σύνολο των μονάδων για τους υποψηφίους Διευθυντές σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ε.Κ. ανέρχεται σε 35, το σύνολο των μονάδων για τους υποψηφίους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ανέρχεται σε 53 και το σύνολο των μονάδων για τους υποψηφίους Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανέρχεται σε 51.»

ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΣΑ-ΜΟΡΙΑ

3. Στο τέλος της περίπτωσης η΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 14  του ν.3848/2010 (Α΄71), όπως ισχύει, προστίθεται εδάφιο, ως εξής:

«Δεν μοριοδοτείται η γνώση ξένης γλώσσας, αν αυτή αποτέλεσε ειδικό προσόν διορισμού».

4. α) Στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 4 του άρθρου 14  του ν.3848/2010 (Α΄71), όπως ισχύει, διαγράφεται η φράση «12 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο».

β) Στο πρώτο εδάφιο της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 4 του άρθρου 14 του ν.3848/2010 (Α΄71), όπως ισχύει, μετά τη  φράση «Για τους υποψηφίους Διευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ.:», προστίθεται η φράση «12 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο».

5. Η περίπτωση β΄ της παραγράφου 4 του άρθρου 14 του ν.3848/2010 (Α΄71), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

«β) Για τους υποψήφιους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: 27 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ

Για τους υποψηφίους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης η αποτίμηση γίνεται:

Ψηφοφορία
αα) Με μυστική ψηφοφορία των Διευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ., καθώς και των υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Ε.Κ. της οικείας βαθμίδας, με 12 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

Ειδικότερα, αναφορικά για τους υποψηφίους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη διαδικασία ψηφοφορίας συμμετέχουν επιπλέον και το 30% των Προϊσταμένων νηπιαγωγείων, καθώς και το 30% των Προϊσταμένων Δημοτικών Σχολείων του οικείου ΠΥΣΠΕ, το οποίο ορίζεται με σειρά αρχαιότητας.

Ο αριθμός των μορίων που ο υποψήφιος λαμβάνει κατά τη μυστική ψηφοφορία υπολογίζεται ως ακολούθως: το ποσοστό των ψήφων που έλαβε επί του συνόλου των έγκυρων ψήφων ανάγεται σε ποσοστό επί των 12 μορίων που μπορεί να λάβει κατά ανώτατο όριο ο υποψήφιος.

Υποψήφιο στέλεχος το οποίο δε συγκεντρώνει κατά τη μυστική ψηφοφορία τουλάχιστον το 20% των έγκυρων ψήφων συμμετέχει στην περαιτέρω διαδικασία επιλογής, χωρίς να προσμετράται στη συνολική του μοριοδότηση το ανωτέρω ποσοστό  επί των 12 μορίων.

Προκειμένου η ψηφοφορία να είναι έγκυρη απαιτείται αυξημένη συμμετοχή του σώματος των Διευθυντών σχολικών μονάδων και Προϊσταμένων νηπιαγωγείων του αντίστοιχου Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε., και πιο συγκεκριμένα τουλάχιστον 65%. Αν δεν συμπληρωθεί το ποσοστό συμμετοχής του προηγούμενου εδαφίου, οι υποψήφιοι στη συγκεκριμένη Διεύθυνση Εκπαίδευσης συμμετέχουν στην περαιτέρω διαδικασία επιλογής, χωρίς να προσμετράται στη συνολική τους μοριοδότηση το ανωτέρω ποσοστό επί των 12 μορίων.

Συνέντευξη

ββ) Με συνέντευξη των υποψηφίων από το αρμόδιο συμβούλιο επιλογής του άρθρου 16Α που προστίθεται με το παρόν, με 15 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

Για τη μοριοδότηση της συνέντευξης το αρμόδιο συμβούλιο επιλογής συνεκτιμά και τα παρακάτω στοι¬χεία:  Τα στοιχεία που ο υποψήφιος αναφέρει στο βιογραφικό του σημείωμα, τα οποία αποδεικνύονται με τα απαραίτητα παραστατικά (αντίγραφα βεβαιώσεις κα) και τα οποία δεν έχουν μοριοδοτηθεί, όπως άλλες σπουδές, επιμόρφωση και μετεκπαίδευση, οργάνωση εκπαιδευτικών συνεδρίων, σεμιναρίων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή συμμετοχή σε αυτά με την ιδιότητα του εισηγητή, του μέλους της επιστημονικής ομάδας ή του επιμορφωτή, συγγραφικό και ερευνητικό έργο, πρωτοβουλίες σε σχέση με το εκπαιδευτικό έργο, υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εφαρμογή καινοτομιών, σχετική με την εκπαίδευση διοικητική ή καθοδηγητική εμπειρία, συμμετοχή σε συμβούλια, επιτροπές ή ομάδες εργασίας, κοινωνική και συνδικαλιστική δράση, συμμετοχή σε όργανα διοίκησης επιστημονικών και εκπαιδευτικών οργανώσεων ή σε όργανα λαϊκής συμμετοχής και επίσημες διακρίσεις και αριστεία. Η εισαγωγική επιμόρφωση του υποψηφίου και οι δραστηριότητες (σεμινάρια, ημερίδες, επιμορφωτικές συναντήσεις κ.λ.π.) που αποτελούν υπηρεσιακές υποχρεώσεις δεν μοριοδοτούνται.  Το συμβούλιο επιλογής δύναται να ζητήσει περαιτέρω στοιχεία και ιδίως πρακτικά συνεδριάσεων συλλογικών οργάνων.

Το συμβούλιο επιλογής δύναται με ομόφωνη και πλήρως αιτιολογημένη απόφαση να αποκλείσει από την περαιτέρω διαδικασία υποψήφιο που κατά τη διάρκεια της συνέντευξης διαπιστώνεται ότι δεν είναι κατάλληλος για την άσκηση των καθηκόντων του διευθυντή εκπαίδευσης.

ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΟ

Η συνέντευξη ενώπιον του συμβουλίου επιλογής μαγνητοφωνείται για να διασφαλίζεται η διαφάνεια. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζονται ο τρόπος τήρησης των πρακτικών και κάθε θέμα σχετικό με τη διαδικασία της συνέντευξης».

ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

6. Μετά το άρθρο 16  του ν.3848/2010 (Α΄71), όπως ισχύει, προστίθεται άρθρο 16Α, ως ακολούθως:

«Άρθρο 16Α

Περιφερειακά συμβούλια επιλογής διευθυντών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

«1. Στην έδρα κάθε Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης συνιστάται συμβούλιο για την κατάρτιση των πινάκων επιλογής και την επιλογή των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα συμβούλια αυτά είναι τα περιφερειακά συμβούλια επιλογής διευθυντών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

2. Τα κατά την προηγούμενη παράγραφο περιφερειακά συμβούλια επιλογής διευθυντών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι πενταμελή και αποτελούνται από:

α) τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, με τον αναπληρωτή του, ως Πρόεδρο,

β) ένα μέλος Διδακτικού – Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) Πανεπιστημίου με τον αναπληρωτή του που ανήκουν σε Τμήματα, οι απόφοιτοι των οποίων έχουν δικαίωμα διορισμού ή πρόσληψης στη δημόσια εκπαίδευση χωρίς την κατοχή πρόσθετης βεβαίωσης περί παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας.

γ) ένα Σχολικό Σύμβουλο Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της αντίστοιχης βαθμίδας με τον αναπληρωτή του,   

δ) τους δύο αιρετούς εκπροσώπους των εκπαιδευτικών στα ανώτερα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια της αντίστοιχης βαθμίδας που αναπληρώνονται από τους νόμιμους αναπληρωτές τους.

3. Η συγκρότηση των συμβουλίων επιλογής της παρα¬γράφου 1 γίνεται με Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων που εκδίδεται ύστερα από γνώμη του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης και δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.  Με την απόφαση συγκρότησης ορίζεται και ο γραμματέας με τον αναπληρωτή του. Ως γραμματέας ορίζεται διοικητικός υπάλληλος της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή αποσπασμένος σε αυτήν εκπαιδευτικός.

Η θητεία του προέδρου, των μελών και του γραμμα¬τέα των συμβουλίων επιλογής αρχίζει με την συγκρότηση των συμβουλίων επιλογής και είναι διετής. Κατ’ εξαίρεση, κατά την πρώτη εφαρμογή των διατάξεων του νόμου αυτού, η θητεία του προέδρου, των μελών και του γραμμα¬τέα των συμβουλίων αυτών αρχίζει με την  συγκρότηση των συμβουλίων επιλογής και λήγει την 31η .12.2016.

4. Ο αριθμός των μελών των συμβουλίων που ορίζο¬νται από κάθε φύλο ανέρχεται σε ποσοστό ίσο τουλά¬χιστον με το ένα τρίτο του συνόλου των μελών.

5.  Κάθε μέλος συμβουλίου επιλογής, με εξαίρεση τον πρόεδρο, αναλαμβάνει τη μελέτη συγκεκριμένου αριθμού φακέλων υποψηφίων που του ανατίθενται από το συμβούλιο και προετοιμάζει σχετική τεκμηριωμένη εισήγηση για κάθε υποψήφιο. Η κατανομή των φακέλων των υποψηφίων στα μέλη του συμβουλίου γίνεται κατά τυχαίο τρόπο.

6.  Μέλος συμβουλίου της παραγράφου 1 που είναι ταυτόχρονα υποψή¬φιος για οποιαδήποτε από τις προς πλήρωση θέσεις δεν συμμετέχει στις συνεδριάσεις του σε καμιά φάση της διαδικασίας κρίσης και επιλογής. Στην περίπτωση των αιρετών μελών, αν και το τακτικό και το αναπλη¬ρωματικό μέλος έχουν κώλυμα συμμετοχής, κατά τα ανωτέρω, αναπληρώνονται από τους επόμενους του ίδιου συνδυασμού στη σειρά εκλογής της περίπτωσης ι΄ της παραγράφου 3 του άρθρου 31 του π.δ. 1/2003 (ΦΕΚ 1 Α΄)».

ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ

7. α)  Το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 18 του ν.3848/2010 (Α΄71), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

«1. Οι υποψήφιοι για τις θέσεις Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα υποβάλλουν στη  Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν οργανική θέση αίτηση και φάκελο υποψηφιότητας, στον οποίο εμπεριέχονται όλα τα απαραίτητα για την απόδειξη των τυπικών τους προσόντων δικαιολογητικά.»

β) Η περίπτωση β΄ της παραγράφου 4 του άρθρου 18 του ν.3848/2010 (Α΄71), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

« Οι υποψήφιοι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις θέσεις κατ’ ανώτατο αριθμό δύο Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ίδιας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, εκ των οποίων η μία υποχρεωτικά είναι αυτή όπου υπηρετούν».  

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ

8. Το άρθρο 20 του ν.3848/2010 (Α΄71), όπως ισχύει, αντικαθίσταται εκ νέου, ως εξής:

« 1. Το αρμόδιο συμβούλιο επιλογής της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης του άρθρου 16Α καταρτίζει με αξιολογική σειρά, σύμφωνα με τα κριτήρια επιλογής του άρθρου 14, όπως αντικαθίσταται με το παρόν, και τις υποβληθείσες προτιμήσεις των υποψηφίων, πίνακες υποψηφίων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι πίνακες αυτοί καταρτίζονται ανά Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

2.  Οι καταρτιζόμενοι πίνακες αναρτώνται στις οικείες περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης. Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν εγγράφως ένσταση κατά των ως άνω πινάκων εντός τριών ημερών από την ανάρτησή τους. Ύστερα από εξέταση των ενστάσεων αυτών από το ανωτέρω αρμόδιο συμβούλιο επιλογής της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και την ανασύνταξη των πινάκων, αυτοί υποβάλλονται στον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων  από τον οποίο κυρώνονται».

ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
 
9. Στο άρθρο 24 του ν.3848/2010 (Α΄71), προστίθεται παράγραφοι 6 και 7, ως εξής:

«6. Οι εγγεγραμμένοι στους πίνακες επιλογής Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τοποθετούνται σε κενές και κενούμενες θέσεις με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής του άρθρου 16Α, κατά τη σειρά εγγραφής τους στους πίνακες επιλογής της οικείας διεύθυνσης εκπαίδευσης.

7. Αν δεν συμπληρωθούν οι κενές θέσεις και κενούμενες θέσεις διευθυντών εκπαίδευσης με τη διαδικασία της προηγούμενης παραγράφου, καλούνται, ύστερα από σχετική πρόσκληση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, οι εγγεγραμμένοι στους πίνακες επιλογής άλλων διευθύνσεων εκπαίδευσης της ίδιας περιφερειακής διεύθυνσης που δεν έχουν τοποθετηθεί, να δηλώσουν ενδιαφέρον. Η τοποθέτηση των διευθυντών εκπαίδευσης γίνεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής του άρθρου 16 Α,  το οποίο αξιολο¬γεί κατά σειρά τους εκπαιδευτικούς που έχουν υποβάλει αίτηση, με βάση τη μοριοδότηση στα κριτήρια επιλογής του άρθρου 14 όπως αντικαθίσταται με το παρόν στα οποία δεν συνυπολογίζονται τα μόρια του κριτηρίου της μυστικής ψηφοφορίας.  

Αν ύστερα από την ολοκλήρωση της ανωτέρω διαδικασίας δεν συμπληρωθούν οι κενές θέσεις και κενούμενες θέσεις διευθυντών εκπαίδευσης, τότε η επιλογή γίνεται με επανάληψη της διαδικασίας. Μέχρις ότου ολοκληρωθεί η επανάληψη της διαδικασίας οι κενές και κενούμενες θέσεις πληρώνονται με απόφαση του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής του άρθρου 16 Α».

Η ΘΗΤΕΙΑ ΤΩΝ ΗΔΗ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ

10. Η θητεία των υπηρετούντων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λήγει με την τοποθέτηση των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα επιλεγούν, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου.
 
 11. Το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 7 του άρθρου 16 του ν.3848/2010 καταργείται.

Σχόλια (24)

 
Τάσος
20 Νοε 2015 13:10

Οι κρίσεις όμως πότε θα γίνουν; Οι ήδη υπηρετούντες είναι στη θέση από το 2010

 
Αρταξέρξης
20 Νοε 2015 13:51

Μάλιστα... Συνέντευξη για να βάλουν ΚΑΙ εκεί κομματικα. Κάνουν ό,τι κατηγορούσαν. Δεν ντρέπονται λίγο...!

 
geo
20 Νοε 2015 14:26

Το κακο γινεται χειροτερο. Και συνεντευξη και μυστικη, ατεκμηριωτη ψηφοφορια. Τι νοημα εχει τοσο ανακατωμα;

 
loyk
20 Νοε 2015 14:34

προεδρος του συμβουλιου ο διορισμενος κομματικα περιφερειακος? υποθετω οτι θα βαθμολογει αξιοκρατικα!!!! τα δικαστηρια παλι θα εχουν δουλεια.

 
Μάριος
20 Νοε 2015 14:36

Για άλλη μια φορά δυστυχώς γνώσεις και προσόντα θυσιάζονται στο βωμό των ΕΚΛΕΚΤΩΝ. Αυτή είναι η παιδεία του 2015...
Ας αναλογιστούμε λίγο τα αποτελέσματα της μυστικής ψηφοφορίας που πραγματοποιήθηκε στις σχολικές μονάδες και τα αποτελέσματά της.
Αρκεί ελάχιστη νοημοσύνη για να αντιληφθεί κανείς τι πραγματικά γίνεται.
Ο όρος "κρίσεις" θα έπρεπε να μεταμορφωθεί σε προαποφασισμένες αποφάσεις.
Κρίνω σημαίνει πως έχω τα προσόντα και τη δυνατότητα να καθορίσω το μέλλον ολόκληρης της παιδείας.
Και ποιος πραγματικά έχει αυτό το χάρισμα?

 
Nτίνος
20 Νοε 2015 15:32

Με αυτό που κάνουν σχεδόν μηδενίζουν τα αντικειμενικά προσόντα κάθε υποψηφίου και τις σπουδές του. Δεν τους βγαίνει το εκλεκτορικό σώμα των Διευθυντών σχολείων και σκαρφίστηκαν και τη συνέντευξη για να επιβάλλουν μαζί με την μυστική ψηφοφορία τον πλήρη κομματικό έλεγχο. Άραγε αυτό είναι που υπέγραψαν και υποσχέθηκαν στους Ευρωπαίους για "αποπολιτικοποίηση της δημόσιας διοίκηση"; Λίγα τα ψωμιά τους, ο κόσμος αρχίζει επιτέλους και καταλαβαίνει.

 
teos
20 Νοε 2015 16:07

Βρήκαν επιτέλους τρόπο χειραγώγησης και ελέγχου για τους διευθυντές εκπαίδευσης! Ετοίμασαν νέο εκτρωματικό νομοσχέδιο προσθέτοντας τη συνέντευξη χωρίς να αφαιρέσουν την ψηφοφορία. Διατηρούν την ψηφοφορία για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων. Αποδεικνύονται πέρα από επικίνδυνοι και ανίκανοι να διορθώσουν κάτι από τα λάθη τους. Η μόνη απάντηση στην ανικανότητα των κρατούντων είναι η απόσυρση του νόμου, αφού δεν μπορούν να κάνουν καμιά ουσιαστική βελτίωση. Διαφορετικά μία ελπίδα υπάρχει: Να μην προλάβουν.

 
PE19
20 Νοε 2015 16:14

'Έλεος !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τι νόημα έχει η ψηφοφορία μαζί με την συνέντευξη έλεος ποια το μετράνε έτσι το μετράνε αλλιώς και δεν τους βγαίνει οπότε κάνουν ότι σαχλαμάρα τους έρθει στο κεφάλι.
Πάλι η "Διδακτική" υπηρεσία μετράει και όχι η εκπαιδευτική.
Πάλι οι σπουδές πάνε κατά στράφι.
Για να δούμε μερικά πραγματάκια
1) Ακαδημαϊκά προσόντα εκπαίδευση δεξιότητες κλπ :
9 μόρια σε σύνολο ..... 51. Δε πα να έχεις Διδακτορικά και μεταπτυχιακά και να ξέρεις 2-3 ξένες γλώσσες 17%  παίρνεις. Διδακτορικό και μεταπτυχιακό μαζί 8% !
Κατά βάση διοικητική θέση και μετράει η “Διδακτική” εμπειρία με ποσοστό 21 % !
ενώ η διοικητική 6% ! Δηλαδή αν πας για διοικητής μιας ταξιαρχίας δεν μετράει πόσο καιρό ήσουν διοικητής τάγματος αλλά ..... Φαντάρος !

Και να και τα καλύτερα 15+12=27/51=53% μη αντικειμενικά κριτήρια !

Κατά τα άλλα ο νόμος Διαμαντοπούλου ήταν κομματικός?

Τα συμβούλια τα καθορίζει το υπουργείο παιδείας μετά από πρόταση του Δ/ντη Εκπαίδευσης.

2 αιρετοί ( Οι περισσότερες ΕΛΜΕ ελέγχονται από το ΣΥΡΙΖΑ(νεοΠΑΣΟΚ))
1 Δ/ντης Εκπαίδευσης (σχόλια περιττά)
1 Πανεπιστημιακός ( Μαντέψτε τι χρώματος)
1 Σύμβουλος (Πάλι μαντέψτε)

Αν κάποιος πάρει κάτω από 20% δεν απορρίπτεται από τις υπόλοιπες διαδικασίες χωρίς να μετράνε όποια μόρια πήρε, όμως μπορεί να τον απορρίψει το συμβούλιο !

Άρα (είμαι λίγο κακοπροαίρετος )

κατεβαίνουν 10 υποψήφιοι και όλοι παίρνουν καμία 10ρια ψήφους (10%) εκτός από 2 ο ένας 20% +1 ψήφο ο άλλος 20% παρά ένα ψήφο μόρια παίρνει αυτός που πήρε μόνο ένα ψήφο παραπάνω !

Το συμβούλιο Μοριοδοτεί με 15 κάποιον που είναι ημέτερος παλιός και με ελάχιστη επιστημονική-παιδαγωγική κατάρτιση αλλά έχει πολλά μόρια παλαιότητας ( όχι αυτόν που πλειοψήφησε) τους υπόλοιπους με 12-13 και απορρίπτει αυτόν που έχει πλειοψηφήσει.
Ποιος νικάει ? μα φυσικά η παλιά καραβάνα ο ημέτερος ακόμα και
Αν δεν πέρασε το 20% (Δεν θα γίνονταν Δ/ντης σε σχολείο)
Αν δεν έχει σχεδόν τίποτα από επιστημονική παιδαγωγική κατάρτιση

Αλλά είναι Δικός μας

Έλεος !
Ένα πρώτο σενάριο αν καθίσουμε και σκεφτούμε θα βρούμε πολλά ! στραβά και αστεία
Λίγο σοβαρότητα δεν βλάπτει. Είμαι περίεργος αυτά θα πούνε στον ΟΑΣΣΑ ?
καληνύχτα Ελλάδα.

 
teos
20 Νοε 2015 16:19

@Τάσος
Εσένα αυτό σε καίει, πότε θα γίνουν οι κρίσεις; Τι να πει κανείς, το σχέδιο νόμου σε ικανοποιεί; Το περιεχόμενό του συνέντευξη (αυτή η τρισκατάρατη κατά σύριζα συνέντευξη) και ψηφοφορία πορεύεται προς την αποκατάσταση των αδικιών και της αναξιοκρατίας που ο εκτρωματικός νόμος για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων δημιούργησε;

 
Εκπαιδευτικός
20 Νοε 2015 16:50

@Μάριος & Αρταξέρξης
Προφανώς, παιδιά, το μόνο δίκαιο και υπερκομματικό σύστημα ήταν το προηγούμενο στην ατόφια του μορφή, χωρίς καμία μεταβολή! Ε, όχι κι έτσι! Δεν είναι δυνατόν να υποστηρίζετε ακόμη εκείνη την στημένη διαδικασία. Μπορούμε να συμβάλουμε με νέες ιδέες προς την κατεύθυνση της δίκαιης και ακομμάτιστης διαδικασίας, να ψάξουμε για κάτι διαφορετικό, αλλά επιτέλους ας απαγκιστρωθούμε απ' τα παλιά! Ο Αρταξέρξης καταγγέλλει την επαναφορά της συνέντευξης, γιατί μ' αυτόν τον τρόπο οι συριζαίοι θα έχουν το πάνω χέρι! Ως τώρα όμως καταγγέλλαμε την κατάργηση της συνέντευξης! Δε βγαίνει άκρη έτσι. Αυτό δε φωνάζω τόσον καιρό, ότι η συνέντευξη αποτελεί εργαλείο στα χέρια των εκάστοτε φίλα προσκείμενων, γιαυτό και δε θέλω να μπει στο παιχνίδι ένα τέτοιο εργαλείο; Γιατί λοιπόν αντιστρέφουμε τόσο εύκολα την επιχειρηματολογία μας; Ο Μάριος κραυγάζει ότι "...ο όρος "κρίσεις" θα έπρεπε να μεταμορφωθεί σε προαποφασισμένες αποφάσεις...", χωρίς να θυμάται πως αυτό ακριβώς συνέβαινε με το παλιό σύστημα. Ζητείται ψυχραιμία...

 
Γιώργος
20 Νοε 2015 17:14

Γιατί να επιλέγουν μόνο στη δική τους Περιφέρεια;
Και οι Διευθυντές σχολικών μονάδων και οι Περιφερειακοί Διευθυντές είχαν δικαίωμα να επιλέξουν όποια περιοχή ήθελαν ενώ οι Εκπαιδευσης όχι;
Είναι κακό δηλαδή κάποιος να προέρχεται απο διαφορέτική περιοχή και να μην έχει διασυνδέσεις με τοπικούς παράγοντες που συνήθως του επιβάλλουν και το τι θα κάνει.
Αλλά τι ρωτάω; Μάλλον είναι!

 
kyr
20 Νοε 2015 20:56

Πολλές φορές ο πολυτροπικός χαρακτήρας του κειμένου αποκαλύπτει πολύ περισσότερα από όσα περιέχονται σ' αυτό.... Αυτή τη φορά τα λέει όλα!

 
iraklis
20 Νοε 2015 21:01

... Τι δεν καταλαβαίνεις;.... Λένε οι άνθρωποι, ότι αν καταφέρεις και περάσεις από τις "δίκαιες και δημοκρατικές" εκλογές των Διευθυντών Σχολείων, τότε θα σε περιμένουν στη "δίκαιη και αξιοκρατική" συνέντευξη....Και αν δεν περάσεις από τις εκλογές, δεν πειράζει...θα σε περάσουν στη συνέντευξη, τι σε νοιάζει.... Τα προσόντα δεν χρειάζονται, ας ξεσκίστηκες εσύ να τα μαζέψεις, ποιος νοιάζεται... δεν χρειάζεται τίποτα μη στενοχωριέσαι... ένα απλό πράγμα χρειάζεται να έχεις ταυτότητα... και αν έχεις ταυτότητα.... είσαι τέλειος... μας κάνεις, εσένα θα κάνουμε.... Και στο κάτω - κάτω τι χρειάζονται και οι Διευθυντές με τις διευθύνσεις τους... θα τα κάνουν μόνοι τους οι λιγοστοί υπάλληλοι που απέμειναν.... από φιλότιμο και αυτοί... α, μάλιστα και χωρίς χρήματα... δεν έχουν μάθει.... τα δασκαλάκια.... να παίρνουν πολλά χρήματα... και γιατί τα Σχολεία να μη δουλεύουν μόνα τους , χωρίς οργάνωση... στον αυτόματο πιλότο.... ε, δε βαριέσαι αδερφέ.... καλά πάμε... συνεχίζουμε.....

 
agiannisgiannis
21 Νοε 2015 13:10

Τι τα θέλουν όλα αυτά; Νομίζουν ότι ο κόσμος τρώει κυτόχορτο. Ας κάνουν ότι και με τους περιφερειακούς: να βάλουν κομματικούς και να αφήσουν τα περί αξιοκρατίας, δημοκρατίας και τις άλλες εξυπνάδες για αφρικανούς.

 
Οζυμαντίας
21 Νοε 2015 13:15

Έχουμε διευθυντές στα σχολεία που είναι σε αυτή τη θέση πάνω απο 20 χρόνια. Αρκετά . Όσοι είναι σε αυτή τη θέση πάνω απο 10 χρόνια να τους απαγορευτεί να είναι για μια ακόμη φορά υποψήφιοι . Ας γυρίσουν στη τάξη και να πράξουν το έργο για το οποίο σπούδασαν

 
kyr
21 Νοε 2015 13:57

Πρέπει να σημειωθεί ωστόσο ότι η συγκεκριμένη τροπολογία καρατόμησε κι απαξίωσε ήδη το ισχύον σύστημα επιλογής Προϊσταμένων σχολικών μονάδων. Ρητά αναφέρεται ότι κάποιος μολονότι έχει χρόνια και την πλειοψηφία άντε και κάτι τυπικά προσόντα γιατί δε γίνεται αλλιώς, πιθανότατα κατά τη διάρκεια της συνέντευξης να αποδεικνύεται ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ για το διοικητικό αξίωμα, για το οποίο είναι υποψήφιος... Μόλις μας δήλωσε δηλαδή ότι θεωρεί αφερέγγυα την ψήφο και τα χρόνια υπηρεσίας.... θα χαρώ να το ακούσω και για τα τυπικά προσόντα.....

 
δάσκαλος
21 Νοε 2015 18:24

Τον Ασεπ γιατί τον ξεχνάνε στην εκπαίδευση; Ο γραπτός διαγωνισμός θα αναδείξει τις γνώσεις. Θυμηθείτε τον Κ... που δεν είχε πτυχίο νομικής και όλοι διαβάζουν το βιβλίο του για την ΕΔΕ στα πειθαρχικά.
Γιατί έχουμε άλλο σύστημα επιλογής στελεχών διοίκησης από το υπόλοιπο δημόσιο;
Ας βάλουν προέδρους ανεξάρτητων αρχών να κάνουν συνεντεύξεις.
Δεν χρειαζόμαστε να επιλέγουν αυτοί που δεν πέρασαν από διαδικασίες επιλογής.

 
Πέτρος
21 Νοε 2015 18:26

Μόλις προχθές, στις 19 του μήνα, το Συμβούλιο Επικρατείας, εξέτασε την προσφυγή 61 Διευθυντών Εκπαιδευσης, εναντίον του εκτρώματος- νόμου 4327/2015, με τον οποίο έγιναν οι συνδικαλιστικές εκλογές διευθυντών σχολικών μονάδων. Το Υπουργείο Παιδείας υπέβαλλε αίτημα να απορριφθεί αυτή η προσφυγή για λόγους τυπικούς. Επειδή κάποιοι από τους προσφυγόντες δεν είχαν λέει έννομο συμφέρον. Το αίτημα αυτό του υπουργείου απορρίφθηκε. Προφανώς το Συμβούλιο Επικρατείας έκρινε ότι θα πρέπει να αχοληθεί και να πάρει απόφαση για σωρεία θεμάτων που άνοιξε με τις διαδικασίες του αυτό το έκτρωμα καταπατώντας και κουρελιάζοντας βασικές συνταγματικές επιταγές.
Πριν λίγες μέρες κατηγορηματικά ο κ. Φίλης από του βήματος της Βουλής διακήρυττε ότι το υπουργείο θα προχωρήσει με εκλογές και τον ισχύοντα νόμο, στις επιλογές Διευθυντών Εκπαίδευσης. Μόλις ήρθε η πρώτη ψυχρολουσία από το ΣτΕ, την Παρασκεύή 20 Νοεμβρίου, το υπουργείο πανικόβλητο, αμήχανο και μπερδεμένο, έδωσε στη δημοσιότητα ένα σχέδιο νόμου, για τις επιλογές Διευθυντών Εκπαίδευσης, όπου επαναφέρει τη συνέντευξη, μαζί με τις εκλογές. Τι να σχολιάσει κανείς; Έχουν ειπωθεί πολλές φορές τα πράγματα. Δεν αξίζουν σχολίων περαιτέρω αυτά που γίνονται. Οι άνθρωποι εκθέτονται στο μέγιστο βαθμό και δεν το αντιλαμβάνονται.
Η «αριστερά» έχει πάρει οριστικό διαζύγιο με αρχές, όπως αξιοκρατία, δημόσιος έλεγχος, διαφάνεια, τήρηση των νόμων και του Συντάγματος. Και μόνο τον τρόπο γραφής των σχεδίων νόμου να δει κανείς καταλαβαίνει τι ακριβώς συμβαίνει. Αυτοί όπως φαίνεται, πολύ γρήγορα θα φύγουν, τα δικαστήρια όμως θα έχουν για πολύ καιρό δουλειά...

 
sim
21 Νοε 2015 19:06

Ωστόσο, ήταν σωστή η απόφαση του Υπουργείου να προχωρήσει άμεσα στην κάλυψη των κενών θέσεων σχολικών συμβούλων από τους πίνακες. Ελπιδοφόρο μήνυμα και για την αντιμετώπιση ανάλογων εκπαιδευτικών θεμάτων....

 
rea
21 Νοε 2015 20:51

Διαβάζω πικρόχολα σχόλια ένθεν κακείθεν που μόνο θλίψη προκαλούν στον αναγνώστη, κυρίως αφού θεωρεί πως σχολιάζουν άνθρωποι με μορφωτικό επίπεδο άνω του μέσου όρου (τουλάχιστον για τους πάνω από 40, στις νεότερες γενιές δεν ξέρω αν ισχύει καθώς οι περισσότεροι πια αποκτούν ένα πτυχίο). Η λύση είναι μια και απλή: αυτοδιοίκητο στα σχολεία με το σύλλογο των εκπαιδευτικών να αναλαμβάνει όλες τις αρμοδιότητες που έχει σήμερα ο δ/ντής μιας σχολικής μονάδας και οι δ/ντές εκπαίδευσης να διορίζονται από τις κυβερνήσεις αφού το δικό τους πρόγραμμα καλούνται να υλοποιήσουν. Όλα τα άλλα είναι τουλάχιστον φαιδρά.

 
Aristos Aristofanis
21 Νοε 2015 22:13

Αφού θέλουν οπωσδήποτε κομματικούς Διευθυντές Εκπαίδευσης (Συριζανέλους), ας νομοθετήσουν την αναλογική κλήρωση μεταξύ υποψηφίων ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και ας πάψουν να απαξιώσουν το θεσμό για το καλό της εκπαίδευσης (εδώ γελάνε). Όποιος όμως σπέρνει ανέμους να περιμένει θύελλες.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, αξιοκρατία, αντικειμενικότητα, δικαιοσύνη, διαφάνεια, ένας μόνος τρόπος υπάρχει: ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. Όλα τα άλλα είναι ΧΟΝΤΡΑ και ΑΣΥΣΤΟΛΑ ψεύδη (τι μας λέτε; ποιος καλέ λέει τέτοια ΨΕΜΑΤΑ;).

 
Γιώργος
22 Νοε 2015 10:57

Μία από τα ίδια... Βιομηχανία του ράβε - ξήλωνε... Τα "βολέματα" ημετέρων διαχρονικά...Που να βρεθεί καιρός για ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΡΓΟΥ; Προσπάθησαν να στελεχώσουν τις Διευθύνσεις των Σχολείων με δικούς τους και απέτυχαν. Ο τρόπος επιλογής των Περιφερειακών Διευθυντών ήταν κατάπτυστος (δίδαξαν .. αριστερό ήθος)! Σκαρφίζονται τώρα τρόπους για να βάλουν δικούς τους στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης! Κάθε τόσο εξαγγέλλουν αναβάθμιση της Εκπαίδευσης και κάνουν τα πράγματα πολύ χειρότερα. Κοντεύουν Χριστούγεννα και οι μαθητές της Γ΄Λυκείου ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ με ποιο τρόπο θα υπολογίζονται τα μόρια για την εισαγωγή στα Α.Ε.Ι. Η χρηματοδότηση των Σχολείων από τις Σχολικές επιτροπές είναι πέντε (5) φορές (!) μικρότερη από την πενιχρή περισυνή χρηματοδότηση. Πόσο πιο κάτω θα πάμε τελικά;

 
ΣΠΥΡΙΔΩΝ
22 Νοε 2015 16:59

πρέπει να δώσω συγχαρητήρια σαυτούς που τόλμησαν και πρόσβαλαν τον κατάπτυστο νόμο για τις επιλογές στελεχών εκπαίδευσης Μπαλτά Κουράκη στο Συμβούλιο Επικρατείας. Η θέση του Διευθυντή δεν είναι αυτοσκοπός είναι θέση παραγωγής έργου και να προάγει το σχολείο σε συντεταγμένο και προσανατολισμένο σκοπό. Δυστυχώς ο κλάδος στήριξε αυτό το νόμο αλλά όμως δεν εξυπηρετεί τη κοινωνία γενικότερα και συγκεκριμμένα τα παιδιά μας και κατά μέγιστη σκέψη αναδεικνύονται οι ομάδες οι κλίκες και μάλιστα ανοίγει ο δρόμος ώστε οι εκπαιδευτικοί στο μέλλον να αξιολογούνται μυστικά από τις υπερκείμενες αρχές από τους γονείς και από τους μαθητές τους. Πρέπει να ζητεί ο κλάδος θεσμικούς πυλώνες αξιολόγησης που να προάγουν τη δημοκρατία να στηρίζουν την εποικοδομητική διαλεκτική σχέση με τη κοινωνία με τους μαθητές και τους γονείς. Δε θέλει ο κλάδος ευκαιριακό νόμο αλλά νόμο διαχρονικής αξίας που να παράγει εμπιστοσύνη από όλα τα μέρη και όχι να βολεύονται τα στενά συντεχνιακά μέρη. καλό είναι τα στελέχη εκπαίδευσης να συνεντευξιάζονται με άτομα που έχουν επιλεγεί από το κοινοβούλιο αναγνωρισμένου ήθους γνώσης δράσης. Τα στελέχη να επιλέγονται αντικειμενικά δημοκρατικά με διαφάνεια αξιοκρατικά.Επίσης κατά τη διάρκεια της θητείας τους να ελέγχονται να αξιολογούνται τακτικά από αυτά τα άτομα και να φαίνεται το έργο τους και η δράση τους. Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι ο ρόλος τους να αξιολογούν μυστικά τα στελέχη της εκπαίδευσης οι οποί δεν έχουν αξιολογηθεί ποτέ και μάλιστα τη καταγγέλλουν την αξιολόγηση. Καλό είναι οι Διευθυντές που προσέφυγαν στο συμβούλιο επικρατείας κατά του νόμου αυτού και ταυτόχρονα συμμετείχαν στις εκλογές για Διευθυντές να παραιτηθούν ώστε να δείξουν ότι όντως δε πιστεύουν στο νόμο .
Κε Υπουργέ μην ακούτε τους συνδικαλιστές φιάξτε νόμους που αναφέρονται στη κοινωνία και όχι στο ίδιο όφελος (Αριστοτέλης). Απαραίτητοι οι συνδικαλιστές όχι για να νομοθετούν. Μην εμπλέκεται τους συνδικαλιστές σε Επιλογές στελεχών και αφήστε τους έξω από την επιλογή στελεχών ώστε να διατηρήσουνε τη κοινωνική ζωντάνια και τη διεκδίκηση και να είναι έξω από συναλλαγή Διοίκησης συνδικαλιστών. το μόνο καλό που θα κάνετε στους συνδικαλιστές θα τους ανανεώσετε. Κε Υπουργέ στηρίξετε την αξιοκρατ΄'ια τη διαφένεια και την αντικειμενικότητα γιατί άμα κάνετε τα ίδια με τα άλλα κόμματα θα πάρετε από το λαό την έξοδο από τη κυβέρνηση και θα οδηγήσετε την αριστερά μια και για παντός έξω από τη κυβέρνηση και θα έχετε την ευθύνη.

 
NHPIAGOGOS
23 Νοε 2015 11:12

ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΣΟΒΑΡΟΙ ΔΝΤΕΣ-ΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ Υ/ΝΤΕΣ-ΕΣ Νηπιαγωγοί η δάσκαλοι ΧΩΡΙΣ ΩΡΑΡΙΟ ΑΝΑ ΔΗΜΟ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ . ΚΑΙ ΕΤΣΙ. Δεν θα έχουμε ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΚΡΙΒΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΥΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ ΔΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΔΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ . ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΘΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ . ΟΧΙ ΠΙΑ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Η ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΟΡΙΣΜΟ ΚΕΝΤΡΩΝ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΚΩΝ ΑΝΑ ΝΟΜΟ ΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΦΙΚΤΗ. ΚΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ. ΤΟΛΜΗ ΤΟΛΜΗ ΤΟΛΜΗ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.