Τα 8 επίπεδα του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων-Τύποι Προσόντων-Φορείς Χορήγησης

Τα 8 επίπεδα του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα των προσόντων από την πρωτοβάθμια έως την ανώτατη εκπαίδευση. Κάθε επίπεδο περιλαμβάνει ένα σύνολο γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων που καθορίζουν τα μαθησιακά αποτελέσματα. Τα μαθησιακά αποτελέσματα συγκροτούν τα προσόντα του αντίστοιχου επιπέδου.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ Ε.Π.Π.
Τύποι Προσόντων
Τα προσόντα κατηγοριοποιούνται σε τύπους. Οι Τύποι Προσόντων αντιπροσωπεύουν ομάδες τίτλων με κοινά χαρακτηριστικά. Η χρήση των Τύπων Προσόντων διευκολύνει κατά τη διαδικασία κατηγοριοποίησης των τίτλων σπουδών, οι οποίοι κατατάσoνται στο ίδιο επίπεδο.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ
Φορείς Χορήγησης
Ο φορέας που εκδίδει τις πιστοποιήσεις (τα πιστοποιητικά, τα διπλώματα ή τους τίτλους) που αναγνωρίζουν επίσημα τα μαθησιακά αποτελέσματα (γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες) ενός ατόμου, έπειτα από μία διαδικασία αξιολόγησης και επικύρωσης.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗ
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Επαγγελματικά δικαιώματα: Τροπολογία υπ. Γεωργίας στη Βουλή για τα νέα Γεωπονικά τμήματα εφόσον συμφωνήσουν τα κόμματα...
- Ρύθμιση ανώτατου ορίου φοίτησης στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
- Ρύθμιση θεμάτων για τη διαδικασία αξιολόγησης των φοιτητών του Παν. Θεσσαλίας
- Μεταθέσεις στα Μουσικά Σχολεία χωρίς γνωστοποίηση των μορίων
- Πανελλαδικές 2023: Αλλαγές στην Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων Ειδικών Μαθημάτων
- Το ΕΚΠΑ ιδρύει δύο παραρτήματα του Πανεπιστημιακού Κέντρου Έρευνας και Καινοτομίας στα Ψαχνά και στη Μυτιλήνη
- ΕΑΠ: Ανοικτή επιστολή της ακαδημαϊκής κοινότητας προς την υπ. Παιδείας Ν. Κεραμέως
- Ερώτηση 45 Βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ με την οποία ζητούν "κατάργηση της τιμωρητικής αξιολόγησης"
- Στο αστυνομική τμήμα ο ΔΔΕ Πειραιά για υποβολή μήνυσης- Ομάδα διαδηλωτών διέκοψε την ημερίδα για τα Ιδιωτικά Σχολεία
- Διευθυντές Σχολείων: Εντολή υπ. Παιδείας να "παγώσουν" οι διπλές Συνεντεύξεις των υποψηφίων στην ΔΠΕ Ξάνθης
Σχόλια (7)
@Γιώργος
Δεν έχει κανένα λογικό ειρμό η σκέψη σου. Είναι εντελώς ό,τι να 'ναι. Το δίπλωμα μηχανικού των πολυτεχνείων και πανεπιστημίων της ημεδαπής θα έχει ακριβώς την ίδια αξία επαγγελματικά είτε καταταχθεί στο επίπεδο 6 είτε στο επίπεδο 7 του εθνικού πλαισίου προσόντων. Τυχαίνει να έχω επίσημα χαρτιά στα χέρια μου από το Υπουργείο Παιδείας & από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων που υποστηρίζουν ότι τα ΑΕΙ της ημεδαπής που χορηγούν δίπλωμα μηχανικού είναι τα πολυτεχνεία και τα πανεπιστήμια στα οποία λειτουργούν τμήματα μηχανικών. Το ίδιο ακριβώς υποστηρίζει και η ΕΕΤΕΜ με δελτίο τύπου στις 02/05/2014. Κατάλαβέ το ότι ο Αρβανιτόπουλος και η τότε κυβέρνηση απλά κορόιδευε τους πτυχιούχους μηχανικούς ΤΕ δίνοντας τους φρούδες ελπίδες ότι είναι διπλωματούχοι.
Μπορεί να λείπουν ιδρύματα, αλλά από εδώ φαίνεται ότι τα πολυτεχνεία παραμένουν στο 6, ενώ στην πράξη φαίνεται ότι η παραφιλολογία διαφοροποίησης "πτυχίου και διπλώματος" καταρρίπτεται. Αλλη μία ένδειξη οτι ο 4254 νόμος που επανακαθορίζει το επάγγελμα του μηχανικού, περιλαμβάνει όλους τους αποφοίτους ανώτατης εκπαίδευσης. Παρά τη διαγραφή του όρου "πανεπιστημιακής", υπήρχε η παραφιλολογία περί πτυχίου και διπλώματος.
Βέβαια όλα αυτά 1 προς 1 καταρρίφθηκαν...
Καλημέρα, πρακτικά τι σημαίνει, εστω οτι περαστούν και τα υπολοιπα, τι αλλάζει?, εδω δείχνει φορείς? τι κανουν αυτοί οι φορείς?
Ρωτάω γιατί στην πράξη δεν έχει αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ.
Δύο χρόνια μιλάμε για ενα ψηφισμένο πλαίσιο προσόντων, πότε θα εφαρμοστεί?
Δεν εχουν περαστει ολοι οι φορεις ... λειπουν πολλα πανεπιστημια και τει
Καλημέρα, γνωρίζει κάποιος αν τέθηκε σε εφαρμογή το εθνικό πλαίσιο πρόσόντων.
Εδω βλέπω ανακοίνωση, βλέπω τους φορείς, στην πράξη όμως δεν εχω καταλάβει τι έχει αλλάξει ευχαριστώ
Για τα ΙΕΚ τι έχει αλλάξει?
ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ