Placeholder

ΒΟΥΛΗ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Εξωθήθηκαν σε αποχώρηση 35.000 εκπαιδευτικοί- Σχεδιάζουμε το ενδεχόμενο χιλιάδων προσλήψεων φέτος

Εμπιστοσύνη στο δημόσιο σχολείο, το οποίο υποσχόμαστε να ανοίξει τον Σεπτέμβριο από την πρώτη μέρα, χωρίς τα γνωστά προβλήματα των τελευταίων χρόνων
Δημοσίευση: 05/12/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Στην πενταετία του μνημονίου μειώθηκαν κατά 35,6% οι δημόσιες δαπάνες για την παιδεία, εξωθήθηκαν σε αποχώρηση τριάντα χιλιάδες εκπαιδευτικοί και έγιναν ελάχιστες προσλήψεις -τα δύο τελευταία χρόνια μάλιστα μηδενικές- με αποτέλεσμα να έχουμε ένα από τα πιο γερασμένα σχολεία στον κόσμο.

Τα παραπάνω τόνισε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης μιλώντας σήμερα ,Σάββατο , στη Βουλή, στη συζήτηση για τον Κρατικό Προυπολογισμό, ενώ ανακοίνωσε:

Χιλιάδες προσλήψεις

Κεντρική επιδίωξή μας είναι να γίνουν φέτος, μετά από πολλά χρόνια αδιοριστίας, διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών αναλόγως της πορείας των δημόσιων οικονομικών. Σχεδιάζουμε το ενδεχόμενο χιλιάδων προσλήψεων φέτος, προκειμένου να σταματήσει το φαινόμενο της κάλυψης των μόνιμων κενών από αναπληρωτές με χρήματα του ΕΣΠΑ.

Αναλόγως, λοιπόν, της πορείας των δημόσιων οικονομικών οι χιλιάδες προσλήψεις μονίμων εκπαιδευτικών θα δώσουν τη δυνατότητα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς που ανακυκλώνονται ως αναπληρωτές στην εκπαίδευση, αλλά και σε χιλιάδες νέους πτυχιούχους οι οποίοι τελειώνουν τις σπουδές τους μέσα στην καρδιά της κρίσης, με το φάσμα της ανεργίας και της μετανάστευσης, να ζήσουν την κανονικότητα, να έχουν ευκαιρίες απασχόλησης κα προσφοράς στη χώρα μας.

Επίσης, οι χιλιάδες προσλήψεις αποκαθιστούν μια ανωμαλία: εκείνη που μετατρέπει τα κονδύλια του ΕΣΠΑ για την ανάπτυξη της εκπαίδευσης σε κονδύλια μισθολογικής κάλυψης.

Σχέδιο Νόμου για μαθητεία-ΕΠΑΛ

Κανείς δεν αρνείται την ανάγκη επαγγελματικής μαθητείας και κατάρτισης. Ήδη ετοιμάζουμε ένα νέο σχέδιο, που θα απαντά στην ανάγκη σύνδεσης των ΕΠΑΛ με τη μαθητεία. Αλλά αυτή η ανάγκη δεν υποκαθιστά την αναγκαία κατά το δυνατόν ολόπλευρη μόρφωση των παιδιών.

Ενισχυτική Διδασκαλία

Από φέτος επανέρχεται ο θεσμός της ενισχυτικής διδασκαλίας. Αμέσως μετά τα Χριστούγεννα ξαναλειτουργούν οι τάξεις ενισχυτικής διδασκαλίας, που κατά τεκμήριο απευθύνονται σε παιδιά από φτωχότερες κοινωνικές ομάδες, τα οποία δεν έχουν δυνατότητα να κάνουν φροντιστήριο. Πρόκειται για μέτρο κοινωνικά αντισταθμιστικής πολιτικής απ’ αυτά που ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσης πρέπει να αποτελούν διαρκές μέλημα της πολιτείας.

Αυξήθηκε κατά 8.000 ο αριθμός των μαθητών στα ΕΠΑΛ

Ως αποτέλεσμα των πολιτικών επιλογών της πρώτης Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ με την επιστροφή των διαθεσίμων εκπαιδευτικών και τη δημιουργία ειδικοτήτων που είχαν καταργηθεί και αφορούν κυρίως τα κορίτσια, αυξήθηκε φέτος κατά οκτώ χιλιάδες ο αριθμός των μαθητών και των μαθητριών στη δεύτερη τάξη των ΕΠΑΛ. Άλλη μια εξέλιξη που αφορά κυρίως παιδιά από τις φτωχότερες οικογένειες.

Δεκατιανό στα σχολεία

Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε εφαρμογή πιλοτικό πρόγραμμα για το δεκατιανό στα σχολεία σε συνεργασία με το Υπουργείο Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Αφορά έντεκα χιλιάδες μαθητές και μαθήτριες που φοιτούν σε σχολεία χωρίς κυλικείο, δηλαδή σε σχολεία που οι οικογένειες δεν μπορούν να χρηματοδοτήσουν το καθημερινό χαρτζιλίκι των παιδιών. Το πρόγραμμα αυτό που γίνεται σε συνεργασία με το Υπουργείο Κοινωνικής Αλληλεγγύης, όπως είπα, προβλέπεται να επεκταθεί από τον Σεπτέμβριο σε περισσότερα σχολεία ακόμα και με διανομή γευμάτων.

Ανοίγει ο αριθμός εισακτέων στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο

Τέλος, ανοίγουμε τον αριθμό των εισακτέων στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Με το μέτρο αυτό, εκτός των άλλων, δημιουργούνται θέσεις εργασίας για πολλούς νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικών.

Οι δαπάνες του Προϋπολογισμού για την παιδεία σταθεροποιούνται στο 2,8% του ΑΕΠ

Για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια οι δαπάνες του Προϋπολογισμού για την παιδεία σταθεροποιούνται στο 2,8% του ΑΕΠ. Τα τελευταία χρόνια είχαμε μια συνεχή πτώση των δαπανών παιδείας ως ποσοστό επί του ΑΕΠ.
Στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων διατίθενται για το 2016 ποσά ύψους 590 εκατομμυρίων ευρώ, περισσότερα από εκείνα του 2015. Επίσης, δε θίγονται τα κονδύλια για τη φοιτητική μέριμνα.

ΟΟΣΑ

Οι επιπτώσεις του νεοφιλελεύθερου δογματισμού είναι ήδη εμφανείς στην εκπαίδευση, όχι μόνο στη χώρα μας αλλά σε όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ. Διαβάζοντας κανείς την έκθεση του ΟΟΣΑ για το 2015, επισημαίνει ότι το διδακτικό δυναμικό σε όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ γηράσκει, με μακροπρόθεσμη συνέπεια την πτώση στην ποιότητα των εκπαιδευτικών συστημάτων.

Επίσης, οι δημόσιες δαπάνες για την εκπαίδευση μετά την οικονομική κρίση του 2008, ιδιαίτερα μεταξύ των ετών 2010-2012, μειώθηκαν σε μεγάλο ποσοστό στο 1/3 των χωρών του ΟΟΣΑ. Αλλά και άλλες βεβαιότητες, όπως αυτή ότι ο αριθμός των παιδιών ανά τάξη δεν επηρεάζει ουσιαστικά το διδακτικό έργο, καταρρίπτονται από τον ίδιο τον ΟΟΣΑ, ο οποίος τώρα παραδέχεται -ή αναγκάζεται να παραδεχτεί- ότι οι τάξεις με περισσότερα παιδιά οδηγούν σε μειωμένο χρόνο διδασκαλίας και μάθησης και σε περισσότερο χρόνο για την τήρηση της ησυχίας στην τάξη.

Στα αρνητικά δεδομένα των χωρών του ΟΟΣΑ είναι και η μείωση των αποδοχών των εκπαιδευτικών, που δημιουργεί τον κίνδυνο να υποχωρήσει το επίπεδο των νεοπροσλαμβανόμενων. Όλα αυτά θα αποτελέσουν στοιχεία στην επικείμενη αξιολόγηση της έκθεσης του ΟΟΣΑ για την ελληνική εκπαίδευση, που θα γίνει από επιτροπή εμπειρογνωμόνων, προκειμένου να καταλήξει σε συμπεράσματα τους επόμενους μήνες.

Το σχολείο της κρίσης πρέπει να γίνει σχολείο της ανάπτυξης

Με  βάση την πραγματικότητα που έχουμε κληρονομήσει και πρέπει να υπερβούμε, με βάση την πεποίθηση ότι το σχολείο της κρίσης πρέπει να γίνει σχολείο της ανάπτυξης, χωρίς βιασύνες, αλλά με αποφασιστικότητα, χωρίς μονομέρειες, αλλά με επιδίωξη συναίνεσης, χωρίς να παραβλέπουμε τις διαφορετικές αξιακές προσεγγίσεις, αλλά με συνείδηση ότι μπορούν να βρεθούν κοινοί τόποι ανάμεσα στις πολιτικές δυνάμεις και την αναβάθμιση της εκπαίδευσης που υποστασιοποιεί το κοινό καλό της μόρφωσης, προχωρούμε σε εθνικό και κοινωνικό διάλογο.

Σχέδιο Νόμου για μαθητεία-ΕΠΑΛ

Κανείς δεν αρνείται την ανάγκη επαγγελματικής μαθητείας και κατάρτισης. Ήδη ετοιμάζουμε ένα νέο σχέδιο, που θα απαντά στην ανάγκη σύνδεσης των ΕΠΑΛ με τη μαθητεία. Αλλά αυτή η ανάγκη δεν υποκαθιστά την αναγκαία κατά το δυνατόν ολόπλευρη μόρφωση των παιδιών.

Το σχολείο της κρίσης πρέπει να γίνει σχολείο της ανάπτυξης

Με  βάση την πραγματικότητα που έχουμε κληρονομήσει και πρέπει να υπερβούμε, με βάση την πεποίθηση ότι το σχολείο της κρίσης πρέπει να γίνει σχολείο της ανάπτυξης, χωρίς βιασύνες, αλλά με αποφασιστικότητα, χωρίς μονομέρειες, αλλά με επιδίωξη συναίνεσης, χωρίς να παραβλέπουμε τις διαφορετικές αξιακές προσεγγίσεις, αλλά με συνείδηση ότι μπορούν να βρεθούν κοινοί τόποι ανάμεσα στις πολιτικές δυνάμεις και την αναβάθμιση της εκπαίδευσης που υποστασιοποιεί το κοινό καλό της μόρφωσης, προχωρούμε σε εθνικό και κοινωνικό διάλογο.

Εθνικός Διάλογος

Δεν επιδιώκουμε άλλη μια συζήτηση μεταξύ ειδικών, μακριά από την κοινωνία και την εκπαίδευση. Δεν οργανώνουμε μια διαδικασία νομιμοποίησης προειλημμένων αποφάσεων. Δεν θέλουμε η συμμετοχή να γίνει με εκπροσώπους, που συχνά οδηγούν σε μια διαθλασμένη διαμεσολάβηση ορισμένες φορές με συντεχνιακό πρόσημο.

Επιδιώκουμε τον εθνικό και κοινωνικό διάλογο μέσα από τρεις παράλληλες διαδικασίες, με στόχο, χωρίς να απεραντολογούμε, να ιεραρχήσουμε προτεραιότητες και να αρχίσουμε να επιλύουμε, σταδιακά, κομβικά προβλήματα της εκπαίδευσης. Οι τρεις παράλληλες διαδικασίες είναι η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας και η Επιτροπή Εθνικού και Κοινωνικού διαλόγου.

Στόχος του Διαλόγου

Για πρώτη φορά, στόχος του διαλόγου δεν θα είναι η επικέντρωση στα πανεπιστήμια, αλλά η αναζήτηση λύσεων από τα κάτω προς τα πάνω, από την προσχολική ηλικία, το Δημοτικό, τη Δευτεροβάθμια και την Τριτοβάθμια εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένης και της αναζήτησης νέου τρόπου πρόσβασης στα πανεπιστήμια, που δεν θα γίνει βιαστικά, γιατί δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε αναστάτωση, όπως συνέβαινε κατά το παρελθόν.

Η νέα φιλοσοφία για το σχολείο

Στην καρδιά του διαλόγου θα είναι μια νέα φιλοσοφία για το σχολειό: Ένα σχολειό συνεργασίας και όχι άκρατου ανταγωνισμού, ένα σχολειό δημοκρατίας και όχι αυταρχισμού. Ένα σχολειό που θα προάγει την κριτική σκέψη, θα δημιουργεί και θα αναδεικνύει δεξιότητες, θα δημιουργεί χαρά στα παιδιά, θα αποκαθιστά την κοινωνική αναγνώριση του εκπαιδευτικού, θα περιορίσει την φροντιστηριακή επιβάρυνση. Ένα σχολειό που θα αντισταθεί στον πειρασμό της γυμνασιοποίησης του Δημοτικού σχολείου, θα καταργήσει το σχολείο-εξεταστικό κέντρο, περιορίζοντας τις εξετάσεις υπέρ του χρόνου διδασκαλίας, αλλάζοντας και μειώνοντας την ύλη, αλλάζοντας τα βιβλία, δίνοντας τη δυνατότητα μελέτης σε βάθος. Ένα σχολείο που θα αποκαθιστά τον ανθρωπιστικό χαρακτήρα της μόρφωσης και θα στηρίζει την τέχνη σε όλες τις έννοιες. Ένα σχολείο που θα διαπλάθει τον πολίτη της δημοκρατίας με εμπλουτισμένη την εθνική ταυτότητα σε αναφορά προς τις ευρωπαϊκές και παγκόσμιες εξελίξεις.

Κεντρικό ρόλο στον διάλογο το σύνολο της κοινωνίας και ιδιαίτερα οι εκπαιδευτικοί

Κεντρικό ρόλο σε αυτόν τον διάλογο επιδιώκουμε να έχει το σύνολο της κοινωνίας και ιδιαίτερα οι εκπαιδευτικοί. Χάρη σε αυτούς, έχουν φιλτραριστεί οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στα σχολεία. Χάρη σε αυτούς, δεκάδες χιλιάδες μεταναστόπουλα εντάχθηκαν στην κοινωνία μας, στα ίδια θρανία, δίπλα, δίπλα, με τα ελληνόπουλα. Και θα ήταν άδικο να υπεραξιολογούνται αρνητικές συμπεριφορές περιορισμένης μερίδας εκπαιδευτικών ή να δημιουργούνται κοινωνικοί αυτοματισμοί με πρόσχημα τις ιδιαίτερες συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών.

Η μεταρρύθμιση όραμα πολλών γενεών

Η μεταρρύθμιση στην εκπαίδευση είναι όραμα και έργο πολλών γενεών. Ποιος δεν θυμάται την ιστορική μεταρρύθμιση του Ευάγγελου Παπανούτσου που είχε προκαλέσει την αντίδραση των συντηρητικών και αντιδραστικών δυνάμεων της εποχής. Και μετά την πτώση της δικτατορίας, τη μεταρρύθμιση Ράλλη που κατά κάποιον τρόπο, αυτοκριτικά για την Δεξιά, αποκατέστησε την μεταρρύθμιση Παπανούτσου, αλλά και τις μεταρρυθμίσεις των πρώτων χρόνων της διακυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, που ενέγραψαν προωθητικά αιτήματα των κινημάτων διδασκόντων και διδασκομένων.

Αναδιάταξη των σχέσεων εξουσίας υπέρ των μη προνομιούχων

Έκτοτε, η έννοια της μεταρρύθμισης έχει δεινοπαθήσει. Η επέλαση της νεοφιλελεύθερης ιδεολογίας εγκαθίδρυσε μια νεογλώσσα, σαν αυτήν που είχε προβλέψει ο Όργουελ και η μεταρρύθμιση κατήντησε συνώνυμο της άρνησής της, δηλαδή, της αντιμεταρρύθμισης. Γιατί η μεταρρύθμιση ιστορικά είχε προοδευτικό πρόσημο. Αποσκοπούσε και αποσκοπεί στην αναδιάταξη των σχέσεων εξουσίας υπέρ των μη προνομιούχων, πραγματοποιεί διαχρονικές αλλαγές και ρήξεις με έναν ορίζοντα διαρκούς διεύρυνσης της δημοκρατίας, παντού.

Κι αυτό προκαλεί ερωτήματα. Η παράδοξη λογική που ωθεί τις σύγχρονες κοινωνίες, ύστερα από ένα ορισμένο όριο ανάπτυξης να καταστρέφουν τα πλέον χειραφετητικά κεκτημένα της ίδιας της νεωτερικότητας, όπως στοχαστικά επισημαίνει ο Jean-Claude Michéa στο γνωστό βιβλίο του «Η εκπαίδευση της αμάθειας».

Αυτό το ιστορικό έργο της αποκατάστασης του κομμένου νήματος των μεταρρυθμίσεων στην εκπαίδευση, μέσα από τη δημιουργία προϋποθέσεων ενός παράλληλου προγράμματος, σταδιακών αλλαγών και μεγάλων τομών, προεξαγγέλλοντας σε κάποιο βαθμό και παρακολουθώντας τελικά την πορεία της χώρας από την κρίση στην ανάπτυξη, με επίκεντρο τον πολίτη, αυτό το ιστορικό έργο της μεταρρύθμισης ξανά, είναι η δέσμευση της Κυβέρνησης τής «για πρώτη φορά Αριστερά». Είναι η δέσμευση απέναντι στη μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού που βιώνει τις επιπτώσεις της διάλυσης των κοινωνικών του δικαιωμάτων.

Εμπιστοσύνη στη δημόσια εκπαίδευση

Είναι δέσμευση υπαρξιακή, γι’ αυτό καλούμε όλους τους πολίτες να δείξουν εμπιστοσύνη στη δημόσια εκπαίδευση, που μπορεί να αποδειχθεί για άλλη μία φορά μηχανισμός αποκατάστασης της κοινωνικής κινητικότητας και της ισότητας μέσα σε ένα περιβάλλον μεγάλων ανισοτήτων και διάλυσης των μεσαίων και λαϊκών τάξεων.

Εμπιστοσύνη στο δημόσιο σχολείο, δηλαδή εμπιστοσύνη στη δημοκρατία, δηλαδή εμπιστοσύνη σε μια πορεία της Ευρώπης με κοινωνική δικαιοσύνη και αξιοβίωτη ανάπτυξη που προϋποθέτει συνειδητό και μορφωμένο πολίτη.

Εμπιστοσύνη στο δημόσιο σχολείο και ξανά εμπιστοσύνη στο δημόσιο σχολείο, το οποίο υποσχόμαστε να ανοίξει τον Σεπτέμβριο από την πρώτη μέρα, χωρίς τα γνωστά προβλήματα των τελευταίων χρόνων.

Γι’ αυτήν την αυτονόητη υποχρέωση εργαζόμαστε ήδη στο Υπουργείο Παιδείας, προχωρώντας στις αναγκαίες διοικητικές και υπηρεσιακές μεταβολές, επιταχύνοντας εκσυγχρονισμούς και αποκαθιστώντας ένα κλίμα συνεργασίας για τους εκπαιδευτικούς φορείς.

Σχόλια (3)

 
ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
06 Δεκ 2015 18:28

...εξωθήθηκαν σε αποχώρηση..
OXI ΚΟΡΟΪΔΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΘΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ 40 ΧΡΟΝΙΑ Η΄ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 62 Η΄ 67.
ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ;
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΟΥΛΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΘΗΤΕΙΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΓΡΑΦΕΙΑ.
...Χιλιάδες προσλήψεις..
ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΡΥΣΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΥΤΟ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΚΑΤΟΠΙΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΘΕΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΤΕ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ - ΗΔΗ ΚΟΡΕΣΜΕΝΕΣ - ΕΙΤΕ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ Η΄ ΜΗ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ.
ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟΤΑΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΜΙΛΑΝ ΓΙΑ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΤΑΞΗ, ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΝΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ.
....Δεκατιανό στα σχολεία...
ΤΙ ΔΕΚΑΤΑΝΙΑΝΟ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ.
ΔΩΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑ € ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.

....Ανοίγει ο αριθμός εισακτέων στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο....εκτός των άλλων, δημιουργούνται θέσεις εργασίας για πολλούς νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικών.....
ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΚΟΥΝ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΥΠΟΛΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΙΤΕ ΒΓΑΖΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ.
ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ-ΜΕΣΩ ΕΑΠ- ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.
ΚΑΛΟ!!!!!

 
Mr Νίκος
07 Δεκ 2015 01:16

Η έκφραση εξετάζουμε το ενδεχόμενο για (προσλήψεις).... είναι όλα τα λεφτά.
Δε λέει καν ότι ΥΠΑΡΧΕΙ ενδεχόμενο για προσλήψεις, δηλαδή ότι μπορεί και να γίνουν προσλήψεις, λέει ότι εξετάζουμε ακόμα και αν θα υπάρχει αυτή η πιθανότητα, τίποτα απολύτως δηλαδή

 
Κώστας
07 Δεκ 2015 01:40

Αν δεν "εξωθούντο" οι 35.000 σε αποχώρηση το σχολείο θα ήταν "νέο" ή θα ήταν ακόμα πιο "γηρασμένο";
Με την ουρά των αναπληρωτών που έχουν αρκετά χρόνια υπηρεσίας μη περιμένετε να αυξηθεί ο μέσος όρος ηλικίας των εκπαιδευτικών μετά τους διορισμούς, γιατί αυτοί οι εκπαιδευτικοί διδάσκουν και τώρα ως αναπληρωτές στα σχολεία.
Υπάρχει κανένας μαθηματικός παρά τω Υπουργώ;
Εξάλλου τι το κακό έχουν οι εκπαιδευτικοί με μεγάλη ηλικία; Διότι αν η μεγάλη ηλικία τους εμποδίζει να εκτελούν τα καθήκοντά τους, πρέπει να παίρνουν σύνταξη πριν μεγαλώσουν, δηλαδή να μειωθούν τα όρια ηλικίας για τους εκπαιδευτικούς. Αλλά τα όρια ηλικίας ανεβαίνουν στα 67.
Δεν καταλαβαίνω κάτι;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean