Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Αλλαγές στην διδακτέα-εξεταστέα ύλη της Δ΄ Εσπερινών ΓΕΛ 2015-2016

Δημοσίευση: 10/12/2015
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τροποιητική απόφαση επι της  υπ αρ. πρωτ. 117242/Δ2/21−07−2015 (Β ́ 1652) υπουργικής απόφασης μόνο ως προς την εξεταστέα−διδακτέα ύλη του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Σύμφωνα με την τροποιητική απόφαση:

 Η εξεταστέα−διδακτέα ύλη του μαθήματος για τη Δ ́ τάξη του Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015−2016 ορίζεται ως εξής:

Από το βιβλίο «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμ− ματιστικό Περιβάλλον» της Γ ́ τάξης Γενικού Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης των Α. Βακάλη, Η. Γιαννό− πουλου, Ν. Ιωαννίδη, Χ. Κοιλία, Κ. Μάλαμα, Ι. Μανωλό− πουλου, Π. Πολίτη.
1. Ανάλυση προβλήματος
1.1 Η έννοια πρόβλημα
1.2 Κατανόηση προβλήματος
1.3 Δομή προβλήματος
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων
1.5 Κατηγορίες προβλημάτων
1.6 Πρόβλημα και υπολογιστής
2. Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
2.1 Τι είναι αλγόριθμος
2.3 Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων
2.4 Βασικές συνιστώσες/ εντολές ενός αλγορίθμου 2.4.1 Δομή ακολουθίας
2.4.2 Δομή Επιλογής
2.4.3 Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών (αφαιρείται η
εντολή πολλαπλής επιλογής «Επίλεξε») 2.4.4 Εμφωλευμένες Διαδικασίες
2.4.5 Δομή Επανάληψης
3. Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι 3.1 Δεδομένα
3.2 Αλγόριθμοι + Δομές Δεδομένων = Προγράμματα 3.3 Πίνακες
3.6 Αναζήτηση
3.7 Ταξινόμηση
7. Βασικά στοιχεία προγραμματισμού 7.1 Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
7.2 Τύποι δεδομένων
7.3 Σταθερές
7.4 Μεταβλητές
7.5 Αριθμητικοί τελεστές 7.6 Συναρτήσεις
7.7 Αριθμητικές εκφράσεις 7.8 Εντολή εκχώρησης
7.9 Εντολές εισόδου−εξόδου 7.10 Δομή προγράμματος
8. Επιλογή και επανάληψη
8.1 Εντολές Επιλογής
8.1.1 Εντολή ΑΝ
8.2 Εντολές επανάληψης
8.2.1 Εντολή ΟΣΟ...ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 8.2.2 Εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ 8.2.3 Εντολή ΓΙΑ...ΑΠΟ...ΜΕΧΡΙ 9. Πίνακες
9.1 Μονοδιάστατοι Πίνακες
9.2 Πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες
9.4 Τυπικές επεξεργασίες πινάκων

Σημείωση: Οι μαθητές να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων σε «ΓΛΩΣΣΑ», όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο, εκτός και αν η εκφώνηση της άσκησης αναφέρεται και ζητά άλλη μορφή αναπαράστασης του αλγορίθμου, όπως περιγράφονται στην παράγραφο 2.3. ασκήσεις ή παραδείγματα του βιβλίου μαθητή ή του τετραδίου μαθητή που χρησιμοποιούν την ΕΠΙΛΕΞΕ, η οποία έχει εξαιρεθεί, θα αντιμετωπίζονται με τη χρήση άλλης δο− μής επιλογής.
 

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ