Placeholder

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

Έκτακτη σύγκληση ΔΣ της ΠΕΣΣ και των Προέδρων των ΠΕ.Τ για το επίδομα θέσης ευθύνης των Σχολικών Συμβούλων

Δημοσίευση: 22/12/2015
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η διοίκηση της Πανελλήνιας Ενωσης Σχολικών Συμβούλων απηύθυνε πρόσκληση    στους Προέδρους των Διοικουσών Επιτροπών των ΠΕ.Τ.  της ΠΕΣΣ σε έκτακτη Συνεδρίαση του Δ.Σ., στην Αθήνα, τη Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου , στις 10 το πρωί,  στα Γραφεία Σχολικών Συμβούλων.   

Βασικό θέμα της Συνεδρίασης του Δ.Σ. με την ολομέλεια των Προέδρων των ΠΕ.Τ.  είναι ο καθορισμός  των ενεργειών της ΠΕΣΣ  για την αποκατάσταση της αδικίας, σχετικά με το επίδομα θέσης ευθύνης των Σχολικών Συμβούλων.

 

Σχόλια (9)

 
Ο θιγμένος
22 Δεκ 2015 23:11

@Εσπερος. Οι κινητοποιήσεις μας έχουν καταστεί μνημειώδεις. Το 2006-2007, όταν μας είπαν ότι θα δώσουμε εξετάσεις, φτάσαμε μέχρι και τα Δικαστήρια. Όταν πρόπερσι μας είπαν ότι θα αξιολογηθούμε, φτάσαμε λίγο πριν από τα Δικαστήρια. Όταν μπαίνει πρόεδρος σε βαθμολογικό συνάδελφος που δεν ανήκει σ΄ εμάς, τρέχουμε στους ΓΓ για τον αλλάξουν. Αν είναι να μην πηγαίνουμε στη χάση και στη φέξη στο Γραφείο μας και πρέπει να κάνουμε μάθημα και σε Σχολείο...θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία. Αν υπάρξει έστω και μισός συνάδελφος που θα πει ότι του λείψαμε κάποτε, θα καεί το πελεκούδι.
...και χίλιες δυο άλλες κινητοποιήσεις για την Παιδεία ! Γι΄ αυτό, @ Εσπερος, πρώτα να μαθαίνεις και μετά να ειρωνεύεσαι τον ΄΄θεσμό΄΄.

 
geo
22 Δεκ 2015 18:25

Αλλος ο ενας ρολος και τελειως διαφορετικος ο αλλος. Ο σχ συμβουλος δεν εχει κανεναν απολυτως διοικητικο ρολο και ετσι θα πρεπει να μεινει. Εχει τις δικες του ξεχωριστες ευθυνες οι οποιες αφορουν πολλες σχ μοναδες, με τις δικες της εκπαιδευτικες ιδιαιτεροτητες η καθεμια που εχουν σχεση με μαθητες, γονεις, εκπαιδευτικους και ειδικες κατα τοπο συνθηκες. Εχει να αντιμετωπισει ζητηματα τελειως διαφορετικα απο το διευθυντη λυκειου, γυμνασιου και δημοτικου. Οσοι λοιπον προσπαθειτε να βρειτε αλγοριθμο που να καθοριζει ευθυνες και αρμοδιοτητες των δυο θεσεων με το υψος του επιδοματος, μαλλον πατε να συγκρινετε μηλα με πορτοκαλια.

 
Εκπαιδευτικός (8)
22 Δεκ 2015 17:39

Βλέπω μια γενικευμένη επίθεση προς το θεσμό του σχολικού συμβούλου, πράγμα που δεν το βρίσκω σωστό. Φοβούμαι βέβαια πως και οι ίδιοι οι σχολικοί σύμβουλοι υπονομεύουν το θεσμό επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους στο επίδομα θέσης. Έχει κι αυτό τη σημασία του, αλλά ασφαλώς πολύ περιορισμένη. Το ίδιο υποστηρίζω και για το κάθε επίδομα θέσης ευθύνης. Γιατί θεωρώ αδιανόητο να αποτελεί το κίνητρο για οποιονδήποτε, προκειμένου να επιδιώξει την ανάληψη μιας τέτοιας θέσης.
Όσο για την ιεραρχική κατάταξη των θέσεων ευθύνης, θεωρώ πως ένας διευθυντής λυκείου σαφώς και θα πρέπει να κατατάσσεται υψηλότερα από έναν σχολικό σύμβουλο. Είναι προφανές για ποιο λόγο, εφόσον υπολογίσουμε αντικειμενικά την ευθύνη του καθενός. Ο σχολικός σύμβουλος δεν μπορεί παρά είναι ένας εκπαιδευτικός με αυξημένα αντικειμενικά προσόντα και ειδικό εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο. Υπό την έννοια αυτή δεν μπορεί να έχει μια σειρά γραφειοκρατικών αρμοδιοτήτων που τού έχουν αποδοθεί, όπως, π.χ., η έγκριση του ωρολογίου προγράμματος. Ελπίζω, εν όψει της διαφαινόμενης αναμόρφωσης όλου του θεσμού, να εξορθολογιστεί το πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους, να αναλάβουν την ευθύνη τακτικότερων παρουσιών στο σχολείο, ενδεχομένως και περιορισμένου διδακτικού ωραρίου - δειγματικού χαρακτήρα και μόνο - που να καλύπτει κάθε σχολική μονάδα της αρμοδιότητάς τους. Σε κάθε περίπτωση, ο ρόλος τους στο σχολείο να συνδιαμορφώνεται μετά από συνεννόηση με τον διευθυντή, αλλά και το διδακτικό προσωπικό.

 
Λέων
22 Δεκ 2015 14:55

@Σ.Σ ο Διευθυντής Λυκείου (και όχι Λυκειάρχης, έτσι λέγονταν στη δεκαετία του '70, όταν ιδρύθηκαν τα Λύκεια) έχει ένα πολύπλευρο ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία. Πολλές φορές είναι επικεφαλής ενός τεράστιου σχολείου 300 ή και 400 και βάλε μαθητών. Φαντάσου και πόσοι καθηγητές απασχολούνται σε αυτό. Πέρα από την καθημερινότητα που πρέπει να αντιμετωπίσει για να κυλάνε όλα στην εντέλεια, είναι και παιδαγωγικός/διοικητικός υπεύθυνος στο σχολείο με πολλαπλούς ρόλους. Αφού λοιπόν το ζήτημα του επιδόματος είναι οντολογικό-υπαρξιακό πόσα σημαντικό θα πρέπει να είναι το επίδομα του Διευθυντή Λυκείου, και τι υψηλή θέση να κατέχει στην ιεραρχία της παιδείας!

 
Εσπερος
22 Δεκ 2015 13:54

Ερώτημα: Ποιες κινητοποιήσεις έχουν κάνει διαχρονικά για ζητήματα παιδείας;

 
Σ.Σ.
22 Δεκ 2015 12:06

Στον Μίμη: Οι Σ.Σ. διαχρονικά έκαναν κινητοποίηση για κάθε ένα από τα πολλά και σημαντικά ζητήματα που αφορούν την παιδεία και η ΠΕΣΣ έχει διατυπωμένες θέσεις για όλα τα καυτά θέματα που όποιος θέλει μπορεί αναζητώντας να τις βρει. 'Όσο για το επίδομα θέσης ευθύνης δεν είναι οικονομικό το θέμα, αλλά κυρίως οντολογικό-υπαρξιακό του ίδιου του Θεσμού του σχολικού συμβούλου. Ο Λυκειάρχης θα παίρνει επίδομα 350 και ο Σ.Σ. 300. Ας μας διευκρινίσουν επιτέλους στην εκπαιδευτική ιεραρχία σε ποια χαραμάδα χωράμε… και αν θέλουν να καταργήσουν τελείως έναν θεσμό 33 ετών που κατά γενική ομολογία πρόσφερε και προσφέρει πολλά στην εκπαίδευση, να μας το πουν ειλικρινά και χωρίς υπεκφυγές...

 
sim
22 Δεκ 2015 12:04

Για την κάλυψη των πολλών κενών σχολικών συμβούλων είπατε κάτι ή σας ενδιαφέρει μόνο το επίδομα ?

 
BB
22 Δεκ 2015 11:57

Είναι σίγουρο ότι όλα σχεδόν θα αλλάξουν για τους Σχολικούς Συμβούλους. Γιατί λοιπόν βιάζονται τόσο να κατοχυρώσουν ένα επίδομα θέσης ευθύνης που πιθανόν να μην υπάρχει σε λίγους μήνες; Ας περιμένουν πρώτα τις εξελίξεις.

 
Μίμης
22 Δεκ 2015 10:34

Κινητοποίηση για το επίδομα θέσης ευθύνης! Δεν είδαμε κάτι παρόμοιο από τους σχολικούς συμβούλους για τα πολλά και σημαντικά ζητήματα που αφορούν την παιδεία.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ